Telekom lanseaza VoWifi
Telekom Romania anunta lansarea serviciului VoWifi, avand in acest moment atat VoWifi cat si VoLTE. Testele VoWifi au fost facute inca din 2018 insa serviciul este pus la dispozitie abonatilor abia acum, la ceva timp diferenta fata de ceilalti operatori principali (Digi, Orange si Vodafone). Acesta este anuntul publicat de Telekom:

„Draga abonat,
Suntem, in permanenta, atenti la nevoile si la asteptarile tale. Pentru ca ne-am luat angajamentul de a-ti oferi mobil pur si simplu, dorim sa-ti asiguram o experienta cat mai buna si lipsita de griji cu serviciile si solutiile noastre de comunicare.

De aceea, te informam ca, incepand cu data de 10 Iunie 2024, Telekom Romania Mobile Communications S.A., denumita in prezenta notificare „Telekom”, lanseaza VoWiFi care permite initierea si primirea apelurilor de voce in cazurile in care esti conectat la o retea WiFi, inclusiv daca te afli in afara ariei de acoperire a retelei Telekom.

In consecinta, incepand cu data de 10 Iunie 2024, Telekom va opera modificarile descrise mai jos in fiecare contract privind furnizarea serviciilor de comunicatii electronice pe care l-ati incheiat cu Telekom, denumit in prezenta notificare „Contractul” (termenii scrisi cu majuscula au intelesul dat acestora in Contract):

Definitia Serviciului de Voce din Termenii si Conditiile Contractului De Abonament Pentru Serviciile de Comunicatii Mobile Telekom Romania Mobile Communications SA (“TC”), parte integranta din Contract, se modifica dupa cum urmeaza:

“Servicii de Voce” (mobila) reprezinta acele Servicii oferite de TKRM care asigura Abonatului posibilitatea initierii
si/sau primirii de apeluri si transportul direct si in timp real al vocii prin intermediul Retelei pana la un alt utilizator
conectat la Retea sau pana la punctul de interconectare cu o alta retea de comunicatii electronice. Serviciile de Voce
pot fi furnizate prin oricare dintre tehnologiile 2G, VoLTE sau prin VoWiFi, in conditiile prevazute in Contract.

Articolul 2.6 litera (i) din Informarea Contractuala, parte a Contractului, se modifica si va avea urmatorul continut:
“Abonatul poate accesa numarul unic pentru apeluri de urgenta 112 fara nicio limitare. Informatia de localizare a apelantului la numarul unic 112 este transmisa catre operatorul sistemului de urgenta. in cazul apelurilor initiate prin VoWiFi, atunci cand utilizatorul se afla intr-o zona fara semnal in oricare dintre retelele publice de comunicatii electronice mobile, se va transmite ultima informatie de localizare disponibila la nivelul Retelei TKRM.”

Articolul 2.6 litera (vii) din Informarea Contractuala, parte a Contractului, se modifica si va avea urmatorul continut: “Conditii utilizare VoLTE si VoWiFi. Pentru ca Abonatul sa poata beneficia de VoLTE este necesar sa fie indeplinite urmatoarele conditii cumulative: (a) Abonatul sa se afle in aria de acoperire 4G; (b) Abonatul sa utilizeze un telefon
compatibil VoLTE, cu ultima versiune de soft instalata (lista actualizata a telefoanelor compatibile VoLTE se regaseste pe telekom.ro/VoLTE); (c) Abonatul sa aiba un abonament care ofera acces la tehnologia 4G, o cartela SIM compatibila 4G. VoLTE este activat automat atunci cand sunt indeplinite conditiile cumulative mentionate mai sus.
Abonatul are posibilitatea de a dezactiva/reactiva VoLTE prin serviciul Relatii Clienti, cererea urmand sa fie procesata in cel mult 10 zile.

Telekom lanseaza VoWifi

Pentru ca Abonatul sa poata beneficia de VoWiFi este necesar sa fie indeplinite urmatoarele conditii cumulative: (a) Abonatul are functionalitatea VoLTE activata, (b) Abonatul utilizeaza un telefon compatibil VoWiFi, cu ultima versiune de soft instalata (lista actualizata a telefoanelor compatibile VoWiFi se regaseste pe www.telekom.ro/VoLTE) si (c)
Abonatul este conectat la o retea WiFi. Stabilitatea apelului prin VoWiFi depinde de calitatea retelei WiFi la care Abonatul este conectat, putand atrage incetarea apelului. Utilizarea VoWiFi consuma din traficul de date aferent retelei WiFi la care Abonatul este conectat. VoWiFi nu este compatibil cu serviciul Roaming.”

Toate celelalte clauze contractuale raman neschimbate.
Telekom Romania Mobile Communications S.A.
Cramer Oana Andreea, Director Executiv Comercial”

Daca ati testat deja VoWifi in reteaua Telekom, ce experienta ati avut?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

5 COMENTARII

  1. Orange – 2015, Digi – 2017, Vodafone – 2019 și avem Telekom în 2024.

    O rețea prăfuită rămasă cu mult în urmă și foarte probabil să bată pasul pe loc mult și bine odată cu preluarea de către Clever de la care vedem cât de organizat și bine își administrează posturile TV.

  2. Am abonament mobil Orange și astăzi am primit următoarea notificare pe e-mail.

    Notificare privind fuziunea prin absorbție a ORANGE ROMANIA
    COMMUNICATIONS S.A. de către ORANGE ROMANIA S.A.

    În 2021, Orange a achiziționat pachetul majoritar de acțiuni din divizia de servicii fixe Telekom Romania Communications (în prezent Orange Romania Communications). Astfel, două companii, Orange Romania și Orange Romania Communications, au început o călătorie împreună cu scopul de a deveni alegerea preferată pentru servicii convergente, fix-mobil, în România.

    Acum ne aflăm din nou în fața unui pas important: pe 1 iunie 2024, ORANGE ROMANIA
    S.A. (ORO) și ORANGE ROMANIA COMMUNICATIONS S.A. (OROC) fuzionează,
    devenind o singură companie: ORANGE ROMANIA S.A..

    Astfel, prin prezenta vă informăm că începând cu data de 1 iunie 2024, societatea ORO, cu
    sediul social în București, Europe House, Bd. Lascăr Catargiu nr. 47-53, Sector 1,
    înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/10178/1996, EUID:
    ROONRC.J40/10178/1996, CUI RO 9010105 absoarbe societatea OROC, cu sediul social
    în București, Calea Victoriei nr. 35, Sector 1, înregistrată la Registrul Comerțului București
    sub nr. J40/8926/1997, EUID: ROONRC.J40/8926/1997, CUI RO 427320, preluându-i prin
    efectul legii toate drepturile și obligațiile.

    Prin urmare, începând cu 1 iunie 2024, toate contractele încheiate cu clienții ORANGE ROMANIA COMMUNICATIONS S.A. sau ORANGE ROMANIA S.A. vor fi considerate încheiate în mod direct cu ORANGE ROMANIA S.A..

    De la aceeași dată, ORANGE ROMANIA S.A va avea un nou sediu social la adresa din
    București, sector 1, str. Matei Millo nr. 5, clădirea Tandem, România și un capital social
    subscris și vărsat de 72.888.600,4 lei. Ca urmare a schimbării sediului social, punctul de
    primire prin poștă a notificărilor și reclamațiilor scrise din partea clienților se va muta la
    noua adresă.

    Celelalte prevederi contractuale rămân neschimbate.

    Cu prietenie,
    Julien Ducarroz
    Chief Executive Officer

  3. De-a abia merge și cu Wolte,iminpare rău că am făcut contract cu ei,am și de la Vodafone și e super Voce HD,pilonul cu antena Telekom e langa al lor și tot degeaba slăbuț mă.lasat dezamăgit,de aia nu au clienți 🥹