Canal S a fost preluata de RCS – RDS (Digi)

RCS – RDS (Digi) a ajuns la un acord pentru preluarea operatorului de telecomunicatii dobrogean Canal S, companie infiintata in anul 1993 care isi desfasoara activitatea in judetul Constanta.

Canal S ofera servicii de televiziune prin cablu, internet si telefonie fixa in urmatoarele localitati: Constanta, Mamaia, Lumina, Eforie Nord, Eforie Sud, Mihail Kogalniceanu, Oituz, Nicolae Balcescu, Navodari, Palazu Mare, Breaza, Ovidiu si Comarnic.

Incepand cu 01 mai 2019 abonatii Canal S au fost preluati de catre RCS – RDS (Digi) astfel incat pentru orice situatie privind serviciile Canal S trebuie sa luam legatura cu cei de la Digi. Mai mult, daca sunam la numarul serviciului de relatii cu clientii Canal S 0341480000 apelul intra in call center-ul Digi, mesajul de intampinare este cel avut de catre compania Digi. De asemenea, site-ul Canal S a fost modificat astfel incat mai este disponibila doar o singura pagina care contine mesajul de informare privind preluarea serviciilor Canal S de catre Digi:

Canal S Digi

Canal S ofera servicii de telecomunicatii prin reteaua de fibra optica in judetul Constanta iar in 2014 avea aproximativ 60 de angajati si o cifra de afaceri de 6793553 RON. Canal S era detinuta de catre Tatu Daniel Gheorghita si Buzoi Constantin. Buzoi Constantin este si vicepresedintele organizatiei ACeR (Asociatia de Comunicatii Electronice din Romania), asociatie a cablistilor independenti de marile grupuri de comunicatii. Sediul central Canal S este in Constanta insa exista o casierie si in Navodari.

Canal S a fost preluata de RCS – RDS (Digi)

Unii abonati Canal S privesc cu ochi buni preluarea activelor Canal S de catre grupul Digi avand in vedere nemultumirile abonatilor la adresa furnizorului dobrogean, una dintre cele mai mari nemultumiri fiind in anul 2012 cand abonatii Canal S din Ovidiu au ramas fara servicii de telecomunicatii din cauza conditiilor meteo nefavorabile si a efectivului redus de personal Canal S.

Asa cum s-a intamplat cu toti operatorii mici preluati de catre Digi, clientii vor fi migrati gradual in reteaua Digi, tranzitia ar trebui sa se faca mai repede ca in alte cazuri avand in vedere ca in prezent Canal S deja detine retea de fibra optica. De asemenea, cu aceste modificari se asteapta trecerea clientilor de televiziune Canal S pe grila de programe Digi.

Reamintim ca recent grupul Digi a achizitionat o parte din abonatii Akta prin intermediul ATTP. Inca se mai fac schimbari de infrastructura pentru a migra clientii de pe infrastructura Akta pe infrastructura RCS – RDS.

Voi ce parere aveti despre tranzactia Canal S – Digi si cum credeti ca se vor schimba serviciile din zonele Canal S? Ii multumim lui Bogdan pentru contributia adusa acestui articol;

Update 05.05.2019: Digi a preluat si Telesat care ofera servicii in Comarnic, Breaza si Navodari, acelasi mesaj de informare este disponibil pe site-ul Telesat; Multumim colegului Bebe pentru informatii;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

20 COMENTARII

  1. Deocamdată-pentru mine-visul frumos inceput in 29 mai( când am semnat primul contract cu niste opțiuni extraordinare) s-a transformat in coșmar. Am fost abonataTELESAT 9 ani.Serviciile au fost fără cusur. Mă așteptam ca cei de la TELESAT să beneficieze de preluarea la cealaltă firmă….dar cosmarul continuă…au fost instalări de tip „hei-rup’ adică cine era la îndemână….cei de la TELESAT să aștepte ….o să-mi fac provizii de filme pe dvd-uri….internet pe telefon (cu costurile de rigoare)…..

    • Digi a preluat aceasta firma din cate stiu infrastructura va fi schimbata in curând vor veni cu fibra optica si atunci nu vor mai fi probleme. Contractul la-ti semnat? Daca da atunci sunati la departamentul Relatii Clientii si stabiliti o data când pot veni cei de la tehnic sa va instaleze serviciile.

  2. Ne-ați preluat de la CANAL S , ca să vă bateti joc de noi abonații, nu avem semnal tv ,vai de capul nostru, rușine digi, așa știți să trimiteți facturi că de , doar este democrație păi nu? RUȘINE.

    • Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Daca aveti probleme cu cablul tv faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Constanta (deranjamente) la numarul 0341400401.

    • Acest sait nu reprezinta digi ci ofera doar informatii. Pentru memultumiri si reclamatii sunati la nr Relatii Clienti aflat pe factura dvs sau pe pagina de facebook a companiei Digi Romania. Plus ca infrastructura este de la fosta companie Canal S, in scurt timp veti fi transferati pe fibra optica si veti beneficia de conditii mai bune.

  3. S-a prezentat acum cateva momente un copilas de la rds cu texte gen „te-a cumparat digi cu tot cu canals” , nu nu m-a cumparat nimeni , ca in acest caz trebuie sa reziliez contractul cu rds, NU NU AM SEMNAT NICI UN CONTRACT CU RDS si nu a avut nimeni acordul mel sa furnizeze datele mele catre RDS! ei trebuie sa furnizeze conform cu contractele canals valide!

    • Nu este adevarat ce spuneti. Cand o firma este cumparata de o alta firma in cazul dvs canal s de digi. Digi preia toti abonatii canal s. A ca dvs nu doriti sa fiti abonat la digi asta este alta treaba, puteti pleca ori cand la alta firma.

    • Din pacate acest post rusesc nu se afla in grila digi. Puteti face o sugestie telefonica la nr Relatii clienti digi sau pe pagina de facebook digi.

    • Salut Stefan,
      Despre ce program e vorba? Nu ai ce sa faci, grila Digi este diferita de grila Canal S si toti abonatii Canal S vor fi trecuti pe infrastructura/grila Digi.

  4. Buna ziua
    Sunt abonat canal s numai internet
    Am înțeles ca rcs rds a preluat canal s
    Dacă vreau și cablu tv se poate sa închei un contract

    • Buna ziua,
      Momentan nu a fost schimbata infrastructura astfel incat sa fie trecut abonatii pe pachetele RCS – RDS, nu stiu daca in acest moment daca optati pentru televiziune veti avea un pachet Canal S sau un pachet RCS – RDS. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Constanta la numarul 0341400414 pentru a pune o intrebare in acest sens. Oricum, de putut, puteti sa optati pentru televiziune, doar ca nu stiu pachetul de care veti beneficia momentan.