Plata factura Akta dupa preluarea Digi (RCS – RDS)
Dupa preluarea companiei Akta (DCS) de catre Digi (RCS – RDS) au aparut nelamuriri din partea abonatilor Akta in ceea ce priveste plata facturii, unde trebuie achitata, la Akta sau la Digi.

Majoritatea clientilor Akta au fost inregistrati in baza de date Digi, astfel incat, daca sunam la relatii cu clientii Digi ar trebui sa ne identifice contractul oferind numele complet al titularului si adresa.

Avand confirmarea de la Digi ca s-a inregistrat contractul in baza lor de date, vom putea achita factura prin orice modalitate prin care se poate plati factura de catre clientii Digi si anume:

  • intr-o casierie Digi (RCS – RDS) – avem nevoie doar de numele titularului contractului si adresa unde sunt serviciile furnizate; lista completa cu punctele Digi este actualizata pe site-ul DigiRomania.ro – sectiunea Magazine Digi;
  • online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Plateste factura online – factura se poate achita online atat fara cont cat si fiind logati in contul Digi; aceasta este cea mai rapida modalitate de plata a facturii; la fel se poate achita pe aplicatia de mobil Digi Romania;
  • la orice ATM al bancilor partenere Digi si anume: BT, BCR, ING, BRD, Unicredit, CEC, Piraeus, Bancpost;
  • la orice statie de plata SelfPay, avand peste 4200 de statii de plata disponibile in tara;
  • la orice statie self-service Qiwi
  • la orice statie Un-Doi;
  • in orice magazin care permite plati prin PayPoint, avem peste 7300 de astfel de locatii;
  • la orice statie Payzone;
  • Westaco Express – OMV si Petrom;
  • prin aplicatiile de internet banking ale bancilor partenere Digi si anume BT, Banca Comerciala Carpatica, Credit Coop, BRD, Unicredit, Piraeus, Alpha Bank, Bancpost, Volksbank, CEC;
  • virament bancar in unul din conturile BRD, ING sau Unicredit;
  • direct debit (comision 0%) prin una din bancile partenere ING, BT, BCR, BRD, Raiffeisen, Alpha Bank, Bancpost, CEC sau Piraeus.

Daca sunam la relatii cu clientii Digi si nu se confirma inregistrarea contractului in baza lor de date, este indicat sa ajungem intr-un punct de lucru Digi pentru verificari suplimentare.

Plata factura Akta dupa preluarea Digi (RCS – RDS)

In multe zone (in special in zonele rurale) unde Akta furniza servicii, erau trimisi incasatori pe teren pentru a incasa contravaloarea facturilor de la abonati, odata cu preluarea Akta de catre Digi exista posibilitatea sa nu mai putem efectua plata prin aceasta modalitate. Insa, in reteaua Digi exista foarte multe modalitati de plata a facturii.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

41 COMENTARII

  1. buna ziua , am urmatoarea problema, am facut plata eronata la cablu tv si internet, am fost abonat la AKTA societate preluata de dvoastra si platile s-au facut pe codul de abonat de la AKTA, cod ****, ****, va rog sa-mi transferati suma platita in aceste coduri de AKTA in codul de abonat RDS RCS *****, va multumesc

  2. am primit pe tel.07****** mesaj ca s a emis fact seria **** nr******* in valoare de 26 lei, scadenta la 30.09.2020, cod client ****, unde pot vizualiza factura intrucat eu luna trecuta am platit la Akta 58 lei avans.
    Multumesc.

    • Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi sa verificati situatia financiara.
      De asemenea, va puteti creea un cont pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contul Meu pentru verificarea online a facturilor.

  3. Parintii mei din comuna Bilciuresti jud Dambovita pe numele **** au platit la inceputul lunii august la AKTA suma de 33 lei pana sa primeasca factura Digi cu alt cod client si alta suma.( 20,5 lei si cod client **** ) . Va rog sa-mi comunicati daca s-a inregistrat plata la dvs pt a fi in regula . .

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Pentru a verifica situatia financiara va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Dambovita la numarul 0345400414.

  4. Astăzi am plătit factura la DIGI tot la stația cablu ca inainte mi sa eliberat chitanță având pe ia scris noul cod de client si nr. şi seria facturi deşi nu am primit-o încă prin poştă pe spatele chitanței este scris RCS-RDS,DIGI momentan ni sa spus că asa vom plăti deocamdată nu se ştie pe viitor.

  5. Buna ziua

    Numele meu este ******, am primit SMS privind emiterea facturii pentru luna august pentru codul sus mentionat.
    factura ****** in valoare de 25 lei.
    Banuiesc ca se refera la facura AKTA CORNU, care a fost preluata de DIGI cu 01.08 ( cod client AKTA *****)
    Problema este ca nu am primit factura, nu stiu contul de plata.
    Va rog sa ma ajutati cu trimiterea facturii.
    Inainte factura venea pe email.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi sau Akta.
      Informarea primita face referire la factura Digi, de acum inainte veti plati la ei.
      Daca aveti nevoie de informatii suplimentare privind factura Digi, sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414.

  6. Bună ziua. Am plătit până acum abonamentul la cablu și internet online. Acum am primit mesaj pe telefon cu suma de plată la furnizorul care a preluat Akta. Am primit un alt cod de client . E în regulă, mai trebuie să contactez un reprezentant RCS-RDS ? Îmi fac un cont nou ? Mă așteptam să primesc ca până acum un mail cu factura.
    Mulțumesc.

    • Digi face deconectari in perioada 5-15 ale lunii. Astfel, daca nu platesti factura lunii august, in perioada 5-15 septembrie se pot face deconectari.

  7. Am rezolvat cu factura pana la urma am luat legatura cu cei de la digi pe mesenger le.am dat cnp-ul si miau dat codul de client de la ei sa imi pot face cont la digi …netul 17 lei si 21 lei tv deci e mai ok lapret ca akta unde plateam 60 de lei tv plus net la digi acum e

  8. Am sunat la nr.0314004414 şi mi-a spus că am fost transferat la ei şi mi s-a emis factura şi urmează să o primesc pâna pe 25 august că acesta este termenul până când trebuie s-o primesc dacă nu o primesc până atunci să-i sun din nou după 25 august să le spun.

    • Vor trimite facturi stai linistit insa pentru a evita o plata cumulata mare a facturilor sfatul este sa va interesati dvs daca datele dvs au fost trecute in baza lor de date.

    • Este treaba lor intr-adevar insa orice problema trebuie anuntata. Daca asteptati sa primiti facturile, nu le primiti si nu achitati din acest motiv nu inseamna ca nu se vor deconecta serviciile.
      Mi se pare un minim pe care fiecare abonat trebuie sa il faca, sa anunte ce probleme sunt, mai departe este datoria operatorului sa verifice.

      • E problema lor nu a mea , nu i-am pus eu sa cumpere akta . Inseamna ca nu le pasa prea mult de noii lor clienti si poate multi dintre ei vor cauta alt furnizor !

        • Sunteti sigur de ce spuneti ca nu le pasa de noi abonati? Daca nu v-a trimis dvs factura asta inseamna ca nu le pasa? Poate vreti sa stiti ca s-au trimis echipe de tehniceni in zonele unde akta are reteaua extrem de proasta si se inlocuieste cu fibra optica. Asta asa ca sa vedeti ca nu le pasa.

        • Nu prea va inteleg nemultumirea, vreti sa verifice in mod individual fiecare abonat, in permanenta si sa se sesizeze singuri de fiecare data? Daca stiti cati abonati are o astfel de companie atunci va dati seama ca este absurd acest lucru.
          In plus, sunteti liber sa reziliati contractul daca nu sunteti multumit, nu va tine nimeni cu forta. 🙂

  9. Am fost să plătesc la stația cablu unde plăteam de obicei astăzi şi nu a venit nimeni,după care am trimis mesaj pe messenger la AKTA şi mi-au spus să sun la nr. 031.4004414 pentru mai multe detalii,încă nu am sunat încă inteționez să sun măine. Acesta este număr de telefon de la DIGI?

  10. Eu sunt abonat akta si luna asta nu am mai primit factura in contul meu pe siteul akta nu sunt nici in baza de date digi nu am primit nici sms-ul ala cum au primit multi ca au preluat digi asta e astept sa vina cu oferta digi pana atunci merge si pe gratis vad😂😂😂 ca o gluma