Serviciul de relatii cu clientii Telekom poate fi contactat atat telefonic cat si prin e-mail, fax sau posta. Iata care sunt posiblitatile de a contact.

La fel ca la toti operatorii te telefonie mobila, internet si televiziune din Romania, sesizarile la compania Telekom se pot face prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

In cazul in care nu doresti sa apelezi la call center pentru a-ti rezolva problemele, poti trimite un email. De cele mai multe ori, sesizarile prin email se rezolva mult mai rapid decat cele luate telefonic. In plus, nu trebuie sa mai astepti si sa suporti acele sunete enervante pana in momentul in care esti preluat de un operator.

Iata cum poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom:

  1. Apel telefonic: Pentru a apela serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234, din reteaua Telekom sau la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, din celelalte retele nationale. Acest serviciu este disponibil 24/7. Pana a fi preluat de un consultant, iti poti rezolva problema folosind meniul robotului.
    In plus, inainte de a fi preluat de catre un consultant, trebuie sa te identifici. Pentru asta trebuie sa introduci un numar de telefon sau un CNP/CUI. Acest lucru este valabil doar pentru abonamente.
    Meniul prin care poti naviga telefonic este urmatorul:
    -Tasta 1 pentru a afla cele mai noi promotii, prelungirea sau modificarea abonamentului/contractului actual.
    -Tasta 2 pentru platile facturilor, informatii despre facturile emise si cost control.
    – Tasta 3 pentru asistenta tehnica pentru toate serviciile Telekom (internet, televiziune si telefonie mobila/fixa)
    – Tasta 4 pentru informatii privind statusurile unor cereri de instalare, modificarea datelor de abonat sau aflarea/resetarea codurilor puk.
    – Tasta 5 pentru reincarcarea cartelelor prepay de pe contul de abonat
  2. Apel telefonic premium: Acest serviciu este disponibil pentru persoanele ce doresc sa fie preluate imediat de catre un operator Telekom. Numerele pentru a contacta serviciul premium sunt 0903904903** si 076ROAMING (0767626464)*** pentru informatii privind serviciile de roaming. Preturile pentru aceste apeluri sunt taxate cu nu mai putin de 1.92 Euro/apel.
    La apelarea acestui numar, fiecare client este informat in privinta tarifelor acestui apel.
  3. Sesizarile prin e-mail. Pentru a deschide o sesizare prin e-mail catre serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa accesati pagina telekom.ro/contact si sa completati datele. Pentru a putea fi identificat mai usor, puteti pune la intrebare, codul de client, numarul de telefon si/sau cnp-ul.
  4. Sesizarile prin posta/fax. Numarul de fax unde se pot deschide sesizari este +40219255; iar adresa fizica unde se pot trimite sesizarile, prin posta este Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.
  5. Facebook. Putem face sesizari inclusiv prin intermediul platformei de socializare Facebook, prin pagina Telekom Romania (@telekom.romania).
  6. Chatbot Tim – O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

Sesizari si reclamatii deranjamente online Telekom MyAccount

O noua metoda pentru a sesiza online un deranjament Telekom este contul Telekom MyAccount, ne logam, selectam Servicii MyAccount – selectam abonamentul la care avem probleme (este afisata si adresa unde este furnizat serviciul)  – Continua – urmam pasii afisati pe ecran pentru inregistrarea unei sesizari. Daca este anuntata o avarie in zona, vom primi un mesaj de confirmare in acest sens.

Telekom pune la dispozitie urmatoarele adrese e-mail pe care putem trimite solicitarile noastre, in functie de probleme:

  • reclamatii@telekom.ro – adresa e-mail dedicata reclamatiilor/sesizarilor pe care dorim sa le facem;
  • info@telekom.ro – adresa e-mail pentru a solicita informatii despre serviciile Telekom;
  • rezilieri@telekom.ro – adresa dedicata rezilierilor prin e-mail;
  • comenzi.online@telekom.ro – adresa dedicata comenzilor online, fie ca dorim informatii, dorim sa facem o comanda sau dorim sa anulam o comanda online;
  • credit@telekom.ro – aici putem face confirmarea platii trimitand dovada platii (chitanta);
  • publicitate@telekom.ro – situatii generale/legate de publicitate;

Cum putem rezilia contractul Telekom?

In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
  • pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
  • prin fax la numarul 0214403390;
  • prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

Cum putem suspenda temporar abonamentul Telekom?

Suspendarea abonamentelor Telekom se poate face oricand pe perioada nedeterminata, pentru suspendare trebuie ca titularul contractului sa contacteze serviciul de relatii cu clientii Telekom; Suspendarea este gratuita;

Cele mai frecvente probleme intalnite in reteaua Telekom sunt:

  • probleme cu semnalul retelei 2G/3G/4G (lipsa semnal sau pierderi de semnal);
  • cand nu functioneaza datele mobile in reteaua Telekom sau functioneaza cu o viteza foarte redusa;
  • lipsa semnal sau semnal slab la televiziunea Telekom (cablu tv sau antena satelit);
  • lipsa setari pentru internetul mobil;
  • probleme de facturare (neprimirea facturii, servicii facturate eronat, facturi achitate si serviciile inca nu sunt reconectate, modalitati de confirmare a platii);
  • nefunctionarea internetului fix Telekom (erori la conectare);
  • lipsa ton la telefonia fixa Telekom;

In cazul in care doresti sa apelezi call center-ul pentru a seta internetul pe cartela sau abonament, le poti cere gratuit pentru telefonul tau in comentarii, dand click pe articolul: Setari internet telekom.

Update 26.08.2020: O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1223 COMENTARII

  1. Buna ziua, sunt foarte afectata din cauza acestui contract incheiat cu dumneavoastra. Am incheiat un contract in luna aprilie 2017, unde am semnat eu acel contract , sotul meu fiind titularul contractului. Din acea data deci sunt 15 luni de cand platesc acest contract si fara nici un beneficiu. Problema este urmatoarea: DORESC REZILIERA ACESTUI CONTRACT MARCHIDAN CONSTANTIN DIN COMUNA DOBROESTI, GEORGE COSBUC , NR.6. SOTUL MEU A FACUT ACEST CONTRACT IN ANUL 2015 CU UN SINGUR NUMAR.
    Greseala mea a fost ca intro seara am fost la Germanos, sos.Pantelimon si am vorbit cu angajatul de acolo, si imediat am inchieat contractul fara sotul meu titularul, am fost incantata pentru simplu fapt ca mi s-au dat 2 telefoane SAMSUNG J3 SI DOUA NUMERE, IAR ABONAMENTELE ERAU 60RON + 50 RON, SI M AM TREZIT DUPA O LUNA CU SUME FOARTE MARI IN FACTURA , NEAVAND VOIE SA D AM MESAJE… URAT TOT CE SE INTAMPLA LA TELEKOM, PENTRU CA AM CITIT SUTE DE MESAJE DE LA OAMENI CU CONTRACT LA DUMNEAVOASTRA, SUNTEM ”PACALITI” DAR PE BANII NOSTRI. STITI CA EXISTA SI PROTECTIA CONSUMATORULUI , SI ANAF…
    CELE DOUA CARTELE NU LE M AI FOLOSESC , NE AM LUAT CARTELE REANCARCABILE SI PLATIM DEGEABA ACESTE ABONAMENTE. IN APRILIE AM FOST SUNATA DE LA KRUK SI A SPUS CA DACA PLATESC FACTURA AM DISCOUNT 50% DIN SUMA, DAR LA URMATOAREA FACTURA AM CONSTATAT CA AU FOST SCAZUT 20%, DECI NUMAI SI NUMAI MINCIUNI, ASTAZI AM FOST SUNATA SI INTREBATA CAND ACHIT FACTURILE, SA I SPUN O ZI, NU ESTE CORECT, SI NU M AI VREAU ACEST ABONAMENT, DORESC INCHIDEREA FARA ALTE PROBLEME.
    MULTUMESC

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Va recomand sa contactati compania Telekom si sa faceti o sesizare in care sa detaliati aceste probleme, daca nu veti primi un raspuns favorabil puteti sa va adresati si la Protectia Consumatorului.

  2. Bună ziua îmi spuneți și mie va rog de ce din data de 16 iulie nu am cablu Tv internet și telefonie fixa? Am sunat în fiecare zi .Răspunsul a fost ca se va remedia dar nu se știe când.

    • Buna ziua,
      A trecut ceva timp de atunci, ce-i drept, motiv pentru care va recomand sa faceti o sesizare si la OPC.
      De asemenea, puteti face si o sesizare pentru reducerea facturii pe perioada cat nu au functionat serviciile.

    • In cazul acesta va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom, ei va vor verifica pachetul de televiziune si va vor informa daca este posibil sa micsorati abonamentul lunar.
      Puteti sa receptionati AXN HD doar daca aveti pachetul Televiziune L.

  3. Am avut AXN tot fara HD.Nu-l mai am? Prin prezenta solicit reducerea facturii ,pentru ca la pensia pe care o am nu pot plati mai mult de 65 lei lunar. Am mai facut aceasta solicitare si intr-adevar factura a venit mai mica.Pentru luna iunie am platit 90 lei.

  4. Bună seara am o problema cu roming compania Telekom vrea sa ma supra taxeze dar când am făcut contractu acum x timp nu mia zis asa ceva nu vad cum pot avea posibilitatea de a-mi mari tarif dacă sa schimbat o legislație as dori o soluție pt ca într-adevăr o sa folosesc abonament mai mult de 4 luni dar eu nu am văzut vreo limita când am făcut contractu?? Și nu au nici un abonament adecvat pt roming??? L
    a momentul asta!!!

    • Buna seara,
      In primul rand, se presupune ca serviciul roaming este folosit ocazional in afara tarii, nu pentru utilizarea zilnica pe parcursul unei luni pe post de abonament.
      Vezi urmatoarele informatii disponibile pe site-ul Telekom:
      „1.Afla limita ta de Date in SEE

      Limita maxima de date in roaming SEE (GB) = (valoare abonament cu TVA * 2) / 7.14

      Limita maxima de date in Roaming SEE (GB) nu poate depasi Traficul de date inclus in abonament.

      2. Politica de utilizare rezonabila

      Cand si cum se aplica suprataxa?

      In scopul prevenirii utilizarii abuzive sau anormale, Telekom va urmari anumiti indicatori obiectivi care sa determine in ce masura ai consumat preponderent Roaming Grupa 0 fata de national (mai mare de 50% din consumul total pentru fiecare tip de serviciu dintre Serviciile de Roaming – Voce, Date sau SMS -, in perioada monitorizata; in calculul consumului national va fi inclus si traficul efectuat in Roaming in alte Grupe decat Grupa 0) sau daca ai prezenta preponderent pe teritoriul statelor SEE (mai mult de 50% din totalul perioadei monitorizate). Perioada initiala de monitorizare a consumului si prezentei tale, inainte de determinarea profilului de utilizare abuziva sau anormala in Roaming SEE este de 4 luni. Daca se va constata un astfel de profil vei fi informat ca ai la dispozitie un interval de 14 zile pentru modificarea comportamentului, sau pentru prezentarea dovezilor ca utilizarea serviciului s-a facut doar pentru calatorii periodice . Daca in intervalul de 14 zile nu se va inregistra fie prezenta preponderenta la nivel national fie trafic national preponderent, se va aplica o suprataxa. Aceasta suprataxa nu se va aplica daca ai prezentat dovezi de utilizare a serviciului de roaming doar pentru calatorii periodice in SEE.

      Telekom are dreptul sa solicite prezentarea de dovezi privind resedinta pe teritoriul Romaniei sau existenta unor legaturi stabile in Romania, cum ar fi: prezentarea unor documente valide privind rezidenta, indicarea unei adrese postale sau de facturare in Romania, declaratie din partea unei institutii superioare de invatamant cu privire la inscrierea la cursuri cu frecventa zilnica, dovezi privind desfasurarea raporturilor de munca cu norma intreaga, documente atestand plati de taxe locale”

  5. buna ziua
    am o problema cu cartela la riseivar nu merge deși am facturile plătite
    apare acest card nu este autorizat
    va rog să mă ajutați
    am făcut contractul în Londra anul trecut pe numele Lenuța Mariana D.
    Am tot sunat in tara dar nu am reușit să vb cu un operator
    am pus pe cineva din Romania sa sune și i sa spus că aș avea restante ne plătite dar nu este așa eu plătesc online iar mie îmi arată în chenar că nu am facturi de plata
    multumesc

    • Buna dimineata, va recomand sa notati seriile STB-ului si al smartcardului si sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru verificarea corecta a situatiei financiare si a cartelei decodorului. Puteti sa ii contactati chiar si online (pe site-ul Telekom sau pe Facebook).

    • Va referiti la o cartela de telefonie mobila? In ce sens nu functioneaza? Noi nu suntem Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.

  6. Buna ziua, ma numesc Angelica C. si sunt nepoata clientei dvs, Silvia B. . Va anunt ca in data de 26.06.2018 matusa mea a decedat si va rog sa-mi spuneti cum sa precedez ca sa inchid abonamentul. Va trimit scanate ultima factura, plata acesteia si certificatul de deces. Va rog sa-mi dati o adresa de mail unde pot sa vi le trimt. Multumesc

    • Buna ziua, condoleante!
      Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      La ce operator este abonamentul, la Telekom?

  7. BUNA ZIUA, ROMTELEKOM
    In calitate de fiu si intretinator al lui G. Eugenia care locuieste la Caminul de Persoane Virstnice (Schit) Alba Iulia, si abonatul d-voastra as dori sa sesizez ca mama mea G. Eugenia nu a primit ultima factura telefonica si nu a avut cum sa ma anunte pentru plata facturii. Va rog sa va asigurati ca factura telefonica ajunge la destinatar si nu in alta parte. Va rog sa imi comunicati care este suma care trebuie platita.
    G. Eugenia telefon mobil 07******si telef.fix nr.025*****

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In cazul dumneavoastra, atat pentru a afla suma pe care trebuie sa o achitati cat si pentru a sesiza neprimirea facturii acasa, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom (info plati) urmand sa fiti ajutat.

  8. In data de 28.06.2018 am facut sesizarea cu nr;79**** pentru rezilierea contractului cu firma D- voastra. Principalul motiv de reziliere este valoarea prea mare a serviciilor oferite de D- voastra. In urma convorbiri de continuare a contractului, propunerile sant de de neacceptat pentru mine. Va rog sa ma anuntati cand operatorii Romtelekom, au deplasare in comuna Ionesti, jud. Gorj, pentru a preda in buna stare aparatura si cablul ce va apartine. Telefon de contact; 072*****. Va multumesc pentru serviciile de pana acum, dorindu-va succese in viata!

    • Rezilierea contractului se face depunand o cerere de reziliere intr-un punct Telekom.
      Daca nu aveti posibilitatea sa ajungeti intr-un sediu Telekom, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a verifica daca rezilierea se poate face si telefonic.

  9. SUBSEMNATA T. SALOMEIA , DOMICILIATA IN STR. LABORATOR NR. * , BL. * , SC.*, AP. *, CONT ABONAT 1***** SOLICIT PRIN PREZENTA REZILIEREA CONTRACTULUI INCEPAND CU DATA DE 19.06.2018.
    AVAND IN VEDERE CA AM FACUT MAI MULTE SESIZARI TELEFONICE IN CEEA CE PRIVESTE SEMNALUL LA INTERNET, PLUS CA NU MA POT FOLOSI DE SERVICIILE TV DE LA VOI DEOARECE AM AVUT NESIMTIREA SA AM TELEVIZOARE PANASONIC IN CASA, CARE NU MERG DECAT DACA VA MAI ACHIZITIONEZ INCA 2 CARTELE TV, AM LUAT HOTARAREA DACA TOT MA UIT LA PERETI SA REZILIEZ CONTRACTUL.
    IN URMA DISCUTIILOR CU CALLCENTR-ARII VOSTRI AM FOST SFATUITA SA MA ADRESEZ UNUI MAGAZIN TELEKOM PENTRU REZILIEREA CONTRACTULUI SI PREDAREA ECHIPAMENTULUI ( ROUTER SI CARTELA TV ). ZIS SI FACUT DUPA CE M-AM SATURAT SA TOT SUN LA VOI………. ASTAZI 19.06.2018 ZI DEDICATA MARII REZILIERI CU MAREA FIRMA TELEKOM, AM MERS LA MAGAZINUL DIN TITAN UNDE AVEATI APROXIMATIV CEL MAI APROPIAT MAGAZIN SA DEPUN CERERE SI SA LAS ECHIPAMENTUL DIN DOTARE, IAR MAREA dUAMNA dIRECTOARE …………. NU A VRUT SA IMI PRIMESCA CEREREA DECAT DACA LAS DOAR CEREREA FARA ECHIPAMENT SI A TINUT SA MA ANUNTE CA VOI MAI PLATI PANA LA FINALIZAREA CONTRACTULUI IN IULIE 1900 TOAMNA 50 % DIN VALOAREA ABONAMENTULUI PENTRU SERVICIILE DE CARE NU MAI BENEFICIEZ DE CEVA VREME . AUZIND ACESTEA, I-AM EXPLICAT CA EU NU AM TIMP SA MA MAI PLIMB INCA O DATA CU ACEST ECHIPAMENT SI CA DORESC SA-L LAS ACOLO SI SA -I SE FACA SCADEREA SAU PREDAREA CAND DORESC DOMNIILE VOASTRE, IAR MAREA dUAMNA dIRECTOARE A REFUZAT SA IMI MAI PRIMESCA CEREREA DE REZILIERE A CONTRACTULUI FARA A INCERCA MACAR SA GASIM O SOLUTIE AMIABILA PENTRU LASAREA ECHIPAMENTULUI DIN DOTARE.
    VA ANUNT PE ACEASTA CALE CA ECHIPAMENTUL L-AM LASAT IN MAGAZINUL DIN TITAN ARUNCAT PE JOS, DEOARECE IN CASA MEA NU MAI EXISTA SI NU VA MAI EXISTA VREODATA SERVICII TELEKOM.
    PE ACEASTA CALE VA MAI ANUNT CA VOI RENUNTA LA SERVICIILE TELEKOM PE CARE LE AM SI PE FIRMA, DIN ACELEASI MOTIVE – LIPSA SEMNAL CORESPUNZATOR INTERNET SI DIN LISPSA TOTALA A PROFESIONALISMULUI SI PROASTA TRAIN-UIRE DE CARE DAU DOVATA ANGAJATI TELEKOM.
    P.S. TINAND CONT DE HOTARAREA INSTANTEI DIN 2016 PRIN CARE TELEKOM ROMANIA ESTE OBLIGAT SA RENUNTE LA TAXA DE REZILIERE ANTICIPATA A CONTACTULUI VOI MAI PLATI FACTURA DOAR PENTRU LUNA IUNIE 2018, LUNA IN CARE DE ALTFEL, NU AM PUTUT BENEFICIA DE SERVICIILE VOASTE ,IAR DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE CONTACTUL S-A INCHIS ASTAZI 19.06.2018.
    ******IN CAZUL, IN CARE, MI SE VA CERE PLATA VREUNEI TAXE IN PLUS FATA DE PLATA FACTURII EFERENTA LUNI IUNIE 2018, VA ANUNT CA MAI VOI ADRESA INSTANTELOR DE JUDECATA SI VOI CERE SI DESPAGUBIRI.

    CU STIMA, 19.06.2018
    SALOEMIA T.

    • Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste problema dumneavoastra, nu a fost un lucru inspirat sa aruncati echipamentele in sediu deoarece figureaza in continuare pe contractul dumneavoastra si este posibil sa vi se impute plata acestora.
      Cat despre rezilierea contractului, daca aveti perioada contractuala trebuie sa respectati conditiile privind rezilierea. Intr-adevar, nu mai exista taxa de reziliere, doar ca ei le-au denumit altfel, taxe de activare sau plata contravalorii abonamentului pana la finalul contractului.

  10. buna seara..incerc sa gasesc o solutie pentru a lua legatura direct cu cineva din interior . am trimsi e-mailuri insa nus -a rezolvat nimic imi vin mai departe facturile cu plati colosale care nu au temei si nu sunt in concordanta cu ceea ce am vorbit la telefon ! pur si simplu este pierdere de timp trimiterea acestor e-mailuri !

    • Buna dimineata,
      Problemele de facturare pot dura mai mult pana la solutionare, valabil la toti operatorii de telecomunicatii.
      In caz ca nu ati primit raspuns in 30 de zile, va recomand sa faceti sesizare la OPC iar ulterior sa mai faceti o sesizare la Telekom in care sa le mentionati ca ati facut sesizare la OPC.
      De asemenea, va recomand sa folositi formularul online de pe site-ul oficial Telekom pentru a va asigura ca sesizarea ajunge unde trebuie.

    • Unde in Dambovita mai exact? Incercati sa reporniti telefonul. Daca problema este aceeasi, spuneti-mi ce mesaj va apare in locul retelei cand glisati de bara de sus in jos.

  11. Am schimbat 2 recivere si 2 carduri adika mi lea inlocuit la celelalte 2 si miau spus ca azi intre orele 20-22 imi va da drumu
    Si am asteptat pana acum si nimik

    • Posibil sa nu se fi facut initializarea cardurilor automat, motiv pentru care va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a face o reinitializare manuala.

  12. Sesizare privind serviciile telecom refuzul de a mi se aproba amânarea plății facturii de abonament telecom mai mult de trei zile acestea fiind vineri 1 iunie 2 iunie si 3 iunie adică fix trei zile nelucratoare când nu pot efectua plata iar luni pe 4 iunie urgent sa p,gătesc altfel mi se dictează
    Factură telecom a abonamentelor o primesc acasă prin posta pe data de 22 ale lunii iar fi peste doua zile este data scadență adică pe 24 ale lunii deci efectiv ai termen exact doua zile sa achite factură. Grand sa aman plata facturii pe luna iunie am sunat la1234 unda de am primit un răspuns că plata poate fi amânată maxim 7 zile si cel mai bine sa solicit amânare a facturii la plata vineri pe 1 iunie.Facand această robotul automaea nelucratoare vineri 1 unie apoi sabata si duminica iar lt mi a amânat plata numai pentru trei zile si acelea in zile nelucratoare vineri 1 iunie apoi sâmbătă si duminica iar obligatoriu pe 4 iunie luni sa achit urgent factură astfel mi se suspendă serviciile telefonice.Fata de aceasta inflexibilitate si practic nerezolvate ă cererii de amânare a plății am sunat la1234 unde operatorul georgiana mi a spus că nu se mai poate amâna plata caci acel calculator ă făcut o deja pentru trei zile si nu se mai aproba alta amânare.practic un dialog al surzilor si o trimitere la plimbare si solicitare impropriu si nedecvar soluționată.altfel spus din partea mea rezultat cerere rezolvată zero.chiar va bătuți joc de clienti.va anunt si va notific ca voi efectua totusi plata dar voi si renunta la deserviciile voastre prin portarea la alte rețea mult mai permisivă si mai buna ca servicii.
    I

    • Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Fiecare operator are conditiile sale de amanare a platii, pentru a evita astfel de probleme cel mai bine este sa achitam la timp. In plus, exista multe modalitati de plata a facturii online.

  13. Sunt posesor al ci:185******* si as dori sa fac o sesizare legata de neplata unor facturi.
    Acum aproximativ 3 luni cand perioada contractuala a luat sfarsit,o doamna din cadrul telekomului m-a sunat sa ma intrebe daca vreu sa-mi reinnoiesc abonamentul..aveam doar internet prin cablu si intradevar voiam internet prin fibra + televiziune,asa ca am spus da,vreau un pachet cu internet si televiziune..doamna mi-a mentionat cateva oferte care mie nu mi-au convenit,asa ca i-am spus eu de niste oferte pe care le vazusem pe un site al telekomului.Doamna mi-a spus ca alea sunt oferte pentru utilizatorii noi,astfel incat am hotarat ca si eu sa fiu unul dintre noii utilizatori..asa ca i-am spus doamnei sa-mi rezilieze contractul si sa ma faca client nou pentru a beneficia de acea oferta.Doamna mi-a spus ca s-a rezolvat si ca din acel moment urmeaza sa-mi trimita echipa cu echipamentul acasa pentru a-mi instala toate cele ..apelul din acea perioada a fost inregistrat,deci il puteti verifica.In momentul de fata,sunt sunat de cei de la plati,ca nu mi-am achitat facturile din urma,mi-au inchis internetul pentru ca am facut 2 plati,iar cele 2 plati au intrat in celalalt cont,pentru a se completa neplata..cei de la relatii cu publicul m-au pus sa fac o cerere scrisa,pentru a solicita inchiderea primului cont..Am facut-o si pe-asta,doar ca daca stiam de la inceput,o faceam de-atunci,in schimb pe mine nu m-a anuntat nimeni..doamna cu care am vorbit prima data,mi-a spus ca s-a rezolvat…va rog cu stima si respect sa-mi cititi problema si sa gasiti o solutie…astept solutionarea cazului!!!multumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Va recomand sa faceti o sesizare la Telekom mentionand toate aceste aspecte inclusiv faptul ca aveti apelul inregistrat.
      In mod normal, pentru rezilierea contractului Telekom, este nevoie sa faceti o cerere scrisa de reziliere.

  14. compania telekom,este o mare mizerie,impreuna cu toti angajatii ei,care-i cara gunoiul…sunteti de cacat,precum sunt si serviciile voastre..nu stiti decat sa cereti bani si sa jecmaniti lumea..sunteti niste viermi mici de cacat care traiesc si se hranesc intrun cacat facut de alti viermi mai mari,care si aia la randul lor se granesc din cacatul suprem…asta inseamna telekom..felicitari!!!

    • Nu stiu exact cu cine te certi si pe cine faci de cacat, pentru ca noi nu suntem Telekom.
      Insa, daca tot ii faci de cacat de la viermi mici la viermi mari, poate iti argumentezi afirmatiile, ca asa pot sa spun si eu ca toata lumea in afara de mine e de cacat, nu?

    • Pentru o sesizare la Telekom puteti fie sa trimiteti mesaj privat pe pagina oficiala de Facebook Telekom Romania, fie sa completati un formular online pe site-ul oficial Telekom.

  15. MA NUMESC P. SPERANTA MARIANA SI SUNT FIICA D-NEI S. VIORICA.TELEFONUL ESTE AL D-NEI SECHESEANU VIORICA ,0784******.D-NA ARE 80 DE ANI SI ARE NEVOIE DE TELEFON PENTRU CA NU LOCUIESTE CU MINE SI VREAU SA O SUPRAVEGHEZ.DE 2 LUNI INCARCA CARTELA SI NU POATE UTILIZA TELEFONUL,NICI SA APELEZE SI NICI SA FIE APELATA.IERI 28.05.2018 AM TELEFONAT LA 1234 SI AM VORBIT DE DOUA ORI CU PERSOANELE DE ACOLO CARE MI-AU SPUS INITIAL CA ACEST NUMAR NU ESTE IN SISTEM,DAR CAND AM DAT CNP-UL 2******** A FOST GASITA SI MI-AU SPUS CA TELEFONUL FUNCTIONEAZA,DAR TREBUIE SA CUMPAR CARTELA DIN NOU.AZI AM CUMPARAT-O,AM SCHIMBAT TELEFONUL,DAR TOT NU A MERS.AM SUNAT LA 1234 SI CEA DE-A TREIA PERSOANA MI-A SPUS CA ACEST NUMAR NU ESTE IN SISTEM.CAND AM DAT CNP-UL A FOST GASIT.SI MI-A SPUS CA FUNCTIONEAZA.AM TELEFONAT IAR ,DAR NU SE POATE,DESI SALARIATII DE LA TELECOM CAND O ANUNTA CEVA POT SA O SUNE.NU VREAU SA CRED CA FOLOSESTE ACEST NUMAR CINEVA SI MAMA DA BANII MEREU SA CUMPERE CARTELE ,NEPUTAND SA DEA TELEFON SI NICI SA PRIMEASCA DE LA CINEVA.ACEST TELEFON A FOST DAT CU ABONAMENT DE DVS. SI DUPA ACEEA EA A TRECUT LA CARTELA.ACUM I-AM LUAT ALT TELEFON SI TOT NU PUTEM UTILIZA TEL.VA ROG SA VERIFICATI IN CENTRALA CE SE INTAMPLA SI DE CE SALARIATII CAND IL VAD CAND NU.AVEM NEVOIE DE ACEST TELEFON,ALTFEL DECAT SA PLATIM CARTELE PE CARE LE FOLOSESC ALTII ,MAI BINE APELAM DE LUNA VIITOARE LA ALTE SERVICII.MULTUMESC

    • Noi nu reprezentam compania Telekom pentru a verifica de ce unii angajati vad cartela in sistem si altii nu, noi doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Aveti telefonul mamei dumneavoastra la indemana pentru a face cateva verificari?

  16. Buna seara am o problema in data de 15 mai am incarcat telefonul cu 6 euro si astazi am constatat ca nu sa activat optiune de 6 euro cum as putea recupera acei 6 euro ca nu i mai am in cont .multumesc.

  17. am achizitionat acum doi ani de la dvs un pachet de 10 euro cu abonament eu avand cartela .Solicit incetarea acestei optiuni (adica reziliez acest contract cu abonament de 10 eur/luna)

    • Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      La ce operator sunteti abonat, la Telekom?

  18. Vreau sa va sesizez o problema de fapt sa fac o reclametie a unui post telefonic inchis in luna ianuarie si care este facturat si acum in luna mai . Cum primesc un raspuns la aceasta ” hartuire Deja
    TELEKOM Romania Datele sunt urmatoare nr de telefon 0246 ***** pe numele P. Tatian care a decedat
    Am solicitat inchiderea postului in luna ianuarie si am predat echipamentul in luna februarie cand am fost contactată de cei de la sediu din drumul taberei. Am platitit factura si pentru martie ca zicea ca asa cere ontractul o luna dupa dar deja este prea mult vin facturile in continuare si pe aprile si mai.Am fost la sedoul din drumul taberei de fiecare data am facut sesizate dar degeaba. Unde si pe cine sa reclam sau sa atentionez ca este o situatie drja foarte supatatoare. Poate primesc răspuns de la dvs.sau e nevoie de sesizare la protecția consumatorului
    Toate datele privind facturile proces verbal de predare act de deces si toate documentele solicitate de functionarii telekom sun inregistrate in baza de date dar cred ca cel ce intocmeste factura o face dupa ureche sau nu știu cum sa o cataloghez. Scrie pe factura operator date cu caracter personal nr 292 va ajuta cu ceva ?

    • Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Din ce inteleg problema dumneavoastra este cunoscuta de cei de la Telekom din moment ce ati sesiat-o de mai multe ori insa numai ei o pot rezolva. Avand in vedere ca nu ati primit un raspuns nici pana acum, va recomand sa faceti o sesizare la OPC in care sa detaliati problema aceasta si in care sa treceti inclusiv numerele de inregistrare ale sesizarilor facute la Telekom.

  19. Prin prezenta va comunicam, ca fata de datele din contract,au intervenit urmatoarele schimbari:

    1. Adresa de comunicare a facturilor va fi la noua adresa Bacau, Calea *, nr. *
    2. Nr telefon/fax 0234******

    Va rog sa confirmati primirea mailului

    • Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru schimbarea adresei de facturare va recomand sa luati legatura cu responsabilul comercial de cont (daca aveti o astfel de persoana asignata contului dumneavoastra) sau sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom.

  20. Buna ziua

    Inca nu am primit nici un raspuns la cererea noastra nr 22**/02.03.2018, privind transferarea nr. telefon 0269****** din str * nr. * Sibiu la adresa str. * nr. * Cisnadie. In cazul in care nu se poate face transferul va rog sa anulati acest numar deoarece nu mai poate fi utilizat.
    De asemenea nu am primit raspuns nici la sesizarea noastra referitoare la cele 3 numere alocate si denumite in factura servicii internet mobil:

    078*******
    078*******
    078*******. Aceste numere nu sunt si nici nu au fost vreodata utilizate de societatea noastra.

    Va rog insistent sa analizati cele mai sus prezentate si sa ne informati urgent care sunt concluziile Dvs. In caz contrar vom proceda la rezilierea intregului contract si vom aplela in Instanta pentru recuperarea sumelor facturate nejustificat.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru problema dumneavoastra trebuie sa se verifice cererea de transfer a liniei telefonie fixe, caz in care va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii Telekom.

  21. Buna ziua. Am beneficiat de serviciul de internet telekom prin abonamentul bunicii.bunica a decedat,matusa a preluat abonamentul. M am mutat la alta adresa,unde am facut abonament la telekom pentru internet,tv. Va rog sa ma ajutati,sau sa ajutati pe matusa, cnp 2******** nr tel 0233****** sa rezilieze macar contractul la internet,pentru ca la adresa din str *nr *roznov,neamt,practic nu locuiește nimeni,dar de platit este de platit.va multumesc

    • Buna ziua,
      Pentru rezilierea contractului trebuie sa ajunga titulara contractului in unul din punctele de prezenta Telekom.
      Daca nu are aceasta posibilitate, sunati la serviciul de relatii cu clientii Telekom, in unele cazuri este posibil sa se rezilieze si de la distanta.

  22. Bună seara, sunt cu abonament Telekom, dar rețeaua a murit de ieri, 06.05.2018, chiar nu se poate interveni, toată ziua am încercat sî iau legătura cu un operator, dar culmea se întrerupe linia . Aveți o rezolvare sau plătim ca proștii . Eu cred că trebuie să schimb operatorul repede . M

    • Bună seara, vreau detalii despre căderea rețelei Telekom de 24 de ore .
      Am depus o sesizare la care mi sa promis că în treizeci de zile, 30 !!!!!!!!!, se va remedia situația .

      • Buna seara, din ce inteleg ati facut o sesizare ieri si vi s-a comunicat ca termenul de remediere este de 30 de zile. Desi cred ca nu va dura atat de mult, trebuie sa asteptati rezolvarea problemei. Eventual, daca doriti sa urgentati, trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom.

        • Ați înțeles exact, singura problemă e că nu putem folosi telefoanele, nu putem apela, primi apeluri, 30 de zile mi se pare cam exagerat pentru o zonă întreagă, cu abonamentele plătite la zi . Prestatorul nu are nici o obligație față de abonați, și da am contactat serviciul de relații cu clienții, unde o voce obosită mi-a zis ca să așteptăm 30 de zile, e nesimțire curată .

          • Din pacate, ei sunt protejati de contract, daca in contract este mentionat termenul de 30 de zile nu aveti ce face. Puteti face o sesizare si la OPC insa din cate stiu ei intervin in cazul in care contractul nu este respectat. Totusi, nu cred ca va dura 30 de zile, momentan nu a trecut mai mult de o zi.

  23. DORESC sa prelungesc contractu avand un nou tel. S8 la prelungire.
    EU nu pot sa ma prezint in Magazín
    Si doresc un nr direct sa por vorbi cu cineva

    • Va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii Telekom (aveti mai sus, in articol, modalitatile de contact) pentru a discuta privind prelungirea contractului.

  24. Buna ziua , am numarul de telefon 0234******, ____ cu numele de G. Vasile , adresa Str. Stefan cel Mare , Bacau ……
    Va aduc la cunostinta urmatoarele ;
    La numarul sus amintit , am pachet internet , televiziune , telefonie ..Foarete frecvent in special sambata , duminica , si de sarbatori , apar intreruperi de emisie ,internet , tv .Trebuind sa chem serviciul clienti . Ma face sa cred ,( cum aceste intreruperi se repeta numai in zilele amintite ), ca este ceva voit , dar de cine ?! Dupa ce inchei conversatia , receptionez emisia !! Eu nu platesc abonamentul redus ,nici in rate , asa ca doresc sa beneficiez de contractul incheiat cu Telekom fara anomalii ..Daca nu se rezolva in timp real problema sunt obilgat sa schimb operatorul !! Va rog retineti acest aspect ! Banuiesc ca persoanele care raspund la telefeon in legatura cu defectiunile habar nu au , de situatii , sau cine stie , si cum totul se intampla in zilele nelucratoare , dupa iti trimite tehn. pentru remediere , …Dar ce sa remedieze , ?! Imi asum cele relatate mai sus , raspund la telefon nr 0787******..Multumesc !!

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste problemele dumneavoastra, nu cred ca sunt cauzate intentionat. Doar ca unele zone/localitati sunt mai problematice din punct de vedere al calitatii serviciilor (probabil echipamentele sau infrastructura sunt mai proaste in zona). Atat timp cat problemele se rezolva repede, nu prea aveti ce sa faceti decat sa va mutati la un alt operator.

    • Salut Takacs,
      Pentru a primi inca un decodor pentru antena trebuie sa suni la serviciul de relatii cu clientii Telekom sau sa ajungi in unul din punctele de prezenta.

  25. Buna ziua. Parintii mei au abonament la telekom( tv, internet, telefon fox si mobil). In luna februarie mi-au cumparat un receiver si mi l-au trimis in Anglia. De vreo 2 zile nu merge deloc. Imi arata pe ecran ca e o problema tehnica, beculetul rosu care e pentru pozitia oprit fileaza. Nu pot sa cumpar in fiecare luna cate unul. Ce pot sa fac? Mulțumesc

    • Buna ziua,
      Va recomand sa apelati la serviciul de relatii cu clientii Telekom, poate au ei o solutie in astfel de cazuri desi cred ca este decodorul defect si trebuie sa fie trimis in service.

  26. Buna. In locatia mea se gaseste un stalp de la firma dv. Asi dori sa fie mutat pentu ca drumul nostru de acces in curte necesita reparatii si pentru a fi largit incurca lucrarea cu excavatorul. Cum procedati? Vreau sa fie mutat. Multumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In cazul dumneavoastra va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a muta stalpul si rearanja traseul cablurilor.

  27. Buna ziua,am primit o factura Telekom pe numele meu,deși nu mi am făcut eu abonament,se poate că altul mai străin să mi fi făcut abonament?și că am de platit 400si cv de Ron,de prin februarie anul asta arata factura,de la Telekom sema parc din Buc este.

    • Buna dimineata,
      Nu poate semna o alta persoana un contract in numele dumneavoastra decat daca are procura de la notar.
      Va recomand sa contactati compania Telekom pentru a clarifica de cand este contractul, ce servicii aveti si alte detalii.

  28. Buna ziua! Am cumparat o cartela valorica telekom ptr a reincarca cu 6 euro si nu s- a razut foarte bine acel cod de reincarcare, astfel ca , nu se inteleg cateva cifre. Cum imi mai pot recupera creditul? Multumesc!

    • Buna ziua. Nu cred ca aveti cum sa-l recuperati, daca nu se disting deloc acele cifre va recomand sa va adresati serviciului de relatii cu clientii Telekom, poate au ei vreo solutie in astfel de cazuri.

  29. Va scriu din R.Moldova, mun.Balti
    Nu am reusit sa activez Rouming din Romania, inainte de a intra in R.Moldova. Mobilul meu 0787383515 este blocat (nu retin codul la PUK SIM pentru al completa la SOS ).
    va rog sa ma ajutati cu o informatie cum sa procedez. Domnul Emanuel Constantin de la serviciul vanzari telecom cunoaste detalii despre mine si contractele mele telecom.
    Va multumesc.