Sesizari de nefunctionare, modalitati de contact si informatii privind Digi Energy

Serviciul Digi Energy este serviciul de energie electrica furnizat de catre compania Digi, un serviciu care a crescut destul de mult la nivel de companie pana in marirea preturilor pe kWh. Vom detalia aici modalitatile prin care putem sesiza deranjamente si cum putem contacta serviciul de relatii cu clientii Digi Energy in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii despre acest serviciu.

Cum contactam serviciul de relatii cu clientii Digi Energy pentru a sesiza un deranjament?

Avem urmatoarele modalitati prin care ii putem informa pe cei de la Digi cand avem lipsa tensiune la domiciliu sau cand dorim sa aflam o informatie comerciala/financiara despre Digi Energy:

  1. Apel la 03xx400414 (unde xx este prefixul judetului, exemplu Bucuresti/Ilfov 0314004414). Metoda cea mai usoara este sa facem o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi Energy telefonic. Interesant este ca acest numar de telefon a fost prezentat in trecut ca numarul de telefon pentru informatii comerciale RCS – RDS, fiind in acelasi timp si numarul pentru suport tehnic energie electrica Digi.
  2. E-mail suport.energie@rcs-rds.ro.
  3. Facebook Digi Romania. Desi nu au o pagina separata pentru Digi Energy, suntem ajutati pe pagina generala Digi Romania, am o parere foarte buna despre aceasta modalitate de contact, timpul mediu de raspuns este de cateva minute si suntem ajutati cu orice solicitare.
  4. Formular de contact pe site-ul Digi Romania.
  5. Punct de lucru Digi.

Este bine de stiut ca serviciul de relatii cu clientii Digi (call center) este disponibil non-stop, inclusiv in zilele de sarbatori legale.

Pe langa informatii despre serviciul Digi Energy (cat costa, ce trebuie sa facem pentru a ne muta la Digi Energy, ce acte ne sunt necesare, cat dureaza transferul, etc.) cele mai frecvente situatii in care dorim sa stim cum putem contacta serviciul de relatii cu clientii Digi Energy sunt:

  • probleme de facturare/financiare – cand nu primim factura sau avem nelamuriri privind serviciul facturat;
  • probleme de furnizare energie electrica – cand nu avem curent sau avem fluctuatii de curent la domiciliu;

Cum trimitem indexul autocitit la Digi Energy?

Pentru trimiterea indexului de autocitire Digi Energy trebuie sa apelam numarul gratuit 0800410400.

Desi reteaua de distributie nu este a celor de la Digi, putem face fara probleme o sesizare la ei urmand ca echipele de interventie sa fie atentionate foarte rapid.

In cazul in care aveti o problema de orice fel (tehnica, financiara, comerciala), lasati un comentariu impreuna cu cat mai multe detalii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

28 COMENTARII

  1. Buna ziua,
    Am dat autocitirea contorului in data de 29.04.2019 ( cod client ***** )si constat cu mare dezamagire ca nu a fost inregistrata ,cu toate ca la acel moment mi s-a confirmat citirea data!!! Mi se pare strigator la cer ca luna viitoare sa platesc 2 facturi practic….doar pt ca nu a fst salvata citirea mea!! In acel moment daca nu dispun de suma respectiva (dubla de altfel) va tolera ,intelege cineva????….Am fost mereu un bun platnic….nu e NORMAL ce se întâmplă!Nu imi ramane decat sa ma retrag de la acest serviciu,companie, fiind foarte dezamagita de serviciile prestate! ..Am cerut emiterea unei facturi pana la sfarsitul acestei luni pentru indexul citit atunci si mi s-a spus ca nu se poate….care ar fi rezolvarea,daca ea exista….!! Un client nemultumit aduce inzecit mai multi clienti nemultumiti….asta cu siguranta ar trebui sa o stiti!!!… Multumesc!

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii.
      Pentru a reclama neinregistrarea autocitirii va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii dedicat Digi Energy la numarul 0314006500. Sa mentionati daca in care ati dat citirile si numarul de pe care ati sunat.

  2. astazi 23.02.2019 am facut sesizare telefonica cu privire la problema de receptie programe tv, mi s/a spus ca intre orele 15-17 va veni un lucrator de la DIGI ptr remedierea defectiunii la orel 17 40 am sunat din nou la nr de telefon 0314004401,/a rspaspuns call center ca voi fi preluat in 8 minute de un operator a trecut 15 minute si nu am fost preluat .Chiar este bataie de joc vizavi de clienti sa fii tinut ore in sir la telefon si sa astepti de pomana ca sa/ti vina un depanator !!1 Nu e normal asa ceva si cei vinovati de aceasta bataie de joc sa fie sanctionati am nepoti cae vor si ei sambata si duminica sa se uite la tv ! va rog sa trimiteti de urgenta un depanator la adresa Dumitrescu Dan , bul Constructorilor nr 2 sc e et 1 ap 88 interfon 888

    • va rog nu mai trimiteti mesaje domnule Robert! trimiteti de urgenta un depanator ! nu ne puneti in situatia de a va reclama la Protectia Consumatorilor! fiti civilizati si respectativa angajamentele contractuale

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii. Nu am pe cine sa va trimit eu deoarece nu am nicio legatura cu compania RCS – RDS.
      In primul rand, problema aceasta trebuie sa o reclamati la RCS – RDS. Sunati si asteptati la telefon cat este nevoie, nu mi se pare o tragedie ca asteptati 15 minute (apropo, nu ati stat ore in sir asa cum spuneti, este o diferenta intre 15 minute si ore in sir). Am stat la Vodafone o data o ora, asta este situatia, asteptati cat este nevoie. Dvs va asteptati ca in weekend sa aiba acelasi personal ca in timpul saptamanii sau sa va raspunda instant. Asta nu se intampla la nimeni. Daca aveti nevoie asa urgent de televiziune stati la telefon cat este nevoie. Altfel, daca sunteti prea grabit sa stati la telefon cat este nevoie inseamna ca nu aveti nevoie asa de mare de servicii.

      P.S.: Acesta este un articol dedicat sesizarilor privind serviciul de energie electrica furnizat de catre Digi, pentru serviciile de telecomunicatii avem un articol publicat separat.

  3. De ce la punctale de lucru, ghiseele de plata si contracte tel. +internet nu se specifica care dintre angajate se ocupa cu cablu tv si care cu internetul si telefonia. Azi am vrut sa anulez un contract, deoarece titularul decedase mi s-a spus sa vin cu certificatul de deces in original. Am revenit dupa 20 minute si am gasit o singura angajata care mi-a comunicat sa astept pina la ora 14 cind vine colega din pauza de masa, deoarece ea nu se ocupa cu contractele la cablu tv.

    • De obicei este mentionat „Vanzari” insa asta poate insemna un reprezentant comercial care face si rezilieri, modificari contractuale, etc. dar poate insemna si un simplu agent de vanzari care doar semneaza contracte.
      Puteti face o sugestie la RCS – RDS in acest sens daca doriti, insa este bine sa evitam 12:00-15:00 fiind pauze de masa in aceasta perioada.

  4. Cand doresc sa intru in cont pentru a comunica indexul imi refuza adresa gmail : ******@gmail.com .Cu aceasta adresa fac plati si la alte utilitati si primesc si atentionarea dvs. ca trebuie comunicat indexul cat si facturile energie+internet+tv.Am mai sesizat acest lucru in luna dec.2018
    si mi s-a comunicat ca s-a rezolvat problema.Va rog sa luati in considerare aceasta adresa si sa nu-mi respinga intrarea in cont.Multumesc

      • Nu este recunoscut Gmail-ul. Cred ca am fost clar,
        apare cu rosu ca nu recunoaste formatul de gmail.
        Dar cand platesc facturile sau ma anunta ca trebuie sa dau indexul sau a aparut facturi il recunoaste.
        Telefon 0725025001. Dati-mi un mail pe adresa
        izvoarele94@gmail.com sa vedeti ca este in actualitate.Doresc sa pot intra pe contul meu cu acesta adresa.

        • Nu a fost deloc clar de la inceput, faptul ca spuneti ca „va refuza mailul” nu inseamna ca stiu ce eroare va apare. Eu nu sunt de la RCS – RDS, noi doar oferim informatii in limita posibilitatilor, si evident ca nu avem acces la baza de date a celor de la RDS sa va facem modificari in ceea ce priveste adresa e-mail.

    • Buna seara,
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) la numarul 0314004401. Posibil sa fie o problema cu echipamentul din care aveti instalate serviciile.

  5. Buna ziua. Va informez ca in data de 21 12 .2018 de la orele 10 am ramas fara curent pe strada plugarilor nr. 5 oras bragadiru pana in prezent. Am incercat da dau telefon dar nu raspunde nimeni si nu stiu ce se intimpla . va multumesc

    • Buna ziua,
      Ati incercat sa sunati la 0314004401, nu?
      Va recomand sa mai incercati, e posibil sa aiba un numar mai mare de apeluri si de aceea sa fie nevoie sa asteptati in telefon fara sa inchideti apelul.