Serviciul de relatii cu clientii Telekom poate fi contactat atat telefonic cat si prin e-mail, fax sau posta. Iata care sunt posiblitatile de a contact.

La fel ca la toti operatorii te telefonie mobila, internet si televiziune din Romania, sesizarile la compania Telekom se pot face prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

In cazul in care nu doresti sa apelezi la call center pentru a-ti rezolva problemele, poti trimite un email. De cele mai multe ori, sesizarile prin email se rezolva mult mai rapid decat cele luate telefonic. In plus, nu trebuie sa mai astepti si sa suporti acele sunete enervante pana in momentul in care esti preluat de un operator.

Iata cum poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom:

  1. Apel telefonic: Pentru a apela serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234, din reteaua Telekom sau la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, din celelalte retele nationale. Acest serviciu este disponibil 24/7. Pana a fi preluat de un consultant, iti poti rezolva problema folosind meniul robotului.
    In plus, inainte de a fi preluat de catre un consultant, trebuie sa te identifici. Pentru asta trebuie sa introduci un numar de telefon sau un CNP/CUI. Acest lucru este valabil doar pentru abonamente.
    Meniul prin care poti naviga telefonic este urmatorul:
    -Tasta 1 pentru a afla cele mai noi promotii, prelungirea sau modificarea abonamentului/contractului actual.
    -Tasta 2 pentru platile facturilor, informatii despre facturile emise si cost control.
    – Tasta 3 pentru asistenta tehnica pentru toate serviciile Telekom (internet, televiziune si telefonie mobila/fixa)
    – Tasta 4 pentru informatii privind statusurile unor cereri de instalare, modificarea datelor de abonat sau aflarea/resetarea codurilor puk.
    – Tasta 5 pentru reincarcarea cartelelor prepay de pe contul de abonat
  2. Apel telefonic premium: Acest serviciu este disponibil pentru persoanele ce doresc sa fie preluate imediat de catre un operator Telekom. Numerele pentru a contacta serviciul premium sunt 0903904903** si 076ROAMING (0767626464)*** pentru informatii privind serviciile de roaming. Preturile pentru aceste apeluri sunt taxate cu nu mai putin de 1.92 Euro/apel.
    La apelarea acestui numar, fiecare client este informat in privinta tarifelor acestui apel.
  3. Sesizarile prin e-mail. Pentru a deschide o sesizare prin e-mail catre serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa accesati pagina telekom.ro/contact si sa completati datele. Pentru a putea fi identificat mai usor, puteti pune la intrebare, codul de client, numarul de telefon si/sau cnp-ul.
  4. Sesizarile prin posta/fax. Numarul de fax unde se pot deschide sesizari este +40219255; iar adresa fizica unde se pot trimite sesizarile, prin posta este Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.
  5. Facebook. Putem face sesizari inclusiv prin intermediul platformei de socializare Facebook, prin pagina Telekom Romania (@telekom.romania).
  6. Chatbot Tim – O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

Sesizari si reclamatii deranjamente online Telekom MyAccount

O noua metoda pentru a sesiza online un deranjament Telekom este contul Telekom MyAccount, ne logam, selectam Servicii MyAccount – selectam abonamentul la care avem probleme (este afisata si adresa unde este furnizat serviciul)  – Continua – urmam pasii afisati pe ecran pentru inregistrarea unei sesizari. Daca este anuntata o avarie in zona, vom primi un mesaj de confirmare in acest sens.

Telekom pune la dispozitie urmatoarele adrese e-mail pe care putem trimite solicitarile noastre, in functie de probleme:

  • reclamatii@telekom.ro – adresa e-mail dedicata reclamatiilor/sesizarilor pe care dorim sa le facem;
  • info@telekom.ro – adresa e-mail pentru a solicita informatii despre serviciile Telekom;
  • rezilieri@telekom.ro – adresa dedicata rezilierilor prin e-mail;
  • comenzi.online@telekom.ro – adresa dedicata comenzilor online, fie ca dorim informatii, dorim sa facem o comanda sau dorim sa anulam o comanda online;
  • credit@telekom.ro – aici putem face confirmarea platii trimitand dovada platii (chitanta);
  • publicitate@telekom.ro – situatii generale/legate de publicitate;

Cum putem rezilia contractul Telekom?

In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
  • pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
  • prin fax la numarul 0214403390;
  • prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

Cum putem suspenda temporar abonamentul Telekom?

Suspendarea abonamentelor Telekom se poate face oricand pe perioada nedeterminata, pentru suspendare trebuie ca titularul contractului sa contacteze serviciul de relatii cu clientii Telekom; Suspendarea este gratuita;

Cele mai frecvente probleme intalnite in reteaua Telekom sunt:

  • probleme cu semnalul retelei 2G/3G/4G (lipsa semnal sau pierderi de semnal);
  • cand nu functioneaza datele mobile in reteaua Telekom sau functioneaza cu o viteza foarte redusa;
  • lipsa semnal sau semnal slab la televiziunea Telekom (cablu tv sau antena satelit);
  • lipsa setari pentru internetul mobil;
  • probleme de facturare (neprimirea facturii, servicii facturate eronat, facturi achitate si serviciile inca nu sunt reconectate, modalitati de confirmare a platii);
  • nefunctionarea internetului fix Telekom (erori la conectare);
  • lipsa ton la telefonia fixa Telekom;

In cazul in care doresti sa apelezi call center-ul pentru a seta internetul pe cartela sau abonament, le poti cere gratuit pentru telefonul tau in comentarii, dand click pe articolul: Setari internet telekom.

Update 26.08.2020: O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1223 COMENTARII

  1. Buna ziua…,pentru serviciul relații clienți Telekom ;Va Rog sa
    bine-voiti ștergerea din sistem-date Telekom a abonatului BARBU Constantin deoarece omul a DECEDAT in 2017 luna
    Ianuarie,…La Ag .Dorobanți a fost prezentat certificatul de Deces ,evident si o copie xerox
    La începutul lunii Februarie,din start trebuia anulat abonamentul ,lucru pe care funcționării de acolo in „nesimțirea” lor nu au bine-voit să-l finalizeze,fapt ce a determinat emiterea de facturi fara acoperire ,1 An, si 3 Luni,post-mortem la adresa Defunctului .Menționez ca la momentul decesului ,titularul de abonament Telekom Nu avea datorii. Aduc la cunoștință inteligentei de la facturi sa se auto sesizeze,…ca un mort NU Poate sa fie amendat cu Preventel,si amenințat cu procese .Ați pângărit memoria unui om ,prin solicitarea de foloase necuvenite după moarte.V-am adus 6 certificate pe aceași persoana decedata in decursul anului trecut ,si anul acesta ,s-au ” pierdut” in arhiva Ag.Dorobanți .Managerul inexistent de acolo nu a fost pus in tema,la modul corect, am solicitat audienta ..,de fiecare data era „plecat”. In cazul acesta recurg eu la un proces cu despăgubiri morale de laTelekom * incapabilii …, sa plătească abuzul in serviciu …Aștept răspuns urgent de la o persoana competenta cu capul pe umeri de la Telekom București .

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Intr-adevar, dupa prezentarea certificatului de deces ar fi trebuit sa fie anulat acel contract.
      Va recomand sa faceti o sesizare la Telekom (aveti mai sus, in articol, modalitatile de contact) deoarece trebuie sa se verifice de ce nu s-a anulat contractul pana acum.

    • Sunt in aceeasi situtie. Nu rezolvati nimic cu sesizari tot la ei. Apelati la Protectia consumatorului care se va ocupa de tot. Facturile post-mortem au continuat,DE ASTA DATA CU MINUS SUME, au AJUNS LA O DATORIE DECENTA A MORTULUI, e hilar. Dar au incetat telefoanele de amenitare,deocamdata.

      • Credeam ca este o problema izolata insa se pare ca si alti abonati au mai avut astfel de probleme.
        Intr-adevar, si eu sunt de acord ca se poate rezolva problema mult mai repede cu OPC.

  2. Buna ziua!
    As vrea sa mă ajutați în legat de pachetul romtelcom .. Mi sa închis ieri netul și aseară la ora 17:07 am achitat factura și încă nu mio pronit televiziunea nimic ce pot face?

  3. Mi-am reînnoit abonamentul în decembrie 2017 mirați trimis 2 telefoane un Samsung j3 și un allviev a 6 care o fost defect softul de două ori lam trimis la reparat şi acuma nuie mai merge difuzorul se aude foarte încet şi bâzâie telefonul ie stricat decembrie să mai plătesc abonament dacă nu sunteți în stare să îmi dați alt telefon dacă ăla mil trimiteți tot stricat
    Vreau un nr de telefon de la bucureşti
    De două ori la reparat şi tot stricat ie telefonul
    Iau reparat softul şi iau stricat difuzorul
    Ce puteți face?

    • Noi nu reprezentam un operator de telefonie, doar oferim informatii si suport in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta problema trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom.

  4. Buna ziua, In data de 12.03.2018 fiind la sfarsit de contract cu abonamentul numarului de mobil 07********, am fost sunat de catre d-na Ana Maria Danila, de la o agentie Telekom din Constanta (de pe nr 0241 604 199) pentru a-mi oferi prelungirea contractului pe inca 2 ani, existand o oferta de care pot beneficia numai persoanele care au Telekom fix (eu avand si telekom fix 0243 ******), specificandu-mi ca aceasta este o portare si ca noul SIM imi va fi trimis prin curier si asa imi voi accesa noul abonament. Pe data de 16 martie (seara) numarul meu de telefon a devenit nefunctional, acesta fiind suspendat. Am asteptat curierul care nu a mai venit, pentru ca doamna agent Danila, daduse acestora ca numar de contact, chiar numarul pe care mi l-au blocat pe 16. 03, care a dus la rambursul coletului cu cartela SIM. Data limita a sosirii coletului cu cartela SIM la mine era 21.03.2018 Pana pe 28 martie, data la care redactez prezenta reclamatie, nu s-a rezolvat nimic cu portarea si cu prelungirea abonamentului, eu am ramas fara numarul de telefon si lucrurile par sa nu aiba iesire. Am sunat de nenumarate ori la „relatii cu clientii”, acestia transmitandu-mi ca nu se poate face nimic deoarece exista o cerere de portare in retea si singurul care o poate rezolva sau anula, este operatorul care a emis-o. Doamna Danila este de negasit si de cate ori am apelat numarul de Constanta de pe care m-a sunat sa-mi propuna prelungirea contractului, mi-a raspuns o colega care a refuzat sa mi-o dea la telefon zicand ca o sa ma contacteze dansa imediat ce va putea. Sunt deja 12 zile de cand mi s-a suspendat numarul. Normal era ca in momentul in care primesc noul SIM, sa-mi fie suspendat si vechiul abonament pentru a trece la cel nou. Am impresia ca ma pierd in detalii… sper sa intelegeti. Pe scurt: eu, cu abonament achitat tot timpul la zi, sunt sunat sa-mi prelungesc contractul pentru inca 2 ani, sunt de acord, mi se dezactiveaza numarul (072*******) si raman cu el suspendat pana in ziua de azi (28.03.2018) si ma intreb cate zile de acum in colo. Va rog din suflet, eu am nevoie expresa de numarul acela, de numarul meu de telefon, si va rog sa ma ajutati sa mi se rezolve cererea de portare sau aceasta sa fie anulata pentru a putea merge la orice magazin Telekom si sa-mi reinoiesc contractul. Numarul meu de contact este: 072******* Va rog sa analizati, sa verificati , sa dispuneti si va mai rog sa imi comunicati cele hotarate. Va multumesc,

    • Buna ziua. Aceasta este o situatie mai complicata pe care, din pacate, doar cei de la Telekom o pot rezolva. Insa, va recomand sa va adresati la OPC cu aceasta situatie deoarece in 3 zile lucratoare trebuia ca numarul sa fie portat, conform legii.

  5. Mai nou, celor de la Telekom nu le mai poti adresa a sesizare on line deoarece nu mai are decat formular de ADRESAT INTREBARI
    Am o mare nemultumire cu acestia, am sesizat din data de 30 ianuarie 2018 ca incepand cu data de din 10 mai 2017 mi au perceput costuri suplimentare insa nu au dorit sa raspunda.Nu i problema ca si data trecuta am rezolvvat tot cu Protectia consumatorului numai ca de data asta voi face scandal si in presa.
    Apropo de formularyl de intrebari,dupa ce am trimis un astfel de formular la cateva zile am fost apelat o singura data de acestia,eram langa telefon am incercat sa raspund dar a inchis.Sunt convins ca asa rezolva ei toate intrebarile.
    Anul trecut desi platisem telefonul de cateva zile,intr o zi,cand au vrut ei mi au inchis telefonul cand chiar aveam mare nevoie de el iar dupa cateva ore la deschis cerandu si scuze ca a gresit.Trageti concluzia cat de mizerabil se pot purta cu clienti.

    • Nemultumiri exista la toti operatorii de telecomunicatii, desi stiu ca la Telekom, UPC si RCS RDS sunt cele mai multe.
      Sunt sigur ca veti reusi sa rezolvati daca va adresati din nou la OPC.

  6. Subiect
    sesizare din 28.02.2018 servicii telefonie

    Răspuns Telekom Romania Suport (03/16/2018 11:13 a.m.)
    Buna ziua,

    Situatia sesizata de dvs. este cunoscuta. Aveti deschisa sesizarea cu numarul 70890285. Va asiguram ca se depun eforturile necesare pentru a rezolva cat mai repede aceasta situatie.
    Ne cerem scuze pentru disconfortul creat!

    Va multumim,
    Echipa Telekom Romania.

    Telefonul fix si internetul apartinand lui BRATU GRIGORE , com Jaristea , jud VRANCEA. 0237******
    nu functioneaza din data de 28.02.2018, aprox o luna!!!
    Mai multe sesizari au fost deschise , am primit confirmari ca pe data de 10.03 – prima tentativa de reparatie, apoi pe 23.03.2018 , a doua promisiune – AU ESUAT – AMBELE!
    In call center raspund cerd ca robotei , care ne preia reclamatia si ne asigura ca ne-o vor transmite!
    Motivele invocate de companie:
    – alti furnizori au deranjat cablurile!
    – furt de cablu!
    – astazi nu au venit cablurile!
    Glumiti domnilor?
    Pe cand o noua promisiune? Aveati obligatia sa ne anuntati dvs. de termenul real de remediere, dar imi dau seama ca ati prevazut in contract 30 de zile ca sa nu aveti batai de cap.
    Dar respectul fata de clienti de la care se incaseaza sume considerabile pentru servicii de slaba calitate, ce spuneti?
    In zona nu exista nici un alt funizor de comunicatii, corect ar fi sa nu mai reinventati motive, acest telefon face obiectul foarte multe sesizari anuale si cu termen de remediare foarte mare.
    Mi-am pierdut rabdarea demult, acum voi anuta ANPC -ul, despre situatia prezentata!

    • Sa inteleg ca din 28.02.2018 nu au reusit rezolvarea problemei privind telefonia fixa pe motiv ca au fost furate cablurile? A trecut o perioada foarte mare de cand ati reclamati acest deranjament si chiar va recomand sa faceti si o sesizare la ANPC, deseori ei urgenteaza rezolvarea.

  7. Salut! Exista o extraoptiune de mai putin de 5 € la care sa primesc trafic de date nelimitat si minute in retea?am de o luna o cartela prepay telekom.

  8. Buna ziua!am renuntat la serviciile telekom în ianuarie am depus cererea in februarie am fost contactat și am renuntat la serviciile oferite de telekom în februarie mia venit încă factură ce am platit iar acum in martie mi-a venit încă o factură dar acum in minus! Ce înseamnă această factură?ce trebuie să fac?
    Multumes

    • Buna ziua,
      Probabil in februarie deja se emisese factura pentru luna martie, motiv pentru care in martie s-a verificat cererea de reziliere si s-a emis o factura storno pentru serviciile de care nu mai beneficiati. Aceasta este presupunerea mea insa pentru a primi un raspuns exact, va recomand sa apelati la serviciul de relatii cu clientii, aveti mai sus modalitatile de contact.

  9. Daca am un stalp de la Romtelecom in curte de 20 ani pot primi o chirie? Pe vremea cand am avut telon acasa nu am avut nicio facilitate,unde ma pot adresa ca sa pot primi despacubiri de la romtelecom.am intrebat pe cineva din teren angajat la romtelecom si a dat din umeri.Va rog sa ma ajutati ca daca nu fac toate demersurile in instanta.

    • Din cate stiu ar trebui sa puteti negocia un acord prin care sa aveti serviciile de la Telekom gratuite sau sa primiti o suma lunara drept chirie.
      Pentru aceasta situatie trebuie sa apelati la serviciul de relatii cu clientii Telekom (aveti mai sus modalitatile de contact).

  10. Buna ziua ! Am facut si eu o cerere pentru instalarea de internet prin fibra intr-un magazin telekom din Craiova la sfarsitul lunii februarie. Mi s-a spus ca in cateva zile se rezolva dar nu s-a mai rezolvat. Ce se intampla ? Adresa mea este Beharca, nr.* Cotofenii din fata Dolj.Va multumesc.

    • Buna ziua,
      In punctele de prezenta exista posibilitatea sa nu primiti informatii corecte despre timpul estimativ privind instalarea deoarece scopul lor este sa semnati contractul si daca v-ar spune care este termenul real poate nu ati mai fi dispusa sa asteptati.
      Este posibil sa dureze mai mult, mai ales fiind zona din mediul rural, ei nu au o echipa in fiecare localitate decat in orasele mari. In localitatile mici este o echipa care acopera o zona intreaga iar daca in Cotofenii din Fata nu sunt mai multe instalari, ei nu vor veni.
      Oricum, va recomand sa apelati la serviciul de relatii cu clientii Telekom (deranjamente) si sa faceti o sesizare pentru urgentarea instalarii.

  11. Nu stiu ce sa intinplat am platit factura Telekom si totusi nu sint conectata la tv.
    Am fost deconectata pentru neplata si am platit ieri la paypoint.
    Am fost la sediu si mi sa spus ca in zece min voi avea si totusi nu sa intinplat.

    • Daca platiti prin PayPoint, dureaza mai mult inregistrarea platii in baza lor de date, drept urmare este nevoie sa mai asteptati.
      Daca doriti, puteti apela la serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a face dovada platii.

  12. Buna ziua! Sunt d-na Paraschiv Georgeta din Moreni, Str. educatiei Nr 1. Am fost ieri la dv. pentru inlocuirea decodorului . A venit de la deranjamente acasa la mine dar din pacate eu nu ajunsesem( am depins de un autobuz) Va dau
    nr cod abonat:4***** nr telef. 0232*****. Va rog sa trimiteti din nou pe cineva. Va multumesc!
    Mentionez ca acest decodor a mai fost reparat de3 ori. Mai am un decodor dar nu se potriveste la televizorul nou( Philips)

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta situatie trebuie sa ii contactati pe ei, aveti mai sus modalitatile de contact pentru serviciul de relatii cu clientii.

  13. POT PRIMI UN RASPUNS CAND POT FOLOSII TELEFON DEOARECE NU ATI ANUNTAT NIMIC DESPRE ACEST LUCRU PRIVIND FAPTUL CA TELEFONIA NU FUNCTIONEAZA CE S A INTAMPLAT

    • Incercati sa restartati telefonul. Compania Telekom a avut in cursul zilei de ieri o avarie la telefonia mobila.

      Conform acestora, problema trebuia sa se fi rezolvat pana acum.

  14. de ce imi mariti factura mereu
    contractul este de 41 la curs de azi41.78 lei iar voi ati adaugat ilegal un antivirus si cine stie mai tirziu ce ia sa imi trimita cineva unde am semnat eu vre o modificare
    va multumesc
    si asa netul merge foarte greu uneori

    • In primul rand, in legatura cu factura dumneavoastra, va rog sa-mi detaliati exact ce aveti in factura (fiecare serviciu si suma platita), pentru a putea vedea de ce platiti atat.
      Iar in legatura cu functionarea greoaie a internetului, anuntati-ma cand va functioneaza greu pentru a face verificari.

  15. platesc aiurea telefon fix fara sa am contract cu voi.
    fostul propietar a facut trei cereri de suspendare dar voi santeti niste j**** si o tot taraganati ca sa incasati facturi in continuare . daca si luna aceasta mai vad factura de rom telecom la usa mea nu stiu ce fac
    SA FACUT A TREIA CERERE DE ANULARE A UNUI POST TELEFONIC CARE NU MAI FUNCTIONEAZA DE CINCI LUNI ,SA SCHIMBAT PROPIETARUL CASEI
    021****** SE FACTUREAZA DIN BURTA .

    • In primul rand, te rog sa nu mai adresezi injurii deoarece nu sunt tolerate pe acest site.
      In al doilea rand, noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii/suport in limita posibilitatilor.
      Pentru rezolvarea problemei trebuie sa apelezi la compania Telekom (ai variantele mentionate mai sus) deoarece probabil exista un motiv pentru care nu s-a reziliat acel abonament de telefonie fixa.
      In acest caz doar Telekom poate sa iti ofere un raspuns/o solutie.

    • Buna,
      Nu cred ca despre asta este vorba, decat sa lase o adresa e-mail pe care nu se uita nimeni mai bine pun formular de contact iar solicitarea ajunge acolo unde trebuie (in functie de tipul de problema pe care il selectam).

  16. Buna ziua! Am o problema legata de internetul pe mobil, nu funcționează 3G. Folosesc un Android, Ulefone S8 se numeste telefonul. Aveti idee de ce nu functioneaza 3G?
    Cat timp sunt in Bucuresti am internet 3G, iar cand ajung acasa, undeva la periferia Bucureștiului pierd 3G daca opresc datele
    Am incercat si cu o cartela Vodafone sa vad daca problema este de la telefon sau de la retea
    Si la Vodafone mi-a functionat 3G oriunde
    Deci este de la Telekom problema
    Problema este ca atunci cand sunt la periferie am viteza redusa la internet

    • Descarcati aplicatia Ookla Speedtest de pe magazinul Android
      este gratuita
      dupa ce ati descarcat-o, efectuati un test de viteza
      dupa care reveniti cu valorile rezultate (download si upload)
      Pentru a-mi putea face o idee despre cat de redusa este viteza de internet, sa stim daca are rost o sesizare la Telekom, deoarece au anumite limite in care intervin

    • Pentru aceasta problema trebuie sa apelati la serviciul de relatii cu clientii Telekom, posibil sa fie o avarie in zona. Aveti modalitatile de contact mai sus.

  17. Buna ziua am un abonament la cozmote ..telecom….problema mea e ca am vb pina acum cu fata mea care e in suedia la puscarie am putut vb mereu ea vb de pe cartela …mia zis ca sa schimbat tarifu si minutele acolo ce avea in oferta si ca va vb ci mine doar 3 minute acum …dar de 2 saptamini ma suna si nu pot vb cu ea de ce ?e prob de conexiune ?am iesit afara unde stiu ca am conexiune si degeaba ..ea cind suna vb robotul si dupa trebuia sa apas asterixul adica # ce se intimpla ca nu stiu ce sa mai fac …sa fie din tel meu si nu stiu eu ?am un samsun j5..sau sateliti ?sau acest roaming ? Va multumesc daca ma puteti ajuta in vreun fel …sau pe ce sa apas sa merga acest apel din suedia

    • Buna ziua,
      Daca nu functioneaza apasand nici * nici #, atunci va recomand sa luati legatura cu acea inchisoare sa vi se explice care este modalitatea de a primi un apel de acolo, ce taste trebuie sa apasati mai exact.

  18. Multumesc de raspuns. De la Posta Romana am adeverinta si mi-a sugerat sa obtin si de la Romtelecom o astfel de adeverinta. Pe mine ma intereseaza un calcul al partii variabile incasate de Romtelecom in perioada 1992-1998. Imi este necesara la recalcularea pensiei. Din aceasta cauza imi trebuia o adresa de mail la care sa trimit copie dupa cartea de munca din care reiese perioada solicitata. Multumesc!!!

    • Nici Telekom nu au o adresa publica a celor de la Resurse Umane insa au AICI un formular de contact pe care il puteti completa si in mod normal ar trebui sa ajunga unde trebuie solicitarea.
      Numai bine!

  19. Pentru a obtine o adeverinta de la serviciul personal de la un fost angajat la Posta Romana la ce adresa de email trebuia sa ma adresez? Precizez ca la inceputul anilor 1990 Posta era impreuna cu Telefoanele sub denumirea de PTTR. O dresa de email va rog.
    Multumesc!!

    • Nu stiu daca Posta Romana are o adresa e-mail publica a celor de la Resurse Umane insa ai putea incerca pe adresa de mail suportclienti @ posta-romana.ro in speranta ca ei vor redirectiona solicitarea catre departamentul care se ocupa de aceste adeverinte.
      Nu stiu exact cine te-ar putea ajuta insa cred ca Posta Romana, in perioada 1949 – 1989 Ministerul Postelor si Telecomunicatiilor a preluat compania de telecomunicatii existenta atunci urmand ca in 1989 sa se infiinteze ROM-POST-Telecom iar abia in 1991 a inceput sa existe Romtelecom ca operator de stat separat.

      Deci, cred totusi ca la Posta Romana ar trebui sa te adresezi.

  20. Sunt abonat telecom in vara i a cazut sistemul eu am sesizat de doua ori ca nu primesc factura ei si au cerut scuze au promis remedierea ulterior am primi haotic notificare iar acum am primit si penalizari pentru neplata desi am platit pana azi chiar mi au sistat telefonul desi am sunat la ei si am trimis mail ei au raspuns ca au trimis la departamentul abilitat… ce ma sfatuiti si azi am stat o ora jumate in telefon la serviciul clienti fara o rezolvare

    • Unde platiti (banca, online, posta, transfer bancar, etc.)? Este posibil ca pana cand se inregistreaza plata sa se depaseasca data scadenta a facturii si sa se suspende serviciile. In legatura cu ultima data cand v-a fost suspendat serviciul, ce factura ati platit si in ce data?

      • Nu categoric!
        Idea este ca au avut sistemul blocat cateva luni si eu nu pot plati factura numai dupa ce este emis nepermitand sa platesti in avans,am vorbit cu ei multe ori pe tema asta promitand rezolvare dar nici o data cu raspuns. Din ianuarie am sezizat acelasi lucru in scris si acelasi rezultat. Dupa emiterea facturi maxim in 5 zile a fost platit.
        De multe ori ei neemitind factura nici pe mail nici sms

        • Am inteles. Din pacate, neprimirea facturii nu ne exonereaza de la neplata acestora, drept urmare tot ce va pot recomanda este (momentan) sa apelatila ei in jurul zilei in care se emite factura pentru a primi datele necesare facturarii. De obicei cum platiti factura?

          Este o problema destul de rara aceasta cu netrimiterea facturii prin mail/SMS, in format fizic se intampla des insa in format electronic este ciudat, nu mi s-a intamplat niciodata nici la Telekom, nici la alti operatori.

          Incercati sa mai insistati la ei pentru rezolvarea problemei, in cazul in care nu o rezolva in 30 de zile, va recomand sa faceti sesizare la OPC.

  21. reclamatie

    Am facut abonament telecom pentru televiziune si internet si pe factura apar si 2 abonamente de telefonie mobila . Cum rezolv aceasta problema eu nu am primit si nu ma folosesc de aceste 2 abonamente telefonice

    • Ai cerut abonamente de telefonie mobila? Unde ai facut contractul, intr-un punct Telekom, la un agent de teren, online sau telefonic?
      Daca nu ai cerut aceste abonamente si nu ai primit cartelele pentru ele, atunci n-ar trebui sa iti apara pe factura si sa le platesti.
      Sa nu platesti factura, mai intai ia legatura cu ei telefonic (mai sus in articol ai modalitatile de contactare ale serviciului de relatii cu clientii) sau sa te prezinti intr-un punct de prezenta pentru a clarifica problema.
      Preferabil ar fi sa ai si contractul pentru a verifica exact ce ai cerut si ce ti s-a oferit.
      Ai citit contractul?

  22. solicitare reziliere contract

    Buna ziua,

    Va rog reziliere contract pentru nr de telefon 021*******.
    La adresa nu mai locuieste nimeni.
    rog detalii pentru formalitati.

    Multumesc,

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii/suport in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste rezilierea, trebuie sa ajunga titularul contractului cu actul de identitate in unul din sediile Telekom.
      Daca nu aveti aceasta posibilitate, va recomand sa contactati compania Telekom prin una din modalitatile expuse mai sus, in articol.
      Sa aveti in vedere si faptul ca, daca inca mai aveti perioada contractuala, trebuie sa achitati taxele mentionate in contract pentru reziliere anticipata.

      Puteti sa-mi dati reply daca doriti alte informatii sau aveti neclaritati.

      • Buna dimineata!!vad ca sunteti f bn informat privind regulile telekom.Mie mi.a fost portat nr.de tel catre un abonat din Sibiu,fara acordul meu si fara voia lui pt.ca angajatul telekom a gresit nr cand a facut portarea.Pur si simplu am ramas fara nr de telefon.Desi am depus reclamatie nu s.a rezolvat nimic.Cum este posibil sa ma oblige sa renunt la acel numar pt.incompetenta lor?

        • Buna dimineata,
          A fost intr-adevar o greseala a angajatului, in mod normal se verifica atat numarul de telefon cat si seria SIM-ului pentru a se asigura ca acestea corespund si pentru a evita erori. Insa cine nu munceste nu greseste. Cand ati facut sesizare? Ma astept sa rezolve destul de repede, avand in vedere ca este o greseala de a lor.
          Nu cred ca au cum sa va oblige sa renuntati la acel numar doar ca unele probleme au nevoie de mai mult timp pentru verificari/rezolvari.

        • Buna dimineata,
          Nu renuntati la sesizarea dumneavoastra si se va rezolva. Trebuie doar sa insistati continuu pana la solutionarea problemei. 🙂
          Asteptam noutati cu privire la problema dumneavoastra. Chiar sunt curios cum se va rezolva.

  23. Buna ziua !!!
    Sunt client telecon dar mai presus de atit am fost angajat Romtelecom 35 de ani
    Sunt din Vrancea Panciu si as dori sa iau legatura cu departamentul HR telefonic sau
    e-mail si va rog sa-mi comunicati macar una din solicitari .
    contact 0721 ******
    0787 ******
    0237 ******

    • Buna ziua,
      Puteti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii si sa comunicati acolo ca doriti sa contactati departamentul HR, deoarece nu au date de contact publice.

          • NU VA AJUTA CAPUL ???????
            EU AM FOST ANGAJAT ROMTELECOM 35 ANI NU MAI VREAU SA MA ANGAJEZ NIODATA LA VOI SUNT PENSIONAR SI VREAU O ADEVERINTA DE LA TELECOM SI ATIT !!!!!!!

          • Ma ajuta capul destul dar nu am de unde sa imi imaginez pentru ce ai tu nevoie sa contactezi HR-ul.

            De asemenea, nu stiu cum e posibil ca un angajat de 35 de ani sa nu cunoasca pe nimeni de la HR sau sa poata lua legatura cu un angajat care sa ofere o mana de ajutor. Inseamna ca ai lucrat in padure singur.

            Apropo, noi nu reprezentam compania Telekom, nu stiu cum te-a dus capul sa crezi asta.

    • Te referi la internetul fix (prin cablu) sau la internetul mobil? Daca esti dispus putem face cateva verificari, posibil sa reusim sa identificam sursa problemei si sa o rezolvam.

  24. Bună seara sînt Cristi si am următoare problema :Am prelungit telefonic contractul cu firma Telekom după care am primit prin postă contractul care nu corespunde cu ce am vb.la telefon.Având in vedere ca exista diferența între ce am vb. si ce contract am primit eu vreau să renunț la contact.Mentionez ca sînt in perioada de 14 zile când pot renunța la noul contrac.Ce trebuie să fac pt a anula contractul? Mulțumesc pt atenție.

      • Bună seara .Am contactat telefonic firma TELEKOM si sa spus ca rezilierea se face la magazinele TELEKOM sau partenere.Am fost la Germanos,…I.BOX si Telekom si mi-AU spus ca un contract facut telefonic se reziliaza numai telefonic .Nu stiu ce să mai fac.Am facut si sesizare telefonica referitor la neconcordanțe dintre ce am vb si ce am primit scris. Este o solutie PROTECȚIA CONSUMATORULUI ?

        • Buna seara,
          Aceasta este o grava problema de comunicare intre angajatii Telekom iar timpul trece, o solutie poate fi si OPC-ul insa asigurati-va ca aveti numere de inregistrare la sesizari. Va recomand sa apelati din nou telefonic si sa le comunicati toate demersurile pe care le-ati facut deoarece in mod normal, un contract semnat/aprobat la distanta se poate rezilia tot la distanta conform legii.

    • Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii/suport in limita posibilitatilor.
      Daca doriti sa luati legatura cu compania Telekom, aveti mai sus (in articol) modalitatile de contact.
      Altfel, puteti sa lasati un comentariu cu ce problema aveti sau ce informatii doriti si o sa incercam sa va ajutam.

      • Poate îmi spuneți dacă rețeaua Telekom are o problema cu semnalul de cablu…..că nu funcționează televizorul! Am incercat sa contactez un operator pe toate Nr de telefon existente , am trimis e.mail , dar nu am reușit să am un răspuns sau sa vorbesc cu cineva ! Mulțumesc !

        • In ce localitate va intereseaza si la ce adresa? Ce problema aveti: nu aveti semnal, aveti semnal slab (purici), semnal prea mare/puternic (dungi suprapuse)?

  25. Dl Cosmin Ungureanu am o mare problema!!In urma portarii de la Telekom la Vodafone toate numerele de Telekom nu ma mai pot contacta(le spune ca am telefonul inchis)sii facturile de la Telekom mii se emit luna de luna!Daca nu voi fii contactat in cel mai scut timp de un reprezentant Telekom voi decurge la.metoda de a face plangere la protectia consumatorului!

    • In cazul in care se emit in continuare facturi la Telekom inseamna ca portarea nu s-a realizat. In mod normal portarea se efectueaza in 3 zile lucratoare in caz ca nu intervin alte probleme iar daca sunt probleme ar fi trebuit obligatoriu sa fiti contactat. Drept urmare, luati legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom (aveti mai sus, in articol, modalitatile de contactare) si detaliati aceasta problema, cu sigurata o sa fiti ajutat. Trebuie sa se verifice stadiul portarii si problema intervenita.

    • Noi nu reprezentam compania Telekom.

      V-au fost dublate facturile sau serviciile facturate? Poate daca ne detaliati problema, reusim sa va ajutam cu informatii.

  26. Sesizare:
    -in data de 11.11.2017 la ora 15:12 am primit un sms in care eram informata ca optiunea mea se dezactiveaza la noapte, imediat dupa primirea sms-ului am deazactivat datele mobile
    -pe 12 11.2017 am incarcat cu 5 eur pentru a-mi reactiva optiunea 5. In acel moment creditul meu era 9.61, fapt verificat la *100# ulterior activand optiunea 5. La ora 19:41 am primit sms de confirmare a activarii extraoptiunii 5 retragandu-mi-se 5 eur din sold.
    La caterva zile am verificat cati giga mai am din datele mobile incluse in optiunea 5 si mai aveam aproximativ 4 giga, totodata am verificat si creditul disponibil constatand ca acesta este 0.
    Am facut doua sesizari verbale la serviciul relatii cu clientii, aceastea au fost inregistrate cu nr ****/**.11.2017 si ******/**.11.2017 in care am precizat aspectele precizate mai sus.. Pentru prima sesizare am primit raspuns in 24 de ore, iar pentru a doua in 8 zile. Raspuns pe care l-am primit la ambele sesizari a fost ca cei 4,61 eur au fost retrasi pentru date mobile. Cosider ca raspunsul a fost unul vag, neplauzibil fara a se face verificari.
    Motivez acesatea pentru ca acest lucru nu este posibil deoarece trebuia intai consumate datele din optiunea 5, cei aproximativ 4 giga disponibili.
    Avand in vedere motivatia de mai sus va rog sa faceti verificarile corespunzatoare pentru a mi se returna soldul.
    Va multumesc anticipat!

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar incercam sa oferim informatii/suport in limita posibilitatilor.

      O analiza detaliata poata fi facuta doar de catre Telekom in cazul acesta (ei pot verifica exact cand s-au trimis mesajele, cand s-a facut traficul, etc.).

      Daca nu sunteti multumita de raspunsul primit, va recomand sa faceti o reclamatie la OPC.

  27. AM FACUT DOUA SESIZARI SI NU AM FOST SUNAT DE NIMENI PENTRU AMI REZOLVA PROB CE FEL DE FIRMA SUNTETI,SUN LA CALL CENTER SI NU IMI FACETI LEGATURA ASTEPT 40MIN IN TEL O SA SUN LA OPC SA VEDEM DACA LOR LE VETI RASPUNDE

    • Georgiana,
      Noi nu suntem reprezentantii companiei Telekom, noi doar oferim suport/informatii in limita posibilitatilor si incercam sa mai facem schimb de cunostinte/informatii in acest domeniu. Probabil a trebuit sa astepti 40 de minute in telefon din cauza ca au foarte multe apeluri in acelasi timp (asta este o problema aproape la toti operatorii).

      Ce probleme ai avut cu ei, pentru ce ai facut doua sesizari? Poate mai este cineva cu problema respectiva sau poate reusim sa te ajutam si noi.

  28. Buna ziua
    Sunt sunata f des dar apeluri scurte .Apelurile sunt din Lituania,Bosnia ,Africa.
    Nu răspund la apeluri dar nu înțeleg de unde au Nr meu de telefon.
    Am crezut că se vor opri dar situația durează de câteva luni.
    Sfătuiți mă ce pot face.Va multumesc

    • Buna ziua,

      Sunt diverse tepe, daca nu asteptati un apel dintr-o anumita tara, preferabil este sa nu raspundeti si sub nicio forma sa nu sunati inapoi. Daca este vorba de putine numere de telefon, tot ce puteti sa faceti este sa blocati fiecare numar de telefon in parte.

      De exemplu, daca aveti un smartphone este foarte usor sa adaugati in blacklist un numar pentru a nu mai fi contactata de catre acel numar.

    • Buna dimineata,
      Nu stiu daca exista o adresa de email destinata clientilor. Eu unul nu detin nicio informatie despre aceasta adresa. Pentru contact, recomand sa folosesti una dintre metodele din articolul de mai sus.

  29. Facturile sunt incheiate pentru oamenii vostri ! Adica aiurea ,se scade in anexa iar in factura se adauga.
    La o reclamatie facuta la 1234 mi se spune ca asa e bine , pentru ca nu toti primesc si anexasau nu stiu s o citeasca !
    As dori o lamurire de la cineva din serviciul facturari !
    Se parr ca Romtelecom a devenit un serviciu secret !

    • Buna ziua,
      Noi nu avem nicio legatura telekom sau alt operator de telefonie mobila. Aveti deasupra modalitatile de contact pentru a putea lua legatura cu telekom.

  30. Un înțeleg de ce îmi vine așa sumă mare de a paltin factura când eu am abonament de 13 € va am lăsat adresa D3 mail sa primesc factura nu am primit nici o factura din martie am făcut sesizare vreau sa fiu contactata

  31. buna ziua .de 3 luni nu a venit factura ,avenit in sfarsit 1450lei pe 2luni si am contract cu limita de credit de 100ron ,mentionez ca am cerut desfasuratorul si intradevar am vb in italia ,dar daca mi se emitea factura dupa 1luna ma sesizam si a doua luna nu mai vb ,ce pot face ??am facut sesizari telefonice si nu am primit nici un raspuns.va rog sfatuiti ma

    • Buna ziua,
      Destul de complicata situatia… Singura gresala a celor de la Telekom este ca nu au trimis la timp factura. Poti incerca sa faci o plangere la OPC insa nu stiu daca va vor da castig de cauza. Telekom doar v-a facturat conform desfasuratorului. Nu a incalcat cu nimic legea. Verificati totusi, fiindca de pe data de 22 iunie, roamingul a fost gratuit in tarile membre ale UE. Nu ar trebui sa fiti taxata pe iulie si august.

  32. Bună ziua .incerc să sun de 3 zile ore întregi nu răspunde nimeni ? nici un operator ?doresc sa mă sunati la nr de tl 07******* am o problemă. urgent va rog.Multumesc.

    • Buna seara, noi nu avem nicio legatura cu telekom. Doar publicam informatii menite sa ajute clientii. Incercati una dintre metodele de contact din articolul de deasupra.

  33. Fratilor, daca va ganditi sa deveniti clienti Telekom NU faceti asta. Au preturi la toate foarte mari, servicii de proasta calitate, nu poti vedea cu lunile cat cost suplimentar ai.
    Serviciul clienti nu va raspunde niciodata, va pot arata ca stau si doua ore sa ma ia un consultant!
    In afara de toate astea prima mea factura cu ei mi-a venit enorm, + rate terminal care nu am idee pentru ce?!

    • Mergi la OPC. Daca ai contractul si facturile si esti sigur ca te-au incarcat cu costuri inutile, nu sta pe ganduri. Daca nu respecta contractul, vei aavea castig de cauza.

  34. Buna ziua….ce se intampla ca de 3 luni nu ne vine factura nici acum nu s-a rezolvat problema. Nu pot sa iau legatura pe nici un mr de tel cu un operator ceva.

    • Buna ziua,
      Poate ati setat optiunea de a primi factura in format electronic. Ati incercat sa sunati la 1234? Sunati acolo si urmati pasii robotului si trebuie sa va preia un consultat.

  35. Buna seara !
    In legatura cu functia „Redare program de la început” , daca prind un film început de 15-20min(exemplu) dau redare de la început , toate bune , incepe , trec 40+min din film si dintr-o data iese in redare normala , incerc iar cu redare de la inceput si nu mai vrea , care sa fie problema ? Daca insist , se blocheaza si se reseteaza reciver-ul , abonament ip tv .
    Multumesc !

    • Setări -> (mai multe) -> Rețele mobile -> Puncte de acces -> Opțiuni -> Apn nou și se completează cu setările de mai jos:
      Nume: web’n’walk
      APN: wnw
      Proxy -necompletat
      Port -necompletat
      Nume utilizator: wnw
      Parolă: wnw
      MMSC
      Proxy MMS
      Port MMS
      MCC: 226
      MNC: 03
      Tip autentificare: PAP
      Tip APN: default
      Protocol APN: IPv4
      Salvati apn-ul, il setati ca default si restartati telefonul.

  36. Doresc să fiu sunat urgent de voi … Sunt în italia de o săptămână si tot încerc să dau de voi să imi activez romigul .. Am stat alaltăieri 52 min la tel să intru în legătură cu un angajat Telekom. Până mi-se terminase creditul .. URGENT. VĂ ROG FRUMOS. !!!! Nr meu de Italia este 00393270128067