Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Avand in vedere problemele multiple pe care le au operatorii de telecomunicatii din Romania, este bine sa stim care sunt modalitatile de contactare a serviciului de relatii cu clientii in caz de sesizari, reclamatii si deranjamente pentru serviciile Akta.

Akta, companie detinuta de Digital Cable Systems (DCS), este o companie de telecomunicatii destul de problematica pe partea de calitate servicii si relatii cu clientii. Desi nu ma pot pronunta in prezent deoarece ultimul contact cu Akta l-am avut acum cativa ani, atunci cand i-am apelat ultima oara am fost tratat cu neseriozitate, Akta neridicandu-se nici macar la nivelul unei firme de cartier.

Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Modalitatile de contact ale serviciului de relatii cu clientii Akta (serviciul deranjamente) sunt urmatoarele:

  1. Apel telefonic. Putem apela numarul 0377 77 88 99 (apelabil din orice retea). Suntem intampinati de un robot telefonic (IVR) prima informare fiind legata de introducerea ultimelor posturi in grila de programe digitala Akta.
  2. SMS. O solutie care nu este folosita de alti operatori de telecomunicatii este trimiterea unui SMS la numarul 0786 88 00 00 pentru deschiderea unei sesizari la Akta. Conditiile principale de trimitere SMS la acest numar sunt ca numarul sa fie inregistrat in baza de date Akta pe clientul pentru care avem probleme si sa trecem codul de client in SMS. De asemenea, aceasta varianta o putem folosi pentru probleme simple de nefunctionare (lipsa semnal cablu tv, internet nefunctional, lipsa ton telefonie fixa, etc.). In caz ca avem o problema comerciala/financiara sau o problema tehnica mai complexa, este preferabil sa alegem o alta varianta de contact.
  3. E-mail. Mail catre adresa client@akta.ro.
  4. Formular online. Putem completa un formular online cu sesizarea/problema noastra pe site-ul oficial Akta.ro.
  5. Puncte de prezenta (Casierii). Reclamatia noastra o putem detalia in prezenta unui reprezentant relatii clienti in casieriile Akta (o lista completa a casieriilor o gasim pe site-ul oficial).
  6. Facebook. Asemenea operatorilor de telecomunicatii principali din Romania, putem face reclamatii si sesizari inclusiv pe pagina de Facebook Akta (@akta.ro) timpul lor mediu de raspuns fiind in prezent de aproximativ o ora. Este preferabil sa trimitem un mesaj privat, nu sa comentam la o postare existenta.

Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Toate modalitatile de contact prezentate mai sus sunt valabile atat pentru probleme tehnice (lipsa semnal analogic/digital televiziune, probleme internet fix, probleme telefonie fixa si mobila), situatii financiare (probleme facturari, facturi neprimite la timp) cat si pentru cereri pentru semnarea unor noi contracte/servicii si intarzierea instalarii serviciilor.

Cele mai frecvente probleme ale abonatilor Akta sunt acelea de nefunctionare servicii (in special pe partea de televiziune), desi au o grila de programe variata, calitatea serviciilor este destul de slaba.

In caz ca aveti probleme cu o sesizare, reclamatie sau orice cerere care priveste serviciile Akta, lasati un comentariu cu detaliile problemei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

87 COMENTARII

    • Noi nu suntem Akta, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Daca nu s-a rezolvat problema dumneavoastra de 2 zile, va recomand sa faceti o sesizare si la OPC, daca se va ajunge sa li se adreseze inspectorul OPC pentru urgentare, cu siguranta vor rezolva mai repede.

  1. Unii angajați ai acestei companii, care la nivelul la care se pretinde ar trebui să aibă un cod etic în relația cu clienții ori cu potențiali clienți, se comporta, pur și simplu, grobian cu o nesimțire greu de înțeles pentru o ființă umană. Este cazul și celui care conduce autoturismul firmei cu Nr. B 96 HSE, care își permite (cu penuria de locuri de parcare) sa o lase oriunde vrea el (chiar daca sunt locuri de parcare alocate persoanelor fizice, blochează pe oricine vrea el) proferand atunci când este contactat sa fie violent verbal. Rușine AKTA pentru recrutorii voștri și pentru astfel de salariați !!!

  2. De ce va bătuți joc de abonați,întreruperi canale le aranjate după bunul vostru plac,uitati-va la celelalte societăți prin cablu si luati ce este bun. Sunt abonat RUS RDS ,si cand vin la tara asta vrea sa nu simt o diferență majorări in ceea ce priveste semnalul.Salutari.

  3. De 2 saptamani tot las reclamatii la AKTA privind serviciile de internet de pe zona Neamt in special in Mastacan si Borlesti. Nu stiu sigur daca sunt singurul care ii functioneaza internetul INTRERUPT !!!! si cand zic intrerupt zic din 10 secunde 8 esti DISCONNECTED!!! Am inteles ca nu sunteti furnizorii directi de internet ca sunteti a nu stiu cata mana dar faceti ceva si rezolvati problema ca degeaba va platesc abonament daca voi nu va multumiti clientii cel putin pe zona asta …..suntem aproape numai 30 de familii care ne-am gandit sa ne deconectam de la voi si sa aducem o firma capabila sa furnizeze niste servicii in locatiile astea….PIERDETI TEREN SI NICI BINE NU V-ATI INSTALAT!

      • Aveți cei mai fără bun simț operatori,care nu știu să de-a simple explicații,educații inainte de a le ofari un post. Foarte prost crescuti.
        Tocmai asta e problema vorbesc mult și fără să îți răspundă la intrebari…pentru că nu știu. Prost crescuți îți inchid telefonul în timp ce vorbești și nu sunt nici singura persoană pe care a tratat-o așa și nici singura dată.

        • Noi nu suntem Akta, deci nu sunt operatorii nostri. Nu stiu exact cum a decurs conversatia dvs cu operatorii Akta insa si eu am avut probleme cu ei cand a fost nevoie sa sun o data. Nu sunt deloc orientati spre client si uneori sunt nepoliticosi.

  4. Faptul ca firma Akta nu a onorat contractul cu serviciul de internet,în urma sesizărilor făcute în luna DECEMBRIE 2017,mi-a confirmat ca mă anunța un operator în termen de 2 zile pentru constatarea sesizări făcute. Am asteptat sa mă anunțe dar nu am primit nici un rezultat .Am anunțat operatorul Zonal mi-a spus ca vine sa remedieze defecțiunea dar nu sa prezentat nimeni .Din cauza ca nu am putut beneficia de serviciile Dumneavoastra am decis sa reziliez contractul.Faptul ca nu am beneficiat de serviciile Dumneavoastra nu am de ce sa va platesc serviciile.

    • Noi nu suntem Akta, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Daca ati facut sesizari privind nefunctionarea internetului si a fost depasit termenul contractual pentru rezolvarea problemelor, puteti sa solicitati reducerea facturii pe perioada cat nu a functionat.

  5. am achitat abonamentul internet pe august pentru nicola merfulesti nr * danesti gorj. cind achit diferenta pe care nu ati comunicato la timp incepind cu 1 aug.2018?. ori nu stabilisa-ti majorarea abonamentului ? nu comentez tariful abonamentului dar va rugam sa imbunatatiti si calitatea si functionarea serviciului . aveti personal minunat dar undeva cineva este interesat de beneficiu , nu si de furnizarea servicilor privind calitatea .( gen caderea retelei si interventii repetate , viteza de transmitere a semnalului in retea si receptionarea de catre abonati .) va multumesc si imi cer scuze daca am deranjat pe cineva.

    • La ce operator va referiti, la Akta? Teoretic ar trebui ca pe factura aferenta lunii august insa daca ati achitat-o mai devreme decat s-a facut marirea abonamentului, atunci o sa aveti diferenta pe luna septembrie.

        • Cum adica pierd timpul oamenilor care cauta ajutor? Eu fac tocmai contrariul, incerc sa ofer ajutor insa aveti o atitudine foarte superioara si nerecunoscatoare. Daca nu va convine ajutorul nostru, sunati la Akta (la cei pe care ii platiti) si sa le cereti lor ajutorul.
          O zi buna.

  6. Buna seara.Va reamintesc ca incepind cu data de 1 octombrie nu mai doresc sa bebeficiez de serviciile dv de cablu…motivele…semnal slab cu multe intreruperi…si daca ploua putin ramineam fara semnal.Precizez faptul ca va-m mai invederat in urma cu 30 de zile ca nu mai doresc colaborarea cu dv si m-i s-a raspuns ca voi fi contactat de cineva….nu m-a contactat nimeni si ptr asta eu nu am nicio problema.Datorii la dv nu am caci eu am platit in permanenta serviciile anticipat…Mai precizez faptul ca incepind cu date de 24 august m-am deconectat de la reteaua dv si am contractatt servicii de cablu de la U P C.Va doresc numai bine,Doamne ajuta!

    • Buna seara,
      Noi nu suntem compania Akta, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste cererea de reziliere, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta pentru a verifica stadiul rezilierii. De asemenea, va recomand sa pastrati acel act care v-a fost dat cand ati facut cererea de reziliere, trebuia sa vi se ofere o copie dupa cererea de reziliere, sa aveti dovada ca ati facut rezilierea la acea data.
      Numai bine!

  7. Buna ziua, as dori sa stiu de ce pe luna iunie si iulie nu am primit factura akta?
    Lungu Gheorghe,din comuna bogdana,sat brosteanca,jud. teleorman. nu pot plati cablu pt ca nu am facturile,

    • Buna ziua,
      Posibil sa fie probleme cu distribuirea facturilor, nu stiu daca la Akta facturile sunt distribuite de postasi propri sau de angajati ai Postei Romane. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta pentru a face o sesizare in acest sens ( astfel incat sa nu se mai intample) si eventual sa obtineti datele de pe factura pentru a putea plati si fara factura.

  8. Buna ziua, de 24 de ore s-a intrerupt semnalul la internet si tv, incerc sa sun la deranjamente dar suna ocupat, va caut din obarsia de cimp mehedinti unde nu doar eu am aceasta problema ci toti clientii de cablu si internet akta, va rog frumos trimiteti pe cineva aici

  9. Buna ziua, ma numesc T. Claudia, nu stiu ce se intampla la dvs., dar sa primesc trei facturi intr-o luna nu mi se pare corect. La prima factura v-am sunat ca nu a fost in regula suma, am inteles ati gresit si mi-ai trimis alta factura pe care am platit-o in data de 06.07.2018 la Banca Transilvania. Ieri am primit mesaj de la nr. 0761****** ca figurez cu un sold de 94.56 lei. Nu stiu ce sa mai cred, dar daca va fi asa in fiecare luna, am sa renut la serviciile dvs. de care m-am bucurat o luna.
    Cu stima Claudia T.

    • Este destul de ciudata situatia, probabil au facut ei deja ceva greseli care a dus la o facturare gresita initial insa acum nu ar fi trebuit sa mai primiti mesaj. Posibil ca situatia financiara sa fi fost verificata inainte de inregistrarea platii si de aceea sa se fi trimis SMS-ul chiar daca ati platit.
      Totusi, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta pentru a verifica exact care este situatia financiara, daca a mai ramas ceva de platit si ce se intampla.
      Akta stau destul de prost pe partea aceasta de facturare, in mod sigur nu se compara cu operatorii mari de telecomunicatii din Romania, probabil de aici provin si problemele.

  10. Daca am facut cerere de reziliere a contractului incepand cu luna Mai 2018, nu mai sunt racordat la cablu din 10 mai 2018, de ce mai primesc facturi?. Am confirmarile cererilor trimise.

  11. Si eu am probleme cu ei. Desi nu mai sunt abonat cu ei din octombrie, i-am anuntat ca imi schimb operatorul si au lasat in continuare sa mearga abonamentul inca vreo 2 luni si acum vor sa le dau restantele printr-o firma de creante. Am vrut sa le platesc luna care le-o datoram dar casiera din satul meu nu a vrut sa ia banii ca sa incheiem colaborarea, i-am anuntat ca incepand din octombrie nu mai doresc sa merg cu ei. Oricum eu nu am semnat nici un contract , pt ca ei au preluat abonatii de la vechiul operator , si nu au semnat niciunul nimic.

      • Am facut cerere scrisa de reziliere a contractului prin posta cu areu, de doua ori, am fost deconectat de la cablu, nu mai benificiez de serviciile akta din luna Mai 2018 si totisi, primesc facturi. Mai mult, am anuntat si telefonic situatia si nu am primit niciun raspuns pana in prezent.
        Astept un raspuns de la cineva din partea conducerii!

  12. Locuiesc in judetul Teleorman. De cel putin 3 saptamani nu imi merge internetul corespunzator. In primele 2 saptamani am sunat in fiecare zi la departamentul de relatii cu clientii unde mi se spunea in permanenta ca „anunta echipa”. Intr-un final au rezolvat problema – dupa care internetul a mers fix 3 zile – iar in prezent nu imi functioneaza de 2 zile

    Am mai intampinat exact aceeasi situatie si in urma cu 2 luni. Nu pun la socoteala micile intreruperi constante – cel putin o data pe zi trebuie sa dau reset la router, sau sa sun la „departament” sa imi faca o „reprovizionare” – asta se intampla in perioadele in care internetul functioneaza „in parametrii”

    Am trimis 3 sesizari la client @ akta.ro – aparent singura alta modalitate de a contacta pe cineva din conducerea companiei – evident ca nu s-a obosit nimeni cu nici macar un reply.

    Aceasta companie isi bate pus si simplu joc de clienti. Am fost nevoit sa imi fac un abonament de date mobil ca sa pot sa am internet fara intreruperi. Din nefericire, nu am de ales aici in zona – banuiesc ca de asta nici nu intereseaza pe nimeni. Azi voi face o sesizare catre ANPC – nu stiu ce efect va avea, dar nu prea mai am altceva de facut decat sa ma mut din zona.

    Daca aveti de ales intre Akta si oricine altcineva, nu ezitati sa evitati semnarea unui contract cu ei.

    • Multumim pentru experienta descrisa, prin toate aceste sesizari si nemultumiri ne facem o imagine mai ampla despre anumiti operatori din tara. Intr-adevar, Akta este unul din operatorii cu cele mai mari probleme ale infrastructurii prin cablu (alaturi de UPC) si cu atat mai mult sunt mai delasatori in zonele in care stiu ca nu exista concurenta. In Teleorman stiu ca are si RCS – RDS infrastructura in multe localitati insa probabil nu si in localitatea dumneavoastra.
      Va recomand si eu sa faceti sesizare la ANPC si OPC, poate ii mai atentioneaza si ei sa schimbe ceva deoarece problemele sunt destul de grave acolo din cate se pare.

      • Epopeea Akta continua… Imaginati-va ca tot nu imi merge internetul…. Merge o zi, sau 1/2 de zi dupa care iar nu merge.. Azi am reusit sa primesc o explicatie care mi s-a parut cel putin halucinanta.

        Initial mi-a spus ca este probelma de la switch. I-am spus, domnule, de o luna de zile nu ati putut sa inlocuiti un switch?

        Dupa care imi spune ca de fapt este o „bucla pe retea”. Conform persoanei de la dispecerat, se pare ca aceasta „bucla” apare in momentul in care „cineva” in loc sa puna cablul de internet in portul WAN il pune in portul LAN. Cand i-am spus ca nu am auzit asa o prostie in viata mea, mi-a spus ca „e, auziti acum de la noi”.

        Nu am cuvinte sa descriu incompetenta acestei companii si cat de frustrant este sa fi clientul lor.

        • Nu bag mana in foc pentru ei ca asta este motivul nefunctionarii insa acele bucle in retea exista si sunt destul de dificil de depistat/rezolvat cand e vorba de abonati. Buclele acelea apar intr-adevar cand nu sunt folosite routerele corespunzator si se introduce cablul aiurea, este creata o bucla care cauzeaza nefunctionarea serviciului de internet in perioade, nu in permanenta.
          Ceea ce este neprofesionist este durata foarte mare de rezolvare a problemei, si eu am avut internetul afectat de o astfel de bucla in retea la RDS dar s-a rezolvat mult mai repede la ei, este inadmisibil sa dureze o luna o astfel de problema si denota lipsa de pregatire a angajatilor Akta.

          • Deja sunt resemnat cu Akta – ma gandesc serios sa ma mut de aici pt ca am nevoie de internet stabil sa imi castig existenta. Asa hal de raspuns nu am vazut in viata mea. Daca asa raspunde „conducerea” – ce pretentii sa mai ai de la angajati.
            ———
            „Buna ziua,

            Din nefericire, nici pana in data de astazi nu imi functioneaza internetul. Am sunat ieri, 3 iulie la ora 13:32 sa depun o sesizare in acest sens – nesolutionata nici pana in data de astazi.

            Am sunat astazi din nou la ora 14:26 sa intreb daca s-a rezolvat ceva, mi s-a spus ca NU este nici o sesizare deschisa.

            Numarul sesizarii depuse (intr-un final) astazi este: 11023777

            Mentionez prin prezenta ca internetul nu este functional de aproximativ o luna.

            Am adaugat cele de mai sus in plangerea formulata catre ANPC.

            Va multumesc,
            O zi buna”
            ———
            RE: (2855749) Operatorii de la serviciul telefonic nu inregistreaza reclamatiile
            „Buna ziua ,

            Internetul este functional , posibil o problema la dumneavostra . Urmeaza sa ajunga echipa in cursul zilei de astazi .

            Va multumim pentru intelegere ,

            Echipa Akta”
            ———
            „Imi pare rau sa va informez, dar internetul nu este functional. Codul erorii la conexiunea directa in PC este 651. Nu stiu cum ar putea sa fie functional.

            Va multumesc”

            Deci in concluzie, este cumva vina mea – cuvintele sunt de prisos.

          • Inca o dovada ca Akta are, din punctul meu de vedere, cel mai slab serviciu de relatii cu clientii si cel mai slab suport tehnic.
            Peste tot unde au existat alte variante, abonatii Akta au reziliat.
            Imi pare rau pentru problema ta insa nu ai ce sa faci decat sa insisti la ANPC/OPC.

        • Este incredbil, dar dupa mailuri si telefoane in fiecare zi, eu tot nu am internet. Cea mai buna perfomanta in ultimele zile a fost de 23 de ore neintrerupte de functionare.

          Am sunat ieri sa fac reclamatia zilnica – mi-au dat numarul 110 73081. Au facut ce au facut in si in 3-4 ore am avut internet pana fix astazi la ora 13 cand a cazut din nou – in prezent bineinteles ca nu am. Pun mana pe telefon si sun din nou, cer numarul sesizarii si primesc 110 75737.

          Am intrebat-o in gluma pe operatoare: „Doamna, dumneavoastra de ieri pana azi ati primit 2 mii de sesizari?” M-a amuzat cum si-a schimbat tonul vocii, banuiesc ca unora le mai este si rusine – desi regula de baza a operatorilor Akta este nesimtirea si tupeul. Pe marea majoritate ii simt zemeflitori la telefon, dar imediat devin „atenti” cand aud acronimul magic ANPC.

          Am facut si o sesizare la ANCOM – nu stiu exact ce efect va avea, mai ales ca nu mi-au dat vreun numar de inregistrare.

          Din nefericire, nu este nici un al provider aici in zona, dar chiar nu am de gand sa ii las asa. Pur si simplu, voi suna de fiecare data cand nu imi merge internetul si voi colecta numarul sesizarii, ora si data la care am sunat. Din nefericire, doar telefonic poti obtine un numar de sesizare. Deasemeni, voi da email de fiecare data la contact @ akta.ro cu numarul sesizarii pentru a putea face dovada catre ANPC ca i-am contactat in scris.

          In conditiile in care situatia va continua, voi face o noua plangere catre ANPC si ANCOM imediat cum primesc raspunsul la cele in curs pana se vor satura de amenzi.

          Ca avertisment, nu cumva sa incercati sa va imprieteniti sau sa ii „cinstiti” pe „tehnicienii de pe teren” – va vor lua de prost si tot la fel va merge.

          Ii incurajez pe toti cei care nu au de ales intre Akta si altcineva – imaginati-va 2600 de sesizari pe zi – sa nu stea pe ganduri si sa faca pangeri la ANPC. Am senzatia ca doar asa exista o mica sansa se se poata rezolva ceva.

          • In ceea ce priveste numarul de inregistrare, stiu ca RCS – RDS aveau la un moment dat niste numere de inregistrare de vreo 7-8 cifre, si se schimbau extraordinar de mult, moment in care am discutat cu un angajat RDS despre asta ca eram foarte curios, zicea ca este o baza de date comuna si se inregistreaza absolut orice, de la un client care suna in call center (nu neaparat pentru sesizari) pana la o cerere pentru un stick sau o sugestie, sesizare, absolut orice. Nu stiu daca si Akta face la fel, daca nu face la fel e grav, ca inseamna ca au foarte multe sesizari.
            De asemenea, operatorii cu care vorbim nu prea sunt in stare de multe, serviciul lor este de a inregistra reclamatiile si de a le da mai departe la tehnic sau la cine trebuie sa rezolve, deci nu cred ca rezolvam ceva daca ii luam la rost. 🙂
            Cat despre sesizarile ANPC/ANCOM, le incurajez deoarece deseori sunt singurele momente in care se rezolva ceva.

          • Se pare ca singura modalitate de a rezolva problemele la Akta sunt reclamatiile la ANPC/ANCOM.

            Am internet stabil de aproximativ 2 saptamani – nu am mai avut nici o problema. E destul de trist ca trebuie sa faci asta ca sa beneficiezi de un lucuru pe care il platesti dar macar situatia pare rezolvata.

            Bine, sper sa nu cobesc acum si sa ma trezesc iarasi in aceeasi situatie – orice este posibil….

          • A avea internet stabil pentru doua saptamani este normalitate, daca mai aveti probleme cu Akta va recomand sa va adresati direct la ANPC, se pare ca altfel nu rezolva problemele in timp util.

  13. De doua saptamini astept sa-mi vina specialistul din comuna rachiteni pt Internet si de la o zi la alta ma amina cred ca pina urma trebuie sa renunt. Nu cred ca voi mai continua nici cu tv .Mi se pare ca isi bate joc de mine .

    • Pentru instalare am vorbit la telefon 25 zile in urma si mia zis sa nu telefonez la centru ca dureaza mai mult si ca vine el .De atunci in fiecare zi imi zice ba ca vine maine,ba ca vine peste 2 ore.Credetima sant’ disperat si nervos .Asa ceva nu e posibil.

      • V-a zis sa nu sunati la centru ca sa evite el probleme, insa eu va recomand contrariul, sunati la serviciul de relatii cu clientii Akta. In felul acesta vor verifica de ce nu s-a rezolvat pana acum si vor urgenta instalarea.

        • In cazul acesta va recomand sa asteptati sa ajunga echipa service pentru a verifica exact motivul nefunctionarii. Cel mai probabil este o problema cu echipamentul din care aveti trase serviciile.

          • va rog am mai sunat o data cu o problema sa mut cablu de pe un stalp pe altul am sunat mi sa spus ca vin nici in ziua de azi nau venit de 2 luni am sunat

          • Aceea era o problema diferita si la toti operatorii poate sa dureze, mutarea unui cablu. Insa, in cazul in care aveti serviciile nefunctionale rezolvarea o sa vina mult mai repede, cu siguranta nu va dura 2 luni.

  14. Buna ziua. As dori sa reportez o posibila avarie in orasul Stefanesti jud. Botosani. Televiziunea prin cablu akta nu functioneaza din dimineata zilei de astazi. Abonamentul nostru este pe numele Tanciuc Valeria Maria

    • In ceea ce priveste primirea datelor de pe factura, va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii Akta. Tot atunci puteti face o sesizare pentru a va asigura ca veti primi de acum inainte facturile.

  15. Am abonament Diana M.,Valea Stalpului jud Prahova.Am sesizat in data de 28.04.ac cu nr. 10****** defectiune la televiziune. Mi s-a comunicat de persoana care a raspuns la telefon ca va veni echipa sambata sau cel tarziu luni.Azi luni 30.05.ac am sunat de trei ori si n-a venit nici o echipa.Noi suntem la aceasta adresa in week-end.Cum facem totusi sa ni se repare defectiunea?Sau trebuie sa schimbam furnizorul?

    • Ce problema aveti la cablul tv, nu aveti semnal sau aveti alta problema?
      In ceea ce priveste deranjamentele companiei Akta, acestia se misca destul de greu in vederea solutionarii lor.
      Daca problema este legata de lipsa semnalului sau semnal foarte slab, nu prea aveti ce sa faceti altceva decat sa insistati cu sesizarile la serviciul de relatii cu clientii Akta pentru a urgenta rezolvarea deranjamentului.
      Cat despre nerespectarea termenului comunicat de la relatii cu clientii, este o practica destul de intalnita la operatorii de telecomunicatii, cei de la relatii cu clientii ofera un termen teoretic iar termenul practic deseori se prelungeste.

  16. Din ziua de 16.04 si pana in 19.04.2018,nu am avut cablu
    Am sunat la ei de 20ori,mi-au vb foarte iar ,m-au tot amânat,iar in data de 19.04,a venit un individ de la Soveja care lucrează la ei,tin sa precizez ca locuiesc in comuna racoasa,Vrancea,si chipurile la facut
    Dar de a doua zi,20.04 iar am început sa avem probleme
    Sunt cei mai de ….firma posibila

    • In ceea ce priveste faptul ca era de la Soveja angajatul service, este o practica foarte comuna a operatorilor de telecomunicatii sa angajeze subcontractori care sunt plimbati prin toata tara in functie de numarul de sesizari din fiecare zona. Bineinteles, fiind subcontractori de multe ori sunt angajati nepregatiti si asa apar probleme.
      Din pacate, nu prea aveti la cine sa va mutati in caz ca aveti probleme cu Akta.