Cât durează portarea numărului în rețeaua Digi Mobil?

Cât durează portarea numărului în rețeaua Digi Mobil? – E incredibil câte persoane renunță zilnic la cartelele Pre Pay și își portează numărul în rețeaua Digi Mobil. Din păcate aceste persoane nu se interesează înainte nici de problemele de rețea, nici de calitatea serviciilor și a suportului, nici de condițiile de utilizare a rețelei Digi (mă refer la 3G).

Deși este într-o continuă dezvoltare, DigiMobil are încă probleme cu rețeaua. Practic, în marile orașe semnalul este bun dar din cauza aglomerației calitatea apelurilor este slabă (câteodată) iar în zonele periferice acoperirea este slabă. Pentru astfel de probleme puteți deschide o sesizare iar în câteva săptămâni problema se va rezolva (știu că durează prea mult dar fără această sesizare problema va exista și după aceste săptămâni).

Dar să revenim la serviciul de portare. Ceea ce trebuie șă știți înainte de a vă porta numărul este faptul că portarea numărului (transferarea unui număr de Telekom în rețeaua Digi, de exemplu) poate dura cel puțin 3 zile lucrătoare. Ambele cartele vor funcționa normal pe parcursul celor 3 zile, mai puțin în ultima, atunci când se efectuează portarea. Transferarea numărului poate dura de la 20 de minute la 8 ore, timp în care veți rămâne fără semnal.

La încheierea abonamentului (vorbim de numere portate) trebuie să dețineți cartela cu numărul pe care vreți să-l portați. De pe această cartelă, reprezentatul Digi va copia un cod și îi va atribui numărul de telefon unei cartele Digi. După semnarea contractului veți primi cartela înapoi (în cazul exemplului nostru de mai sus, cea de Telekom) și o cartelă Digi. Până în momentul portării (adică după 3 zile lucrătoare) ambele cartele vor funcționa normal (cea de Digi va avea un număr provizoriu).

După ce portarea s-a finalizat trebuie să folosiți cartela de Digi, cea de Telekom devenind neutilizabilă.
Din câte știm rețeaua Digi Mobil nu este nouă pe piața comunicațiilor din România doar că, începând cu 2012, rețeaua a început să prindă forma. RDS a venit cu oferte bune pentru Digi (4 euro/lună și ai minute nelimitate naționale și internaționale) și astfel tot mai mulți români s-au îngrămădit la cozile de la magazinele Digi să-și deschidă abonamente.

Nici măcar reprezentanții Digi nu se așteptau la un așa mare val de clienți. Astfel această rețea a fost luată pe nepregătite. De exemplu rețeaua nu putea „ține” atâtea dispozitive conectate, acoperirea încă slabă etc. Și să nu mai vorbim de suportul tehnic care, la un moment dat nu putea face față la nici un sfert dintre apelurile venite zilnic. Între timp lucrurile s-au mai îmbunătățit iar DigiMobil a devenit o amenințare pentru companiile mari de telefonie mobilă.

Cum portez numarul de telefon in reteaua Digi Mobil?

Pentru a porta un numar in reteaua Digi trebuie sa ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate. Daca numarul portat este un abonament la operatorul curent, atunci titularul contractului la operatorul curent si titularul contractului la Digi trebuie sa fie aceeasi persoana, nu se poate porta un numar intre abonamente pe nume diferite. Daca portam un numar de pe o cartela prepay, bineinteles nu exista aceasta restrictie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

92 COMENTARII

  1. Buna seara ! Am făcut portarea de la orange la digi mobil in urma cu 3 zile , iar de azi de la ora 12 nu mai am semnal deloc ( niciun serviciu ) ce pot face sa am semnal pana ajung la un sediu digi ? Menționez ca am iPhone și știu ca trebuie făcute unele schimbări in setări , dar nu știu care mai exact .

    • Buna seara,
      Ar fi trebuit sa se finalizeze portarea astazi. Ce cartela folositi, Orange sau Digi? Intreb deoarece trebuie sa folositi cartela Digi, aceea trebuia sa fie functionala si inainte de portare cu numarul provizoriu.

  2. Buna ziua. In data de 22 aprilie, mama a facut o cerere de portare la Digi pentru 2 cartele. In data de 04 mai s-a facut portarea dar nici in ziua de astazi nu a primit cartelele sim. Au confirmat ca simurile au fost trimise de curier innapoi la ei.
    Cererea a fost facuta telefonic si s-a gresit numarul de contact. Dupa mai multe sesizari mi-au spus ca trebuie refacuta cererea,am refacut-o eu tot prin telefon in data de 21 mai,am dat numarul corect de contact, al meu de data asta (mama a ramas fara semnal la telefon din data de 04 mai).
    Va rog daca ma puteti ajuta cu un numar de telefon de la Digi unde sa se poata rezolva problema . La call center am tot sunat,ma amana si imi spun sa astept sa fiu cotactata de ei.
    Era sa uit ce e mai frustrant,i-a venit factura la mama sa plateasca si abonament de telefonie.

    • Nu aveti ce face decat sa asteptati sa vina Simurile. Sau prezentati-va dvs cu mama dvs intr-un magazin digi. De la ce companie i-a venit mamei dvs factura? Nu cred ca de la digi.

      • Eu locuiesc la 160 km de mama,vorbim doar pe web.Am sunat si la agentia din orasul de unde este mama,ei nu stiu nimic….nu stiu daca se poate sa va atasez factura sa vedeti ca este de la ei,astazi a platito.

    • Buna ziua,
      In legatura cu emiterea facturii, daca factura emisa este de la Digi, atunci faceti cerere catre ei sa va storneze suma respectiva, nu e normal sa platiti ceea ce nu ati primit.
      Iar in legatura cu cartelele SIM, nu stiu exact ce se intampla, e posibil ca o vina sa o aiba si firma de curierat, de regula in toate sediile Digi exista cartele SIM, de exemplu daca ati fi ridicat cartela din sediu, s-ar fi rezolvat pe loc. Presupun ca atunci cand ati sunat in call center v-a fost oferit un numar de sesizare. Specificand acel numar, faceti o reclamatie la ANPC.

      • Buna seara.
        Astazi mi-au spus ca trebuie sa astept sa fiu contactata de ei ca este o problema cu recuperarea numerelor. Nu mi-a oferit nimeni nici un numar de sesizare,au spus doar ca mi-au notat sesizarea si urmeaza sa fiu contactata. Nu mai inteleg nimic din ce se intampla. Am facut reclamatie la ANPC fara nici un numar,sper sa se rezolve ceva.
        Va multumesc pentru raspuns. O seara placuta.

        • Inseamna ca este inregistrata sesizarea in baza lor de date si situatia se verifica. Oricum, daca ati facut reclamatie si la ANPC, ar trebui sa grabeasca si ei solutionarea problemei.

  3. Buna. Am facut cererea de portare online pe 24 aprilie (impreuna cu achizitie telefon.) Portarea nu s-a facut nici acum, la relatii clienti digi doar spun ca au pus o nota de urgentare si nu-mi pot da un termen pentru finalizarea portarii. Ce fel de probleme ar putea aparea in procesul de portare si cat ar dura? Din cauza faptului ca portarea nu e realizata, cei de la Digi nu-mi trimit nici telefonul.

    Multumesc

    • Buna Narcisa,
      Numarul de telefon ar fi trebuit sa fie portat in 3 zile lucratoare, daca nu s-a intamplat asta inseamna ca e o problema cu cererea de portare. Iti recomand sa suni la relatii cu clientii Digi Mobil la numarul 0314007777 sa iti verifice acea cerere.
      Posibil sa fi fost introdusa cererea gresit in baza de date (sa fie incorecte datele precum numarul de telefon, operatorul precedent, numele titularului, etc.)
      Cat despre telefon, ar fi trebuit sa il primesti chiar daca numarul nu a fost portat, depinde ce stoc de echipamente au. Discuta la relatii cu clientii Digi.

      • Multumesc pentru informatii. Din pacate, de la operatori primesc informatii diferite (unii au zis ca e nevoie sa se finalizeze portarea ca sa se trimita telefonul, altii nu au mentionat asa ceva.)

        Am sunat inca o data la recomandarea dvs si mi-au zis in felul urmator:
        – au depus sesizare pt cererea de portare pentru a-mi oferi un termen de rezolvare (cartele e prepay – din ce am inteles ar trebui sa se rezolve mai rapid)
        – telefonul are cerere depusa pt curier din 24 aprilie si de obicei dureaza o saptamana pana se livreaza

        • Cred ca depinde daca telefonul este luat la o oferta cu portare. Daca este luat la o oferta cu portare atunci intr-adevar, are logica sa fie nevoie sa astepte portarea numarului, altfel se presupune ca poti primi telefonul si ulterior soliciti anularea portarii.
          In prima faza e nevoie sa astepti raspunsul lor, probabil te vor suna curand sa te informeze despre stadiul portarii.

          • Da, e luat la oferta cu portare. Au zis ca va fi livrat de la un sediu din Galati si ca nu i s-a schimbat status-ul (deci probabil nu-l au in stoc la Galati). Deci dupa ce primesc raspuns la portare, nu se stie cat va mai dura si livrarea telefonului 🙁

          • Daca l-au bagat in oferta cu portare, ma gandesc ca nu ar trebui sa dureze foarte mult. Insa, cand vine vorba de stocul de echipamente, la Digi orice e posibil.

          • Oferta cu portare in sensul ca daca nu portam numarul nu beneficiam de telefon in rate Digi. Sesizarea este inca deschisa si aparent trebuie sa astept raspuns de la ei. Asta cat ar dura in mod normal? I-am sunat din nou pt ca am vazut in cont ieri ca au refuzat comanda telefonului. Au zis ca nu au gasit cererea de portare din 24 aprilie si ca se fac verificari in continuare. Si ca telefonul il trimit dupa ce se finalizeaza portarea. Cererea de portare am facut-o cand am dat comanda pentru telefon pe site din contul Digi (am introdus numarul de telefon, seria sim si apoi codul sms de confirmare.) Eu ce pot sa fac in continuare?

          • Nu ti-as putea spune cat dureaza. Poate dura o zi sau o luna, depinde care e problema. Nu prea ai ce sa faci, decat sa mai suni periodic pentru a urgenta rezolvarea problemei.

          • Dupa multe insistente pe diferite platforme, s-a facut portarea astazi. Acum mai am un hop, sa vad cand ajunge telefonul.

  4. Buna ziua,

    Sunt ******, nora doamnei ***** care a cerut portarea nr.de telefon 072***** de la VODAFONE la DIGI.

    A fost anuntata prin SMS ca portarea se va face astazi 16.03.2020!
    Din pacate d-na ****** nu poate folosii telefon-ul!
    Ce se intampla cu portarea?

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi. In ziua in care se face portarea, exista perioade de nefunctionare a serviciului de telefonie mobila. Nu-i functioneaza deoarece este in curs de portare, trebuie sa astepte iar astazi ar trebui sa se rezolve. Pentru detalii sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777.

  5. Am facut de curand un abonament de tel la DIGI pentru 2 telefoane cu cererea expresa de portare a celor 2 numere.
    Spre dezamagirea mea a fost portat un singur numar si anume 07******.
    Celalalt numar 07****** nu a fost portat ,ci a fost inlocuit cu numarul 07******.
    Abonamentul vechi a fost facut pe numele ***** – cod abonat ******
    Rog urgent portarea numarului0 7******

  6. Mi-am facut un abonament si am cerutsa-mi fie portat numarul. Astazi m-am trezit ca am un alt numar de telefon. Rog portarea vechiului numar adica 07******
    Numarul actual (de la DIGI)este 07******
    Abonamentul este facut pe numele sotului ****** . Numarul lui a fost portat si al meu nu. Rog remedierea urgenta

  7. Buna seara,am o problema,nu sa portat Nr de telefon și rețeaua Telekom an rețeaua Digi
    Ce trebuie făcut pentru a avea același Nr de tel și nu altul?

  8. Buna seara , Am facut cerere de portare a nr 076***** si as vrea sa stiu cand se porteaza nr . meu . E vre-o problema ? multumesc
    la digi mobil brasov ,am facut contract
    in 2105 2019

  9. Bună ziua,
    Mă numesc P. Gavrilă și am reședința la Hălmăgel,nr.*,Jud.Arad
    Am abonament la telefonie fixă și internet la telekom.Vorbesc foarte putin la telefon și rar folosesc internetul.
    Doresc să portez telefonul 0257****** de la telekom la digi/rcs rds unde am și abonament la cablu pe numele ***** ( care a decedat).Abonamentul la cablu îl plătesc la Brad,jud.Hunedoara.De ce nu pot să fac demersurile de portare a telefonului la Brad? Unde trebuie să merg să rezolv această problemă deorece la telekom plătesc mulți bani și nu folosesc serviciile lor.
    Mulțumesc.

  10. As zi am portat un nr de tel in rețeaua digi vreau sa specific cartela era pre play mi sa spus in mesaj ca cererea de portăreasă a fost respinsa si ca simul e ne corespunzător si ca cererea a intrat in procesul de corecție in urma căreia va fi reintrodusa si vs primi o data ulterioara de portare.cartela primita digi e activa și funcționează cu nr provizoriu.întrebarea mea este . o sa mai primesc telefonul pe care l am ales in urma abonamentului.il voi mai primi acasa

    • Da, o sa primiti telefonul insa este posibil sa il primiti in alte conditii (avans/rate diferite fata de ceea ce ati discutat) deoarece avansul era mai mic la portarea unui numar. Va recomand sa discutati la serviciul de relatii cu clientii Digi 0314007777 pentru a vi se verifica exact cererea de portare si pentru a afla ce se va intampla cu avansul si ratele telefonului ales.

  11. Buna seara
    Am nevoie de ajutor
    Am portat un nr de la telecom la digi
    Mi s au trimis 2 cartele digi cu numere diferite
    Una cu telefon cealalta separat
    Cea separata am reziliat o pentru ca m am gabdit ca podtarea se va face pe oferta care a venit cu telefonul
    Si bineinteles portarea s a facut pe cea care am reziliat o
    Cum pot recupera nr inapoi ?

    • Buna seara,
      Cred ca singura varianta sa recuperati numarul de telefon ar fi sa solicitati la Digi reactivarea acelui abonament cu acelasi numar. Mutarea acelui numar pe celalalt abonament nu cred ca este posibila insa puteti incerca.

  12. Salut, sant posesorul unui telefon SamsungGalaxi J7/2017 si am abonament pe pers juridica in reteua vodafone pe 2 numere si as dori sa ma portez in reteaua digi pe persoana fizica si totodata doresc sa stiu daca acest telefon (j7/2017) este compatibil in reteua digi. Multumesc mult.

    • Salut Ion,
      Nu este posibil sa te portezi de pe persoana juridica pe persoana fizica. Fie treci la Vodafone abonamentele de pe persoana juridica pe persoana fizica, fie portezi numerele pe persoana juridica la Digi si ulterior le treci pe persoana fizica, desi cred ca prima varianta este mai simpla. De asemenea, portarea trebuie sa se faca pe acelasi nume (indiferent ca este persoana juridica sau persoana fizica).
      Telefonul Samsung Galaxy J7 2017 este compatibil atat cu reteaua 3G Digi cat si cu retelele 4G Digi.

  13. Buna ziua
    Ma puteți ajuta cu o informație?
    Vreau sa Portez un număr de Vodafone pe un abonament deja existent la digi. Îmi trebuie și cartela cu abonamentul de digi?

  14. Buna! Si eu as vrea sa imi portez nr la Digi. Problema este ca nr a fost initial prepay, dupa l-a luat tata si a facut abonament Orange, iar acum cand m-am intors in tara si am incercat sa sun pe acel nr, imi spune ca este inexistent. Ce as putea face?

    • Buna Maria,
      Daca se aude mesajul ca numarul este inexistent este posibil ca tatal tau sa fi cerut un alt numar la Orange, altfel ar fi trebuit sa functioneze. Suna la relatii cu clientii Orange pentru a vedea daca mai este valabil acel numar. Daca este valabil si numarul este pe abonament, portarea in Digi se va putea face doar pe acelasi nume.

    • Salut,
      Pentru a porta un numar in reteaua Digi trebuie sa ajungi intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate, preferabil si cartela SIM. Daca la Telekom este un abonament atunci trebuie sa fiti titularul contractului la ambele firme.

  15. As vrea sa va intreb daca eu am un contract nou cu un abonament optim nelimitat de la digi si un nr provizoriu de la ei pana ce portarea va fi finalizata din telekom la dig iadica pana in martie 2019 in aceasta perioada a mutarii beneficiez deja de minutele si mesajele ce am in noul abonament sau voi fi taxat conform contractului cu noul meu furnizor?am verificat la cost control si acolo apare ca am un 1 eur cost,inseamna ca dc voi folosi nr provizoriu voi fi taxat si nu voi avea beneficiile abonamentului nou pana la finalizarea portarii?multumesc mult

      • buna dimineata,ba da cererea de portare am facut-o impreuna cu un contract nou cu digi,din pacate doar in martie se va putea face portarea pt ca pana in martie e valabil contractul cu telekom.portarea va fi facuta din telekom la digi,agentii de la digi mi-au spus ca pana atunci pot folosi nr provizoriu de la ei care s-a si activat,deci functioneaza doar ca nu inteleg ca de ce imi apare 1 euro si 6 centi la cost control daca am un abonament optim nelimitat de la ei?cu acest nr provizoriu nu am beneficiile abonamentului care am facut cu ei,daca il voi folosi voi avea cost suplimentar pe abonamentul meu digi?

  16. Mia facut un abonament la dvs
    Cu ne meu pe care il aveam dar nu am semnal la cartela
    Mi sa specificat ca in data de 29 noiembrie o sa mi se Conecteze cartela
    Eu am avut vodafone
    Si mi sa zis ca pe data de 28 sau 29 mi se activează portarea.

  17. Buna ziua
    Mi sa efectuat o postare de numarnde la vodafone la digi si azi mi sa făcut portarea si mi sa blocat amandoua cartele cum fac sa deblochez cartela de digi

    • Buna ziua, in ziua in care se face portarea ambele numere vor fii nefunctionale o perioada de timp, posibil cateva ore. Va recomand sa asteptati pana maine, cel tarziu maine ar trebui sa se rezolve.

  18. Salutare

    Raportul caltitate pret este ok, insa cand ti-e lumea draga, ba nu ai semnal, ba incepe sa bolboroseasca pentru ca se muta de la o celula la alta.

    Tocmai am mutat 3 abonamente la Telekom.

  19. Salut,

    Am probleme cu portarea unui numar pe cartela prepay din reteaua Vodafone catre cartela prepay Digi. Mai precis, cei de la Digi din Piatra Neamt (unde locuiesc) ma tot amana cu portarea motivand „lipsa cartelelor”!. Mi se parea cel putin bizara explicatia mai ales ca sunt obligati prin lege sa porteze orice numar din orice retea indieferent ca e vorba de cartela sau abonament.

    Inteleg ca prefera sa ma tina legat de un abonament…da’ asta nu inseamna ca trebuie sa si raspund „drepti, am inteles!” la cerinta lor.

    Le-am trimis o sesizare pe digicare da’ degaeaba. Ce solutii imi puteti propune?

    Multumesc

    • Salut,

      Este o problema ciudata pentru ca toata lumea are cartele blank pentru a fi pregatiti de o astfel de situatie, costul lor fiind nesemnificativ. Nu cred ca este o problema voita doar lipsa de organizare la nivelul localitatii Piatra Neamt.
      Va recomand sa le mai faceti o sesizare in care sa mentionati ca urmatoarea sesizare va fii la OPC.
      In cazul in care tot nu o sa fiti ajutat, va recomand sa ii reclamati la OPC.

    • Probabil nu s-a finalizat portarea inca. Portarea se finalizeaza in 3 zile lucratoare de la depunerea cererii, in conditii normale.
      Va recomand sa sunati la operatorul in care va veti porta pentru a se verifica data cand se finalizeaza portarea.