Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Avand in vedere problemele multiple pe care le au operatorii de telecomunicatii din Romania, este bine sa stim care sunt modalitatile de contactare a serviciului de relatii cu clientii in caz de sesizari, reclamatii si deranjamente pentru serviciile Akta.

Akta, companie detinuta de Digital Cable Systems (DCS), este o companie de telecomunicatii destul de problematica pe partea de calitate servicii si relatii cu clientii. Desi nu ma pot pronunta in prezent deoarece ultimul contact cu Akta l-am avut acum cativa ani, atunci cand i-am apelat ultima oara am fost tratat cu neseriozitate, Akta neridicandu-se nici macar la nivelul unei firme de cartier.

Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Modalitatile de contact ale serviciului de relatii cu clientii Akta (serviciul deranjamente) sunt urmatoarele:

  1. Apel telefonic. Putem apela numarul 0377 77 88 99 (apelabil din orice retea). Suntem intampinati de un robot telefonic (IVR) prima informare fiind legata de introducerea ultimelor posturi in grila de programe digitala Akta.
  2. SMS. O solutie care nu este folosita de alti operatori de telecomunicatii este trimiterea unui SMS la numarul 0786 88 00 00 pentru deschiderea unei sesizari la Akta. Conditiile principale de trimitere SMS la acest numar sunt ca numarul sa fie inregistrat in baza de date Akta pe clientul pentru care avem probleme si sa trecem codul de client in SMS. De asemenea, aceasta varianta o putem folosi pentru probleme simple de nefunctionare (lipsa semnal cablu tv, internet nefunctional, lipsa ton telefonie fixa, etc.). In caz ca avem o problema comerciala/financiara sau o problema tehnica mai complexa, este preferabil sa alegem o alta varianta de contact.
  3. E-mail. Mail catre adresa client@akta.ro.
  4. Formular online. Putem completa un formular online cu sesizarea/problema noastra pe site-ul oficial Akta.ro.
  5. Puncte de prezenta (Casierii). Reclamatia noastra o putem detalia in prezenta unui reprezentant relatii clienti in casieriile Akta (o lista completa a casieriilor o gasim pe site-ul oficial).
  6. Facebook. Asemenea operatorilor de telecomunicatii principali din Romania, putem face reclamatii si sesizari inclusiv pe pagina de Facebook Akta (@akta.ro) timpul lor mediu de raspuns fiind in prezent de aproximativ o ora. Este preferabil sa trimitem un mesaj privat, nu sa comentam la o postare existenta.

Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Toate modalitatile de contact prezentate mai sus sunt valabile atat pentru probleme tehnice (lipsa semnal analogic/digital televiziune, probleme internet fix, probleme telefonie fixa si mobila), situatii financiare (probleme facturari, facturi neprimite la timp) cat si pentru cereri pentru semnarea unor noi contracte/servicii si intarzierea instalarii serviciilor.

Cele mai frecvente probleme ale abonatilor Akta sunt acelea de nefunctionare servicii (in special pe partea de televiziune), desi au o grila de programe variata, calitatea serviciilor este destul de slaba.

Cum pot face rezilierea contractului Akta?

La Akta, pentru rezilierea contractului trebuie sa sunam la serviciul de relatii cu clientii Akta urmand sa fim indrumati catre unul din dealerii locali.

Cum suspendam temporar abonamentul Akta?

Suspendarea serviciilor Akta se pot face pe minim o luna si maxim 3 luni printr-o cerere de suspendare depusa in unul din punctele de prezenta Akta.

In caz ca aveti probleme cu o sesizare, reclamatie sau orice cerere care priveste serviciile Akta, lasati un comentariu cu detaliile problemei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

360 COMENTARII

  1. Foarte nemulțumit de serviciile prestate de această firmă…. lipsa semnal inexistentă, agenții de teren fiind foarte obraznici si dând dovadă de lipsa totală de profesionalism…

  2. Nu am putut fi contactat în urma cererii de renegociere a contractului de furnizare a serviciilor akta și mi-a fost reziliat contractul. Este normal și legal?

    • Domnule Radu daca dvs nu mai sunteti sub contract ,cu akta si ati cerut renegocierea, trebuiau sa va sune de cel putin 3-4 ori daca nu va gaseau, dar poate operatorul a considerat ca nu vreti dvs sa raspundeti si v-a reziliat contractul. Daca nu aveti alta companie de cablu la dvs in localitate va recomand sa sunati la Relatii Clienti Akta nr este 0377778899.

  3. Am facut ieri o sesizare ca nu este semnal la abonat Ilioiu Alis cod client*** si nu sa remediat ,am fost sunata dar echipa nu a venit la fata locului ,va rog sa incercati sa remediati ca alfel renunt la acest contract

  4. Buna ziua .Am și eu o problema la televiziune prin cablu nu imi merg programele deloc as dori sa vina o echipă sa se uite la decodor
    Multumesc frumos

  5. am sunat 2zile la nr de telefon 03**** am 16 apeluri va rog sa urmariti situatia clientului cu cod 8***** sat stanculesti com fartatesti jud valcea a achitat factura akta si in avans atunci cand vine incasatorul de teren abontul fiind in varsta de 84 ani si nu se poate deplasa a achitat pe data de 10 05 2019 suma de 131 ron din care 41,15 ron pe luna aprilie ;43,50 ron pe luna mai ;46.35 ron pe luna iunie ,de ce s-a ajuns la valoare a aceasta de plata pe luna ? la o pensie de 800 ron mi se pare mult fata de contractul incheiat de ce in comuna francesti valcea abonamentul cablu tv si internet costa 36 ron iar un simplu abonament numai cablu tv a ajuns la 46.35ron platita si in avans mentionez ca batrinul plateste din 3 in 3 luni cum ajunge incasatorul de teren solicit o reducere a sumei lunare si as dori un raspuns la aceasta problema cel tarziu pana pe 20 iunie va multumesc

    • Doamna Florina acest sait nu reprezinta compania akta,acest sait ofera doar informatii. In primul rand compania akta a marit preturile la servicii pana acum de 3 ori. Ultima marire este de luna aceasta cu 2,5 lei pe cablu tv. Puteti solicita un punct de vedere si reprezentantului akta cel care vine si incaseaza bani din 3 in 3 luni, si vedeti ce raspuns va da in legatura cu aceste mariri.Poate in comuna invecinata este concurenta,adica au cablat 2 firme de comunicatii akta si rcs de exemplu de acea este acea diferenta de pret intre cele 2 comune.

      • multumesc pentru raspuns am inteles de la batran ca mai sunt alte firme cu cablu tv multi vecini s au deconectat de la akta si vor urma mai multi sa se deconecteze

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Akta, doar oferim informatii. Daca nu aveti un sediu in localitatea dvs trebuie sa insistati la relatii cu clientii. Va recomand sa sunati si sa nu inchideti apelul pana nu va este preluat apelul, pentru a va pastra prioritatea.

    • Aveti dreptate dar intarzierile la sesizari au o cauza si anume lipsa de personal. Sunt putini tehniceni care au o acoperire mare de teritoriu. Au fost restructurari la akta pentru eficentizarea companiei si pentru reducerea cheltuierilor.

  6. Nu am net de 3 zile și au pretenții la facturi sa le plătim la timp sunt praf nu mă așteptam la așa ceva știu sa pună penalizări ca nu plătim la timp dar ei nu tine cont ca nu vin la timp. NU VA ABONAȚI LA AKTA FACEȚI CEA MAI MARE GRESALA

  7. Dc nu se deranjează sa vina când sunt sunați. O să ne pierdeți de clienți. Sun și îmi spun sa aștept 48h sa vina pentru o defecțiune care pe fiecare luna vin, se urca pe stâlp și din nou defecțiune. M-am saturat de voi , plătesc degeaba pentru un internet

    • Acest sait nu reprezinta firma akta. Pentru o solutionare a problemei dvs cat mai rapida sunati la nr relatii cu clientii akta, si spuneti ce problema aveti.

  8. Buna ziua,
    ref;contract:*******
    COD CLIENT ******
    Client *****,str.principala nr.* com.VALEA ARGOVEI JUD.CALARASI
    Va rugam sa reziliati contractul mai sus mentionat începând cu data de 01.04.2019 si in acelasi timp sa faceti storno la factura ****** din 06.05.2019,intrucat nu mai am apelat la serviciile d-voastra din 01.04.2019

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem cei de la Akta, doar oferim informatii.
      La Akta, pentru rezilierea contractului trebuie sa sunam la serviciul de relatii cu clientii Akta urmand sa fim indrumati catre unul din dealerii locali insa nu se va aproba rezilierea cu o luna in urma, se face o cerere de reziliere urmand sa intre in vigoare dupa o anumita perioada de timp, de regula cu 30 de zile inainte.

  9. Buna ziua.Sant de la Suceava.De cateva zile nu mai functioneaza tv prn cablu Akta.Am sunat de cateva ori,,,imi raspunde robotul si pe urma nimeni.Eu as dori sa renunt la acest serviciu,deoarece nu vreau sa l mai folosesc,,,,plus ca in fiecare luna se mai scumpeste.Nu ma trimite ti sa sun la serviciul clienti,pentru ca nu o sa fac.Asa ca va rog sa inchideti acest abonament.nr.client *****.Nu mai platesc din acest moment,,,6 mai 2019 pe numele *****,,,str.B.Deal,Suceava.Va multumesc mult.

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania Akta, doar oferim informatii.
      La Akta, pentru rezilierea contractului trebuie sa sunam la serviciul de relatii cu clientii Akta urmand sa fim indrumati catre unul din dealerii locali.
      Daca nu doriti sa mai sunati, puteti sa va prezentati direct intr-o casierie Akta sau sa faceti o sesizare online, inclusiv pe pagina Facebook Akta puteti face o sesizare.

    • In acest moment nu stiu sa fie o avarie generala in Poian, Covasna, pentru problema aceasta va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta (deranjamente) la numarul 0377778899.

    • Buna ziua,
      La Akta puteti face o sesizare prin una din urmatoarele modalitati:
      -Apel telefonic. Putem apela numarul 0377 77 88 99 (apelabil din orice retea). Suntem intampinati de un robot telefonic (IVR) prima informare fiind legata de introducerea ultimelor posturi in grila de programe digitala Akta.
      -SMS. O solutie care nu este folosita de alti operatori de telecomunicatii este trimiterea unui SMS la numarul 0786 88 00 00 pentru deschiderea unei sesizari la Akta. Conditiile principale de trimitere SMS la acest numar sunt ca numarul sa fie inregistrat in baza de date Akta pe clientul pentru care avem probleme si sa trecem codul de client in SMS. De asemenea, aceasta varianta o putem folosi pentru probleme simple de nefunctionare (lipsa semnal cablu tv, internet nefunctional, lipsa ton telefonie fixa, etc.). In caz ca avem o problema comerciala/financiara sau o problema tehnica mai complexa, este preferabil sa alegem o alta varianta de contact.
      -E-mail. Mail catre adresa client @akta.ro.
      -Formular online. Putem completa un formular online cu sesizarea/problema noastra pe site-ul oficial Akta.ro.
      -Puncte de prezenta (Casierii). Reclamatia noastra o putem detalia in prezenta unui reprezentant relatii clienti in casieriile Akta (o lista completa a casieriilor o gasim pe site-ul oficial).
      -Facebook. Asemenea operatorilor de telecomunicatii principali din Romania, putem face reclamatii si sesizari inclusiv pe pagina de Facebook Akta (@akta.ro) timpul lor mediu de raspuns fiind in prezent de aproximativ o ora. Este preferabil sa trimitem un mesaj privat, nu sa comentam la o postare existenta.

  10. I-am sunat in legatura cu ofertele de internet in comuna mea si ei mi-au spus ca in maxim 3 zile ma vor contacta ei cu o oferta. A trecut mai bine de 2 sapt de atunci si i-am sunat iar, ei mi-au spus ca nu se poate trage internet deoarece „sunt prea departe de casuta”, am ramas tablou, toata comuna are internet de la ei dar eu sunt in afara razei wtf? Companie de 2 bani mai bine raman cu telekom pe net de 1mb decat fibra de la ratatii astia…

    • Fibra optica se poate instala la un abonat undeva la maxim 200-300 de metri, cand este o distanta mai mare nu se face instalarea deoarece exista posibilitatea sa fie probleme cu semnalul. Probabil nu vor sa dezvolte reteaua (sa mai monteze un stalp mai aproape) deoarece este vorba de un singur abonat.

  11. Buna ziua de vreo 3 zile nu merge deloc cablu pe nici un program avand in vede ca luna trecuta am platit factura
    Spunetimi va rog pe ce luni mai are de plata
    Ca nu inteleg de ce are restanta 60 lei

  12. Lasa de dorit serviciile dvs. Stau de 2 zile fara cablu am sunat la dvs la relații cu clienții si mi-au spus ca nu ma pot ajuta deoarece nu apar abonata la serviciile dvs de cablu, in fiecare săptămână aceeași poveste. Foarte dezamăgita.. Iar in legătură ca nu apar abonata este sub semnul întrebării, ar trebui discutat cu angajații de aici din zona…

    • Noi nu reprezentam compania Akta, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare si la Protectia Consumatorului. De asemenea, puteti sa solicitati reducerea facturii in cazul in care nu este remediata problema in termenul maxim prevazut in contract.

    • Buna ziua,
      Eu personal nu as putea sa va raspund la aceasta intrebare, probabil depinde de concurenta, daca au concurenta in zona ofera servicii la preturi reduse. Oricum, in zonele in care au fost preluati abonatii de catre Digi, preturile vor fi aceleasi, fara discriminari.

  13. Ma numesc Herta ion,com Valea Argovei nr9 ,sos.principala jud.Calarasi
    Va fac cunoscut ca incepand cu data de 6martie 2019,contractul de furnizare il intrerupem pe motiv ca mi-am gasit un alt furnizor
    Din aceasta data fa rog sa numai emiteti factura pe numele meu
    Va multumesc

    • Noi nu reprezentam compania Akta, doar oferim informatii.
      Pentru a rezilia contractul Akta trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii urmand sa fiti indrumat catre unul din dealerii locali.

  14. Rusine eu platesc mereu si nu am internet mereu il oprete cate o zi doua de sarbatori nam avut sa le fie rusine.o sami caut alta firma serioasa .

  15. Am făcut și eu o cerere acum ceva timp pentru internet prin fibra, dar nici în ziua de azi nu au mai venit pentru a-și presta serviciul pe care al trebui sa dispun (dispunem)

  16. Bună seara, sunt Mihai Maria din sat.Bursuc Deal ,com.Lespezi Jud.Iași ,vă contactez în legătură cu factura AKTA .De ce nu mai trimiteți facturi? Eu locuiesc temporar la acest domiciliu,dar totuși plătesc abonamentul(a fost alegerea mea) ,fără factură nu știu cât am de plătit. Ce se întâmplă cu internetul, mă contactez foarte greu,dacă ați modificat ceva dumneavoastră nu ar trebui să fie informați și clienții,la celălalt furnizor mă contactam doar cu parola ,acum trebuie să modific prin calculator și tot nu reușesc!
    Ce trebuie să fac pentru a renunța la internet și să rămân doar cu cablul TV?
    Vreau să primesc mesaj pe telefon cu suma de plată!

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania Akta, doar oferim informatii.
      Pentru a reclama neprimirea facturii Akta va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta. Tot acolo puteti solicita sa primiti prin SMS notificari despre factura.
      In legatura cu internetul, aveti si un echipament de la Akta acasa sau un router personal? Daca da, ati incercat sa-l reporniti?
      Pentru rezilierea abonamentului de internet trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta urmand sa fiti indrumata catre unul din dealerii locali.

  17. buna ziua ma numesc iancu mihai dorel cod client 7**** strada unirii nr .105 varteju magurele nu am avut parte de serviciile dumneavoastra de televiziune in acest wikend drept urmare voi face sesizarea pentru rezilierea contractului (nu va intereseaza ca oamenii in varsta nu dispun de serviciile dvs) Pentru ce platim serviciile dvs ??????? va rog vreau raspuns si o rezolvare daca la doi fulgi, s-a intamplat asta ,,,,,,,la o vijelie mai mare ce mai urmeaza????????

  18. buna ziua ma numesc iancu mihai dorel cod client 7282446 strada unirii nr .105 varteju nu am avut parte de serviciile dumneavoastra de televiziune in acest wikend drept urmare voi face sesizarea pentru rezilierea contractului (nu va intereseaza ca oamenii in varsta nu dispun de serviciile dvs) Pentru ce platim serviciile dvs ???????