Problema conectare HBO GO Vodafone (UPC)
In urma preluarii companiei UPC de Vodafone, au aparut cateva probleme de autentificare pe platforma online HBO GO, probleme cauzate schimbarii de nume a operatorului din aplicatie.

Eroarea intampinata in aplicatia HBO GO este Combinatia e-mail/parola nu este valida (12.20). Solutia acestei probleme este sa refacem contul HBO GO prin operatorul Vodafone Vodafone – servicii fixe si TV.

In prezent, in lista operatorilor disponibila pe HBO GO avem urmatoarele optiuni:
-Vodafone;
-Vodafone servicii fixe si TV;
-Vodafone servicii fixe si TV (fost UPC);
Pentru rezolvarea erorii este necesar sa refacem contul HBO GO prin operatorul Vodafone servicii fixe si TV, nu prin una din celelalte doua optiuni.

Incepand cu 30 iunie 2020 nu va mai functiona logarea prin optiunea Vodafone servicii fixe si TV (fost UPC) – aceasta optiune nu va mai fi disponibila deloc – fiind necesar sa cream din nou contul folosind Vodafone servicii fixe si TV.
Eroarea Combinatia e-mail/parola nu este valida (12.20) nu o sa mai apara dupa ce configuram un nou cont folosind optiunea Vodafone servicii fixe si TV , fapt confirmat de cativa utilizatori HBO GO prin operatorul Vodafone.

Pe site-ul HBO GO – sectiunea Autentificare – avand selectata optiunea Vodafone servicii fixe si TV (fost UPC) este afisat urmatorul mesaj:
Ca urmare a unei importante schimbari in modul prin care este distribuit serviciul HBO GO, aceasta metoda de autentificare nu mai este valabila incepand cu 30 iunie 2020 si astfel toti clientii existenti sunt rugati sa isi creeze un nou cont HBO GO selectand Vodafone servicii fixe si TV (oferta comerciala de care beneficiati nu se va schimba).

Contul dvs. existent poate fi accesat pana la 30 iunie 2020. Pentru a putea folosi serviciul HBO GO si dupa aceasta data este nevoie sa va creati un cont nou.

Pentru a rezolva aceasta situatie trebuie sa urmam pasii urmatori:

1. Accesam hbogo.ro si selectam “Utilizator nou”
2. Selectam optiunea “Activeaza”
3. Selectam operatorul “Vodafone Fix & TV” si introducem codul de client Vodafone Fix & TV (ex- UPC)
4. Introducem datele specifice: e-mail, username si parola
5. Finalizam inregistrarea

Activare HBO GO in reteaua Vodafone

In reteaua Vodafone, pentru a activa contul HBO GO trebuie sa selectam in platforma HBO GO Autentificare – Creeaza-ti un cont – Activeaza – selectam Vodafone servicii fixe si TV si suntem redirectionati catre pagina Vodafone pentru activarea contului.

Conform site-ului Vodafone, in perioada 15 mai – 15 iulie, atat abonatii existenti cat si abonatii noi HBO GO care (re)activeaza contul HBO GO prin Vodafone beneficiaza de 6 luni gratuite de HBO GO, fara sa avem extraoptiunea HBO/Maxpak activa pe pachetul de televiziune.

Problema conectare HBO GO Vodafone (UPC)

Serviciul HBO GO este gratuit abonatilor Vodafone care beneficiaza de una din extraoptiunile HBO (3 euro pe luna) sau Maxpak (5 euro pe luna). Abonamentul facut direct la HBO pentru contul HBO GO costa 3.99 euro pe luna, astfel incat este mai avantajos sa ne abonam la HBO GO prin intermediul unui operator de televiziune, avand in vedere ca toti operatorii ofera HBO GO inclus in extraoptiunile HBO GO/Maxpack.

Daca inca intampinati probleme dupa ce ati urmat instructiunile din articol, lasati un comentariu mai jos specificand exact pasii urmati si daca eroarea primita este aceeasi.

Update 15.06.2020: Daca in urma reconfigurarii contului Vodafone primim eroarea 12.41 insotita de mesajul in limba portugheza de mai jos, trebuie sa facem o sesizare la relatii cu clientii Vodafone:

De momento não tem acesso aos conteúdos HBO Portugal. Por favor verifique o estado da sua subscrição junto da Vodafone. (12.41)

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

44 COMENTARII

  1. Buna seara. Nu reusesc sa ma autentific pe hbo.go. Sunt fost client UPC. Am incercat direct sa ma autentific si dupa ce introduc userul si parola imi apare bifa de ok si dupa aceea nu mai face nimic. Apoi am incercat sa-mi creez alt cont dar mi-a dat mesajul „Ti-ai creat deja cont. Te rugam sa te autentifici folosind detaliile contului tau HBO GO (12.16). Am incercat si cu alta adresa de email dar tot acelasi mesaj mi-a dat. Cum sa procedez? Multumesc

      • Buna seara,
        Da am incercat dar de fiecare data imi da aceeasi eroare: Contul exista deja. Te rugam sa folosesti contul deja existent sau o alta adresa de email. (12.10). Am incercat cu mai multe adrese de email si degeaba. Am incercat si pe Chrome si pe Edge si cu IE. Niciun rezultat. Mi-am asociat si codul de client de la fostul upc in myvodafone. Nu mai stiu ce sa fac.

        • Buna seara,
          Faceti o sesizare catre Vodafone sa verifice aceasta problema si sa va ofere o solutie, probabil trebuie sa stearga tot din baza lor de date si sa incercati din nou crearea unui cont. Nu stiu daca ei pot face asta sau cei de la HBO GO insa in prima faza as face o sesizare catre Vodafone.

  2. Buna ziua! Am si eu o problema si sper ca puteti sa ma ajutati. cand incerc sa ma conectez imi da eroarea combinatia email/parola nu este valida. (12.20). Patesc treaba asta de cateva luni. eu am facut contul cu cardul si problema e ca mie in fiecare luna imi ia banii si nu stiu cum sa fac sa il opresc. multumesc frumos! seper ca m-am facut inteles…

        • Se poate dezactiva doar de pe web (desktop), nu si de pe aplicatia de mobil.
          Pe HBO GO, accesati contul in dreapta – sus – Setari – Administrarea Abonamentului – pagina de anulare abonament – anuleaza abonamentul – urmand sa primim un mesaj de confirmare ca abonamentul a fost anulat, moment in care optiunea „pagina de anulare abonament” se va schimba in „reactivare abonament”.

          • Aici e problema. Nu ma mai lasă să mă conectez. Îmi da aceeași eroare și când dau am uitat parola și nu știu ce sa ii mai fac.

          • Din păcate nu pot sa ma conectez. Îmi da eroarea (12.20). Încerc sa ii dau resetare parola și îmi da aceeași eroare. Nu pot sa întru pe cont

  3. Dupa ce am facut noua inregistrare si am intrat pe platforma hbo go, filmele nu pornesc, sau daca ruleaza dupa minute bune de asteptare, ruleaza fara sunet. Acest fenomen il patesc la televizor si laptop. La telefon ma uit la acelasi film si e tot ok.
    Televizorul este Samsung generatie 2019 smart.
    Aveti idee de ce?

      • Am facut sesizare la HBO si la Vodafone. Fiecare a dat „vina”pe cealalta. Le-am explicat ca acest fenomen il patesc si pe aplicatie si pe online. O sa incerc sa schimb furnizorul de TV, poate dispare problema.

        • La prima vedere, pare o problema de la HBO insa si cei de la Vodafone ar trebui sa se implice sa solicite o solutie celor de la Vodafone. Unul dintre ei trebuie sa va ofere o solutie, va recomand sa insistati cu sesizarile.

  4. Dupa ce imi pun datele pe hbogo.ro îmi spune ca adresa de e-mail este invalida când dau finalizare. Si nu trece la nici un pas. Tun sa menționez ca adresa de e-mail este corecta, ca ma pot loga pe Vodafone fix and TV după ce m-am înregistrat cu invitația pentru contul secundar. Eu nu sunt cel primar și am probleme. Ca arata ca eu am acces dar nu am ca primesc în continuare aceeași eroare

  5. Cand incerc sa fac re-inregistrarea la HBOGO.ro primesc aceeasi eroare 12.41 in portugheza.

    De momento não tem acesso aos conteúdos HBO Portugal. Por favor verifique o estado da sua subscrição junto da Vodafone. (12.41)

    Am tradus. Imi zice ca momentan nu am access la continutul HBO Portugalia, ceea ce e aiurea. Am vorbit cu un reprezentant al Vodafone Fix si Servicii, si mi-a spus sa incerc de pe telefon nu de pe WiFi. Aceeasi eroare. Mi s-a spus ca … „am predat problema mai sus” si atat… au trecut 2 sapt. de atunci.

    Dat mail la HBOGO.ro, primit mail inapoi cu diferite intrebari legate de provider, devices de pe care incerc re-inregistrarea, etc. Raspuns la toate, si … alt mail n-am mai primit de o saptamana… Se ocupa cineva de asta?!

          • Cu care card? Nu am nici un card. Intotdeauna m-am logat selectand operatorul apoi introducand email si password. Cum te loghezi pe orice site.

          • De aceea te-am intrebat. Deci intri pe pagina HBO Go alegi logare operator si la Vodafone ce varianta selectezi ca sunt 3? Ar trebui sa o alegi ultima cea a fostului UPC.

        • Logatul inca functioneaza. Dar site-ul HBOGO.ro imi cere sa ma re-inregistrez pana la 30 iunie. Cand incerc sa ma inregistrez, parcurgand toti pasii, cu numar de client vodafone fix si servicii, mail, parola etc, primesc eroarea asta in portugheza.

          • Incearca asa HBO go.ro Alege logare cu operator. La vodafone sunt 3 variante ,alege pe ultima Alegi cont nou si pui password si user de la logarea de pe fostul UPC si ar trebui sa scapi de acea eroare. Posibil sa se produca acea eroare din cauza treceri de la upc pe vodafone.

    • Se pare ca nu esti singurul, au mai existat persoane cu aceasta eroare. Nu cred ca sunt momentan solutii fara sa se implice cei de la HBO/Vodafone.

      • Cred ca fostii abonati UPC cand aleg vodafone la provaider ar trebui sa aleaga variant cont nou si sa se logheze cu password si userul folosit in trecut pentru upc. Asa am citit ca s-ar rezolva problema.

      • Un update la eroarea:

        „De momento não tem acesso aos conteúdos HBO Portugal. Por favor verifique o estado da sua subscrição junto da Vodafone. (12.41)”
        –––-
        Am sunat call centerul Vodafone. Reprezentanta cu care am vorbit a incercat sa faca ea personal inregistrarea cu mail/parola pe care i le-am spus la telefon… Stupoare! Bineinteles ca i-a dat aceeasi eroare. Si mi-a spus, DIN NOU, ca prezinta problema celor de la departamentul de IT, la fel cu mi s-a mai spus odata acum vreo doua saptamani cand am contactat Vodafone Fix si Servicii in scris din contul meu de Vodafone Fix si Servicii, de la rubrica de Asistenta Tehnica.

        Mi-a spus ca o sa ma sune azi sa imi dea un raspuns. Evident, n-am primit nici un rapsuns. Mai astept o zi. Maine o sa incerc ca contactez HBOGO, sa vad ei ce zic, dar bag mana in foc ca o sa spuna ca e problema cu numarul meu de client, deci e problema celor de la Vodafone.

        Ca idee, dupa cum arata eroarea, e posibil ca numarul meu de client sa coincida cu numarul unui client din Portugalia care nu are access la HBOGO. Si sistemul ne vede una si aceeasi persoana. Reprezentanta Vodafone cu care am vorbit, mi-a spus ca nu imi poate schimba numarul de client (sau codul client) decat daca imi inchei contractul cu ei si imi fac alt abonament. Si presimt ca la asta voi ajunge…

        Ma rog, voi continua cu updates…

        • Mersi pentru update, nu cred ca e vorba de o incurcatura cu un client din Portugalia, Vodafone Portugalia si Vodafone Romania sunt firme diferite cu angajati diferiti si baze de date total diferite, nu au nicio legatura unii cu altii, cu exceptia firmei care detine ambele companii. Initial m-am gandit ca IP-ul tau public figureaza ca fiind din Portugalia insa problema aceasta o mai au si alte persoane iar incercand atat de pe wireless cat si de pe date mobile, ai eliminat acea suspiciune (IP-urile publice de pe wireless si date mobile sunt diferite).
          Este o problema cu care se confrunta mai multe persoane insa curiozitatea este de ce dureaza atat rezolvarea si cine ar trebui sa o rezolve, in curtea cui este? Tine de Vodafone sau de HBO GO?
          Recent, cei de la HBO au avut o problema si in reteaua Digi cu logarea pe Smart TV-uri insa in situatia aceea reprezentantii Digi au spus clar unde e problema.
          Sa mai asteptam sa vedem care va fi solutia.

          • IP-ul meu si geolocatia cu siguranta nu sunt problema, pt. ca am incercat si de pe date mobile sa fac re-inregistrarea, i-am dat datele fratelui meu (care locuieste in Bucuresti, deci alt IP, alta geolocatie) si a primit aceeasi eroare, si reprezentanta de la Vodafone a primit aceeasi eroare cand a incercat sa imi faca ea re-inregistrarea.

          • Da, mi-am dat seama ca nu e problema IP-ul inca de cand ai mentionat ca este aceeasi problema pe date mobile.

        • Am vorbit cu cei de la HBOGO, dar mi-au zis ceea ce am si stiut ca imi vor zice… ca e problema de provider, deci e problema celor de la Vodafone Fix si Servicii. Oricum, reprezentantul de la HBOGO cu care am vorbit, a incercat si el sa imi faca si el re-inregistrarea, cu aceeasi eroare, bineinteles. Apoi a spus ca m-a pus pe o lista de asteptare si ca departamentul lor tehnic va lua legatura cu departamentul tehnic de la Vodafone. Dar a spus ca nu stie cat dureaza… Deci, intr-o buna zi 🙂

          • Deranjant ca dureaza atat, probabil nu considera aceasta problema ceva ce trebuie prioritizat, cat timp nu poate fi un motiv pentru reducerea facturii.

      • Am reușit să mă loghez cu vechiul cont să sperăm că după data de 30 iunie o să funcționeze crearea noului cont dacă nu revin o zi bună și merși cu stimă Ioan

          • Nu recunostea adresa de e mail am vorbit cu cei de la hbo go nici ei nu au reusit pana la urma o domnisoara foarte amabila de la servicii clienti Vodafone a reusit dupa vreo jumatate de ora sa rezolve problema acuma functioneaza si pe pc browser chrome si pe telefon o zi buna