Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Vodafone Romania (@upc.ro @vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

Cum putem rezilia contractul UPC?

Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?

Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2450 COMENTARII

  1. Buna seara avem o problemă cu aparatul de receptie semnal,este foarte zgomotos pe timp de noapte. Pare o moară stricată,va rog dacă se poate schimba ar fi foarte bine.

    • Buna seara,
      Pentru aceasta problema va recomand sa reporniti mediabox-ul iar daca problema este aceeasi sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa faceti o sesizare in acest sens.

  2. Locuiesc in Bistrita, B-N, Str Solomon Halita, Bloc *, ap*, proprietara apartementului fiind ******.
    De doua zile nu avem semnal Tv /Upc . Rog pe aceasta cale sa luati masurile corespunzatoare ca sa putem urmari programele difuzate de DV.
    Cu respect

  3. dec duminica 2v decembrie 2018 in jurul ore 14 ceva s-a intamplat cu linia telefonica am apelat la varul meu ***** care tatal lui este vecinul meu , deci a fost in casa parintzilor mei si toate firele sant la locul lor, va rog sa trimitetzi o echipa de interventzie pentru a rezolva linia telefonica adresa abonatului **** este sat vorona noua judet botosani romania cod *****. eu lucrez in sala de operatzie si nu am cum sa raspund la…. telefon ***** va rog sa-mi lasatzi un mesaj cu ziua cand se vor deplasa la adresa tatalui meu …..ei sant acasa tot timpul spunetzi echipei sa TELEFONEZE PE ***** acesta este vecin si varul meu …spwer ca linia telefonica sa fie rezolvata urgent ….multzumesc

  4. Idioti nemernici, de cca 6 luni ma stresati cu facturi trimise, apeluri telefonice si amenintari ca nu stiu ce -mi ve ti face,etc….
    -verificati ******, nu am nici o treaba cu ea,
    -verificati cont client *****, nu am nici o treaba cu el.
    Si voi de 6 luni imi dati fel si fel de mesaje, am discutat de mai multe ori la telefon, mi-ati promis ca nu o sa mai fiu deranjat , dar vad ca tot continuati. VA PROMIT ACUM SI IN SCRIS CA AM SA VA DAU IN JUDECATA PENTRU CA MA STRESATI DE ATATA TIMP. Daca a fost un fraie sau fraiera cand a inregitrat nr de telefon al clientei voastre, de ce nici pana acum de 6 luni nu remediati greseala ?SUNTETI O FIRMA DE IDIOTI,DIOTI,……………..IDIOTI!!!

    • Noi nu reprezentam compania UPC si totusi ne faceti idioti pentru ca altii va streseaza inutil, si dvs ne stresati cu aceste acuze si nu va mai dam in judecata. Vedeti ironia?
      Oricum, pentru aceasta situatie va recomand sa va redirectionati ura spre UPC.
      V-as sfatui si sa va calmati dar la cum va exprimati… nu cred ca are rost.

  5. In data de 13.11.2018 am primit de la *** @upc.ro o solicitare de modificare statut UPC din SRL iN SA si totodata modificarea in acest sens si a facturii ***** .Avand in vedere prevederile contractului de furnizare apa rece incheiat cu societatea dumneavoastra, la aceeasi adresa de mail am trimis o adresa in care am specificat faptul ca se impune incheierea unui act aditional, responsabilul cu semnarea acestuia si un numar de contact in data de 22.11.2018, mail la care nu am primit raspuns nici pana in prezent . Mai mult decata atat, am sunat la toate numerele posibile si imposibile, fiind plimbata de la un angajat la altul fara niciun rezultat posibil .Drept urmare, va rog sa ne contactati in cel mai scurt timp pentru solutionarea problemei .

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta problema mai delicata va recomand sa faceti o sesizare pe adresa de mail contact @upc.ro eventual puteti adauga si adresa sales @upcbusiness.ro.

  6. Buna ziua!
    Va rog sa ma lamuriti in legatura cu factura.
    factura este in valoare de 64.97 lei, total de plata 18.44 lei.
    Ce vrea sa insemne asta, pentru ce mai sunt cei 18.44 lei.

    • Buna ziua,
      Probabil din suma de 64.97 a fost achitata o suma partial si au ramas de plata 18.44 lei. Cel mai bine este sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC, doar ei au acces la situatia dvs financiara.

    • Buna seara, cei de la serviciul de relatii cu clientii UPC nu au program dupa ora 23:00, drept urmare nu aveti ce sa faceti in acest moment decat sa asteptati sa se rezolve de la sine. Daca nu se rezolva pana maine dimineata, puteti sa ii contactati pe cei de la UPC pentru a face o sesizare.

      • Drept urmare asta fac in momentul de fata
        Nu lucrez 7-8 zile la rand sa platesc o factura a unor reprezentanti care atunci cand sunt libera o zi sa nu ma pot relaxa in fata TV-ului
        Rog frumos asistenta tehnica sau faceti ceva

        • Pare-mi-se ca ne considerati cei de la UPC, ceea ce nu este cazul. Noi doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Suntem Media-Max.ro, nu UPC. Deci, repet, cei de la UPC nu ofera suport tehnic dupa ora 23:00, nu avem ce asistenta sa va oferim daca nu va functioneaza ambele servicii, probabil este o problema cu echipamentul din care aveti trase serviciile si trebuie sa reclamati aceasta problema la UPC daca nu se rezolva pana maine dimineata. Programul celor de la relatii cu clientii UPC este zilnic intre 07:00 – 23:00.

  7. Buna ziua
    Am si eu un contract la UPC pentru internet si televiziune pe numele de *
    Problema este ca,cineva s,e foloseste de datele mele personale pentru a rezilia contractul cu UPC
    Cum pot sa aflu acest lucru??

  8. IN CAZUL IN CARE NU IMI VETI REMEDIA URGENT , URGENT ACEASTA PROBLEMA , CARE A DEVENIT FRECVENTA SI NU VA RESPECTATI CONTRACTUL CARE IMI GARANTA O FUNCTIONARE FOARTE BUNA SI O VITEZA A INTERNETULUI MARITA , MA VAD PUSA IN SITUATIA SA REZILIEZ CONTRACTUL CU UPC SI SA VA CER DAUNE MATERIALE PENTRU NERESPECTAREA CONTRACTULUI ! IN CAZUL IN CARE NU IMI VETI REMEDIA DE URGENTA ACEASTA PROBLEMA MA VOI ADRESA TUTUROR FORURILOR SUPERIOARE SI DE CONTROL !

    VA SOMEZ SA IMI REMEDIATI ACEASTA PROBLEMA ; CARE SE PERPETEUAZA DE MULT TIMP SI CONSTAT CA NU DORITI SA O REMEDIATI ; CI DIMPOTRIVA NU RESPECTATII OBLIGATIILE CE LE AVETI FATA DE UN CLIET FOARTE VECHI AL DUMNEAVOASTRA , SUNT CLIENTUL DUMNEAVOASTRA DIN 1985 SI PANA AZI SI CONSIDER CA TREBUIE SA IMI OFERITI CELE MAI BUNE CONDITII DE FUNCTIONARE , FIINDCA SI EU AM FOST CLIENT FIDEL CHIAR DACA DE * N * ORI AM AVUT PROBLEME !

    ASPTEPT SA REZOLVATI CAT MAI URGENT ACEASTA PROBLEMA SI DORESC SA NU MAI INTAMPIN IN VIITOR ASTFEL DE PROBLEMA SI SA AVEM O COLABORARE NORMALA SI IN CONDITII BUNE DE FUNCTIONARE !

    vA MULTUMESC ANTICIPAT SI DORESC SA FIU CONTACTATA CA SA POT SA FIU SIGURA CA ACEST MESAJ A FOST PRIMIT SI SITUATIA S-A REZOLVAT URGENT !

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Ati facut sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC privind aceasta problema?
      Termenul maxim de remediere al problemelor tehnice UPC este de 2 zile lucratoare.

  9. Bună va rog sa luați masuri urgent neam saturat sa tot facem sesizări ca nu se ia în considerare.Este deja 1luna dla ultima sesizare și tot asa rău merge. De la orele17 pana dimineața la09 nu mai funcționează serviciile de cablu și internet. Noi plătim lunar câte 80 lei pentru ce? Problema este ca la mai mulți abonați de pe aceasta strada sunt aceleași probleme. Numele de abonat este Moldovan Carmen str. 1decembrie 1918, toplița Harghita. Va rog frumos sa luați în considerare acest mesaj. Va multumesc

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Este clar ca au probleme cu un echipament in zona sau cu un tronson de fibra, probabil se rezolva asa de greu seara deoarece au efectiv redus, cei de la UPC oricum nu ofera suport tehnic dupa ora 21:00, nici macar telefonic.

    • Noi nu reprezentam compania UPC, probabil au infrastructura slaba in zona, mai ales fiind un camin, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC Timisoara (deranjamente).
      Tin minte cand stateam la camin aveam internet de la un provider local si mai mult nu mergea internetul decat sa mearga.

  10. Pe data de 20/11/2018 -am fost sunat de d-nl Adrian Drăghici, pentru negocia un nou contract, cel vechi a expirat pe 17/11. Timp de 24 de luni am plătit 52, 58 roni/ luna, urmând ca după 17/11 sa platesc 61,50 ron/ lună. Domnia sa mi-a făcut două oferte: a) să platesc 24 de luni 50,13 ron/luna iar dupa 70 roni/ luna b) să platesc permanent 54 ron/ lună. Am optat pentru b. Dar dupa ce am discutat cu sotia m-am razgâdit, am luat legatura prin telefon cu srviciul Contracte, am vorbit cu d-na Marcela Techeş si am rugat-o să-mi modifice optiunea cu 53,13 ron/ luna cu modificarea la 70 ron/lună după dupa 24 de luni. Pe 24/11 am semnat cotractul, dar l-am citit peste doua zile. In contract nu am găsit clauza: 50,13 cu modficare la 70 roni/ luna dupa 24 de luni. Am sunat la serviciul contracte pe 26/27-11 şi am vorbit cu d-nele: Andrea Sârb şi Amalia Hosu, dânsele au spus că numai d-nul Drăghici rezolvă această situatie. Nu inteleg de ce la telefon negociem intr un fel pe contract apare alceva. Eu in ce situatie mă aflu ce sumă platesc? Doresc să mi se redacteze cotract cu precizarea 50/13 ron/ luna si după 24 de luni 70 ron/ lună. Cu mulțumiri, Călin Sofronie.

    • In primul rand, ce reduceri egale cu 0 pentru un client vechi. Fac ce fac si se invart in jurul aceleiasi sume, numai fidelizare nu e asta.
      In ceea ce priveste situatia dvs, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC, daca telefonic vi s-a zis ca doar domnul Draghici poate sa rezolve, atunci faceti o sesizare online (puteti si pe pagina de Facebook UPC Romania, daca aveti cont Facebook, raspund destul de repede) in care sa relatati aceasta problema si solicitati sa vi se ofere o solutie.

    • In cazul in care problema nu este rezolvata pana maine dimineata, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Timis (deranjamente) si sa faceti o sesizare in care sa mentionati problema aceasta.

  11. Mi-am cumparat un tv nou Samsung seria 7 si nu ma pot conecta cu receiverul la el pentru ca receiverul nu are decat mufa scart si mufa hdmi sau LAN nu are. Ce trebuie sa fac? Multumesc anticipat.

    • Poti incerca un convertor Scart – to – HDMI sau returnezi decodorul si soliciti unul care are HDMI.
      O alta varianta ar fi sa returnezi decodorul si sa soliciti un digital card, presupunand ca acel televizor suporta cartele CI+, scapi si de o telecomanda in felul acesta.

  12. Datorita faptului ca:Internetul cade de 20 de ori pe zi ProTV-ul seara nu funtioneaza ,eu cred ca ar trebui s-ami inapoiati banii pe abonamentsi sa va lasati de meserie si sa va duceti in alta parte.

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Daca aveti probleme cu serviciile UPC, faceti sesizare la ei. In termen de maxim 2 zile lucratoare trebuie sa va ofere o solutie.

  13. Buna seara, nu mai mintit lumea ca remediati problema pana in ora 20:00, in zona Iasi. Bine ca la facturare penalizati daca se intarzie… Abia astept sa finalizeze fibra cei de la Digi!!!
    👎👎👎👎👎

        • Cred ca estimarile acelea sunt puse aiurea, in functie de tura. De exemplu, mereu cand i-am contactat dupa-amiaza, termenul estimativ era pana la ora 23:00. Probabil daca ii contactezi in prima parte a zilei termenul este ora 20:00. Dupa cum spuneam, nu trebuie sa iei in calcul termenele oferite de UPC deoarece sunt total aiurea.

          • Chiar sunt revoltat, deoarece ma simt jignit atata timp cat eu respect contractul si binenteles platesc pentru serviciile lor. Iar ei imi baga robotul in nas… Si intr un final imi zice ca s a terminat programul.
            Am facut o reclamatie, iar cand ajung cei de la digi in bloc… Reziliez contractul. Sa fie sanatosi.

    • Buna seara,
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC, se va inregistra o sesizare si vor trimite o echipa de interventii pentru aranjarea cablurilor.

  14. buna seara…sunt client upc din navodari…si desi am inteles ca prin tara sunt probleme tehnice..as dori sa stiu daca si la navodari sunt probleme…ptr ca nu am semnal la tv..si voiam sa stiu daca umblu la cablu de conectare sau nu…multumesc

    • Buna seara, mai aveti aceasta problema? In prezent nu este o avarie generala la nivelul localitatii Navodari, va recomand sa resetati echipamentul si daca problema este aceeasi sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Constanta (deranjamente).

  15. doresc sa fac o sesizare de nefunctionalitate a serviciilor UPC telefonie si internet,avem 6 zile de cand nu funtionaza serviciile ne puteti ajuta cumva? suntem **** pct lucru Vidra Vrancea nr client ****

    • Buna ziua, in Vidra, Vrancea nu este o avarie generala care sa afecteze serviciile UPC motiv pentru care va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Vrancea (deranjamente persoane juridice) si sa faceti o sesizare in care sa reclamati nefunctionarea serviciilor.

  16. Buna ziua,
    Va rog sa vedeti ce se intampla cu aplicatia My UPC,deoarece incerc de cateva zile sa platesc factura si nu pot.Sper ca nu veti aplica penalizari de intarziere.

    • Buna ziua,

      Ce problema aveti mai exact cu platforma MyUPC, ce eroare apare sau unde apare problema mai exact? Incercati si cu un alt browser eventual cu un alt computer daca aveti aceasta posibilitate.

      De asemenea, in ceea ce priveste plata, exista si alte modalitati de plata la care ati putea apela.

  17. Am făcut sesizare la sediul dumneavoastra de pe Calea Rahovei pe data de 19.11.2018 am rezolvat parțial problemele pe care le reclama, astăzi 20.11.2018 s-a dereglat si alea care le-am rezolvat aseara.Va las pe dumneavoastra sa trageți concluziile.Eu Nicolae Valerian str.Corod nr 4-6 va plătesc prin debit direct abonamentul,Am cinci carduri si din 5 nu functioneaza decât unul.

    • Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa faceti o sesizare in care sa precizati ca problemele dvs au reaparut.

      • Mă loghez și reapare imaginea de autentificare cu un vechi username și tot așa.
        Cu toate că nu am o părere prea bună despre ei,dar au acest serviciu,m-aș transfera la RDS.

        • Ce serviciu au? Daca va referiti la platforma online si Digi au asa ceva.
          Au avut probleme frecvente in ultimele luni atat cu platforma MyUPC cat si cu site-ul UPC, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa faceti o sesizare in care sa mentionati aceasta problema.

          • Am făcut sesizarea și mi-au spus că nu pot deschide site-ul sau aplicația datorită internet-security-ului meu Bitdefender și că îmi recomandă să-l dezactivez dar nu pot face așa ceva deoarece îmi pierd avantajul abonamentului și protecția dispozitivului.Totusi nu-mi pot explica de ce trebuie sa dezactivez antivirusul!Cumva site-ul dânșilor este plin de viruși?

          • Nu intra in discutie sa aiba virusi pe site insa poate antivirusul Bitdefender vede anumite module necesare incarcarii corespunzatoare a site-ului ca fiind nepermise. Eventual puteti verifica fiecare optiune a antivirusului dezactivata pentru a vedea exact ce blocheaza site-ul, sau sa incercati sa adaugati o exceptie. Dar initial, dezactivati complet antivirusul si vedeti daca functioneaza asa, poate nu este acesta motivul.

          • Intre timp,am interpelat pe cei de la Bitdefender,sa le cer permisiunea de a dezactiva,am facut-o,am restartat dispozitivul și nu UPC tot nu merge deci?!?Pentru ce mai fac reclamă?Ptr ce în reclamă mai specifică usurinta cu care îți poți vedea contul,îți poți plăti sau amână facturile,etc,daca acestea nu funcționează?!?

          • Daca tot nu functioneaza, va recomand sa-i contactati din nou pe cei de la UPC si sa le specificati ca ati dezactivat antivirusul si degeaba. Eventual incercat si cu un alt browser daca aveti posibilitatea. Oricum, cei de la UPC trebuie sa verifice din nou.

  18. Buna seara.
    Ieri la aceasi ora, NU AVEAM semnal
    Astazi se repeta.
    Apeland UPC, am inteles ca este o avarie
    Oare aveti avarii programate pentru seri?
    In cursul zilei am avut semnal!
    Nu am auzit ca in Bucuresti sa fii fost vreun ger, furtuna.

    • Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.
      Daca nu aveti un sediu UPC in localitatea dvs, puteti contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.
      De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

  19. Buna ziua,

    sunt client cod: ***** si doresc sa renunt la serviciile de telefonie fixa si cablu TV si internet incepand cu data de 30.11.2018.

    Va rog sa-mi comunicati cum trebuie procedat.

    Multumesc

    • Buna ziua,
      Pentru rezilierea contractului UPC puteti proceda in felul urmator:

      Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.
      Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.
      De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

  20. Buna Seara,

    Rog comunicati dece ati majorat abonamentul de la 126,03 din lunile trecute la 128,97 ? Eu nu mi-am dat acordul ! Mai mult … cand am trecut la acest abonament mi s-a comunicat de la Dv ca nu se va schimba suma si iATA CA ATI SCHIMBAT-O FARA ACORDUL MEU , IN MOD UNILATERAL. Nu aveati dreptul chiar daca este o majorare sa zicem, nu prea mare, Modificarile in contract se fac cu acordul ambelor parti. Deci nu este legal si deci nici valabil. Nu-mi povestiti de imbunatatiri tehnice ca, nu au fost . Mai rau! Acum apas pe o tasta ( un anumit canal ) si apare altul . F, curios .. numai Antena 3! apare , . Daca doriti sa faceti reclama pt. acest canal ,,, faceti-i dar nu la mine!!! Mi s-a intimplat, in altima vreme de mai multe ori sa apara Antena 3, in locul altor canale , Eu ,ca o clienta veche nu admit sa mi se sugereze la ce canal sa ma uit!(chiar daca unii ar dori!Dvs. Trebuie sa faceti asa cum , dorim noi, clientii, care va platim serviciile

    Deci astept comunicarile Dv ref. factura . Nu va platesc ceeace nu am convenit!
    o seara buna
    Ecaterina Iancu

    • Buna seara,
      Abonamentele UPC au fost marite cu 3.5 lei, ar fi trebuit sa primiti o notificare iar de la acea notificare daca nu sunteti de acord, puteti rezilia contractul in maxim 30 de zile. Daca nu ati primit notificarea, contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si informati-i despre acest lucru.

  21. Nu am imagine TV de la ora 14,luni 12 noiembrie.La telefon robotul mi-a spus ca este o problema tehnica in zona.Se confirma?Cand se remediaza?

    • Daca s-a auzit inregistrarea pe robot ca este avarie in zona dumneavoastra inseamna ca problema este cunoscuta de catre cei de la UPC si se lucreaza pentru remediere. Termenul estimativ standard oferit de catre cei de la UPC in a doua parte a zilei este ora 23:00 (asa cum presupun ca s-a auzit si pe robot) insa poate sa se rezolve si mai devreme, si mai tarziu, depinde de problema.
      Va recomand sa asteptati rezolvarea incidentului, nu prea aveti ce sa mai faceti in aceasta situatie. Avariile sunt prioritare si se incearca rezolvarea lor cat mai rapida.
      Ca sa stie si alti abonati UPC, despre ce localitate este vorba?

    • Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Bucuresti pentru a se verifica daca serviciile sunt nefunctionale din cauza facturilor sau daca este o defectiune.

  22. Daca in luna septembrie nu a funcționat internetul timp de 3 săptămâni în comuna Tulnici din Focșani in urma unei avarii,se reduce costul abonamentului?

    • Daca aveti sesizari facute prin care sa puteti demonstra nefunctionarea serviciului de internet, puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC (reclamatii) prin care sa solicitati recalcularea facturii. Din oficiu, nu se face reducerea abonamentului.

  23. Buna seara.
    S-a rezolvat problema ,,internetului ciudat”despre care scriam in data de 05.11.2018.In caz ca si altcineva are sau va avea aceasta ptoblema,solutia a fost in reconectarea la IPv4 !!!!UPC-ul ma conectase la IPv6 care se pare ca inca mai are unele probleme.
    Seara buna

  24. Aveti lipsuri majore in rezolvarea problemelor clientilor dvs.Am o sesizare facuta de pe 18 oct.2018 in legatura cu factura emisa pe luna respectiva in valoare de 93,59lei si care nu corespunde abonamentului meu de 57lei?Am achitat aceasta factura cu promisiunea ca voi primi raspuns la sesizare in 10 zile.Penntru ca nu am primit nimic,am sunat din nou si am aflat cu stupoare ca si luna aceasta am factura de 74 lei,fara nici-o legatura cu abonamentul meu,dar nici cu rezolvarea sesizarii anterioare.Am facut din nou sesizare si nimic.Va aduc la cunostinta ca nu voi ahita aceasta ultima factura pana nu imi recalculati aceste facturi pe Oct.si Nov.2018.Poate de aceasta data voi reusi sa primesc un raspuns,in caz contrar voi fi nevoita sa renunt la serviciile UPS.

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceste probleme, va recomand sa insistati cu sesizarile la serviciul de relatii cu clientii UPC. Daca nu o sa primiti un raspuns timp de 30 de zile, va recomand sa faceti o sesizare la Protectia Consumatorului si sa ii anuntati si pe cei de la UPC ca v-ati adresat la OPC.

    • Buna ziua,
      Nu stiu daca exista un tarif pentru transferul serviciilor, cei de la UPC ne indruma intr-un sediu UPC pentru a face aceasta modificare, puteti intreba acolo daca exista un anumit tarif. Normal ar fi sa nu existe.

  25. Buna ziua.
    Sunt abonat UPC la TV. Domiciliul in Timisoara,str.Angela Sava nr.*, sc.*,ap.* Tel.07******.Cod client *****. De ieri s-a intrerupt semnalul tv. va rog analizati situatia. Va multumesc pentru intelegere.

  26. Buna ziua,

    Ma numesc Ramona Lupu din Bacau si am cod client 1335199 si am primit ieri mesaj de la dvs. ca trebuie sa platesc in plus 3,5 lei cu TVA inclus incepand cu luna decembrie 2018.Am fost si la un sediu UPC ieri si am sesizat si acolo PROBLEMA de la dvs.
    Cred ca este o GRESEALA MAJORA , o MARE NEINTELEGERE deoarece eu am incheiat un contract nou cu dvs. in luna martie 2018 cu pret fix de 55,5 RON pentru 24 luni si mi s-a comunicat ca este FIX si nu se va mari DELOC timp de 24 luni de la incheierea contractului.Va rog sa analizati cele de mai sus pentru ca altfel voi fi nevoita sa ma indrept catre alti operatori de pe piata.
    Cu stima Ramona Lupu

    • Buna ziua,
      UPC a marit abonamentele cu 3.5 lei pe luna, daca nu sunteti de acord puteti rezilia contractul in termen de maxim 30 de zile de la data primirii notificarii.