Plata online factura Digi (RCS & RDS)

Plata online factura Digi (RCS & RDS) – In acest articol vom detalia modalitatea prin care putem achita online factura Digi, fara sa fie nevoie sa ne deplasam intr-o casierie sau intr-un punct al partenerilor Digi unde se poate plati factura.

Plata online se face rapid si este utila din urmatoarele puncte de vedere:
-economisim timp, fara sa fie nevoie sa ne mai deplasam intr-o casierie Digi sau intr-un punct al partenerilor Digi (Selfpay, Paypoint, Qiwi, Payzone, Un-doi, Westaco);
-ajutam la reducerea consumului de hartie – platind online putem activa trimiterea facturii Digi in format electronic pe e-mail, prin SMS, sau prin WhatsApp;
-evitam deplasarea in locuri aglomerate, fapt recomandat din cauza pandemiei cauzata de virusul COVID-19;

Plata online factura Digi (RCS & RDS)
Asadar, plata online a facturii Digi se poate efectua prin urmatoarele modalitati:

  1. Site-ul DigiRomania.ro (fara cont)

Pe site-ul Digi avem un buton evidentiat in dreapta Plateste factura online, selectam aceasta optiune. Pentru a plati factura avem nevoie urmatoarele informatii:

  • numar de telefon sau codul de client sau serie si numar factura;
  • suma de plata;
  • adresa e-mail;

Tot aici avem optiunea Vreau sa activez factura electronica daca dorim acest lucru. Apasam butonul Plateste factura si suntem redirectionati catre pagina unde introducem datele bancare. Pentru a efectua plata online avem nevoie de un card Visa sau Mastercard.

2. Site-ul DigiRomania.ro (logati in cont)

Pentru a plati factura din contul Digi trebuie sa ne logam in cont in sectiunea Contul Meu. Selectam numele nostru in dreapta – Factura mea – bifati factura dorita si procedati catre pagina de plata.

3. Aplicatie mobil Digi Romania

4. Aplicatie Internet Banking

Putem plati online factura Digi si din aplicatia mobile banking (exemplu: Mobile Banking Unicredit, Homebank ING, BT, Banca Comerciala Carpatica, Credit Coop, etc). Avem nevoie doar de codul de client, numarul facturii si suma de plata.

5. Aplicatie Pago

6. Virament bancar

Putem trimite suma de plata alaturi de cod client, numarul facturii, numele si prenumele titularului in unul din urmatoarele conturi bancare:

  • ING Bank: RO51INGB0001000000018827
  • BRD-Groupe Société Générale: RO64BRDE450SV72419954500
  • UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001

Toate modalitatile prezentate mai sus au comision 0%. Este recomandat sa platim online pe site-ul Digi deoarece este cea mai rapida modalitate de plata, prin alte modalitati inregistrarea platii poate dura mai mult.

Cum platim factura Digi online din strainatate?

Daca dorim plata facturii din afara tarii, avand in vedere ca toate modalitatile necesita un card bancar, putem folosi modalitatile descrise mai sus.

Activare factura online Digi

Daca dorim activarea trimiterii facturii online, avem urmatoarele modalitati:

  • pe site-ul Digi Romania selectam Plateste factura online si bifam Vreau sa activez factura electronica;
  • apel la relatii cu clientii Digi la numarul 03xx400414 (unde xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru Timis: 0356400414) sau 0314004414 pentru Bucuresti/Ilfov;

Activare plata recurenta Digi

Activarea online a platii recurente se poate activa foarte usor in momentul in care platim o factura pe site-ul Digi, in prima fereastra care apare dupa apasarea butonului plateste, bifam optiunea activarea platii recurente si setam limita sumei platite lunar si durata recurentei.

Daca aveti nelamuriri sau intampinati dificultati cu plata online, lasati un comentariu mai jos.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

165 COMENTARII

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Nu gasesc contul acesta bancar pe site-ul Digi deci nu v-as putea confirma daca este al lor sau nu, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414 pentru clarificari.

  1. Buna ziua,de câteva luni nu mai pot sa plătesc factura prin Pago.Mi se cere sa bifez acordul cu Pago,pe site-ul Digi.Problema este ca nu regasesc acest acord,pt a-l bifa.
    Multumesc!

    • Buna ziua,
      Recent au fost mai multe probleme in ceea ce priveste plata facturii online Digi, nu stiu daca toate au avut aceeasi cauza.
      Va recomand sa faceti o sesizare catre Digi sa verifice in detaliu, daca va fi nevoie, vor escalada catre Pago.

  2. In prezent exista probleme cu plata online a facturilor Digi folosind anumite carduri. Daca primiti erori, incercati daca aveti posibilitatea cu un alt card sau incercati zilele urmatoare din nou.

  3. De 2 luni de zile nu pot plăti factura online cu cardul, din Spania, deși până atunci am tot plătit câteva luni bune la rând . Mi se refuză plata cu cardul, nu spune motivul și nici nu mă redirecționează către pagina securizată a băncii mele. Cui mă pot adresa? Am sunat la relații cu clienții Digi, mi s-a spus că nu este problema de la ei. Am verificat cardul la bancă, este totul ok… Ce sfat îmi dați? Mulțumesc!

          • Nu ar trebui sa fie probleme in cazul platii folosind un card Mastercard.
            Va recomand sa faceti o sesizare la Digi online, pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact, mentionati de asemenea ca exista si alte persoane cu aceasta problema. Descrieti exact ce se intampla cand incercati sa platiti. E posibil sa fie o situatie legata de procesatorul de plati insa in acest caz Digi ar trebui sa se ocupa de escaladarea problemei catre procesator.
            De asemenea, puteti face o sesizare si la banca la care aveti acest card, pentru a verifica si ei.

  4. Vă rog factura cu cod client :****** este factura mea solicicit să fie trimisă pe emailul meu *****@gmail.com.
    Până acum a fost trimisa pe alt email.
    Vă mulțumesc!

  5. Stimata RCS &RDS, dupa ce am fost informat prin SMS ca am fost preluat de D-stra si mi s-a recomandat sa platesc online, am incercat sa creez un cont ca sa pot sa accesez contul d-stra ptr plata si la rubrica, Nr. contract Sau factura, am trecut factura comunicata de d-stra prin SMS adica ” Factura cu seria **** nr. *****” si nu mi s-a putut face inscrierea motivand ca factura nu este corecta, fapt ptr care va rog sa imi comunicati corect nr. contract si seria si nr. factura Mentionez ca numele meu este **** si confo******25530409.
    Astept precizarile d-stra si va multumesc ptr intelegere.
    Cu deosebit respect,
    Nicolae.

  6. Activarea online a platii recurente se poate activa foarte usor in momentul in care platim o factura pe site-ul Digi, in prima fereastra care apare dupa apasarea butonului plateste, bifam optiunea activarea platii recurente si setam limita sumei platite lunar si durata recurentei.