Totul despre platforma online si aplicatia mobila My Orange Account

Avand un cont online sau aplicatie mobila My Orange putem face aproape orice operatiune si putem afla orice informatie despre contul nostru de client, motiv pentru care aici vom detalia totul despre contul online Orange.

Platforma My Orange disponibila online pe site-ul Orange este usor de utilizat, optimizata si functioneaza decent.
Pentru a instala aplicatia My Orange pe Android, trebuie sa deschidem Google Play si sa cautam My Orange. Aplicatia pentru Android are decamdata intre 1.000.000 – 5.000.000 de instalari si majoritatea review-urilor sunt pozitive. Aceasta functioneaza pe aproape toate verisunile de Android si nu ar trebui sa prezinte probleme pe niciun telefon.

Pentru a instala aplicatia My Orange pe iOs, trebuie sa urmam acelasi procedeu ca la Android. Deschidem AppStore si cautam My Orange. Instalam aplicatia si ne logam in cont. Ambere versiuni de aplicatii sunt gratuite si se instaleaza gratuit.
Pentru a putea folosi aplicatia atat pe iOS cat si pe Android, trebuie sa ne cream un cont folosind linkul din pasul de mai jos. Daca intampinati probleme la instalarea aplicatiei sau la crearea contului, nu ezitati sa postati un comentariu la acest articol.

Totul despre platforma online si aplicatia mobila My Orange Account
Cum creez un cont My Orange?
Accesam linkul Orange My Account – introducem adresa e-mail – numarul de telefon Orange si Parola dorita – bifam ca suntem de acord cu termenii si conditiile si optiunea anti spam (nu sunt robot).

Dupa ce am selectat optiunea “Inregistreaza-te”, vom primi un cod de confirmare pe numarul de telefon Orange introdus, cod pe care va fi nevoie sa-l introducem. Dupa introducerea codului, vom primi un mail de confirmare cu un link pe care trebuie sa-l accesam. Din acest moment, contul nostru My Orange va fi adaugat si ne putem loga cu adresa e-mail sau numarul de telefon.

In bara de meniu principala avem 4 sectiuni: Magazin, Produse si servicii, Help si My Orange.

Sectiunea Magazin

In aceasta sectiune gasim totul despre: ofertele speciale Orange (Best deal, cele mai noi oferte, etc.), telefoane, accesorii, dispozitive de date (modemuri si routere wi-fi), tablete & laptopuri si obiecte conectate (gaming, smartwatch, bratari fitness).

De asemenea, tot in sectiunea Magazin avem subsectiunile: Comenzile Mele (aici putem verifica toate comenziile efectuate), Wishlist (o sectiune de dispozitive favorite pentru a adauga device-urile pe care le dorim salvate) si Rezervarile Mele.

Sectiunea Magazin este in special utila pentru a vedea toate detaliile despre un dispozitiv (telefon, tableta, stickuri de date, smartwatchuri, etc.) si pentru a comanda online un echipament de la Orange.

Este important de stiut ca promotiile cele mai frecvente privind dispozitivele mobile sunt online, acesta fiind unul din principalele motive pentru a ne crea un cont My Orange.

Totul despre platforma online si aplicatia mobila My Orange Account

Sectiunea Produse si servicii

In sectiunea Produse si servicii gasim toate informatiile dorite despre: Mobil (tot ce tine de abonamentele mobile: Orange Family, Orange Young, PrePay, etc.), Internet (Love, etc.), Televiziune (Orange TV GO, televiziune prin cablu si satelit), Servicii (Roaming, aplicatii Orange, Deezer, Self Service), Orange Money.

In plus, in aceeasi sectiune gasim o harta completa cu acoperirea serviciilor Orange.

Sectiunea Help

Sectiunea Help este destinata rezolvarii problemelor utilizatorilor, tot ce tine de: Telefoane si setari, Servicii pentru abonamente, Facturi plati si consum, servicii prepay, aplicatii online, retea si acoperire.

In bara de meniu din stanga avem cele mai importante optiuni si anume:

Sectiunea Sumar

In sectiunea Sumar gasim un dashboard cu informatii utile pe care le putem verifica rapid, informatii precum creditul disponibil, serviciul Cronos, optiuni reincarcare si multe alte informatii.

Totul despre platforma online si aplicatia mobila My Orange Account

Sectiunea Consum si facturi

Accesand aceasta sectiune vom putea primi raspuns la urmatoarele intrebari frecvente:

Cum verific serviciul cost control (Cronos)?

Consum si facturi – Cronos

Cum aflu detalii despre facturile Orange?

Tot in sectiunea Cronos putem vedea desfasuratorul convorbirilor efectuate (toate apelurile si SMS-urile, catre ce numar am apelat, ce numar ne-a apelat, etc.).

Consum si facturi – Facturi

Cum aflu ratele ramase pentru un telefon?

Consum si facturi – Rate Orange

Sectiunea Reincarcare

In aceasta sectiune aflam cum putem reincarca un numar Orange prepay, istoricul reincarcarilor si cum putem transfera credit unui alt numar de telefon Orange prepay.

Totul despre platforma online si aplicatia mobila My Orange Account

Sectiunile Optiuni de internet & Optiuni si tarife

In aceste sectiuni gasim optiunile disponibile, beneficiile lor si restul detaliilor privind extraoptiunile Orange.

Totul despre platforma online si aplicatia mobila My Orange Account

Sectiunea Orange Phone

Orange Phone reprezinta programul de fidelizare Orange, aici putem afla punctele bonus detinute si cateva explicatii despre cand putem utiliza creditul strans si cum putem utiliza punctele bonus.

Tot aici avem si un buton de reincarcare online pentru a ne mari punctele bonus.

Sectiunea Servicii

Sectiunea Servicii este una din cele mai importante sectiuni din My Orange care ne va ajuta sa aflam:

  • Cum activez/dezactivez Mesageria (Casuta) Vocala si cum aflu daca este activa/inactiva;
  • Cum activez/dezactivez serviciul “tonuri de asteptare” si cum aflu daca este activ/inactiv;
  • Cum activez/dezactivez serviciul Mesaje Multimedia (MMS) si cum aflu daca este activ/inactiv;

Pentru setarile de configurare MMS in reteaua Orange trebuie sa apelam la *100# (apel gratuit) sau apel taxabil la 408.

  • Cum activez/dezactivez apelurile video (Video Call) si cum aflu daca este activ/inactiv;
  • Cum deblochez cartela SIM in caz ca am introdus codul PIN gresit de trei ori si imi solicita codul PUK; In aceasta sectiune este afisat codul PUK necesar deblocarii cartelei SIM;
  • Cum activez/dezactivez serviciul Roaming in reteaua Orange si cum aflu tarifele in roaming;

Pentru activarea roaming-ului trebuie sa accesam:

Servicii – roaming – vezi stadiu serviciu pentru numerele tale – selectam optiunea “activare” aferenta numarului pe care dorim activarea roaming-ului

  • Cum activez/dezactivez serviciul Orange Antivirus;

Sectiunea Orange Cloud

In sectiunea Orange Cloud putem utiliza serviciul Orange prin care putem pastra toate informatiile / documentele / imaginile / videoclipurile dorite in cloud.

Sectiunea Service Telefoane

Cu ajutorul sectiunii Service Telefoane putem trimite un telefon in service si putem obtine codul necesar decodarii unui telefon codat in reteaua Orange.

Este foarte important de stiut cum blocam o cartela SIM in caz ca telefonul nostru a fost pierdut sau furat, restrictionand apelurile vom evita situatia in care vom avea cost suplimentar nedorit.

Putem bloca SIM-ul Orange accesand Servicii – Restrictionare si Redirectionare apeluri – selectam numarul de telefon si optiunea Restrictionare apeluri

Prin sectiunea My Orange, ne este oferita posibilitatea de a efectua diverse operatiuni importante (reincarcari cartele prepay, activare/dezactivare mesagerie vocala, activare/dezactivare roaming, blocare/deblocare cartela sim pierduta sau furata, deblocare cod puk in caz de cod pin introdus gresit, etc.) si putem afla orice informatie dorita despre serviciile Orange.

 

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

29 COMENTARII

  1. […] reteaua Orange) sau 0374300300 (apelabil din orice retea). 2. Cont online pe site-ul Orange – MyAccount – Consum si Facturi – Facturi; cream un cont si ne logam, in aceasta platforma online […]

  2. Buna ziua! Ma numesc ionut. Am facut o reancarcare prin aplicația my orange cu cardul si am greșit nr de telefon. Nr care a fost reancarcat este:0747
    Resncarcarea s fost făcută in 10-Fed-2019 la ora 13:55
    Vreau sa mi se returneze bani înapoi

    • Pentru stergerea contului MyOrange trebuie sa faceti o cerere scrisa si semnata prin formularul de contact online care sa contina adresa e-mail, numele de utilizator, numarul de telefon si o copie de pe actul de identitate al titularului.
      Sau puteti sa va prezentati intr-un showroom Orange.

  3. Sunt abonatul orange S. Vasile din Baia-Mare.Am vrut sa-mi deschid un cont „My orange” pentru a beneficia de un bonus la internet mobil. Contul care nu poate fi validat din cauza unei erori este acesta : ***@gmail.com iar numarul de telefon pentru care este acordat bonusul este acesta : 07*****. Va rog sa-mi stergeti acest cont ca sa-mi pot face altul pe acest numar de telefon. Va multumesc.

    • Buna ziua,
      Va faceti un cont pe MyOrange Account, aveti mai sus pasii pe care trebuie sa ii urmati, va logati si aveti acces la informatiile aferente contului.

    • Buna seara, trebuie sa platiti pretul telefonului in functie de abonamentul pentru care optati, de exemplu la abonamentul Orange Me 43 costa 399 euro.