Probleme semnal Digi, Telekom, Vodafone, Orange

Printre cele mai frecvente probleme ale operatorilor de telefonie mobila reprezinta problemele de semnal, atat in interiorul locuintelor cat si afara, in orase sau in zone rurale, oriunde putem intampina probleme cu semnalul retelelor de telefonie mobila.

Este bine de stiut ca problemele retelelor mobile se pot manifesta in mai multe feluri, dupa cum urmeaza, indiferent ca facem referire la retele 2G, 3G sau 4G:
-probleme de semnal indoor (probleme de semnal in interiorul locuintei, la birou, in orice cladire);
-probleme de semnal outdoor (probleme de semnal in afara locuintelor);
-semnal constant insa probleme privind intreruperi in timpul convorbirilor sau intreruperea apelurilor;
-semnal bun, partea de voce este in regula insa datele mobile functioneaza necorespunzator;

Problemele de semnal indoor (in casa) pot fi cauzate de structura peretilor locuintei, de pozitionarea locuintei sau chiar de anumite dispozitive care pot cauza interferente. In cazuri rare, de exemplu la Digi, problemele de semnal indoor din zonele urbane, in blocuri de exemplu, erau rezolvate prin montarea unor echipamente de amplificare a semnalului in scara blocului. Astfel, problemele erau rezolvate fara optimizarea unui site sau montarea unei noi antene. Problemele de semnal in zonele rurale sunt mult mai frecvente, de obicei avem un site care deserveste mai multe localitati.

Probleme semnal Digi, Telekom, Vodafone, Orange
Intreruperile in timpul convorbirilor pot aparea atat in situatia in care avem pierderi de semnal dar si in cazul in care avem semnal maxim. Daca suntem intr-o zona foarte aglomerata, chiar daca semnalul este maxim putem avea foarte usor intreruperi in timpul convorbirilor din cauza congestiei retelei din zona. Reteaua este supraincarcata iar performanta se degradeaza considerabil, cauzand intreruperile din timpul convorbirilor si functionarea greoaie a datelor mobile.

Indiferent ca este vorba de probleme de semnal (lipsa semnalului sau pierderi) sau intreruperi in timpul convorbirilor, fiecare problema poate fi sesizata la serviciul de relatii cu clientii al operatorului la care avem cartela/abonamentul. Preferabil este sa sesizam problemele doar in zonele foarte frecventate de noi pentru a evita sesizari inutile (este inutil sa sesizam o problema intr-o zon unde ajungem odata pe an, de exemplu). Pentru verificarea exacta a problemei trebuie sa oferim informatii cat mai exacte privind localizarea, este ideal daca putem oferi inclusiv coordonatele zonei.

Neinregistrat in retea Digi, Orange, Vodafone, Telekom

Pe majoritatea telefoanelor cu Android, atunci cand avem probleme de semnal, vom avea mesajul neinregistrat in retea. Un alt mesaj pe care il putem avea este fara serviciu sau no service.

Unele probleme de semnal se pot rezolva in cateva saptamani, altfele se pot rezolva in cativa ani iar unele probleme nu se vor rezolva. Depinde de intentia operatorului de a dezvolta reteaua in zona, de numarul de persoane care reclama probleme in zona respectiva si de numarul de abonati din acea localitate.

Exceptand situatiile in care nu exista semnal in zona, problemele prin care nu avem semnal pe telefon pot avea si alte cauze:

  • mod avion activat
  • change IMSI setat incorect, de regula aceasta problema apare cand ne intoarcem din afara tarii, optiunea change IMSI trebuie sa fie setata pe National
  • probleme SIM, pentru a evita cazul in care cartela nu este detectata, verificam daca alaturi de semnalul „doar apeluri de urgenta” apare si o eroare de SIM

Daca suntem interesati de acoperirea mobila pentru o anumita localitate/zona, putem utiliza hartile/uneltele puse la dispozitie de catre operatorii de telefonie mobila din tara pentru a ne face o idee despre acoperirea din zona. La unii operatori avem o harta estimativa a retelei pe zone iar la alti operatori avem informatii exacte despre acoperire in fiecare localitate din tara.

Probleme semnal Digi, Telekom, Vodafone, Orange

Problemele de semnal pot fi rezolvate si de catre noi in unele situatii prin montarea unor echipamente pentru amplificarea semnalului. Daca afara semnalul este bun dar in interior avem un semnal slab sau inexistent, putem utiliza un echipament de amplificare a semnalului. Echipamentele bune care pot face o diferenta sunt de regula destul de costisitoare.

Voi ce probleme ati avut cu semnalul, in ce localitate/zona si la ce operator?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

380 COMENTARII

  1. Buna ziua!As dori sa va informez ca am 3 abonamente digimobil,din care niciuna nu functioneaza din lipsa semnal digi,la Craciunel jud.Harghita,(si o raza de 10 -20 km)unde petrec destul de mult timp.Din pacate ma simt destul de incomod,fara telefon si internet in ziua de azi,si nu mi se pare corect sa nu beneficiez de niste servicii pe care le platesc.
    Rugamintea mea:va rog respectuos sa imi comunicati o data aproximativa de semnal functional in zona,asteptand acest semnal cu rabdare, de cand a incetat contractul dintre digi si vodafone.(consider ca este un timp foarte lung).
    Multumesc anticipat! Csilla

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Conform site-ului Digi Romania, in localitatea Craciunel, Harghita nu exista acoperire pentru reteaua Digi. Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Mobil la numarul 0314007777 pentru a verifica daca se poate face ceva in viitor in acea zona.

  2. Buna ziua pentru vodafone pentru mine nu e buna deoarece decind am revenit la vodafone lipsa semnal voce si internet persista reclamatiile la operatori sint minciuni fara acoperire doresc sa fiu contactat de o persoana competenta vodafone in caz contrar imi rezerv dreptul de a rezilia contractul.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Vodafone. Inteleg ca deja ati discutat cu cei de la relatii cu clientii, daca nu sunteti multumit de ceea ce ati discutat puteti face o sesizare pe site-ul Vodafone – sectiunea Asistenta – Contacteaza-ne – Trimite email

        • In Unguras, Cluj ar trebui sa existe acoperire pentru date mobile 4G.
          Ce model de telefon folositi? V-au functionat pana acum datele sau nu v-au functionat de la prima utilizare?

          • Avem telefoane samsung,nu telefoanele sânt de vină!Nici telefoanele cumpărate de la digi nu merg!În toată comuna este la fel, nu este semnal mai tot timpul de două săptămâni!

          • In acest caz va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Mobil la numarul 0314007777. Daca nu aveti posibilitatea sa sunati din alta retea, atunci puteti completa formularul de contact de pe site-ul Digi Romania.

  3. De când mă știu cu abonament Orange (să tot fie vreo 15 ani), am probleme de semnal în casă în anumite zone. Locuiesc în mijlocul Constanței, deci nu se pune problema de lipsă semnal sau antene. M-am săturat să tot ies în curte ca să pot purta o convorbire cap-coadă, fără întreruperi. Ce e de făcut? Am trimis de curând o sesizare la operatorul Orange, sunt curioasă dacă vor lua măsuri.

  4. Buna ziua .Sunt 3 zile de cind in localitate Davidesti Arges,str.* nu avem semnal deloc .Daca ma deplasez 5km spre Mioveni pot vorbi .Am depus o sesizare la telekom Mioveni in aceasta dimineta si nu sunt singurul.
    Multumesc pentru raspuns promt.

    • Buna ziua,
      Va recomand sa insistati la relatii cu clientii Telekom pentru a urgenta verificarea problemei. Verificarea problemelor de semnal poate dura mai mult.

    • Buna seara,
      Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi mobil la numarul 0314007777, vor verifica semnalul din zona si va vor oferi un raspuns daca se poate face ceva in acest sens in viitorul apropiat.

  5. Atatia nervi din cauza semnalului Digi….mooorrr…..anul asta am trecut pe digi cacatul asta…in Oradea nu am semnal…trebuie sa sun de 5 ori pana apeleaza….mooorrr de nervi….prafff si la internet…cade mereu…Am contract pe pers juridica….imi spun oamenii ca am telef mereu inchis……hahalerelor de digi

    • Faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777. Daca adresa la care aveti probleme este cea din contract si nu va ofera o solutie, puteti rezilia contractul.

  6. Buna ziua, am un telefon mobil, care nu are semnal de azi dimineata 22.06, este folosit de mama mea care are 77 de ani.
    Va rog sa remediati cat se poate de repede acest inconvenient.

    Multumesc,

  7. De o saptamana nu am un semnal la telefon. In 18 ,06 am apelat serv, pt deranjamente si mi s-a spus ca se face o verificare in zona si primesc un raspuns. Azi am sunat dinnou si mi s-a spus ca dureaza 48 ore cu posibilitate de prelungire,pana cand va fi prelungirea? Cand o sa emiteti factura trbuie sa cer si eu o scadere a valorii, sau numai pt d-voastra sant valabile prelungirile de remedieri ? Mai am o rugaminte sa-mi trimiteti lista cu programele tv pt pachetul standard.

  8. De ieri nu am semnal la telefon,si nu pot suna pe nimeni…
    Când vreau să sun pe cineva îmi arata „Neînregistrat în rețea ” De ce?

  9. Va rog frumos sa mă lămuriți de ce când vorbesc cu sora mea care are Nr teleportat de la Vodafone la RCS RDS este cea mai proastă legătură se întrerupe din min in min oare ce se întâmplă că doar cu ea pățesc așa ceva impodibil aștept răspuns mulțumesc

        • Mi se pare destul de ciudat. Va recomand ca in prima faza sa faceti o sesizare la operatorul de la care aveti dvs cartela privind aceste probleme.

          • Eu am făcut sesizare la Digi și mi-au spus că sunt probleme cu antenele și cu asta am rămas. Mie mi se întrerupe, indiferent cu cine vorbesc, adică indiferent de operator. În primă fază am crezut că telefonul meu dă semne de defecțiune, fiind un iPhone 6, dar apoi am văzut că se întâmplă și altor persoane. Este adevărat că problema a început odată cu restricțiile din starea de urgență, dar este tare deranjant și îmi e groază să mai vorbesc la telefon. Dacă mă puteți îndruma, v-aș fi recunoscătoare.

          • Nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile. Problemele de semnal sunt de durata, rar se intampla sa se rezolve rapid.

  10. Buna ziua…Sunt din Urdari Gorj..De 3 ani am probleme cu semnalu la Digi..in special la internet mobil…Primele 6 luni a mers bine ,apoi a fost tot mai rau.Am sunat la ei ,am facut sesizare…dar degeaba..Probabil ca o sa reziliez contractu.Multumesc.

    • Buna ziua, daca ati facut sesizari de mult timp si nu s-a rezolvat nimic, nu prea aveti ce altceva sa faceti decat sa reziliati contractul si sa incercati cu un alt operator.

  11. Cobadin jud Constanta lipsa semnal indoor la digi mobil, atât pe 2G cât și pe 3G 4G, cred ca mai am puțin și ajung la 100 sesizări pe tema aceasta, mereu primesc răspunsul standard ca singura soluție tehnica este instalarea celui de al doilea site în localitate, insa fără termen estimativ.
    Daca asa își respectă clienții, o sa ajungă sa vândă ca Telekom!!!

    • Ei chiar sunt printre singurii care rezolva problemele de semnal, am facut sesizare la serviciu fara sperante ca vor rezolva (nu lipsea complet semnalul ci era semnal slab), am facut mai mult sa vad care e procesul cand faci o astfel de sesizare, initial voiau sa ajunga in sediu pentru masuratori, le-am zis ca nu e posibil si au facut ce s-a putut din exterior. In aproximativ o luna m-au sunat ca au rezolvat problema si intr-adevar erau imbunatatiri semnificative. Stiu mai mult astfel de cazuri. Ei investesc foarte mult atat pe partea mobila cat si pe partea de servicii fixe (fibra optica). Pe satelit nu investesc aproape deloc.
      Ideea e ca rezolvarea unei astfel de probleme depind de mai multi factori, numarul de clienti din zonele respective, posibilitatile tehnice, numarul de sesizari din zona si asa mai departe.

  12. Bună seara aș dori să știu cum pot să am semnal de telefon la țară am abonament la cei de la Orange și am decât o linie care apare și dispare

    • Buna seara, daca aveti probleme cu semnalul Orange va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Orange a numarul 0374300300.

  13. De mai mult timp întâmpin neplăcutul fenomen de întrerupere involuntară a convorbirii. Acest fenomen se întâmplă foarte des atât la mine cât și la alți abonați din Șinteu. La început am crezut că e problema în telefon dar același fenomen se întâmplă și la alt număr pe telefon simplu, tot al meu și la vecinu și alții s-au plâns că pățesc la fel.
    Când suflă vântul oscilează ba chiar se pierde semnalul releul fiind la distanță mică de la mine.
    Rog intervenția de specialitate pentru eliminarea neajunsurilor în cel mai scurt timp. În caz contrar, așa cum am trecut de la alt operator la d-voastră, vom trece la alt operator.

  14. Telekom este in haos. Aici in Buzau, aproape zilnic creaza probleme. Nu mai zic la tara, nu departe de oras, unde internetul nu exista si nici macar semnal vocal. Continuu sunt instiintat ca nu am semnal vocal. La oras sunt si zile cand totul pare normal si nu-i de vina telefonul. Eu am fost abonat la Vodafone dar acolo la tara acum mai multi ani, Cosmote avea semnal si normal m-am schimbat numarul aici. A mers o perioada cativa ani si incet-incet a disparut semnalul. Zilnic pana atunci vorbeam cu mama ce era f. in varsta si nu am avut niciodata probleme. Localitatea este Racoviteni si acolo nu-i semnal, nu pot vorbi cu nimeni , cu toate ca telefoanele ce le avem acum, sunt mult mai performante. De te adresezi operatorului este prostie crasa. Astepti la robot mult si bine ajungand pana la 30-40 minute, iar cand in fine raspunde un operator, doar ineptii spun, fara rezolvare, vorbesc si ei ca sa nu adoarma.

  15. Buna ziua, va rog sa-mi explicati de ce intr-o convb. pe o cartela Lebara. es. cu cineva dupe 3-4min. mi se repeta convb. cu iterlocutorul meu iar el nu ma mai aude. Va multumesc. r

  16. Buna seara , va rog sa luați măsuri cu privire la semnal ,nu va pot suna deloc sa vorbesc cu dumneavoastră …. semnal zero 😡

  17. Buna ziua ma numesc Dorel am si eu o problema cu abonamentu este vorba despre numarul 07******* numai am semnal numai am cresit desi am platit factura sunt la zi

      • Nu am posibiltatea de a suna nu îmi merge cartela de aceea am dat mesaj la dumneavoastră am abonament plătit iar cartela numai merge îmi pierd contracte multe primesc multe telefoane pe acel număr vânzări cumpărări de la birou va dati seama sunați-mă dumneavoastră pe acest număr se poate 07*****

        • Noi nu suntem de la Digi sa putem verifica problema. Si nici nu oferim asistenta telefonica. Daca nu puteti suna, puteti face o sesizare pe pagina Facebook Digi Romania, insa nu veti primi un raspuns mai devreme de luni.

  18. buna ziua
    Am si eu o problema vas ruga!
    Am luat o cartela de telekom germania si nu o citeste niciun telefon apare niciun serviciu
    Asemanator si in alt tlf
    Tlf mele nu sunt codate sau altceva
    Sunt neverlok
    Care credeti ca ar fi problema!
    Oricum chiar acum merg la ei sa rezolv problema cu ei

    • Buna ziua, e posibil ca acea cartela sa nu aiba roamingul activat, caz in care ar trebui sa functioneze doar in Germania. Trebuie sa luati legatura cu cei de la Telekom Germania pentru a verifica acest aspect.
      Cei de la Telekom Romania nu va vor putea verifica o cartela Telekom Germania. Sunt firme diferite, chiar daca sunt subsidiarele detinute de acelasi grup.

        • Am inteles. In acest caz ar fi trebuit sa va functioneze. Trebuie sa va verifice cartela cei de la Telekom Germania. Sunati la ei sau va duceti intr-un magazin Telekom sa verifice direct, posibil sa fie o problema cu cartela din baza lor de date.

  19. Bună ziua! Am o sesizare la digi Bv de mai bine de o luna dau telefon din alta locație din cauza lipsei de semnal la telef și internet mobil își bat joc de mine de o luna de zile! Dar abonamentul îl plătesc cum e posibil de o luna și ceva nu se poate rezolva! Multumesc

      • Bună ziua! Insist dar degeaba totuși un operator mi-a sugerat sa mut pe 3g sa vad cum e cu apelul vocal, deci eu nu am 4g ci 3g! Vreau sa știu de ce!? În contract scrie rețea 4g! Atunci sa am 4g! O sa caut și alte cai sa vad de ce e bătaie de joc fata de clienți!!

  20. Sunt f.dezamagit de semnalul ptr.telefonul mobil fff.slab si datorita acestui fapt in timpul unei convorbiri sun perioade cind sa intrerupt.Daca va persista ma face sa ma gindesc daca nu cumva trebuie sa caut un alt furnizor.Mentionez ca sunt un bun platitor al facturilor Dv-stra (a se verifica )
    Va multumesc si astept raspunsul dv-stra.
    Tel.*******

  21. Niste soluții pentru zonele rurale care nu au nici pic de semnal din partea RDS?Agentul de teren a spus că vor face ceva in privința asta dar nu mai îmi aduc aminte

      • Am observat o eroare pe site ul Digi,pentru că nu pot sa ii spun altcumva.In zona mea apare că am la voce și date mobile semnal excelent,iar 3g neacoperit eu stând la sat,iar la comuna care este la 2 km distanta de mine apare doar la voce moderat ,in rest neacoperit la date
        Cauza?

        • Nu prea inteleg la ce va referiti, nu stiu care e zona dumneavoastra si care e comuna respectiva. Orice sesizare legata de acoperirea semnalului o puteti la numarul pe care vi l-am oferit.

  22. Bună ziua am o problema,de ceva timp nu am semnal ,și am cartela la abonament și în localitate nu am deloc semnal,și îmi arată doar apel de urgență

      • A funcționat pana acum câteva zile în prezent nu funcționează nici în casa nici adaea
        Am încercat și Repornire telefonului degeaba
        Este vreo problema tehnica
        Ce se intampla

        • Nu avem informatii despre o avarie generala la Digi in aceasta localitate. Aveti si un alt telefon cu cartela Digi sa vedeti daca problema e aceeasi? Sau puteti testa cartela in alt telefon?

          • In cazul acesta va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777 si sa faceti o sesizare in acest sens. Sa mentionati ca problema este aceeasi pe mai multe numere de telefon Digi.

    • Noi nu suntem de la Digi. In Umbraresti-Deal, Galati, pe site-ul Digi figureaza ca fiind acoperire excelenta atat pentru 3G cat si pentru 4G. Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777 sa verifice acoperirea in zona in care aveti probleme cu semnalul.

  23. Buna ziua …va rog frumos daca ma puteti ajuta in legatura cu reteau telefonica
    Doar ce am ajuns in tara si nu am semnal
    Folosesc samsung S10 plus
    Folosesc reteaua digi in spania

  24. Locuiesc satul de 5 ani in Salicea, comuna Ciurila, judetul Cluj. Sunt abonata Orange, si totdeauna am avut probleme cu semnal, mai ales in interiorul casei. Dar totusi erau cateva locuri in casa unde puteam vorbi. Dar in curand mi-am schimbat telefonul. Am avut Samsung Galaxy J5 si acum am cumparat Samsung Galaxy A40. Cu acest telefon nu mai pot vorbi aproape de loc din casa, si nu pot fi nici sunata de nimeni, parca nici n-as avea telefon mobil. Sunt foarte dezamagita, si nu stiu cum sa procedez. Internetul am tot de la firma Orange, am si um amplificator mic de la ei. Cu internetul ma descurc destul de bine. N-am stiut pana acum ca calitatea semnalului depinde si de tipul telefonului. Daca ati putea sa ma ajutati cu un sfat util as fi foarte recunoscatoare. Cu stima,
    Gyongyi Halmi

    • Trebuie sa luati legatura cu , cei de la Orange le spuneti ca nu aveti semnal in locatia dvs si poate vor rezolva problema. NR Relatii Clientii Orange este 300 gratuit in reteaua orange. Telefonul dvs pe ce este setat 4G, 3G sau 2 G? Setati telefonul pe toate variantele pe rand vedeti pe care aveti semnal in locatia dvs.

  25. Am doua abonamente de telefonie mobila si nu am semnal. Am facut sesizari de cateva ori la dumneavoastra si in afara faptului ca am fost contactat sa ma intrebe care e problema, nu s-a luat nici-o masura pentru a putea folosi telefonul in locuinta mea de la adresa mentionata in contract. va rog sa ma ajutati in aceasta problema.

  26. Am un iphone 6s .si am abonament 4g nelimitat de la Operatorul ,,Digi” si nu prea imi merge netul in orașul Chitila , nu stiu care este cauza ..dar merge foarte greu …am momente cand prind 4g dar merge foarte greu , descarcă cu 1 mb pe secundă ..am încercat si pe alte telefoane cartela ..plus ca și câțiva prieteni au aceeași problemă cu semnalul pe Digi .. Aștept un răspuns sau cateva sfaturi !

    • Buna seara, la ce operator aveti cartela?
      Ce model de telefon folositi? La aceasta adresa v-a functionat pana acum sau e prima data cand testati? In ce localitate folositi?

  27. Am Samsung Galaxy A8,are o vechime da13 luni.De ceva timp se intrerupe si daca apelez si daca sunt apelata.Repet apelul si poate sa se intrerupa de mai multe ori.Rugamintea este daca puteti sa ma ajutati.Multumesc!