Reziliere/anulare contract Telekom

Reziliere/anulare contract Telekom – in acest articol vom detalia modalitatile prin care putem efectua rezilierea unui contract in reteaua Telekom.

Spre deosebire de majoritatea operatorilor de telecomunicatii, in reteaua Telekom rezilierea contractului se face online, in punctele de prezenta nefiind acceptate de multe ori cererile de reziliere (desi este posibil sa reusim rezilierea si intr-un showroom Telekom, au existat foarte multe cazuri cand a fost refuzata primirea unei cereri de reziliere intr-un sediu Telekom).

Asadar, acestea sunt modalitatile prin care putem rezilia/anula contractul Telekom:

  1. Formular online pe site-ul Telekom

Cea mai eficienta metoda de reziliere a contractului Telekom ar fi accesand sectiunea de reziliere online de pe site-ul Telekom: telekom.ro/reziliere-online/. Pe formularul online este necesar sa completam datele personale, serviciile pe care dorim sa le inchidem, motivul rezilierii si date de contact.

2. E-mail la adresa rezilieri@telekom.ro
Putem efectua rezilierea contractului si prin e-mail, este necesar sa trimitem in cerere numele si prenumele titularului, CNP-ul si codul de facturare, impreuna cu date de contact.

3. Fax la 0214403390

Avem posibilitatea sa efectuam rezilierea contractului si prin fax, in cazul in care dorim sa procedam in acest fel.

In situatia in care intampinati dificultati cu rezilierea contractului in reteaua Telekom va recomandam sa faceti o sesizare la ANPC in care sa mentionati raspunsul primit de la Telekom.

Daca nu dorim rezilierea contractului insa dorim suspendarea acestuia, putem efectua suspendarea pe perioada nedeterminata, avand posibilitatea sa solicitam re-activarea contractului.

In reteaua Telekom, cererea de reziliere trebuie facuta cu minim 30 de zile inainte de data incepand cu care vom avea contractul reziliat. Dupa ce am facut cererea de reziliere, ar trebui sa primim un raspuns in termen de maxim 14 zile.

Avand in vedere ultimele majorari de preturi in reteaua Telekom, foarte multi clienti si-au exprimat dorinta de a rezilia contractul astfel incat este important sa stim cum se poate inchide abonamentul Telekom.

Reamintim ca recent Telekom a trimis informari abonatilor conform carora pretul abonamentelor se va majora incepand cu 10 octombrie. Preturile se pot majora cu pana la 50-60% in functie de serviciile contractate si oferta existenta iar unele extraoptiuni oferite pana in prezent in mod gratuit urmand a fi tarifate (optiuni precum HBO, Maxpack sau Midnight).

Voi ati solicitat rezilierea contractului Telekom? Daca da, ati intampinat probleme in acest sens?

Update 01.05.2022: Avand in vedere ca Telekom Romania Communications a devenit Orange Romania Communications, rezilierea contractului pentru acesti abonati se poate face dupa cum urmeaza:

  • apel la 300 (din reteaua mobila Orange Romania Communications) sau 0374300300
  • 0711001930 – apelabil din roaming, gratuit din orice retea din UE
  • e-mail la info@fix.orange.ro
  • e-mail la sesizari@fix.orange.ro

Abonatii care au ramas la Telekom Romania Mobile Communications vor putea trimite cererea de reziliere pe adresa e-mail reziliere_contract_TKRM@telekom.ro .

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

555 COMENTARII

  1. Buna ziua, Ma numesc **** clientul dvs din Sibiu, Str.* nr *,Sc. * ,Ap *,Et.* CNP*********,revin la mailul anterior si va rog sa-mi reziliati contractul de cablu TV si sa_mi reactivati serviciu de internet prin cablu ,incepand cu data de 01.09.2020.Multumesc!

  2. BUNA ZIUA!

    In urma cu trei luni am discutat cu o doamna- reprezentant Telekom, Galati, str. Brailei- am discutat amiabil, ca parti ale unui contract de servicii.In fapt m-am prezentat co o cerere de reziliere (internet si telefon). Am fost lamurit sa pastrez telefonul numai pentru primire si sa ramana internetul, si mi s-a rupt cererea de reziliere. Valoarea lunara a contractului putin peste 30 lei. Prima luna s-a pastrat aceasta intelegere, apoi in lunile iuniesi iulie varoarea a sarit bine de 50 de lei…?!
    Ieri, 24, august sotia mea s-a interesat la sediul Telekom Galati privind aceasta situatie. A primit un raspuns smintit: <>. S-a taxat virusul fara informare, fara o recomandare de rezolvare a situatiei, fara o explicatie despre ce si cum este cu virusul asta.
    De asemenea, sotia a incercat sa duca la bun sfarsit o recomandare privind instalarea unui televizor cu internet. In ,,Cartea TEHNICA,, A TELEVIZORULUI scrie clar ca o astfel de operatie se face de catre ,,un specialist,,. ,,ALTEX ne-a sfatuit ,,specialistul serviciului de internet,, in speta Telekom -cu DIGI si VODAFON au conventie,-contract de instalare ALTEX.
    La fel, sotia a primit un raspuns cu un imens deficit de bunacuviinta: ,, e un lucru minor puteti sa il faceti si dumneavoastra…!,,
    Astazi merg la sediul Telekom-Galati. Voi cere imperativ motivarea pusa in cadrul legal pentru taxarea suplimentara datorita ,,virusului,,.
    Iar, daca mi se refuza ,,specialistul Telekom,,pentru conectarea la internet a televizorului (racordul la instalatia de pe scara precum si ruteruul sunt foarte precare…!!!) voi rezilia si serviciul de internet.
    Cu consideratie, va rog oarece lamuriri fata de cele relatate mai sus.
    Mihai -Galati
    Telef. 0236 ******
    07*******

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom.
      Nu stiu la ce taxare a virusului va referiti, discutati cu persoana care v-a spus acest lucru, insa nu exista nicio taxa pe virusi. Faceti o sesizare online daca nu aveti cu cine sa discutati la sediu.
      Cat despre cartea tehnica a televizorului, orice operator este obligat sa va instaleze serviciul, adica sa va traga cablul de internet, dar nimeni nu este obligat sa va conecteze dispozitivele la internet. Indiferent de operator, nu numai Telekom, nu stiu unde ati vazut ca Digi are contract cu Altex sau cu mai stiu eu cine insa nu este asa. Daca eu am o camera de supraveghere de vanatoare si primesc o cartela de la Telekom/Digi/Vodafone, credeti ca operatorul este obligat sa-mi configureze datele mobile pe camera aceea? Bineinteles ca nu.

      • Va multumesc frumos!
        Dar eu vorbesc de parti ale unui contract de servicii printre altele si de ,,internet,, pentru care Romtelekom se obliga sa acorde ,,asistenta,, cu plata, fara plata ,DUMNEZEU stie.
        Este vorba de: accesul la internet, de adaptorul wirelss prin care se face conexiunea, configurarea corecta a conexiunilor (conexiunea wireless),conexiunea actuala este prin fibra, routerul este intr-o stare
        precara, la fel si racordul la cablul de pe scara.
        Multi, din pacate, foarte multi, fac pe ,,desteptii,, au numai certitudini si nici pic de indoieli. Orice lucru, mai ales cel cu electronice sub tensiune, se executa numai cu ,,asistenta de specialitate,, nu de habarnisti care implica riscuri enorme ,,de viata si de moarte,, si foarte des de detriorare a echipamentelor, a obiectelor electrocasnice si nu numai.
        Eu sunt inginer constructor si nu ma aventurez in necunoastre. Sigur ca necunoasterea costa.
        Eu am rezolvat problema: am cerut desfiintarea, din pacate cu discutii chiar cu oarece deficit de buna-cuviinta. Am schimbat operatorul Romtelekom cu Vodafone.
        O zi numai cu bine si frumos,

        • Ceea ce voiam sa evidentiez este ca operatorii nu sunt obligati sa asigure functionarea serviciilor pe echipamentele personale, ei sunt obligati sa asigure functionarea serviciului si atat. Ca instalator, ajung la domiciliu, instalez internetul si daca am un laptop de test in care sa introduc cablul pentru a testa internetul, este suficient, nu am nicio obligatie sa testez internetul cu dispozitivul clientului.
          Stiu ca ar fi de bun simt sa se asigure ca lasa serviciul functional pe echipamentul nostru, insa este o diferenta intre ce sunt obligati sa faca si ce este de bun simt.
          Oricum, e bine daca ati trecut la alt furnizor, sa speram ca nu veti avea probleme cu Vodafone.
          O zi buna!
          Numai bine!

  3. Atenție!
    ”…pretul abonamentelor se vor majora incepand…” vă rog să corectați corespunzător subiectului „prețul abonamentelor se VA majora…”
    Cu stimă,
    Augustin

  4. BUNA ZIUA
    Pentru numarul 07****** doresc reziliere contract (nu am contract la acesti 5 euro)
    adica sa nu mai apara specificat la plata in facturi si doresc insa pastrarea numarului pentru o cartela reincarcabila cu numarul mentionat.
    Sper ca voi fi inteles, chiar daca nu e asa clara formularea.
    Maine platesc factura.
    Multumesc pentru intelegere si va zic o zi buna.
    Liviu
    Ps. Sunt persoana fizica, nu juridica si deci codul de facturare sa nu mai fie cu 4 ci cu 3.

  5. Cum e posibil ca cca. 60 zile să nu ai internet si valoarea facturii să crească ? De ce mi se închide inernetul de la ora 22.00 la ora 5.00 ?

  6. Va rog sa reziliati contractul la telecom finca eu am trecut la alta firma findca plateam foarte mult imi anulati tot televiziune ,telefon ,si internet.va multumesc

  7. Buna ,

    Va rog sa imi dati un sfat pt situatia noastra.Contract cu Telekon 2 ani ,au sunat si mama a dat acordul ca sa continue . Acum am facut rezilierea ,am fost sunata de Telekom si trebuie sa platesc o taxa de reziliere de 300 de lei. Contractul expira peste un an de zile. I-am spus doamnei de la Telekom ca nu este corect ce fac,noi avand inca un contract cu ei. Si i-am explicat ca acordul verbal nu este acelasi cu acordul semnat . Nici nu a vrut sa auda ,a spus ca tot aceeasi este. Este vreo posibilitate de castig daca fac plangere la ANPC ? Multumesc pt raspuns.

    • Cat timp a trecut de cand a fost sunata mama dvs de telekom si cand ati facut dvs cerere de reziliere? Mai mult de 14 zile? Daca titularul contractului este mama dvs si dansa si-a dat acordul atunci cand a fost sunata de telekom ,nu aveti ce face decat sa platiti taxa de reziliere. Insa si Telekom este obligat sa va trimita prin posta noul conract.

    • Buna Ioana,
      Nu stiu daca poti renunta la prelungire, e posibil sa poti face acest lucru doar in primele 14 zile.
      Insa, atentie la taxele de reziliere, cei de la Telekom pot cere plata anumitor reduceri (daca au existat) sau daca ai primit un telefon, plata integrala a telefonului. Orice alta taxa este considerata abuziva, caz in care, daca este solicitata de Telekom, poti face o sesizare la ANPC in acest sens.

    • telekom.ro/reziliere-online/

      Completați cerea iar când va vor suna spuneți ca doriți sa desființati contractul(prelungit). O sa va spună ca trebuie sa plătiți o clauza de 600lei etc. NU I LUAȚI ÎN SEAMA ȘI NU LE PLĂTITI NIMIC, SUNT NIȘTE SMECHERI (ABUZ) DACĂ CONTRACTUL A FOST PRELUNGIT, NU SEMNAT, NU I LUAȚI ÎN SEAMA, REZILIATI!

  8. De la abonament de 5 euro am ajuns sa platesc peste 10 euro pe luna. De ce? Ei stiu. Am primit scrisoare acasa cum ca mi s-a marit abonamentul de la 5 la 10 euro..pentru…fidelitate?! Pe bune? Daaar, totusi, mi-au facut si o reducere de 1 euro. Asta asa, ca pe toata durata contractului am avut facturile la zi. Deci ar trebui sa fie 9 euro, nu? Nu! Platesc 54 de lei pt un abonament pe care nu-l folosesc.
    Contractul a expirat acum 2 luni dar s-a prelungit automat, ca de ce nu? Aici e vina mea ca nu i-am anuntat din timp ca nu vreau sa raman la ei. N-am stiut, asta e.
    Adresa de email la care trebuie sa trimit cerere a de reziliere n-am gasit-o pe site-ul lor, am gasit-o tot asa intr-un articol de pe net. Daca apare undeva pe site-ul lor, e ascunsa bine. Sau poate sunt eu chior. Am sunat la relatii cu clientii si robotul spune ca adresa de email la care trimit cerere a de reziliere nu e aia pe care ati prezentat-o voi in articol, de fapt e cereme andarscor chensaleison arond telekom punct ro sau ceva de genu ca n-am inteles nimic. Pai, bai, nebunilor, daca un om mai in varsta, care n-are nicio treaba cu engleza, vrea sa-si rezilieze contractul cu voi, ce face?! De ce trebuie sa fie atat de complicat? Simplificati procesul asta de reziliere ca prost rau. Nu mai tineti oamenii cu forta abomati la voi.

    • In ceea ce priveste marirea abonamentului, puteti obtine detalii de la relatii cu clientii Telekom.
      Cat despre reziliere, ceasta era adresa e-mail, evident ca nu am incercat periodic sa reziliem cate un contract Telekom pentru a testa daca ne mai sunt acceptate cererile sau nu.
      Exista si alte variante specificate in articolul de mai sus, inclusiv formularul online (varianta recomandata) care functioneaza cu siguranta cat timp linkul este functional.
      Pentru oamenii in varsta se poate rezilia contractul intr-un magazin Telekom.

    • Inca ceva. Formularul pentru rezilieri de pe site-ul lor nu accepta decat numere de telefon din reteaua telekom ca sa te contacteze ei. Frumos, nu? Timpul de asteptare ca sa vorbesti cu cineva de la relatii cu clientii este dee..atentie: 58 MINUTE. BRAVO Telekom! Sunteti cei mai tari! Nu am atata timp si nici atatea minute internationale sa astept cu telefonul in mana pana cand imi raspundeti voi. I-as fi sunat de pe nr meu de telekom, dar n-or vrut sa-mi activeze roaming-ul pentru ca nu merge pe abonament de 5 euro. Am acceptat si asta cand am plecat din tara si de mai bine de 1 an le platesc abonament fix degeaba.
      JENANT

  9. Buna ziua. Va rog sa imi spuneti cum procedez pentru reziliere contract in Bucuresti? Sunt persoana in varsta si nu ma descurc telefonic ? Unde depun cererea si aparatura prin intermediul unei alte persoane/ruda – ****** – pentru ca eu nu ma pot deplasa ?
    Multumesc

    • Buna ziua,
      Va recomand sa rugati pe cineva care se pricepe sa completeze online formularul de reziliere, gasiti linkul catre el mai sus, in articol.

    • Gasiti in articol modalitatile prin care puteti rezilia contractul Telekom, inclusiv varianta prin formular online, formular care functioneaza.

  10. Prin prezentul mail ca înștiințez ca începând cu data de 01.08.2020 doresc rezilierea contractului, deoarece ma mut de la adresa din str ** nr *, iar la adresa la care ma voi muta, am înțeles de la reprezentanții Dvs. ca nu aveți rețea fiind un bloc nou. Telefon 07******

  11. Buna ziua,

    Rog rezilierea urmatoarelor abonamente, aferente codului de facturare: *****
    ( Creteanu Gheorghita):
    – abonament servicii mobile;
    – abonament optiuni.
    Doresc sa ramana doar abonamentul pentru servicii fixe.

    Va rog sa ma contactati la urmatorulnr. de telefon: 0******.
    Multumesc,
    Alina ****

  12. Da,pot trece nr de telefon al baiatului,dar in formular se cere nr.de tel al titularului sau al uniui reprezentant al titularului.Ca sa fie poata fi reprezentant este nevoie de altceva?

  13. Buna ziua. Contractul pe voce mobila la telekom mi-a expirat in iunie 2020.Am primit pe 20 iulie 2020 o notificare ca abonamentul va fi schimbat din 24 aug.2020.Ma aflu in strainatate si doresc sa renunt la acest contract.Am trimis pe 23 iulie 2020 o cerere de reziliere si o copie dupa c.i. la rezilieri@telekom.ro. In aceeasi data am primit ca raspuns ca trebuie sa completez un alt formular in care nr de telefon la care as putea fi contactat sa aiba doar 10 cifre.Fiind in afara tarii nr de tel+ prefixul depaseste 10 cifre.Va rog frumos sa- mi spuneti cum ar trebui sa procedez. Va multumesc

    • Gasiti in articol modalitatile prin care puteti rezilia contractul Telekom, nu uitati sa mentionati ca doriti rezilierea din cauza majorarii pretului.

  14. […] contractul fara despagubiri in termen de maxim 30 de zile de la data primirii notificarii. Gasiti aici informatii detaliate privind modalitatile prin care putem rezilia contractul […]

  15. Mi au vandut un telefon pe abonament huawei p40 E care nu i compatibil cu aplicatiile lor my account,telekom tv,nu pot fii folosite desi sunt obligatoriu de instalat,la service verdictul a fost ca telefonul nu are GSM,practic ii mai mult o jucărie.Operatoarea mi a zis după ce am facut reclamatie,sa ma duc in china la huawei sa le spun la aia ce ma doare,pe iei nu i intereseaza.Pot sa reziliez contractul unilateral.? Pana acum in 2 luni am platit la zi,le am spus că reziliez dar nu ma lasa

    • Huawei P40 nu are acces la serviciile Google, acest lucru trebuia sa fie mentionat de angajatul care v-a vandut telefonul, daca l-ati comandat online atunci trebuia sa va interesati inainte.
      In ceea ce priveste „telefonul nu are GSM”, nu stiu la ce va referiti, GSM este reteaua 2G iar acest telefon este compatibil cu retele 2G.
      Acestea nu sunt motive justificate pentru a rezilia contractul fara plata anumitor sume. Desi vor mentiona ca se platesc taxe de reziliere, acele taxe sunt ilegale asa ca nu sunteti obligat sa le platiti (eventual cu ajutorul unei sesizari la ANPC). Insa, veti fi obligat sa platiti reducerile (daca ati beneficiat de vreo reducere) si telefonul trebuie sa fie platit integral daca l-ati luat in rate.

  16. Buna ziua! am facut cerere de reziliere a contractului ptr. tv. pe 26.04.2020, pe numele de ****, CNP ******, COD FACTURARE *******, si se emit facturi in continuare.Va rog sa verificati si sa-mi dati un raspuns.Va multumesc!

    • Acest site nu reprezinta Telekm ofera doar informatii. Sunati la departamentul Relatii Clientii Telekom la nr 1234 si vorbiti cu un operator call central.

  17. Buna ziua sunt Marioara abonata telekom voce fixa o21*****, cod facturare ****** cnp ****** va rog sa reziliati abonamentul de mobil nr.07****** nu l-am folosit niciodata , afost o neatentie din partea mea cind am facut contractul .In continuare doresc sa raman cu abonamentul voce fix 021******.Apelez la rezilierea prin email deoarece imi este greu sa ma deplasez .Ma puteti contacta la nr.021******. Multumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom.
      Gasiti in articol modalitatile prin care se poate rezilia contractul Telekom de la distanta.
      Perioada contractuala aveti la abonamentul mobil?

  18. buna ziua ma numesc ***** str.**** Nr.* SI DORESC INCHIDEREA CONTRACTULUI cu dumneavoastra la toate punctete de transmisie adica Telefonie… Internet…TELEVIZIUNE ..Cartele ca mati nenorocit de bani dupa ce ca trecem prin perioada asa grea mati pus saachit 6 luni fara nici un consum va multumesc

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom.
      Gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care puteti rezilia contractul Telekom.
      Faptul ca nu folositi serviciile Telekom nu inseamna ca nu trebuie sa fie facturate, daca nu le foloseati trebuia sa cereti rezilierea de mult.

  19. Acum câteva zile V am trimis o cerere de reziliere tf fix 0238****** și nu va deranjați sa mi răspundeți Nu se poate așa ceva Va rog sa Ma contactați 07*****

    • Acest site nu reprezinta Telekom doar ofera informatii. Contactati departamentul Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call central.

  20. Buna ziua,

    Daca in contract scrie ca rezilierea contractului se face in scris prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire , legal pot combate aceasta clauza ? Perioada contractuala a expirat de 4 ani iar acum doresc rezilierea contrcatului. I-am notificat prin mail si telefonic , insa nu vor sa ia in considerare aceasta cale . Mentionez ca este vorba de Nextgen ( subsidiara Telekom ) , internet plus TV .Multumesc.

    • Aveti numarul de inregistrare a cereri de reziliere? Daca da atunci faceti o cerere si la OPC sa verifice si dansi situatia in acea cerere scrieti si nr cereri de reziliere dat de cei de la next gen.

    • Buna ziua,
      Asa cum este specificat si in acest articol, rezilierea se poate face si prin e-mail. Daca nu s-a rezolvat, faceti o sesizare la ANPC.

  21. Buna ziua,
    Am solicitat rezilierea contractului de TV si internet in data de 03.07.2020.
    Acest lucru nu s-a putut realiza pentru ca nu se poate factura inca luna iulie si se pretinde plata integrala a lunii iulie.

    • Buna seara,
      Puteti face rezilierea contractului insa va fi nevoie sa platiti si luna iulie, probabil rezilierea contractului va intra in vigoare incepand cu luna august. Nu vi s-a comunicat acest lucru de la Telekom?

    • Daca sunteti in afara perioadei contractuale nu veti plati nici o taxa. Insa daca sunteti in perioada contractuala veti plati taxele de reziliere scrise in contractul dvs.

  22. Stimate domn/doamna,noi ne aflam un strainatate de peste jumatate de an si in situatia actuala nu prevedem o revenire in Romania.Daca vom revenii si va fi cazul vom achizitiona ocartela cu valoare preplatita.CNP MEU ESTE ***** si fosta mea adresa (pana la vanzarea casei ) a fost Str.* Cornu de jos.
    Pana la data la care ma ve-ti anunta ca s-a rezolvat pozitiv cerea mea,plata se va face ca pana acum din contul meu bancar BRD,
    Cu multumiri.*****

    • Daca este un contract semnat intr-un sediu, din cate stiu nu sunt obligati cei de la Telekom sa accepte rezilierea, eventual le puteti pune o intrebare si lor.
      Daca este semnat la distanta (telefonic, online) atunci se poate renunta in termen de maxim 14 zile.

  23. Buna ziua , va rog sa reziliati contractul pentru abonament tv satelit ,pentru abonat ***** cu domiciliu in loc Badon nr.* jud. Salaj identificata cu CI seria * nr.*** cod de abonat *****. Mentionez ca ultima factura a fost achitata azi 07.06.2020 si aparatele decodoare precum si cartelele aferente vor fi predate la punctul de lucru din Zalau jud. Salaj in cel mai scurt timp.Multumesc

    • Prin ce modalitate ati solicitat rezilierea contractului si in ce data? Sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 sa verificati care este stadiul cererii de reziliere.

  24. deoarece din 21 mai serviciul net nu mai functioneaza doresc rezilierea contractului se emitere internet pe nume SC ***** srl, cui R 10290718, din loc Popovragi, jud Gorj incepind cu data de 10 iunie 2020

    • Puteti suna la numarul 021 404 1234,sau trimiteti o cerere de reziliere pe e-mailul rezilieri@telekom.ro, sau completati Formularul de pe siteul Telekom.ro

  25. rog sa fiu sunat pe nr de tel 077******* pentru a vorbi cu cineva in masura sa reziliez un contract care expira in luna iulie data de 07/ 07/ 2020.
    VA MULTUMESC

    • Puteti rezilia contractul Telekom trimitand o cerere la adresa e-mail rezilieri@telekom.ro sau completand formularul online de aici: telekom.ro/reziliere-online/

  26. Bună ziua ,am un contract prelungit la sfârșitul anului 2019 la care m-i s-au adăugat la Nr de mobil ceva obtiuni și încă 2 Nr inițial după discuții s-au reziliat cele 2 Nr dar pe fac s-au încasat pe luna respectiva fara sa le folosesc menționez că pe contractul respectiv avem 2 Nr de fix ,internet și 2 mobile pot rezilia contractul fără taxe ?

    • Buna ziua,
      Nu inteleg cum s-au reziliat acele numere, ati cerut prelungirea contractului si rezilierea abonamentelor mobile in acelasi timp? Sau ulterior ati cerut rezilierea abonamentelor de telefonie mobila?

        • In principiu, taxele de reziliere aplicate abonamentelor mobile sunt considerate abuzive. Insa, daca ati primit anumite beneficii datorita prelungirii contractului si ati reziliat, atunci trebuie sa platiti contravaloarea beneficiilor primite.

          • La ceea ce vi s-a oferit la prelungirea contractului, o reducere sau un serviciu la pret redus, ma gandesc ca ceva v-a fost oferit, altfel de ce ati dori sa prelungiti contractul fara sa primiti nimic?

          • Mulțumim pt răbdare că ne-ați ascultat,o sa procedăm la ideile care ni le-ați sugerat, să aveți o zi bună.

          • Ok, in cazul acesta nu ar trebui sa vi se impute taxe de reziliere. Daca totusi va vor cere taxe de reziliere, luati un numar de sesizare de la Telekom faceti reclamatie la ANPC oferind detalii privind aceasta situatie.

  27. Nu reusesc sa trimit e-mail . De ce ?
    CERERE DESFIINTARE

    Subsemnatul _***** _____________ (Nume, prenume), legitimat/a cu _C I (B.I, C.I, Pasaport), CNP__*******_____________________seria _**__, nr._*****_, eliberat de _****** la data _*****titular al serviciului/serviciilor Telekom Romania _____TV si internet__________ ______________________________________ (Voce, Internet, TV/ se vor mentiona toate serviciile contractate de catre client), avand cod facturare ____********_______________________ solicit desfiintarea urmatorului/lor serviciu/servicii Telekom Romania: __TV si internet______ (Voce, Internet, TV se vor mentiona doar serviciile pentru care se doreste desfiintare) instalate la adresa :Tuzla str. ** nr.* Judet Constanta___________________________________________________________________ (judet, localitate, sector, strada, bloc, scara, etaj, apartament, cod postal) Motivul pentru care doresc desfiintarea serviciului/ serviciilor Telekom Romania este:  Utilizez/ voi utiliza servicii de telecomunicatii de la un alt operator  Tariful abonamentului/ abonamentelor este prea mare  Nemultumit de calitatea serviciului/ serviciilor o Voce o Internet o TV  Nu mai am nevoie de serviciu/ servicii – nu doresc sa mai utilizez serviciul/ serviciile  Plecare din tara  Mutare la o alta adresa (in Romania)  Decesul titularului serviciului/ serviciilor  Alt motiv: _schimbarea domiciliului din motive medicale_______________________ In vederea finalizarii cererii de desfiintare a serviciului/serviciilor mai sus mentionat(e) pot fi contactat la numarul/ numerele de telefon: ____07******__________________________________________.

    Data,27 MAI 2020

    Nume si prenume solicitant, Semnatura, __******_______________

    MENTIONEZ CA AM TRIMIS DOUA MESAJE LA TELEKOM LA NR. 02******* IN 26 SI 27 MAI 20 , LA CARE NU AM PRIMIT RASPUNS INCA.

    • Noi nu suntem de la Telekom.
      Daca trimiteti e-mail la adresa mentionata in articol, veti reusi.
      De asemenea, exista si un link unde se poate completa un formular pe site-ul Telekom.
      Aceste informatii au fost detaliate in articolul de mai sus.

    • Trimiteti un e-mail in care detaliati ca doriti rezilierea contractului. Daca nu va descurcati, poate va e mai usor sa completati formularul online de aici: telekom.ro/reziliere-online/

  28. Subsemnat ****** Domiciliat in Com. Toplet Sat. Birza Jud. Caras-Severin Nr ** cu CNP ****** doresc sa reziliez abonamentul telefoniei mobile pe NR 07******* Schimbandul cu o oferta mai buna.

    Va multumesc anticipat.