Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Avand in vedere problemele multiple pe care le au operatorii de telecomunicatii din Romania, este bine sa stim care sunt modalitatile de contactare a serviciului de relatii cu clientii in caz de sesizari, reclamatii si deranjamente pentru serviciile Akta.

Akta, companie detinuta de Digital Cable Systems (DCS), este o companie de telecomunicatii destul de problematica pe partea de calitate servicii si relatii cu clientii. Desi nu ma pot pronunta in prezent deoarece ultimul contact cu Akta l-am avut acum cativa ani, atunci cand i-am apelat ultima oara am fost tratat cu neseriozitate, Akta neridicandu-se nici macar la nivelul unei firme de cartier.

Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Modalitatile de contact ale serviciului de relatii cu clientii Akta (serviciul deranjamente) sunt urmatoarele:
1. Apel telefonic. Putem apela numarul 0377 77 88 99 (apelabil din orice retea). Suntem intampinati de un robot telefonic (IVR) prima informare fiind legata de introducerea ultimelor posturi in grila de programe digitala Akta.
2. SMS. O solutie care nu este folosita de alti operatori de telecomunicatii este trimiterea unui SMS la numarul 0786 88 00 00 pentru deschiderea unei sesizari la Akta. Conditiile principale de trimitere SMS la acest numar sunt ca numarul sa fie inregistrat in baza de date Akta pe clientul pentru care avem probleme si sa trecem codul de client in SMS. De asemenea, aceasta varianta o putem folosi pentru probleme simple de nefunctionare (lipsa semnal cablu tv, internet nefunctional, lipsa ton telefonie fixa, etc.). In caz ca avem o problema comerciala/financiara sau o problema tehnica mai complexa, este preferabil sa alegem o alta varianta de contact.
3. E-mail. Mail catre adresa client@akta.ro.
4. Formular online. Putem completa un formular online cu sesizarea/problema noastra pe site-ul oficial Akta.ro.
5. Puncte de prezenta (Casierii). Reclamatia noastra o putem detalia in prezenta unui reprezentant relatii clienti in casieriile Akta (o lista completa a casieriilor o gasim pe site-ul oficial).
6. Facebook. Asemenea operatorilor de telecomunicatii principali din Romania, putem face reclamatii si sesizari inclusiv pe pagina de Facebook Akta (@akta.ro) timpul lor mediu de raspuns fiind in prezent de aproximativ o ora. Este preferabil sa trimitem un mesaj privat, nu sa comentam la o postare existenta.

Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Toate modalitatile de contact prezentate mai sus sunt valabile atat pentru probleme tehnice (lipsa semnal analogic/digital televiziune, probleme internet fix, probleme telefonie fixa si mobila), situatii financiare (probleme facturari, facturi neprimite la timp) cat si pentru cereri pentru semnarea unor noi contracte/servicii si intarzierea instalarii serviciilor.

Cele mai frecvente probleme ale abonatilor Akta sunt acelea de nefunctionare servicii (in special pe partea de televiziune), desi au o grila de programe variata, calitatea serviciilor este destul de slaba.

Cum pot face rezilierea contractului Akta?

La Akta, pentru rezilierea contractului trebuie sa sunam la serviciul de relatii cu clientii Akta urmand sa fim indrumati catre unul din dealerii locali.

Cum suspendam temporar abonamentul Akta?

Suspendarea serviciilor Akta se pot face pe minim o luna si maxim 3 luni printr-o cerere de suspendare depusa in unul din punctele de prezenta Akta.

In caz ca aveti probleme cu o sesizare, reclamatie sau orice cerere care priveste serviciile Akta, lasati un comentariu cu detaliile problemei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

563 COMENTARII

  1. Buna ziua ,Ma numesc ***** -com.Telega ,str.* nr.* Prahova si vreau sa va aduc la cunostinta ca la aceasta adresa nu functioneaza internetul de citva zile si nu se raspunde la telefon pentru a putea sa anunt.Va rog am nevoie de internet pentru copil ,nu poate primi levctiile de la scoala.

    • Buna seara,
      Este necesar sa insistati la relatii cu clientii Akta (deranjamente) la numarul 0377 77 88 99 pentru a face o sesizare, sunati si ramaneti in telefon fara sa inchideti pana va este preluat apelul de un operator. Altfel, puteti face sesizare prin SMS la 0786 88 00 00.

  2. Serviciile lasă de dorit. Uite internetul, nu e internetul….groaznic!!! În această perioadă sensibilă, nu avem decât să ne rugăm ca să nu să se mai întrerupă….să putem să fim prezenți la cursuri/ la lecții. Vai de noi în ce țară trăim! PLĂTIM SERVICII DE CARE NU BENEFICIEM!!!
    SUNĂM APROAPE ZILNIC…DAR LUCRURILE RĂMÂN NESCHIMBATE. ALOOO, NE AUDE CINEVA?
    AVEM EXAMENE DE SUSȚINUT/ LECȚII DE DERULAT/ AVEM NEVOIE DE AMĂRÂTUL ĂSTA DE INTERNET!

  3. O mizerie de internet! Sunt întreruperi de 5,6 ori pe zi si nici macar nu iau in seama reclamațiile . Neseriosi si nu respectă vitezele de trafic din contract

  4. buna ziuau sint Eugen ,utilizator ***** incepind cu data de 16.04.2020am depus zilnic sesizari la deranjamente privind nefunctionarea retelei de internet ,zilnic avind doar citeva ore net(intre orele 18-9dimineata).Pe data de 24 s_a intrerup definitiv pina astazi 27.04.2020 ora 12.Avind in vedere cele sesizate va rog sa stornati perioada de nefuctionalitate mai sus sesizata dint abonamentul pe luna aprilie deoarece nu am beneficiat de serviciile dvs contractate. Va multumesc

  5. Am reziliat contractul cu AKTA din octombrie,nu vad de ce trebuie sa le mai platesc abonamentul inca pe doua luni,atata timp cat nu mai folosesc serviciul,incheind contract cu alta firma de cablu tot de atunci!

  6. buna ziua
    Doresc sa va anunt ca incepand cu luna mai nu mai doresc sa fiu abonatul AKTA din motive personale .
    Va rog sa mi se anuleze contractul incepand cu 30. 04. 2020

      • LA CEL MAI MIC VINT NU MAI MERGE CABLU AKTA LA TELEVIZIUNE ASTEPT DE LA ORA 14 SĂ DE DATI DRUMUL SI ESTE ORA 18 SI 30 SI NIMIC TREBUIE DE FIECARE DATĂ SA SUNAM ,DAR CEI CARE NU AU TEL. CE FAC .

  7. In data de 12.03.2020 am facut un contract la sediul Akta din str.Brancusi R.Valcea. pe numele ***** sat Ciungetu com.Malaia str.* pt.internet ca ulterior sa-l extind si la cablu tv. A venit o echipa de la D.C.S. la adresa din contract.A intocmit un deviz extimativ in valoare de 1286 lei.Enorm de mult. Am mai multe contracte la RCS-RDS Bucuresti si cred ca merit o evaluare a cererii mele de reducere substantiala a sumei din deviz.Am antena focusat la tv si pt.internet am sa-mi cumpar una de la Orange.

    • Nu inteleg, considerati ca meritati o reducere la Akta pentru faptul ca aveti contracte la Digi? Daca atat vi s-a spus inseamna ca aceea este suma pentru care Akta considera rentabil sa dezvolte reteaua in zona.

  8. Bună ziua! Internrtul la Găneasa, Olt nu merge de ieri. Am sunat, au spus că se va rezolva însă nu au luat nicio măsură. V-aș ruga să rezolvați cât mai rapid deoarece nu îmi pot desfășura cursurile online.

    • Buna ziua,
      Posibil ca in perioada aceasta sa dureze mai mult solutionarea problemelor din cauza pandemiei. Va recomand sa insistati la relatii cu clientii Akta pentru urgentarea rezolvarii problemei.

  9. Nici in comuna Dobrun județul Olt nu avem semnal la tv vine semnalul 5 secunde si imediat se ia 2 minute nr de telefon nu merge sa sunam. Sa rezolve problema

    • Da, intra ton ocupat, au mai avut probleme si zilele trecute, posibil din cauza numarului mare de solicitari sa nu faca fata nici numarul de call center. Iti recomand sa faci o sesizare prin SMS sau sa mai incerci sa suni mai tarziu.

  10. suntem clienti ai dvoastra com osica de jos jud olt nu am avut semnal nici digital nici analogic aseara de la ora 19 si acumde la ora 19 se intampla la fel ce se intampla //rugam remedierea semnalului pt toata com osica de jos jud olt

    • Aseara a fost o avarie majora insa asta seara nu mai este ceva la fel de grav, poate este o problema in localiatea dvs.
      Sunati la relatii cu clientii Akta (deranjamente) la numarul 0377778899 si faceti o sesizare in acest sens.

  11. Nu merge nu merge dar de platit trebuie sa platim indiferent ca merge sa nu merge plata e plata ce conteaza ca functioneaza său nu trebuie platit ca daca nu platesti trimete sms ca esti in evidenta akta cu suma de….

    • Cat timp se incadreaza in termenul maxim de rezolvare al problemelor tehnice, nu vor reduce factura. Daca se depaseste termenul respectiv, putem face o sesizare pentru reducerea facturii pe acea perioada in care nu au functionat serviciile.

  12. Buna seara
    Cum facen ca dince ince mai greu putem face reclamatii. De la ora 20 a inceput sa intreupa semnalul tv , la 20.30 nu mai merge deloc.
    Ion Niculae
    Com. Niculesti . Sat.Movila Nr.* .ju. DB

    • Am testat, si mie imi suna ocupat, probabil au o avarie generala si nu le functioneaza nici numarul de call center din cauza numarului de solicitari. Incercati sa faceti o sesizare prin SMS.

  13. Buna ziua!
    Numele meu este Micloiu Constantinsi si tin sa va informez ca din greseala in data de 28.01.2020 am depus in contul dumneavoastra la bancomatul din incinta Raiffeisen Bank Reghin suma de 100(una suta lei) reprezentand parte din contravaloarea facturii Telekom seria TKR, nr. ****** Urmare acestui fapt va solicit returnarea respectivei sume cu rugamintea de a o depune in contul personal nr. RO********.

  14. Bună seara! Am făcut o sesizare la începutul lui februarie pt televiziunea prin cablu. Nu a venit nimeni sa repare problema. Am continuat sa vb cu d-na care strânge banii pt abonamente și a făcut încă două deschideți de tichet, nimic. Am sunat eu personal și au promis ca se deplasează la domiciliul lui Ghiță Elena nr * strada *. Nici un răspuns. Nu mi se pare corect din partea dumneavoastră sa tratați abonații cu spatele. Din moment ce eu plătesc aceste servicii, nu înțeleg de ce nu va faceți datoria. Nu se vede nimic la televizor, numai pureci. Am luat de sărbători TV nou lui mama sa se bucure și nu a mers cablul de atunci. Am crezut ca este vânt, ca se reglează etc. Dar nimic. Vreau sa reziliez contractul. Nu aveți respect pt nevoile noastre.

  15. Am sunat si la numarul 0377778899 si am facut sesizarea deranjamentului si nu a venit nimeni sa repare cablul nici pana acum, va astept de Joi sa veniti sa remediati problema, voi sesiza si OPC pentru ca eu sunt cu datoriile la zi fata de dvs si dvs nu va faceti datoria

  16. am sunat de mai multe ori in ultimile zile la deranjamente pentru remedierea problemelor ivite la cablul tv intrucit cum adie un pic vantul nu mai vad clar la televizor , am avut rugamintea de a trimite echipa de mentenanta a deranjamentelor dar in zadar Mi s-a spus ca au trimis si ca au remediat dar totul e ca inainte deci operatoreul care se ocupa ori nu se pricepe ori instalatia e , antica si de demult in speta , casuta de conectare .deci va rog trimiteti echipa sa remedieze problema si cu rugamintea de a fii si eu martor la reparatia cu pricina ,in caz contrar ma vad obligat sa ma adresesz protectiei consumatorului…va multumesc