Informatii si probleme My UPC

Informatii si probleme My UPC – Platforma My UPC este destinata clientilor UPC pentru a putea aplica diferite operatiuni contului de abonat UPC. Desi scopul aplicatiei este acela de a usura diverse operatiuni, aplicatia este destul de instabila conform recenziilor abonatilor si ne poate pune dificultati in unele momente.

Logandu-ne pe platforma My UPC avem acces la urmatoarele:
-verificarea situatiei financiare (istoric) si plata facturilor; optiunea de plata Pay On Time pentru plata recurenta a facturilor;
-activarea facturii electronice;
-plata facturii unui alt abonat UPC;
-amanarea sau confirmarea platii;
-verificarea serviciilor instalate;
-acces la aplicatia Horizon GO;

Tot prin aplicatia My UPC putem deschide o sesizare online pentru a nu mai astepta la telefon sunand la relatii cu clientii. In plus, putem activa online anumite servicii suplimentare precum UPC Wi-Free.

My UPC este o platforma online lansata de operatorul de telecomunicatii UPC in noiembrie 2013 fiind sustinuta in acea perioada cu o promotie conform careia clientii care vor opta pentru primirea facturilor in format electronic puteau castiga ultrabook-uri, tablete, console de jocuri sau abonamente de internet UPC. Platforma a fost dezvoltata de IT Smart Systems, companie IT detinuta de Cristian Barbu.

Informatii si probleme My UPC
Desi are peste 6 ani vechime, platforma My UPC are probleme frecvente, motiv pentru care aplicatiile pe mobil au notele 1.8* (Android, din aproximativ 1400 de recenzii) si 1.3* (iOS – din 87 de recenzii). Dispozitivele cu Android necesita minim Android 4.4 iar cele cu iOS, minim iOS 8.0.

Cele mai frecvente probleme My UPC reclamate de abonati sunt:

  • probleme efectuare plata, deseori apare mesajul de eroare „verificare conexiune date„;
  • probleme logare pe My UPC, erori precum „405 access not allowed„, „Atentie. probleme de autentificare. Verifica daca ai acces la internet sau setarile din telefon„; In alte situatii putem primi eroare de username si parola, desi datele sunt introduse corect sau aplicatia se poate bloca fara sa afiseze o eroare;

Pentru orice problema, este recomandat sa inchidem si sa repornim aplicatia insa daca intampinam in continuare probleme cu functionarea platformei My UPC putem face o sesizare la relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872, pe site-ul UPC sau pe pagina oficiala de Facebook UPC Romania.

Daca ati utilizat aplicatia My UPC, ce probleme ati intampinat si ce plusuri puteti evidentia? Lasati un comentariu mai jos.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

5 COMENTARII

  1. BUNA ZIUA,
    NU MAI POT INTRA IN CONTUL MY UPC PT FACTURA ELECTRONICA
    NU MA POT CONECTA
    PUN PAROLA DAR NU IMI DA NICI UN „”SEMNAL”””CA MERGE SAU NU
    MERCII