Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Avand in vedere problemele multiple pe care le au operatorii de telecomunicatii din Romania, este bine sa stim care sunt modalitatile de contactare a serviciului de relatii cu clientii in caz de sesizari, reclamatii si deranjamente pentru serviciile Akta.

Akta, companie detinuta de Digital Cable Systems (DCS), este o companie de telecomunicatii destul de problematica pe partea de calitate servicii si relatii cu clientii. Desi nu ma pot pronunta in prezent deoarece ultimul contact cu Akta l-am avut acum cativa ani, atunci cand i-am apelat ultima oara am fost tratat cu neseriozitate, Akta neridicandu-se nici macar la nivelul unei firme de cartier.

Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Modalitatile de contact ale serviciului de relatii cu clientii Akta (serviciul deranjamente) sunt urmatoarele:

  1. Apel telefonic. Putem apela numarul 0377 77 88 99 (apelabil din orice retea). Suntem intampinati de un robot telefonic (IVR) prima informare fiind legata de introducerea ultimelor posturi in grila de programe digitala Akta.
  2. SMS. O solutie care nu este folosita de alti operatori de telecomunicatii este trimiterea unui SMS la numarul 0786 88 00 00 pentru deschiderea unei sesizari la Akta. Conditiile principale de trimitere SMS la acest numar sunt ca numarul sa fie inregistrat in baza de date Akta pe clientul pentru care avem probleme si sa trecem codul de client in SMS. De asemenea, aceasta varianta o putem folosi pentru probleme simple de nefunctionare (lipsa semnal cablu tv, internet nefunctional, lipsa ton telefonie fixa, etc.). In caz ca avem o problema comerciala/financiara sau o problema tehnica mai complexa, este preferabil sa alegem o alta varianta de contact.
  3. E-mail. Mail catre adresa client@akta.ro.
  4. Formular online. Putem completa un formular online cu sesizarea/problema noastra pe site-ul oficial Akta.ro.
  5. Puncte de prezenta (Casierii). Reclamatia noastra o putem detalia in prezenta unui reprezentant relatii clienti in casieriile Akta (o lista completa a casieriilor o gasim pe site-ul oficial).
  6. Facebook. Asemenea operatorilor de telecomunicatii principali din Romania, putem face reclamatii si sesizari inclusiv pe pagina de Facebook Akta (@akta.ro) timpul lor mediu de raspuns fiind in prezent de aproximativ o ora. Este preferabil sa trimitem un mesaj privat, nu sa comentam la o postare existenta.

Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Toate modalitatile de contact prezentate mai sus sunt valabile atat pentru probleme tehnice (lipsa semnal analogic/digital televiziune, probleme internet fix, probleme telefonie fixa si mobila), situatii financiare (probleme facturari, facturi neprimite la timp) cat si pentru cereri pentru semnarea unor noi contracte/servicii si intarzierea instalarii serviciilor.

Cele mai frecvente probleme ale abonatilor Akta sunt acelea de nefunctionare servicii (in special pe partea de televiziune), desi au o grila de programe variata, calitatea serviciilor este destul de slaba.

Cum pot face rezilierea contractului Akta?

La Akta, pentru rezilierea contractului trebuie sa sunam la serviciul de relatii cu clientii Akta urmand sa fim indrumati catre unul din dealerii locali.

Cum suspendam temporar abonamentul Akta?

Suspendarea serviciilor Akta se pot face pe minim o luna si maxim 3 luni printr-o cerere de suspendare depusa in unul din punctele de prezenta Akta.

In caz ca aveti probleme cu o sesizare, reclamatie sau orice cerere care priveste serviciile Akta, lasati un comentariu cu detaliile problemei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

439 COMENTARII

  1. As dori o dovada ca nu am datorii fată de societatea dumneavoastra,deoarece sunt in evidenta societatilor de recuperare a datoriilor fata de societatea dumneavoastra,fapt ce nu este real..datoria se referea la echipamentul pe care l aveam in custodie si care a fost returnat..am discutat cu doi dintre operatorii dumneavoastra care mi au confirmat telefonic ca nu am datorii de nici un fel.
    Va multumesc!

  2. buna ziua,acum 2 luni am reziliat telefonic contractul cu firma dumneavoastra si nu am fost informat ca trebuie predat aparatul telefonic ,acum am primit mesaj ca am de plata 199,90 lei
    Cel care incaseaza bani in zona nu a dorit sa ia aparatul pretinzand ca trebuie sa vina cei de la recuperare de la firma
    astept sa vina sa ia aparatul sau unde sa il predau?

  3. Buna ziua,
    Ma numesc Oprea Melu, din comnuna Munteni , str., * nr.*, judetul Galati cod abonat 7***** si va anunt ca doresc rezilierea contractului cu dvs. , intrucat am ramas singurul consumator de pe strada mea si de cate ori nu am avut cablu , nu am avut pe cine sa intreb, majoritatea s-au trecut la RDS. Abonamentul era bun ca si pret dar deja am facut cerere la RDS. Pot fi contactat la tel.0******

    • Pentru reziliere sunati la departamentul Relatii Clientii la nr 0377 77 88 99 . Stati in telefon pana va va prelua un operator call central si va va da un nr de inregistrare. O sa platiti abonamentul pe luna aceasta+ luna urmatoare.

  4. Buna ziua Din greseala s-a platit in contul clientului 7***** suma de 72 lei de catre domnul Stoica Ion(potrivire de nume) care are de fapt abonamentul pe numele concubinei sale Cirjan Maria( cod client 8*****) ambele persoane cu handicap . Domnul Stoica Ion doreste recuperarea sumei in cuantum de 72 lei

    • Doamna Carjan Maria trebuie sa sune la departamentul Relatii Clientii Akta nr este 0377 77 88 99 si sa vorbeasca cu un operator call central sa ii explice situatia. Dar sincer nu cred ,ca va recupera suma poate doar sa optina o realocare in contul dansei de client si luna viitoara sa nu mai plateasca factura pe luna respectiva sau daca va avea de plata o suma mai mare de 72 de lei va plati doar diferenta. Doar asa va recupera suma. Firmele nu dau banii chesi , clientului asa stiu.

  5. Sunt abonat akta Huttner Maria din Soimari *. In data de 25 iunie am facut cunoscut un deranjament care nu s-a rezolvat pana acum. este vorba de nefunctionarea reciverului luat cu chirie lunara de 6,5 lei. Chiria mi s-a cerut in fiecare luna de nefunctionare. Normal,nu am platit-o. As dori sa stiu daca se poate rezolva deranj. Rog sa mi se rezolve si problema platii necuvenite de 6,5 lei lunar!

    • Buna ziua Sunati la departamentul Relatii Clienti nr este 0377 77 88 99 stati in telefon pana va va prelua un operator call central, si le spuneti ca aveti facuta o sesizare ne rezolvata si ca daca nu o rezolva va adresati OPC-ului cu o cerere in potriva firmei AKTA.

  6. AM cod client ****,am achitat la zi factura pentru internet si cablu,corespunzatoare lunii august 2019,dar nu am internet din 14-08-2019,azi este 21-08-2019.Am anuntat deranjamentul de 3 ori.Avand in vedere faptul ca a-ti incalcat prevederile contractuale referitoare la perioada de deranjament,si a-ti incasat contravaloarea unor servicii neefectuate in august 2019,consider necesar sa va revizuiti necesitatea scutirii de plata,pentru perioada cand nu a functionat internetul.Astept raspuns in perioada legala

  7. telefonic am apelat de cateva ori dar fara succes,acum va las un mesaj poate il vede cine trebuie\am probleme la internet si la semnal cablu in special cand ploua,sau e vreme proasta,asta am inteles,dar sa scoti anumite programe de sport,disney,etc.din grila asa cind i se scoala la superiori de la akta si se inlocuieste cu programe nasoale fara parerea publicului mi se pare o mare bataie de joc./// interesant pretul se modifica des si nu vad ce inbunatatiri ati adus la grila asta…acum platesc 43 ron pentru net si cablu,daca nu se schimba ceva de luna viitoare divortam sa se stie superiorilor de la akta si tv/

    • Daca nu reusiti telefonic puteti face o sesizare/solicitare prin SMS la numarul 0786880000 sau pe pagina Facebook Akta Romania.
      In ceea ce priveste posturile TV, fiecare operator poate face modificari de grila, puteti face o sesizare prin care sa va exprimati nemultumirea in ceea ce priveste aceste posturi.

  8. Si daca netul si cablul e picat de o jumatate de zi iar unicul lor nr de tel e ocupat continuu??? La cine fac reclamatii??? La mama? Nu lucrucreaza la firma asta de c****!!!

  9. Nu pot plăti factura pentru ca nu o am la banci se cere factura pentru a fi scanată ne ati dat niste bilețele cu un cod de bare care nu poate fi citit,nu am o casierie in preajma,aparatele primei sau peizon cer factura si iau comision 3lei
    Cablu tv funcționează cu intreruperi
    Dacă nu rezolvați aceste probleme voi fi nevoită să cer reziliere

    • Noi nu suntem de la Akta, doar oferim informatii.
      Sunati la relatii cu clientii Akta (deranjamente) la numarul 0377778899 pentru a face o sesizare in ceea ce priveste intreruperile la cablu tv. In privinta facturilor, eu stiam ca la Payzone nu se percepe comision. Daca aveti un card bancar puteti achita online pe site-ul Akta sau prin transfer bancar.

  10. cod client ***** todica cameliu agafton jud botosani NU RECEPTIONEZ TOATE PROGRAMELE. VErificarea
    se face la televizor si nu pe stilp telefon 074******

  11. Cum este posibil sa nu ai semnal TV,faci sesizare si nu te ia in seama . Spun ei ca nu au suport tehnic pe weekend, pai atunci pe weekend sa avem reduceri. Si m-ai spun că de la prima sesizare durează 48 ore pana la remediere. Si uite asa am sa fac portare către alta rețea. RUȘINE AKTA stiti doar sa penalizati si să luati incomplete.

    • Nu inteleg ce inseamna din punctul dvs de vedere „faci sesizare si nu te ia in seama”. V-au inregistrat sesizarea? Nu va ia in seama in sensul ca nu v-au rezolvat pe loc problema sau care a fost mai exact situatia?
      In contract este specificat ca termenul maxim de remediere al problemelor, acesta fiind de maxim 48 de ore, orice furnizor de servicii are un astfel de termen.
      O defectiune tehnica poate sa apara oriunde si oricand, exista un termen maxim de rezolvare cu care noi am fost de acord prin semnarea contractului.

  12. Buna seara! Am o problema in ceea ce privește serviciile dv,Am avut televizorul oprit și dintr-o data a început sa iasă un fum din spate de unde intra banana de la cablul dv(akta) și cind i-am dat drumul nu se mai aprinde și m-am dus la un service de reparat tv și i-am povestit și i-am arătat poza și mi-a spus ca nu mai am ce face cu el ca sa ars placa de baza din cauza la suprasarcina cauzată de cablul dv.
    Menționez ca tv este de ultima generație și acum cine m-a despăgubește?
    Am sa va fac reclam pe toate siturile cea ce sa întâmplat

    • Buna seara,
      Exista situatii in care este tensiune prea mare pe cablu TV insa sunt destul de rare din cate stiu.
      Faceti o sesizare la relatii cu clientii Akta si daca nu primiti un raspuns favorabil in termen de maxim 30 de zile, faceti o sesizare la Protectia Consumatorului.
      Foarte important: sa aveti dovada scrisa de la service ca este o problema cauzata de tensiunea pe cablul TV, altfel nimeni nu o sa va ia in considerare reclamatia.

  13. Sunt C. Iulian din BALUSESTI com Icusesti jud Neamt. Am facut o sesizare in data de 3iulie cu o problema de Cablu.Dupa nenumarate sesizari in data de 16 iulie tehnicii au resolvat problema. Pentru aceasta perioada cer un o reducere la fattura pe Luna iulie. Astept o confirmare di parte a serviciului Akta.

    Cod client ****

    • Pentru a urgenta rezolvarea problemei si pentru a solicita reducerea facturii pe perioada in care nu au functionat serviciile va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta.

  14. buna ziua,
    sunt abonat Stoica Marian din Cobia sat Blidari Jud,D-ta si sunt foarte nemultumita de serviciile dvs si vreau sa stiu de ce nu primesc informatii despre factura pe fiecare luna si daca se modifica abonamentul cit este valoarea pe lina. La AKTA conteaza doar banii.
    o zi buna!

  15. Bună seara, sunt o clienta Akta foarte nemulțumită de serviciile dumneavoastră. Am făcut o sesizare încă de sâmbătă 29.06, astăzi fiind luni 1.07, ora 20.48 , în privința semnalului tv, care lipsește cu desăvârșire. Se pare ca la firma dumneavoastră se practică doar încasarea banilor și majorarea facturilor, dacă se poate si lunar, iar satisfacția clienților să fie zero. Deja m-am scîrbit de sunat lunar pentru deranjamente, pentru incompetența angajaților din firma dumneavoastră.

  16. Buna seara,
    va rog sa-mi comunicati data cand vor fi remediate defectiunile in Aricestii Rahtivani ,sat Stoenesti,jud Prahova.
    Sunt extrem de nemultumita de serviciile dumneavoastra.Au trecut deja 14 ore si nu ati rezolvat problemele care sunt din ce in ce mai dese.
    La fiercare ploaie pica semnalul si la tv si la net.
    O seara buna !

  17. buna ziua, sunt un abonat la AKTA , COD CLIENT *****. Va rog sa mi spuneti ce se intampla ca nu avem cablu si internet de la ora 10.00 in conditiile in care s-a marit valoarea abonamentului , Macar raspundeti la tel si spuneti ce se intampla . astept raspunsul dv

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Akta, doar oferim informatii. Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Akta (deranjamente) la numarul 0377778899.

  18. AKTA USOR,USOR DISPARE,NU MAI ARE ANGAJATI,ARE F MULTI SEFI CARE SUNT PLATITI DEGEABA,AU MASINI DE SERVICI CE LE FOLOSESC IN INTERES PERSONAL.AUOPRIT NUMAI ANGAJATI CARE NU STIU SA PUNA O MUFA.SFATUL MEU ESTE SA REZILIATI SERVICIILE CU EI.

    • Akta o sa dispara intr-adevar, dar folosirea masinilor de serviciu in interes personal nu are de-a face cu asta. Mai toti angajatii cu masini de serviciu le folosesc si in interes personal daca li se permite.