Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

    • Ati incercat cartela si in alt telefon? Poate este de la telefon. Teoretic doar titularul contractului poate schimba cartela insa poate incerca si sotia dvs.

  1. Am plătit la paypoint abonamentul,dar in loc sa dau contul de client:*****,am dat nr facturii:*****/22.05.21 Suma plătită este de 47 lei*****

  2. Buna ziua, sunt client digi (cod client *****) si revin cu rugamintea pe care am solicitat-o in sesizarea facuta inca de vineri 21.05 ora 13:22 si anume:
    – nu am wifi
    – nu am net pe telefonul mobil
    – nu am semnal digi pe telefonul mobil
    Toate aceste nereguli persista de mai bine de 48 ore,timp in care eu nu am beneficiat de serviicile pe care desi le platesc nu le pot folosi.
    Conform contractului semnat cu firma dvs,rog reducerea facturii pentru timpul in care nu beneficiez de servicii si mentionez ca nici in clipa asta nu am aceste servicii active.
    Astept urgent solutionarea tuturor cerintelor,rabdarea mea a ajuns la maxim…repet sunt mai bine de 72 ore in care ” nu exist”

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Gasiti mai sus, in articol, metodele prin care puteti sa ii contactati pe cei de la Digi pentru a urgenta rezolvarea problemelor.

  3. Sunt mama unui client de al dumneavoastră *** **** Mihai decedat pe 27 01 21 am găsit o factură de la Digi în cutia poștală și așa am aflat de contractul cu dumneavoastră..am sunat la Nr Digi să anunț că a murit și mi s a spus că trebuie să duc certificatul de deces m am prezentat azi 22 05 la sediul din AFI Cotroceni cu certificatul de deces dar nu a dorit să mă ajute cu rezolvarea problemei in cauză punându mi în mână o hârtie cu alte localități care se ocupă cu aceasta problemă …și am mai aflat că ar avea și niște ,, aparate,, de la dumneavoastră pe care eu nu le cunosc… de aceea am rugat să vină cineva la domiciliul lui să le recunoască și să le ia… răspunsul a fost,,, să vin eu să le iau … față de cele expuse eu mai mult nu pot să fac…nu am fost întrebată nici de el nici de dumneavoastră când s a încheiat acordul dacă sunt de acord..sau nu… deci eu mi am făcut datoria mai mult vă rog pe dumneavoastră să dispuneți… mulțumesc

    • Noi nu suntem Digi. Pe echipamente scrie Digi, daca in casa baiatului dvs gasiti echipamente pe care este scris Digi atunci le puneti intr-o plasa si le duceti la sediul central din orasul dvs. Tot acolo va prezentati si cu certificatul de deces. Sunati la Relatii Clientii sa va spuna unde sa va duceti cu echipamentele si certificatul de deces. Este adevarat ca nu se reziliaza contracte in orce sucursala Digi ci doar se fac contracte in orice sucursala digi.

    • Posibil ca in sediul respectiv sa nu se efectueze rezilieri, ar fi trebui sa vi se spuna exact unde puteti sa ajungeti.
      Puteti face o sesizare catre Digi online pentru a primi clarificari.

  4. Buna ziua. Trebuie să plătesc o sumă de bani pt RCS RDS și de la instanta nu mi.a dat nici un Nr de cont nimic sa pot platii. Cu cine pot lua legătura de la RCS RDS să mă îndrume unde sa plătesc sau sa depun banii?

  5. Tot sun la rcs rds de ceva timp in noaptea asta cu o problema tehnica și se fac ca nu ma aud cei de la cal center dupa îmi închid apelul din acest motiv și îmi spun sa revin … am încercat de pe diferite telefoane și numere … foarte dubios …presupun ca aud doar când chiar își doresc

  6. sesizez in numele mamei( mele pe care a-ti lasat-o fara televizor din 6 o5 2021 joi) un deranjameat in sat greblesti com caineni jud valcea cod abonat ********.Am sunat deFOARTE multe ori la deramlamente fara rezultat.Va rog daca este posibil,si nu va deranjez ,sa rezolvati problema .Mama asteapta in strada si maine,ca siastazi ,cand masina dumneavoastra a trecut pe langa dansa.Un operator a promis ca o echipa de interventie vine la ora 11 astazi.Multe promisiuni, o dezamagire si o frustrare .Aite comentarii nu cred ca vreti sa le cititi.Nu va multumerc pentru ca NU NU NU este cazul.Sesizare facuta in numele doamnei ***** FILOFTEIA de catre fiica ei ***** oliveria.astept totusi o explicatie

    • Noi nu suntem Digi. Insistati la departamentul Relatii Clientii. Daca aveti un nr de inregistrare a sesizarilor facute de dvs catre digi atunci va sfatuiesc sa faceti o plangere la ANPC.

  7. Buna ziua! Doresc sa folosesc unul din abonanente intr un smartwatch,dar nu exista niciunul compatibil cu cartela rds. Va rog sa mi spune tidaca va fi posibil serviciul pe viitor si cam in ce perioada!
    Multumesc

  8. Salut, aștept o punere în funcțiune pentru internet și tv de înaintea Paștelui, ok, au fost zile libere, întrebarea este dacă trebuie să plătesc luna plină de abonament dacă nu s-a putut face conexiunea in data programarii, atunci când au venit băieții și au constatat ca nu au semnal, asta este în urma cu 8zile. Altă problemă este ca echipa nu vine dotată corespunzător, nu au cipici de unica folosință, nu au nimic împotriva covid19, vin asa ca pe câmp. Să vă fie rușine, intra in casă încălțați fără protecție de unică folosință, chiar nu aveți respect fata de client, este urât să pun omul să se descalte, trebuie să aveți profesioniști, sa le asigurați încălțări de unică folosință. Dacă apare cineva la ușa mea dotat necorespunzător vă acționez in judecată!

    • Noi nu suntem Digi. Nu veti plati luna intreaga daca nu ati fost conectat la servicii in primele zile ale luni respective. Insistati la Relatii Clientii sa vedeti cand veti fi reprogramat.

    • Salut Alexandru,
      Sunt de acord ca echipa de instalare trebuie sa aiba masca de protectie, poate chiar si manusi dar cipicii/papucii ar trebui sa ii asiguri tu daca nu vrei sa intre incaltati sau nu vrei sa se descalte, parerea mea.

      • Masti au insa manusi nu. Iar treaba cu cipici este prea exagerat sa fim seriosi. Pentru 10-15 minute cat dureaza o instalare. Poti face curatenie dupa ce pleaca echipa de tehniceni.

        • De acord, poti face curatenie, tocmai de aceea am mentionat ca e obligatia gazdei sa ofere cipici daca vrea neaparat asta.
          Cat despre manusi, firma ofera angajatilor manusi sau cel putin asta se intampla acum cateva luni cand am discutat ultima data cu un tehnician Digi pe acest subiect insa faptul ca ei nu vor sa le foloseasca e altceva.

  9. BUNA ZIUA,

    DUPA VERIFICARI CONSTAT CA FACTURA ***** a fost platita prin virament Libra Bank in data de 07/04/2021. Urmare a mesajului primit prin care ma amenintati de suspendarea serviciului pentru neplata am platit odata de plus astazi 05/05/2021. Va cer sa corijati eroarea si sa creditati contul client ***** cu suma de 30 lei care va solda factura pe luna mai.

    Timpul pierdut din lipsa de profesionalism nu va face onoare. Rusine incompetentilor.

    ***** cod client *****

  10. Buna ziua ,in ziua de 16.04 .21 14:05 am facut o sesizare inregistrata cu nr ****** privitor la cablajul blocului ( serviciu rcs – rds ) .spre mirarea mea in cursul aceleiasi zile s au prezentat doi lucratori care ( veni , vidi , roiu !) ii depasea problema urmind sa vina alta echipa mai complexa ! Pina in data de 22. 04 .21 .17:35 nu a mai aparut nimeni ,motiv pentru care am revenit si am primit asigurari ca totul este in curs de rezolvare ,am asteptat inca doua saptamini ( ca un bun crestin am asteptat sa treaca si Sfintele Pasti ) si am revenit azi cind lucratoarea Dvs de serviciu m a asigurat ca voi fi sunat ,pentru ca nu a precizat cind ,am revenit si am argumentat ca este o problema urgenta, a insistat sa ma convinga sa astept echipa ,fara a preciza si de data aceasta cind !

  11. buna ziua, sunt abonatul *****,cod client*****, cu domiciliul in com.Belcesti, jud. Iasi, satul Munteni si va aduc la cunostinta ca incxepind din data de 02.05.2021 nu mai am semnal la cablu TV.
    Va rog sa analizati aceasta sesizare.
    Va multumesc.

  12. Buna ziua am sunat astăzi la digi sa vina o echipa sa îmi facă friba sa meargă și vad nu au de gând sa vina și 2 sesizări făcute, am plătit factura degeaba ca să ce sa ma uit la pereți dacă nu o sa trimită o echipa sa rezolve am sa ma duc la director și am sa fac plângere pentru ca clienții de la digi plătesc facturile lunare și nu pot sa beneficieze de televiziune
    As vrea și eu o rezolvare ceva în privința asta

      • Am deja făcute 2 și. Mi. Sa spus ca vine astăzi și vad ca nu a venit nimeni și ieri mi sa spus ca vine și nu a venit nicio echipa

        • Dupa cum am spus, probabil au efectiv redus si multe solicitari, toata lumea vrea sa aiba serviciile functionale in perioada aceasta. Nu aveti ce sa faceti decat sa faceti sesizare din nou pentru a urgenta rezolvarea problemei.

  13. Buna seara.Ma tot suna si vb la mișto un nr de telef cu abonament de digi.Nu cunosc pers , nu i stiu numele , dar pers asta cunoaște date despre mine! Vreau sa se ia masuri ,daca nu, sunt dispusă să merg la poliție sa înceteze cu sunetul anapoda!Multumesc!

  14. De câteva zile sunt probleme cu semnalul la cablu TV. Anumite posturi nu au semnal ca de exemplu „Maria”, „Aleph New” și altele. Solicităm să se remedieze problema. Aceste probleme sunt în Oradea, b-dul *.

  15. Buna ziua în data de 27.03.2021 am facut o solicitare de instalare a rețelei prin cablu,imediat a venit o echipă si au spus că e nevoie de instalarea unei cutii.A venit echipa,a instalat cutia si atat.Am o lună de zile si sun in fiecare zi la deranjamente pentru a afla dacă mai vin cu instalarea,mi se spune sa astept ca voi fi sunat a ca ei au facut sesizare de urgentarea a cazului.Este inadmisibil ca intr,o lună sa nu revină nimeni pt instalare.Vine paștele si raman cu ecranul iar….ce e de facut si cum sa dau de cineva competent sa rezolve situația?

  16. Suspendarea serviciilor de telecomunicatii ati demarat-o in data de 05.04.2021 . De ce nu o finalizati ? V-am rugat sa puneti in aplicare procedura de suspendare , pe care ma avertizati ca ati inceput-o , pentru ca nu voi mai achita nici o factura emisa dupa depunerea cererii de reziliere a contractului pentru codul de client *****.

    • Noi nu suntem Digi. Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator. Comunicati-le datele de pe bonul acela primit la achitarea facuri. Este posibil sa nu le fi intrat banii in sistem.

  17. Începând cu joi 22.04.2021 am sunat la firma dumneavoastră pentru a anunța că nu am semnal la cablu . Mi s-a promis că se rezolvă .
    Vineri 23.04.2021 , Sâmbătă 24.04.2021 , Duminică 25.04.2021 mi-au făcut câte 2(două) sau 3(trei) programări pe fiecare zi .
    Este ora 14.50 și nu vine nimeni să rezolve situația .
    Ce este de făcut ? Unde trebuie să mai sun ? La București ? La Protecția Consumatorului ? Să chem televiziunea ? Cum se poate REZOLVA ?
    Cu respect abonatul dumneavoastră

  18. Nesimțire Vine un incompetent la o sesizare și ma lasă baltă. La un apel pentru deranjante îmi spune că mâine. Păi bani eu tot maine îi dau.

  19. Gabriela: Am încheiat cu RCS & RDS contractul de locațiune nr.***/04.04.2019. De atunci, termenele de plată prevăzute în contract au fost încălcate de multiple ori. Pentru luna martie 2021, plata chiriei nu s-a făcut nici până acum. Doresc să se reglementeze situația

  20. A fost facuta o sesizare ieri si sa zis ca se remediaza dar nimeni nu a facut nimik . Azi cand am sunat din nou doamna ce a preluat apelul a fost foarte deranjata si indignata dc cand e vorba de client ca nu plateste factura la timp se face mare tamtam dar pt serviicile oferite de firma dumneavoastra lasa de dorit nu se iau masuri

  21. Dc pt remedierea unei sesizari trebuie sa astepti 2 zile . Sut foarte dezamagita de faptul ca totul se face ffff incet chiar nu mai recomand serviciile dumneavoastra

  22. Bună ziua! Numele meu este Pașa și vă scriu în vederea rezilierii contractului, cod client- *****, pe numele fostului proprietar *****, Str. *, nr*, Slava Cercheză. Menționez că numele de *este o coincidență. Am cumpărat casa in anul 2020 și nu locuiesc acolo, este casă de vacanță. Nu reușesc să reziliez contractul deoarece fostul proprietar s-a mutat la copiii lui și nu știu dacă este in tară sau in afara tării, nu am posibilitatea de a lua legătura cu domnul respectiv. Vă anunț că nu voi mai achita facturile dacă nu reziliați contractul. O zi bună!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Cat timp sunteti titularul imobilului, va puteti face contract fara probleme pe numele dvs. Din cate stiu, nu puteti rezilia abonamentul altei persoane.

      • Nu este asa ,si mie mi-sa cerut certificatul de deces in original ,desi am certificat de mostenitor ,CF ….. ,originalul nu e la mine ,e la fratele meu in alta localitate .Un act notarial nu este recunoscut ,dezamagire totala ,Digi pune lumea pe drumuri aiurea .

        • Pe alt articol ati mentionat ca e vorba de preluarea contractului, nu de semnarea unui contract nou, ceea ce sunt doua lucruri total diferite.
          Revenind la ceea ce a mentionat Pașa mai sus, titularul imobilului poate face oricand contract. Mi s-a spus acest lucru de catre mai multi agenti comerciali Digi.

  23. Epic Drama dragilor nu-l vreau în ungurește lăsați programul original,.. Ce faceți?? Va bateți joc de noi??? Paramount a dispărut… Acum urmaream epic… dar chiar nu vreau să aud toată ziua.. ungurii… (nu sunt rasistă, dar nu este limba preferată)

  24. Buna ziua,
    Va informam ca astazi 29.03.2021 , ora 10.00 a cazut reteaua de internet, nu mai avem semnai, in zona BERCENI, sector *, Strada * nr.*, Bloc *, Scara *, Etaj*, Ap.*.
    Avand in vedere ca lucram in regim Telemunca si avem mare nevoie de internet, va rugam sa interveniti cat mai urgent in vederea solutionarii acestei probleme.

    Cu multumiri,
    Iulia

    • Abonamentul de televiziune prin cablu se poate suspenda pe o perioada de minim o luna sau maxim 3 luni, nu se poate suspenda pe o perioada mai lunga de timp.
      Puteti face cererea de suspendare online pe site-ul Digi sau intr-un sediu Digi.

  25. Doresc sa reclam nesolutionarea unei solicitari in baza contractului nr:****din 21.03.2019, (CUI ****) din cele doua locatii: ***, nr.*, etaj *, ap.*, sect.*, Bucuresti si **, nr.*, *, ap.*, sector *, Bucuresti. Am solicitat trecerea abonamentului din sediul ***, care este pe persoana juridica si anume ***** SRL, pe persoana fizica. Abonamentul din locatia *** sa ramana pe persoana juridica, asa cum este si in prezent.
    In urma unor e-mail-uri si convorbiri cu doamna *** (key account manager), am primit raspunsul ca nu se poate face aceasta trecere si putem rezilia contractul, printr-o notificare scrisa, aceasta reziliere avand loc in 60 de zile.
    Ma intreb, chiar nu exista o solutionare? Pentru a nu recurge la rezilierea contractului.
    Multumesc

  26. doresc sa cer relatii la serviciul dvs RELATII CU CLIENTII NU CUNOSC NR D E TELEFON
    NU MA DESCURC VA ROG SA MA AJUTATI DORESC SA ACHIT FACTURILE ONLINE PE LUNA FEBRUARIE AM COD CLIENT ***** SPER MULT SA MA AJUTATI MULTUMESC BUDACEA V

  27. Buna ziua este avarie pe rețea de nu îmi merge nici internetul și nici tv
    Mie nu îmi convine sa plătesc factura degeaba și sa nu ma pot uit la TV

  28. Nu am internet de peste o saptamana la adresa Rosiorii de Vede,str. *** ,jud.TR Telefon contact Manole ****** ******* sau Manole ******* ******.Rog interveniti.Va multumesc ! Manole

  29. Sal am efectuat plata restanță si la cat timp se reconecteaza tv si netul.Am tr email cu factura am pr si msj ca plata a fost înregistrată. Sunt la zi mai e doar aceasta pe luna asta ca trb plătită pana pe 31.Cum pot fc sa dea drumul la semnal.O zi bună.

  30. nu recomand netul de la digi ca de fiecare data cand ma joc ceva in jocuri am 150 ping + ori ma scoate bun internet de 2 lei
    ps am pierdut promourile ms

  31. In data de 15.03.2021 an ridicat de la punctul rds din bulevardul Republici doua aparaturi . Venind acasa si punandu-le in televizoare nu se conecteaza pe digital la nici un aparat tv. De aceia va rog daca binevoiti a trimite un salariat al dvs. pentru a ma ajuta sa pot profita de programul digital. Asa am fost indrumat de doamna de la punctul RDS. Va rog astept un raspuns de la dvs.
    Va multumesc

  32. Va aduc la cunoștință plata contract locație an valoare de 600 euro la cursul zilei. plata chiriei trebuie făcut pana la sfârșitul luni februarie anul curent va reamintesc ca a expirat chiriei din luna februarie anul an curs sunați. la numărul de telefon ******* sa scretim pe adresa de gimei ***********gamail. com cu respect.

  33. Este un serviciu execrabil!
    Suntem anunțați anumite intervale orare care nu se respecta.
    Vin cu întârzieri de multe ore și dacă nu ești acasă iei procedura de la început
    Din calk center ni se comunica faptul că procedura nu le permite sa anunțe întârzierile …care de multe ori depășesc 48 ore.
    Este un lucru nepermis pentru o companie atât de mare

  34. VĂ ADUCEM LA CUNOŞTINŢĂ CĂ ÎN ZILELE DE LUNI 29 MARTIE 2021 ŞI MARŢI 30 MARTIE 2021 ÎNTRE ORELE 8-11 SE VA DESFĂŞURA EXAMENUL DE SIMULARE EVALUARE NATIONALĂ 2021 LA CLASA A VIII A.
    URMARE ACESTUI FAPT,VĂ RUGĂM SĂ ASIGURAŢI BUNA FUNCŢIONARE A SERVICIULUI INTERNET.
    VĂ MULŢUMIM.

    • Buna ziua,
      Daca este deconectat pentru neplata, sunati la relatii cu clientii Digi (gasiti numerele de telefon mai sus, in articol) si solicitati reconectarea, se va rezolva repede.

  35. buna dimineata
    numele meu este ******
    TELEFON 07******

    imi cer scuze pt deranj…..am avut aseara un mic accident casnic si din greseala am smuls cablu de internet de la casuta.
    neputand lua legatura cu dv …va rog frumos sa ma contactati.
    sunt acasa incepand cu ora 14

    in speranta ca veti tine cont de sesizarea mea si ma veti contacta …..va multumesc

  36. Buna ziua. Sunt client DIGI, cod ******** sesizez faptul ca la nr 994 de mai bine de o luna> Am folosit procedurile de a sesiza asta dar problema nu a fost remediata!

  37. Bună ziua. Vă informez că la adresa din București, strada * nr, *, bl.*, sc.*, et.*, ap.*, deși am abonament la internet de 1000 MBps, cel puțin așa era contractul, acesta funcționează cu intermitență și uneori de loc. Prin urmare vă rog să luați măsurile necesare. Fac mențiunea că facturile sunt achitate la zi și nu am serviciile de internet corespunzătoare abonamentului plăti. Mulțumesc anticipat. – COD CLIENT *****.