Reziliere/anulare contract Telekom

Reziliere/anulare contract Telekom – in acest articol vom detalia modalitatile prin care putem efectua rezilierea unui contract in reteaua Telekom.

Spre deosebire de majoritatea operatorilor de telecomunicatii, in reteaua Telekom rezilierea contractului se face online, in punctele de prezenta nefiind acceptate de multe ori cererile de reziliere (desi este posibil sa reusim rezilierea si intr-un showroom Telekom, au existat foarte multe cazuri cand a fost refuzata primirea unei cereri de reziliere intr-un sediu Telekom).

Asadar, acestea sunt modalitatile prin care putem rezilia/anula contractul Telekom:

  1. Formular online pe site-ul Telekom

Cea mai eficienta metoda de reziliere a contractului Telekom ar fi accesand sectiunea de reziliere online de pe site-ul Telekom: telekom.ro/reziliere-online/. Pe formularul online este necesar sa completam datele personale, serviciile pe care dorim sa le inchidem, motivul rezilierii si date de contact.

2. E-mail la adresa rezilieri@telekom.ro
Putem efectua rezilierea contractului si prin e-mail, este necesar sa trimitem in cerere numele si prenumele titularului, CNP-ul si codul de facturare, impreuna cu date de contact.

3. Fax la 0214403390

Avem posibilitatea sa efectuam rezilierea contractului si prin fax, in cazul in care dorim sa procedam in acest fel.

In situatia in care intampinati dificultati cu rezilierea contractului in reteaua Telekom va recomandam sa faceti o sesizare la ANPC in care sa mentionati raspunsul primit de la Telekom.

Daca nu dorim rezilierea contractului insa dorim suspendarea acestuia, putem efectua suspendarea pe perioada nedeterminata, avand posibilitatea sa solicitam re-activarea contractului.

In reteaua Telekom, cererea de reziliere trebuie facuta cu minim 30 de zile inainte de data incepand cu care vom avea contractul reziliat. Dupa ce am facut cererea de reziliere, ar trebui sa primim un raspuns in termen de maxim 14 zile.

Avand in vedere ultimele majorari de preturi in reteaua Telekom, foarte multi clienti si-au exprimat dorinta de a rezilia contractul astfel incat este important sa stim cum se poate inchide abonamentul Telekom.

Reamintim ca recent Telekom a trimis informari abonatilor conform carora pretul abonamentelor se va majora incepand cu 10 octombrie. Preturile se pot majora cu pana la 50-60% in functie de serviciile contractate si oferta existenta iar unele extraoptiuni oferite pana in prezent in mod gratuit urmand a fi tarifate (optiuni precum HBO, Maxpack sau Midnight).

Voi ati solicitat rezilierea contractului Telekom? Daca da, ati intampinat probleme in acest sens?

Update 01.05.2022: Avand in vedere ca Telekom Romania Communications a devenit Orange Romania Communications, rezilierea contractului pentru acesti abonati se poate face dupa cum urmeaza:

  • apel la 300 (din reteaua mobila Orange Romania Communications) sau 0374300300
  • 0711001930 – apelabil din roaming, gratuit din orice retea din UE
  • e-mail la info@fix.orange.ro
  • e-mail la sesizari@fix.orange.ro

Abonatii care au ramas la Telekom Romania Mobile Communications vor putea trimite cererea de reziliere pe adresa e-mail reziliere_contract_TKRM@telekom.ro .

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

555 COMENTARII

  1. Prin prezenta solicit rezilierea contractului de telefonie mobila avand numarul 07******,pentru faptul ca nu l-am folosit niciodata.Voi putea fi contactata la numarul de telefon07*****
    Cu multumiri !

  2. Buna ziua, ma numesc Vasile si am nr. telefon 07******* si doresc sa imi aprobati incetarea contractului cu dvs, deoare ce ma-m abonat la Digi unde am TV si pot sa ma conectez si la telefon, durata contractului meu a expirat si nu stiu de ce fara acordum meu a fost ptelungit cu un an.si am inteles ca am nevoie de o factura de la dvs,eu sant momentan in Jud.Bistrita , Loc Beclean.Cu respect

  3. BUNA ZIUA AM TRIMIS SI EU O CERERE DR
    E DESFIINTARE AS DORI SA PRIMESC UN NR DE INREGISTRARE AM MAI TRIMIS O DATA O CERERE IN LUNA NOIENBRIE TOT PENTRU ACEST LUCRU SI NU SA FACUT NIMIC

  4. Ma numesc ****** Ana ,cu domiciliul in Piatra-Neamt Bulevardul ****** ******* ***** ,Nr***** ,client Telekom cu nr de telefon ********* , doresc REZILIEREA CONTRACTULUI deoarece platesc foarte multi bani si nu functioneaza televizorul de o luna de zile pentru ca programele pe monitor sant BLOCATE . Am fost la Sediul Telekom Piatra-Neamt si am adus la cunostinta ca sa-mi trimita un angajat de la Deranjamente .Aceasta angajata careia m-am adresat mi-a spus ca trebuie sa astept .Am primit pe data de 4 ianuarie ,telefoane de la 2 angajate care vorbeau foarte incet in bataie de joc si nu le-am inteles cu nr *******. Apoi am sunat , mi-a raspuns un angajat foarte greu ,ca el nu ma poate ajuta doar face lectii cu mine de INFORMATICA si imi spune cum sa rezolv aceasta ca sa functioneze canalele de tv. Pe data de 5 ian ,am mers din nou la Sediul Telekom si am discutat cu o alta angajata care mi-a dat lectii de INFOORMATICA deoarece pentru ea este foarte simplu . Am fost contactata de 3 ori dar imi inchidea telefonul angajatii dvs si am dat eu telefon la ei, care mi-au raspuns cu o mare intarziere la nr 07*******,spunand ca ce vad eu pe ecran si sa scot din priza decoderul . inca un profesor care preda lectiii online de informatica . Ieri am fost sunata din nou dimineata si mi-au inchis telefonul ,apoi am sunat eu dupa amiaza plangand ca nu functioneaza tv si aceiasi problema cu canalele care sant BLOCATE . Angajata foarte RECALCITRANTA mi-a raspuns ca NU EXISTA Echipa la DERANJAMENTE pentru TV. Aseara data de 06/01/2021 ,la orele 21,142 am primit un telefon cu nr ******* si cand sa raspund mi-au inchis telefonul . Este o NESIMTIRE din partea ANGAJATILOR de la TELEKOM care se cred PROFESORI LA FARA FRECVENTA . DORESC IMEDIAT REZILIEREA CONTRACTULUI cu TELEKOM din motive bine intemeiate din culpa angajatilor Telekom

    • Noi nu suntem Telekom. Sunati la Relatii Clientii si faceti cerere de reziliere sau intr-un sediu Telekom. Daca nu va rezolva problema cu posturile tv faceti plangere la ANPC

    • Noi nu suntem Telekom. Ati terminat contractul? Daca da faceti o cerere de reziliere primiti un nr de inregistrare, dupa 30 de zile de la cerere vor veni sa ia routerul sau il duceti dvs. Daca sunteti in perioada contractuala si doriti rezilierea contractului atunci veti plati taxe scrise in contract.

  5. Subsemnata *** Elena domiciliata in Bucuresti Str.***** nr **, sector *,avand CNP
    ********* ,CLIENT telekom ,CU COD FACTURARE ************* ,prin prezenta solicit dezactivarea mobilului, deoarece m-am portat in alta retea.

    ****** ELENA

    • Noi nu reprezentam Telekom. Teoretic telekom este instiintat automat cand se face trecerea numarului in alta retea mobila. Insa daca doriti sa fiti dvs sigura de acest lucru ii puteti suna la departamentul Relatii Clientii.

  6. dc nu sunteti corecti am doua luni de cind nu am internet si telefonie fixa si factura ati trimiso si eu am ce facem [sunt nepotu **** elena] mi sa zis ca imi trimite un operator sa remedieze problema si nu a venit nimeni imi trimite sms ca va veni un operator da nu a venit nimeni ce trebuie sa fac ca string tot ce este al vostru si sa il duc la un sediu de la voi si anutat si anpc si cind ii suni la relati clientii mea blocat nr ce facem

  7. Vreau rezilierea contractului smart wif, din cauză că nu am acoperire bună pe raza comunei Bivolari, copii mei nu pot face temele online, și totodată, am instalat, fibră optică, tot de la firma dumneavoastră, va mulțumesc pentru antelegere.

  8. in urma cu o luna, inainte de expirarea contractului am transmis cererea mea de reziliere contract, urmare a unei serii ample de nemultumiri, insa nu am constatat nicio reactie din partea telekom. Aspectul demonstreaza deplina „conspiratie a nepriceputilor”, impotriva ridicarii calitatii serviciilor prestate. La spui ca nu-ti convine ca scos Eurosport” si ei se fac ca ploua. Sau mai rau, iti spun ca nu-i treaba ta, pt. ca „Contractul” le permite sa faca or , cand vor si asa cum vor ei.
    Astept o reactie ceva din partea telekom, pe adresa mea de e-mail. Sau cer prea mult…

  9. CUM ESTE POSIBIL ASA CEVA IN SECOLUL XXI!
    Ieri am sunat la relatii clienti Telekom Romania pentru a anunta faptul ca mi-am schimbat adresa de email sa pot primi facturile lunare, pe noua adresa. Am asteptat aproximativ doua ore pana a raspuns cineva. Acum 65 de ani cand mergeam cu bunica la Telefoane (Posta) sa vorbeasca cu verisoara din Bucuresti, stateam la coada sa intram in cabina telefonica pentru legatura, maxim o ora. Deci repet, MAXIM ! Cum de reuseste aceasta mare companie Telekom asemenea performanta ! Ca urmare, incepand din acest moment, ma retrag si renunt la serviciile Telekom, platesc ce am de platit si sa nu mai
    aud vreodata de cuvantul telecom. Va doresc Sarbatori fericite

    • Din pacate, in perioada aceasta majoritatea operatorilor au timpi de asteptare foarte mari.
      Este recomandat sa facem online pe site-ul Telekom solicitarile dorite, deseori se rezolva mai repede decat telefonic.
      Sarbatori Fericite!

  10. Subsemnata ***** din Roman, jud.Nt., avand CNP ******* si un cod de facturare ******, rog sa fie reziliat mobilul 07****** pe care l-am achitat fara sa-l folosesc nici odata. La dvs. achit toate serviciile pentru nr. de telefon fix 02*******

  11. Buna ziua…as dori sa reziliez contractul pentru Cablu Tv cu D.voastra deoarece am vandut imobilul si sunt plecata din tara … as avea rugamintea sa imi dati o adresa de email unde as putea trimite cererea de reziliere.Multumesc.

    • Buna seara,
      Gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care puteti rezilia contractul Telekom, inclusiv o adresa e-mail pe care puteti trimite cererea de reziliere.

  12. SC **** SRL CU SEDIUL IN MOARA VLASIEI ILFOV RO *** ABONAT LA TELEKOM ROMANIA SERVICIUL INTERNET SOLICIT REZILIEREA ABONAMENTULUI . MOTIVUL ESTE SERVICII FOARTE PROASTE CU REMEDIERI FOARTE TARZII CU COMPONENTE (RECONDITIONATE ) AVARII DESE . TRIMIT O CERERE DE REZILIERE SI ONLINE PE NUMELE ***** REPREZENTANT LEGAL SC ***** SRL

  13. Buna ziua!
    Asi vrea sa stiu daca este posibil sa recuperez un numar de telefon!
    Numarul a fost portat la o alta retea la abonament si in urma cu aproximativ 1 an a fost inchis,
    In urma unei verificari, numarul nu a fost predat altei persoane.
    Doresc sa-l recuperez daca este posibil.
    Numarul este:7*******
    Astept raspunsul dumneavoastra prin email.
    Va multumesc!

    • Acest site nu reprezinta Telekom. Daca stiti sigur ca nr nu a fost dat va puteti duce la T sa intrebati daca nr mai este in sistemul lor. Si atunci il puteti lua daca nr mai este in sistem.

    • Buna ziua,
      Daca numarul a revenit la Telekom (stiu ca revine la operatorul originar dupa o anumita perioada de timp dupa ce a fost inactivat), atunci ar trebui sa puteti sa optati pentru un abonament Telekom cu numar preferential.
      Luati legatura cu cei de la Telekom, eventual puteti face o solicitare pe site-ul Telekom.

      • Buna ziua as avea o intrebare daca vreau sa reziliez un contract ce trebuie facut si cat trebuie platit am de un an aproximativ telecom si trebuie sa plec si as vrea sa inchid contractu cu voi ce este de facut multumesc

        • Buna seara,
          Noi nu suntem de la Telekom.
          Gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care puteti solicita rezilierea.
          Inca mai aveti perioada contractuala la ei?

  14. Buna ziua ma numesc Anasant sora lui ****** ,cu domiciliul in sat Girov ,Comuna Girov ,strada * nr * Jud ,Neamt client Telekom cu Cartede Identite cnp*****, COD FACTURARE ******** .Telefon 07****** ,va rog sa binevoiti sa-mi fie ANULAT ABONAMENTUL CU TELEFONUL DE CASA deoarece NU L_AM FOLOSIT NICIODATA si RECALCULAREA FACTURILOR ;deoarece NU EXISTA CONVORBIRI TELEFONICE . Fratele meu **** este operat de cancer la gat si nu este deplasabil ,fapt pentru care eu trebuie sa merg sa-i platesc FACTURA TELEFONICA cand ajunge la domiciliul sau .DAR PLATESTE SANCTIUNI din cauza PERSONALULUI DE FACTURARE care NU EXISTA ,la munca s-au REZILIEREA ABONAMENTULUI
    Telefon de contact URGENT :07******

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom.
      Gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care puteti inregistra cererea de reziliere, inclusiv metoda online.

  15. Buna ziua Sunt ****** PETRISOR str * oltenita calarasi va rog sa imi reziliati pachetul de televiziune internet si telefon fix aferent nr de tel ********** CNP ********* intrucat perioada de contract va expira luna viitoare i

  16. Buna seara.
    Am trimis pana acum 5 cereri pe email de reziliere și când sun sa verific mi se spune ca nu am trimis nimic.
    Rușine . Vreți sa ne țineți abonați cu forța !

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Telekom.
      Daca sunteti sigura ca ati trimis unde trebuie cererile de reziliere, faceti sesizare la ANPC sa verifice aceasta problema.

  17. Buna ziua.In data de 08.09.2020 am cerut anularea contractului cu dumneavoastra,si nu am primit nici un raspuns. Motivul pretul prea mare la Tv internet.Cu multa stima si respect.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Telekom.
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 sa verificati care este stadiul cererii de reziliere.

  18. Buna ziua, îmi puteți spune dacă am contractul pe numele soțului doua rutare Telekom , și vreau să renunț la unul pot face rezilierea la unul fara sa se prezinte soțul la vreun magazin Telekom ,că de la relații cu clienții mi-a zis sa se prezinte soțul cu unul din rutare la un magazin Telekom să îl predea

    • Salut Teodor,
      Daca ai trimis e-mailul corect, ar trebui sa fie suficient.
      Poti suna si la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 pentru o confirmare.

  19. Buna ziua,
    Astazi 25.09.2020 am facut cerere de reziliere contract-toate serviciile fixe (tel,net si tv).
    Astept sa vad reactia. Va tin la curent.
    Multumesc,
    Adrian

  20. Buna ziua,ma numesc Violanda, domiciliată în Nicolae Bălcescu, județul Mehedinti va rog sa rezolvati contractrul de televiziune și internet, la telefon cand am acceptat contractul de televiziune a fost de 40 ron tv si internet timp de 1 an si 80 ce l de al doilea an și acum pe factura mi a venit diferit , adică a ramas contractul vechi de 40 la inernet și televiziune mi a venit lun a acesta 100 ron, daca nu se solutioneaza va rog sa mi reziliati contractul, am sub 30 de zile si nu vreau un asemenea contract care este mai mare ca cel vechi.
    rog a fi contactată telefonic 07******, pentru a reface contractul , daca nu solicit reziliera

  21. Doresc inchiderea abonamentelor Telekom pe numerele:0****** si ****** deoarece am facut multe sesizari cu privire la acest lucru chiar si ieri mi s-a spus ca vom fi sunati nu suna nimeni .Dorim inchiderea neaparata acestor abonamente.!Multumesc.

  22. Bună ! Vreau să reziliez contractul cu cei de la Telekom , deoarece grila e foarte slabă , prețul foarte mare , iar internetul fix merge câteva ore pe zi + multe probleme cu recepționarea programelor

    Auzisem că trebuie să plătești o taxă pentru reziliere ? Care este prețul acelei taxe ?
    Eu am contractul de aproape 10 luni , și aș vrea să trec pe Orange Satelit.

    • Buna seara,
      Pentru serviciile mobile, cei de la Telekom nu sunt indreptatiti sa ceara vreo taxa de reziliere, doar contravaloarea reducerilor, daca au existat. In contract sunt trecute si taxe de reziliere pentru serviciile mobile insa acestea sunt considerate abuzive de ANCOM si se pot contesta.
      Pentru serviciile fixe, Telekom mentioneaza urmatoarele:
      „Despagubirile pentru incetarea prematura a Contractului in privinta Serviciului/Pachetului de Servicii se percep numai pentru
      Serviciul/Pachetul de Servicii contractat la oferta promotionala, sunt calculate in functie de numarul de luni ramase pana la
      expirarea Perioadei Minime Initiale si sunt mentionate in Contract.”
      Deci, taxele ar trebui sa fie trecute in contract. Din cate stiu, taxele de reziliere pentru serviciile fixe sunt de asemenea abuzive insa operatorul poate solicita plata reducerilor primite datorita perioadei contractuale si anumite taxe de instalare care au fost suportate de operator.

  23. Ma numesc octavia din Sighisoara str * nr * Prim prezenta va aduc la cunoștința ca ***** cu nr de telefon o265****** a decedat in data de 2 septembrie 2020.intrucat nu are rude in țara nu am reușit sa anulam abonamentul de la internet si telefon.***** a locuit in str * nr * ap *.Va rog sa rezolvati aceasta situatie

  24. buna ziua,as dori sa rezliez contractul deoarece nu mai locuieste nimeni la adresa din contract,fiul meu care locuia fiid plecat in strainatate pe durata nedeterminata.va rog sa mi comunicati pasii care trebuiesc urmati pentru incheierea contractului .va multumesc.

    • Gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care puteti solicita rezilierea contractului Telekom.
      De asemenea, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 cat mai repede pentru a solicita blocarea cartelei din dispozitivul wifi, pentru a nu face trafic persoana care a furat echipamentul, presupunand ca va referiti la Telekom Smart Wifi, care are cartela SIM.

  25. in data de 19 aug. 2020 am trimis online cererea de reziliere pt. serviciul de internet si voce , conract ce a expirat inca anul trecut , ce a avut initial 34 lei dupa expirarea contractului a inceput cresterea pretului , ajugind momentan la 62lei motiv pt. care am depus cererea de reziliere. in data de 2 sept 2020 ma sunat operatorul, m-a intrbat de ce doresc rezilierea, am explicat ca pretul abonamentului aprape sa duplat, iar calitatea serviciilor este slaba … drept raspuns mi-a oferit un abonament de 42lei , la care am raspuns ca este scumpa , fiind la lucru am sugestionat operatorului sa cuntinuam discutia dupa ora 17, a cazut de acord si atit. am asteptat sa ma sune la tel. dar in ziua respectiva nu m-a sunat, in schimb ziua urmatoare am primit un sms cu tx-tul urmator. Cererea de reziliete cu nr *****…a fost finalizata conform celor stabilite in discutia avuta cu operatorul nostru. Iti multumin ca ai ramas cu noi!
    Eu doresc reziliere contract si nu prelungire. Ce pot in continuare sa fac?

    • Sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 pentru a clarifica aceasta situatie si pentru a verifica exact ce trebuie sa faceti mai departe pentru rezolvarea problemei.