ads

Activare serviciu conferinta Telekom, Orange, Digi, Vodafone

Datorita solicitarilor venite de la mai multi cititori in acest sens, in acest articol vom discuta despre activarea, setarea si utilizarea serviciului de conferinta avand cartele de telefonie mobila la Telekom, Orange, Digi sau Vodafone.

Conferinta telefonica (teleconferinta) reprezinta un serviciu pus la dispozitie de catre operatorii de telefonie mobila prin care putem adauga intr-o convorbire mai multe persoane (putem discuta cu maxim 5 interlocutori), astfel incat vom avea o singura convorbire in care sunt implicate 6 persoane.

Este important de stiut ca toate costurile (sau minutele consumate, dupa caz) sunt suportate de catre initiatorul conferintei. Deci, daca vom seta o conferita cu 5 interlocutori, este acelasi lucru precum am initia 5 apeluri catre acele persoane, cu fiecare minut trecut in conferinta vom avea consumate/tarifate 5 minute din abonamentul/optiunea noastra.

Cum setam/configuram o conferinta cu mai multe persoane?

Este simplu sa cream o conferinta, pentru a face acest lucru trebuie sa contactam primul interlocutor. Dupa ce ne-a raspuns la telefon, selectam Adaugare apel iar mai departe selectam al doilea interlocutor pe care dorim sa il adaugam in apel.Din acel moment, avem o conferinta facuta cu 2 persoane. Repetam operatiunea daca este nevoie sa adaugam si alte persoane, avand posibilitatea sa avem maxim 5 interlocutori intr-o conferinta.

Activare serviciu conferinta Orange

Serviciul conferinta este activat din oficiu in reteaua Orange pe abonamente, pe cartelele prepay acest serviciu nu este disponibil pentru initiere, astfel incat daca avem o cartela prepay putem fi adaugati intr-o conferinta insa nu putem seta noi o conferinta noua.

Daca adaugam intr-o conferinta numerele favorite sau numerele din reteaua Orange, minutele efectuate catre aceste numere nu vor fi nelimitate ci vor fi tarifate conform tarifelor in afara retelei. In roaming nu putem efectua o conferinta insa putem fi adaugati intr-o conferinta. Atentie, in acest caz vom plati fiecare minut care trece precum un apel primit in roaming.

Activare serviciu conferinta Telekom

Toti clientii Telekom pot utiliza serviciul conferinta insa nu este activat din oficiu. Activarea serviciului conferinta in reteaua Telekom se face formand codul *43# urmat de tasta de apel. Serviciul este disponibil atat abonatilor Telekom cat si utilizatorilor cartelelor preplatite. In cazul cartelelor prepay, nu se poate face o conferinta catre destinatii internationale.

Important! Serviciul conferinta nu este disponibil in reteaua Telekom abonamentelor care au minute nelimitate in retelele nationale.

Activare serviciu conferinta Vodafone

Serviciul teleconferinta este pre-activat in reteaua Vodafone si il putem utiliza direct, fara sa fie nevoie de alte operatiuni din partea noastra.

Activare serviciu conferinta Digi

In reteaua Digi, serviciul conferinta este pre-activat pe cartelele primite inainte de Octombrie 2015, cartelele primite dupa aceasta data nu au serviciul conferinta activ. Pentru a activa posibilitatea de a face o conferinta pe cartelele mai noi de Octombrie 2015 este necesar sa contactam serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777.

In reteaua Digi serviciul conferinta este disponibil doar pe abonamente, nefiind disponibil pe cartelele prepay. De asemenea, in roaming acest serviciu nu functioneaza.

Unii operatori au anumite restrictii in ceea ce priveste utilizarea minutelor nelimitate in cadrul conferintelor. De exemplu la Orange si Telekom nu putem utiliza minutele nelimitate in retelele nationale pentru conferinte.

Desi nu mentioneaza acest lucru, toti operatorii au anumite limite in privinta conferintelor, astfel incat nu vom avea posibilitatea sa consumam zile intregi de minute de abonament in conferinta. Desi pare greu sa consumam acest numar de minute, exista astfel de cazuri si trebuie sa tinem cont ca fiecare ora care trece intr-o conferinta cu 5 interlocutori din alte retele consuma de fapt 6 ore de minute nationale.

Restrictiile au aparut in special dupa abuzul unor persoane, in mare parte taximetristii erau cei care aveau conferinte de ore intregi facute cu alti colegi de-ai lor din alte retele. Astfel, o persoana care tinea activa o conferinta de 8 ore cu alte 5 persoane din alte retele, consuma, de fapt, in 8 ore, 40 de ore de minute nationale.

Daca aveti nelamuriri despre serviciul conferinta sau nu reusiti sa il utilizati, lasati un comentariu oferind cat mai multe detalii.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

37 COMENTARII

  1. Buna ziua, Sunt Georgeta, va rog frumos sa imi spuneti daca pot initia o conferinta in urmatoarea situatie: Voi fi sunata de pe un numar 0377— —, nu stiu in ce retea este dar stiu ca nu poate initia conferinta….daca ma suna ,eu sunt in retea digi eu pot in continuare sa fac conferinta cu alte telefoane mobile si cu cel initial care m-a sunat? Daca da cum pot face acest lucru?

    • Buna ziua,
      In timp ce sunteti in apel cu prima persoana selectati Add call – selectati a doua persoana pe care doriti sa o adaugati in apel iar dupa ce a raspuns la telefon selectati Merge calls. Procedati la fel daca doriti sa adaugati si alte persoane. In functie de modelul telefonului, optiunile pot sa difere putin.
      Atentie, fiecare persoana adaugata va insemna ca dvs efectuati un apel catre persoana respectiva. Adica, daca aveti 4 persoane din retele nationale adaugate in apel si stati in conferinta 10 minute, inseamna ca veti fi consumat 40 de minute nationale.

  2. Bună ziua
    Sunt abonat Digi pentru serviciul de telefonie, iar pe net si Tv sunt împuternicit. Am solicitat activarea serviciului de conferință și mi s-a dat un termen de 48 de ore lucrătoare pentru răspuns. Solicitarea similară a unui alt abonat a fost rezolvată favorabil în aceeași zi.
    Care ar putea fi motivul diferențierii?

          • Bună dimineața
            În urma solicitării făcute, cei de la DIGI mi-au transmis că pentru activarea serviciului de conferință trebuie să am o vechime de 6 luni în rețea (am doar 4), iar cele 6 facturi lunare să fie achitate.
            Până aici, totul pare clar. Unde-i lege, nu-i tocmeală!
            Surpriza a fost că o solicitare similară a fost rezolvată foarte rapid, în condițiile în care solicitantul a devenit client DIGI în martie 2021, deci acum mai puțin de o lună.
            Care ar putea fi explicația?

          • Buna ziua,
            Daca acea persoana a fost in exact aceeasi situatie, fara vechime in retea, iar solicitarea a fost facuta in aceeasi perioada, atunci singura explicatie este ca nu a fost verificata vechimea dansului, o eroare din partea operatorilor Digi.

  3. Buna, eu sunt de Orange si am un sammsung s9. Nu pot activa modul de conferinta. Sun undeva la Orange, aveti vreun numar. Mentionez ca am abonament si nu cartela prepay.
    Multumesc,

    • Salut,
      Initierea unei conferinte nu functioneaza pe cartelele prepay Orange, functioneaza doar sa fim adaugati intr-o conferinta.
      Gasesti detalii in articol, mai sus.

  4. caut o cartela prepay de pe care sa pot face teleconferinta cu 4 sau chiar 5 numere din strainatate. Din cate inteleg Telekom nu, Digi nu, Orange sau Vodafone nu prea.. exista asa ceva? nu ma refer la extraoptiuni de exeplu, sun normal de pe credit daca e )desi la unele cartele se specifica faptul ca ai minute internationale in usa canada israel si europa de vest). Pun 1000 de euro pe cartela si sun 5 persoane din Europa de vest in acelasi timp. Exista asa ceva?? sau nu pot face asta din romania??In Franta de exemplu sunam de pe cartela preplatita in Romania 3 prieteni si nu era nici o problema.

    • Avand in vedere ca sunt costuri destul de mari sa faceti conferinta in afara tarii (niciun operator nu o sa va permita sa aveti minute nelimitate in afara tarii), de ce nu incercati o solutie de videoconferinta care sa aiba aplicatie pe mobil? Toti membri isi instaleaza aplicatia si costurile sunt nesemnificative.

  5. Salut.Si eu am solicitat activarea serviciului Conferinta,atat pe messenger-ul Digi dar si in Call Center.In ambele cazuri am fost trimis catre un punct Digi.Acolo,o doamna mi-a spus ca nu a auzit asa de asa ceva si este prima data cand se solicita o asemenea caracteristica si mi-a recomandat sa astept un coleg din service care trebuie sa se uite in telefon ca el sigur stie despre ce e vorba.Ce imi recomandati ?

    • Aveti abonament ? Daca da mai sunati o data la Relatii Clientii nr 031 400 7777 si solicitati activarea conferintei. Cel de la call central va preia solicitarea

  6. Bună ziua.Am sunat în Call Center-ul Digi,am urmat toți paşii potriviți (spun eu)dar nu am găsit nicio informație privind serviciul de conferință.Mă puteți ajuta ?

    • Buna ziua,
      Aveti abonament, nu? Deoarece pe cartelele prepay nu functioneaza serviciul conferinta.
      Cartela de cand o aveti? Daca este mai noua de Octombrie 2015 trebuie sa solicitati la Digi activarea conferintei, cand ati sunat la ei trebuia sa va preia o solicitare pentru activarea conferintei (din cate stiu nu se face pe loc de catre operatori), s-a intamplat acest lucru?

  7. Buna seara
    La ce nr trebuie sa sun sa activez acel ceva care sa imi permita sa intru in conferința cu altcineva daca eu sunt la Telekom?
    Nu pot sa fac conferinta si sunt la Telekom

    • Buna seara,
      Pentru a activa serviciul de teleconferinta in reteaua Telekom trebuie sa formati *43# urmat de tasta de apel. Ulterior ar trebui sa functioneze.