Activare serviciu conferinta Telekom, Orange, Digi, Vodafone

Datorita solicitarilor venite de la mai multi cititori in acest sens, in acest articol vom discuta despre activarea, setarea si utilizarea serviciului de conferinta avand cartele de telefonie mobila la Telekom, Orange, Digi sau Vodafone.

Conferinta telefonica (teleconferinta) reprezinta un serviciu pus la dispozitie de catre operatorii de telefonie mobila prin care putem adauga intr-o convorbire mai multe persoane (putem discuta cu maxim 5 interlocutori), astfel incat vom avea o singura convorbire in care sunt implicate 6 persoane.

Este important de stiut ca toate costurile (sau minutele consumate, dupa caz) sunt suportate de catre initiatorul conferintei. Deci, daca vom seta o conferita cu 5 interlocutori, este acelasi lucru precum am initia 5 apeluri catre acele persoane, cu fiecare minut trecut in conferinta vom avea consumate/tarifate 5 minute din abonamentul/optiunea noastra.

Cum setam/configuram o conferinta cu mai multe persoane?

Este simplu sa cream o conferinta, pentru a face acest lucru trebuie sa contactam primul interlocutor. Dupa ce ne-a raspuns la telefon, selectam Adaugare apel iar mai departe selectam al doilea interlocutor pe care dorim sa il adaugam in apel.Din acel moment, avem o conferinta facuta cu 2 persoane. Repetam operatiunea daca este nevoie sa adaugam si alte persoane, avand posibilitatea sa avem maxim 5 interlocutori intr-o conferinta.

Activare serviciu conferinta Orange

Serviciul conferinta este activat din oficiu in reteaua Orange pe abonamente, pe cartelele prepay acest serviciu nu este disponibil pentru initiere, astfel incat daca avem o cartela prepay putem fi adaugati intr-o conferinta insa nu putem seta noi o conferinta noua.

Daca adaugam intr-o conferinta numerele favorite sau numerele din reteaua Orange, minutele efectuate catre aceste numere nu vor fi nelimitate ci vor fi tarifate conform tarifelor in afara retelei. In roaming nu putem efectua o conferinta insa putem fi adaugati intr-o conferinta. Atentie, in acest caz vom plati fiecare minut care trece precum un apel primit in roaming.

Activare serviciu conferinta Telekom

Toti clientii Telekom pot utiliza serviciul conferinta insa nu este activat din oficiu. Activarea serviciului conferinta in reteaua Telekom se face formand codul *43# urmat de tasta de apel. Serviciul este disponibil atat abonatilor Telekom cat si utilizatorilor cartelelor preplatite. In cazul cartelelor prepay, nu se poate face o conferinta catre destinatii internationale.

Important! Serviciul conferinta nu este disponibil in reteaua Telekom abonamentelor care au minute nelimitate in retelele nationale.

Activare serviciu conferinta Vodafone

Serviciul teleconferinta este pre-activati in reteaua Vodafone si il putem utiliza direct, fara sa fie nevoie de alte operatiuni din partea noastra.

Activare serviciu conferinta Digi

In reteaua Digi, serviciul conferinta este pre-activat pe cartelele primite inainte de Octombrie 2015, cartelele primite dupa aceasta data nu au serviciul conferinta activ. Pentru a activa posibilitatea de a face o conferinta pe cartelele mai noi de Octombrie 2015 este necesar sa contactam serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777.

In reteaua Digi serviciul conferinta este disponibil doar pe abonamente, nefiind disponibil pe cartelele prepay. De asemenea, in roaming acest serviciu nu functioneaza.

Unii operatori au anumite restrictii in ceea ce priveste utilizarea minutelor nelimitate in cadrul conferintelor. De exemplu la Orange si Telekom nu putem utiliza minutele nelimitate in retelele nationale pentru conferinte.

Desi nu mentioneaza acest lucru, toti operatorii au anumite limite in privinta conferintelor, astfel incat nu vom avea posibilitatea sa consumam zile intregi de minute de abonament in conferinta. Desi pare greu sa consumam acest numar de minute, exista astfel de cazuri si trebuie sa tinem cont ca fiecare ora care trece intr-o conferinta cu 5 interlocutori din alte retele consuma de fapt 6 ore de minute nationale.

Restrictiile au aparut in special dupa abuzul unor persoane, in mare parte taximetristii erau cei care aveau conferinte de ore intregi facute cu alti colegi de-ai lor din alte retele. Astfel, o persoana care tinea activa o conferinta de 8 ore cu alte 5 persoane din alte retele, consuma, de fapt, in 8 ore, 40 de ore de minute nationale.

Daca aveti nelamuriri despre serviciul conferinta sau nu reusiti sa il utilizati, lasati un comentariu oferind cat mai multe detalii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

7 COMENTARII

  1. Bună ziua.Am sunat în Call Center-ul Digi,am urmat toți paşii potriviți (spun eu)dar nu am găsit nicio informație privind serviciul de conferință.Mă puteți ajuta ?

  2. Buna seara
    La ce nr trebuie sa sun sa activez acel ceva care sa imi permita sa intru in conferința cu altcineva daca eu sunt la Telekom?
    Nu pot sa fac conferinta si sunt la Telekom