Reziliere/anulare contract Telekom

Reziliere/anulare contract Telekom – in acest articol vom detalia modalitatile prin care putem efectua rezilierea unui contract in reteaua Telekom.

Spre deosebire de majoritatea operatorilor de telecomunicatii, in reteaua Telekom rezilierea contractului se face online, in punctele de prezenta nefiind acceptate de multe ori cererile de reziliere (desi este posibil sa reusim rezilierea si intr-un showroom Telekom, au existat foarte multe cazuri cand a fost refuzata primirea unei cereri de reziliere intr-un sediu Telekom).

Asadar, acestea sunt modalitatile prin care putem rezilia/anula contractul Telekom:

  1. Formular online pe site-ul Telekom

Cea mai eficienta metoda de reziliere a contractului Telekom ar fi accesand sectiunea de reziliere online de pe site-ul Telekom: telekom.ro/reziliere-online/. Pe formularul online este necesar sa completam datele personale, serviciile pe care dorim sa le inchidem, motivul rezilierii si date de contact.

2. E-mail la adresa rezilieri@telekom.ro
Putem efectua rezilierea contractului si prin e-mail, este necesar sa trimitem in cerere numele si prenumele titularului, CNP-ul si codul de facturare, impreuna cu date de contact.

3. Fax la 0214403390

Avem posibilitatea sa efectuam rezilierea contractului si prin fax, in cazul in care dorim sa procedam in acest fel.

In situatia in care intampinati dificultati cu rezilierea contractului in reteaua Telekom va recomandam sa faceti o sesizare la ANPC in care sa mentionati raspunsul primit de la Telekom.

Daca nu dorim rezilierea contractului insa dorim suspendarea acestuia, putem efectua suspendarea pe perioada nedeterminata, avand posibilitatea sa solicitam re-activarea contractului.

In reteaua Telekom, cererea de reziliere trebuie facuta cu minim 30 de zile inainte de data incepand cu care vom avea contractul reziliat. Dupa ce am facut cererea de reziliere, ar trebui sa primim un raspuns in termen de maxim 14 zile.

Avand in vedere ultimele majorari de preturi in reteaua Telekom, foarte multi clienti si-au exprimat dorinta de a rezilia contractul astfel incat este important sa stim cum se poate inchide abonamentul Telekom.

Reamintim ca recent Telekom a trimis informari abonatilor conform carora pretul abonamentelor se va majora incepand cu 10 octombrie. Preturile se pot majora cu pana la 50-60% in functie de serviciile contractate si oferta existenta iar unele extraoptiuni oferite pana in prezent in mod gratuit urmand a fi tarifate (optiuni precum HBO, Maxpack sau Midnight).

Voi ati solicitat rezilierea contractului Telekom? Daca da, ati intampinat probleme in acest sens?

Update 01.05.2022: Avand in vedere ca Telekom Romania Communications a devenit Orange Romania Communications, rezilierea contractului pentru acesti abonati se poate face dupa cum urmeaza:

  • apel la 300 (din reteaua mobila Orange Romania Communications) sau 0374300300
  • 0711001930 – apelabil din roaming, gratuit din orice retea din UE
  • e-mail la info@fix.orange.ro
  • e-mail la sesizari@fix.orange.ro

Abonatii care au ramas la Telekom Romania Mobile Communications vor putea trimite cererea de reziliere pe adresa e-mail reziliere_contract_TKRM@telekom.ro .

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

555 COMENTARII

  1. Bună ziua, as dori rezilierea unui abonament Telekom, aflat în afara perioadei contractuale pt.numarul de telefon 07******,pe numele ******.

    • Buna seara, daca doriti rezilierea abonamentului Telekom si sunteti sub perioada contractuala vi se va cere plata unor taxe de reziliere. Luati legatura cu cei de la Telekom pentru reziliere, insa daca vi se cere sa platiti sume abuzive, in afara reducerilor de care ati beneficiat la inceputul contractului, mentionati ca veti face sesizare la ANPC, taxele respective fiind abuzive.

  2. Cum trimit email la rezilieri telekom si ce sa scriu si cum sa intru sa l trimit mai trebuie sa trimit si poza cu buletinul ,rog detaliu multumesc

    • Buna ziua, trebuie sa specificati numele complet, adresa, CNP-ul si mentionati ca doriti rezilierea contractului incepand cu luna urmatoare, sau de cand doriti rezilierea. Lasati si un numar de contact pentru a va confirma rezilierea, pentru a nu avea surprize. Sa nu aveti perioada contractuala, altfel vor avea pretentia sa platiti taxele de reziliere din contract.

      • Buna seara,la formular de reziliere la romtelekom am completat tot pina la cine sa ma reprezinte reprezentant al titularului ,după ce scriu numele si nr de tel îmi cere sa atașez un document justificativ si nu stiu unde sa l atasez

  3. Bună ziua! Aș dori să închid abonamentul la internet de la Telekom. Precizez faptul că am încheiat perioada contractuală.
    Cum trebuie să procedez? Se poate doar prin telefon?
    Vă mulțumesc!

    • Buna ziua, puteti rezilia contractul Telekom online, trebuie sa completati formularul de reziliere de aici: telekom.ro/reziliere-online/ sau trimiteti un e-mail cu solicitarea dvs la adresa e-mail rezilieri@telekom.ro.

  4. Vreu sa vorbesc cu cineva de la telefon. Imi expira contractul in 20 05 si vrei schimbarea lui numai cu internet si tv. Dacă nu vreau sa reziliez contractul. Multumesc!

    • Nu stiu ce fel de redeschidere doriti (in urma suspendarii pentru neplata, suspendarii temporare sau a rezilierii), insa indiferent de caz va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234.

  5. Buna ziua sunt abonat romtelecom si as dori sa reziliez contractul cu un contract mai favorabil având în vedere că sunt plecat din tara

    • Daca doriti o oferta mai buna, sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 si comunicati ca veti rezilia contractul daca nu vi se ofera un abonament mai bun.

  6. Salut,sunt Marian si doresc sa va intreb de ce intampin probleme cu rezilierea contractului tv si internet de la telecom.Anul trecut in octombrie sa împlinit cei 2 ani de contract si am vrut să plec,dar doamna de la celalalt capat de fir mi-a spus că pot sa raman in continuare dar fara termen contractual.Acum cand am facut cerere de rezilierea am fost contactat sa imi spuna ca nu pot deoarece sunt in perioada contractuală.Dar eu nu am semnat nimic.Ce sa fac acum.Multumesc anticipat ptr răspuns.

    • Salut Marian,
      Contractul trebuia intr-adevar sa ramana pe perioada nedeterminata, fara sa fie prelungit automat. Ai luat vreun echipament de la ei sau ai optat pentru o promotie la fidelizare?

        • Atunci fa-le o sesizare, notati numarul inregistrarii iar daca in termen de maxim 30 de zile nu se rezolva favorabil, atunci faceti o sesizare la ANPC mentionand numarul sesizarii de la Telekom si oferind detalii in acest sens.

          • Multumesc frumos ptr raspunsurile date si daca nu te superi ,te mai pot întreba ceva?.Între timp am discutat cu un tip de la o companie tv si mi-a recomandat sa fac deja o sesizare la ANPC si sa cer înregistrarea convorbirii mele cu operatoarea de la telecom.Si a mai spus că daca a vorbit cu mine ,contractul oricum nu este valabil deoarece nu a vorbit cu soția mea care este titulatura de contract.Inca o data iti multumesc din suflet.

          • Sesizarea la ANPC nu se face inainte, ei iti vor spune acelasi lucru, sa te adresezi mai intai operatorului. Asa scrie si pe site-ul lor, trebuie intai sa ne adresam operatorului si doar daca nu gasim o solutie pe cale amiabila, ne adresam la ANPC/OPC.

    • Buna ziua, puteti rezilia contractul Telekom online, trebuie sa completati formularul de reziliere de aici: telekom.ro/reziliere-online/ sau trimiteti un e-mail cu solicitarea dvs la adresa e-mail rezilieri@telekom.ro.

  7. Bună ziua. Va rog dacă se poate sa ma ajutați pentru a putea rezilierea telefonului meu fix, deoarece în 27.07 2020 expira contractul cu d-voastră. Doresc să-mi prelungesc contractul cu excepția telefonului fix pe care nu mai doresc sa-l -prelungesc. Va rog frumos dacă puteți sa ma ajutați în acest sens. Va mulțumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom.
      Rezilierea online se face prin completarea formularul de reziliere de aici: telekom.ro/reziliere-online/ sau trimiteti un e-mail cu solicitarea dvs la adresa e-mail rezilieri@telekom.ro.

    • Buna ziua, pentru reziliere online trebuie sa completati formularul de reziliere de aici: telekom.ro/reziliere-online/ sau trimiteti un e-mail cu solicitarea dvs la adresa e-mail rezilieri@telekom.ro.

  8. Azi am achitat factura cu duma de 138.05 lei si as dorii sami reziliati contractu motivu plecarii din tara ,si asta sa nu spun ca netu care al am este f f slab si numi este de folos pentru supraveghere camere

    • Buna ziua,
      Puteti rezilia contractul Telekom trimitand un e-mail la adresa rezilieri@telekom.ro sau completand formularul online de aici: telekom.ro/reziliere-online

  9. sunt cornelia , cnp 2*********, domiciliata in com mariselu, sat magurele , ati trimis o cartele si o factura nr.****** DIN DATA DE 25.03.2020 , FACTURA ESTE 0,00 LEI SI ACUM AM PRIMIT MESAJ CA O SA TREBUIASCA SA PLATESC PESTE 50,00 LEI PT. DOUA LUNI , VA ROG SA REZILIATI ACEST CONTRACT PT. CA NU AM NEVOIE DE A TREIA CARTELA , NU AM FOLOSIT-O , SI NU TREBUIE SA PLATESC CEVA CE NU AI NEVOIE , CRED CA ESTE O NEINTELEGERE , si asa costul facturii pe care o platesc lunar este mare , ….., va rog sa reziliati pt. ca nu pot sa platesc ceva ce nu este folosit , multumesc de intelegere si astept raspuns .

    • Noi nu suntem de la Telekom.
      In articol gasiti modalitatile prin care puteti rezilia un serviciu la Telekom.
      Pentru clarificari privind factura respectiva puteti suna la relatii cu clientii la numarul 0214041234.

    • Pentru rezilierea contractului telekom se trimite cerere la adresa de E-mail la adresa rezileri@ telekom . ro sau intrati pe saitul companiei telekom .ro / reziliere- online si completati formularul acela.

    • Căutând informații despre rezilierea contractului cu Telekom am dat de articolul ăsta. Am citit cu interes și comentariile. Robert, ești un erou. :)) Din septembrie 2019 tu raspunzi unor oameni care cred ca vorbesc cu Telekom. Chapeau. Felicitări pentru răbdare. :))

      • Mersi. :))
        Ce sa faci, daca lumea nu citeste si nici nu vede unde intra.
        P.S.: Din septembrie 2019 fac asta pe articolul asta ca in rest… o fac de mult timp.

  10. Subsemnatul ***** abonat al TELEKOM ROMANIA HOMMUNICATIONS SA doresc încheierea contractului nr.SO_*****/27.09.2017.

    Pentru mai multe relatii cat si confirmare va rog sa ma contactati la nr. de tel.07*****.

    Multumesc!

  11. Bună ziua,sunt abonata ****** si doresc negocierea contractului in caz contrar sunt nevoită să renunț din motiv ca plătesc prea mulți bani,va multumesc

    • Puteti rezilia contractul Telekom trimitand un e-mail la adresa rezilieri@telekom. ro sau completand formularul online de aici: telekom.ro/reziliere-online

    • Puteti rezilia contractul Telekom trimitand o cerere de reziliere pe adresa rezilieri@telekom. ro sau completand formularul de aici: telekom.ro/reziliere-online/

  12. NU AM PRIMIT RASPUNS,CIND ANUME SE REZILIAZA CONTRA CTUL MEU CU ROMTELECOM,CA SA STIU SA MA PREZINT ,LA SEDIUL DIN CALARASI SA PREDAU ECHIPAMENTUL.VREAU SA MI SE RASPUNDA CIT MAI RAPID,AVIND IN VEDERE,CA SUNT DECONECTAT DE LA SERVICIILE ROMTELECOM DIN DATA DE 31.03.2020,IAR MODUL DE DEPLASARE LA UN CENTRU ROMTELECOM DEVINE ,IN FIECARE ZI ,APROAPE IMPOSIBIL.M AM INTERESAT SI LA POLITIA ROMANA,DACA MI SE REFUZA REZILIEREA CONTRACTULUI SI CONTACTEZ VIRUSUL ,DIN CAUZA DEPLASARII,LA UN SEDIU ROMTELECOM,SA DEPUN O ALTA CERERE DE REZIERE,RASPUNDEREA PENALA ,VA FI DE PARTEA ROMTELECOM,ASA MI S A SPUS SI DE LA PROTECTIA ,CONSUMATORULUI.MULTUMESC PENTRU,INTELEGERE,AVIND IN VEDERE CA SUNT PENSIONAR,PE CAZ DE BOALA.

    • Contractul Telekom se poate rezilia prin e-mail la adresa rezilieri@telekom. ro sau completand formularul online de pe site-ul Telekom, gasesti detalii in articolul de mai sus.

    • Buna seara,
      Gasiti pe site-ul Telekom un formular pe care trebuie sa il completati pentru reziliere, in articol, mai sus, gasiti detalii in acest sens.

      • Buna ziua! Sunt abonat la dvs , mi-a expirat unul dintre abonamete si as dori sa il inchid pentru ca imi factureaza inca pentru el . toate magazinele de profil sunt inchise in aceasta perioada , iar online nu ma prea descurc . Doamna de la telekom cu , care am vorbit astazi nu a fost foarte draguta .

        • Buna ziua,
          Noi nu suntem de la Telekom. In articol este descrisa modalitatea prin care puteti depune cererea de reziliere online, va recomand sa-l cititi, ma anuntati daca aveti nelamuriri.

          • Am completat acel formular online, dar nu pot trimite cererea pentru ca nu stiu ce numesc ei cod de facturare . Sunt cu factura in fata si nush care este !

  13. Bună seara doamnelor și domnilor,
    Ma numesc Radu și sunt tatăl lui ***** care în luna decembrie 2019 a solicitat și telefonic și prin e-mail încetarea contractului în care avea codul de client nr. *****. Fiica mea a solicitat acest lucru deoarece este de 4 ani în Germania iar eu trebuia sa plec din ianuarie în UK. În perioada de 4 ani eu am achitat factura lunara.
    Deci doamnelor și domnilor deoarece nu o sa mai locuiască nimeni la adresa respectiva a solicitat încetarea contractului nu din alt considerent și nu cred ca dvs. ați fi de acord ca să nu folosesc expresii licentioase, sa plătiți lunar ceva de care nu beneficiați.
    Trist este ca operatorii dvs. i-au comunicat atât ei cât și mie personal ca totul este în regula fapt pentru care am predat aparatul telefonic fix și routerul la sediul dvs. din mun. Tulcea.
    Surpriza a fost ca a venit de plata telefonie fixa și explicația a fost ca nu s-a specificat ca să se anuleze și acest serviciu.
    Acum de 2cluni plătesc câte 10 lei contravaloare sim date internet cu toate ca numai folosim nimic de la dvs. iar angajatele dvs. mi-au zis ca nu s-a solicitat și blocarea simului.
    Va întreb respectuos dacă vi se pare normal ca după ce închei un contract pentru internet, TV, telefonie fixa și sim date e normal ca după încetarea lui integrala sa ți se ceara sa faci cereri în parte pentru fiecare?
    Chiar asa de rau și inuman înțelegeți sa tratați oamenii?
    În seara de 25.02.2020 între orele 19.00-20.00 fiica mea a sunat din Germania sa solicite și oprirea simului iar operatorul dvs. refuza sa își decline numele sau codul sau de identificare ca angajat, refuza sa ii zică o adresa de mail unde sa solicite oprirea totala și o mintea ca e totul ok.
    E chiar asa de mare nevoia de încă câțiva bănuți nemunciți și e normal sa aibă asemenea comportament lucrătorii dvs.?
    Eu va anunț și va rog sa luați în considerare cererea fiicei mele și implicit a mea și sa o anunțați prin e-mail despre acest lucru.
    Sincer eu nu mai pot sta în tara și amână contractul. In caz ca și în martie 2020 v-a mai veni de ață 10 lei ptr ca nu vor angajații dvs. sa oprească acel sim, i au în considerare sa contactez o firma de avocatura, Parchetul și chiar sa duc probele noastre la o televiziune care a fost de acord sa ma primească.
    Nu înțeleg de ce angajații dvs își permit sa streseze clienții și dacă dvs. ca manageri le impuneți asta atunci ne meritam soarta și capitalismul e departe.
    Cu respect

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Telekom.
      In mod normal aparatul telefonic fix nu trebuia sa va fie preluat in sediu daca nu era nicio cerere de reziliere pentru acel serviciu. Cel putin cei de la Digi asa fac, nu preia niciun echipament fara sa fie nevoie de acest lucru, pe baza unei cereri.
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare atat la Telekom cat si la ANPC.

    • Buna ziua,
      Puteti rezilia contractul Telekom prin una din urmatoarele modalitati:

      1. Formular online pe site-ul Telekom
      Cea mai eficienta metoda de reziliere a contractului Telekom ar fi accesand sectiunea de reziliere online de pe site-ul Telekom: telekom.ro/reziliere-online/. Pe formularul online este necesar sa completam datele personale, serviciile pe care dorim sa le inchidem, motivul rezilierii si date de contact.

      2. E-mail la adresa rezilieri @telekom.ro
      Putem efectua rezilierea contractului si prin e-mail, este necesar sa trimitem in cerere numele si prenumele titularului, CNP-ul si codul de facturare, impreuna cu date de contact.

      3. Fax la 0214403390

  14. Buna ziua,
    Va solicitam rezilierea contractului telekom incepind cu data de 15 februarie 2020 pt SC.****** srl,RO *****,J***** ,cu sediul in str.* nr. *,deaorece aceasta firma nu mai functioneaza la aceasta adresa ,unde se afla cu chirie.
    Va multumesc anticipat,

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom.
      Pentru aceasta situatie va recomand sa depuneti o cerere de reziliere online pe site-ul Telekom, gasiti detalii in articolul postat mai sus.

    • Buna seara,
      Ce servicii aveti de la Telekom? De exemplu, posibil sa fie convorbiri telefonice. Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom pentru a vi se explica.

  15. Buna ziua,
    De la data de 22.01.2020, nu am mai avut serviciu internet, pe S.C. ****** SRL-Ro *****.Pe data de 25.01.2020 la orele 11,56 am sunat la deranjamente.Am fost plimbat de la un de reprezentantii dvs.27minute pana mi s-a spus ca serviciul internet a fost intrerupt pt.neplata. Am informat ca facture mea TKR-******, valoare ****lei are scadenta pe 23.01.2020 si a fost achitata pe 23.01.202 la orele 9,20-valoare ****lei.In cele din urma mi s-a promis ca se va debloca serviciul internet in 15 minute. Serviciul internet a revenit la orele 16,30.
    In concluzie, va rog sa dispuneti rezilierea contractelor: – pe firma S.C ***** SRL si cel pe persoana fizica *****-loc Chirnogi, str.*-*-telefonie fixa nr.0242-******.Solicit rezilierea celor doua contracte incepand cu data de 27.01.202. Va multumesc

  16. Buna ziua
    Deoarece din data de 30 octombrie 2019 am facut demersuri- telefonic la 1234, in magazin Telekom, prin emailuri pentru remerdierea situatiei de la tel ******, cod ab0nat******,CNP******- pentru reziliere internet la tel
    mentionat cu pastrarea tel fix Voce si nu am niciun rezultat, mai mult s-a mai emis o factura la fel de gresita ca precedenta contestata, rog solutie urgenta .
    Mentionez ca abonatul in cauza are 92 de ani, nu este utilizator internet, nu a solicitat vreodata internet, ba dimpotrivza in 2018 s-a cerut abonament simplu Voce.
    Tel de contact *******
    Rog revedeti si serviciile telefonice care nu rezolva nimic, sau
    iti inchid in nas; poate prelucrati si chestionarele telefonice, nu sunt doar cheltuiueli inutile.
    In speranta unei rezolvari cu celeritate
    va multumesc

  17. Sunt fiul legitim al titularei de contract ***** localitatea Blăgești Bacău,nr.telefon 02*******.
    Mama are vârsta de 93 de ani și a ajuns în stare de sănatate fizică și intelectuală de a nu mai putea corespunde să folosească contractul cu Telecom,de aceea nici nu mai poate plăti costul acestui contract,ca drept urmare nu mai folosește nici telefonul nici programele TV care de două luni sunt întrerupte !
    Vă rugăm să sistați acest contract ! mulțumim !

    • Noi nu suntem de la Telekom, doar oferim informatii.

      Rezilierea contractului Telekom se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

      1. Completati formularul acesta: telekom.ro/reziliere-online/
      2. Trimiteti e-mail la adresa rezilieri @telekom.ro
      3. Fax la numarul 0214403390.
      De asemenea, facturile restante trebuie sa fie achitate pentru rezilierea contractului.

    • Tot din MY Acoount il puteti dezactiva. In dreptul pachetului maxpachet butonul pachetului este pe on daca este activat, pentru al dexactiva dati pe off.

  18. Subsemnata ******* domiciliată în com.Dragoslavele,jud.Argeș,posesoarea telefonului nr.0248***** vă rog să dispuneți anularea abonamentului deoarece, începând cu data de 07.10.2019, am părăsit domiciliul și m-am mutat la o casă de bătrâni situată în Pitești.

    • Puteti rezilia contractul Telekom prin una din urmatoarele modalitati:

      Formular online pe site-ul Telekom
      Cea mai eficienta metoda de reziliere a contractului Telekom ar fi accesand sectiunea de reziliere online de pe site-ul Telekom: telekom.ro/reziliere-online/. Pe formularul online este necesar sa completam datele personale, serviciile pe care dorim sa le inchidem, motivul rezilierii si date de contact.

      2. E-mail la adresa rezilieri@telekom.ro
      Putem efectua rezilierea contractului si prin e-mail, este necesar sa trimitem in cerere numele si prenumele titularului, CNP-ul si codul de facturare, impreuna cu date de contact.

      3. Fax la 0214403390

      Avem posibilitatea sa efectuam rezilierea contractului si prin fax, in cazul in care dorim sa procedam in acest fel.

  19. am avut contractul ****** am reziliat contractul cu romtelecon conform adresei primite de la romtelecon unde au anuntat ca se majoreaza tarifele la abonamente si daca nu sint de acord cu aceasta majorare pot rezilia contractul fara a plati diferente. Am predat si aparatura adecvata eu pe 15 iunie 2019 am plecat din tara urmind sa ma reintorc pe 21 octombrie 2019, nu am primit nici un mesaj de la dumneavoastra privind datoria nici email nici mesaj nici factura nici telefon ca ACUM SA MA TREZESC CU O DATORIE LA ROMTELECOM CU SUMS DE 411,93 RON.EU MOMENTAN NU AM CUM SA REZOLV ACEASTA PROBLEMA PINA NU REVIN IN TARA.Va rog sa trimiteti o factura pe email ******yahoo.ca cu toate detaliile privind datoria si ce contine aceasta factura. Sa imi comunicati pe ce baza ati transmis somatia de plata daca nu am primit nimic de la duneavoastra

    • Noi nu suntem de la Telekom, doar oferim informatii.
      Intr-adevar, ar fi trebuit sa fiti contactata pentru confirmarea rezilierii contractului, luati legatura telefonic cu cei de la Telekom la numarul +40214041234 si faceti o sesizare in acest sens, luati si numarul sesizarii in cazul in care nu sunteti ajutata si e nevoie de reclamatie la OPC.

    • Puteti solicita rezilierea contractului prin una din urmatoarele modalitati:
      1. Formular online pe site-ul Telekom;
      2. E-mail la adresa rezilieri @telekom.ro;
      3. Fax la 0214403390;

  20. Am solicitat rezilierea contractului pentru servicii fixe la rezilieri @telekom.ro si desi am primit mesajul automat de primire a cererii, nu m-a contactat nimeni.As vrea sa predau echipamentele Telekom, dar nu stiu daca la magazinul din Onesti, mi le va primi deoarece nu mi-au raspuns.

    • Da le va primi sigur. Orice magazin Telekom aflat in apropierea locatiei dvs le va primi. La acel mesaj automat de primire a cereri de reziliere ati primit si un nr de inregistrare? Cu acel nr de inregistrare sau cu data in care ati trimis cererea de reziliere si echipamentele va duceti in magazinul Telekom din Onesti iar consultantul de acolo verifica online cererea dvs si va va da o hartie de predare primire a echipamentului.

    • Noi nu suntem de la Telekom, doar oferim informatii.
      Puteti solicita rezilierea contractului prin una din urmatoarele modalitati:
      1. Formular online pe site-ul Telekom;
      2. E-mail la adresa rezilieri @telekom.ro;
      3. Fax la 0214403390;

  21. Popescu Romeo
    Am solicitat rezilierea contractului cu Telekom conf. adresei nr.*****/15.05.2019 , inregistrata la sediul Dvs. din Bucuresti . Am predat echipamentele pe care le-am avut in utilizare , in data de 11.06.2019 , conf. Notei de Intrare Receptie nr.***** , la acelasi sediu din Bucuresti , B-dul Metalurgiei . Am fost instiintat telefonic de catre un operator Telekom despre plata ultimei facturi , am achitat-o , deci contractul avea toate conditiile de a fi inchis.Ulterior am primit o factura in data de 14.07.2019 / valoare 125,66 lei ,ptr. perioada de facturare 14.06-13.07.2019 si alta in data de 14.08.2019 ptr. perioada 14.07-13.08.2019 / valoare 126,01 lei , in conditiile in care contractul intre parti s-a inchis in 15.05.2019 .
    Va rog sa reglementati aceasta eroare prin anularea celor doua facturi trimise dupa incheierea contractului intre parti si sa nu imi mai transmiteti facturi care nu mai au nicio baza legala ptr. a fi platite si nici sa mai solicitati sume de bani necuvenite .

    • Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 pentru a verifica exact ce reprezinta aceste facturi. Ati primit confirmarea celor de la Telekom ca acest contract a fost reziliat?

    • La fel am pățit și eu.Am cerut si prin mail si in scris cu confirmare de primire rezilierea contractului care era pe numele tatalui meu (,intrucat el a decedat) in iunie. S-au ridicat aparatele pe rând,ultimul in 20 august si azi am primit o factură in valoare de 435 lei.La asa nesimtite,cred ca o sa-i trimit sa ia banii de la tata .