Plata online factura Digi (RCS & RDS)

Plata online factura Digi (RCS & RDS) – In acest articol vom detalia modalitatea prin care putem achita online factura Digi, fara sa fie nevoie sa ne deplasam intr-o casierie sau intr-un punct al partenerilor Digi unde se poate plati factura.

Plata online se face rapid si este utila din urmatoarele puncte de vedere:
-economisim timp, fara sa fie nevoie sa ne mai deplasam intr-o casierie Digi sau intr-un punct al partenerilor Digi (Selfpay, Paypoint, Qiwi, Payzone, Un-doi, Westaco);
-ajutam la reducerea consumului de hartie – platind online putem activa trimiterea facturii Digi in format electronic pe e-mail, prin SMS, sau prin WhatsApp;
-evitam deplasarea in locuri aglomerate, fapt recomandat din cauza pandemiei cauzata de virusul COVID-19;

Plata online factura Digi (RCS & RDS)
Asadar, plata online a facturii Digi se poate efectua prin urmatoarele modalitati:

  1. Site-ul DigiRomania.ro (fara cont)

Pe site-ul Digi avem un buton evidentiat in dreapta Plateste factura online, selectam aceasta optiune. Pentru a plati factura avem nevoie urmatoarele informatii:

  • numar de telefon sau codul de client sau serie si numar factura;
  • suma de plata;
  • adresa e-mail;

Tot aici avem optiunea Vreau sa activez factura electronica daca dorim acest lucru. Apasam butonul Plateste factura si suntem redirectionati catre pagina unde introducem datele bancare. Pentru a efectua plata online avem nevoie de un card Visa sau Mastercard.

2. Site-ul DigiRomania.ro (logati in cont)

Pentru a plati factura din contul Digi trebuie sa ne logam in cont in sectiunea Contul Meu. Selectam numele nostru in dreapta – Factura mea – bifati factura dorita si procedati catre pagina de plata.

3. Aplicatie mobil Digi Romania

4. Aplicatie Internet Banking

Putem plati online factura Digi si din aplicatia mobile banking (exemplu: Mobile Banking Unicredit, Homebank ING, BT, Banca Comerciala Carpatica, Credit Coop, etc). Avem nevoie doar de codul de client, numarul facturii si suma de plata.

5. Aplicatie Pago

6. Virament bancar

Putem trimite suma de plata alaturi de cod client, numarul facturii, numele si prenumele titularului in unul din urmatoarele conturi bancare:

  • ING Bank: RO51INGB0001000000018827
  • BRD-Groupe Société Générale: RO64BRDE450SV72419954500
  • UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001

Toate modalitatile prezentate mai sus au comision 0%. Este recomandat sa platim online pe site-ul Digi deoarece este cea mai rapida modalitate de plata, prin alte modalitati inregistrarea platii poate dura mai mult.

Cum platim factura Digi online din strainatate?

Daca dorim plata facturii din afara tarii, avand in vedere ca toate modalitatile necesita un card bancar, putem folosi modalitatile descrise mai sus.

Activare factura online Digi

Daca dorim activarea trimiterii facturii online, avem urmatoarele modalitati:

  • pe site-ul Digi Romania selectam Plateste factura online si bifam Vreau sa activez factura electronica;
  • apel la relatii cu clientii Digi la numarul 03xx400414 (unde xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru Timis: 0356400414) sau 0314004414 pentru Bucuresti/Ilfov;

Activare plata recurenta Digi

Activarea online a platii recurente se poate activa foarte usor in momentul in care platim o factura pe site-ul Digi, in prima fereastra care apare dupa apasarea butonului plateste, bifam optiunea activarea platii recurente si setam limita sumei platite lunar si durata recurentei.

Daca aveti nelamuriri sau intampinati dificultati cu plata online, lasati un comentariu mai jos.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

256 COMENTARII

  1. Bună ziua! Cum se poate plati online abonamentul tv pe un an intreg?
    Până acum plateam la ghișeu, însă anul acesta nu pot veni în România.
    Mulțumesc

    • Buna ziua,
      In casierie se poate plati in avans iar facturile nu se mai emit.
      Puteti plati si online insa suma ramane in cont si este scazuta din fiecare factura emisa.

  2. Buna ziua
    Va rog sa mi spuneti cum pot sa primesc ambele facturi online ,am un contract pe adresa, Bdul * nr.* ,bl * sc * Bucuresti si unul pe adresa comuna Bertea nr * ,jud. Prahova ,ambele pe numele ******
    Va multumesc

  3. Buna ziua, doresc să plătesc factura scadentă online dar, la introducerea numărului cardului bancar primesc mesajul de eroare. Mentionez că am efectuat cu câteva minute înainte o altă plată similară, fără probleme. Anterior, plata penultimei facturi Digi nu a întâmpinat dificultăți. Mulțumesc.

    • In reteaua Digi factura se poate achita online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Plateste factura online – aveti nevoie de un card bancar.
      Daca nu primiti factura acasa, sunati la relatii cu clientii Digi sa verifice ce se intampla, o puteti primi de asemenea online.
      Tot pe site-ul Digi Romania va puteti face un cont, va logati si aveti acces la situatia financiara.
      Rugati pe cineva sa va ajute daca nu va descurcati.

  4. Buna ziua de ce nu pot sa-mi platesc factura online , nu potintra in contul meu , ba sa resetez va ros sa-mi trimiteti din nou factura pe email sa o pot plati ..multumesc

  5. Ma numesc ***** Dumitru din Iasi st.**** nr.** bloc * etajul * Apt.*,vreau sa stiu cand expira contractul pentru furnizarea de energie electrica.

  6. Bună dimineața
    Am plătit on line factura pe luna aprilie dar la dumneavoastră rezultă neplătită.
    Am făcut extras de cont pentru a dovedi și am depus cererea dar nu s-a făcut nimic.
    Vă rog să îmi spuneți ce se întâmplă.

    • Buna dimineata,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa trimiteti dovada platii pe adresa e-mail clienti@rcs-rds.ro incluzand datele de pe contract.

  7. De ce cind vreau sa platesc online cu cardul ,la introducerea numarului cardului de la primele cifre apare scris cu rosu imposibilitate fara a mai termina de scris numarul cardului.
    Tot astazi 12.05.2020 am efectut plata la eon cu acelas card dupa aceeasi procedura.
    Ceva nu este in regula la digi. Rezolvati ca noi vrem sa va platim online cum e normal in situatia de sanatate actuala.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Ei nu au legatura cu pagina aceea unde se introduce numarul cardului ci procesatorul de plati care se ocupa de procesarea platii. Nu va permite sa terminati de scris numarul cardului?

  8. Buna ziua
    Cum as putea sa trec contractul de pe numele lui mama de la DIGI pe numele meu sa pot sai plătesc eu factura online?
    Si daca pot sal mut online
    Eu sunt in germania

    • Buna ziua,
      Schimbarea numelui beneficiarului nu se poate face online ci doar prin prezenta ambelor persoane intr-un sediu Digi. Insa, pentru a plati factura Digi online nu trebuie sa fiti titularul.

  9. buna ziua
    vreau sa platesc on line factura dar imi cere Serie Factura
    am doar numarul de factura?
    de unde pot sa ia Seria?
    multumesc

    • Buna ziua,
      Gasiti seria facturii (incepe cu F daca nu ma insel) pe factura, in SMS-ul de informare trimis de Digi sau in e-mail daca primit factura pe e-mail. Daca nu reusiti, trebuie sa sune titularul contractului la Digi.

    • Ce lamuriri doriti? Trebuie sa discutati la CEC sa va activeze direct debit pentru factura Digi, veti comunica o anumita suma care sa fie disponibila lunara pentru plata.

  10. Buna ziua,doresc să stiu dacă pe numele **** cod client ***** mai este ceva de plata si daca daca cum i-mi poti plati la distanță având în vedere că locuiesc în Germania?

    • Buna ziua,
      Pentru verificarea facturilor trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi sau va faceti cont pe site-ul Digi Romania. Tot din acel cont puteti plati si facturile online sau daca doriti sa platiti fara cont aveti nevoie de datele de pe factura.

    • Buna ziua,
      Probabil va cere codul de confirmare trimis prin SMS pe telefonul mobil (ar trebui sa scrie clar ce cod solicita).
      Bancile au diverse metode de securitate, fie trimit un SMS pe numarul de telefon mobil ales de titularul cardului, fie autentificare cu amprenta in aplicatia bancara, depinde ce metoda v-ati ales. Daca nu aveti aceste informatii, sunati in call center la banca respectiva sa va ofere detalii.

    • Este un card debit Mastercard/Visa/Maestro?
      Sunteti sigur ca aveti suficienti bani pe el?
      Ce eroare va apare cand incercati sa faceti plata facturii Digi?

    • Buna ziua,
      Sunt trecute in articol:
      ING Bank: RO51INGB0001000000018827
      BRD-Groupe Société Générale: RO64BRDE450SV72419954500
      UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001

  11. Buna ziua,ma numesc Liviu si din gresala am achitat factura din luna arpilie pe un alt cod de clint(*****)de fapt al meu este *****.Nu stiu cum pot remedia aceasta gresala.

    • Buna ziua,
      Trebuie sa faci o cerere la Digi pentru realocarea platii, o poti face online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact sau pe pagina Facebook Digi Romania, sa mentionezi in cerere ca doresti realocarea platii din contul x in contul y, datele tale de pe contract, data in care ai platit, eventual si numarul chitantei sau cel mai bine atasezi dovada platii.

  12. Buna ziua.O inttebare va rog.Nu am platit factura 2 luni datorita faptului ca nu sunt in rom.Din cauza pandemiei.Revin in tara la sf luni.Intrebarea mea este astea doua luni care nu am platit pot justifica ca nu am fost in tara pot face intr.un fel sa.mi reduca din factura internetu si cablu pe astea 2 luni.

  13. Buna ziua
    am primit mesaj telefonic prin sms in data de 06.05 privind emiterea facturii **** nr ***** in valoare de 170.20 lei dar nu am prit si pe email pentru a putea plati prin Pay point
    Va rog sa imi tansmiteti factura (*****@yahoo.com)
    Multumesc
    o zi buna

  14. Este a doua luna cand vreau sa platesc factura digi cu un card Visa si nu reusesc , Nu inteleg de ce nu folositi o modalitate usor de inteles si un limbaj cunoscut de toti 1 Ce este factura recurenta? (de ce complicam? ) 2 Apare in formular parola .care parola? ,este vorba de pinul cardului ?3 Care numar de pe card se scrie ?. Cardul are mai multe numere pe el 4Unde se trimite acel cod de siguranta care apare pe telefon.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Va referiti la factura recurenta sau plata recurenta? Presupunand ca va referiti la a doua varianta, daca activati aceasta optiune, se va inregistra automat in fiecare luna suma pe care o setati, recurent inseamna ceva care revine, care se repeta. Deci, daca activati plata recurenta, se va plati in fiecare luna aceeasi suma.
      La punctul 2, nu stiu la ce parola va referiti, incercati sa platiti factura fiind logat in contul Digi sau fara sa fiti logat?
      In ceea ce priveste numarul de pe card, este numarul fiecarui card din 4 grupe a cate 4 cifre, trebuie sa treceti toate cele 16 cifre. Cat despre codul de siguranta de pe card, daca la acela va referiti, este codul de 3 cifre de pe spatele cardului.

    • Trebuie sa sunati la departamentul Relatii Clientii la nr 03xx 400 401 pentru a optine codul de client si pentru a afla suma ce trebuie sa o achitati. X reprezinta codul judetului de unde sunati. Atentie pentru a afla cod ,client trebuie sa sune titularul contractului.

  15. BUNA ZIUA.MA NUMESC CORINA SI SUNT ABONAT LA D-VOASTRA.ASI DORI SA STIU IN CE CONT POT SA TRIMIT BANII LA DUMNEAVOASTRA REPREZENTAND PLATA LUNARA A FACTURII .LOCUIESC PE ALEEA * NR.*,BL.*,SC.*,AP.* CONSTANTA

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Gasiti in articol modalitatile prin care puteti plati online, inclusiv conturile celor de la Digi pentru virament bancar.

    • Sunati la departamentul Relatii Clientii Prahova si stati de vorba cu un operator call central, el ca va da cod client suma pe care o aveti de plata, toate detaliile nr este 0344 400 401. Sau prezentati-va intr-un magazin digi cu buletinul dvs si veti plati acolo

    • Daca nu ati primit factura prin nicio modalitate (acasa, online sau prin SMS) atunci trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi pentru a primi aceasta informatie. Mai exact, titularul contractului trebuie sa sune.

        • Trebuie sa asteptati la telefon pana va este preluat apelul, in perioada aceasta e un numar mai mare de apeluri. Pana recent era posibil fara serie insa se pare ca nu se mai poate in felul acesta.

    • Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii.
      Prin ce modalitate online ati platit factura, pe site-ul Digi? Daca da, trebuia sa se confirme plata in cateva minute.

    • Buna ziua,
      Daca dorim activarea trimiterii facturii online, avem urmatoarele modalitati:

      -pe site-ul Digi Romania selectam Plateste factura online si bifam Vreau sa activez factura electronica;
      -apel la relatii cu clientii Digi la numarul 03xx400414 (unde xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru Timis: 0356400414) sau 0314004414 pentru Bucuresti/Ilfov;

  16. BUNA ZIUA! DORESC SA PLATESC FACTURA PRIN VIRAMENT BANCAR. VA ROG SA-MI INDICATI CODUL IBAN SI BANCA PE ADRESA DE E-MAIL ****@yahoo.com.
    Va multumesc!

    • Buna seara,
      Prin virament bancar puteti utiliza unul din urmatoarele conturi:
      ING Bank: RO51INGB0001000000018827
      BRD-Groupe Société Générale: RO64BRDE450SV72419954500
      UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001

      • Îmi puteți da un nr de tel unde pot suna pt Bucuresti va rog
        Pt ca nu ma pot înregistra online nu am nr de factura
        Pt ca eu primeam prin sms

          • Unde sa va inregistrati? Va referiti sa sunati? Posibil sa aiba mai multe apeluri si sa fie nevoie sa asteptati mai mult timp la telefon. Daca nu vreti sa asteptati, faceti un cont online.

          • Nu ma pot înregistra pt a îmi face cont online
            Si la tel nu îmi da detalii sau sa pot vb cu un operator
            Va rog ajutați-mă pt azi este ultima zi de plata a facturi si nu doresc sa îmi închidă abonamentul

          • Nu apasati tastele care trebuie sa va faca transfer catre un operator… Sunati, asteptati sa se auda robotul iar ulterior apasati tasta 0 de 3 ori, cu pauza aproximativ o secunda dupa fiecare apasare si o sa va faca transferul catre un operator, este o metoda mai usoara. Insa asteptati la telefon sa va fie preluat apelul. Noi nu avem cu ce altceva sa va ajutam deoarece nu suntem de la Digi, trebuie sa aveti rabdare, cititi cu atentie ce v-am scris si o sa reusiti sa intrati in legatura cu un operator.

  17. Buna ziua,
    Am intampinat probleme la achitarea facturii online. Formularul imi cere ca si camp obligatoriu seria facturii. Eu primesc prin SMS doar numarul facturii si codul de abonat. Am incercat sa-mi fac cont pentru a-mi vizualiza factura online, unde, la final mi s-a scris ca o sa primesc pe email un link. Il tot astept de vreo 4 ore si nu mai vine!!!
    Am fost nevoit sa achit prin alt site.
    Va rog sa ma ajutati!
    Multumesc!

    • Cea mai eficienta metoda de plata ar fi plata online, de exemplu puteti plati pe site-ul Digi Romania. Gasiti in articol detaliate toate metodele prin care puteti achita online.

  18. Ati relatat in detaliu, cum se poate plati factura – cand ai un cont in banca, si e super ok – pentru cei ce au cont/card bancar..
    Dar ce facem cu cei care nu au cont in banca, si prin urmare nici card si sunt nevoiti sa plateasca CASH?.. Mai ales ca acum, conform Ordonantei Militare 3 (se precizeaza ca) nu e permisa deplasarea, decat in interes personal/de serviciu numai conform punctelor specificate acolo..
    Cunoasteti asadar vreo solutie de a ne plati facturile, noi cei ce NU avem carduri/conturi bancare – fara sa incalcam Legea? Va multumesc.

      • Buna ziua, nici unul din magazinele sau punctele unde se putea plati prin pay point nu mai accepta facturi. Asa cum nici un membru din familia mea nu detine un card sau cont bancar, nu avem cum sa efectuam plata facturilor. Ce o sa se intample?

        • Buna ziua,
          Asa vi s-a spus ca nu se mai poate plati in aceste puncte sau pur si simplu nu a dorit vanzatorul respectiv? De regula vanzatorii nu se dau in vant sa ajute cu plata facturilor deoarece nu prea au profit aici.

  19. Bună ziua vreau sa plătesc on line factura nr ***** cu cod client ***** și mi cere serie factura. Eu nu dețin factura iar în mesaj nu este comunicată. Cum procedez?

    • Daca nu reusiti activarea online a facturii electronice, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi si se va activa de catre un operator.

  20. Buna ziua,
    Sunt in situatia in care trebuie sa platesc pentru 3 persoane facturile RCS-RDS si vreau ca informatiile (facturile) sa vina pe adresa mea de mail.
    Am toate datele CNP-uri, numere de contract.
    Cum procedez?
    Actuala aplicatie nu permite
    Sunt necesare pentru a evita deplasarile si preluarile de facturi
    Multumesc anticipat

    • Buna ziua,

      Trebuie sa solicitati la RCS – RDS sa va trimita facturile pe acea adresa e-mail. Ideea e ca acest lucru se poate solicita doar de catre titularul contractului, deci, daca sunt barbati titularii, trebuie sa sunati de 3 ori si sa va dati drept titularul.

      O alta metoda ar fi sa platiti factura online iar la plata facturii pe site-ul Digi aveti o optiune Vreau sa activez factura electronica pe care o bifati.

    • Asta cei de la banca pot verifica impreuna cu procesatorul de plati, banca trimite SMS-urile de confirmare la solicitarea procesatorului. Luati legatura cu cei de la banca sa verifice aceasta situatie sau incercati din nou putin mai tarziu. Cei de la Digi nu au treaba aici, dupa ce ati ajuns pe pagina unde introduceti datele cardului deja nu mai sunteti pe pagina Digi, ci pe pagina procesatorului de plati.