Modalitati reziliere/suspendare contract Orange

In cazul in care dorim sa solicitam rezlierea sau suspendarea contractului Orange, in functie de situatie, este important sa stim cum trebuie sa procedam.

Rezilierea contractului/abonamentului Orange se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • Cerere depusa intr-un showroom Orange;
  • Cerere trimisa online pe site-ul Orange, in sectiunea Contact;

Modalitati reziliere contract Orange Cererea de reziliere in reteaua Orange trebuie sa fie trimisa cu 30 de zile inainte de data incepand cu care dorim sa avem abonamentul reziliat. De exemplu, daca pe data de 1 in fiecare luna se emite factura, trebuie sa trimitem cererea de reziliere cu 30 de zile inainte de 1 ale lunii incepand cu care dorim rezilierea. Reprezentantul Orange care va prelua cererea de reziliere ne va confirma cand se va face rezilierea contractului.

Daca solicitam rezilierea contractului inainte de expirarea perioadei contractuale cei de la Orange solicita achitarea in avans a abonamentului (fara TVA) pe perioada ramasa din contract. De exemplu, daca avem un abonament de 10 euro (fara TVA) si mai avem 5 luni ramase din durata contractuala, Orange solicita plata in avans a 50 de euro pentru acceptarea rezilierii contractului.

Rezilierea contractului in reteaua Orange se face usor si nu au fost sesizate probleme in acest sens de catre cititorii Media-Max (spre deosebire de Telekom si Vodafone) insa daca ati intampinat probleme in ceea ce priveste procesul de reziliere contract Orange, nu ezitati sa lasati un comentariu care sa contina cat mai multe detalii.

Modalitati suspendare contract Orange

Suspendarea temporara a contractului Orange se poate face pe o perioada de maxim 3 luni pentru contractele semnate inainte de 24 noiembrie 2011. Taxa de suspendare a contractului este de 4.96 euro pe luna. Lunar se vor trimite facturi care contin taxa de suspendare de 4.96 euro pe luna.

Suspendarea temporara a contractului in reteaua Orange costa destul de mult, in special comparativ cu alti operatori la care suspendarea temporara este gratuita, insa poate fi o solutie avantajoasa in cazul in care avem un abonament lunar foarte mare pentru a nu plati inutil o suma mare.

Orange Romania este considerat cel mai mare furnizor de servicii mobile (telefonie mobila si date mobile) din tara, serviciile sunt calitative insa pretul abonamentelor este pe masura. La finalul lunii septembrie 2018 Orange oferea servicii fixe si mobile catre aproximativ 11 milioane de abonati.

Voi ati reziliat/suspendat contractul Orange? Daca da, cum a decurs intregul proces si ce nemultumiri ati avut (daca au existat)?

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

20 COMENTARII

  1. Buna ziua,nu am achizitionat un bun la incheierea contractului,de ce trebuie sa platesc taxa de reziliere? Mi-au oferit serviciile pe perioada contractuala ,in momentul rezilierii nu voi mai beneficia de aceste servicii….deci ,inca o data intreb…de ce sa platesc taxa ?

    • Buna ziua,
      Daca nu ati beneficiat de subventii la telefoane mobile sau gratuitati la abonament pentru faptul ca ati optat pentru perioada contractuala atunci nu este justificata taxa de reziliere.
      Adresati-va la Protectia Consumatorului daca Orange refuza sa va aprobe rezilierea fara plata unor taxe suplimentare.

  2. AM UN ABONAMENT EXPIRAT, *****/28.12.2015
    VREAU SA IL ANULEZ,
    AM ACHITAT LA ZI 14.05.2019/******,AM TRIMIS SCANAT.
    NR ******ESTE PTR MODEM,NU IL FOLOSESC,
    ROG RASPUNS PE TEL SERVICIU ******
    sau adresa mail serviciu :

    • Rezilierea contractului/abonamentului Orange se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

      -Cerere depusa intr-un showroom Orange;
      -Cerere trimisa online pe site-ul Orange, in sectiunea Contact;

  3. In data de 17/04/2019 am incheiat contractul seria ***** care contine o cartela SIM family HD SI home NET 4 G 12 in sucursala orange Bistrita vanzator fiind Andreea Alexa cod agent ******. Agentul Orange nu m-a informat de plata unei pro rate ,in data de 16.05.2019 am primit mesaj cu valoarea dubla a facturii, dar asa ceva nu exista specificat in contract. Agentul Orange a recunoscut ca nu am fost informat in legatura cu pro rata in fata mea si totodata si la telefon cu reprezentantul orange de la serviciul clienti.
    Agentul orange mi-a prezentat valoarea abonamentului de 65 lei reprezentand suma dupa portarea unui numar din alta retea , realitatea fiind alta suma fiind mult mai mare .Intentia mea a fost de portare a doua numere din alta retea dar voi renunta in urma serviciilor oferite de agentii orange .
    Va multumesc, astept raspunsul dumneavoastra.

    • Noi nu reprezentam compania Orange, doar oferim informatii.
      Pentru a face o sesizare privind corectitudinea informatiilor oferite de catre Orange sau pentru a rezilia contractul Orange, trebuie sa ii contactati pe cei de la Orange.

  4. buna ziua.ma numesc FANTU CONSTANTIN VIOREL sunt din botosani .Am vorbit in centrala despre un abonament pe care l am primit impreuna cu o tableta la fidelizare.nu am fost instiintat k voi plati un abonament in plus pe langa cel pe care il aveam.Daca as fi stiut nu as fi acceptat.Vreau sa reziliez acest contract cat mai repede cu putinta.tableta a fost trimisa pe 07.02.2019.am primit un telefon din centrala cu 5 zile in urma.va rog sa verificati convorbirea inregistrata sa vedeti k nu am fost informat de costuri suplimentare.astept telefonic rezolvarea problemei.Nu as vrea sa recurg la alte metode.Va multumesc 074******

  5. Daca tot vorbim de rezilierea contractelor la Orange, n-ar fi rau daca ai face un articol despre oferta mincinoasa pe care o face Orange potentialilor clienti. Mai exact, ei spun ca ofera extraoptiunile HBO si HBO GO gratuit, tuturor celor care incheie un abonament de internet si de televiziune prin fibra. Orange nu spune pe site ca cele doua extraoptiuni sunt oferite gratuit, timp de 12 luni, numai clientilor care iau internetul cu viteza de 1000 Mbps, in conditiile in care 90% din clientii care au servicii de la Telekom, primesc internet cu viteza de pana la 100 Mbps, pentru ca nu exista fibra optica. Se stie ca Orange foloseste infrastructura Telekom, deci sunt foarte putini cei care au viteza de 1000 Mbps si implicit acces gratuit la HBO si HBO GO. Numai ca Orange, in nesimtirea lor, nu specifica lucrurile acestea, ba mai mult decat atat, internetul de 100 Mbps costa 7 euro, in timp ce ala de 1000 Mbps costa 8 euro, adica pentru o viteza de 10 ori mai mica, platesti aproape cat ala care viteza de 10 ori mai mare.

  6. Eu nu am reziliat contractul cu Orange, in schimb Orange mi-a reziliat contractul fara acordul meu si fara datorii pe cont, dupa numai 3 zile de la data la care am agreat telefonic oferta facuta de un angajat, oferta care s-a dovedit a fi mincinoasa. De 3 luni stau fara internet si televiziune, desi angajata care mi-a facut oferta pe 1 februarie, a recunoscut in apel ca rezilierea s-a produs dintr-o eroare umana, pe care Orange si-o asuma. Bineinteles ca nu si-a asumat nimic, mai mult decat atat, acum ma trimite in magazin sa iau aceleasi servicii cu 23 euro pe luna, in loc de 7 euro.

    • Daca v-a fost reziliat contractul dintr-o eroare umana si nu s-a rezolvat problema pana acum, va recomand sa faceti o sesizare la ANPC. Preferabil ar fi sa aveti numarul sesizarii facute la Orange pentru aceasta problema.

      • Am facut trei sesizari la ANPC pana acum. La doua am primit raspuns, la a treia inca nu. Culmea e ca ANPC imi da dreptate, dar ma trimite in magazin pentru o noua oferta !!!

      • La Orange fac sesizari din doua in doua zile, pe e-mail si pe chat, dar nu se rezolva nimic. De fiecare data cand ma suna un operator, imi spune altceva, imi promite ca voi fi sunata in maxim doua zile pentru implementarea ofertei si cam atat. Pe e-mail, Orange imi spune sa ma duc in magazin pentru activarea unui nou contract, desi cel vechi s-a reziliat din vina lor, nu a mea. Le-am spus ca nu vreau alta oferta, dar n-am cu cine sa ma inteleg. Nimeni nu vrea sa-si asume responsabilitatea. Ca sa nu-i mai deranjez, ne-au blocat conturile de Facebook (mie si sotului meu), mi-au luat creditul de pe cartela si cei 80 GB de internet (dupa 7 zile de la reincarcare), iar pe chat nu mai pot sa intru din contul meu, ca se inchide instantaneu. Ne gandim foarte serios sa-i dam in judecata, mai ales ca avem toate apelurile inregistrate.

        • Faceti din nou sesizare la ANPC si mentionati ca Orange in continuare nu va ofera o solutie, in astfel de situatii ei trebuie sa intervina. Eu stiu ca atunci cand vi se da dreptate dar operatorul in continuare nu va ofera o solutie, cei de la Protectia Consumatorului trebuie sa ii contacteze direct pe cei de la Orange pentru o rezolutie.

          • Robert, stai linistit, ca ANPC nu apara interesul Consumatorului. Crede-ma, ca stiu ce vorbesc. Pe baza lor, „mori” cu dreptatea in mana.