RCS – RDS (Digi) lanseaza noul site oficial DigiRomania.ro

RCS – RDS (Digi) lanseaza noul lor site oficial DigiRomania.ro, site care presupune inlocuirea site-ului rcs-rds.ro cat si a platformei de administrare a contului de abonat Digi DigiCare.rcs-rds.ro.

Prin noul site, Digi doreste integrarea platformelor rcs-rds.ro si digicare.rcs-rds.ro intr-un singur site mai optimizat decat cel vechi.
Noul site oficial RCS – RDS, DigiRomania.ro are urmatoarele sectiuni principale dupa cum putem vedea in imaginea de mai jos: Telefoane, Mobil, Internet, TV, Alte Servicii, Contact, Plata Facturii, Contul Meu.

RCS - RDS (Digi) lanseaza noul site oficial DigiRomania.ro

Telefoane
In sectiunea Telefoane, asa cum ne sugereaza numele, gasim telefoanele oferite de catre Digi, detaliile si specificatiile acestora precum si buton prin care putem comanda dispozitivul dorit.

Mobil
Aceasta este una din cele mai importante sectiuni de pe site-ul DigiRomania deoarece avem informatii detaliate despre:

  • abonamentele Digi Mobil inclusiv posibilitatea de a comanda online un abonament Digi;
  • cartelele prepay Digi: informatii despre extraoptiuni;
  • posibilitatea de a reincarca online o cartela Digi prepay;
  • portare – tot ce trebuie sa stim despre portarea unui numar in reteaua Digi Mobil, ce trebuie sa facem pentru a porta un numar si ce tip de telefon trebuie sa folosim;
  • plati prin SMS;
  • informatii detaliate despre acoperirea Digi Mobil (4G/3G);
  • informatii despre tarifele apelurilor efectuate catre destinatiile internationale;
  • roaming – toate informatiile de care avem nevoie pentru a utiliza abonamentul nostru Digi in afara tarii – tarife, retele partenere, etc.;
  • VoLTE (voce 4G) si VoWiFI (voce prin retele wireless) – toate informatiile despre serviciile de ultima generatie oferite de catre Digi;

Digi a dezvoltat foarte mult serviciile de telefonie mobila si internet mobil in ultimii ani, devenind unul din granzii din Romania pe partea de voce si date mobile, punandu-le probleme serioase celor de la Vodafone, Orange si Telekom prin serviciile foarte bune in raport calitate/pret;

Internet

In sectiunea Internet putem afla informatii detaliate despre serviciile:

  • DigiNet (internet fix);
  • DigiNet Mobil (internet mobil prin stick/hotspot de date);
  • Testarea vitezei Digi;
  • IPv6 – tot ce trebuie sa stim despre protocolul IPv6;

Tot la categoria internet se gasesc toate pachetele de internet puse la vanzare de catre RDS. Tot aici se mai poate testa viteza internetului si se pot comanda stickuri de internet.

TV

In sectiunea TV, la fel ca in celelate sectiuni, se pot comanda pachetele specifice. Tot aici se gasesc informatii despre:

  • Analogic;
  • Digital;
  • Satelit;
  • Extraoptiuni

Intr-un final, RDS a reusit sa structreze o grila de posturi tv, pentru fiecare pachet in parte.


Alte servicii:

  • Telefonie fixa;
  • Energie;
  • Servicii si aplicatii;
  • Digi Online;
  • Digi Oriunde;
  • Digi storage;
  • Digi Wi-fi;
  • Digi Life;
  • HBO GO;
  • Voyo.

In partea superioara a noului site se mai gasesc butoanele de contact, plata facturii si contul meu.

Butonul de contul meu, are scopul de a inlocui vechea platforma Digicare cu digiromania.ro unde, se regasesc toate serviciile digi intr-un singur cont.

In Contul Meu putem afla urmatoarele informatii si putem face urmatoarele operatiuni despre/asupra serviciilor Digi:

Serviciile Mele

  • DigiNet Fiberlink: putem afla userul de conectare PPPoE si putem schimba parola, putem face upgrade la pachetul de internet, vizualizare loguri de conectare, control parental, DNS dinamic, deblocare SMTP (pentru a putea trimite mailuri folosind un client e-mail);
  • DigiMobil: informatii despre telefonul si abonamentul detinut, extraoptiuni active, serviciul cost control, factura detaliata (desfasuratorul convorbirilor), activare/dezactivare roaming de date si roaming de voce si optiune de upgrade pachet;
  • DigiTV: informatii despre pachetul si echipamentul detinut, optiune de upgrade pachet si comanda echipament, reinitializarea cartelei si resetarea PIN-ului;
  • DigiEnergy: estimarea consumului lunara Digi Energy – in aceasta sectiune putem introduce indexul de pe contor pentru citiri;
  • DigiOnline: informatii despre utilizare, detalii cont, activare/dezactivare si dispozitive conectate;
  • DigiWifi: creare cont, informatii cont;
  • Digi Storage: creare cont, informatii cont;
  • Digi Oriunde: creare cont, informatii cont;
  • HBO GO: creare cont, informatii cont, informatii utilizare;

In sectiunea Serviciile Mele, pentru fiecare serviciu selectat avem optiunile de Suport si Sesizari.

Factura Mea

In aceasta sectiune a Contului Meu avem toate facturile afisate cu posibilitatea de plata online.

Administrare Cont

Administrarea contului Contului Meu, aici putem vedea detaliile contului si putem schimba parola.

Reincarcare cartela

Reincarcarea unei cartele prepay online.

Aceeasi versiune a site-ului este dublata pentru Business. Doar ofertele sunt diferite.

Ca optimizare, site-ul nu mi se pare ca se incarca extraordinar de rapid (este loc de mai bine). In schimb design-ul este foarte bine pus la punct si butoanele sunt destul de intuitive.

Cum trimitem indexul Digi Energy online pe site-ul Digi Romania?

Putem trimite indexul prin site-ul Digi Romania (My Account) urmand acesti pasi:

Serviciile Mele – Digi Energy – Configureaza – introducem indexul – Trimite Index

Daca va intrebati cum putem dezactiva serviciul HBO GO din Contul Meu Digi Romania raspunsul este ca nu se poate dezactiva HBO GO manual. Dezactivarea HBO GO se poate face doar automat dupa ce am renuntat la pachetul HBO/Maxpack.

Atentie! Pe noua versiune de site a RCS-RDS nu se regaseste un desfasurator detaliat si nici o factura detaliata. Cel mai probabil, inca se lucreaza la aceasta functie. Vom actualiza articolul atunci cand vor aparea noutati privind acest aspect.

Update 27.05.2018: Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.

Update 28.05.2018: In sectiunea Mobil – Acoperire – daca selectam o localitate in care nu exista acoperire pentru serviciile prin cablu, apare la acoperire HFC, desi ar trebui sa apara acoperire inexistenta. Este o eroare a site-ului Digi Romania.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

331 COMENTARII

  1. Buna ziua.
    Nu ma mai pot conecta la site, imi apare urmatoarea eroare.
    Mentionez ca am resetat parola si tot n umerge cu noua parola (aceeasi eroare imi apare)

    „Au apărut următoarele erori:
    – Eroare autentificare repetitivă”

    • Buna seara,
      Probabil s-au introdus datele de conectare gresit de mai multe ori si s-a blocat contul. Altfel, mesajul acela este afisat eronat. In ambele cazuri, trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi (0314004401) pentru a verifica aceasta problema.

  2. Buna ziua, stiti ca in desfasurator apar doar apelurile efectuate de apelant ( clientul DIGI). Dar m-ar interesa si apelurile primite . Cum ar trebui sa procedez pt a le viziona pe desfasurator? Multumesc!

    • Buna ziua,
      Nu puteti afla apelurile primite de la operatorul de telefonie mobila, se considera ca acest lucru se poate verifica pe telefon, in jurnalul apelurilor.
      Scopul desfasuratorului este acela de a verifica daca costul suplimentar este justificat.

  3. Doresc sa stiu cum sa fac o sesizare scrisa la „Relatii cu clientii” ? De ce nu ni se da posibilitatea sa facem reclamatii scrise pe email, la care sa se raspunda cat mai repede ? De o luna ma chinui sa atrag atentia la telefon si chiar pe email ( care din pacate a ramas fara raspuns ) asupra faptului ca ultimele mele facturi la telefonia mobila au fost dublate , triplate Am un abonament de 5 euro „Digi optim nelimitat ” in UE si de la 24 de lei/luna , in luna iunie s-a dublat , iar in iulie factura este de 4 ori mai mare . Nu inteleg de ce ? De pe numarul pe care este facut abonamentul se vorbeste in Franta de mai bine de un an la acelasi numar . Pana in iunie nu au fost probleme si acum nu inteleg ce s-a intamplat .
    In Franta numarul la care se apeleaza apartine operatorului Free ,iar la mine pe factura emisa de DIGI apare ca numarul respectiv apartine de operatorul Free si de operatorul ORENGE . Imposibil ca un numar de telefon sa apartina la doi operatori. Cum si in ce fel s-a stabilit in ultimele doua luni acest lucru ? Am transmis pe email ultima fatura a numarului pe care se apeleaza in Franta si se vede foarte bine ca a fost emisa de operatorul Free . Cu toate acestea ultima factura emisa azi de DIGI a trecut de la 24 lei la 67 de lei . Nu am platit nici factura emisa in iunie si nu o voi plati nici pe cea emisa azi 8 iulie pana cand nu mi se dau explicatiile cerute si nu se revine la abonamentul prevazut in contract . In situatia in care nu mi se raspunde rapid voi cere rezilierea contractului pentru nerespectarea conditiilor prevazute in contract si pentru nejustificarea sumelor solicitate in ultimele doua facturi. Ba mai mult am cerut si cer explicatii si nu mi se dau . Daca DIGI doreste sa ne vedem la tribunal pentru a regla aceasta problema ,nu are decat sa se adreseze tribunalului, deoarece eu nu platesc facturilr emise, repet „nejustificate” . Am platit pana acum fara nici o problema . Problema actuala nu eu am creat-o.
    Dupa cum constatez, ati luat toate masurile pentru ca acest mesaj sa nu poata fi imprimat , va este frica ca poate fi folosit ca dovada . Oricum nu sunt eu cea care a schimbat conditiile din contract . Eu am cerut explicatii, am trimis dovezi , dar dvoastra cei de la DIGI , continuati sa-mi mariti facturile la telefonul mobil fara sa-mi dati nici o explicatie . Gasiti normal acest lucru ?
    Daca -mi suspendati serviciile , inainte de a raspunde la sesizarile mele ,va informez ca voi rezilia contractul si nu voi achita nici o suma in plus, fata de sumele platite pentru facturile emise inainte de luna iunie.
    Sper sa-mi raspundeti la acest mesaj si cat mai repede , va rog , daca vreti sa achit facturile Va multumesc

    • Acest site nu reprezinta Digi ci ofera doar informatii. Daca nu vi se raspunde pe e-mail sau telefonic scrieti-le celor de la Digi pe Facebook la pag Digi Romania acolo raspund destul de rapid. Scrieti-le pe mesenger intr-un mesaj privat dati-le datele personale pentru verificarea situatiei.

    • V-am raspuns si pe celalalt articol ca nu suntem de la Digi si v-am explicat pas cu pas care sunt modalitatile prin care puteti face o sesizare online si care este cea mai rapida varianta.

  4. Buna ziua! Doresc un desfasurator al convorbirilor pe ultimele trei luni deoarece apare cost suplimentar pe factura in conditiile in care verific periodic costul la 700 iar costul este O.

    • Buna ziua, 
      Pentru a verifica desfasuratorul convorbirilor trebuie sa va logati pe contul de pe site-ul Digi Romania, accesati Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
      Puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.

  5. Bună ziua,
    Sbsemnatul *****, ABONAT digi tel.07****** solicit transcriptul(înregistrarea convorbirii telefonice) avută în data de 19 iunie 2020 ora 12.44 cu abonatul
    tel:07******

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi iar convorbirea propriu zisa nu o veti primi deoarece niciun operator nu inregistreaza apelurile abonatilor sai.

    • Pentru a verifica desfasuratorul convorbirilor trebuie sa va logati pe contul de pe site-ul Digi Romania, accesati Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
      Puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.

    • Pentru a verifica desfasuratorul convorbirilor trebuie sa va logati pe contul de pe site-ul Digi Romania, accesati Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
      Puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.

    • Salut Mihai,
      Pentru a verifica desfasuratorul convorbirilor trebuie sa va logati pe contul de pe site-ul Digi Romania, accesati Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
      Puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.

    • Pentru a verifica desfasuratorul convorbirilor trebuie sa va logati pe contul de pe site-ul Digi Romania, accesati Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
      Puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.

    • Pentru a verifica desfasuratorul convorbirilor trebuie sa va logati pe contul de pe site-ul Digi Romania, accesati Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
      Puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.

  6. am incercat de vreo 20 de ori sa ma conectez,fara succes,prima data parola nu corespunde,am bifat am uitat parola si de aici a inceput calvarul,ei imi trimiteau un linc cu o parola gen- *********,CAM IN GENUL ACESTA o introduceam manual si raspunsul era eroare generala ceva de aces fel deci nu am putut sa ma conectez,acum SOLICIT INCHIDEREA CONTULUI MEU DIGI PENTRU CA MAI AM PUTIN SI INEBUNESC

    • Noi nu suntem de la Digi.

      Cand ati selectat resetarea parolei, primul pas era sa apasati click pe linkul de activare, iar ulterior sa folositi noua parola generata automat. Acesta era mailul primit:

      1. Daţi click pe acest link pentru ID client *******: *******
      2. După ce vi s-a confirmat acţiunea de la pasul (1), puteţi folosi parola următoare: ***********
      Dumneavoastra probabil nu ati dat click pe linkul de resetare al parolei mai intai. Va recomand sa reluati procesul de resetare al parolei deoarece ar trebui sa functioneze, e un sistem automat.

      Daca totusi doriti inchiderea contului Digi, trebuie sa sunati la relatii cu clientii si sa solicitati acest lucru.

    • Pentru a verifica desfasuratorul convorbirilor trebuie sa va logati pe contul de pe site-ul Digi Romania, accesati Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
      Puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.

  7. Buna seara sant abonat digi și aș dori un telefon la abonament mă numesc Claudiu
    Dar nu mapot loga mi-am făcut cont zice ca contul a fost creat și nu mi-a venit meil
    Asta-i problema

      • Multumesc pentru răspuns. La digi Relații cu clienții nu răspunde nimeni la telefon, poți sa suni 2 săptămâni incontinuu. Dar bănuiesc ca nu este problema dumneavoastră

        • Au mai multe apeluri in perioada asta si e nevoie sa asteptam la telefon mai mult timp, fara sa inchidem apelul. Foarte multe persoane stau acasa si vor sa le functioneze serviciile, de aceea suna foarte multe persoane. Oricum, se pot face sesizari online, mie mi-au raspuns in aceeasi zi astazi pe Facebook.

  8. Buna. As vrea sa fac cont pentru mama mea dar nu ma pot inregistra.tot imi apare – Nu am putut găsi un client cu datele introduse. Te rugăm verifică cu atenție datele de identificare: Cod Client sau Număr Factură și CNP (formular) as vrea sa pot sa am control asupra contului sa pot face payments online .imi puteti spune daca cineva ia facut cont sau cum pot sa ma inregistrez eu

    • Pentru a verifica desfasuratorul convorbirilor trebuie sa va logati pe contul de pe site-ul Digi Romania, accesati Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
      Puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.

  9. Doresc sa-mi trimiteti factura detaliata a lunii februarie 2020 al nr. de telefon 07******, din contractul nr. ******,pe adresa mea de email.

    • Pentru a verifica desfasuratorul convorbirilor trebuie sa va logati pe contul de pe site-ul Digi Romania, accesati Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
      Puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.

  10. Sectiunea de verificare a acoperirii pe site-ul Digi Romania nu functioneaza in acest moment pe mobil, indiferent de browserul folosit.
    Pe desktop (web) functioneaza corespunzator.