Telekom creste pretul fiecarui serviciu fix si mobil
Telekom Romania isi informeaza abonatii despre majorarea pretului abonamentelor din 1 martie 2021. Abonatii primesc urmatoarea notificare scrisa impreuna cu factura:

Stimate client,
Pentru a raspunde nevoii continue de dezvoltare si de sustinere a calitatii serviciilor pe care vi le furnizam, precum si pentru a reactiona la cresterea costurilor de furnizare a serviciilor, suntem nevoiti sa modificam conditiile contractuale de tarifare.

De la 1 martie 2021, contractul (ele) cu Telekom Romania Communications S.A. de pe contul ********* se modifica dupa cum urmeaza:

  • Pretul pentru fiecare Serviciu fix (Voce, Internet sau TV) va fi majorat cu 0,60 euro TVA inclus (0.50 euro fara TVA). In cazul in care beneficiati de un Pachet de Servicii alcatuit din doua sau mai multe Servicii fixe, majorarea se va aplica pentru fiecare Serviciu fix inclus in Pachet. Majorarea se adauga la pretul redus al Serviciului fix/ Pachetului de Servicii (pretul rezultat dupa aplicarea reducerilor/promotiilor de care beneficiati conform contractului), pretul final fiind determinat prin insumarea pretului redus cu majorarile evidentiate in factura dvs. Majorarea pretului conform acestei notificari se va regasi pe factura dvs. evidentiata la linia „Majorare 3 abonament Voce/Internet/TV”
  • Pretul pentru fiecare Serviciu Mobil va fi majorat cu 0.60 euro TVA inclus (0.50 euro fara TVA)

Asadar, Telekom anunta majorarea pretului serviciilor fixe si mobile cu 0.60 euro, TVA inclus, pentru fiecare serviciu, la 3 servicii vom avea 1.8 euro pe luna in plus la factura Telekom. Majorarea nu se aplica echipamentelor luate in rate sau chiriilor echipamentelor.

Telekom creste pretul fiecarui serviciu fix si mobil

Este bine de stiut ca abonatii care nu sunt de acord cu aceasta majorare de pret, au posibilitatea de a rezilia contractul in termen de maxim 30 de zile de la data primirii notificarii, chiar daca se afla sub perioada contractuala, fara plata unor taxe juste de despagubire.

Reamintim ca ultima majorare de pret efectuata de Telekom a fost in luna martie a anului trecut, atunci cand Telekom a marit pretul fiecarui serviciu fix cu 2 lei pe luna, marirea fiind aproape aceeasi cu cea de luna aceasta.

Telekom este al doilea operator de telecomunicatii care anunta majorari de preturi anul acesta, dupa Orange. Reamintim ca Orange a anuntat la inceputul acestei luni majorarea pretului abonamentelor de televiziune prin satelit cu 1 euro pe luna.

Voi ce parere aveti despre aceasta marire de pret, sunteti dispusi sa ramaneti in continuare abonatii Telekom?

Update 22.01.2021: Anumiti abonati au primit o reducere pentru fiecare abonament mobil, dupa cum urmeaza:
Reducerea lunara din pretul abonamentului de care beneficiati in perioada in care mentineti activ cel putin un serviciu fix TKR se va diminua si va fi un euro TVA inclus (0.84 euro fara TVA) pentru fiecare abonament de servicii mobile. Valoarea facturii lunare acordate se va gasi pe factua dvs. evidentiata la linia: „Reducere linie mobila 1 euro (cu TVA)”;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

65 COMENTARII

    • Intai faceti cerere de reziliere la telekom , dupa ce obtineti un nr de inregistrare la solicitarea dvs de reziliere atunci puteti face portarea nr in alta retea. Daca nu faceti cerere de reziliere se considera ca sunteti de acord cu marirea pretului.

      • Insa am inteles ca daca fac cerere de reziliere imi pierd numarul de telefon. Dar eu nu vreau sa se intample asta. Cum ar trebui sa procedez?

        Sa fac cerere de reziliere si pana se proceseaza sa fac portarea?

        • Rezilierea abonamentului inainte de portare va duce la pierderea numarului. Trebuie facuta portare pentru a nu pierde numarul iar ulterior se va rezilia abonamentul in urma finalizarii portarii.
          Trebuie sa faceti cerere de portare la noul operator iar ei se vor ocupa de reziliere dupa finalizarea portarii. Daca se emit taxe de reziliere, faceti reclamatie la ANPC.
          Aceasta este parerea mea.

      • Cei de la telekom mi-au spus ca daca fac cerere de reziliere pierd numerele de telefon caci nu se poate trece la cartela insa eu nu vreau asta. Iar daca fac cerere de reziliere si pe urma portare exista posibilibatea ca portarea sa nu se faca din anumite motive si sa pierd numerele prin cererea facuta?

    • Buna ziua,
      Cat timp portarea se finalizeaza in cele maxim 30 de zile de la data primirii notificarii, nu trebuie sa vi se emita taxe de reziliere, cand se finalizeaza portarea, abonamentul se reziliaza automat.

  1. Și când îl mai vezi pe **** ăla de cioban Ghiță cu reclama :La Telekom tai doar costurile. Face și ăla reclamă la cea mai scumpă firmă și o laudă ca pe cea mai ieftina. Eu dacă am televiziune de la digi de ce trebuie sa fiu toată ziua bombardat pe tv cu reclame cu baciul Ghiță?
    Să își facă reclamă pe posturile lor proprii. Mă disperă ala cu reclama :La Telekom tai doar costurile. Atât de bine au tăiat costurile că scumpesc iară.

    Comentariu moderat

  2. Am primit azi un mail de la Telekom cu aceste măriri. Am luat de la ei un telefon și mai am de achitat 12 luni din el, la anul în ianuarie imi expira perioada contractuală. Ce inseamna mai exact dpdv juridic fraza din contract „Dacă ați achiziționat un Pachet Promoțional, tranșele lunare neplătite aferente terminalului achiziționat devin automat scadente și exigibile.”?????

    • Pe romaneste, inseamna ca trebuie sa platesti simultan toate ratele ramase la telefon, daca te hotarasti sa reziliezi contractul.
      Din ce am mai auzit, este o practica acceptata de ANPC iar operatorii au voie sa faca acest lucru. De returnat nu poti returna telefonul deoarece ai platit o parte din el iar cu ratele nu te pot amana cat timp reziliezi.

      • Ms de răspuns, o să le plătesc restul ratelor 12×37 lei pe lună și renunt la ei. Anul trecut prin vara, la nici 4 luni de contract mi-au mai majorat abonamentul odata cu 20 euro cenți si am fost de acord ca am zis 1 leu nu este problema, acum văd că se arunca la 3 lei plus abonamentul de 5 euro și deja imi iau țeapă

        • Ce-i mai salveaza clientii ca si tine care au achizitionat dispozitive, insa oricum vor avea iar un val de rezilieri.
          Asa cum au avut si la ultima marire, asa cum au avut si cand au scos posturile Discovery.
          Asta este, speram sa fie mai buni cei de la Orange. 🙂

          • Toți sunt o apa si un pământ, îți promit corectitudine și modifică regula jocului în perioada contractuală. Nu mi se pare corect ca în 12 luni de contract dupa 4luni să-mi ceară în plus 20 euro cenți si din luna a13a să-mi ceară încă 60 euro cenți. Nu este chestie de bani din partea mea, drept dovadă că le-am acceptat aceea majorare prima dată…..dar să ceri 4 lei per abonat la telefon cu contract din luna a13a fara sa oferi nimic in schimb și să pretinzi ca justificarea tot felul de.motive stupide mi se pare ca sunt luat de prost… și că mine sunt mulți ca mine care în ianuarie 2020 au luat la portare telefoane mobile de la ei si pe urma au avut majorări că mine. Mi se pare înșelăciune dpmdv… inflatia anul trecut a fost de 7%….motivul lor că au crescut prețul că s-au majorat toate este vrajeala de „4 lei”
            .. pe partea de cablu poate nu te-ai inteles la pret cu distribuitori de programe dar pr partea de telefonie mobila Nu aveai motiv să mărăști prețul decât cu 7% fata de dată inflației…. iar ei la 30 lei (6 euro cu tva) deja cer 3 ei cu tva.

    • Se trimit in functie de tipul de facturare, daca factura este electronica, notificarea va veni prin E-mail daca facturarea este in format clasic (pe hartie), notificarea va fi primita pe hartie prin curier.

  3. Eu stau la sat la 3 km de intorsura buzaului in Floroaia si la 43km de brasov si am doar digi cablu ca akta a fost preluat de ei si net telekom fix in rest nimic pe nimeni cum vine asta si la intorsura e si vodafone digi si telekom si orange cablu

  4. Niște mizerii, scot posturile Discovery, eurosport, baga in locul lor rahaturi de 2 lei și măresc abonamentul per serviciu cu 3 lei echivalentul în euro. Mai am 2 luni de contract cu ei și le dau papucii

  5. Am doar internet fix si .. de curând am intrat în anul doi de contract. Mentionez ca am inceput cu un abonament în valoare de 34 lei/luna pentru o conexiune de 100 Mbps (VDSL2+), iar în prezent achit deja 41,5 lei/ luna. Deși serviciul funcționează ireproșabil, în raport cu serviciile Eoc, ale rds-ului, de data aceasta ma vad nevoit să refuz majorarea si sa cer rezilierea contractului. Este incredibilă politică dezastruoasă de marketing. În loc să faci investiții, în infrastructura, un upgrade al rețelei, etc. tu (telekom), măresti , nejustificat pretul..

  6. Pupila Telekom, adică Nextgen, a notificat clienţii încă din dec. 2020 că va creşte preţul la abonamente cu 2,50 lei/lună din cauza cheltuielilor legate de COVID 19. Aşadar, Nextgen introduce unilateral o taxă ilegală de COVID19!!! Chestia asta e de competenţa ANPC sau nu? Întreb şi eu aşa, retoric…

    • Operatorii pot majora pretul cat timp notifica abonatii si ii informeaza despre posibilitatea de reziliere a contractului in termen de 30 de zile de la data primirii notificarii.
      Nu doar Telekom si NextGen au marit pretul anul trecut, toti operatorii au facut-o. Acum, la inceputul anului, Telekom si Orange au marit preturile insa nu m-as mira sa o faca si alti operatori.

    • După ce mai tepuiesc pana prin toamna piata din România. Niște mizerii, bine ca scăpăm dreaq de ei, să vină altii care chiar vor să servească clientul din România și nu numai. Este o vorba țărănească, în nemti să nu ai incredere, de la ei au pornit 2 războaie mondiale.

      • N-are nici o legătură.In această lună Telekom mărește abonamentele 😡 în tradiția ultimilor anii.Pacat că concurența doarme în bocancii cel puțin la mine.Si uita așa mai ia T niste banii în plus de la abonați care n-au alternative în zonă.

        • Nemultumiri exista la toti operatorii daca esti putin atent la comentariile de pe articolele postate. Important e sa alegem cea mai buna varianta din zona noastra.
          Eu ce sa mai zic, ca Digi are monopol in zona mea. 🙂 Noroc ca am renuntat usor, usor, la cablu tv iar de internet sunt multumit.

          • Ai dreptate dar totuși Telekom întrece toate companiile la capitolul nemulțumiri, sunt cei mai slabi calitativ și își bat joc de abonați prin scumpiri repetate.Telekon probabil își va da obștescul sfârșit în ritmul ăsta, Orange nu va mai avea ce sa preia 😂

          • Eu stau in zonă rurală din judetul Neamț.Si da in zonă rurală din acest județ T în face legea cu rețeaua de cupru.Ghinion curat stau la 8km de magistralele Orange și Digi.Digi nu sunt șanse anul ăsta din ce mi-au spus.

          • Pe partea de tv ai putea incerca varianta DTH Orange. Multumesc sincer nu ma gandeam sa existe o zona rurala fara posibilitatea de a te muta de la telekom. Ma gandeam la AKTA sau alta firma mai mica.

        • In ce zonă locuiești? Eu locuiesc la țară, in jud. Sibiu și aici activează Digi cablu și Vodafone tv fix, cele mai importante rețele din România.M-am abonat la ambele, avem alternative

          • Stau la 21 km de Piatra Neamt.In zona exista doar T(cupru) si o firma locala care ofera doar tv momentan(analogic+digital doar cu numele).Firma a tras si un cablu pentru net.Insa nu se stie cand va fi functionala reteaua de net.La tv am Digi Satelit si sunt multumit.Din pacate la internet fix momentan nu am alternative inafara de T.Gorila multe fime comunale nu ofera si internet.Cel putin in Neamt sunt foarte putine.