Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Avand in vedere problemele multiple pe care le au operatorii de telecomunicatii din Romania, este bine sa stim care sunt modalitatile de contactare a serviciului de relatii cu clientii in caz de sesizari, reclamatii si deranjamente pentru serviciile Akta.

Akta, companie detinuta de Digital Cable Systems (DCS), este o companie de telecomunicatii destul de problematica pe partea de calitate servicii si relatii cu clientii. Desi nu ma pot pronunta in prezent deoarece ultimul contact cu Akta l-am avut acum cativa ani, atunci cand i-am apelat ultima oara am fost tratat cu neseriozitate, Akta neridicandu-se nici macar la nivelul unei firme de cartier.

Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Modalitatile de contact ale serviciului de relatii cu clientii Akta (serviciul deranjamente) sunt urmatoarele:

  1. Apel telefonic. Putem apela numarul 0377 77 88 99 (apelabil din orice retea). Suntem intampinati de un robot telefonic (IVR) prima informare fiind legata de introducerea ultimelor posturi in grila de programe digitala Akta.
  2. SMS. O solutie care nu este folosita de alti operatori de telecomunicatii este trimiterea unui SMS la numarul 0786 88 00 00 pentru deschiderea unei sesizari la Akta. Conditiile principale de trimitere SMS la acest numar sunt ca numarul sa fie inregistrat in baza de date Akta pe clientul pentru care avem probleme si sa trecem codul de client in SMS. De asemenea, aceasta varianta o putem folosi pentru probleme simple de nefunctionare (lipsa semnal cablu tv, internet nefunctional, lipsa ton telefonie fixa, etc.). In caz ca avem o problema comerciala/financiara sau o problema tehnica mai complexa, este preferabil sa alegem o alta varianta de contact.
  3. E-mail. Mail catre adresa client@akta.ro.
  4. Formular online. Putem completa un formular online cu sesizarea/problema noastra pe site-ul oficial Akta.ro.
  5. Puncte de prezenta (Casierii). Reclamatia noastra o putem detalia in prezenta unui reprezentant relatii clienti in casieriile Akta (o lista completa a casieriilor o gasim pe site-ul oficial).
  6. Facebook. Asemenea operatorilor de telecomunicatii principali din Romania, putem face reclamatii si sesizari inclusiv pe pagina de Facebook Akta (@akta.ro) timpul lor mediu de raspuns fiind in prezent de aproximativ o ora. Este preferabil sa trimitem un mesaj privat, nu sa comentam la o postare existenta.

Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Toate modalitatile de contact prezentate mai sus sunt valabile atat pentru probleme tehnice (lipsa semnal analogic/digital televiziune, probleme internet fix, probleme telefonie fixa si mobila), situatii financiare (probleme facturari, facturi neprimite la timp) cat si pentru cereri pentru semnarea unor noi contracte/servicii si intarzierea instalarii serviciilor.

Cele mai frecvente probleme ale abonatilor Akta sunt acelea de nefunctionare servicii (in special pe partea de televiziune), desi au o grila de programe variata, calitatea serviciilor este destul de slaba.

Cum pot face rezilierea contractului Akta?

La Akta, pentru rezilierea contractului trebuie sa sunam la serviciul de relatii cu clientii Akta urmand sa fim indrumati catre unul din dealerii locali.

Cum suspendam temporar abonamentul Akta?

Suspendarea serviciilor Akta se pot face pe minim o luna si maxim 3 luni printr-o cerere de suspendare depusa in unul din punctele de prezenta Akta.

In caz ca aveti probleme cu o sesizare, reclamatie sau orice cerere care priveste serviciile Akta, lasati un comentariu cu detaliile problemei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

314 COMENTARII

  1. I-am sunat in legatura cu ofertele de internet in comuna mea si ei mi-au spus ca in maxim 3 zile ma vor contacta ei cu o oferta. A trecut mai bine de 2 sapt de atunci si i-am sunat iar, ei mi-au spus ca nu se poate trage internet deoarece „sunt prea departe de casuta”, am ramas tablou, toata comuna are internet de la ei dar eu sunt in afara razei wtf? Companie de 2 bani mai bine raman cu telekom pe net de 1mb decat fibra de la ratatii astia…

    • Fibra optica se poate instala la un abonat undeva la maxim 200-300 de metri, cand este o distanta mai mare nu se face instalarea deoarece exista posibilitatea sa fie probleme cu semnalul. Probabil nu vor sa dezvolte reteaua (sa mai monteze un stalp mai aproape) deoarece este vorba de un singur abonat.

  2. Buna ziua de vreo 3 zile nu merge deloc cablu pe nici un program avand in vede ca luna trecuta am platit factura
    Spunetimi va rog pe ce luni mai are de plata
    Ca nu inteleg de ce are restanta 60 lei

  3. Lasa de dorit serviciile dvs. Stau de 2 zile fara cablu am sunat la dvs la relații cu clienții si mi-au spus ca nu ma pot ajuta deoarece nu apar abonata la serviciile dvs de cablu, in fiecare săptămână aceeași poveste. Foarte dezamăgita.. Iar in legătură ca nu apar abonata este sub semnul întrebării, ar trebui discutat cu angajații de aici din zona…

    • Noi nu reprezentam compania Akta, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare si la Protectia Consumatorului. De asemenea, puteti sa solicitati reducerea facturii in cazul in care nu este remediata problema in termenul maxim prevazut in contract.

    • Buna ziua,
      Eu personal nu as putea sa va raspund la aceasta intrebare, probabil depinde de concurenta, daca au concurenta in zona ofera servicii la preturi reduse. Oricum, in zonele in care au fost preluati abonatii de catre Digi, preturile vor fi aceleasi, fara discriminari.

  4. Ma numesc Herta ion,com Valea Argovei nr9 ,sos.principala jud.Calarasi
    Va fac cunoscut ca incepand cu data de 6martie 2019,contractul de furnizare il intrerupem pe motiv ca mi-am gasit un alt furnizor
    Din aceasta data fa rog sa numai emiteti factura pe numele meu
    Va multumesc

    • Noi nu reprezentam compania Akta, doar oferim informatii.
      Pentru a rezilia contractul Akta trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii urmand sa fiti indrumat catre unul din dealerii locali.

  5. Rusine eu platesc mereu si nu am internet mereu il oprete cate o zi doua de sarbatori nam avut sa le fie rusine.o sami caut alta firma serioasa .

  6. Am făcut și eu o cerere acum ceva timp pentru internet prin fibra, dar nici în ziua de azi nu au mai venit pentru a-și presta serviciul pe care al trebui sa dispun (dispunem)

  7. Bună seara, sunt Mihai Maria din sat.Bursuc Deal ,com.Lespezi Jud.Iași ,vă contactez în legătură cu factura AKTA .De ce nu mai trimiteți facturi? Eu locuiesc temporar la acest domiciliu,dar totuși plătesc abonamentul(a fost alegerea mea) ,fără factură nu știu cât am de plătit. Ce se întâmplă cu internetul, mă contactez foarte greu,dacă ați modificat ceva dumneavoastră nu ar trebui să fie informați și clienții,la celălalt furnizor mă contactam doar cu parola ,acum trebuie să modific prin calculator și tot nu reușesc!
    Ce trebuie să fac pentru a renunța la internet și să rămân doar cu cablul TV?
    Vreau să primesc mesaj pe telefon cu suma de plată!

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania Akta, doar oferim informatii.
      Pentru a reclama neprimirea facturii Akta va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta. Tot acolo puteti solicita sa primiti prin SMS notificari despre factura.
      In legatura cu internetul, aveti si un echipament de la Akta acasa sau un router personal? Daca da, ati incercat sa-l reporniti?
      Pentru rezilierea abonamentului de internet trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta urmand sa fiti indrumata catre unul din dealerii locali.

  8. buna ziua ma numesc iancu mihai dorel cod client 7**** strada unirii nr .105 varteju magurele nu am avut parte de serviciile dumneavoastra de televiziune in acest wikend drept urmare voi face sesizarea pentru rezilierea contractului (nu va intereseaza ca oamenii in varsta nu dispun de serviciile dvs) Pentru ce platim serviciile dvs ??????? va rog vreau raspuns si o rezolvare daca la doi fulgi, s-a intamplat asta ,,,,,,,la o vijelie mai mare ce mai urmeaza????????

  9. buna ziua ma numesc iancu mihai dorel cod client 7282446 strada unirii nr .105 varteju nu am avut parte de serviciile dumneavoastra de televiziune in acest wikend drept urmare voi face sesizarea pentru rezilierea contractului (nu va intereseaza ca oamenii in varsta nu dispun de serviciile dvs) Pentru ce platim serviciile dvs ???????

  10. Buna ziua
    La adresa Calea Bucuresti nr. 213, Bloc Comaliment din Mihailesti, jud. Giurgiu, nu avem semnal de ieri ora 22. Telefonul afisat pe site prezinta numai ton de ocupat. Va rugam sa actionati pt a avea semnal la cablu si sa putem viziona programele tv.
    Va multumim

  11. Buna sunt abonat al dv de ceva timp la internet acasa si nu sunt multumit de viteza pe care o am, solicit o echipa de interventie pentru verificare a instalatiei, Va multumesc! Tel. 0744889551

  12. Dacă si sa plătim întâmpină probleme atunci ce sa mai zic de restul problemelor apărute la rețeaua akta.Am fost la ghișeul din comuna Sânpetru Brasov la ora 13.30 iar doamna de acolo ne-a trântit in fata ca dansa a inchis sistemul ca doar la ora 14 tre sa plece.Pt ce mai sta acolo dacă a inchis sistemul mai repede cu jumătate de oră?

  13. REȚEAUA DE CABLU PE CARE O FOLOSIȚI ÎN COM.IANCA , JUD.OLT ,ESTE VECHE(PESTE 25 DE ANI ).DE ACEEA VĂ ADUC LA CUNOȘTINȚĂ CĂ ACUM AU CĂZUT 3 FULGI DE NINSOARE , SI NU SE MAI VĂD TOATE POSTURILE TV. PE CARE LE AVEȚI ÎN GRILA DE PROGRAME. ASTA SE ÎNTÂMPLĂ DE FIECARE DATĂ CÂND PLOUĂ SAU BATE VÂNTUL. EU VĂ SCRIU ÎN NUMELE A 16 FAMILII DE PE STR.SCOLII.IN CAZUL CĂ NU SCHIMBAȚI CEVA , NOI VOM REZILIA CONTRACTUL CU FIRMA DVS.

    • Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens. Insa, daca nu s-a rezolvat pana acum ma indoiesc ca vor reusi sa rezolve definitiv problema, reteaua Akta fiind destul de veche si acestia au probleme cu suportul.

  14. Buna ziua,
    Conform reclamei facute pe canalul Akta am solicitat si eu cardul c++ pentru cele doua televizoare ale mele. Solicitarea a fost preluata si doar atat. A trecut o luna si nu ma mai baga nimeni in seama. Faceti reclama ,avem televizore moderne dar degeaba.
    N am un abonament mic si sunt un clientcorect cu dumneavoastra fiind cu plata abonamentului la zi. Ce sa fac?
    O zi buna.
    Florin Adrian Fodor

  15. Draga Robert , ești mandatat de AKTA ? De ce nu te implici pentru soluționare
    Da-mi te rog un număr mai direct de la conducerea centrală ca……cei de la relații cu noi sunt in afara rău de tot ….unii chiar ne tratează cu neseriozitate și sunt de toată jena

    • Nu sunt mandatat de catre nimeni, incercam sa ajutam in limita posibilitatilor.
      In cazul problemelor tehnice nu avem cu ce sa intervenim noi pentru solutionare, atat cei de la Akta cat si alti operatori nu ia in calcul decat sesizarile utilizatorilor care ofera minim nume si adresa.
      Cat despre conducere putinele persoane care au numere de telefon cu siguranta nu le vor oferi. Eu nu am astfel de numere.
      Faceti reclamatie la OPC daca aveti probleme cu ei.

  16. Akta – groaznica din toate punctele de vedere. Nici macar facturi nu pot emite. Plata la paypoint nu se poate face cu codul dat de ei, incasatorul nu recunoaste daca i-ai dat mai multi bani la plata anterioara, serviciile oribile…anul trecut au avut o perioada de cateva saptamani in care nu au oferit serviciile de cablu platite…acum a cazut iar cablul etc.

    • Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Akta (deranjamente), in ultimele zile cei de la Akta au avut mai multe probleme din cauza conditiilor meteo nefavorabile.

  17. Domnule Robert,am citit cateva mesaje lasate de amarati abonati ai televiziunii pe care cu drag o reprezentati.Rezolvari de doi bani.Ori sunati la 0733…,ori dati vina pe vremea de afara.
    Daca i-mi permiteti,vreau sa va aduc la cunostinta ca si celelalte televiziuni trec prin acelasi anotimp ca si AKTA. Curios este faptul ca toate celelalte cabluri(televiziuni) functioneaza pe cand AKTA-NU.Nu vi se pare ca va bateti joc de propri abonati prin invocarea diferitelor motive?
    Sigur,abonatul sta in casa mai ceva ca pe vremea lui CEASCA,iar voi bine mersi va faceti bugetul frumusel.
    Pana sa cumparati aceasta zona erau cativa baieti care detineau cablul si i-si faceau treba cum scrie la carte,pe cand voi …!
    RUSINE.O TELEVIZIUNE DE C****!

    • Poate daca citeati cu atentie comentariile va dadeati seama ca noi nu reprezentam nicio televiziune, aceasta este o confuzie facuta de dvs si de catre alte persoane.
      Avand in vedere acest lucru, tin sa mentionez ca:
      -nu imi bat joc de abonatii nimanui;
      -nu imi fac bugetul frumusel;

      Ba dimpotriva, mereu am sfatuit cititorii nostri ca in situatia in care au posibilitatea sa treaca la un operator mai mare din zona (RCS – RDS, UPC, Telekom) sa faca acest lucru.

    • Se lucreaza si sambata dar probabil in efectiv redus, daca nu reusiti telefonic faceti o sesizare prin SMS la numarul 0786880000, online pe site-ul Akta sau pe pagina oficiala de Facebook Akta daca aveti un cont Facebook.

  18. Buna ziua,
    As dori sa stiu ce se intampla de ceva vreme de tot se intrerupe cablul de minim 2-3 ori pe luna!
    Am observat ca abonamentul pe luna a ajuns la 43.50 lei!!!Cat o sa mai creasca?De 2 ore stam fara cablu!
    Comuna Zarnesti judetul Buzau

    • Buna ziua,
      In ultimul an cei de la Akta au marit de 2 ori abonamentul desi serviciile sunt la fel de slabe. Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Akta (deranjamente) pentru aceasta problema.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Akta, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ce localitate aveti probleme cu serviciile Akta? Cei de la Akta au avarii generale in mai multe zone in prezent.

  19. Pot să-mi bag picioarele în serviciile AKTA??? Astazi la ora 11 și 30 s-a întrerupt transmisia. A durat 1,20ore. Am sunat la sesizări și am așteptat 1,30ore,fără să fiu preluată de unul dintre operatori. Au servicii de tot rahatul. Știu să mărească tarifele fără să anunțe,să mai adauge ceva la factură( de exemplu: 1,5lei pt trimitere factură),nu am primit niciodată factură de la ei. Lipsă semnal video este la ordinea zilei(10,20,30,60min) o dată la 2-3zile. Cred că voi sesiza protectia consumatorilor pentru că este bătaie de joc vs client.

    • Puteti sa va bagati picioarele. 🙂
      Cei de la Akta au avut avarii in mai multe zone astazi, nici n-au dat bine cativa fulgi de zapada si a crapat tot. Din pacate acestea sunt serviciile Akta, daca aveti alt furnizor mare de servicii in zona, va recomand sa va mutati.

  20. Azi in jurul orei 11:30 s-a întrerupt semnalul cablu-tv de la compania AKTA ! Nu stiu ce s-a întâmplat si când se ba remedia fiindcă este ora 18:00 si tot nu a venit semnalul catv lumea vrea sa vada ceva la tv! Noi suntem in zona Dorobanti-Nicseni! Nu intervine nimeni acuma? Ce s-a întâmplat si când se va remedia problema semnalului tv de la Botosani?

  21. Buna ziua, am o problema mare cu internetul,eu platesc cum scrie in contract 100 mbps,iar in urma unui test de internet eu am o viteza de 2,19 DOWNLOAD MBPS,iar UPLOAD MBPS 45,4 ,pingul este 13,cum este posibil asa ceva?

    • Buna ziua,
      In urma testului de viteza aveti Mbps sau MBps? Deoarece este o diferenta, in Mbps este afisata latimea de banda iar in MBps este afisata rata de transfer. Daca aveti 2.19 MBps download inseamna undeva la 17 Mbps latime de banda. Insa chiar si asa, viteza este redusa. Opriti antivirus/firewall si toate programele/aplicatiile care necesita acces la internet, refaceti testul iar daca valorile sunt tot scazute, faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Akta (deranjamente).

  22. Akta anunta pe pagina principala ca in grila digitala au fost introduse 12 canale de radio dar stupoare, aceste canale NU se regasesc niciunde (ele au aparut pentru un timp scurt) dar desi anunti ca ele nu exista esti luat peste picior de catre operatorii de la relatii clienti. La Akta dupa ce se fac unele modificari cum ar fi introducerea unor noi canale in grila se mareste si pretul dar fara ca clientul sa fie instintat intr-un fel.
    Acest operator este o rusine.

    • Cei de la Akta stau cel mai prost la capitolul relatii clienti/suport tehnic insa daca nu v-a fost oferita o solutie pentru receptia celor 12 posturi radio faceti o sesizare la OPC, pana la urma nu decid cei de la relatii clienti ce trebuie sa receptionam si ce nu trebuie.

  23. Mulțumim operatorului de televiziune „Akta” și echipelor sale de intervenție, care, prin profesionalismul și seriozitatea de care au dat dovadă au reușit să ne transforme televizoarele în simple piese de mobilier!
    Sunt 10 zile de când pe ecranul televizorului apare „no signal”, însă, la zecile de apeluri ale noastre nimeni nu se deplasează să vadă despre ce este vorba! Cablurile zac rupte, întinse la pământ, te miri cum nu le-a furat nimeni până acum…
    Cum suntem în timpul Sărbătorilor de Crăciun și se apropie noul an, nu pot să le doresc celor de la „Akta” decât „faliment fericit!”

    • Este destul de neplacut ca in perioada aceasta sa ramaneti fara servicii timp de 10 zile, in ce localitate aveti probleme? Ne-au mai fost sesizate cateva cazuri despre sesizari nerezolvate de 10-15 zile in aceasta perioada, ceea ce este foarte mult. Va recomand sa faceti atat o sesizare pentru reducerea facturii pe perioada in care nu au functionat serviciile cat si o sesizare la Protectia Consumatorului.

  24. Scuze că vă deranjez ,dar nu funcționează cablu tv de patru zile in Petroșița pe vale daca mai continuă sa ne mintă noi renunțam la servicile dv aveți angajați care nu se țin de promisiuni si ne minte că rezolvă cazul!
    Renunțam la servicile de o saptamînă jumătate nu vizionat nimic
    Niciun program
    Va rog să luați în considerație!

    • Noi nu reprezentam compania Akta (din ce am inteles sunteti abonat Akta), doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Ati sunat la serviciul de relatii cu clientii Akta la numarul 0377778899 pentru a face o sesizare?

  25. Dupa o saptamana fara cablu si internet ni s-a comunicat ca atat Craciunul cat si Revelionul nu vom avea cablu si nici intrenet…in conditia in care am platit in luna ianuarie 2018 pt tot anul.Atunci cat si acum cand avem probleme pupezele de la Bucuresti care raspund dupa o ora de stat in tel spun ca nu este de competenta lor.Rusineee!Cea mai proasta firma!

  26. Astazi avem o saptamana in care nu am avut atat cablu cat si internet.Dupa lungi insistente catre angajatul dvs de pe zona Dragoieni(Gorj) cat si la sediul dvs din Bucuresti ni s-a comunicat ca o sa mai treaca cel putin o saptamana pana ce vom avea atat cablu cat si internet.Tin sa va anunt ca noi vom opta pentru o alta firma de cablu.

    • Noi nu reprezentam compania Akta, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Cei de la Akta nu au facut fata cu conditiile meteo nefavorabile de saptamana aceasta, de weekendul trecut au probleme mari in mai multe zone.
      Daca aveti alte variante in zona, puteti sa incercati la un alt operator, cei de la Akta stau foarte prost cu suportul tehnic din punctul meu de vedere.

  27. Buna seara!Ma puteti ajuta sa mufez un cablu de tv cazut din cauza zapezii,am sesizare de pe 17 ora 9 .si cand sun la relatii cu clientii toti se scuza ,le pare rau pentru situatia prezenta…Cu parere de rau si mie imi pare rau de copilasii si familia mea ,parintii mei care suntem tratati ca in evul mediu ,fara raspunsuri corecte si fara cablu tv de 5 zile …pentru care platim la timp.Va multumim pentru intelegere!!!

    • Buna seara,
      Daca este un cablu UTP, aveti nevoie de un cleste de mufat pentru asa ceva. Daca aveti cleste, va putem indruma sa-l mufati. Daca este un cablu de fibra optica nu aveti ce sa faceti dumneavoastra deoarece este nevoie de un aparat de sudura pentru fibra.

      • Este cablu utp,este de cand s a infiintat Akta…are ani de zile,fibra optica mai dureazaaaa pana o sa ajunga la noi in zona…avem cablu tv separat …cablu / fibra pt internet separat,doar ce pt tv este cazut pentru ca este vechi si a cedat sarma de sustinere datorita greutatii zapezii.

        • Se poate remufa cu un cleste special pentru acest lucru insa nu cred ca trebuie sa fie doar remufat, trebuie sa fie verificat si echipamentul de pe stalp si la acela nu aveti acces si nici nu va recomand sa umblati.

  28. De Duminica 16 Decembrie ora 16 pe zina Dunbrava Livezi nu se receptioneaza Akta tv nici cablu nici disiver. platesc 29 lei lunar in zadar luati masuri in Novaci sunt si alti operatori tv