RCS – RDS (Digi) lanseaza noul site oficial DigiRomania.ro

RCS – RDS (Digi) lanseaza noul lor site oficial DigiRomania.ro, site care presupune inlocuirea site-ului rcs-rds.ro cat si a platformei de administrare a contului de abonat Digi DigiCare.rcs-rds.ro.

Prin noul site, Digi doreste integrarea platformelor rcs-rds.ro si digicare.rcs-rds.ro intr-un singur site mai optimizat decat cel vechi.

Noul site oficial RCS – RDS, DigiRomania.ro are urmatoarele sectiuni principale dupa cum putem vedea in imaginea de mai jos: Telefoane, Mobil, Internet, TV, Alte Servicii, Contact, Plata Facturii, Contul Meu.

RCS - RDS (Digi) lanseaza noul site oficial DigiRomania.ro

Telefoane

In sectiunea Telefoane, asa cum ne sugereaza numele, gasim telefoanele oferite de catre Digi, detaliile si specificatiile acestora precum si buton prin care putem comanda dispozitivul dorit.

Mobil

Aceasta este una din cele mai importante sectiuni de pe site-ul DigiRomania deoarece avem informatii detaliate despre:

  • abonamentele Digi Mobil inclusiv posibilitatea de a comanda online un abonament Digi;
  • cartelele prepay Digi: informatii despre extraoptiuni;
  • posibilitatea de a reincarca online o cartela Digi prepay;
  • portare – tot ce trebuie sa stim despre portarea unui numar in reteaua Digi Mobil, ce trebuie sa facem pentru a porta un numar si ce tip de telefon trebuie sa folosim;
  • plati prin SMS;
  • informatii detaliate despre acoperirea Digi Mobil (4G/3G);
  • informatii despre tarifele apelurilor efectuate catre destinatiile internationale;
  • roaming – toate informatiile de care avem nevoie pentru a utiliza abonamentul nostru Digi in afara tarii – tarife, retele partenere, etc.;
  • VoLTE (voce 4G) si VoWiFI (voce prin retele wireless) – toate informatiile despre serviciile de ultima generatie oferite de catre Digi;

Digi a dezvoltat foarte mult serviciile de telefonie mobila si internet mobil in ultimii ani, devenind unul din granzii din Romania pe partea de voce si date mobile, punandu-le probleme serioase celor de la Vodafone, Orange si Telekom prin serviciile foarte bune in raport calitate/pret;

Internet

In sectiunea Internet putem afla informatii detaliate despre serviciile:

  • DigiNet (internet fix);
  • DigiNet Mobil (internet mobil prin stick/hotspot de date);
  • Testarea vitezei Digi;
  • IPv6 – tot ce trebuie sa stim despre protocolul IPv6;

Tot la categoria internet se gasesc toate pachetele de internet puse la vanzare de catre RDS. Tot aici se mai poate testa viteza internetului si se pot comanda stickuri de internet.

TV

In sectiunea TV, la fel ca in celelate sectiuni, se pot comanda pachetele specifice. Tot aici se gasesc informatii despre:

  • Analogic;
  • Digital;
  • Satelit;
  • Extraoptiuni

Intr-un final, RDS a reusit sa structreze o grila de posturi tv, pentru fiecare pachet in parte.

Alte servicii:

  • Telefonie fixa;
  • Energie;
  • Servicii si aplicatii;
  • Digi Online;
  • Digi Oriunde;
  • Digi storage;
  • Digi Wi-fi;
  • Digi Life;
  • HBO GO;
  • Voyo.

In partea superioara a noului site se mai gasesc butoanele de contact, plata facturii si contul meu.

Butonul de contul meu, are scopul de a inlocui vechea platforma Digicare cu digiromania.ro unde, se regasesc toate serviciile digi intr-un singur cont.

In Contul Meu putem afla urmatoarele informatii si putem face urmatoarele operatiuni despre/asupra serviciilor Digi:

Serviciile Mele

  • DigiNet Fiberlink: putem afla userul de conectare PPPoE si putem schimba parola, putem face upgrade la pachetul de internet, vizualizare loguri de conectare, control parental, DNS dinamic, deblocare SMTP (pentru a putea trimite mailuri folosind un client e-mail);
  • DigiMobil: informatii despre telefonul si abonamentul detinut, extraoptiuni active, serviciul cost control, factura detaliata (desfasuratorul convorbirilor), activare/dezactivare roaming de date si roaming de voce si optiune de upgrade pachet;
  • DigiTV: informatii despre pachetul si echipamentul detinut, optiune de upgrade pachet si comanda echipament, reinitializarea cartelei si resetarea PIN-ului;
  • DigiEnergy: estimarea consumului lunara Digi Energy – in aceasta sectiune putem introduce indexul de pe contor pentru citiri;
  • DigiOnline: informatii despre utilizare, detalii cont, activare/dezactivare si dispozitive conectate;
  • DigiWifi: creare cont, informatii cont;
  • Digi Storage: creare cont, informatii cont;
  • Digi Oriunde: creare cont, informatii cont;
  • HBO GO: creare cont, informatii cont, informatii utilizare;

In sectiunea Serviciile Mele, pentru fiecare serviciu selectat avem optiunile de Suport si Sesizari.

Factura Mea

In aceasta sectiune a Contului Meu avem toate facturile afisate cu posibilitatea de plata online.

Administrare Cont

Administrarea contului Contului Meu, aici putem vedea detaliile contului si putem schimba parola.

Reincarcare cartela

Reincarcarea unei cartele prepay online.

Aceeasi versiune a site-ului este dublata pentru Business. Doar ofertele sunt diferite.

Ca optimizare, site-ul nu mi se pare ca se incarca extraordinar de rapid (este loc de mai bine). In schimb design-ul este foarte bine pus la punct si butoanele sunt destul de intuitive.

Cum trimitem indexul Digi Energy online pe site-ul Digi Romania?

Putem trimite indexul prin site-ul Digi Romania (My Account) urmand acesti pasi:

Serviciile Mele – Digi Energy – Configureaza – introducem indexul – Trimite Index

Atentie! Pe noua versiune de site a RCS-RDS nu se regaseste un desfasurator detaliat si nici o factura detaliata. Cel mai probabil, inca se lucreaza la aceasta functie. Vom actualiza articolul atunci cand vor aparea noutati privind acest aspect.

Update 27.05.2018: Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.

Update 28.05.2018: In sectiunea Mobil – Acoperire – daca selectam o localitate in care nu exista acoperire pentru serviciile prin cablu, apare la acoperire HFC, desi ar trebui sa apara acoperire inexistenta. Este o eroare a site-ului Digi Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

64 COMENTARII

  1. Buna ziua. Am o intrebare foarte simpla. Cand sunt generate desfasuratoarele cu lista convorbirilor ( si restul de informatii ) ? Este 5 August si inca nu imi apare in cont lista pentru luna Iulie, am foarte foarte mare nevoie sa verific ceva si nu pot face asta.

  2. Dorind să-mi activez serviciul roaming, nu am reusit, deoarece nu există opțiunile din instrucțiuni în contul meu:
    Administrare servicii/Digi Mobil/Roaming Voce International si activezi apasand butonul „Activare”. Nu există butonul ,,Administrare servicii”. Cum să procedez?
    Vă mulțumesc!

    • Pentru activarea roamingului in sectiunea Contul Meu de pe Digi Romania trebuie sa urmezi acesti pasi:
      Serviciile Mele – Digi Mobil – selectezi numarul de telefon pe care doresti activarea roamingului – in loc de Configureaza selectezi Roaming Voce sau Roaming Date – Activare Roaming.

  3. Buna seara am o problema nu pot să mă audentific pe site.ul Digi Romania,k nu mai știu parola contului,k sa pot sa intru să șterg un dispozitiv

    • Buna seara,
      Daca nu mai stiti parola pentru a va loga, selectati: am uitat parola – introduceti adresa de mail folosita pentru crearea contului si o sa primiti pe acel mail instructiunile pentru resetarea parolei. Ulterior, urmand acele instructiuni, o sa va puteti loga.

  4. Buna ziua,eu foloseam digioriunde ,in care vorbeam gratuit,dar acum nu mai merge să mă audentific,îmi zice k sa atins limita maxima de deveciuri,și trebuie să șterg unul k sa poată să meargă,dar nu știu cum,mă poate ajuta cineva

    • Buna seara,
      Va apare acel mesaj deoarece v-ati conectat deja pe 2 dispozitive si puteti sa va conectati doar pe maxim 2 dispozitive. Pentru a rezolva, trebuie sa va autentificati pe site-ul Digi Romania iar in sectiunea Digi Oriunde trebuie sa stergeti dispozitivul pe care nu il mai folositi. Ulterior, veti putea sa va conectati cu noul dispozitiv.
      Ma anuntati daca nu reusiti.

    • Ce eroare apare cand incercati sa va logati? Apare eroarea „Eroare generală autentificare (formular)”? Daca selectati am uitat parola si bagati adresa de mail, ar trebui sa primiti pe mail un mail cu instructiunile de resetare a parolei? S-a intamplat asta? Daca nu, unde s-a blocat, adica ce s-a intamplat dupa ce ati introdus mailul la am uitat parola si ati dat Trimite?

  5. buna,
    am o problema cu plata facturii pe digi romania bag codul de client numarul facturii suma platita si restul datelor dar imi apare eroare bad request gateway error response ceva de genul cand incearca sa ma redirectioneze pe pagina unde bag datele de pe card
    pe situl vechi rcs rds nu aveam problema asta e ceva in plus ce trebuie sa fac?
    multumesc in avans pentru raspunsuri

    • Buna,
      Da, am observat si eu aceasta problema, nu mai trece numarul facturii (plata oricum se va inregistra pe cea mai veche factura neplatita) si treci numarul de telefon de pe contractul Digi.
      Mie imi functioneaza in felul acesta.
      Ma anunti daca tot ai probleme.

    • Salut Ruben,
      Da, poti obtine desfasuratorul de pe site-ul Digi.
      Pentru a ajunge la desfasurator trebuie sa urmezi acesti pasi dupa ce te-ai logat:
      Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.

    • Crearea contului Digi Romania se face avand obligatoriu numarul contractului sau numarul ultimei facturi. Daca nu le aveti, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a le obtine.

      • Pentru contul vechi am uitat parola, iar cont nou, nu-mi da voie ca deja exista un cont pe datele respective. La ”recuperare parola”, am primit o parola lunga de litere si cifre, pe care nu stiu sa o folosesc

          • Multumesc, am deslusit problema:am introdus acea parola la: E-mail / ID si am schimbat parola cu success, dar adresa de mail din 2012, „doru.rosu*****” nu am putut-o schimba cu noua adresa: doru.rosu**** .

          • Daca nu va functioneaza sa schimbati o adresa de mail cu o alta adresa, este posibil ca a doua adresa sa fie utilizata de asemenea pentru un cont MyUPC.

  6. Buna ziua,

    Nu ma mai pot autentifica cu mailul si parola mea. Pe numele meu sunt mai multe abonamente digi, ma intereseaza id-ul de client pentru abonamentul de pe str Stefan cel Mare nr * , ca sa pot sa ma autentific in cont si sa platesc facturile.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem Digi Romania pentru a va putea oferi codul de client insa va recomand sa incercati cu adresa de mail in loc de codul de client, daca mai stiti ce adresa ati folosit la crearea contului.
      Daca nu mai stiti nici adresa e-mail folosita, atunci va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi Romania pentru a obtine ID-ul de client insa o sa fie nevoie sa sune titularul contractului.

    • Buna ziua,
      Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.

  7. Nu stiu cum sa intru pe contul meu ca eu imi platesc facturile prin banca va multumrsc daca ma ajutati
    O seara frumoasa va doresc la toata echipa
    Ps . am vazut cont pe rds

      • Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.

  8. Buna as dori sa știu cum Rezolvați problema cu canalele care le-ați modificat ca nu îmi mai merge inclusiv pro2 și Hora tv ; dacă nu Rezolvați problema însă fiu nevoită sa anulez contractul cu dumneavoastră deja a trecut mai mult de o luna mulțumesc

    • Buna ziua,
      Aveti cablu tv sau antena satelit? Daca aveti antena satelit, puneti decodorul in standby pentru 5-10 minute si daca problema nu se rezolva, incercati o revenire la setarile din fabrica.
      Daca tot nu se rezolva, trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a se inregistra o sesizare, noi nu suntem compania Digi.

  9. Sunt Radules cu Aurel,cod client ***** ,am vrut sa trimit indexul de la contor si nu am putut deorece:codul de emaile pe care l-ati mentionat atat pe mobil cat pe calculator nu sunt primite de calculator ,sunt erori,la telefon mi s-a raspuns ca codul meu de client nu este valid iar la untelefon ,nr,0314004401 mi s-a spus ca pana nu se rezolva sisizarea mea nu imi primeste nimeni indexul.Imi pun intrebarea dece am primit atatea mesje cand eu nu le pot accesa.Pe viitor care este codul de email la cre pot trimite indexul.Profit si va spun ca indexul de la contor este 8524,pe data de 27.05,iar eu am platit pe 30.04 pana la indexul de8559

    • Buna ziua, pe site-ul Digi Romania accesati Contul Meu – am uitat parola – introduceti adresa e-mail folosita pentru crearea contului si selectati Trimite. Pe adresa de mail veti primi un mail de confirmare care va solicita sa apasati click pe un link pentru a se reseta parola.

  10. nu merge sa descarc desfasuratorul – factura detaliata – pe luna aprilie din situl digi romania apare eroare bad request 404
    de cand au schimbat siteul numai probleme au fost

    • Nici mie nu imi functioneaza sa descarc desfasuratorul pe luna aprilie si imi apare aceeasi eroare, inseamna ca au ei probleme cu desfasuratorul pe luna aprilie, restul lunilor vad ca sunt ok.
      Mai asteapta cateva zile, teoretic ar trebui sa se rezolve problema sau daca ai nevoie urgent de desfasurator, iti recomand sa suni la serviciul de relatii cu clientii (informatii facturi).