Informatii si probleme My UPC

Informatii si probleme My UPC – Platforma My UPC este destinata clientilor UPC pentru a putea aplica diferite operatiuni contului de abonat UPC. Desi scopul aplicatiei este acela de a usura diverse operatiuni, aplicatia este destul de instabila conform recenziilor abonatilor si ne poate pune dificultati in unele momente.

Logandu-ne pe platforma My UPC avem acces la urmatoarele:
-verificarea situatiei financiare (istoric) si plata facturilor; optiunea de plata Pay On Time pentru plata recurenta a facturilor;
-activarea facturii electronice;
-plata facturii unui alt abonat UPC;
-amanarea sau confirmarea platii;
-verificarea serviciilor instalate;
-acces la aplicatia Horizon GO;

Tot prin aplicatia My UPC putem deschide o sesizare online pentru a nu mai astepta la telefon sunand la relatii cu clientii. In plus, putem activa online anumite servicii suplimentare precum UPC Wi-Free.

My UPC este o platforma online lansata de operatorul de telecomunicatii UPC in noiembrie 2013 fiind sustinuta in acea perioada cu o promotie conform careia clientii care vor opta pentru primirea facturilor in format electronic puteau castiga ultrabook-uri, tablete, console de jocuri sau abonamente de internet UPC. Platforma a fost dezvoltata de IT Smart Systems, companie IT detinuta de Cristian Barbu.

Informatii si probleme My UPC
Desi are peste 6 ani vechime, platforma My UPC are probleme frecvente, motiv pentru care aplicatiile pe mobil au notele 1.8* (Android, din aproximativ 1400 de recenzii) si 1.3* (iOS – din 87 de recenzii). Dispozitivele cu Android necesita minim Android 4.4 iar cele cu iOS, minim iOS 8.0.

Cele mai frecvente probleme My UPC reclamate de abonati sunt:

  • probleme efectuare plata, deseori apare mesajul de eroare „verificare conexiune date„;
  • probleme logare pe My UPC, erori precum „405 access not allowed„, „Atentie. probleme de autentificare. Verifica daca ai acces la internet sau setarile din telefon„; In alte situatii putem primi eroare de username si parola, desi datele sunt introduse corect sau aplicatia se poate bloca fara sa afiseze o eroare;

Pentru orice problema, este recomandat sa inchidem si sa repornim aplicatia insa daca intampinam in continuare probleme cu functionarea platformei My UPC putem face o sesizare la relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872, pe site-ul UPC sau pe pagina oficiala de Facebook UPC Romania.

Daca ati utilizat aplicatia My UPC, ce probleme ati intampinat si ce plusuri puteti evidentia? Lasati un comentariu mai jos.

Update 29.02.2020: Avand in vedere finalizarea fuziunii UPC – Vodafone din 31 martie, aplicatia MyUPC se va redenumi in MyVodafone Fix&TV;

Update 03.04.2020: Desi logarea se face inca pe my.upc.ro, este afisata pagina de logare Vodafone servicii fixe&TV;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

53 COMENTARII

  1. Buna ziua,

    nu ma pot loga pe my.upc.ro
    introduc adresa de email parola, nu sunt robot bifat si nu pot merge mai departe. nu da nici o eroare pur si simplu nu pot intra in cont.

    Multumesc,
    Noemi

  2. Bună ziua. Nu pot utiliza aplicația My Vodafone fix și TV. Spune mereu că nu sunt corecte parola sau numele de utilizator. Dar am observat că-mi cere parola My UPC. Ce este această parolă? Unde o găsesc?. Cum activez aplicația să pot vedea când vine factura UPC?

  3. Buna ziua ce se intampla de nu se actualizeaza platile mi s-a intrerupt internetul ca nu am achitat factura eu fac platile pana in data de 5 ale luni prin cont bcr de ani de zile nu s-a mai intamplat pana acumaultima plata este pe data de 02.03.2021 fact ***** *** am vazut am pus cod client ****** in loc de *****.

  4. Buna ziua
    Ma numesc Ovidiu, CNP ********. Am facut un contract cu Vodafone pe data de 10.10.2020. Desi s-a cerut in mod expres sa primim factura on-line pe adresa *****@gmail.com, acest lucru nu s-a realizat. Mai mult, nu primim factura nici in format hartie la adresa din contract. Nu stim valoarea facturilor si nu o putem plati.
    Va rugam sa solutionati aceasta problema

  5. Stimati Domni,ma numesc ***** Eugen,locuiesc in Suceava ,Aleea Marasesti No.*,bloc *,Scara *,apart.*. Nu am reusit sa gasesc(sau nu am fost in stare…) sa gasesc o dresa de mail sau un numar de telefon de al Dvs care ,in mod explicit, sa-mi permita sa fac o sesizare asupra modului in care receptionez canalele Tv oferite de Dvs. Asa ,incat ,foarte pe scurt o sa va sesize pe Dvs.Este o stuatie neplacuta care se repeta (primaa data s-a intamplat acum aprox.2saptamani.Toate canalele ,exceptand ,,Tv plus regional” se receptioneaza defectos -imaginea se descompune ci intermitenta in patrate mici (tipic pentru semnalul video digital) iar sunetul apare fragmentat si mai mult neinteligibil ) .In seara aceasra vad ca se manifesta la fel. Deci .in concluzie,nu ma pot bucura de o recptie normala a unui program Tv. Cu increderea ca solicitarea mea va gasi ecou la Dvs ,va adresez ,anticipat,multumirile mele Cu stima ,al Dvs Eugen *****

  6. Buna ziua ! Ma numesc Ion ,din Tandarei -Am distanta intre modem si living de 15 m .Am semnalul wi-fi de doar 2 liniute pe laptop .Am luat un ,,Pix-Link „ expand ,repeter ..usb ,si nu ma pot conecta la modem .Sunt blocat de la ,,centru„ ?!Ce trebuie sa fac ?

  7. Buna ziua,

    Ma numesc Laura, cod client ***** cu domiciliul in Iasi, Str. **** nr *.

    Factura primita pe mail imi cere sa platesc o valoare de 202, pt ca as avea restanta de plata!!!
    Va rog sa verificati inca o data pt ca factura pe luna iunie a fost platita prin transfer din cont BRD pe data de 23.06.2020!!

    In istoric plati apar doua plati efectuate pe 13.05.2020!

    Am mai primit si mesaj pe telefon ca voi plati penalizari!!

    Astept o noua factura pe mail pt a putea efectua plata de 101,48 atat cat este de fapt de platit!

    Laura

    • Acest site nu reprezinta UPC/ Vodafone. In cazul in care va apare o factura cu restanta si stiti ca ati platit, atunci sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call central. Eventual dati-le datele de pe acel bon primit de la banca cand ati facut transferul. Probabil la ei in calculator nu s-a virat acea suma. Nr Relatii Clientii 031 100 1000.

  8. ratatiilor a=ti modificat upc in vodafone si nu ma pot loga ce program de timpiti a-ti facut nici dupa cod client nu ma recunoaste,si va jucati cu banii mei imi luati de pe card pe 2-3 lini inainte boilor

    • Nu suntem de la Vodafone (UPC).
      Daca aveti probleme de logare pe aplicatia Vodafone servicii fixe&TV, faceti o sesizare la Vodafone, puteti suna la numarul 0311001000.

    • Deschideti aplicatia HBO GO pe Samsung, selectati optiunea de autentificare si o sa va apara un cod.
      Pe PC sau mobil, unde folositi de obicei acest serviciu, selectati Setari – Dispozitive – Activeaza un dispozitiv nou si introduceti codul afisat pe TV.

    • Buna ziua,
      Posibil sa aveti deja un cont creat pe acest contract, va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 sa verifice cum figureaza in baza lor de date.

    • Buna ziua,
      Recent au existat probleme frecvente cu MyUPC, daca tot nu reusiti sa va conectati va recomand sa faceti o sesizare la 0311001000.

  9. Buna ziua, nu imi recunoaste parola am resetat parola de 4 ori si imi intra direct in aplicatie fara sa mai scriu vreo parola , apoi cand ies nu o recunoaste ii ciudat ca la fiecare logare sa iti resetezi parola parca ii un virus. Nu se poate asa ceva , am sunat la relatii cu clientii si nu stiu care ii problema.

  10. Salut! Incerc sa fac un cont My UPC. Se trimite link de verificare pe mail insa atunci cand dau click pe el imi spune „link invalid”. Am incercat si de pe telefon si laptop de mai multe ori in zile diferite.

    Aveti idee cum pot rezova sa activez contul? Multumesc!

    • Salut Adrian,
      Ai incecat sa refaci contul de mai multe ori si ai testat linkuri diferite sau incerci acelasi link? Intreb deoarece aceste linkuri sunt disponibile doar o perioada limitata de timp. Incearca sa refaci contul si apasa tot atunci pe noul link.
      Daca tot ai probleme, suna la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 sa verifice ei problema.

  11. BUNA ZIUA,
    NU MAI POT INTRA IN CONTUL MY UPC PT FACTURA ELECTRONICA
    NU MA POT CONECTA
    PUN PAROLA DAR NU IMI DA NICI UN „”SEMNAL”””CA MERGE SAU NU
    MERCII

      • NU MA POT CONECTA PE PAGINA UPC PT A LISTA FACTURA
        PAROLA NU MAI FUNTIONEAZA
        VA ROG SA-MI DATI O NOUA PAROLA
        SAU DATI-MI UN NOU SITE UNDE SA MA REINSCRIU
        MULTUMESC

        • Trebuie sa selectati optiunea Ai uitat parola? – introduceti numele de utilizator – bifati optiunea Nu sunt robot – selectati Continue – dupa ce urmati acesti pasi o sa primiti pe adresa e-mail un link cu instructiunile necesare resetarii parolei.