Trimitere factura pe WhatsApp la Digi

Trimitere factura pe WhatsApp la Digi; RCS – RDS ofera o modalitate noua si moderna prin care putem obtine factura de furnizare servicii, solicitata prin mesaj pe WhatsApp.

Recent, Digi a lansat o noua modalitate online prin intermediul careia putem obtine rapid factura privind furnizarea serviciilor, modalitatea implica un cont WhatsApp. Concret, trebuie sa adaugam numarul 0316300505 la contacte (in agenda, pentru a putea trimite mesaje pe WhatsApp e necesar sa avem numarul salvat in agenda telefonului).

Dupa ce am salvat numarul Digi in agenda, este necesar sa trimitem textul factura sub forma unui mesaj pe WhatsApp catre acest numar. Dupa ce am trimis mesajul factura este solicitat ID-ul (codul) de client. Putem gasi acest cod pe orice factura veche printata, in SMS-urile de informare trimise pe telefon sau in e-mailurile trimise cu factura. Ulterior, vom primi factura neachitata in format PDF.

Este important ca numarul de telefon de pe care solicitam factura sa fie inregistrat in baza de date Digi. In prezent, pe langa metoda clasica de livrare a facturii acasa, in format printat, in reteaua Digi avem urmatoarele modalitati prin care putem primi factura la distanta:

  • e-mail; facturile se pot trimite lunar, automat, pe o adresa e-mail; daca optam pentru activarea facturii electronice, nu vom mai primi facturile printate acasa; pentru a putea avea acces la factura pe e-mail este necesar sa introducem ultimele 6 cifre din CNP-ul titularului contractului;
  • SMS; putem primi informatii despre facturi prin SMS, aceasta metoda poate fi combinata cu livrarea facturilor prin e-mail sau printate;
  • WhatsApp; prin aceasta metoda noua primim facturile doar daca interogam noi acest serviciu (nu se trimit facturile automat, lunar); putem primi doar facturile neachitate pe WhatsApp;

Optiunea de trimitere a facturilor pe WhatsApp este o optiune noua, adaptata nevoilor clientilor si poate fi o solutie simpla pentru utilizatorii aplicatiei WhatsApp. De asemenea, criptarea end-to-end oferita de WhatsApp combinata cu pasii impusi de Digi (introducerea codului de client si nevoia de a avea numarul de telefon de pe care se solicita factura in baza de date Digi) reprezinta suficiente metode de securitate pentru a proteja confidentialitatea datelor clientilor.

In reteaua Digi factura poate fi achitata prin diferite metode (casierie Digi, online, ordin de plata, PayPoint, PayZone, ATM-uri diverse banci + multe altele) astfel incat, indiferent de posibilitati si de localizare sa avem posibilitatea sa platim simplu si rapid factura Digi. Sunt recomandate mereu platile in casieriile Digi sau online pe site-ul Digi Romania.

Voi ce parere aveti despre noua modalitate de a obtine factura in reteaua Digi? Considerati utila aceasta optiune?

Update 22.03.2020: Facturile se pot trimite lunar inclusiv prin WhatsApp;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

32 COMENTARII

  1. Buna ziua sint abonata ******* si va rog frumos sa-mi trimiteti factura pe luna iulie sa o pot achita online din greseala am sters-o si nu pot plati …va multumesc.

  2. Buna ziua
    Cum fac rost de factură online? Pe WhatsApp nu am primit am activat după ce sa emis factura, la cutia poștală nu a ajuns

    • Buna ziua,
      Daca trimiteti textul factura pe WhatsApp catre numarul 0316300505 ar trebui sa puteti primi o copie a facturii dupa ce introduceti datele cerute.

    • Buna ziua,
      Doriti sa primiti doar o factura sau sa o primiti mereu pe WhatsApp de acum inainte? Daca e vorba de a doua varianta, nu o sa o mai primiti decat pe WhatsApp sau e-mail, nu va mai ajunge acasa.

    • Trimite mesajul factura la numarul respectiv si ar trebui sa apara optiune sa dezactivezi. Daca nu apare, suna la relatii cu clientii Digi si o vor face ei.

  3. mi se pare o prostie sincer sa trimiti facturile in format pdf pe WhatsApp sa incarci memoria telefonului inutil al clientului sa te apuci sa descarci factura de pe telefon in calculator si de acolo sa o printezi mi se pare o pierdere de timp in cazul asta nu isi mai are rostul contul online

    • Probabil aceasta metoda nu este destinata clientilor care doresc sa plateasca factura la robotel la banca sau prin PayPoint ci clientilor care doresc sa achite rapid online pe site-ul Digi si nu au un cont creat sau prin transfer bancar.
      Un alt caz ar putea fi pentru clientii care vor sa afle cat au de plata in acel moment, nu neaparat sa doreasca efectuarea platii facturii.
      De asemenea, factura poate fi stearsa dupa ce am primit-o.

      • nici nu trebuie sa ai cont la digi ca sa achiti factura intri pe site bagi cateva date si te trimite pe eu platesc .ro iar ca sa affi cat au de plata este * 700# asa ca nu prea vad rostul whasapp-ului

        • Pentru a plati factura fara cont e nevoie sa avem codul de client si numarul facturii, primirea facturii pe WhatsApp ne poate ajuta sa aflam numarul facturii pentru a o putea achita.
          La ce te referi prin 700# pentru a afla cat este de plata? Cred ca te referi de fapt la SMS la numarul 700 iar acela este pentru a afla costul suplimentar estimativ pentru telefonia mobila, nu are nicio treaba cu a afla valoarea facturii emise.

          • da la sms ma refer si da codul de client si nr facturii daca sti ca ai suma fixa poti pune o factura mai veche si achiti

          • Asa cum spuneam, SMS-ul la numarul 700 iti afiseaza costul suplimentar estimativ pentru telefonia mobila, nu valoarea facturii pentru toate serviciile. Nicidecum nu iti afiseaza numarul facturii SMS-ul la 700. Daca stii ca ai suma fixa, bineinteles ca stii cat ai de platit si n-ai de ce sa te mai intrebi cat ai de plata. Eu ma refeream la situatia in care valoarea facturii variaza si vrem sa stim cat avem de plata pe ultima factura neachitata. Cu o factura mai veche este indicat daca platesti pe site-ul lor, prin alte modalitati e posibil sa apara probleme sau intarzieri daca platesti cu o factura mai veche.

          • daca ai o suma fixa si vrei sa platesti la banca cu o factura mai veche nu pot sa apara probleme deoarece codul de abonat este acelasi

          • Eu vorbesc din experienta proprie, acum cativa ani am platit cu o factura mai veche la banca si plata mi-a ramas cumva blocata, era inregistrata la Digi dar nu era alocata pe factura neachitata si stiu ca nu este primul caz in care exista intarzieri mari din acest motiv. Asa ca este posibil sa apara probleme. Banii intra, dar pot intra cu mari intarzieri, oricum nu stiu in cazul meu daca s-ar fi rezolvat fara sa sun in call center sa-mi aloce plata cum trebuie.

          • Eu vad utila aceasta metoda, nu am primit factura luna asta si nu vreau sa stau in asteptare la relatii cu clientii, vreau sa aflu acum cat am de plata, folosesc codul de client primit fie pe mail, fie prin SMS pentru lunile trecute si aflu instant daca am facturi neplatite, care este valoarea si care este numarul facturii.
            Din partea mea Digi are o bila alba cu aceste operatiuni, este ceva ce altii nu au momentan.

          • fiecare cu punctul lui de vedere eu sunt mai pe clsic prefer sa intru in comp si sa de descarc factura de acolo in comp si pe urma pe imprimanta prefer sa o am fizic in mana

          • Eu platesc facturile logandu-ma in cont insa punandu-ma in diferite ipostaze in locul altor clienti, vad utilitatea acestei optiuni. Nu imi este utila mie avand in vedere ca mereu verific situatia financiara in contul Digi, dar altor persoane cu siguranta o sa le fie utila aceasta metoda de a primi factura neplatita.