Serviciul de relatii cu clientii Telekom poate fi contactat atat telefonic cat si prin e-mail, fax sau posta. Iata care sunt posiblitatile de a contact.

La fel ca la toti operatorii te telefonie mobila, internet si televiziune din Romania, sesizarile la compania Telekom se pot face prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

In cazul in care nu doresti sa apelezi la call center pentru a-ti rezolva problemele, poti trimite un email. De cele mai multe ori, sesizarile prin email se rezolva mult mai rapid decat cele luate telefonic. In plus, nu trebuie sa mai astepti si sa suporti acele sunete enervante pana in momentul in care esti preluat de un operator.

Iata cum poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom:

  1. Apel telefonic: Pentru a apela serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234, din reteaua Telekom sau la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, din celelalte retele nationale. Acest serviciu este disponibil 24/7. Pana a fi preluat de un consultant, iti poti rezolva problema folosind meniul robotului.
    In plus, inainte de a fi preluat de catre un consultant, trebuie sa te identifici. Pentru asta trebuie sa introduci un numar de telefon sau un CNP/CUI. Acest lucru este valabil doar pentru abonamente.
    Meniul prin care poti naviga telefonic este urmatorul:
    -Tasta 1 pentru a afla cele mai noi promotii, prelungirea sau modificarea abonamentului/contractului actual.
    -Tasta 2 pentru platile facturilor, informatii despre facturile emise si cost control.
    – Tasta 3 pentru asistenta tehnica pentru toate serviciile Telekom (internet, televiziune si telefonie mobila/fixa)
    – Tasta 4 pentru informatii privind statusurile unor cereri de instalare, modificarea datelor de abonat sau aflarea/resetarea codurilor puk.
    – Tasta 5 pentru reincarcarea cartelelor prepay de pe contul de abonat
  2. Apel telefonic premium: Acest serviciu este disponibil pentru persoanele ce doresc sa fie preluate imediat de catre un operator Telekom. Numerele pentru a contacta serviciul premium sunt 0903904903** si 076ROAMING (0767626464)*** pentru informatii privind serviciile de roaming. Preturile pentru aceste apeluri sunt taxate cu nu mai putin de 1.92 Euro/apel.
    La apelarea acestui numar, fiecare client este informat in privinta tarifelor acestui apel.
  3. Sesizarile prin e-mail. Pentru a deschide o sesizare prin e-mail catre serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa accesati pagina telekom.ro/contact si sa completati datele. Pentru a putea fi identificat mai usor, puteti pune la intrebare, codul de client, numarul de telefon si/sau cnp-ul.
  4. Sesizarile prin posta/fax. Numarul de fax unde se pot deschide sesizari este +40219255; iar adresa fizica unde se pot trimite sesizarile, prin posta este Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.
  5. Facebook. Putem face sesizari inclusiv prin intermediul platformei de socializare Facebook, prin pagina Telekom Romania (@telekom.romania).
  6. Chatbot Tim – O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

Sesizari si reclamatii deranjamente online Telekom MyAccount

O noua metoda pentru a sesiza online un deranjament Telekom este contul Telekom MyAccount, ne logam, selectam Servicii MyAccount – selectam abonamentul la care avem probleme (este afisata si adresa unde este furnizat serviciul)  – Continua – urmam pasii afisati pe ecran pentru inregistrarea unei sesizari. Daca este anuntata o avarie in zona, vom primi un mesaj de confirmare in acest sens.

Telekom pune la dispozitie urmatoarele adrese e-mail pe care putem trimite solicitarile noastre, in functie de probleme:

  • reclamatii@telekom.ro – adresa e-mail dedicata reclamatiilor/sesizarilor pe care dorim sa le facem;
  • info@telekom.ro – adresa e-mail pentru a solicita informatii despre serviciile Telekom;
  • rezilieri@telekom.ro – adresa dedicata rezilierilor prin e-mail;
  • comenzi.online@telekom.ro – adresa dedicata comenzilor online, fie ca dorim informatii, dorim sa facem o comanda sau dorim sa anulam o comanda online;
  • credit@telekom.ro – aici putem face confirmarea platii trimitand dovada platii (chitanta);
  • publicitate@telekom.ro – situatii generale/legate de publicitate;

Cum putem rezilia contractul Telekom?

In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
  • pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
  • prin fax la numarul 0214403390;
  • prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

Cum putem suspenda temporar abonamentul Telekom?

Suspendarea abonamentelor Telekom se poate face oricand pe perioada nedeterminata, pentru suspendare trebuie ca titularul contractului sa contacteze serviciul de relatii cu clientii Telekom; Suspendarea este gratuita;

Cele mai frecvente probleme intalnite in reteaua Telekom sunt:

  • probleme cu semnalul retelei 2G/3G/4G (lipsa semnal sau pierderi de semnal);
  • cand nu functioneaza datele mobile in reteaua Telekom sau functioneaza cu o viteza foarte redusa;
  • lipsa semnal sau semnal slab la televiziunea Telekom (cablu tv sau antena satelit);
  • lipsa setari pentru internetul mobil;
  • probleme de facturare (neprimirea facturii, servicii facturate eronat, facturi achitate si serviciile inca nu sunt reconectate, modalitati de confirmare a platii);
  • nefunctionarea internetului fix Telekom (erori la conectare);
  • lipsa ton la telefonia fixa Telekom;

In cazul in care doresti sa apelezi call center-ul pentru a seta internetul pe cartela sau abonament, le poti cere gratuit pentru telefonul tau in comentarii, dand click pe articolul: Setari internet telekom.

Update 26.08.2020: O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1223 COMENTARII

  1. De ce nu se poate vorbi cu un operator telekom? Nu doresc sa-mi rezolv problemele vorbind cu robotul !!! Va rog sa va amintiti ca sunt si oameni de rand in aceasta lume nu doar AITSTI !!!

  2. De ce sa rezolv problemele prin mesaje sau complectand te miri ce formulare eu doresc sa vorbesc cu operatorul telekom nu cu robotul !!!
    Tot mai simplificate serviciile dv.trebuie sa va ganditi la toata lumea nu doar la atisi !!!!

  3. Buna ziua .Am un abonament de televiziune la adresa ***** .am platit online pe platforma My account dar acuma nu mai reusesc .Oare ce ce?

  4. Buna seara va rog sa ma ajutati cu o reclamație.Am plătit facut telecom in data de 16 03 2022 suma 150 lei,iar astăzi am primit somatie si o alta factura de 155.87 lei cum pot sa i-au legatura cu telecom deoarece eu sant in Spania si acasa nu am pe nimeni

    • Buna seara,
      Puteti suna la relatii cu clientii Telekom si din afara tarii. Sunteti clienta Telekom Romania Mobile sau Orange Romania Communications (fosta Telekom Romania Communications)?

  5. Buna seara ,
    Sunt abonatul SORIN , din com ARSURA, jud.Vaslui si am probleme cu internetul , mereu e becul de internet rosu , nu pot sa deschid un document fileaza mereu , si apoi nici tel fix 02****** nu functioneaza! Va rog f f mult sa verificati sau sa trimitet-ti in zona echipa! Nr tel de contact 07****** sau email ********
    Nici la parintii mei care sunt de 80- de ani saracii nu functioneaza tel fix , nu pot lua legatura cu ei , nr abonat **** com DUMESTI , jud .VASLUI , nr tel 02****** ! Va rog din suflet sa trimit-ti echipa sa rezolve aceste defectiuni (derajamente) !Va multumesc mult!

  6. sesizarea ***** *** din 27 dec 2021 ora 2 12 raSPUNS NEMULTITOR NE4C ORESPUNZATOR CE SE INTIMPLA CU MINUTELE CONSUMATE DIN RETEAUA ORENGE ? ROG RASPUNS TELEFONIC ********** .

      • Bună, cum se poate da de un operator? Am impresia că Telekom și-a dat toată silința să nu poată fi contactați. Suni la 1234 nici nu ți se oferă măcar opțiunea sa contactezi un operator, la fel și la celelalte numere afișate din alte rețele procesul este același. Vrei sa scrii un email și intri pe site ești redirecționat pe o pagină inexistentă. Așadar cred că vorbesc nu doar in numele meu când întreb „Cum sa contactez serviciul de relații cu clienții?”

  7. La data de 17.01.2022 am primit mesajul sa restituim echipamentul inchiriat de la Dvs.dupa rezilierea contractului, dupa convorbire de telefon am ajuns la concluzia sa trimiteti pe cineva de la unitatea Dvs.pentru preluarea echipamentelor .
    Deci eu nu am nevoie de aceste echipamnet , rugamintea mea este sa trimiteti
    pe cineva din partea companiei , ca nu vreau sa fi facturata de Dvs.pentru ca intelegerea
    prin telefon a fost sa preluati ehipamentul.

    Va multumesc

  8. Buna ziua,
    Va rog frumos am probleme cu tel fix si internetul 1Numele este: **** , com Arsura , jud vaslui , tel fix 02******! Nr tel contact 07*****
    Va multumesc mult!

  9. Nu am conexiune la internet !!!
    Nu ma pot conecta la nicio conexiune personala
    am pus numarul meu de telefon in sistem si raspunsul este ca nu mi-au gasit numarul

    Comentariu tradus

  10. Buna ziua!
    Am trimis formularul de reziliere la adresa de email rezilieri[at]telekom.ro pe data de 15.12
    Inca nu am primit nici un raspuns de la ei.Incerc la telefon dar zice ca CNPul meu nu este inregistrat in sistemul lor si nu pot sa ii contactez.Din moment ce am abonament la ei este imposibil sa nu fie CNPul inregistrat. Ce pot sa fac sa scap de abonamentul lor? Nu mai sunt in perioada contractuala de multi ani.
    Multumesc

  11. Am avut un deranjament la televiziunea prin internet care a durat 9 zile de stres și sunat la ei. Eu mai 6 luni de contract, dar as vrea să fac o cerere, rezilierea cu data de când să produs deranjamentul.
    Din ce am înțeles eu in contract ar trebui cu o lună înainte, dar nu mai vreau să le plătesc pentru niște servicii care lasă de dorit.
    Deranjamentul respectiv mă afectat foarte tare, eu având și mai multe probleme de sănătate.
    Nu aș vrea să mă trezesc în fiecare lună cu plicuri cu note de plată.
    Nu am beneficiat de nicio promoție, sau altceva.
    O simplă părere sau un sfat mi-ar fi de folos

  12. Bună ziua! In zona Mătăsaru dimbovita la Nr * aveți un stilp de lemn înclinat care tinde să cadă pe gardul meu.va rog sa interveniți și să remediați problema!

  13. Buna ziua.Am cerut sa mi reeziliez un contract.Cum fac sa am si eu o dovada ca am cerut acest lucru,inafara de confirmarea verbala a celor de la magazinul respectiv.Mentionez ca nu beneficiez de nimic pentru ca am cerut chiar adoau zi acesta reziliere.

  14. Bună ziua,in urma cu câteva luni m.am portat la alt operator,și Telekom îmi trimite că trebuie să plătesc despăgubiri în valoare de 580 lei.
    Menționez că am fost abonat câțiva ani buni,până când nu am mai putut suporta costul facturii prea mare pentru venitul meu.
    Este normal sa se ceară despăgubiri atât timp cât nu am beneficiat de nicio reducere a abonamentului???
    Oricum voi face sesizare la OPC…

    • Buna ziua,
      Taxele de reziliere pentru telefonie mobila nu sunt legale, erati obligati sa platiti doar anumite sume care reprezentau reduceri ale abonamentului (de exemplu, daca aveati 3 luni gratuite, trebuia sa platiti acele trei luni) si contravaloarea telefonului, daca aveati un telefon luat in rate. Daca nu a fost cazul acestor situatii, atunci faceti o sesizare (notati numarul de inregistrare) la Telekom. Daca raspunsul primit de la ei nu este favorabil sau daca nu primit raspuns in maxim 30 de zile, faceti o reclamatie la ANPC mentionand inclusiv numarul sesizarii si raspunsul Telekom.

      • Se pot cere doar taxe de justa despagubire si anume taxele mentionate de mine anterior, orice alta taxa de reziliere (de exemplu, trebuie sa platesti 150 de lei ca asa vrea Telekom) nu sunt legale si se pot contesta foarte usor la ANPC, indiferent de ce zic ei.

        • Se pot cere taxe de reziliere si daca mai esti in perioada contractuala. ( platesti abonamentul pe lunile ramase pana la finalul contractului). Asa am patit personal. Nu am beneficiat de reducere sau telefon in rate insa am plecat de la Orange cu 2 luni inainte de finalul contractului 🙂 si a trebuit sa platesc cele 2 luni ramase.

  15. Bz. Nu reusesc sa va contactez.ptr. un deranjamen . ILAS . SAT CHICARENI ,COM Sipote jud. Iasi, A fost o furtuna la 20 nov.2021 si nu mai funct. telefonul. Va multumesc.

  16. buna ziua , am inchiriat un Ruter de la Romtelecom 10.08.2021 pentru a receptiona la un radio programele de internet . Am platit prima factura in valoare de 56,75 lei ,insa surpriza ca in 10.10 mi-a venit o alta factura cu denumirea ABONAMENTE SERVICII MOBILE in valoare de 22 lei , servicii pe care eu nu le am de la Romtelekom .Pentru ce sa platesc ceva ce nu am si nu folosesc . Presupun ca asta este o inselatorie gen Romtelekom si doresc sa anulez contractul si sa inapoiez ruterul . Am incercat sa sun insa din alta retea mi-a fost imposibil ,am asteptat 10 minute in telefon sa ma preia un operator insa a fost imposibil .Romtelekomul este ca inainte de 1989 .

  17. Nimic nu funcționează din adresele pe care le dați.telefonul meu din rețeaua telekom nu este recunoscut, nici vorba sa generați, e-mail pentru recuperare parola Myaccont, adresa de e-mail nu este recunoscuta, codul de client pe care mi l-ați trimis *******, ptr.plata factura nu este valid nu pot sa plătesc nimic fără cod,fără factura, o bătaie de joc. Pot rezolva numai dacă ma prezint la ghișeu. Sunt plecat și nu pot sa o fac.Va rog sa ma ajutați cu factura electronica sau cu orice alte indicii pentru plata factura online.

  18. buna ziua ,ma numesc Nicolae din Oras Nehoiu Jud Buzau am un contract la Romtelecom Tv si internet de aproximativ 10 ani dar am primit facturi 160 ron lunar ,din informatiile de la un operator de la romtelecom miau spus ca am primit un stik care eu nu stiu nimic despre acel stic si ca contractul a fost prelungit dar de cine eu nu stiu nimic nu am semnat nimic va rog sa ma contactati la nr tel 07****** deoarece numi raspunde nimeni la relati cu clienti, daca nu se poate sa fiu contactat merg la buzau si predau echipamentul . va multumesc.

  19. Am un telefon fix, Gigaset AP18H care permite afisarea numerelor de telefon la care nu am putut raspunde. Acest lucru functiona pana acum cca 3 luni, in sensul ca mi se aprindea un martor pe diaplay-ul telefonului. Acum, acest lucru nu se mai intampla. Stiti cumva de ce?
    Trebuie sa fac vreo interventie la RomTelekom sau trebuie sa schimb telefonul?
    Multumesc anticipat!

      • Da, telefonul a fost oferit acum cativa ani de Romtelecom.
        Am mai cumparat un telefon PANASONIC KX-TGE210FX care are si el posibilitatea de a putea vizualiza numerele de telefon la care nu am putut raspunde si nici acesta nu functioneaza, desi are doar 1 luna si jumatate vechime de cand l-am cumparat.
        Chiar nu stiu ce sa mai fac !

  20. Cum dau di eu de un consultant de al dumneavoastră am nevoie urgent de informații, nu se poate asa ceva sun de o săptămână si nu răspunde nimeni si nici nu ma da in legătură cu cineva chiar in halu asta

    • Puteti lua legatura cu reprezentantii Telekom si online pe site-ul Telekom. ro/ contact sau pe Facebook Telekom Romania.Daca aveti cont in MyAccount puteti sa ii contactati de acolo.

  21. buna ziua ma numesc ****** ANTOANELA si doresc sa reziliez contractul cu dvs.
    am trimis e mail dar imi raspunde automat sa incerc alt site ….dar acolo nu pot rezilia on line.
    deci ce este de facut???

    • Rezilierea telekom se pot face in urmatoarele moduri: e mail la adresa rezilieri @ telekom . ro sau pe site-ul telekom .ro / reziliere- online sau sunati la Relatii Clientii la nr 1234 sau intr-un sediu telekom..

    • Sunati la Relatii Clientii de pe un telefon mobil la nr 0766 12 1234 sau pe site-ul Telekom . ro / contact si completati datele sau la adresa de e mail reclamatii @ telekom . ro.

  22. Cea mai proasta rețea am abonament la voi va plătesc factura an fiecare luna și nu merge sa sun pe nimeni sau sa folosesc netul nu mise pare normal faceți ceva cu rețeaua asta ca este foarte proasta sunt dezamăgit de voi nu merita bani pe care ai plătesc

  23. BUNA ZIUA ! SUNT CLIENT TELEKOM SI VA COMUNIC URMATORELE.

    AM SCHIMBAT ADRESA DE EMAIL ACUM ESTE *****

    doresc sa primesc factura electronica pe noua adresa de email

    VA MULTUMESC!

  24. Va rugam sa verificati serviciul de telefonie fixa – nr de telefon 0248*****, beneficiar Scoala *****, CUI *****.
    Mentionam ca deficienta inregistrata este lipsa tonului de apel.
    Multumesc!

      • Buna ziua ,Vin înaintea dumneavoastră cu o problema care o avem ,am cumpărat casa/teren in județul Cluj ,Localitatea Turda,strada ******** *********,nr **. Aveți un stâlp de lemn situat pe trotuar in dreptul gardului meu exact unde trebuie făcută poarta de intrare cu mașina ,va rugam frumos in cel mai scurt timp sa îl mutați sa putem începe lucrarea de constricție cât mai repede ,Va mulțumesc (Răspuns de la dumneavoastră). Întrebarea dvs. a fost primita. Trebuie sa asteptati un raspuns de la noi în cel mai scurt timp posibil.
        Subiect
        Reclamaie / Sesizare

        Nr. referinţă întrebare: ********-******
        Data creării: 14.04.2021 22:33
        Am nevoie de un nr de tel de la dumneavoastră din Turda căci la toate care am sunat de pe internet nu se poate vb , Știți vreun răspuns de aceasta sesizare ?e foarte urgent și trebuie sa începem construcția casei si trebuia mutat acel stâlp din fata casei ,va mulțumesc. nr meu de tel este ********** sau ********

  25. Buna ziua,
    Tot respectul pentru acest site. Asa poate vedea orice persoana problemele cu diverisi furnizori so pot alege un furnizor cat de cat ok.
    Dupa 14 ani de abonat ORANGE, caut alt furnizor de servicii, dar vad din unele postari ca si ceilalti furnizori sunt neseriosi in anumite situatii.

    • Nici un operator nu este perfect. Depinde ce servicii doriti. Internet fix ( Digi este bun spre foarte bun. ) Cablu ( Vodafone sau Orange ( retea cablu proprie nu prin reteaua telekom). Orange internet fix bun spre foarte bun retea proprie. Mobil ( Digi, ca pret insa mai au de lucru la acoperire) Orange Vodafone si Telekom ( au acoperire buna insa preturile difera ) Parerea mea. Acumdepinde de dvs ce operator alegeti.

  26. Bună ziua! Vă rog să luați legătura cu abonatul dumneavoastră ***** din sat Filipeni, com. Filipeni, jud. Bacău, nr. telef. *****, întrucât, din motive tehnice bănuiesc, nu poate să apeleze alte nr. de telefon! Vă rog să rezolvați această problemă tehnică deoarece atât abonatul cât și soția sa sunt persoane vârstince și cu afecțiuni medicale și au nevoie, în permanență de sprijin! Vă mulțumesc anticipat în numele clientului dumneavoastră!

  27. Vreau sa dau in judecata Romtelekomul.Am 100 euro intr un cont dat de ei firma e neserioasa ne incadram acum cu android nu Mai avem nevoie de voi , rusine sa va fie puneti angajati care dau conturi false ca mould sa depuna bani si pe urma ei zic ca acel cont nu exista , hoti ce sunteti.

  28. Am abonament Romtelekom,am platit intr-un cont Bancar dat de la voi de la office -,dar mi-ati inchis programele Am platit 100 de euro in feb 02 si azi la orele 18 am fost deconectata.Vreau sa va dau in Judecata si vreau sa reziliez contractul cu voi . Am avut o experienta neplacuta

  29. Buna ziua, Conducere Romtelekom Romania

    Desi in august 2019 v-am semnalat abuzul ce mi-l faceti lunar , obligandu-ma sa platesc serviciul de INTERNET, ce nu-l am de la Dvs si nu l-am avut nicioadata de la Dvs , dar lunar de ani buni va platesc aceasta totsui , la plata facturii de abonat, pe nume ****,din str * nr * Cluj, pe postul de telefonie fixa RomTelekon cu nr. 0264-******.
    Am facut reclamtie inregistrata la Dvs de N ori , pentru abuzul acesta si prejudiciul de mi-l faceti de atata vreme si chair ultima reclamtie fiind din august 2019. Urmare a acesteia mi-ati si raspuns, ca regretati situatia si neregula produsa si o veti remedia URGENT . Uita ca nu o faceti si vremea tot trece si repetati abuzul si continuati sa imi luati bani fara sa am serviciul , ce pretindeti ca mi-l dati.
    Repet: EU AM DOAR TELFON FIX DE LA DVS si inca de peste 40 ani si sunt abonat onest cu plata la zi lunara inca de la inceputul contractului cu Dvs . Cum va purtati Dvs cu mine insa, lasa sigur de dorit si e penibil ce facti si e demn sa va dau chiar in judecata , pt scrupulozitatea luarii banilor de atata vreme de pomana doar.
    Cum va puteti permite si in cu ce drept acest abuz financiar din partea Dvs ROMTELEKOM ??????? Va intreb iar , pt ceva ce imi luati banii pe Internet lunar de ani buni ???????????Nu am cerut niciodata Internet de la DVs si atunci pt ce imi luati lunar banii ???????????????Scandaloasa situatie!
    Intelegeti pt totdeauna , ca am INTERNET din totdeauna de la altii, adica de la TV Cablu ( de peste 30 ani deja), alias acuma de la o vreme unit cu Vodaphone , deci de la EI NUMAI , fiind abonatul lor NUMAI pt acest serviciu si nu al unitatii dvs. ca plata desigur lunara/ anuala. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ce temei mai pot pune pe Dvs si pe corectitudinea dvs , ca serviciu public , cand de 2 ani inregistrat , cand ati si recunoscut GRESEALA enorma comisa asupra banilor mei ,ca inainte nici nu mi-ati luat in considere semnalarile si sesizarile acestea, daca Dvs o faceti cu abuz si pe mai departe inca, tot luandu-mi bani inca !!!!!???
    Dvs continuati sa ma taxati deci fara temei , de ceva ce nu oferiti si nu am nevoie ,ca doar nu platesc Internet si la Dvs si la Vodaphone in continuare, cum este firesc si logic . Sunt f multumita de Internet-ul de la Vodaphone si basta , pricepeti oare ????????
    Cu ce drept deci Romtelekomn abuzul si prejudiciul ce mi-l afacegti de atat vreme intentionat si imi luati pe nedrept banii ???????De ce sa va platesc ce nu am de la Dvs , cand eu platesc regulat la altcineva, un serviciu acordat de EI numai mie = INTERNET ?????. Dvs . vreti bani pt ce nu dati. si nic nu am nevoie niciodata ????????????NEBUNIE CURATA, Romtelekom!!!!!!!!!
    RUSINE ROMTELEKOM pt asa ATITUDINE FATA DE UN ABONAT DE POST TELEFONIC VECHI !!!!!!!!!!!! , mai ales ca niciodata nu am cerut asemenea serviciu de la Dvs. IN PLUS SAU ALTUL .
    ROMTELEKOM , Eu am de la Dvs doar abonament la telefonie fixa si basta , cu numarul de abonat de mai sus . Restul ce imi puneti pe nota lunara de plata , de ani de zile deja , e abuz si total ILEGAL , ROMTELKOM!!!!!!!!!!!
    V-am semnalat greseala asta de ani buni deja prin recalamatii si sesizari si chiar v-ati scuzat si pe telefonul meu mobil 0742287552 ca raspuns si chiar si in scris inca din 2019 , ca nu o sa mai repetati abuzul si greseala asta si ca imi revizuiti abonamentul si plata si uita ca abuzati in continuare , de banii si rabdarea mea , de abonat de post de telefonie simpla la Dvs si imi puneti pe gat mereu si INTERNT si mai stiu eu ce alte servicii iluzoric totusi de ani buni inca , doar ca sa imi luati bani in plus !!!!!!!!!!Clar , ca nu sunteti in stare sa va tineti de cuvant si promisiune de atata vreme chiar si va trebuie numai banii mei si atata tot . SCANDALOASA ATITUDINE ROMTELKOM !!!!!!!
    Am si inregistrarea telefonica pe celularul meu , a convorbirii vechi cu Dvs , in care mi se promite din august 2019 inca, , urmare a ultimei reclamatii catre DVs., reglemenntare si suntem in apr . 2021 si uita continuati cu insolenta sa ma abuzati financiar inca, luna de luna si de ani de zile totusi.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Este fara scrupul abuzul acesta deja si dea tatia ani deja si cred ca ma siliti sa imi cer drepturile si chiar despagubire morala in instanta deja de la Dvs , ca deja radarea cu Dvs , la sesizari si reclamatii , nu va ajunge la analiza Dvs si eu am si ajuns la capatul rabdarii , ROMTELEKOM !!!!!!!!!!! E total intolerabil ce imi faceti si repet ma aveti abonat corect, de pestre 40 ani totusi la dvs.
    Probabil ca vreti sa renunt la orice serviciu din partea ROMTELEKOM si sa va parasesac curand ca abonat de telefonie fixa si mai mult sa dezvalui atitudinea nejusta fata de mine , D-lui Minstru si presei deja , ca e intolerabila insolenta Dvs. chiar categoric ROMTELEKOM!!!!!!!!!!!!!
    Va mai intreb o data aici ” Cu ce drept abuzul acesta finaciar lunar si de atatia ani?” , ROMTELEKOM. Dvs imi luati bani pe degeaba pe Internet etc , dar oare pricepti sau nu va pasa deja de mine ca abonat? ?????
    Sunteti serviciu cinstit si pus sa serviti corecte fata de aabonati , sau ce fel de atributii aveti oare, vis a vis de NOI abonatii , care poate mai vrem sa credem in ROMTELEKOM?????????????
    Nu mai pot tolera nici superficialitatrea de la ghiseul de plata din Cluj, care nu iau atitudine si nici nu schiteaza semne de intelegere si compasiune, fata de neregula asta si de atata vreme desigur in curs produsa . Ele de acolo de ani de zile vad abuzul produs la nota de plata si ca nu se face nimica pt mine in plus decat ca dau banii fara rost doar ! Ce angajati aveti oare la ROMTELKOM??????????
    Doresc sa cunosc intentiile Dvs si la o adica pretind sa ma despagubiti pentru abuzul financiar si prejudiciul moral produs , de asa lunga vreme, la notele de plata lunare, ROMTELEKOM!!!!!!!.
    Nu mai pot sa las nici o luna sa treaca fara ca aceasta sa se termine , fiti convinsi deja si observati ca ma silti la asa nemultumire si cerere revendicativa , Dvs chiar deja aici!!!!!!!!!!!!Ma luati de fraiera cumva?????? NU sunt fiti convinsi TOTI de acest lucru si ma lupt pt drepturi ROMTELEKOM!!!!!!!!!!!

    Astept raspus si atitudine onesta si FFFFFFFFFFF URGENT si banii inapoi, ROMTELEKOM!!!!!!!!!!

    Dr . *****

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom.
      Daca ati facut o sesizare la ei si nu s-a rezolvat in maxim 30 de zile, va recomand sa inaintati o reclamatie catre ANPC mentionand numarul de inregistrare Telekom si raspunsul oferit de ei.

  30. Buna ziua, in data de 25.02.2021 am facut doua abonamente la dvs cu portare de nr din reteaua orenge la dna *****, nici pana la data de 6.04 .2021 nu s-a facut aceasta portare , am tot intervenit la nr de tf. 07****** dar nu s-a rezolvat nimic mi s-a spus sa astept ca ma contacteaza cineva pt rezolvare dar nu s-a intamplat nimic

  31. Buna ziua am vrut sa fac un abonament la dumniavoastra si am fost informat ca am o datorie unde ma pot adresa eu nu locuiesc in ROMANIA din 2002 nu stiu nimic daca ma puteti informa locuesc in Constanta CNP *************** TF contact ************ sau ********* RADU ********** .Va multumesc

    • Noi nu suntem Telekom. Trimiteti un e-mail pe site-ul Telekom .ro/ contact, sau intrati pe pag de Facebook Telekom Romania si scrietile un mesaj cu problema dvs,

  32. San abonatul romtelekom cu nr. tel ********, nu pot sa-mi folosesc telefonul ca i-mi apare; ninregistrat in retea. astept raspuns un eventual telefon.

    • Noi nu suntem Telekom intrati pe site-ul Telekom.ro sectiunea Contact si completati toate datele. Sau intrati pe pagina lor de FacebooK Telekom Romania si le scrieti un mesaj privat.

  33. Suport clienti de toata jena. Iti inchide telefonul in timpul convorbirii. Convorbirea este inregistrata dupa cum ne tot ameninta ei, dar nu asculta nimeni inregistrarile sa vada cum este suportul clienti.
    Din pacate, nu stiu cu cine am vorbit ca sa-i fac reclamatie.
    Am incercat sa reziliez un contract pentru o persoana decedata. Si in loc sa-l rezilieze imediat intrucat posesorul contractului nu mai exista, mai emite o factura. Sa vedem cine o plateste si cate facturi vor mai emite.
    Daca posesorul mai e in viata imediat suna sa-i prezinte oferte si sa-l convinga, dar daca e mort nu mai are cum, insa nici nu reziliaza imediat ci mai emite o factura.
    Politica Telekom cu clientii… rusine. Birocratie ca pe vremuri. Treceti la alte companii ca asta-i de jale.

  34. buna ziua. sunt din sighisoara si asi dori o adresa a sediului romtelecom tg mures deoarece am nevoie de o adeverinta pentru vechime lucrata la aceasta unitate

  35. De ce iubesc eu „maxim” politica Telekomului in raport cu clientii ? Uite de ce:
    Vine Telekomul spre clienti si lanseaza, pentru o anumita vreme, o campanie promotionala agresiv-gretoasa ca sa ademeneasca fraierii cu niste scoruri „nemaivazute” la serviciile si asa discutabile (calitativ si cantitativ) oferite. Buuun. Dupa ce trece vremea aia, Telekomul face socoteti si verifica daca s-au strans un numar suficient de fraieri. Daca nu s-au strans..ademenirea se prelungeste inca o vreme. Dupa ce s-au strans, se trage linie si, la scurta vreme dupa etapa asta, apare notificarea spre clienti privind cresterile tarifelor pentru toate abonamentele contractate. Inclusiv pentru cele recent incheiate pe o perioada de 2 ani la preturile alea „mici”. 😃
    Pentru contractele fara obligatii contractuale pe termen acesta majorari sunt oarecumva firesti pentru o corelare necesara cu evolutia unor reralitati din economie, in cazul Telekom ele nu prea au justificare avand in vedere ce si cum ofera in raport cu alti furnizori de servicii similare. Si daca simti ca nu mai poti, iti bagi piciorul definitiv si treci la altii.
    Mizeria maxima e, insa, la contractele recent incheiate pe o perioada de 2 ani. Eu nu am mai semnat de o buna vreme asa mizerie contractuala cu Telekomul si nu stiu care mai sunt clauzele pe care abonatul, de multe ori fara sa realizeze ce semneaza, le accepta [rin semnatura sa. Pentru ca daca nu se prevede faptul ca Telekomul primeste dreptul sa modifice unilateral in aceasta perioada de 2 ani tarifele, atunci orice modificare de tarif este abuziva si anuleaza, fara obligatii din partea clientului fata de Telekom, partea ramasa din contract chiar daca pana la expirarea aceleim periooade de 2 ani mai exista un numar de luni de zile.
    Eu nu sunt jurist si nu indemn pe nimeni sa se ia dupa ceea ce eu spun. Insa ceea ce face Telekom, in limba romana se numeste inselaciune cu premediatare daca in contractul semnat nu se prevede ce ziceam mai sus in favoarea Telekom. Pentru ca nu poti sa te intelegi cu cineva ca oferi cuiva ceva pe o anumita suma de bani timp de 2 ani de zile si apoi vii cu tupeu maxim si spui ca, pentru ceea ce tocmai te-ai inteles, pretinzi mai multi bani pentru ca..asa vrei tu. Si culmea, daca clientul tau simte, firesc si logic, ca nu e in regula treaba asta si vrea sa renunte, tu sa ii pretinzi in plus si plata pentru lunile viitoare chiar daca tu pentru acele luni nu ii mai oferi nimic. Adica una din cele mai jegoase modalitati prin care ii dai de inteles clientilor ca tu procedezi ca jupanul si ei sunt, pentru tine, doar niste oi ametite si numai bune de muls 😉
    Repet, trebuie studiat atent ce prevede contractul dintre Telekom si client. Pentru ca doar in baza aceluia orice chestie se poate rezolva, daca se ajunge si la instanta de judecata, orice „rafuiala” daca clientul, sictirit de mizeriile „comerciale” si pretentiile Telekom, vrea sa renunte la un contract de genul celor semnate pe 2 ani in avans.
    Eu, din motive care tin de niste calcule personale pe care mi le-am facut, nu voi denunta contractul meu cu Telekom care este unul lejer (adica liber de clauze deosebite). In calculele mele conteaza cel mai mult faptul ca Telekom va fi curand doar o istorie trista pe care o voi uita repede si cu maxima placere. Si faptul ca nu e vorba de o crestere pe care eu sa o simt real. Pentru altii poate nu e la fel si pot fi mai deranjati decat mine. Eu, pana la disparitia Telekom, inca prefer sa nu ma mai complic mutandu-ma la alt furnizor pentru cateva luni si prefer doar sa platesc, lunar, niste servicii (asa cum sunt ele) si atat. Dar daca dupa cresterile astea de tarife din martie apar noi cresteri de tarife si doresc sa renunt..pentru ca nu mai am nimic semnat cu Telekom pe o anumita perioada de timp, o pot face cu un simplu preaviz de o luna si Telekom nu are ce sa imi faca decat sa ma pupe acolo unde stiu eu. Iar treaba asta va ramane din partea mea la fel chiar si daca Telekom ar veni si mi-ar oferi gratuit toate serviciile sale pentru 2 ani. Nici daca, lunar, mi-ar da si o lada cu bere (si ar aduce-o rece si proaspata in fara casei mele), bonus.
    Pentru mine Telekom nu mai reprezinta actualmente decat un cadavru umflat (ce sta sa bubuie) care inca pluteste si de care eu ma mai tin (asa superficial si cu un dezgust evident), pentru o scurta vreme, la suprafata apei pana cand apare o pluta serioasa si sanatoasa pe care sa ma urc cu bucurie, speranta si incredere…

    • Sunt de acord cu ceea ce scrii insa, din pacate, operatorii au voie sa mareasca tarifele cat timp notifica abonatii si informeaza despre posibilitatea de a rezilia contractul fara plata unor despagubiri in termen de maxim 30 de zile.