Sesizari de nefunctionare, modalitati de contact si informatii privind Digi Energy

Serviciul Digi Energy este serviciul de energie electrica furnizat de catre compania Digi, un serviciu care a crescut destul de mult la nivel de companie pana in marirea preturilor pe kWh. Vom detalia aici modalitatile prin care putem sesiza deranjamente si cum putem contacta serviciul de relatii cu clientii Digi Energy in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii despre acest serviciu.

Cum contactam serviciul de relatii cu clientii Digi Energy pentru a sesiza un deranjament?

Avem urmatoarele modalitati prin care ii putem informa pe cei de la Digi cand avem lipsa tensiune la domiciliu sau cand dorim sa aflam o informatie comerciala/financiara despre Digi Energy:

  1. Apel la 03xx400414 (unde xx este prefixul judetului, exemplu Bucuresti/Ilfov 0314004414). Metoda cea mai usoara este sa facem o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi Energy telefonic. Interesant este ca acest numar de telefon a fost prezentat in trecut ca numarul de telefon pentru informatii comerciale RCS – RDS, fiind in acelasi timp si numarul pentru suport tehnic energie electrica Digi.
  2. E-mail suport.energie@rcs-rds.ro.
  3. Facebook Digi Romania. Desi nu au o pagina separata pentru Digi Energy, suntem ajutati pe pagina generala Digi Romania, am o parere foarte buna despre aceasta modalitate de contact, timpul mediu de raspuns este de cateva minute si suntem ajutati cu orice solicitare.
  4. Formular de contact pe site-ul Digi Romania.
  5. Punct de lucru Digi.

Este bine de stiut ca serviciul de relatii cu clientii Digi (call center) este disponibil non-stop, inclusiv in zilele de sarbatori legale.

Pe langa informatii despre serviciul Digi Energy (cat costa, ce trebuie sa facem pentru a ne muta la Digi Energy, ce acte ne sunt necesare, cat dureaza transferul, etc.) cele mai frecvente situatii in care dorim sa stim cum putem contacta serviciul de relatii cu clientii Digi Energy sunt:

  • probleme de facturare/financiare – cand nu primim factura sau avem nelamuriri privind serviciul facturat;
  • probleme de furnizare energie electrica – cand nu avem curent sau avem fluctuatii de curent la domiciliu;

Cum trimitem indexul autocitit la Digi Energy?

Pentru trimiterea indexului de autocitire Digi Energy trebuie sa apelam numarul gratuit 0800410400.

Desi reteaua de distributie nu este a celor de la Digi, putem face fara probleme o sesizare la ei urmand ca echipele de interventie sa fie atentionate foarte rapid.

In cazul in care aveti o problema de orice fel (tehnica, financiara, comerciala), lasati un comentariu impreuna cu cat mai multe detalii.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

106 COMENTARII

  1. In 31.06.2022, orele 23:30, am incercat satransnit indexul.
    Desi am introdus toate datele, respectiv indexul ctit de 126 kW, robotul erefuza sa accpte indexul, spunaqnd ca indexul este gresit. Am repetat de mai multe ori, dar repeta acelasi refuz.
    Intrucat se apropia 1 iulie 2022, am incercat sa contactwez serviciulde reclamatii si sesizare, dar surpriza, incepand de la orele 23:30 pe 30 iunie, pana la momentul prezent orele 00:40 pe 01 iulie 2022, robotul continua stupiditatea citat: „Ne cerem scuze dar in momentul de fata toti opreatorii nostri sunt ocopati, va rugam asteptati pana ce veti fi preluat de catre un operator”. As dori sa mi se raspunda pana candsa mai astept daca deja s-a facut ora 00:48 si stupiditatea de poezie este tot la fel repetata.
    As dori sa-mi fie preluat indexul de 126 kW, consumati pe luna iulie, deoarece eu am incercat zadarnic sa-l transmit in terenul legal, dar robotul dvs. imi refuza inregistrarea, spunand ca-i gresit. Va rog sa-mi confirmati in scris prin email la adresa: *******.
    Nu stiu daca am scris /trimis la destinatia corecta, dar alta nu am gasit. In orice caz daca ne laudam atat de mult cu digitalizarea, atunci ar trebui sa fie formulate seite-urile cu un contint prietenos si usor de ngasit pentru orice utilizator nobisnuit, nu numai evwentual de „filopzofi IT parati”.
    Sper sa intelegeti bine aspectele sesizate.
    Va multumesc anticipat pentru raspunsul dvs. asteptat de subsemnatul.