Sesizari de nefunctionare, modalitati de contact si informatii privind Digi Energy

Serviciul Digi Energy este serviciul de energie electrica furnizat de catre compania Digi, un serviciu care a crescut destul de mult la nivel de companie pana in marirea preturilor pe kWh. Vom detalia aici modalitatile prin care putem sesiza deranjamente si cum putem contacta serviciul de relatii cu clientii Digi Energy in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii despre acest serviciu.

Cum contactam serviciul de relatii cu clientii Digi Energy pentru a sesiza un deranjament?

Avem urmatoarele modalitati prin care ii putem informa pe cei de la Digi cand avem lipsa tensiune la domiciliu sau cand dorim sa aflam o informatie comerciala/financiara despre Digi Energy:

  1. Apel la 03xx400414 (unde xx este prefixul judetului, exemplu Bucuresti/Ilfov 0314004414). Metoda cea mai usoara este sa facem o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi Energy telefonic. Interesant este ca acest numar de telefon a fost prezentat in trecut ca numarul de telefon pentru informatii comerciale RCS – RDS, fiind in acelasi timp si numarul pentru suport tehnic energie electrica Digi.
  2. E-mail suport.energie@rcs-rds.ro.
  3. Facebook Digi Romania. Desi nu au o pagina separata pentru Digi Energy, suntem ajutati pe pagina generala Digi Romania, am o parere foarte buna despre aceasta modalitate de contact, timpul mediu de raspuns este de cateva minute si suntem ajutati cu orice solicitare.
  4. Formular de contact pe site-ul Digi Romania.
  5. Punct de lucru Digi.

Este bine de stiut ca serviciul de relatii cu clientii Digi (call center) este disponibil non-stop, inclusiv in zilele de sarbatori legale.

Pe langa informatii despre serviciul Digi Energy (cat costa, ce trebuie sa facem pentru a ne muta la Digi Energy, ce acte ne sunt necesare, cat dureaza transferul, etc.) cele mai frecvente situatii in care dorim sa stim cum putem contacta serviciul de relatii cu clientii Digi Energy sunt:

  • probleme de facturare/financiare – cand nu primim factura sau avem nelamuriri privind serviciul facturat;
  • probleme de furnizare energie electrica – cand nu avem curent sau avem fluctuatii de curent la domiciliu;

Cum trimitem indexul autocitit la Digi Energy?

Pentru trimiterea indexului de autocitire Digi Energy trebuie sa apelam numarul gratuit 0800410400.

Desi reteaua de distributie nu este a celor de la Digi, putem face fara probleme o sesizare la ei urmand ca echipele de interventie sa fie atentionate foarte rapid.

In cazul in care aveti o problema de orice fel (tehnica, financiara, comerciala), lasati un comentariu impreuna cu cat mai multe detalii.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

106 COMENTARII

  1. prin contractul cu rds am inteles sa platiti si lumina,dar sunt diferente mari ,asa ca vrem sa stim cu ce firma(sau companie)lucrati,cred ca avem din nou probleme cu contoarul(abia ce l-au schimbat) astept un raspuns,multumesc

  2. nu am primit factura pentru energie si cablu TV pe noiembrie 2020.Lunar am probleme.Sunt in virsta de 89 ani si imi este enorm de greu sa ma deplasez.
    Cod client ****

  3. Nu avem semnalde 2 zile Comuna cernatesti sat manasia buzau Sant oameni in varsta in acest sat si au mare nevoie de televizor.Am facut sezizare datr nimeni nu aluat in seama problema Daca nu se rezolva in scurt timpo sa apelam la la unele posturi tv poate asa afla cineva .Va rog ajutati acesti oameni.Facturile cand se platesc dar rds nu si face treaba Sezizarii au fost facute dar fara nici un rezultat

  4. Nu mi se pare normal ca factura rcs&rds sa fie achitata pe 2 Noiembrie iar pe 18 Noiembrie sa primesti mesaj cum ca au fost deconectate serviciile digi pentru neplata facturii.Mesajul a intrat la ora 13,59 iar după 4 min. semnalul a fost intrerupt.Corect este sa fii anunțat cu cel puțin 5 zile înainte, sa poți verifica situația .Problema s-a rezolvat după 3 sesizări făcute intr-un interval de 5 h. Destul de mult și stresant. De aceea ar trebui mai multa atenție și responsabilitate din partea rcs&rds. Multumesc.

  5. Subsemnata ***** din com. Valea Danului, nr *, jud Arges , cod client ***** tel 07****** cu respect va rog sa-mi comunicati data cand pot beneficia de serviciile dumneavoastra intrucat am fost client AKTA iar lucratorii dumneavoastra care au trecut pe la poarta mea nu s-au priceput ori au uitat sa ma conecteze la retea. Mentionez ca sunt platita in avans. Intrucat detineti monopolul pe zona cu acest serviciu rog insistent sa luati masuri pentru remedierea acestei situaii . Solicit raspuns pe adresa de mail, scris ori telefonic la numarul mentionat mai sus.

  6. ma numesc valentin udrea locuiesc in loc.mihai voda str.* nr.*,jud.giurgiu si solicit un agent de teren motivat de faptul ca nu-mi functioneaza modemul de la televizor.

  7. Numele meu este **** Neculai(cod client ****) factura lunii aprilie este achitata de doua ori ,pe data de 27 aprilie online si pe 9 mai in fact nr.******/6.05am mai platit o data fact.****/7.04. ca restanta. Va rugam remediati neconcordantele din contabilitate. Multumesc.

    • Sunati la departamentul Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call central. Numarul se afla pe factura sau in materialul de mai sus. banii cred ca nu vi se vor returna ci se vor scadea din valoarea facturii pe luna viitoare. Parerea mea.

  8. Bună ziua,
    Mă numesc Geza
    CNP ****
    Salonta str. * nr. **
    Vreau să anunț un deranjament.
    Nu-mi funcționează internetul.
    Vă rog frumos remeduați!
    Mulțumesc, cu respect: Geza

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Pentru a primi o copie de pe factura respectiva pe e-mail trebuie sa sune titularul contractului la relatii cu clientii Digi.

  9. Buna seara eu am o problema cu digi legat de lumina in sensul ca nu înțeleg cât trebuie sa aștept sa mi actualizeze un index la lumina. Index pe care eu l-am dat gresit din motive medicale și acest index apare incontinuare din care se scade indexul citit . Ce rost msi are acest index din moment ce a fost citit de către operator!?? Mulțumesc!

  10. Mi s-a schimbat contoarul pe 13.01.2020 de catre electrica.NIMENI NU MA INSTIINTAT CE AM DE FACUT IN CONTINUARE. Fara sa transmit vreun index, digi m-a facturat pe feb.cu suma de178,86 cu fac.seria *****, factura pe care nu am achitat-o si nici nu o achit. INTRE TIMP AM SEMNAT UN CONTRACT CU REVENIRE LA ELECTRICA INCEPAND CU DATA DE24.03.2020, unde am si declarat kw consumati de la 0 la395. deci ultimul index pe contorul ridicat de electrica pe 13.01.2020 a fost 20948kw..CE AMDE FACUT EU IN CONTINUARE CA SA FIU RADIATA DE LA DIGI ELECTRICA. SI CUM RECUPEREZ CEI 46,48lei ACHITATI IN AVANS?????

    • Pentru aceasta situatie va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 03xx400414 unde xx reprezinta prefixul judetului sau 0314004414 pentru Bucuresti/Ilfov.

    • Da va puteti bransa la Digi Energy. Ori sunati la nr 03xx 400 414. X reprezinta codul judetului. Ori va prezentati intr-un punct digi cu buletinul . Pentru mai multe detali sunati la acel nr de telefon. Acte necesare Cerere de incheiere a contractului cu furnizorul de energie. Copie a certificatului de racord. Copie a actului de identitate. Copie a ultimei facturi emise de actualul furnizor. Copie a actului de proprietate. Copie a contractului de inchiriere daca sunteti chiriasi.

  11. Buna ziua,
    Problema mea este că contorul nu mai funcționează,si dupa nenumarate sesizari îndreptate catre Enel nu am primit nici o rezolvare a problemei.Vă rog să mă ajutați în rezolvarea acestei probleme.

    • Singura solutie in rezolvarea problemei dvs este sa insisati cu telefoanele la Enel pana veti primi un raspuns din partea lor. Daca nu faceti o cerere catre ANPC sau OPC in care le explicati situatia dvs asa poate reusesc ei sa urgenteze rezolvarea problemei dvs de catre enel.

    • V-am mutat comentariul pe articolul dedicat acestor probleme, pe acest articol incercam sa pastram discutiile la subiect (probleme privind serviciul Digi Energy).

  12. Buna ziua..mi-a fost schimbat contorul de catre Electrica Muntenia Nord distribuitorul meu..eu fiind la DIGI Energy si sunt din Ploiesti..datele mele cu noul index si seria contorului inca nu au ajuns la DIGI Energy pt ca spre sf lunii noiembrie sa pot autocitirea..stie cineva cat dureaza ?? Va multumesc

    • Buna ziua,
      Distribuitorul, in cazul de fata Electrica Muntenia Nord, trebuie sa le transmita celor de la Digi noul index de start. Acesta se transmite in primele 8 zile ale lunii urmatoare fata de cand a fost schimbat contorul. Astfel, daca a fost schibat luna aceasta, in primele 8 zile ale lunii decembrie cei de la Digi vor primi noul index.

    • Buna ziua. In situatia aceasta aveti o posibilitate. Va prezentati intr-un magazin digi cu , acea chitanta , ca operatorul sa faca mai repede modificarile in sistem. Banuiesc ca ati trimis dovada online nu? Daca da schimbarea in sistem adica dovada va intra mai greu adica, dureaza mai mult pana intra in sisem.

  13. Da va fie rusine am facut in contract nou si Mia zis CA vine in 5-6 zile si a trecut o Luna si tot nu a venit si mam dus la firma din BOTOSANI si Mia si VB urat doamna de la casa sa CA fie rusine

  14. Buna ziua, desi nu-l meritati nici unul din acea echipa pentru incomoditatea creata, sa va fie rusine ca lasati oamenii pe iarna in frig, asa sa vi se intample si voua si copiilor vostri, ne auzim in judecata pentru ca ati semnat un contract de instalare a centralei si dupa 3 luni primim un refuz.

    • Buna ziua! Ing acest sait nu reprezinta compania digi ci ofera doar informatii. Ati sunat la relatii clientii la nr 03xx 400 414( x este prefixul judetului de unde sunati) Dar din cate stiu cei de la Digi energy nu instaleaza centrale. Sunteti sigura ca ei trebuia sa va instaleze centrala?

  15. Buna ziua, am amcheiat si eu un contract digi tv, si primesc mereu facturi, de ce?si trebuie sa aduc produsele adica antena, disaivarul, dar deocamdata nu pot de sarbatori,

    • Primiti facturi pentru ca nu ati inchis abonamentul. Abonamentul se inchide in momentul cand predati echipamentul in speta receptorul cu smart cardul si antena de satelit. Am inteles ca nu sunteti in tara? Ati sunat la relatii clientii si i-ati anuntat ca doriti sa inchideti abonamentul? Vi sa dat un nr de inregistrare? Daca nu sunteti in tara trebuie sa predati echipamentul. Daca dvs sunteti titularul trebuie sa va prezentati intr-un magazin digi cu buletinul si echipamentul.

    • Buna ziua,
      V-am mutat comentariul pe articolul dedicat, pe acest articol incercam sa pastram discutiile la subiect (sesizari si probleme privind serviciul Digi Energy).

    • V-am mutat comentariul pe articolul dedicat, pe acest articol incercam sa pastram discutiile la subiect (sesizari si probleme privind serviciile Digi Energy).

  16. Am apelat începând cu data de 09.08.2019 de nenumărate ori la Dvs.pentru remedierea problemelor intimpinate la conexiunea cablului si internetului de la adresa de domiciliu ,dar totul în zadar deși de fiecare dată s-a fixat un interval orar. Chiar nu stiu unde sa mai apelez ,stăm de atîtea zile fără televizor și internet.

    • Aici se dau doar informatii pentru orice problema sunati la relatii cu clientii Digi 03xx 400 401 ( x codul judetului unde locuiti) sau pe Facebook Digi Romania.

  17. Comentariu mutat pe articolul: Cum urgentam instalarea serviciilor fixe si care este termenul maxim de instalare la RCS – RDS / Digi, Telekom, UPC, Orange si Akta

    • V-am mutat comentariul pe articolul dedicat, pe acest articol incercam sa pastram discutiile despre probleme, sesizari si modalitati de contact pentru serviciul Digi Energy.

  18. Buna ziua,
    Am dat autocitirea contorului in data de 29.04.2019 ( cod client ***** )si constat cu mare dezamagire ca nu a fost inregistrata ,cu toate ca la acel moment mi s-a confirmat citirea data!!! Mi se pare strigator la cer ca luna viitoare sa platesc 2 facturi practic….doar pt ca nu a fst salvata citirea mea!! In acel moment daca nu dispun de suma respectiva (dubla de altfel) va tolera ,intelege cineva????….Am fost mereu un bun platnic….nu e NORMAL ce se întâmplă!Nu imi ramane decat sa ma retrag de la acest serviciu,companie, fiind foarte dezamagita de serviciile prestate! ..Am cerut emiterea unei facturi pana la sfarsitul acestei luni pentru indexul citit atunci si mi s-a spus ca nu se poate….care ar fi rezolvarea,daca ea exista….!! Un client nemultumit aduce inzecit mai multi clienti nemultumiti….asta cu siguranta ar trebui sa o stiti!!!… Multumesc!

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii.
      Pentru a reclama neinregistrarea autocitirii va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii dedicat Digi Energy la numarul 0314006500. Sa mentionati daca in care ati dat citirile si numarul de pe care ati sunat.

  19. astazi 23.02.2019 am facut sesizare telefonica cu privire la problema de receptie programe tv, mi s/a spus ca intre orele 15-17 va veni un lucrator de la DIGI ptr remedierea defectiunii la orel 17 40 am sunat din nou la nr de telefon 0314004401,/a rspaspuns call center ca voi fi preluat in 8 minute de un operator a trecut 15 minute si nu am fost preluat .Chiar este bataie de joc vizavi de clienti sa fii tinut ore in sir la telefon si sa astepti de pomana ca sa/ti vina un depanator !!1 Nu e normal asa ceva si cei vinovati de aceasta bataie de joc sa fie sanctionati am nepoti cae vor si ei sambata si duminica sa se uite la tv ! va rog sa trimiteti de urgenta un depanator la adresa Dumitrescu Dan , bul Constructorilor nr 2 sc e et 1 ap 88 interfon 888

    • va rog nu mai trimiteti mesaje domnule Robert! trimiteti de urgenta un depanator ! nu ne puneti in situatia de a va reclama la Protectia Consumatorilor! fiti civilizati si respectativa angajamentele contractuale

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii. Nu am pe cine sa va trimit eu deoarece nu am nicio legatura cu compania RCS – RDS.
      In primul rand, problema aceasta trebuie sa o reclamati la RCS – RDS. Sunati si asteptati la telefon cat este nevoie, nu mi se pare o tragedie ca asteptati 15 minute (apropo, nu ati stat ore in sir asa cum spuneti, este o diferenta intre 15 minute si ore in sir). Am stat la Vodafone o data o ora, asta este situatia, asteptati cat este nevoie. Dvs va asteptati ca in weekend sa aiba acelasi personal ca in timpul saptamanii sau sa va raspunda instant. Asta nu se intampla la nimeni. Daca aveti nevoie asa urgent de televiziune stati la telefon cat este nevoie. Altfel, daca sunteti prea grabit sa stati la telefon cat este nevoie inseamna ca nu aveti nevoie asa de mare de servicii.

      P.S.: Acesta este un articol dedicat sesizarilor privind serviciul de energie electrica furnizat de catre Digi, pentru serviciile de telecomunicatii avem un articol publicat separat.

  20. De ce la punctale de lucru, ghiseele de plata si contracte tel. +internet nu se specifica care dintre angajate se ocupa cu cablu tv si care cu internetul si telefonia. Azi am vrut sa anulez un contract, deoarece titularul decedase mi s-a spus sa vin cu certificatul de deces in original. Am revenit dupa 20 minute si am gasit o singura angajata care mi-a comunicat sa astept pina la ora 14 cind vine colega din pauza de masa, deoarece ea nu se ocupa cu contractele la cablu tv.

    • De obicei este mentionat „Vanzari” insa asta poate insemna un reprezentant comercial care face si rezilieri, modificari contractuale, etc. dar poate insemna si un simplu agent de vanzari care doar semneaza contracte.
      Puteti face o sugestie la RCS – RDS in acest sens daca doriti, insa este bine sa evitam 12:00-15:00 fiind pauze de masa in aceasta perioada.

  21. Cand doresc sa intru in cont pentru a comunica indexul imi refuza adresa gmail : ******@gmail.com .Cu aceasta adresa fac plati si la alte utilitati si primesc si atentionarea dvs. ca trebuie comunicat indexul cat si facturile energie+internet+tv.Am mai sesizat acest lucru in luna dec.2018
    si mi s-a comunicat ca s-a rezolvat problema.Va rog sa luati in considerare aceasta adresa si sa nu-mi respinga intrarea in cont.Multumesc

      • Nu este recunoscut Gmail-ul. Cred ca am fost clar,
        apare cu rosu ca nu recunoaste formatul de gmail.
        Dar cand platesc facturile sau ma anunta ca trebuie sa dau indexul sau a aparut facturi il recunoaste.
        Telefon 0725025001. Dati-mi un mail pe adresa
        izvoarele94@gmail.com sa vedeti ca este in actualitate.Doresc sa pot intra pe contul meu cu acesta adresa.

        • Nu a fost deloc clar de la inceput, faptul ca spuneti ca „va refuza mailul” nu inseamna ca stiu ce eroare va apare. Eu nu sunt de la RCS – RDS, noi doar oferim informatii in limita posibilitatilor, si evident ca nu avem acces la baza de date a celor de la RDS sa va facem modificari in ceea ce priveste adresa e-mail.

    • Buna seara,
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) la numarul 0314004401. Posibil sa fie o problema cu echipamentul din care aveti instalate serviciile.

  22. Buna ziua. Va informez ca in data de 21 12 .2018 de la orele 10 am ramas fara curent pe strada plugarilor nr. 5 oras bragadiru pana in prezent. Am incercat da dau telefon dar nu raspunde nimeni si nu stiu ce se intimpla . va multumesc

    • Buna ziua,
      Ati incercat sa sunati la 0314004401, nu?
      Va recomand sa mai incercati, e posibil sa aiba un numar mai mare de apeluri si de aceea sa fie nevoie sa asteptati in telefon fara sa inchideti apelul.