Cum aflam costul suplimentar/minute/SMS-uri ramase prin serviciul Cost Control – Vodafone/Telekom/Digi/Orange

Una din primele intrebari pe care ne-o punem atunci cand ne abonam la un operator de telefonie mobile sau cand obtinem o cartela prepay este cum accesam serviciul Cost Control pentru a afla ce cost suplimentar avem si cateva minute/SMS-uri (mesaje) avem ramase.

Aceste informatii sunt usor de aflat in cazul in care cunoastem numarul serviciului Cost Control la care trebuie sa apelam sau sa trimitem SMS. In felul acesta suntem scutiti de o discutie cu reprezentantii operatorului de la care avem cartela/abonamentul.

  1. Digi (RCS & RDS)

700 – Trimitem SMS gol la acest numar (sau SMS cu un caracter pentru telefoanele cu Android care nu permit mesaj gol) pentru a afla numarul de minute nationale si international consumate si traficul, traficul de internet si costul suplimentar efectuat. Numarul este disponibil pentru persoane fizice iar tariful este normal (daca avem SMS-uri nelimitate in retea, este gratuit). SMS-ul primit raspuns are urmatorul continut: “Pana la data 2017-12-26 09:00 ati consumat x min nationale, x min international si xxx MB. Valoarea estimata de plata x.xx EUR fara TVA”.
701 – Trimitem SMS la acest numar in caz ca avem abonamentul pe persoana juridical.
*111# (USSD) – Apelam numarul scurt *111# – selectam optiunea 1 Contul Meu – 5 Cost Control –  urmand sa avem afisate informatiile necesare; codul este disponibil pentru abonamente;
*110# (USSD) – Acest cod este pentru cartele prepay Digi;

DigiCare – Putem verifica serviciul Cost Control accesand Administrare Servicii – Digi Mobil – Cost Control – Detalii

Cum aflam costul suplimentar minute SMS

Dupa cum se poate observa in imaginea atasata, aici putem verifica informatii detaliate despre traficul de internet consumat (3G/4G), inclusive data de resetare pentru serviciul de internet mobil.

Aceasta sectiune din DigiCare este utila in mod special pentru cartelele care au doar date mobile active (sim-uri pentru stick-uri si tablete).

Aplicatia MyDigi – Avem posibilitatea de interogare a serviciului Cost Control direct din aplicatia de pe mobil urmand pasii Meniu – Telefonie – Informatii Cost – Afiseaza Cost.

Cum aflam costul suplimentar digi

 

Aplicatie stick de date. Pe unele modele de stickuri putem verifica serviciul cost control (traficul de internet mobil consumat). Desi am avut stick 3G de internet, niciodata nu am folosit aceasta optiune deoarece contorizeaza traficul efectuat doar pe acel computer, daca folosim stickul pe doua device-uri, nu este cumulat traficul.

In trecut a existat si o aplicatie pentru mobil dedicata pentru serviciul Cost Control numita Digi Cost Control (inca mai apare in cautarile google insa nu mai este disponibila in Google Store), a disparut exact cand a fost lansata aplicatia MyDigi, era inutil sa avem o aplicatie separata din moment ce avem in MyDigi serviciul Cost Control.

Serviciul Cost Control nu este disponibil in Roaming, acest lucru este din cauza intarzierilor cu care se actualizeaza costul suplimentar (informatiile transmise intre provideri), astfel incat acest serviciu este disponibil doar pe teritoriul tarii. Putem interoga online (Digicare sau MyDigi) costul suplimentar insa informatiile sunt pana in momentul in care am parasit tara. In mod normal costul se actualizeaza corespunzator dupa aproximativ 10 zile de cand ne-am intors in tara.

Cum aflam costul suplimentar/minute/SMS-uri ramase prin serviciul Cost Control – Vodafone/Telekom/Digi/Orange

2. Telekom

1515. Trimitem SMS fara continut la acest numar urmand sa primim un raspuns de forma: “La 26.12.2017 ora 09:00 mai aveati disponibil:
Min.nationale/international:xxx:xx
Min.Telekom Romania Mobil:xxx:xx
SMS nationale: xx
SMS Telekom Romania Mobil: xxx
kB:xxxxx
Cost apeluri:xx.xx euro
Serviciu cu caracter orientativ”

*151# (USSD) – Serviciul Cost Control disponibil prin USSD (MMI).

MyAccount – Putem face interogarea serviciului online prin contul MyAccount.

1234 – Apelam acest numar sic and auzim robotul apasam tasta 1 pentru limba romana – tasta 1 pentru confirmarea sau amanarea platii si alte detalii legate de factura si costuri – tasta 4 pentru serviciul Cost Control

Serviciul Info Cost este disponibil la Telekom dupa emiterea primei facturi si nu este disponibil in Roaming.

3. Vodafone

*123# (USSD) – Apelam acest numar urmand sa avem afisate pe ecran informatiile necesare despre Cost Control.

MyVodafone – Din aplicatia MyVodafone accesam sectiunea Cost Control. Traficul de internet efectuat pentru aplicatia MyVodafone este gratuit.

La Vodafone serviciul cost control poate fi verificat in roaming apeland numarul *123# si este disponibil in urmatoarele tari: Albania ,Bahrain, Bulgaria, Cehia, Croatia, Franta, Germania, Grecia, Insulele Maldive, Irlanda, Israel, Italia, Marea Britanie, Mauritius, Olanda, Polonia, Portugalia, Rusia, Singapore, SUA, Tadjikistan, Tailanda, Turcia, Ungaria.

In restul tarilor care nu sunt mentionate mai sus, serviciul cost control este disponibil in roaming doar prin platforma MyVodafone insa nu se actualizeaza zilnic (se actualieaza mai greu din cauza ca Vodafone trebuie sa colecteze informatiile necesare de la retelele partenere).

Cum aflam costul suplimentar/minute/SMS-uri ramase prin serviciul Cost Control – Vodafone/Telekom/Digi/Orange.

4. Orange

415 – Apelam sau trimitem SMS gol la acest numar de pe abonament pentru a afla informatii despre serviciul Cronos/Cost Control urmand sa primim date despre numarul minutelor, SMS-urilor/MMS-urilor in retea/nationale disponibile, minutele in roaming/international, traficul de internet mobil ramas, costul suplimentar si optiunile active.

*115# – Serviciul Cronos (Cost Control) disponibil prin USSD pentru abonament.
333 – Apelam numarul 333 pentru serviciul Info Credit, urmand sa primim informatii despre valoarea creditului, data de expirare a creditului si perioadata de gratie a cartelei SIM, traficul de internet mobil ramas.
*133# – Serviciul Info Credit disponibil prin USSD pentru cartelele prepay.
7741 – Apelam gratuit acest numar destinat persoanelor cu dizabilitati vizuale.

MyOrange – Putem verifica serviciul Cronos si online, cream un cont pe MyOrange (pe site-ul Orange sau descarcand aplicatia MyOrange), ne logam iar in sectiunea Consum si Facturi – Cronos – putem vedea aceste informatii.

In Roaming, serviciul Cost Control este disponibil la Orange apeland *115# in caz ca detinem un abonament sau *133# in caz ca detinem o cartel prepaid.

La Orange serviciul cost control se actualizeaza de 3 ori pe zi iar informatiile colectate sunt valabile pana la ora afisata in mesaj.

5. Akta

2800 – in reteaua Akta, serviciul Info Credit se poate verifica trimitand un SMS gratuit la numarul 2800.

Serviciul Cost Control/ Cronos/ Info Cost/ Info Credit, in functie de cum il descrie fiecare operator este un serviciu foarte util pe care ar trebui sa il cunoasca oricine, pentru o buna administrare a costurilor de pe abonament/cartela prepay.

6. Digi Mobil Italia

*146# – Serviciul Consulta Credit poate fi accesat printr-un apel la acest numar, serviciul este USSD;

4070 – Apel gratuit din reteaua Digi Mobil Italia;

Mio Conto Digi – Serviciul Consulta Credit este disponibil logandu-ne in contul Digi Mobil Italia pe site-ul oficial;

7. Digi Mobil Spania

*130# – Serviciul Cost Control se poate verifica apeland acest numar;

Mi Cuenta Digi – Costul suplimentar si informatiile cost control pot fi verificate si din platforma contului nostru Digi Mobil Spania.

8. UPC

1919 – Surprinzator, UPC are serviciu cost control pentru telefonie fixa, astfel incat putem apela numarul 1919 iar robotul o sa ne comunice costul suplimentar;

9. Lycamobile

In reteaua Lyca putem interoga serviciul cost control prin una din urmatoarele modalitati:

  • formam *131# urmat de tasta de apel urmand sa fie afisate informatiile pe ecran;
  • apelam numarul 555 si urmam instructiunile;
  • apelam +40377881276;

Cum aflam costul suplimentar/minute/SMS-uri ramase prin serviciul Cost Control – Vodafone/Telekom/Digi/Orange

Acest serviciu poate avea intarzieri deseori insa in cazul in care aveti orice problema, lasati un comentariu.

Reincarca online cartela Telekom AICI si beneficiezi de bonus disponibil exclusiv online.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

191 COMENTARII

  1. Buna ziua
    Am solicitat situatia creditului de pe cartela telefon ******** si nu am primit nici un raspuns . Nr este de Cosmote portat pe Vodafone. Sunt in Germania

  2. Buna ziua!Pe factura lunii august imi apar 15 SMS Marea Britanie ca si cost suplimentar 0,9 euro,pe care nu le am trimis,`consider ca este o greseala.V as ruga sa verificati pt a sti despre ce este vorba,Multumesc!

    • Buna ziua,
      Va recomand sa verificati pe desfasurator catre ce numere au fost trimise penru a vedea daca le recunoasteti. Daca tot considerati ca este o eroare, faceti o sesizare la operatorul la care aveti abonamentul.

    • Daca aveti abonament si telefon cu Android trimiteti SMS cu caracterele 700 la nr 700. Daca telefonul nu este cu android trimiteti SMS gol la nr 700. Daca aveti cartela prepay *110#

  3. Am un abonament la Digi și de ceva vreme nu mai funcționează hotspotul este vreo setare noua? Menționez că am 2 abonamente și nu funcționează hotspotul nici pe android și nici pe iOS.

    • Am facut chiar ieri hotspot in reteaua Digi pe un telefon cu Android si a functionat fara probleme. Presupun ca datele mobile functioneaza, nu? Nu se mai activeaza hotspotul sau nu te poti conecta? Ce se intampla mai exact?

  4. Buna seara,am o intrebare.Cum as putea sa-mi verific minutele internationale?Am abonament la Vodafone.Atunci cand apelez serviciul Vodafone *123# nu imi dau seama daca imi scrie vreo informatie de minutele internationale,mai mult imi apare traficul de date si traficul de mesaje national

    • In reteaua Lyca putem interoga serviciul cost control prin una din urmatoarele modalitati:

      -formam *131# urmat de tasta de apel urmand sa fie afisate informatiile pe ecran;
      -apelam numarul 555 si urmam instructiunile;
      -apelam +40377881276;

  5. LA CE NR POT SA APELEZ SA AFLU IN ORICE MOMENT CATE MINUTE AM CONSUMAT CATE AU RAMAS INTERN/INTERNATIONAL ASA CUM FACEAM LA TELEKOM AM ACEST DREPT…
    VREAU SA STIU CUM POT REZILIA CONTRACTUL CU VOI SI DACA ARE REPERCURSIUNI FINANCIARE …SANT COMPLET NEMULTUMITA DE TOATE SERVICIILE MI S-A MAI PROMIS CA IMI VOR INSTALA UN DECODOR DAR NIMIC….DECE AM ASA MARI PRETURI CAND MI S-A SPUS CA NU SE VA DEPASI O SUMA MAI MICA …SANT COMPLET NEMULTUMITA DE SERVICIILE VOASTRE IMI PARE RAU CA M-AM LASAT CONVINSA …

    • In reteaua Lyca putem interoga serviciul cost control prin una din urmatoarele modalitati:

      -formam *131# urmat de tasta de apel urmand sa fie afisate informatiile pe ecran;
      -apelam numarul 555 si urmam instructiunile;
      -apelam +40377881276;

  6. Buna seara Am nr .telefon 07***** la Digi si azi 5 12.2019 cand am apelat cost control am vazut ca am cost suplimentar de 0,44 euro va rog sa imi spuneti de unde vine acest cost suplimentar pe acest nr .07******………Va multumesc
    Cu respect

    • Puteti interoga serviciul cost control prin una din urmatoarele modalitati:
      SMS gol sau cu un caracter la numarul 700;
      Apelam numarul *111# si urmam pasii afisati;
      Configuram un cont pe site-ul Digi Romania – Contul Meu – ne logam si putem vedea aici costul si minutele.

  7. Buna ziua
    Sunt foarte nervoasa pe cei de la vodaphone pt ca nu dau la data actuala informatio despre traficu de date!
    Eu cer azi ei o dau pe cea de ieri , de unde sa stiu eu corect cat trafic mai am’

    • Buna ziua,
      Traficul afisat la serviciul cost control este estimativ si verifciarea este disponibila in anumite perioade ale zilei, de aceea este afisat doar la anumite perioade. Din pacate, nu aveti ce sa faceti in acest sens.

    • Daca suni intr-o retea din SUA, atunci interlocutorul nu va plati nimic suplimentar. Daca interlocutorul are de fapt un numar din Romania, afla in roaming in SUA, atunci va plati.