Setări internet Telekom (Cosmote) pentru diverse telefoane – În cazul în care ați achiziționat un telefon dintr-o altă sursă decât de la Germanos sau Cosmote dar folosiți o cartelă cosmote și nu are setările de internet configurate acestea se pot configura în două feluri.

1. Trimiteți mesaj gratuit la 6381 sau la 4777 (vedeți care funcționează) și ar trebui să primiți un mesaj cu setările.
Pentru a plati online factura ta sau factura altcuiva, apasa click AICI

Cea de-a 2-a metodă este să introduceți setările manual. Pentru acest pas e nevoie să cunoaștem câteva detalii despre serviciile de internet oferite de Cosmote. De exemplu, Apn, numele conexiunii etc.
Din păcate Cosmote are două tipuri de conexiuni. O conexiune pentru internetul standard, oferit pentru extraopțiuni și una pentru web’n’walk. Din fericire, setările trebuie completate doar pentru extraopțiunea (conexiunea) pe care o folosim.
Setările de la Cosmote (Telekom) sunt următoarele:

Nume: Cosmote Connect Mobile
Nume: Telekom
Apn: broadband
Pentru setarile de internet automate ale serviciului web’n’walk (wnw), dupa activarea serviciului trimitem SMS la numarul 9691 si ar trebui sa primim setarile automat.

Pentru web’n’walk setarile de internet manuale sunt următoarele:

Nume: web’n’walk
Apn: wnw
Nume utilizator/Username: wnw
Parola/password: wnw
Tip Autentificare
Authentification/autentificare: PAP sau Chap

Setări internet Cosmote pentru Android Froyo V.2.2

Setări -> Conexiuni fără fir și rețele -> Rețele mobile -> Nume punct acces -> Apn nou și se completează cu setările de mai jos:

Nume: Cosmote Connect Mobile
APN: broadband
Proxy -necompletat
Port   -necompletat
Nume utilizator  -necompletat
Parolă  -necompletat
Server  -necompletat
MCC: 226
MNC: 03

Se apasă salvare și se activează punctul de acces Cosmote Connect Mobile (dacă aveți doar un punct de acces atunci se va activa automat).
În unele cazuri, trebuie să mergeți din nou la setări Rețele mobile și să activați Utilizare pachete de date.

Setări internet Cosmote pentru Android V4.2/4.4/4.0 (versiuni mai noi)

Setări -> (mai multe) -> Rețele mobile -> Puncte de acces -> Opțiuni -> Apn nou și se completează cu setările de mai jos:

Nume: Cosmote Connect Mobile
APN: broadband
Proxy -necompletat
Port   -necompletat
Nume utilizator  -necompletat
Parolă  -necompletat
MMSC
Proxy MMS
Port MMS
MCC: 226
MNC: 03
Tip autentificare: niciunul
Tip APN: default
Protocol APN: IPv4

Pentru Web’n’walk se urmează aceeași cale și se completează cu setările de mai jos:

Nume: web’n’walk
APN: wnw
Proxy -necompletat
Port   -necompletat
Nume utilizator: wnw
Parolă: wnw
MMSC
Proxy MMS
Port MMS
MCC: 226
MNC: 03
Tip autentificare: PAP
Tip APN: default
Protocol APN: IPv4

Din nou, datele trebuie activate. Pentru asta mergeți la Setări -> (mai multe) -> Rețele mobile și bifați „Date active”.

Setări internet Cosmote (Telekom) pentru Android V5/5.1/5.2 

Setări -> Cartele Sim -> Nume Conexiune (Sim 1/2) setari cartela -> Nume punct acces ->Adauga APN nou:

Nume: Cosmote Connect Mobile
APN: broadband
Proxy -necompletat
Port   -necompletat
Nume utilizator  -necompletat
Parolă  -necompletat
MMSC
Proxy MMS
Port MMS
MCC: 226
MNC: 03
Tip autentificare: niciunul
Tip APN: default
Protocol APN: IPv4

Pentru Web’n’walk se urmează aceeași cale și se completează cu setările de mai jos:

Nume: web’n’walk
APN: wnw
Proxy -necompletat
Port   -necompletat
Nume utilizator: wnw
Parolă: wnw
MMSC
Proxy MMS
Port MMS
MCC: 226
MNC: 03
Tip autentificare: PAP
Tip APN: default
Protocol APN: IPv4

Din nou, datele trebuie activate. Pentru asta mergeți la Setări -> (mai multe) -> Rețele mobile și bifați „Date active”.

Setări internet Telekom (Cosmote) pentru diverse telefoane

Setările APN (setări internet) în rețeaua Cosmote (Telekom) pentru sistemul de operare IOS

Pentru a configura setările APN pe sistemele de operare iOS trebuie să mergem pe calea:

Settings -> Cellular ->bifați Cellular data -> selectați Cellular Data Network și completați cu datele de mai jos:

APN: broadband
MCC: 226
MNC: 03
Authentification type: PAP

Setările APN în rețeaua Cosmote (Telekom) pe sistemele de operare Windows Phone

Pentru a configura setările de internet pentru sistemele de operare Windos Phone 8 și 8.1 (Nokia lumia, etc) trebuie să urmați pașii de mai jos:

Settings -> Cellular (Mobile Network)->Add APN și completați cu datele de mai jos:

APN: broadband
MCC: 226
MNC: 03
Authentification type: PAP

Setări APN pentru diverse modele de telefoane în rețeaua Cosmote (Telekom)

Nokia X3 liliac

Pentru a configura setările de internet în rețeaua cosmote pentru telefonul Nokia X3 liliac trebuie să mergeți la:

Meniu –> Setari –> Configurare –> Setari personale –> Optiuni –> Adaugati – Web și introduceți următoarele date:

Nume cont: Cosmote Connect Mobile
Home: http://
Nume utilizator:
Parola:
Utilizare punct preferat de acces: Nu
Setari punct de acces → Proxy: Dezactivat
Setari purtator de date → Punct de acces pachet de date: braodband
Tip retea: IPV4
Tip autentificare: Normala
Nume utilizator:
Parola

Nokia 6120/ Nokia 6110 Navigator/ Nokia 5700/ Nokia 5730

Meniurile pentru aceste modele de telefoane sunt foarte asemănătoare. Pentru a configura setările pentru ele urmați pașii de mai jos.

Meniu –> Setări –> Setări telefon –> Conexiune –> Puncte de acces –> Opțiuni –> Punct nou de acces

Nume conexiune: Cosmote Connect Mobile
Purtător de date: Date ca pachete
Nume punct de acces: broadband
Nume utilizator: nu există
Solicitare parolă: Nu
Parola: ****
Autentificare : Normală
Pagina inițială: Nedefinită

Setări internet Telekom (Cosmote) pentru diverse telefoane

Nokia 208 Single-Sim/Dual-sim

Meniu >> Setari >> Configurare >> Setari Personale >> Adaugati >> Punct de acces

Nume cont: Cosmote Connect Mobile
>>Setari Punct de acces >>Setari Purtator Date
Punct acces date mobile: broadband
Tip autentificare: Normala
Nume utilizator:-
Parola:-

 

Pașii pentru adăugarea setărilor de internet în rețeaua Telekom pentru telefoanele cu Android 4.1 Jelly Bean (imagini). (Samsung GT S7392)

Pasul 1 – mergem în meniul telefonului apoi în setări

Pasul 1 pentru configurarea setarilor pentru internet in reteaua digimobilPasul 2 – În setări mergem la „mai multe”

Pasul 2 pentru configurarea setarilor in reteaua digimobil

 

 

Pasul 3 – Mergem la rețele mobile

Pasul 3 pentru configurarea setarilor in reteaua digi mobilPasul 4 – Selectăm „Puncte de acces”

Pasul 4 pentru configurarea setarilor in reteaua digi mobil

 

Pasul 5 – La puncte de acces apăsăm „Opțiuni” și selectăm „APN nou”

Pasul 5 pentru configurarea setarilor in reteaua digi mobil

La noul APN complectezi cu următoarele setări:

Nume: Cosmote Connect Mobile
APN: broadband
Proxy -necompletat
Port   -necompletat
Nume utilizator  -necompletat
Parolă  -necompletat
Server  -necompletat
MCC: 226
MNC: 03Tip de autentificare: nesetat
Tip APN: Nesetat

Dacă ai și alte câmpuri acestea vor rămâne necompletate. Dacă nu le ai pe toate cele din lista de mai sus și ele vor rămâne necompletate.

Setari internet Telekom pentru telefoanele Huawei

Setari internet Telekom pentru Huawei P9 Lite (Android 6.0 & Android 7.0)

Settings – More – Mobile Network – selectezi SIM1 Network sau SIM2 Network, depinde care este cartela Telekom – Access Point Names – Menu – New APN
Name: Telekom
APN: broadband

Atenție!!!

Setările pot fi asemănătoare iar setări precum nume cont, sau punct de acces pot fi găsite sub alte denumiri. Dacă telefonul dumneavoastră nu are setări ca cele de mai sus, încercați să introduceți aceste date într-un APN nou. În cazul în care nu vă descurcați lasați un comentariu cu modelul de telefon pe care îl dețineți și voi încerca să vă ajut.

Pentru alte setări lăsați un comentariu cu modelul dumneavoastră de telefon și voi actualiza lista de mai sus și cu setările pentru telefonul pe care îl dețineți.

Setari internet Telekom pentru telefoanele Nokia (6680, N70, N90, N91, 6280, E60, E61, E70, N71, N80, N92, 6282, 6234, 6233, N73, N93, 6151, 6288, N75, N95, 6290, N93i, N76, 6110 Navigator, N77, E61i, E65, E90, 5700, 6121, 6120, 6267, 6500 Classic, 6500 Slide, 7900 Prism, 6555, 5610, N81, 6263, E51, 8800 Sapphire Arte, N82, 7900 Crystal Prism, 3120, 3555, 6124, 6210 Navigator, 6220 Classic, N78, N96, 6212 Classic, 5320 Xpress Music, 6600 Slide, 6600 Fold, E66, E71, 8800 Carbon Arte, N79, N85, 5800 Xpress Music, E63, 6260 Slide, N97, 8800 Gold Arte, 6700 Classic, 5630 Xpress Music, 6710 Navigator, 6720 Classic, E55, E75, N86, 5330 Xpress Music, 5730, 6216 Classic, E52, 2730 Classic, 6600i Slide, 6730 Classic, 3710 Fold, E72, 6760 Slide, Mural, 6350, 5230, N900, N97 Mini, 5235, 5330 Mobile TV, 7230, X6, C5, E5, C6, N8, E73 Mode, X5-01, X3-02 Touch and Type, C3-01 Touch and Type, C7, C6-01, E7, C5-03, C2-01, Astound, E6, X7-00, Oro, N9, 500, C3-01, 600, 700, 701, C5-04, 603, Asha 300, Asha 303, Asha 302, 800c, 808 Pureview, Asha 311, 301, 208, 207, 515, Asha 503, X, X Plus, XL, X2), Nokia (MicrosoftLumia (505, 510, 520, 525, 530, 610, 620, 625, 630, 635, 710, 720, 730, 735, 800, 810, 820, 822, 830, 900, 920, 925, 928, 930, 1020, 1320, 1520,  2520, Icon)

Setari internet Telekom pentru telefoanele Samsung (Z150, Z310, Z330, Z230, Z350, Z520, Z600, Z710, P920, ZV40, ZV50, Z550, Z560, Z400, Z360, Z370, Z620, Z650i, Z720, P930, P940, F500, BlackJack II, I600, F510, F520, i520, U700, Z170, Z240, ZV60, A411, i620, F700, L760, J200, Z630, J750, J400, i450, F330, i550, i560, i780, Serenata, G800, F490, L170, i640, L770, J630, F400, i200, P960, G810, F480, Steel, U900 Soul, G400 Soul, V280L, L870, U800 Soul b, i900 Omnia, L700, J800 Luxe, S7330, i8510 INNOV8, B2700, M7500 Emporio Armani, M8800 Pixon, i7110, i907 Epix, C6620, C6625, I7410, S7220 Ultra b, S7350 Ultra s, M6710 Beat Dlisc, M7600 Beat DJ, S8300 UltraTOUCH, i8910 Omnia HD, S5600, Propel Pro, J165, I7500, i637 Jack, M8910 Pixon 12, B7300 Omnia Lite, B7320 Omnia Pro, B7610 OmniaPro, I8000 Omnia II, S8000 Jet, W850, C5510, S6700, S5600v Blade, T559 Comeback, S7550 Blue Earth, B7330 OmniaPro, F480i, 5310 Corby Pro, Vodafone 360 M1, Vodafone 360 H1, B7620 Giorgio Armani, S5500 Eco, C5130, M5650 Lindy, S5350 Shark, S5550 Shark 2, S5620 Monte, S8500 Wave, Corby TV, Metro TV, S3370, B7722, B6520 Omnia Pro 5, B7350 Omnia Pro 4, i897 Captivate, C5010 Squash, S7230E Wave 723, Xcover 271, S8530 Wave II, S5750 Wave 575, I8700 Omnia 7, A817 Solstice II, Google Nexus S, 3210, S5780 Wave, S3770, Wave Y 5380, Wave M S7250, S8600 Wave 3, S5610, Ch@t 527, Dart, Omnia W I8350, Double Time, Captivate Glide, ) Samsung Galaxy (Y Pro Duos, Y Duos, Ace Plus S7500, M Style M340S, Advance S I9070, POP Plus S5570i, mini 2 S6500, Beam, Pocket, S3 I9300, Nexus, Q, Y S5360, Y Pro B5510, M Pro B7800, W I8150, I9001 S Plus, I9103, Xcover S5690,  Pro, I9023, I9020A, P7100, SII I9100, Gio S5660, Fit S5670, , Ace S5830, SL I9003, Mini S5570, I9010, P1000 Galaxy Tab, 551, I5800 Galaxy 3, I5801 Galaxy Apollo, I5500 Galaxy 5, I6500U, I8520 Beam, I5700 Spica, I9000 S, S2, S3, S4 I9505, S5310, Trend II Duos S7572, Mega I9150, P3200, Core I8260, Tab 3, S4 Active I9295, Fresh 7390, Grand 2, Round, S5 G900, I8200, Tab 4, 7392, Alpha, Edge, A5, A7, S5, S Duos 7562, Nexus I9250, Ace 2 I8160, Ace Advance S6800, Y, Duos S6102, S3 Mini I8190, Discover, Grand I9080, I9082, SII Plus I9105, Xcover 2 S7710, Express I8730, Fame S8610, Young S6310, S4 Mini, S5 Mini, Fresh, Trend Plus, Young, Note, Note II N7100, Pocket Duos S5302,  Note 3, Note 4, Y, Core, Grand Neo, Xcover, Express 2, Pocket Duos, Alpha, Ace) 

Setari internet Telekom pentru telefoanele HTC (Smart, Google Nexus One, Legend, HD Mini, Desire, Schubert, Wildfire, Desire Z, Desire HD, 7 Trophy, 7 Mozart, 7 Surround, HD7, Gratia, Flyer, ChaCha, Salsa, Wildfire S, Desire S, Incredible S, Evo 3D, Sensation, Panache, Radar, Titan, Jetstream, Sensation XE, Rhyme, Explorer, Sensation XL, Vivid, One V, One S, One X, J, Desire C, Desire V, Desire X, Windows Phone 8S, Windows Phone 8X, One X Plus, Butterfly, Desire U, First, Desire 600 Dual SIM, Desire 200, Butterfly S, One Mini, Desire 500, Desire 601 (Zara), Desire 300, One Max, Desire 501, Desire 601 Dual SIM, Desire 700 Dual SIM, Desire 501 Dual SIM, Desire 400 Dual SIM, Desire 610, Desire Q, Desire 210 Dual SIM, Desire 616, One mini 2, Butterfly 2, Desire 820, Desire 816G Dual SIM, Nexus 9, Desire 620 Dual SIM, One M7, One M8, One Mini, Desire 310, Desire 816, Desire 510, One Ace E8, Desire  Eye, Desire 516) 

Setari configurare internet Telekom pentru telefoanele Sony Ericsson (W715, W508, C510, C901, C903, W995, T707, Yari, Aino, Satio (Idou), J105 Naite, C901 Greenheart, T715, Jalou, Xperia X2, Xperia X10, Xperia Pureness, Elm, Hazel, Vivaz, Aspen, Vivaz Pro, X10 Mini, X10 Mini Pro, Zylo, Cedar, Xperia X8, Xperia Arc, Xperia Neo, Xperia Pro, Xperia Play, W8, Xperia Mini, Xperia Active, K800i, Xperia Ray, Live Walkman, Neo V, Arc S), Sony Xperia (ion, S, P, U, sola, acro S, tablet S, go, miro, tipo, SL, T, TX, J, V, tablet Z, TL, E, ZL, SP, L, ZR, M, C (C2305), Z1s, T2 Ultra, E1, M2, Z2 Tablet, Z2a, M2 Aqua, Z3 Compact, Z3 Dual, Z3 Tablet Compact, E3, E3 Dual, Z, Z1, Z1 Compact, Z Ultra, Z2, Z3, E1, E3, C, C3, T3, T2), LG (GD580 Lollipop, KU2100, GT350, GD880 Mini, GS500 Cookie Plus, GW990, GT405, GT540 Swift, KM570 Cookie Gig, GT400 Viewty Smile, Wink 3G T320, Cookie 3G T320, GD550 Pure, A130, GW910 Panther, Optimus One P500, Optimus Chic E720, E900 Optimus 7, C900 Optimus 7Q, GT550 Encore, C320 InTouch Lady, Optimus 2X P990, Optimus Black, Optimus ME P350, Optimus Chat C550, Optimus 3D, EGO T500, Optimus White, Optimus NET, Optimus Pro C660, Optimus Sol E730, Optimus Hub, Jil Sander Mobile, DoublePlay, Prada K2 P940, Optimus L3 E400, Optimus L5, Optimus L7 P700, Optimus 3D Max P720, Optimus 4X HD P880, Optimus NET Dual, Optimus L5 E610, E612, Optimus Black P970, Optimus 3D Max P720, Optimus L3 E405, Optimus VU, Optimus G E973, Optimus L9 P760, Optimus L5 Dual E615, Nexus 4 E960, Optimus L3 II Dual E435, Optimus L3 II E430, Optimus L5 II E460, Optimus L7 II, Optimus G Pro, GW520, Optimus F5, Optimus F7, Optimus L5 II Dual E455, Optimus L4 II E440, Optimus GJ E975W, G2 D802, G Pad, VU 3, Optimus L2 II E435, G Pro Lite, Fireweb, G Flex, G Flex II, Nexus 5, Optimus L1 II Tri E475, G Pro 2, L40 Dual, L70, L90, G Pad, G2 Mini, F70, L65 Dual D285, L80 Dual, Volt, L35, G3 D855, L65 D280, G3 S D722, L20, L30, L50, L Fino, L Bello, L60 Dual X147, F60, G2 Lite D295, G3 Screen F490)

Setari configurare APN Telekom pentru telefoanele Motorola (XT701, Backflip, Quench, Flipout, Quench XT3, Quench XT502, Milestone XT720, Charm, A1680, Milestone 2, Defy, Cupe EX300, Spice XT300, Cliq 2, Atrix, Pro, XT316, EX232, Defy Plus, Pro Plus, Atrix 2, Droid Razr, ME632, Razr XT910, XT615, XT532, Fire, Defy Mini XT320, Motoluxe, Razr Maxx, MotoGO, Atrix TV XT682, Razr M, Razr HD, Razr I XT890, Razr D1, Razr D3 XT919, Moto X, Moto G, Moto G Dual SIM, Moto E, Moto G 2014, Moto X 2014, Nexus 6, Nexus X, Moto Maxx), Apple (Iphone 3G, Iphone 3GS, IPad Wi-fi 3G, Iphone 4, Iphone 4S, Ipad 3 Wi-fi 4G, Iphone 5, Ipad 4 Wi-fi Cellular, Ipad Mini Wi-fi Cellular, Iphone 5S, Iphone 5C, Ipad mini 2, Ipad Air, Iphone 6, Iphone 6 Plus, Ipad mini 3, Ipad Air 2) 

Setari internet Telekom pentru telefoanele HuaweiAlcatelAllViewPrestigioYezzUtok sau ORICE alt model, lasati un comentariu si va vom ajuta cu setarile.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1021 COMENTARII

    • Poti reface setarile de internet dupa. Din pacate, nu cunosc o alta solutie pentru o astfel de problema, si chiar daca il duci intr-un service, in proportie de 95% vor face revenire la setarile din fabrica.

  1. Da,am incercat pe mai multe site-uri,am inchis si telefonul…Am descarcat cateva melodii de pe site-uri,dar dupa ceva timp cand am mai vrut sa descarc,imi spunea”Ne pare rau,nu se poate descarca.”

    • Buna Elena,

      Ai incercat din mai multe surse (de pe mai multe site-uri)? Ce se intampla mai exact, ce iti apare cand cauti o melodie pe google? Pentru a gasi mai usor mp3-uri, incearca sa cauti „nume melodie mp3 download”. Eventual sa incerci si inchiderea/repornirea telefonului. Ma anunti daca tot nu reusesti.

    • Buna seara,

      Setarile sunt urmatoarele: Setari – Retea Mobila (sau Retea Celulara) – Adaugare APN iar acolo trebuie sa introduci la APN: wnw – Nume utilizator: wnw – Parola: wnw. Restul setarilor raman nemodificate.

  2. Buna ziua! Am un Samsung Galaxy S3 Neo GT-I9301I si nu pot face satire pentru broadband.
    Am incercat diferite moduri dar nu se conecteaza.
    Ma puteti ajuta cu cest serviciu ?
    Multumesc !

    • Salut,

      Trebuie sa accesezi Setari – Mai Multe Retele – Retele Mobile – Nume Punct de Acces, dupa care selectezi butonul de optiuni din stanga-jos cu 3 linii orizontale si selectezi APN Nou. Mai departe, introduci la Nume: Digi si la APN: internet. Restul setarilor raman nemodificate.

    • Buna Cristina,

      De pe site-ul lor oficial: „Serviciile web’n’walk pot fi folosite in Roaming, cu conditia ca reteaua partenerului de Roaming al Telekom Romania Mobile sa ofere serviciul de Roaming pentru date. De asemenea, utilizarea serviciilor web’n’walk in Roaming poate fi afectata de limitari ale retelelor operatorilor din Roaming.”.

      Mai pe scurt, e posibil sa functioneze si in afara tarii dar nu garanteaza nimeni chestia asta.

    • Salut,

      Trebuie sa accesezi Setari – Mai Multe Retele – Retele Mobile – Nume Puncte de Acces, apoi selectezi butonul „+” si introduci la Nume: web’n’walk – APN: wnw – Nume utilizator: wnw – Parola: wnw. Restul setarilor raman nemodificate. Eventual inchizi/repornesti telefonul daca nu functioneaza din prima.

      Daca tot ai probleme, anunta-ma.

    • Buna,

      Daca nu functioneaza setarile automate (sms gol la 6381 sau 4777), atunci trebuie sa completezi cateva campuri (cunosc campurile insa nu cunosc pasii exacti pentru a ajunge acolo, din pacate)… dar, daca te ajuta, trebuie sa cauti o optiune numita Setari Internet sau Retea Mobila sau Destinatii Retea sau Nume Punct de Acces. La una din aceste optiuni vei gasi urmatoarele campuri de completat:

      Stare nume: Telekom
      URL pagina de pornire: http://www.google.ro
      Proxy off/on: nu modificati nimic
      Adresa: nu modificati nimic
      Port: nu modificati nimic
      Timp de intarziere: nu modificati nimic
      DNS off/on: nu modificati nimic
      DNS1: nu modificati nimic
      DNS2: nu modificati nimic
      Nume acces: broadband
      ID utilizator: nu modificati nimic
      Parola: nu modificati nimic

      Eventual inchizi/repornesti telefonul daca nu functioneaza direct.

      Atentie! Aceste setari sunt pentru internet normal, NU pentru web’n’walk, dupa cum este mentionat si in articol.

      Daca in continuare nu reusesti (fie nu gasesti setarile, fie le faci dar nu functioneaza), te rog sa ma anunti.

      Multa bafta!

    • Buna Andreea,

      Ai incercat sa trimiti sms pentru setarile automate? Daca ai incercat si setarile manuale, sa ma anunti, te rog, daca ai reusit sa salvezi setarile sau daca intampini probleme in a le gasi. Eventual, daca ai reusit salvarea setarilor, sa incerci si inchiderea/repornirea telefonului.

  3. salut,as ramane recunoscator daca m-ati putea ajuta cu setarile pentru un xperia sol23au adus din japonia…telefonul a fost decodat,functioneaza impecabil numai ca nu stiu sa fac setarile pentru internet pe abonament telekom.
    La retele mobile imi da doar „SETARI CPA” si acolo sunt urmatoarele spatii de completat:
    Nume Retea
    APN
    ID de utilizator
    Parola
    Tip de autontificare:(Niciunul,Pap,Chap,Pap sau Chap) trebuie sa aleg unul.
    Adresa de proxy
    Adresa de port
    Stima si va multumesc anticipat.astept un raspuns.

    • Salut,

      Trebuie sa introduci doar la APN: broadband. Eventual sa inchizi/repornesti telefonul. Restul optiunilor raman nemodificate.

      Anunta-ma daca intampini probleme.

      • imi spune asa daca scriu decat broadband la apn:Formatul datelor este incorect sau informatiile lipsesc ori sunt incorecte.Verificati datele introduse si incercati din nou.

        Chiar nu stiu ce sa-i mai fac.stima

        • Introduce si la Nume retea: Telekom. La Tip autentificare: Pap sau Chap. Daca tot nu iti permite sa salvezi, trimite sms la numarul 6381 sau 4777 si ar trebui sa le primesti automat.

          • Ok, sa inteleg ca ai incercat si sa introduci setarile manuale pe care ti le-am oferit, da? Sa te asiguri si ca optiunea Date Mobile este activata iar wi-fi-ul sa fie dezactivat. Modelul telefonului Este Sony Xperia Z1 Sol23? Eventual sa-mi zici, te rog, modelul telefonului exact cum apare in meniu (sau pe cutie, daca o ai).

            In cazul in care intampini probleme, daca esti de acord, trimite-mi un mail cu numele pe care este incheiat abonamentul si numarul de telefon Telekom (sau, daca ai cartela prepay, numai numarul de telefon), pentru a verifica problema impreuna cu compania Telekom.

          • Modelul este Sony xperia z1 sol23 …..este echivalentul xperia z1 s la americani…sau al modelului european Z1,numai ca asta are cateva atuuri in plus,gen are port infrarosu,tv,si memoria interna de 32 de gb..stima

          • „In cazul in care intampini probleme, daca esti de acord, trimite-mi un mail cu numele pe care este incheiat abonamentul si numarul de telefon Telekom (sau, daca ai cartela prepay, numai numarul de telefon), pentru a verifica problema impreuna cu compania Telekom.”

  4. Salut,am un samsung galaxy GT-7930 am android 4.1.2 jelly beam,am incercat cu setarile cele de jelly beam pe care le-ai postat dar nu imi functioneaza,l-am si restartat dar tot na functionat,ma poti ajuta?

    • S-a verificat problema aceasta, situatia este urmatoarea: s-a depasit cantitatea de trafic lunara si s-a redus viteza la maxim 32 Kbps, ceea ce este o viteza extraordinar de mica… nu ar trebui decat maxim sa ti se deschida pagini de internet foarte simple, fara reclame, videoclipuri sau imagini. Practic, cu aceasta viteza nu mai poti face aproape nimic. Ei sustin ca ar trebui sa iti functioneze in continuare pentru ca ei au impresia ca poti face ceva cu aceasta viteza, dar sfatul meu este sa renunti in a mai incerca, deoarece nu poti face nimic util cu aceasta viteza.

      Eu iti recomand fie sa maresti traficul, fie sa schimbi furnizorul de internet cu ceva mai bun.

    • Ok, selecteaza Settings – Mobile Networks – Add APN iar aici trebuie sa introduci la APN: broadband. Incearca si inchiderea/repornirea telefonului iar wi-fi-ul sa fie dezactivat. Zi-mi, te rog, daca mai ai probleme.

  5. buna! am deschis recent un abonament pe telekom cu net nelimitat . netul mi.a mers ok 2ore dupa nu a mai mers pe nicio aplicatie a tel pe lumia520. am mutat sim.ul intr.un alcatel one touch iar acolo nu imi merge deloc imi spune ca nu exista conexiune … de ce nu merge ?

    • Daca in alt telefon functioneaza, inseamna ca problema este din cauza telefonului, o problema software. In cazul acesta iti recomand (daca mai ai garantie) sa il trimiti in service-ul autorizat care iti ofera asistenta tehnica pentru acest aparat sau daca nu mai ai garantie, sa il lasi intr-un service GSM unde poate fi verificat/eventual resoftat.

    • Daca in alt telefon functioneaza, inseamna ca problema este din cauza telefonului, o problema software. In cazul acesta iti recomand (daca mai ai garantie) sa il trimiti in service-ul autorizat care iti ofera asistenta tehnica pentru acest aparat sau daca nu mai ai garantie, sa il lasi intr-un service GSM unde poate fi verificat/eventual resoftat.

      Imi pare rau ca nu s-a rezolvat de la distanta.

    • Buna Elena,

      Ai incercat cumva cartela sim si intr-un alt telefon? Sa ne dam seama exact daca este din cauza internetului/cartelei sau a telefonului, deoarece setarile sunt toate ok.

  6. Am un telefon samsung galaxy core prime si nu reusesc sa ma conectez la net decat prin wi-fi. Nu stiu ce pasi trebuie sa urmez sa ma pot conecta la net de pe cartela Cosmote.

    • Buna Isabela,

      Fie trimiti un sms gratuit la 6381 sau 4777. Fie faci setarile manual, mai exact: accesezi Setari – Mai Multe Retele – Retele Mobile – Nume Punct de Acces, selectezi butonul „+” pentru adaugarea unui nou profil iar acolo trebuie sa introduci la Nume: Telekom si la APN: broadband. Restul setarilor raman nemodificate si selectezi butonul „inapoi” („back”) pentru salvarea profilului. Eventual incerci si inchiderea/repornirea telefonului daca nu functioneaza din prima.

      Da-mi de veste daca intampini probleme.

  7. Da,am activat optiunea date mobile si am dezactivat wi-fi,dar degeaba.Cand intru pe Internet Explorer imi da eroare DNS.Revenirea la setarile din fabrica,inca,n-am incercat…o sa incerc si te anunt.

    • Buna Elena,

      Ti-am raspuns putin mai sus, la comentariul de mai devreme. Iti mai las inca o data setarile, in caz ca nu ai vazut comentariul initial.

      Trebuie sa ajungi la Settings – Mobile Networks – Add APN iar aici trebuie sa introduci la APN: wnw. Eventual sa inchizi si sa repornesti telefonul daca in continuare ai probleme.

      Anunta-ma daca ai dificultati.

    • Buna Elena,

      Trebuie sa ajungi la Settings – Mobile Networks – Add APN iar aici trebuie sa introduci la APN: wnw. Eventual sa inchizi si sa repornesti telefonul daca in continuare ai probleme.

      Anunta-ma daca nu reusesti.

    • Salut,

      Trebuie sa accesezi Setari – Wireless si Retele – Retele Mobile – Nume Puncte de Acces, apoi apesi pe butonul de optiuni (butonul din stanga-jos cu 2 linii orizontale incadrate in jumatatea unui dreptunghi), selectezi APN Nou si trebuie sa completezi urmatoarele optiuni: Nume: Telekom; APN: broadband. Restul setarilor raman nemodificate.

      Daca intampini probleme, ma poti anunta.

  8. am revenit, am asa General – Retea – Date celulare dar aici am doar on sau off la date celulare daca dau off nu mai am net, nu am alte optiuni. cred ca modelul e mai vechi poate aici e problema, multumesc oricum

          • sigur, am asa Configurari -General-Retea-activare 3g(on off), -Date celulare activare(on off) ,- rooming de date – partajare internet -VPN- Wi-fi toate au activare on ,off, fara alte optiuni, multumesc foarte mult pentru timpul acordat.

          • General -Informatii(model, versiune, ) – Utilizare(inf.legate durata apeluti, timp incacare,durata utilizarii)- Retea(cu cea am scris in mesaj anterior)- Bluetooth – Servicii de localizare- Buton principal- Auto blocare -Cod blocare -Restrictii -Data si ora -Tastaura- International -Procent baterie- Resetare. multumesc mult,lasati pe alta zi, o seara frumoasa

          • Nu inteleg de ce nu apare optiunea care trebuie. Cand aveti timp, incercati sa trimiteti mesaj gol la 6381 sau 4777 si ar trebui sa le primiti automat setarile. Daca tot nu reusiti, va rog sa-mi trimiteti un e-mail pe office@media-max.ro cu numarul de telefon cu care incercati sa va conectati, pentru a incerca sa gasesc o rezolvare impreuna cu Telekom.

            O seara frumoasa!

          • buna seara,
            legat de problema cu lipsa APN am trimis mesaj la 6381, raspunsul primit e ca nu se pot face automat setarile si mi-au trimis pe email un certificat pentru iphone sa il instalez in telefon , dupa instalare am acum la General -Pofil-cosmote -APN nume broadband gata setat nu mai pot aduga nimic.
            multumesc mult pentru ajutor si timpul acordat ,
            o seara frumoasa.

  9. buna ziua, ma ajutati va rog cu niste setari pentru iphone3 g ,versiune ios 4,2,1, abonamnent cosmote , internet nelimitat , nu pot sa partajez internetul cu o tableta Memup slidepad ng 808 , android 4,nici prin bluetooth, nici cablu de date ,am sunat la cosmote imi spun ca nu sunt compatibile si trebuie sa cumpar internet pe ambele. am incercat sa creez pe tableta apn cu configurari pt cosmote dar nu salveaza setarile , scaneaza retele wi-fi gratuite si se conecteaza automat dar telefonul nu il recunoaste , iar pe tel nu gasesc apn, doar vpn, partajare internet, sau activare bluetooth.
    multumesc mult. o zi buna

    • Buna ziua,

      Prin bluetooth sau cablu de date nu veti putea tableta la Iphone pentru internet. Din ce stiu eu, tableta Memup SlidePad NG 808 este numai wi-fi, nu este si 3G. Adica, se poate conecta doar la un router wireless, nu se poate conecta printr-un sim deoarece nu suporta 3G. Aveti un slot sim la aceasta tableta in care puteti introduce cartela?
      De asemenea, doriti sa va ofer setarile pentru telefonul Iphone?

      • multumesc mult pentru raspunsul rapid, tableta are doar slot (daca asa se cheama)pentru card de memorie dar e foarte mic cardul in comparatie cu cartela telefonului care e normala ș daca se poate scrieti-mi totusi setarile pentru iphone , multumesc mult .

        • Cu placere! Da, tableta are slot pentru cardul de memorie, pentru extinderea capacitatii de stocare, dar nu suporta o cartela SIM. Deci, dupa cum spuneam, poate fi folosita pentru internet doar prin functia wireless.

          Legat de Iphone: Trebuie sa accesati urmatorii pasi: Settings > General > Network > Cellular Data Network > iar la APN introduceti broadband. Daca aveti cumva extraoptiunea web’n’walk va rog sa ma anuntati deoarece setarile sunt putin diferite.

          Nu ezitati sa ne contactati din nou daca intampinati probleme.

          • am revenit pentru ca se pare ca am probleme
            am inteles legat de tableta, multumesc mult,
            legat de iphone, am doar activare date celulare fara apn, daca nu le activez nu mai internet dar nu am optiune de apn am doar optiuni activare 3g, rooming de date, partajare internet, vpn, , wi-fi 9 la wi-fi pot sa imi adaug o retea denumire , securitate si parola) doar atat.
            multumesc

          • Ultima optiune pe care ai accesat-o este Retea, da? La retea ar trebui sa apara Date Celulare Retea. Sau, daca nu iti apare la Retea aceasta optiune, incearca direct la General, difera in functie de versiunea de IOS.

  10. Am un Samsung Galaxy S4 ( GT-I9505 ) si nu imi merge internetul de la abonament. Am incercat in toate felurile. Sus langa semnal imi apare acel „E” , nicidecum „H” cum imi aparea inainte la S3

    • Buna Antonia,

      Daca iti apare E inseamna ca esti conectata la internet insa pe 2G (E-ul este de la Edge, este internet de mica viteza). Te rog sa accesezi Setari – Mai Multe Retele – Retele Mobile – Operatori (de) Retea iar dupa ce s-a terminat cautarea retelelor (va incepe automat), sa selectezi Telekom (preferabil Telekom 3G, daca iti apare). De asemenea, tot la Retele Mobile sa accesezi Mod Retea iar acolo sa fie selectat Automat sau Numai WCDMA, sa nu fie selectat Numai GSM.

      Anunta-ma daca problema va fi aceeasi sau intampini dificultati la un anumit pas.

    • Buna,

      Daca NU te referi la wb’n’walk, atunci setarile sunt urmatoarele: Setari – Date si Retele Mobile – Setari Avansate – Nume Puncte de Acces dupa care trebuie sa adaugi un nou APN deruland cele 3 bare orizontale aflate in centru, apoi selectezi Punct Nou de Acces. Mai departe, introduci urmatoarele optiuni: la Nume: Digi si la APN: internet. Restul setarilor raman nemodificate. Eventual poti incerca si inchiderea/repornirea telefonului daca tot nu functioneaza.

      Anunta-ma daca intampini probleme.

    • Te salut,

      Setarile manuale sunt urmatoarele: Setari – Retea Mobila (sau Retea Celulara) – Adaugare APN iar acolo trebuie sa introduci la APN: wnw – Nume utilizator: wnw – Parola: wnw. Restul setarilor raman nemodificate.

      Da-mi de veste daca intampini probleme.

      O seara frumoasa!

      • îmi da eroare dns pe Explorer si nu merge ori ce i-as face am 8.1 pe el si l-am luat la mana II si inaine avea 8.0si ii mergea tot frig eu am facut toate setările posibile si nu merge si cu pap si ci chap cu proxy si port nimik am încercat cum ai zis dar nu functioneaza ma poti ajuta

        • Daca nu functioneaza nici dupa ce ai resetat telefonul, singura varianta ar fi o revenire la setarile din fabrica (vei pierde informatiile din memoria telefonului) si sa refaci setarile. Anunta-ma daca poti face asta si ai aceeasi problema.

    • Salut Vlad,

      Trebuie sa urmezi urmatorii pasi: Meniu – Control Panel – Settings – Connection – Destinations – Acces Point, apoi va aparea un mesaj de intrebare „Automatically check for available acces points?” aici selectezi No. Mai departe, la Select Acces Point selectezi Pachet data, la Pachet Data Acces Point Name introduci Telekom si apesi pe butonul Select. In continuare selectezi la Select Destination: internet. Apoi, din lista, selectezi inca o data Internet (optiunea cu globul pamantesc), selectezi Telekom si iti vor aparea mai multe optiuni de completat:

      Connection Name: Telekom
      Data Bearer: Packet Data
      Acces Point Name: internet
      Username: Nu completezi nimic
      Prompt for password: No
      Password: Nu completezi nimic
      Authentication: Normal

      Restul setarilor raman necompletate.

      Eventual sa inchizi/repornesti telefonul daca nu functioneaza de la prima incercare.

  11. Am un telefon samsung galaxy s4 adus din canada. Am sunat la relatii cu clientii si mi s’ a spus ca nu poate fi configurat internetul deoarece este pe o alta frecventa. Nu exista nici o solutie?

        • Ar trebui sa iti functioneze si pe teritoriul Romaniei acest model. Semnalul este ok? Iti apare langa semnal R sau 3G?

          Urmeaza, te rog, urmatorii pasi, in cazul in care inca nu i-ai efectuat: Setari – Mai Multe Retele – Retele Mobile – Nume Puncte de Acces dupa care selecteaza butonul cu simbolul „+”. Mai departe introduci la Nume: Telekom si la APN: internet. Restul setarilor raman nemodificate.

          Da-mi de veste daca intampini probleme.

          • Inteleg. Iar in privinta setarilor, ai reusit sa ajungi pana la Nume Puncte de Acces si sa introduci la Nume: Telekom si la APN: internet? Sau mai exact unde intampini probleme, sau unde te blochezi?

          • Am ajuns pana la Nume Puncte de Acces am introdus la Nume: Telekom si la Apn: internet am salvat am dat chiar si restart si tot nu merge

          • La Retele Mobile ai verificat sa fie bifata optiunea Mobile Data (Date Mobile)? De asemenea, sa te asiguri ca wi-fi-ul este dezactivat.

            Daca tot intampini probleme dupa aceste operatiuni, zi-mi te rog daca ai abonament sau cartela prepay.

          • Setarile pe care le-ai efectuat sunt ok si ar fi trebuit sa-ti functioneze, cartela si tot ce tine de Telekom functioneaza corespunzator din moment ce ti-a functionat intr-un alt telefon. De asemenea, telefonul Samsung Galaxy S4 SGH-I337M poate functiona pe 3G si in Romania.

            Esti de acord sa-mi trimiti un e-mail pe office@media-max.ro cu numarul de telefon Telekom si localitatea in care il folosesti pentru a verifica mai departe impreuna cu Telekom?

          • Buna,

            S-a verificat si din partea lor si tot ce tine de internetul pe acel sim este ok. Iti recomand sa incerci revenirea la setarile din fabrica (numai daca nu ai date importante stocate in memoria telefonului, deoarece se vor pierde) si apoi sa refaci setarile. Daca problema este aceeasi, cel mai probabil este o problema cu software-ul telefonului. In aceasta situatie, ai putea vizita un punct service GSM unde sa fie verificat.

          • Am incercat si cu revenirea la setarile din fabrica si tot nu merge. Ideea e ca mai am un telefon, acelasi model si are aceiasi problema. Cred ca cel mai bine ar fi sa ma duc la un service. Oricum iti multumesc pt ajutor si pt timpul acordat

          • N-ai pentru ce!

            Din punct de vedere al frecventei ar trebui sa fie ok. Sa ajungi totusi si intr-un service (insa preferabil unul mai dezvoltat deoarece este o problema destul de delicata) pentru a se verifica.

            O zi frumoasa!

    • Salut,

      Trebuie sa accesezi Setari – Mai Multe Setari – Retele Mobile – Nume Puncte de Acces, apoi selectezi butonul de setari din stanga-jos cu doua linii orizontale si selectezi APN Nou. Mai departe introduci la Nume: Telekom si APN: broadband. Daca tot nu functioneaza, incearca si sa inchizi/repornesti telefonul.

  12. Salut. Pentru setari extraoptiune netmobile(broadband) la telekom pentru iPhone 5s are cine informatii? Nu primesc setarile automat pe telefon, si in meniu nu am APN. Cei de la Telekom nu ma pot ajuta, si imi zic ca are telefonul ceva.
    Merci

    • Daca ai IOS 8.1.2 atunci setarile sunt urmatoarele:

      Configurari – Conexiune Celulara – Conexiune date mobile – la APN introduci „broadband”.

      Doar ca au si cei de la Telekom dreptate(intr-o oarecare masura).. in sensul ca daca nu-ti ia setarile automat la acest model fie nu ai datele active, fie e o problema de sim sau de telefon. O astfel de problema (cand nu-ti apare optiunea APN) poate, de asemenea, sa mai apara in momentul in care setarile sunt luate automat si netul este functional, doar ca acum nu este acelasi lucru si la tine.

      Urmeaza pasii pe care ti i-am oferit iar daca tot nu functioneaza, incearca daca ai posibilitatea un alt sim in acest telefon sau sim-ul in alt telefon sa vezi cam de unde ar fi problema.

      Daca problema persista, zi-mi si ce versiune de IOS si vedem mai departe cum putem rezolva.

      • Merci de raspuns, insa nu am rezolvat problema. Da am IOS 8.1.2
        La un punct de lucru Telekom am incercat sim-ul pe alt telefon(samsung)si nu au reusit sa descarce setarile,mesajul fiind ca la mine „serviciul Broadband nu poate fi configurat automat pe telefonul tau”.Intre timp au mai umblat pe la extraoptiunea activata, si mi-au trimis prin e-mail Certificatul care trebuie instalat. Insa nici dupa instalarea lui nu am reusit (Certificatul nu era „VERIFICAT”).
        Am reusit sa scot cateva imagini si am creat o „harta”, pentru o explicatie mai buna.

        [IMG]http://i57.tinypic.com/2ci8iv7.jpg[/IMG]
        [IMG]http://i57.tinypic.com/6qjlae.jpg[/IMG]
        [IMG]http://i58.tinypic.com/a31t7m.jpg[/IMG]

        • Salut,

          Este foarte posibil ca problema sa fie din cauza SIM-ului din moment ce problema este aceeasi inclusiv pe un alt terminal. Este vorba de o cartela prepay sau postpay(abonament)?
          Doresti sa-mi oferi in privat numarul de telefon(daca este prepay) sau nume, adresa si numar de telefon(daca este abonament) pentru a verifica mai departe impreuna cu Telekom?

          O seara frumoasa!

          • Da-mi un e-mail pe adi2ilie@yahoo.com. Intre timp am mai primit un Certificat de la Telekom , care si aceasta apare neverificat + un mesaj ca odata instalat, profilul nu va mai putea fi sters. Daca profilul nu va putea fi sters v- oi mai putea instala si un alt Certificat, de ex. Orange…s-au ramane blocat pe telekom.

          • Vesti bune. Ok, sa rezolvat. Sa facut o resetare in sistem . Nu trebuia instalat nici un Certificat, si-a luat datele singur. Telefonul era ok. Merge si pe 4G in functie de acoperire. Sunt sigur ca totul era ok daca personalul era mai bine instruit. Le multumesc pe aceasta cale celor care si-au dat interesul. Orice problema ai ,este important peste cine dai la celalalt capat al firului…

          • Salut,

            Ma bucur ca s-a rezolvat problema. Este foarte important cu cine discuti in momentul in care intampini dificultati, insa cei din Call Center, indiferent de compania pentru care lucreaza, au restrictii de comunicare impuse de superiori. Tocmai de aceea am implementat pentru utilizatorii site-ului nostru sectiunea „Suport GSM” de pe pagina principala. Se poate detalia acolo ORICE problema/sugestie/intrebare iar noi vom incerca sa oferim o solutie impreuna cu providerul respectiv.

            Sa ai o duminica frumoasa!

    • Văd ca telefonul tău are instalat Android 4.2.2. Ai reușit să creezi un nou APN? Lasă mai multe detalii dacă poți (unde ai ajuns, ce nu ai găsit etc.). Dacă extraopțiunea pe care o ai activă deține un internet normal (adică nu e specificat) atunci te axezi pe metoda normală și nu pe cea de Web n’walk. Baftă!