Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

  1. Bună ziua, unde pot să trimit și eu o sesizare la dvs. căci nu mă descurc deloc în noianul acesta de informații care nu mă privesc. Mulțumesc aștept răspuns.
    Am fost la ghișeu în oraș și mi s a spus să depun pe saitul dvs.

  2. Buna ziua!Va rog, ce fel de sondaje cu premii imi tot trimiteti, desi am scris clar ca nu am nevoie de telefoane de niciun fel. Si de ce trebuie sa trimit 5 euro pentru a-mi confirma identitatea daca Dv aveti toate datele mele.Am incercat deja sa blochez sondajul, dar vad ca se rezolva, revine si ma deranjeaza . Va rog, nu le mai trimiteti!Multumesc!

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Dvs va referiti probabil la tentative de frauda care nu au nicio legatura cu cei de la Digi, acestia nu va vor cere bani sa participati la concursuri si tombole.

  3. Bună ziua,
    Sunt abonatul *****, cu adresa de abonament în str. * nr. *, bl.*, sc.*, ap.*, sector *, cod postal **** și doresc să sesizez faptul că internetul fix nu are funcționalitate permanentă fapt sesizat in data de 30.08.2021 la call center drept pentru care am fost programat pentru schimbarea routerului vechi cu un aparat wi fi tip 6 în intervalul 17 -19.
    Faptul că nu s-a prezentat nimeni, s-a făcut o reprogramare într-un nou interval de intervenție la domiciliul meu prin extindere, în noul interval 19 – 22, deasemeni fără a se prezenta cineva pentru remediere.
    Pe data de 31.08.2021, tot prin apelare telefonică la call center, am fost programat pentru intervenție în intervalul 17 – 19, deasemeni, fără rezultat….am sunat din nou și am fost reprogramat pentru intervenție pentru data de 01. 09.2021, intervalul orar 08 – 11, tot fără a se prezenta vre-un reprezentant pentru înlocuire aparat și remediere….am sunat și mi s-a făcut o noua reprogramare pentru data de 01.09.2021 intervalul orar 19 – 22, tot fără a se prezenta cineva… în total 5 reprogramări, fără a avea efectul sperat.
    Consider că seriozitatea companiei dumneavoastră, de care a dat dovadă de-a lungul celor peste 8 ani de când sunt client RCS – RDS, nu a fost știrbită de aceste evenimente negative și doresc să consider că totul a fost un accident, sens în care sper și solicit în calitate de abonat remedierea situației neplăcute create de situația de fapt., prin schimbarea aparatului router pentru o funcționare corectă a internetului fix pentru a avea posibilitatea să-mi desfășor activitatea.
    În speranța că sesizarea mea a avut ecou pozitiv în sensul rezolvării incidentului, primiți vă rog expresia alesei mele considerațiuni.

  4. Buna ziua,
    sesizarea mea se va referi la DIGI (pentru ca am dovezi) dar sunt sigura ca este valabila si in alte situatii.
    Locuiesc undeva in mediul rural si de curand DIGI a instalat un cablu aerian in zona noastra (probabil fibra optica). Imediat au inceput „aruncarea” de pliante care sa ne anunte ce servicii ne „ofera”. Incepand de la calitatea hartiilor (nu pot fi numite pliante) pana la modul in care sunt plasate (prinse in gard, luate de vant, udate de ploaie, etc) arata o lipsa completa de respect fata de mediu si fata de noi, locuitorii zonei, care trebuie sa adunam deseurile.
    Am incercat sa trimit un mail la DIGI dar criteriile din sectiunea contact nu m-au lasat (sau poate nu am stiut eu cum sa procedez).
    Mentionez ca nu sunt client DIGI si va multumesc pentru ca facilitati aceasta comunicare.
    O zi buna,

  5. buna ziua , sunt titularu contractului ***** str. *. nr.* sc.*. ap . * BACAU ,de la 22.08.2021 vreau sa sistati internetu la aceasta adresa pentru ca nu mai locuiesc la adresa asta sau sa ma transferati la noua adresa pe Str. *. nr. * , ap. * jud. bacau

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Puteti face o cerere pentru transferul serviciilor intr-un sediu Digi. Puteti incerca si online pe site-ul lor insa ar fi preferabil sa faceti in sediu.

  6. in data de 09.08.2021 am primit factura nr.******/06/08/2021 in valoare totala de 160.07 lei,este suma totala din 2 contracte una facuta pe comuna Turulung str.**** nr.****si loc de consum tot in Turulung str.** nr.*,iar contractul nr.******/09.07/2021 este instalat in oras Satu Mare Str.* nr.* etaj * ap.* .va rog sa anulati factura nr.******/06.08.2021 si intocmiti separat factura pe loc de consum,intrucat apartamentul este dat in chirie si astfel nu pot face decontarea cu chiriasul,sau macar treceti pe factura si locul de consum separat ca pe Turulung nu este numai luna august iar pe Satu Mare iulie-august.2021.

  7. DEZAMAGITOR!
    Am discutat astăzi la telefon, după 2 saptamani in care toti operatorii ne spun acelasi lucru cu privire la o sesizare, lipsa semnalului in zona unde locuiesc si platesc regulat abonamentul lunar, iar anagajatul Digi, ****** a răspuns că in robot cu prune in gura.

    Luati masuri dacă vreți clienti mulțumiți.

  8. Buna seara, sotul meu a plecat din tară si a uitat sa activeze roamingul, contractul fiind pe numele lui,pot merge eu la un punct Digi sa il activez (sotia)?

    • Buna seara,
      Nu veti putea face acest lucru, va recomand sa puneti pe cineva sa sune la relatii cu clientii si sa se dea drept titularul, cei de la Digi vor cere CNP-ul pentru confirmare.

  9. As avea o intrebare:locuiesc în jud Bistrita loc Caila este o zonă în care nu avem semnal la tel mobila de la nicio rețea, nati putea monta o antenă de semnal in zonă?sau o extindere de rețea tel fixa ? VA MULTUMESC

  10. Domnule Director
    SC RCS-RDS SA

    Subsemnatul *** VIOREL, cu domiciliul in Craiova, str. * nr.*, Judetul Dolj, Nr. Telefon 07******, va aduc la cunostiinta urmatoarele :
    Familia mea este beneficiara serviciilor dvs. prin contractul nr.***** din 20.06.2015, act aditional din data de 22.03.2019 pe numele sotiei *****.

    In timp de aprox. 2 ani , am solicitat prin mai multe sesizari scrise si telefonic idepartarea cablului de semnal digital pentru conectarea de echipamente receptoare, de care beneficiaza vecinul meu ******, cablu care a fost montat de SC RCS-RDS fara respectarea prevederilor legale, pe stalpul din beton cumparat de mine si aflat in curtea imobilului proprietate personala.
    Cablul respectiv a fost montat pe stalp fara acordul meu,scris sau verbal sau vre-o intelegere prealabila cu *****. In lipsa acordului titularului dreptului de proprietate, furnizorul de retea nu avea dreptul de acces pentru realizarea acestei lucrari .
    Faptul ca situatia prezentata este reala, exemplific prin aceia ca anterior Teodorescu Claudiu imi solicitase sa accept montarea pe acelasi stalp din curtea locuintei mele a retelei de furnizare a energiei electrice si intru-cat nu am fost deacord, societatea in domeniu a respectat conditiile legale si nu a procedat asa cum a facut RCS-RDS.
    La data cand furnizorul de retea a montat cablul pe stalpul din curtea locuintei mele eu m-am sesizat cand echipa terminase deja lucrarea si se pregateau de plecare. La fata locului, scara cu care se urcasera pe stilp se afla inca rezemata din curtea vecinului pe stilpul aflat in curtea mea in apropierea limitei dintre cele doua proprietati si fiind intrebati de ce au executat lucrarea fara sa fiu contactat (notificat anterior) au justificat ca **** le-au relatat ca as fi deacord,aspect care nu este real . Acestia au plecat refuzand sa repuna situatia in forma initiala, aspecte pe care le pot proba cu martori.
    Solicitarea mea de a indeparta cablul ce traverseza curtea si este amplasat pe stalpul aflat pe terenul meu este complet justificata atat legal,dar si in privinta relatiilor de vecinatate.
    La sesizarile anterioare, cunosc ca solutionarea s-a rezumat doar la faptul ca ***** ar urma sa-si amplaseze cablul respectiv exclusiv de proprietatea mea, aspecte prezentate doar prin vorbe, insa in realitate se materializeaza prin refuzul acestuia.
    Timp de aproximativ doi ani, la toate aceste sesizari, RCS-RDS refuza ca situatia prezentata sa fie repusa in legalitate.
    Relatiile de vecinatate existente sunt deteriorate, insa nu din vina mea, iar prin inactiunea SC RCS-RDS de a solutiona sesizarile efectuate pana in prezent contribuie la mentinerea unei stari tensionate asupra familiei mele cu atat mai mult cu cat suntem persoane cu afectiuni cardiace.
    Domnule Director, cu respect va rog sa dati curs acestei sesizari in timp rezonabil, iar in cazul nesolutionarii cererii ,sa-mi comunicati scris; eu rezumandu-mi dreptul actiunii in judecata.

    08.08.2021

  11. Bună ziua
    Ma numesc ****** Gheorghe din Iasi, Aleea **, bl.***. ap **. cod client ****.
    În luna iulie 2021 v-am anuntat ca renunt la factura electronica și doresc factura scrisa prin postă. Va multumesc

    • Noi nu suntem Digi. Acivarea Roamingului se poate face sunand la Relatii Clienti sau online pe site-ul Digi .ro sectiunea Contul Meu. Daca sunteti plecat din tara puteti sa puneti o ruda sau sotia sa sune la Relatii Clientii si sa va activeze roaming-ul pe nr dvs.

      • Telefonic roamingul se poate activa doar la solicitarea titularului de contract sau a imputernicitului (daca exista). Bineinteles, poate suna cineva care sa se dea drept titularul, ii vor fi cerute anumite informatii precum datele de contract si CNP-ul.

  12. Azi sâmbătă 24 iulie a venit a doua echipă de instalare.Ce credeti ca a facut?A constatat aceiasi problema tehnică va prima echipă si au plecaaaaaaaaat.Deci dv care va autointitulati lideri lucrați dupa modelul:NU STIE DREAPTA CE FACE STANGA! INCREDIBILLLL! MAI E PUTIN SI SE FACE O LUNAAAAAA ,OAMENI BUNI”

    • Noi nu suntem Digi. Daca nu aveti alt provaider in zona nu va ramane alt ceva de facut decat sa asteptati si sa insistati la Relatii Clientii. Daca aveti in zona alt operator Vodafone Telekom atunci daca nu mai aveti rabdare abonati-va la ei. Oricum contractul intra in vigoare din ziua in care va sunt instalate serviciile. Si daca va instalati alt operator ori ii anuntati pe cei de la Digi la Relatii Clientii ca nu mai doriti serviciile lor ori cand vor veni sa va instaleze serviciile nu ii mai primiti.

  13. De miercuri 21.07.2021 am depus sesizare pentru lipsa semnal TV ,nu aveti personal care sa intervina?Am sunat in fiecare zi la operatori care imi dadeau un interval in care se va intervenii,dar au fost vorbe in vant.Vorbe goale ,expresii sablon.

    • Noi nu suntem Digi. Faceti cerere la ANPC in care scrieti problema dvs si nr de inregistrare la sesizarea facuta de dvs la Digi. Si asa se va verifica de ce nu au putut rezolva sesizarea dvs si veti putea rezilia cntractul fara penalizari. Dar asteptati raspunsul ANPC-ului. Sau sunati la Relatii Clientii si spuneti ca daca nu vin sa rezolve veti depune cerere la ANPC poate asa se vor misca mai repede.

  14. Aproape o lună de când astept instalarea.Doarvorbe goale si expresii șablon.neseriozitate si nimeni nu poate fi învinuit.Un colos anonim unde nu stii cui sa te adresezi.

  15. Buna ziua. In calitate de administrator al Asociatiei de Proprietari Bl.*,Aleea *, Nr.*,Sector *, BUCURESTI, va adresez rugamintea de a repozitiona cablurile amplasate pe cele patru scari ale blocului, prin canal cablu, intrucat au fost incheiate lucrarile de reabilitare a condominiului, iar in curand se vor finaliza si lucrarile de zugravit, urmand a fi efectuata receptia. Cu multumiri anticipate pentru intelegere si operativitate. O zi placuta. **** – Administrator

  16. Notificare, catre serv. financiar, serv, Juridic,
    In baza contractului *******/23.12.2009 am achizitionat 2 decodoare cu bonul seria F1101 nr.*****/26.07.2011,(factura ***** emisa de ****) unul cu seria ***** iar celalat fara serie, conform bonului de achizitie.Tot in acest contract am luat in chire decodorul cu cartela *******, conform PV de predare dat de agent 1312. In data de 09.07.2015
    a fost inlocuit un decodor defect *******, nr. *******. Asa cum se poate observa acest decodor este cu o alta serie decat cel achizitonat de mine. La incheierea contractului am predat decodorul primit in chirie in data de 29.05 2020. De la acea data am tot primit notificari pentru predarea decodorului inchiriat. Toate eforturile de a lamuri aceasta problema sau lovit de optuzititatea salariatilor DIGI care repeta automat ca am avut 2 decodoare inchiriate. Cine pricepe ceva ,il rog sa ma lamureasca cu documente, ca eu am primit in chirie 2 decodoare din cele 3, din care 2 au fost cumparate. Probabil la RCS RDS functioneaza alta logica matematica. Desi in momentul actual nu am nici o luna de contract, am primit dupa numai 10 zile factura pentru servicii neexecutate cu valoarea de 240 lei , cand valoarea contractului este de 90,7 lei. Astazi 19 ,07.2021 , am primit instiintarea pentru suspedtarea serviciilor, telefonie si TV pentru plata facturilor (?) restantante, la mai putin de 20 zile din contract. Cineva este bolnav la DIGI, ori habar nu are ce face. Serviciile complete se factureaza dupa o luna de furnizare , nu inainte ca la bordel. Pentru ce 240 lei in loc de 90 lei? Sa inteleg ca acel decodor predat nu a fost suficient si mai trebuie predat inca unul. Din actele emise de DIGI rezulta a foat inlocuit decodorul primit in chirie nu pe cele cumparate de mine, intrucut PV de primire nu confirma acest lucru. Nu stiu ce evidenta aveti , dar in calitate de jurist va spun ca sunt valabile numai acele documente ce se afla la ambii parteneri contractanti. Daca in actele dvs unilaterale sunt si alte date decat ce am primit eu de la dvs, este o problema ce va priveste in mod direct. Suspendarea serviciilor s-a facut in mod abuziv, la mai putin de 20 zile de la incheierea contractului. In aceste conditii va rog sa recalculati factura pe timpul cat ati livrat servicii si reziliem contractul, fara regrete. Daca RCS RDS doreste sa piarda un client pentru ca un salariat viseaza in timpul serviciului , nu am nicio problema. Toata eroarea a plecat de la faptul ca salariata a trecut pe bonul de achizitie numai seria unui decodor ( de lene) , iar al doilea a fost mentionat fara serie. Degeaba il aveti inregistrat la dvs in calculator , daca pe bonul primit este fara serie. Nu are decat sa-l suporte cel care a emis bonul. Ca atare aveti 24 ore sa rezolvati problema, fie anulati acea pretentia de 150 lei si reporniti furnizarea serviciilor ,conform contract, fie renuntati la mine ca client.

    • Raspund insa trebuie sa stati mai mult timp in telefon. Sau intrati pe Digi. ro -Asistenta sau faceti o sesizare din contul online sectiunea – Contul Meu daca aveti cont.

    • La ce adresa e-mail va referiti, la cea oferita de Digi, rdslink? Daca da, atunci suspendarea abonamentului duce automat la nefunctionarea serviciului e-mail, caz in care va recomand sa luati legatura cu cei de la Digi pentru reconectare.

  17. Din data de 5.07.2021 serviciul de internet nu mai este functional la adresa Caransebes * nr.*, cod client ****, sotia nu este acasa decat dupa ora 16:00.
    Nu a fost sunata pentru progarmare decat o singura data si atunci la ora 14 cand este la servici. nu se mai poate asa. Cand se va rezolva cu „recablarea”, am inteles ca a fost o avarie dar acun este data de 14.07…
    Telefon contact 07****** tel sotie, sau al meu 07******( eu sunt in Timisoara)

  18. Am fost azi la punctul dv de relatii clienti din Ploiesti,str Domnisori.Sunt un client nou si m-am dus sa intreb de factura,pt ca desi am ptimit e-mail,nu am primit fizic,sa intreb de ce factura are o valoare asa de mare avand in vedere ca a fost activat serviciul pe 25 iunie si pt ca tot primesc de la d-vs ,ce oferte sunt valabile.Am fost intampinata cu mare neplacere,cu un ton ostil si deranjat si cand am spus ca nu apreciez tonul cu care mi se vorbeste,doamna care nu purta ecuson si nu a vrut sa se prezinte, a inceput cu chef de harta”pai daca veniti sa faceti acuzatii”.Am zis,nu,am venit sa cer lamuriri…Eu nu stiu sa ma cert,si nici nu aveam chef de asa ca,asa ca am iesit put si simplu. Sunt sincer f dezamagita ca un serviciu modern ca al d-vs mai are reprezentati care trateaza clientii cu atata lipsa de respect…Am considerat ca ar trebui sa stiti.

  19. am optat pentru un pachet complet de programe la rcs rds, cu film now si hbo/cinemax, pentru care am primit un card care, se pare, ar trebui sa decodeze posturile repective. dar surpriza, nu prea reuseste. ca urmare am sunat de cateva ori si am sesizat problema si, in plus, am transmis doua e-mail-uri pe acelasi subiect fara sa primesc niciun raspuns si, bineinteles, fara sa obtin niciun rezultat.
    eu ma asteptam ca odata cardul activat, imediat cum deschizi televizorul, indiferent care este el, sa receptezi toate postrile pentru care platesti. ei bine, nu e asa. adica nu receptezi posturile dar factura vine si plata merge.
    astazi televizorul a fost deschis toata ziua pe unul sau altul din aceste posturi, in special pe film now, asa cum mi s-a indicat pentru a activa cardul si a decoda respectivele posturi si, desigur ca nu s-a intamplat nimic. nu stiu ce castiga rcs rds in felul asta,dar sigur pierde ceva. si daca asta este tehnologia actuala la digi, e dezamagitor.
    chiar sunt curios in ce priveste reactiile celor responsabili.

    • Ar trebui sa se gaseasca o solutie pentru problema ta, mai putin daca este o situatie de compatibilitate. Ce mesaj iti apare pe programele codate? Cand introduci cardul nu se intampla nimic?

    • Daca Camul este activat va debloca posturile codate la cateva secunde dupa ce introduceti camul in tv. Totusi trebuie sa tineti cont de un lucru. Daca aveti un tv no name este posibil sa aveti probleme cu camul din cauza tv-ului. 2 Daca camul nu este Inderto cu, carcasa din aluminiu atunci tv-ul trebuie sa detina slot CI+. Sfatul meu este sa mergeti cu camul intr-un service digi sa vi-l activeze acolo pe un tv de acolo.

  20. Buna ziua
    De 3 zile nu avem internet,Str.** ******* nr.**,zona ********,Campulung Muscel.Rog urgentati remedierea.De ani de zile ne-am confruntat cu conexiunea la stalp,astfel ca dupa o ploaie torentiala ramanen fara semnal.
    Va multumesc
    Nic

  21. Buna ziua,mă numesc ******* dumitrel,de 3 zile vorbesc și sun operatorii să-mi trimită o echipă să-mi remedieze defecțiunii la cablu,toți îmi zic aceiași treabă k vin, dar nu au venit nimeni,ce trebuie sa fac va multumesc

    • Nu prea aveti ce face decat sa insistati. Daca problema nu se rezolva in 72 de ore de la prima sesizare faceti o plangere la ANPC. In plangere scrieti si nr de inregistrare a sesizari dvs.

  22. Am achitat factura de 70,42 lei pentru luna iunie in data de 09.063021scadenta la 30 iunie 2021) scadenta 30.06 2021 si .primesc mesaje sms de avertismet plataulterior platii. Aesti oameni nu sunt sanatosi la cap , mai ales bulibasa lor care habar pe ce lume traieste Plecati de la aceasta firma neserioasa plina de boschetari.

    • Este posibil ca, plata dvs sa nu se fi inregistrat im sistemul lor. Sunati la Relatii Clientii si dati-le datele de pe cuponul acela primit la plata facturi.

  23. de doua saptamani nu am deloc conexiune la internet,sun continul la dvs.si mi se zice ca vine cineva dar nu mai vine nimeni,va rog sa luati masuri ca eu doresc sa ma deconectyez daca nu se remediaza problema

  24. BUNĂ DEARA.
    ATĂZI LA ORA 16,30 REPTEZENTANTUL DV. CARE DISRTIBUIA FACTURILE , LA ADRESA ALEEA ** NR. *, BL. *, SCARA *, A ALUNCAT PLICURILE CU FACTURI ÎN FAȚA UȘI DE LA INTRARE PE SCARĂ PE JOS ÎN PLOAIE……NU ESTE PRIMA DATĂ CÎND SE FACE O ASTFEL DE DESTRIBIRE A FACTURILOR,,,,,,
    AR TREBUIE SĂ REGÎNDIȚI MODUL DE DEISTRIBUIRE A FACTURILOR ÎN MOD CIVIZILAT…..POȘTA CARE ASIGURĂ SERVICI DE CALITATE NU ESTE UTILIZATĂ……ÎNȚELEG ECONOMIA DAR COMPANIA DV. TREBUIE SĂ SE MENȚINĂ LA UN NIVEL CIVILIZAT SE PRESTĂRI SERVICII
    RĂSPUNSUL DV. CĂ VEȚI ANALIZA ȘI VEȚI ÎNTREPRINDE MĂSURI ADECVATE NU ESTE SUFICIENT….ACEASTĂ SITUAȚIE PERSISTĂ DE LA ÎCEPUTUL ACTVITĂȚII DV.
    SINGURA SOLUȚIE ESTE TOT POȘTA ROMÎNĂ
    NUMI BINE

  25. Buna seara! De vreo 2 saptamani semnalul la internet este foarte slab, dar eu platesc un serviciu de care nu ma pot folosi. Cand imi este lumea mai draga pica netu sau semnalul este foarte slab sau deloc. Defectiunea nu este de la mine din apartament. Daca nu se poate remedia am rugamintea sa imi spune-ti si am sa reziliez contractul. Nu sunt singura care am probleme, vecinii mei si foarte multi clienti de ai dvs eram la casierie sa platesc si se vaitau. Astept o remediere sau un raspuns. O seara buna!

  26. Am cumpărat de la dvs. un telefon nokia, care mi-a fost adusă prin curier deoarece când am comandat nu era pe stoc. Însă unele mesaje pe care primesc dispar de pe el , în afară de asta cred că a fost proiectat pentru copii, e foarte slabă cu multe jocuri pe el. Sunt foarte dezamăgită de el. Vă rog frumos să mi-l schimbați pe Alwiew, deoarece până acum acestă marcă am avut, dar din cauza deteriorării trebuia să-l schimb.

  27. De citeva zile , incerc sa sun la nr.0347******, telefonul suns, dar cred ca suna in Centrala, cu siguranta ca exista o situatie tehnica, un deranjament, va rog sa verificati si daca este posibil, o interventie, pentru a putea lua legatura cu sora mea , este o persoana singura si este singura modalitate de a comunica, fiind la distanta mare unul de celalalt, multumesc !Numele abonatului este *****, loc. Putineiu, jud. Teleorman .

  28. BUNA ZIUA ! DORESC SA FAC O RECLAMATIE IN LEGATURA CU DIFUZAREA DE FILME ARTISTICE,IN SPECIAL IN WEEKEND CIND FILMERE CARE RULEAZA VINEREA,ACELEASI SINT REDIFUZATE SIMBATA SI DUMINICA (PRO-CINEMA, TV.1000 SAU FILM CAFE ETC.).nU ESTE CORECTCA.PLATIND UN ABONAMENT SA NE UITAM LA ACELEASI FILME CEL PUTIN TREI ZILE LA RIND.UNELE DINTRE ELE FIIND F. PROASTE DIFUZATE CALITATIV,SAU CU F. MULT SEX(MIZERII IEFTINE) SAU DE LA-NCEPUT PINA LA SFIRSIT CU CRIME SI TEROARE,SAU TOATE LA UN LOC.ESTE O BATAIE DE JOC LA ADRESA CLIENTILOR RCS-RDS. CU ASEMENEA MIZERII,FACE-TI VA ROG UN CANAL TV.SEPARAT,IAR CINE VREA SA SE UITE LA EL,SA O FACA .NU LE MAI INTERCALATI CA DEVIN PENIBILE SI DE PROST GUST.SI ASA TRAIM INTR-O LUME DE TEAMA,TEROARE SI PENIBIL. VA ROG PT.WEEKEND SA DIFUZATI FILME ADECVATE RELAXARII IN FAMILIE FARA VIOLENTA VERBALA,FIZICA SAU PSIHICA.VA ROG SA VORBITI CU DIFUZORII DVS. DE FILME CA,AVEM NEVOIE DE FILME BUNE,NU DE DUZINA,DEPASITE CA INTERES,DOAR CA SA NE AFLAM IN TREABA.SINTEM PLATITORI DE CABLU TV.SI AVEM PRETENTII CF. TARIFELOR.NU MAI REPETATI ACELEASI FILME CA PT. INDOCTRINARE .NU DORESC SA INVAT ROLURI PE DINAFARA. DORESC UN WEEKEND SANATOS,LIPSIT DE VIOLENTA,SEX,CRIME ETC. CARE SA NE LINISTEASCA PSIHIC ,NU SA NE FACA VIOLENTI ,RECALCITRANTI, FRUSTRATI SI OBOSITI,PT.A INCEPE SA NE CERTAM INTRE NOI IN FAMILIE.MULTUMESC! ASTEPT SA SE SCHIMBE CEVA IN BINE DIN ACEST PUNCT DE VEDERE.MACAR ATIT SA SE VADA CA NU PLATIM ABONAMENTUL DEGEABA,DOAR CA SA FIE.POATE CA SINT UNICAT IN CEEA CE PRIVESTE AC.RECLAMATIE. = Va rog sa tine-ti seama de reclamatiile si opiniile clientilor dvs.=MULTUMESC ANTICIPAT!

    • Aceasta reclamatie trebuie sa o faceti catre televiziunile in cauza ( Pro Cinema Film Cafe ) si asa mai departe. Digi nu poate sa oblige nici o televiziune ce sa difuzeze si ce nu. Digi Vodafone Telekom sunt doar distribuitori de canale tv .

  29. As dori sa fac o sesizare și anume:eu sunt plecată din țara și am făcut o cerere dedeconectare pt trei luni ca atât se poate dar facturile îmi vin in continuarie ce pot face ca eu nu folosesc Internetul ?

    • Unde ati facut cererea, vi s-a spus ca este in regula si serviciile se vor suspenda?
      Sunati la relatii cu clientii Digi sa va verifice cererea respectiva, ei pot vedea daca s-a procesat.

  30. As dori sa stergeti urmatorul numar din baza de date ********. Specific faptul ca numarul este inregistrat in reteaua vodafone ca sim prepay.

  31. Buna seara primesc pe numărul meu de telefon care este PrePay Orange mesaj de la Digi cum că am de plată abonament menționez că nu sunt abonată a firmei RDS RCS sau Digi Cu ce tupeu îmi spune în momentul când am sunat la un număr de contact Digi că numărul de pe care sun arată un abonament la ei

    • Buna seara,
      Probabil numarul acesta de telefon este inregistrat in baza lor de date ca numar de contact. Poti cerere stergerea numarului de telefon din baza lor de date, daca nu ai facut-o inca.

    • Buna seara,
      Da, in Baile Herculane exista acoperire pentru Digi, testat personal. Totusi, daca doriti sa folositi acest serviciu la o anumita adresa, ar fi bine sa testati o cartela Digi acolo inainte de a va abona.

  32. Buna ziua. Ma numesc Gabriela, Harman, Aleea * nr.*.
    Am sunat la serviciul clienti si am vorbit cu 3 operatori care ma-au pasat fara nici un raspuns spre serviciul digi mobil, dat din meniul la care eram pasata nu reueam sa accesez digi mobil.
    Rabdarea noastra are o limita, dupa 11 min nerezolvand nimi.
    Din toamna mi se retin 19,7 lei lunar pentru teledon.
    As dori sa stiu pentru ce sunt retinuti acesti banisi unde sunt redirectionati de dvs.
    Eu am votat in cadrul unei emisiuni si era vorba doar despre acea emisiune, nu inteleg de ce se mai retin de atataea luni acesti bani.
    Am rugamintea sa verificati si eventual sa imi stornati acesti bani.
    Este ilegal sa retineti bani fara consimtamantul nostru.
    Astep un raspuns sau sa vorbesc cu cineva care imi poate oferi un raspuns,

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Nu cei de la Digi va retin acesti bani ci compania la care v-ati abonat prin SMS, trebuie sa ii contactati pe acestia si sa urmati demersurile pentru dezabonare.
      Puteti verifica desfasuratorul pe site-ul Digi pentru a vedea concret catre ce numar sunt trimise SMS-urile taxate.

  33. Buna ziua,
    Ma numesc ****** Maria, domiciliata in Craiova, str. Poienii nr. *** (fost **).
    Doresc sa renunt la postul telefonic fix cu nr. *** ******.
    Raman in continuare client al dvs pentru televiziune si internet.