Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Avand in vedere problemele multiple pe care le au operatorii de telecomunicatii din Romania, este bine sa stim care sunt modalitatile de contactare a serviciului de relatii cu clientii in caz de sesizari, reclamatii si deranjamente pentru serviciile Akta.

Akta, companie detinuta de Digital Cable Systems (DCS), este o companie de telecomunicatii destul de problematica pe partea de calitate servicii si relatii cu clientii. Desi nu ma pot pronunta in prezent deoarece ultimul contact cu Akta l-am avut acum cativa ani, atunci cand i-am apelat ultima oara am fost tratat cu neseriozitate, Akta neridicandu-se nici macar la nivelul unei firme de cartier.

Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Modalitatile de contact ale serviciului de relatii cu clientii Akta (serviciul deranjamente) sunt urmatoarele:

  1. Apel telefonic. Putem apela numarul 0377 77 88 99 (apelabil din orice retea). Suntem intampinati de un robot telefonic (IVR) prima informare fiind legata de introducerea ultimelor posturi in grila de programe digitala Akta.
  2. SMS. O solutie care nu este folosita de alti operatori de telecomunicatii este trimiterea unui SMS la numarul 0786 88 00 00 pentru deschiderea unei sesizari la Akta. Conditiile principale de trimitere SMS la acest numar sunt ca numarul sa fie inregistrat in baza de date Akta pe clientul pentru care avem probleme si sa trecem codul de client in SMS. De asemenea, aceasta varianta o putem folosi pentru probleme simple de nefunctionare (lipsa semnal cablu tv, internet nefunctional, lipsa ton telefonie fixa, etc.). In caz ca avem o problema comerciala/financiara sau o problema tehnica mai complexa, este preferabil sa alegem o alta varianta de contact.
  3. E-mail. Mail catre adresa client@akta.ro.
  4. Formular online. Putem completa un formular online cu sesizarea/problema noastra pe site-ul oficial Akta.ro.
  5. Puncte de prezenta (Casierii). Reclamatia noastra o putem detalia in prezenta unui reprezentant relatii clienti in casieriile Akta (o lista completa a casieriilor o gasim pe site-ul oficial).
  6. Facebook. Asemenea operatorilor de telecomunicatii principali din Romania, putem face reclamatii si sesizari inclusiv pe pagina de Facebook Akta (@akta.ro) timpul lor mediu de raspuns fiind in prezent de aproximativ o ora. Este preferabil sa trimitem un mesaj privat, nu sa comentam la o postare existenta.

Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Toate modalitatile de contact prezentate mai sus sunt valabile atat pentru probleme tehnice (lipsa semnal analogic/digital televiziune, probleme internet fix, probleme telefonie fixa si mobila), situatii financiare (probleme facturari, facturi neprimite la timp) cat si pentru cereri pentru semnarea unor noi contracte/servicii si intarzierea instalarii serviciilor.

Cele mai frecvente probleme ale abonatilor Akta sunt acelea de nefunctionare servicii (in special pe partea de televiziune), desi au o grila de programe variata, calitatea serviciilor este destul de slaba.

In caz ca aveti probleme cu o sesizare, reclamatie sau orice cerere care priveste serviciile Akta, lasati un comentariu cu detaliile problemei.

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

  1. Din ziua de 16.04 si pana in 19.04.2018,nu am avut cablu
    Am sunat la ei de 20ori,mi-au vb foarte iar ,m-au tot amânat,iar in data de 19.04,a venit un individ de la Soveja care lucrează la ei,tin sa precizez ca locuiesc in comuna racoasa,Vrancea,si chipurile la facut
    Dar de a doua zi,20.04 iar am început sa avem probleme
    Sunt cei mai de ….firma posibila

    • In ceea ce priveste faptul ca era de la Soveja angajatul service, este o practica foarte comuna a operatorilor de telecomunicatii sa angajeze subcontractori care sunt plimbati prin toata tara in functie de numarul de sesizari din fiecare zona. Bineinteles, fiind subcontractori de multe ori sunt angajati nepregatiti si asa apar probleme.
      Din pacate, nu prea aveti la cine sa va mutati in caz ca aveti probleme cu Akta.