Acces nepermis – eroare smartcam Digi
Una dintre cele mai frecvente erori pe care le putem primi folosind un smartcard Digi este Acces nepermis. Mai jos vom detalia in ce situatii poate sa apara aceasta eroare si cum putem rezolva.

Acces nepermis – Eroare 10 sau Nota 10 este o eroare care poate sa apara atat pe smartcam-ul Digi cat si pe un decodor RCS – RDS si poate indica:

  1. Lipsa accesului la programul respectiv. De regula, eroarea apare pe programele codate (exemplu: posturile HBO, Cinemax, Film Now, Digi 4k, Eurosport 4k, etc). Daca suntem siguri ca avem activa extraoptiunea care contine programul cu aceasta eroare (de exemplu, daca a functionat pana in prezent) atunci este indicat sa lasam cateva minute pe programul codat, fiind sanse mari sa rezolvam in felul acesta.

Daca problema nu se rezolva, sunam la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004000 pentru reinitializarea cartelei (se poate face si din IVR, nu neaparat discutand cu un agent Digi.

2. Daca problema nu s-a rezolvat urmand pasii de mai sus, exista posibilitatea ca problema sa fie de natura financiara, sa avem acest serviciu suspendat pentru neplata; verificarea altor programe nu este neaparat o verificare utila deoarece au existat cazuri in care extraoptiunile nu functionau fiind suspendate pentru neplata iar televiziunea analogica functiona, nefiind inca suspendata. Putem verifica situatia financiara sunand la relatii cu clientii Digi sau logandu-ne in contul Digi, unde avem acces la facturile emise.

Acces nepermis – eroare smartcam Digi

In situatia in care facturile sunt in regula iar reinitializarea cartelei nu a rezolvat aceasta problema, este indicat sa verificam seria cartelei impreuna cu cei de la Digi pentru a ne asigura ca este cartela de pe contractul nostru si nu este un smartcam de pe un alt contract (care poate fi suspendat pentru neplata). Acest lucru ar trebui sa fie verificat in momentul in care sunam pentru reinitializarea cartelei.

Voi ati intampinat aceasta eroare folosind un smartcam sau un receptor Digi? Daca da, cum ati rezolvat problema?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

8 COMENTARII

    • Buna seara,
      Sunati la relatii cu clientii Digi sa verifice situatia financiara (sa se asigure ca nu este suspendat pentru neplata) si daca este totul in regula, sa va ajute cu reinitializarea cartelei. Am mentionat informatii si in articolul de mai sus.

  1. Am o problema, care persista de mai mult timp cu un Digi SmartCam pe un TV Samsung 4k (editia 2019). Se intampla de multe ori sa-mi apara pe programele HBO mesajul „Sistem demodulat”. Am scos cartela, am reintrodus-o si merge 2-3 zile apoi din nou mesajul. Am facut si o reinitilizare a cartelei din contul Digi, acelasi lucru, merge 2-3 zile si din nou mesaj de eroare. Aveti vreo solutie ? Multumesc!

        • Fie este smartcam-ul defect, fie ceva incompatibilitate intre smartcam si TV care cauzeaza aceste probleme, tind sa cred ca e vorba de a doua varianta, avand in vedere ca au mai existat situatii similare cu anumite modele.
          Fa-le o sesizare celor de la Digi si vezi daca iti inlocuiesc smartcam-ul sau daca vor sa faca alte verificari.

          • Puteti incerca si aceasta solutie , puteti verifica daca este disponibila o actualizare de soft a tv-ului? Posibil ca aceasta problema sa fie cauzata de softul tv-ului si se poate rezolva cu o actualizare de soft a tv-ului ( asta daca este disponibila).