Sesizari si contact PC Garage
PC Garage este unul dintre cele mai mari magazine online, comercializand laptopuri si PC-uri, telefoane mobile, tablete, dispozitive audio-video, televizoare, electrocasnice si multe altele. Din 2016, PC Garage este detinuta de eMag (prin Dante International SA).

In functie de motivul pentru care dorim sa ii contactam pe cei de la PC Garage, avem urmatoarele modalitati de contact:

  • Informatii plasari comenzi – 0213656565
  • Garantii – 0213656500
  • Contact prin SMS – 0758031031
  • Fax – 0372007075
  • Pagina oficiala Facebook – PC Garage (@pcgarage)
  • Online – live chat situat in partea dreapta – jos pe site-ul PC Garage
  • Online – prin formularul de contact disponibil pe PCGarage.ro – sectiunea Contact – selectam unul dintre formularele disponibile:
    • Comenzi / vanzari
    • Garantii
    • Suport clienti
    • Returnare produs
    • Financiar
    • Tehnic
    • Suport electrocasnice
    • Marketing
    • Vanzari speciale
    • Feedback site
    • Start-Up Nation
  • Adresa de contact: Bucuresti, Str. Logofat Tautu, Nr. 68A, Sector 3

Sesizari si contact PC Garage
Programul departamentelor suport, vanzari si garantii este de luni pana vineri intre 10:00 – 18:00.

Acestea sunt cateva motive pentru care dorim sa contactam reprezentantii PC Garage:

  • informatii despre vanzarea produselor oferite de PC Garage
  • probleme cu garantiile produselor, produse defecte la livrare sau produse care s-au defectat ulterior, in perioada de garantie
  • returnare produse (produsele achizitionate la distanta (online) se pot returna in termen de maxim 14 zile)

Pe langa vanzarea produselor, PC Garage furnizeaza si alte servicii precum:

  • asamblare – standard/gold/premium/gold plus
  • update BIOS
  • montare componente
  • testare produse
  • diagnosticare sisteme
  • asistenta hardware sau software
  • clonare HDD / SSD

PC Garage este un magazin online lansat in anul 2005, detinuta pana in 2016 de FIT Distribution, din 2008 avand si forum (MyGarage).
PC Garage SRL a avut in 2019 83 de angajati, profit net de 5.860.000 RON si cifra de afaceri de peste 288.000.000 RON. Compania este condusa din 2009 de directorul general Cristea Traian, care ocupa si functia de administrator al firmei PC Garage SRL.

Conform mai multor nemultumiri semnalate de clientii PC Garage, acestia au probleme cu garantiile.
Voi ati avut probleme cu comenzile sau produsele PC Garage? Lasati un comentariu mai jos.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

12 COMENTARII

  1. Nu comandati niciodata de la PC Garage, nu am vazut customer service mai prost decat aici in viata mea….daca aveti ghinionul sa ajunga un produs deja defect vor face tot ce le sta in putinta sa nu va inapoieze banii….invocand motive absolut irationale care nu au legatura cu realitatea…..dand vina pe firma de curierat desi cutia este intacta…desi au primit poze in care se vede ca este intacta….repet, nu comandati de la ei….cred ca orice alt site este mai potrivit decat pc garage…

    • Cei de la PC Garage sunt renumiti pentru problemele cu garantia. Nici cei de la Cel nu sunt departe. Daca nu este o diferenta mare de pret, prefer sa cumpar ceva vandut de emag, cu ei niciodata nu am avut probleme cu returul sau garantia (ma refer la produsele vandute de ei, nu de vendori).

  2. Buna,
    Si eu am avut de curand o problema de garantie. Un telefon Xiaomi Note 8 PRO, s-a ars in timp ce vorbeam la el cu cineva. In urma defectului convorbirea s-a intrerupt. AM restartat telefonul care inca mergea dar mirose a ars . Pe carcasa am observat ca au apaut la interior doua pete negre ca o arsura in zona de langa modulul GSM.
    Am constatat ca nu mai am semnal GSM si nu mai pot suna. Am facut un backup la date,
    si am transmis telefonul la service. Surpriza , a fost scos din garantie pe motivul utilizare necorespunzatoare. Dupa ceva emailui si solicitare de clarificari , au zis ca telefonul a fost expus la radiatii electromagnetice intense deci a fost utilizat neglijent de utilizator…
    Mi-au dat oferta de reparatie cam cat costa si telefonul nou.
    In fine , mi l-au returnat si am ramas cu discutiile… Am contactat direct Xiaomi global sa vad cum poate un telefon sa-ti ia foc la ureche de la radiatii… Povestea este ca PC Garage ofera garantie „virtuala”, gasesc tot timpul un motiv sa dea vina pe utilizator!!! Succes la vanzari!!! Eu nu mai iau nimic de la ei.

    • Salut Emil,
      Cei de la PC Garage sunt cunoscuti pentru problemele cu garantia spre deosebire de altii, de exemplu eMag.
      Poti face o sesizare si la ANPC prin care sa explici situatia, poate te vor ajuta ei.

  3. Am cumparat si eu de la PC Garage un hard disk de 4G in valoare de 470 lei. Dupa ce am pierdut datele toate de pe el de 3 ori intr-o saptamana am decis sa-l returnez. Am avut socul vietii mele cand mi-au raspuns ca nu mai e in garantie deoarece a fost lovit!!!! WTF!!! Mi-au trimis si o poza cu un colt lovit. Jur ca nu m-am uitat cu atentie ca nu stiam cu cine am de-a face. Am mers ca boul pe incredere. Ori a fost dinainte lovit, ori l-au dat ei de pamant ca sa nu-l schimbe. Am facut plangere la OPC si astept raspunsul. Am de gand sa merg si in instanta si nu pentru 470 de lei ci pentru nedreptate si hotie.

    • Am trait si eu un episod asemanator cu o placa de baza. Am incercat sa o returnez si mi.au zis ca prezinta un defect de ordin fizic. Cum ati procedat si ce ati mai facut? Indrumati.ma si pe mine

  4. eu am avut o alta poveste trista cu hotii de la pc garage. Au respins garantia la o baterie cu probleme de supraincalzire pe motic de ecran crapat. escrocii astia stiau ca mai am o luna de garantie. Sa le dea dumnezeu atata sanatate cata inima au.

    • Din pacate, sunt multe probleme cu garantiile la PC Garage iar OPC-ul nu intervine cu nimic. Practic, fiecare comerciant isi face regulile asa cum vrea, este la latitudinea tehnicianului daca problema este acoperita de garantie sau nu si nu putem cere o a doua parere nicaieri.

  5. Buna ziua,
    Am avut o neplacere cu pc garage. Am comandat o bratara xiaomi si dupa 2 luni s-a stricat.
    Am trimis-o in service si mi s-a refuzat garantia pe motiv ca a fost soc mecanic (ei zic ca exista o zgarietura dar nu era asa).
    Socul meu a fost cand reparatia costa cu aproximativ 50% mai mult decat costa bratara aia la ei pe site noua. Adica ei mi-o inlocuiau dar la supra pret.
    Am depus plangere la anpc (repet, bratara era in perfecta stare) iar raspunsul lor, venit dupa o luna intr-un plic prin posta, a fost ca ei nu au abilitatea de a verifica daca s-a respectat sau nu garantia ( desi le atasasem si poze in sesizare).
    Nu m-a deranjat faptul ca am pierdut cei 100 de lei cat era bratara ci ca mi s-a facut o nedreptate si nu am putut sa o rezolv nici cu anpc.
    Garantia este unul dintre motivele pentru care prefer emag!