Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Vodafone Romania (@upc.ro @vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

Cum putem rezilia contractul UPC?

Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?

Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2450 COMENTARII

    • Va recomand sa incercati sa faceti conexiunea direct, fara routerul personal. Daca problema este aceeasi, sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Constanta (deranjamente).

      • Ciovarnasani,com.Sisesti jud Mehedinți.Da, am făcut și sesizarea.
        De pe 15 dec. tot sun și promit că se rezolva… Poate trebuie sa vina Moș Gerilă sa le facă munca 😎
        Este totuși trist, cei de la UPC Motru nu răspund la telefon!! La vr

        • A trecut ceva timp de atunci, probabil au intarzieri din cauza efectivului redus de sarbatori. Numarul de telefon la care puteti apela pentru astfel de probleme este 0311000872. Avand in vedere ca nu au rezolvat problema in termenul contractual, puteti sa faceti o sesizare si la OPC.

  1. Buna seara,
    Ma numesc Omer Denis si am abonament la dvs,sunt din Constanța, str pandurului nr 10 si de la ora 8 nu avem semnal tv.
    Am făcut sesizare si o colega la telefon a zis ca va transmite o echipă sa verifice si sa remedieze problema cat se poate de urgent.
    Dar deja au trecut 5 ore si tot nu ne putem uita la tv.
    Cand se va remedia?

    • Buna dimineata,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Mesajul transmis de catre operatorul RCS ca se va trimite echipa sa verifice este standard insa presupun ca nu ati fost asigurat ca va ajunge in noaptea ce a trecut. Deoarece echipele service nu lucreaza noaptea.

  2. Aloooo UPC ul…. Mai mare râsul, in sec 21, in ajun de Crăciun ,aveți avarii în toată țara??? Când ți e lumea mai draga, ba nu merge netu’ ,ba nu merge cablu, dar facturile se emit lunar. Nici măcar Nr de la deranjamente , nu mai este 24/24, 7/7.

    • Numarul de deranjamente este de mult timp pana la ora 21:00, nici nu stiu daca a fost vreodata non stop.
      In ce localitate aveti probleme? Pana maine dimineata, daca nu se rezolva de la sine, nu cred ca are cine sa rezolve problema.

    • Buna seara,
      Cred ca exista o avarie in prezent care afecteaza serviciile UPC in Bucuresti Sector 3 deoarece ne-a mai fost reclamata aceasta problema. Din pacate, suportul tehnic telefonic UPC este pana la ora 21:00, poate este o avarie generala si au tehnicieni disponibili in seara aceasta. Altfel, sa speram ca vor rezolva pana maine dimineata.

  3. Aveti avarii peste tot , daca serviciul de relatii cu clienti nu functioneaza decat pana la ora 21 , de ce nu scrieti pe un site oficial cand veti da drumul la tv? Stam in seara de ajun sa nu uitam pe pereti, o sa renunt la servicile voastre!!! BUCURESTI SECTOR 3

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste suportul tehnic UPC, intr-adevar este pana la ora 21:00, ulterior putem doar sa speram ca este ceva major incat sa aiba tehnicieni disponibili sau sa asteptam pana dimineata.

  4. Buna ziua, am facut o sesizare de functionare a televiziunii respectiv internet (Upc) in comuna Cheveresul mare jud Timis, n-i s-a dat un termen de rezolvare pana astazi la ora 17 termenul nu s-a respectata asta dupa ce de mai bine de 1 saptamana nu functioneaza. Multumim pentru promtitudinea dumneavoastra sa aveti sarbatori fericite apai plata facturii o vom promite si noi la fel.

    • Cei de la UPC au avut o avarie similara ieri in Timisoara probabil inca nu au reusit sa rezolve pentru toate zonele. Mai aveti aceasta problema in acest moment?

  5. In Timisoara, in zona Sagului nu functioneaza nici un serviciu. Am sunat in Call Center si surpriza nici el nu functioneaza, este o defectiune care se remediaza intr.o ora.
    Noi, oare, cand vom avea serviciile functionale ?

    • Cei de la UPC au avut o avarie generala in Timisoara si in judetul Timis insa acum ar trebui sa fie in regula. Iti functioneaza serviciile in momentul acesta?

    • Buna seara,
      In Lupeni nu este o avarie generala in acest moment. Daca nu reusiti telefonic din cauza numarului de apeluri, va recomand sa faceti o sesizare online pe site-ul UPC sau pe pagina oficiala de Facebook UPC Romania, daca aveti cont Facebook.

  6. Bună ziua ! Mona Săraru, ma numesc, beneficiar servicii TV, cod client2*****, Buzău, str Unirii, bloc *, sc *, apoi * (lângă procuratura), tel 072****, de 4 zile nu am semnal, cred ca de vină este riseiver-ul, va rog sa mă ajutați să mi se rezolve cât mai repede, altfel ma simt nevoita sa ma adresez unui alt operator concurent. Mulțumesc anticipat!

    • Buna ziua,
      Daca sunt introduse bine cablurile in receiver si televizor va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Buzau (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.

    • Buna seara,
      In Sectorul 2 Bucuresti nu este o avarie generala privind serviciile UPC, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Bucuresti la numarul 0311000872 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  7. buna seara ma numesc margareta sint abonata de mult timp nu stiu ce se intimpla la televizior programele nu merg normale sint mai inguste are si jos si sus un chenar din ce cauza multumesc

  8. Intrucat este f. greu sa iau legatura telefonic, va rog sa ma ajutati in problema semnalului (functionatii) cablului UPC. Sunt abonata la UPc de multi ani, acum vreo catva ani mi sa montat un receiver(o cutie). De o vreme are tv un bruiaj f. deranjant. Daca misc mufele acelea care intra in tv si cutie dispare bruiajul cu sunet cu tot, se inchide imaginea. Cred ca receiverul are o problema. Va rog sa ma ajutati sa rezolv problema. Multumesc.

    • Probabil este o problema cu conectica acelui decodor, probabil nu fac bine contact cablurile. Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente), daca nu reusiti telefoni o puteti face online pe site-ul UPC sau pe pagina oficiala Facebook UPC Romania daca aveti un cont Facebook.

  9. Buna ziua !Viorica aveti un cablu care trece pe la geamul meu exact pe mijlocul ei …am zesizat doamnele de jos de la UPS strada 22 Decebal cu .arasti dar nici un raspuns am fost si la sediul din centru insa nici nu-i intereseaza ……Vas ruga sa trimiteti pe cineva za mute cablul exact cum sunt toate trase pe platforma de pe acoperisul magazinelor. Este un apartament privat si trebuie ca atare sa fi cerut voie…….Acest cablu este de vreo 4-5 ani. Eu nu mai fac nici o sesizare verbala ci am sa dau in Judecata UPS… Nu ma mai rog de absolut nimeni Am sa vb.cu un avocat pentru drepturile mele de cetatean si spatiul meu privat.Sa trimitsti un angajat pentru a muta acest cablu unde credeti de cuviinta

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania UPC, pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC urmand sa ajunga o echipa de interventii sa mute cablul.
      Daca nu doriti sa faceti telefonic, puteti face online pe site-ul UPC sau pe pagina de Facebook UPC Romania, daca aveti cont Facebook.

    • Buna ziua !Viorica aveti un cablu care trece pe la geamul meu exact pe mijlocul ei …am zesizat doamnele de jos de la UPS strada 22 Decebal cu .arasti dar nici un raspuns am fost si la sediul din centru insa nici nu-i intereseaza ……Vas ruga sa trimiteti pe cineva za mute cablul exact cum sunt toate trase pe platforma de pe acoperisul magazinelor. Este un apartament privat si trebuie ca atare sa fi cerut voie…….Acest cablu este de vreo 4-5 ani. Eu nu mai fac nici o sesizare verbala ci am sa dau in Judecata UPS… Nu ma mai rog de absolut nimeni Am sa vb.cu un avocat pentru drepturile mele de cetatean si spatiul meu privat.Sa trimitsti un angajat pentru a muta acest cablu unde credeti de cuviinta
      Multumesc!

      • Buna ziua,
        Asa cum v-am mai scris mai sus, noi nu reprezentam compania UPC deci nu avem ce echipa sa trimitem noi. Sunati la numarul 0311000872 si faceti o sesizare in acest sens.

  10. buna ziua,sunt abonatul cu nr.******,si as dori sa stiu ce se intampla cu receptia si a cablului si a internetului, de trei zile am neplaceri
    am fost azi la ei la sediu si imi vor trimite poimaine o echipa pt a remedia situatia

  11. Buna ziua,
    Abonat cod **** str.Mosoaia nr.*sect.4 bucurești – SERVICIILE DVS:NU FUNCȚOIONEAZA DIN DATA DE 18.12.2018.
    Aș dori să reziliez contracul cu dvs. Care sunt condi

    • Buna ziua, Noi nu reprezentam nicio companie de telecomunicatii, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Daca doriti sa reziliati contractul, modalitatile sunt urmatoarele:
      Intr-un sediu UPC.
      Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.
      De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Gorj (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens. Posibil ca problema sa fie cauzata de catre conditiile meteo nefavorabile.

  12. Buna seara! Este o problema cu transmisia in comuna Florești, Jud Mehedinți . La unele programe apare ca fiind codat (antena 1, Antena 3, Antena Stars, unele nu se văd clar… ne puteți spune, va rog, ce probleme sunt? Mulțumesc !

    • Buna seara,
      Cei de la relatii cu clientii UPC nu au program duminica pentru a verifica daca este o problema generala in acest sens. Daca aveti un mediabox UPC va recomand sa faceti o revenire la setarile din fabrica iar daca problema este aceeasi si nu se rezolva pana maine dimineata, sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente).

    • In acest moment nu este o avarie generala in localitatea Schitu, Olt insa este afectata o zona extinsa in Slatina, posibil sa fie legata de aceasta problema. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Slatina (deranjamente) pentru verificarea problemei.

  13. buna seara inca din 09.12.2018 incerc sa iau legatura cu cineva de la relatii cu clientii si nu se poate .am incercat la toate orele depe ceas si defiecare data operatorii erau ocupati cred ca o astfel de abordare este o bataie de joc la adresa clientilor am trimis si cateva email-uri la cre nu am primit nici un raspuns sa ma consider captiv al acestei companii?

    • Buna seara,
      Probabil au un numar mai mare de solicitari telefonice, daca mai incercati telefonic va recomand sa asteptati la telefon in continuu pana va este preluat apelul de catre un operator. Altfel, puteti face o sesizare pe pagina oficiala de Facebook UPC Romania, daca aveti un cont Facebook, raspund relativ repede.

  14. Bună ziua sunt nou abonat la serviciu de internet UPC ROMÂNIA DEȘI SUNT ABONAT LA INTERNET CU VITEZA DE 500 MB/S viteza la internet în zona MUN ORȘOVA JUD MEHEDINȚI NU DEPȘEȘTE PENTRU DOWNLOAD 072 mb/s iar pentru uploaded 003 mb/s ȘI PINGUL NU SCADE SUB VALOARE DE 59mb/s Menționez că deși există o sesizare la dumneavoastră din data de 4.12.2018 DATA INSTALĂRI NICI ÎN PREZNT 12 .12.2018 NICI UN TEHNICIAN AL DUMNEAVOASTRĂ NU S A DEPLASAT SĂ VERIFICE ȘI SĂ REMEDIEZE ASPECTELE SESIZATE SPUNÂND DOAR PRIN APEL TELEFONIC CĂ NU ESTE DE COMPETENȚA DÂNȘILOR REMEDIEREA ȘI REZOLVAREA SESIZĂRILOR.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a urgenta rezolvarea problemei, daca nu primiti o solutie va recomand sa va adresati la Protectia Consumatorului.

  15. Doresc nr de telefon al domnului director
    Am făcut o cerere de rezilierea in august 2017,iar ieri am primit plic de la firma de recuperare ca am de plata 538 lei,pt ca sa facturată până în decembrie 2017

  16. Ma numesc Cosinschi ConstantinCu domiciliul in Braila Str.Unirii nr 95 cod client1491958-1.Factura nr489564510 din 07.12.2018 in valoare de24 lei a fost majorata fara acordul meu.DIn anul 2014 am timis audiograma la sediul din Bucuresti din care rezulta ca am hipoacuzie acuta ,bilaterala.Nu am beneficiat de alt program Tv de cand am incheiat contractul.Sunt beneficiar al DL118 din 1990 .Nu sunt de acord cu marirea taxei,deoarece ma uit doar la cateva programe..Comunic prin telefon doar prin mesaje scrise.Nu stiu daca intelegeti cu adevarat situatia.Altfel reziliez contractul si ma voi adresa ,pentru a ma documenta la Protectia Consumatorilor.In concluzie solicit revenirea la tariful din Septembrie 2018.

    • Trebuia sa primiti o notificare privind majorarea pretului, iar din acel moment timp de 30 de zile aveti posibilitatea sa reziliati contractul daca nu sunteti de acord cu taxa.

  17. Buna seara
    3 zile la rand sa pierde semnalul internet si TV
    Si la moment avem problemă asta
    Deja nu inteleg problema pentru ca dureaza 3 zile consecutive si cateva ori pe zi

    • Buna seara, acestea sunt serviciile UPC, nu aveti ce sa faceti decat sa sesizati problema la serviciul de relatii cu clientii UPC. Sau sa va mutati la un alt operator unde probabil nu o sa aveti aceste probleme asa frecvent.

        • Numarul de telefon este 0311000872, daca urmati pasii comunicati de robotul telefonic o sa reusiti sa intrati in legatura cu un operator insa daca sunt mai multe apeluri in acelasi timp trebuie sa asteptati mai mult timp la telefon.