Ce înseamnă nelimitat pentru companiile de telefonie mobilă?

Toate companiile de telefonie mobilă oferă abonamente „nelimitate” pentru o sumă mai mare sau mai mică de bani. Dacă pentru clienți nelimitat înseamnă că vorbești cât vrei, pentru aceste companii „nelimitat” este doar o strategie de marketing. Să luăm ca exemplu rețeaua Digi (fiindcă este rețeaua care le-a comunicat clienților până și limita fixă inclusă în abonamentele nelimitate).

Digi Mobil a introdus pe piață oferte de nerefuzat. Pentru 4 euro pe lună primești minute naționale și internaționale nelimitate și internetul 3g la fel, nelimitat. Astfel clienții s-au călcat în picioare la cozile infernale din magazinele Digi pentru a-și deschide abonamentele. Cum era și normal „problemele în paradis” au apărut rapid. Din cauza numărului imens de clienți apăruți peste noapte, rețeaua (și așa destul de șubredă) a început să cedeze. Mai multe detalii despre această problemă găsiți aici. Dar în fine, să zicem că Digi Mobil este la început (deși sunt destui de vechi, abia acum rețeaua a început să se impună pe piață) și trebuie să înțelegem aceste probleme de semnal. În fond, toate companiile mari de telefonie care acum excelează la capitolul semnal au avut astfel de probleme la început.

Ceea ce m-a uimit cel mai tare nu este faptul că „nelimitatul” are o limită (mă așteptam) ci faptul că cei care au încheiat astfel de abonamente au primit mesaj pentru a fi înștiințați printr-un mesaj text că au doar 3000 de minute.

mesaj digi mobil limita minute

Ceea ce este și mai interesant este că, odată cu această limită clienții mai sunt anunțați că își pot rezilia contractele fără costuri suplimentare. Cel mai probabil limita încalcă termenii contractuali iar reprezentații Digi sunt obligați să-și anunțe clienții că pot scăpa de abonamente fără mari bătăi de cap. Asta nu înseamnă că i-ar fi apucat pe cei de la RDS mila față de clienți.

Într-adevăr, chiar și cu această limită, oferta rămâne destul de bună. Dacă limita este depășită abonamentul este blocat până la sfârșitul lunii.

Deși toate companiile de telefonie mobilă practică aceste „măgării”, DigiMobil a avut totuși bunul simț de a-și anunța clienții. Cel mai probabil au aruncat cu oferte în stânga și-n dreapta fără să studieze bine piața iar acum sunt obligați să ia aceste măsuri. Este vital pentru o companie să-și arate calitățiile serviciilor la început pentru a atrage atenția potențialilor clienți. Astfel de măsuri vor influența sigur deciziile acestora.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

5 COMENTARII

  1. Mai exact, daca depasesti 3000 de minute internationale pe luna, atunci va fi restrictionat accesul numai catre destinatiile internationale pana pe data de 1 a lunii urmatoare. Adica, se poate folosi abonamentul in conditii normale national pana la sfarsitul lunii. Oferta este in continuare una foarte buna, mie personal mi se pare exagerat de mult sa vorbesti 3000 de minute internationale pe luna.

    Insa, depinde de necesitatile fiecaruia.

    • Normal ca e mult 3000 de minute pe luna dar de ce in oferta nu scrie ca-s 3000 si scrie ca e nelimitat? Pai imi deschid si eu restaurant unde pun afis `mananci cat vrei` si pun o taxa la intrare. Dupa ce clientul intra in restaurant ma sucesc…mananci cat vrei dar in limita a 3 placinte, de exemplu. Tie ti se pare corect? Intradevar, oferta e buna dar pune lucrurile pe fata de la bun inceput.

      • Da, corect, trebuiau sa mentioneze. Dar, dupa cum spuneam, din punctul meu de vedere ca si utilizator, restrictia aceasta nu ma afecteaza foarte mult si oferta in continuare este una buna.

  2. intotdeauna s-au folosit de prostime pentru a face bani. De ce nu si-au inchis romanii abonamentele in masa cand au vazut ca i-au mintit in fata? Raspund tot eu… De prosti!