Telefoane mobile defecte si service Digi
Pe langa telefoanele Samsung, iPhone, Huawei, Xiaomi, Nokia, Motorola si Allview, Digi ofera si telefoane cu brandul propriu, chiar daca nu sunt produse de catre ei (producatorul pentru unele modele este Gionee).

Smartphone-urile oferite de Digi (RCS – RDS) sunt R1, C1, K1, R2, C2 si K2. In prezent, doar Digi K2 este disponibil la comanda insa probabil vor fi oferite si alte modele in timp, sub brandul Digi.

Daca avem probleme cu aceste modele, probleme care necesita verificarea in service, putem contacta service-ul autorizat (datele de contact sunt trecute in certificatul de garantie primit cu telefonul) sau putem lasa telefonul intr-un punct de lucru Digi, urmand ca telefonul sa fie trimis de Digi in service-ul autorizat. Acest lucru poate fi mai usor, avand in vedere ca punctele de lucru Digi sunt destul de multe.

Durata garantie telefoane Digi
Telefoanele Digi au garantie 2 ani. Dupa aceasta perioada, nu vom mai putea beneficia de service.

Acestea sunt cateva dintre cele mai frecvente probleme pe care le putem avea cu telefonul mobil, care sa necesite trimiterea smartphone-ului in service:

  • probleme ale display-ului (pete galbene sau de diferite culori, pixeli morti, touchscreen partial sau complet nefunctional)
  • probleme de incarcare sau probleme ale bateriei
  • probleme difuzor (nu se aude sunetul)
  • probleme microfon (nu suntem auziti in timpul apelurilor)
  • probleme senzor de proximitate
  • probleme cu castile sau cu slotul jack pentru casti
  • probleme software verificabile

Daca telefonul a fost trimis in service de trei ori cu aceeasi problema si nu a fost rezolvata, telefonul trebuie sa fie inlocuit sau banii returnati.

Telefoane mobile defecte si service Digi

Nu sunt acoperite probleme cauzate de utilizarea necorespunzatoare a telefonului: socuri mecanice, lovituri, utilizarea produsului in mediu necorespunzator (actiuni ale substantelor chimice, lichide/umiditate, praf), manipularea gresita a telefonului, etc. De asemenea, telefonul nu trebuie sa fie dezasamblat de noi, altfel exista posibilitatea sa pierdem garantia.

In situatia in care am trimis telefonul in service insa durata de asteptare este foarte mare, putem suna la relatii cu clientii Digi pentru a solicita urgentarea rezolvarii problemei. Desi rezolvarea problemei depinde de service, pot solicita si ei urgentarea.

Voi ati avut probleme cu garantia telefoanelor Digi pana in prezent?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

19 COMENTARII

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Daca telefonul este in garantie, il puteti trimite in service-ul Digi pentru a verifica pretul inlocuirii telefonului insa de regula nu merita sa inlocuiti display-ul in service-ul autorizat, costul fiind prea mare. Eu as incerca intr-un service local de telefoane sau puteti lua in considerare achizitia unui nou telefon.

    • Poate e acumulatorul dus sau o problema cu mufa pentru incarcare. Daca mai aveti garantie la el, trimite-l in garatie, altfel iti recomand sa-l verifici intr-un service de telefoane.

  1. Tel meu digi k1 nu mai încarcă bine trebuie sa tin cablu apăsat sa încarce unde il pot repara nu am gasit la nici un service mufa de incarcare

    • Prezentati-va cu telefonul si incarcatorul lui intr-un magazin Digi si intrebati la ei sau mergeti intr-un service independent si poate gasiti acolo.

    • Presupunand ca nu mai aveti garantie de la Digi, doar intr-un service de telefoane puteti fi ajutata. Noi nu avem de unde sa stim daca in service-ul x sau y din localitatea z au ce este necesar pentru rezolvarea problemei.
      Incercati si la alte service-uri.

    • Nu stiu daca furnizeaza service contra-cost, puteti suna la relatii cu clientii Digi pentru a intreba, numarul este 0314004401, insa de regula costurile inlocuirii display-ului intr-un service autorizat sunt destul de mari.

  2. „In situatia in care am trimis telefonul in service insa durata de asteptare este foarte mare, putem suna la relatii cu clientii Digi”, cum să vă apelez dacă aș avea telefonul la voi.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Greu de crezut ca nu cunoasteti pe nimeni care va poate imprumuta telefonul 10 minute.
      De asemenea, se pot face sesizari si online prin diverse metode (site, Facebook, e-mail).

  3. Service? Ce service? Este un service recunoscut că fiind foarte prost, dar cel mai mult contează că au zero componente pentru service, nici banala mufa micro usb sau usb tip C, nu mai spun de înlocuit tot modulul. Negație și atât… Pai ce sa fac cu negația? Deja am platit de doua ori diferență la alte modele că nu au cu ce sa le înlocuiască, nu asigură piese de schimb. Iar pentru banii înapoi, vorbești serios? Încearcă. Inclusiv cu reclamație la ancom sau ANPC, ii doare in c**, ANPC și ancom spun că există contract, pai in contract nu spune că nu îmi dai banii înapoi , sau că mă ți legat de contract chiar daca nu îmi poți oferii alt telefon cum spune legea, la același preț, cu caracteristici minim identice ..