Conditii contracte internet TV si telefonie prin apel telefonic
ANCOM anunta printr-un comunicat de presa care sunt conditiile si pasii necesari incheierii unui contract de televiziune, internet sau telefonie (fixa sau mobila) la distanta printr-un apel telefonic.

In conditiile crizei sanitare, numarul contractelor semnate la distanta, inclusiv cele prin apel telefonic, a crescut semnificativ, astfel incat ANCOM mentioneaza care sunt pasii necesari pentru incheierea unui astfel de contract si ce este important de stiut.

  1. In cadrul apelului telefonic primit de la furnizor, reprezentantul are obligatia de a ne informa despre numele furnizorului pe care il reprezinta, principalele caracteristici ale serviciilor promovate, detalii despre serviciile care reprezinta scopul apelului telefonic (pret, beneficii incluse, planul tarifar, valabilitate, costuri de transport si retur), conditiile si metodele prin care putem rezilia abonamentul contractat si durata contractului.
  2. Dupa apelul telefonic, reprezentantul furnizorului trebuie sa trimita informatiile prezentate pe un suport durabil, prin e-mail, fax sau listat.
  3. In conditiile in care utilizatorul accepta oferta prezentata, acesta trebuie sa trimita acceptul catre furnizor prin semnarea olografa a contractului (daca este primita pe hartie) sau printr-o confirmare trimisa pe e-mail sau fax.

Conditii contracte internet TV si telefonie prin apel telefonic – Digi, Orange, Vodafone, Telekom

Important! Doar acceptul telefonic, mentionat mai sus la pasul 1, nu este suficient pentru un contract valid, este obligatoriu sa se respecte conditiile mentionate la pasul 3. In caz contrar, contractul nu este valid. Contractul este considerat valid de la data trimiterii consimtamantului catre furnizor.

Cum putem rezilia un contract incheiat la distanta si in ce termen?
Orice contract incheiat la distanta poate fi reziliat in termen de 14 zile de la data incheierii acelui contract. In cele mai multe cazuri, nu este suficient un apel telefonic dat de utilizator furnizorului ci trebuie sa fie completata cererea de reziliere, conform conditiilor de reziliere ale operatorului respectiv. Asa cum am mentionat mai sus, la pasul 1, furnizorul trebuie sa explice aceste lucruri in cadrul apelului telefonic.

Daca drepturile utilizatorului nu sunt respectate, conform informatiilor prezentate in acest articol, se poate deschide o sesizare catre ANCOM folosind acest link: infocentru.ancom.ro/contact/sesizeaza-ancom

Informatiile prezentate in acest articol sunt valabile indiferent de furnizorul la care ne abonam (Digi, Orange, Vodafone, Telekom, NextGen, iNES sau altii).

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.