Cum aflam costul suplimentar/minute/SMS-uri ramase prin serviciul Cost Control – Vodafone/Telekom/Digi/Orange

Una din primele intrebari pe care ne-o punem atunci cand ne abonam la un operator de telefonie mobile sau cand obtinem o cartela prepay este cum accesam serviciul Cost Control pentru a afla ce cost suplimentar avem si cateva minute/SMS-uri (mesaje) avem ramase.

Aceste informatii sunt usor de aflat in cazul in care cunoastem numarul serviciului Cost Control la care trebuie sa apelam sau sa trimitem SMS. In felul acesta suntem scutiti de o discutie cu reprezentantii operatorului de la care avem cartela/abonamentul.

  1. Digi (RCS & RDS)

700 – Trimitem SMS gol la acest numar (sau SMS cu un caracter pentru telefoanele cu Android care nu permit mesaj gol) pentru a afla numarul de minute nationale si international consumate si traficul, traficul de internet si costul suplimentar efectuat. Numarul este disponibil pentru persoane fizice iar tariful este normal (daca avem SMS-uri nelimitate in retea, este gratuit). SMS-ul primit raspuns are urmatorul continut: “Pana la data 2017-12-26 09:00 ati consumat x min nationale, x min international si xxx MB. Valoarea estimata de plata x.xx EUR fara TVA”.
701 – Trimitem SMS la acest numar in caz ca avem abonamentul pe persoana juridical.
*111# (USSD) – Apelam numarul scurt *111# – selectam optiunea 1 Contul Meu – 5 Cost Control –  urmand sa avem afisate informatiile necesare; codul este disponibil pentru abonamente;
*110# (USSD) – Acest cod este pentru cartele prepay Digi;

DigiCare – Putem verifica serviciul Cost Control accesand Administrare Servicii – Digi Mobil – Cost Control – Detalii

Cum aflam costul suplimentar minute SMS

Dupa cum se poate observa in imaginea atasata, aici putem verifica informatii detaliate despre traficul de internet consumat (3G/4G), inclusive data de resetare pentru serviciul de internet mobil.

Aceasta sectiune din DigiCare este utila in mod special pentru cartelele care au doar date mobile active (sim-uri pentru stick-uri si tablete).

Aplicatia MyDigi – Avem posibilitatea de interogare a serviciului Cost Control direct din aplicatia de pe mobil urmand pasii Meniu – Telefonie – Informatii Cost – Afiseaza Cost.

Cum aflam costul suplimentar digi

 

Aplicatie stick de date. Pe unele modele de stickuri putem verifica serviciul cost control (traficul de internet mobil consumat). Desi am avut stick 3G de internet, niciodata nu am folosit aceasta optiune deoarece contorizeaza traficul efectuat doar pe acel computer, daca folosim stickul pe doua device-uri, nu este cumulat traficul.

In trecut a existat si o aplicatie pentru mobil dedicata pentru serviciul Cost Control numita Digi Cost Control (inca mai apare in cautarile google insa nu mai este disponibila in Google Store), a disparut exact cand a fost lansata aplicatia MyDigi, era inutil sa avem o aplicatie separata din moment ce avem in MyDigi serviciul Cost Control.

Serviciul Cost Control nu este disponibil in Roaming, acest lucru este din cauza intarzierilor cu care se actualizeaza costul suplimentar (informatiile transmise intre provideri), astfel incat acest serviciu este disponibil doar pe teritoriul tarii. Putem interoga online (Digicare sau MyDigi) costul suplimentar insa informatiile sunt pana in momentul in care am parasit tara. In mod normal costul se actualizeaza corespunzator dupa aproximativ 10 zile de cand ne-am intors in tara.

Cum aflam costul suplimentar/minute/SMS-uri ramase prin serviciul Cost Control – Vodafone/Telekom/Digi/Orange

2. Telekom

1515. Trimitem SMS fara continut la acest numar urmand sa primim un raspuns de forma: “La 26.12.2017 ora 09:00 mai aveati disponibil:
Min.nationale/international:xxx:xx
Min.Telekom Romania Mobil:xxx:xx
SMS nationale: xx
SMS Telekom Romania Mobil: xxx
kB:xxxxx
Cost apeluri:xx.xx euro
Serviciu cu caracter orientativ”

*151# (USSD) – Serviciul Cost Control disponibil prin USSD (MMI).

MyAccount – Putem face interogarea serviciului online prin contul MyAccount.

1234 – Apelam acest numar sic and auzim robotul apasam tasta 1 pentru limba romana – tasta 1 pentru confirmarea sau amanarea platii si alte detalii legate de factura si costuri – tasta 4 pentru serviciul Cost Control

Serviciul Info Cost este disponibil la Telekom dupa emiterea primei facturi si nu este disponibil in Roaming.

3. Vodafone

*123# (USSD) – Apelam acest numar urmand sa avem afisate pe ecran informatiile necesare despre Cost Control.

MyVodafone – Din aplicatia MyVodafone accesam sectiunea Cost Control. Traficul de internet efectuat pentru aplicatia MyVodafone este gratuit.

La Vodafone serviciul cost control poate fi verificat in roaming apeland numarul *123# si este disponibil in urmatoarele tari: Albania ,Bahrain, Bulgaria, Cehia, Croatia, Franta, Germania, Grecia, Insulele Maldive, Irlanda, Israel, Italia, Marea Britanie, Mauritius, Olanda, Polonia, Portugalia, Rusia, Singapore, SUA, Tadjikistan, Tailanda, Turcia, Ungaria.

In restul tarilor care nu sunt mentionate mai sus, serviciul cost control este disponibil in roaming doar prin platforma MyVodafone insa nu se actualizeaza zilnic (se actualieaza mai greu din cauza ca Vodafone trebuie sa colecteze informatiile necesare de la retelele partenere).

Cum aflam costul suplimentar/minute/SMS-uri ramase prin serviciul Cost Control – Vodafone/Telekom/Digi/Orange.

4. Orange

415 – Apelam sau trimitem SMS gol la acest numar de pe abonament pentru a afla informatii despre serviciul Cronos/Cost Control urmand sa primim date despre numarul minutelor, SMS-urilor/MMS-urilor in retea/nationale disponibile, minutele in roaming/international, traficul de internet mobil ramas, costul suplimentar si optiunile active.

*115# – Serviciul Cronos (Cost Control) disponibil prin USSD pentru abonament.
333 – Apelam numarul 333 pentru serviciul Info Credit, urmand sa primim informatii despre valoarea creditului, data de expirare a creditului si perioadata de gratie a cartelei SIM, traficul de internet mobil ramas.
*133# – Serviciul Info Credit disponibil prin USSD pentru cartelele prepay.
7741 – Apelam gratuit acest numar destinat persoanelor cu dizabilitati vizuale.

MyOrange – Putem verifica serviciul Cronos si online, cream un cont pe MyOrange (pe site-ul Orange sau descarcand aplicatia MyOrange), ne logam iar in sectiunea Consum si Facturi – Cronos – putem vedea aceste informatii.

In Roaming, serviciul Cost Control este disponibil la Orange apeland *115# in caz ca detinem un abonament sau *133# in caz ca detinem o cartel prepaid.

La Orange serviciul cost control se actualizeaza de 3 ori pe zi iar informatiile colectate sunt valabile pana la ora afisata in mesaj.

5. Akta

2800 – in reteaua Akta, serviciul Info Credit se poate verifica trimitand un SMS gratuit la numarul 2800.

Serviciul Cost Control/ Cronos/ Info Cost/ Info Credit, in functie de cum il descrie fiecare operator este un serviciu foarte util pe care ar trebui sa il cunoasca oricine, pentru o buna administrare a costurilor de pe abonament/cartela prepay.

6. Digi Mobil Italia

*146# – Serviciul Consulta Credit poate fi accesat printr-un apel la acest numar, serviciul este USSD;

4070 – Apel gratuit din reteaua Digi Mobil Italia;

Mio Conto Digi – Serviciul Consulta Credit este disponibil logandu-ne in contul Digi Mobil Italia pe site-ul oficial;

7. Digi Mobil Spania

*130# – Serviciul Cost Control se poate verifica apeland acest numar;

Mi Cuenta Digi – Costul suplimentar si informatiile cost control pot fi verificate si din platforma contului nostru Digi Mobil Spania.

8. UPC

1919 – Surprinzator, UPC are serviciu cost control pentru telefonie fixa, astfel incat putem apela numarul 1919 iar robotul o sa ne comunice costul suplimentar;

9. Lycamobile

In reteaua Lyca putem interoga serviciul cost control prin una din urmatoarele modalitati:

  • formam *131# urmat de tasta de apel urmand sa fie afisate informatiile pe ecran;
  • apelam numarul 555 si urmam instructiunile;
  • apelam +40377881276;

Cum aflam costul suplimentar/minute/SMS-uri ramase prin serviciul Cost Control – Vodafone/Telekom/Digi/Orange

Acest serviciu poate avea intarzieri deseori insa in cazul in care aveti orice problema, lasati un comentariu.

Reincarca online cartela Telekom AICI si beneficiezi de bonus disponibil exclusiv online.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

191 COMENTARII

    • In reteaua Digi serviciul cost control se poate interoga prin una din urmatoarele modalitati:
      -mesaj la numarul 700;
      -apel la *111#;
      -crearea unui cont pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contul Meu – ne logam si putem afla serviciul cost control;

    • Buna ziua,
      In reteaua Digi serviciul cost control se poate interoga prin una din urmatoarele modalitati:
      -mesaj la numarul 700;
      -apel la *111#;
      -crearea unui cont pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contul Meu – ne logam si putem afla serviciul cost control;

    • Buna ziua,
      In reteaua Digi verificarea costului suplimentar in roaming nu este posibila. Verificarea corecta a costului se va face la cateva zile dupa ce a revenit pe teritoriul Romaniei.

        • In mod normal, daca este efectuat un trafic mai mare de 50 euro ar trebui ca serviciul roaming sa fie restrictionat. Insa nu garantez ca se intampla acest lucru de fiecare data. Costurile in roaming sunt disponibile pe site-ul Digi si fiecare abonat se presupune ca isi poate estima cat consuma, pentru a nu avea surprize. Daca doriti, va pot ajuta cu costurile in roaming, in functie de tara in care foloseste serviciile Digi.

    • In reteaua Digi serviciul cost control se poate interoga prin una din urmatoarele modalitati:
      -mesaj la numarul 700;
      -apel la *111#;
      -crearea unui cont pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contul Meu – ne logam si putem afla serviciul cost control;

    • Buna ziua,
      Pentru a consulta serviciul cost control pe o cartela Lycamobile Franta aveti urmatoarele modalitati:

      -Formati *131#, apasati trimitere si costul va fi afisat pe ecran.
      -Apelati 321 si ascultati robotul.
      -Pentru a verifica serviciul cost control din alta tara, apelati +33751000321.

    • In reteaua Digi serviciul cost control se poate interoga prin una din urmatoarele modalitati:
      -mesaj la numarul 700;
      -apel la *111#;
      -crearea unui cont pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contul Meu – ne logam si putem afla serviciul cost control;

    • In reteaua Digi serviciul cost control se poate interoga prin una din urmatoarele modalitati:
      -mesaj la numarul 700;
      -apel la *111#;
      -crearea unui cont pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contul Meu – ne logam si putem afla serviciul cost control;

  1. Cum pot afla cate minute sau net mai am disponibil ca sa nu ma trezesc ca trebuie sa platesc mai mult si cat e abonamentul pe luna?eu am 3 abonamente pe mobil ?

        • Putem interoga serviciul cost control prin una din urmatoarele modalitati in reteaua Telekom:

          1515. Trimitem SMS fara continut la acest numar urmand sa primim un raspuns de forma: “La 26.12.2017 ora 09:00 mai aveati disponibil:
          Min.nationale/international:xxx:xx
          Min.Telekom Romania Mobil:xxx:xx
          SMS nationale: xx
          SMS Telekom Romania Mobil: xxx
          kB:xxxxx
          Cost apeluri:xx.xx euro
          Serviciu cu caracter orientativ”

          *151# (USSD) – Serviciul Cost Control disponibil prin USSD (MMI).

          MyAccount – Putem face interogarea serviciului online prin contul MyAccount.

          1234 – Apelam acest numar sic and auzim robotul apasam tasta 1 pentru limba romana – tasta 1 pentru confirmarea sau amanarea platii si alte detalii legate de factura si costuri – tasta 4 pentru serviciul Cost Control

    • Serviciul cost control nu se poate verifica in afara tarii in roaming iar factura o puteti verifica online pe site-ul Digi Romania creandu-va un cont sau sunand la serviciul de relatii cu clientii Digi.

    • Buna ziua,
      Pentru verificarea serviciului Cost Control in reteaua Digi puteti trimite un mesaj la numarul 700 sau sa formati numarul *111# si sa urmati pasii necesari, detalii gasiti in articol.

  2. Bună ziua as vrea sa știu dc mai făcut cost suplimentar dacă pe contract scrie ca pot sa sun îmi Germania pe orge număr
    Și mie îmi pune cost și la și la soră-mea nu ii pune cost

  3. Buna dimineața. Am o problema cu taxarea abonamentului respectiv am venit in Anglia pe data de 15 Ianuarie cu INFO cost Pana la data 2019-01-17 00:00 ati consumat 144 min nationale, 0 min internationale si 7886 MB. Valoarea estimata de Pana la data 2019-01-27 15:00 ati consumat 144 min nationale, 0 min internationale si 7955 MB. Valoarea estimata de plata 23.19 EUR fara TVA.plata 0.75 EUR fara TVA. apoi am verificat din nou INFO cost pe data de și cred ca sistemul dumneavoastră m-a taxat ca fiind toată luna Ianuarie in Anglia având o suma mai mare de plata decât cea corecta va rog respectuos sa verificați ce sa întâmplat . Mulțumesc

    • Buna dimineata,
      La ce operator sunteti abonat? Serviciul cost control nu functioneaza in roaming pentru majoritatea operatorilor, asta deoarece dureaza mai mult timp pana ca operatorii parteneri a caror retea o folositi in afara tarii sa trimita datele despre cost catre operatorul dvs. Costul corect este cel afisat in tara la cateva zile dupa ce v-ati intors.

        • In reteaua Digi puteti afla datele mobile consumate prin una din urmatoarele modalitati:

          700 – Trimitem SMS gol la acest numar (sau SMS cu un caracter pentru telefoanele cu Android care nu permit mesaj gol) pentru a afla numarul de minute nationale si international consumate si traficul, traficul de internet si costul suplimentar efectuat. Numarul este disponibil pentru persoane fizice iar tariful este normal (daca avem SMS-uri nelimitate in retea, este gratuit). SMS-ul primit raspuns are urmatorul continut: “Pana la data 2017-12-26 09:00 ati consumat x min nationale, x min international si xxx MB. Valoarea estimata de plata x.xx EUR fara TVA”.
          *111# (USSD) – Apelam numarul scurt *111# – selectam optiunea 1 Contul Meu – 5 Cost Control – urmand sa avem afisate informatiile necesare.

          DigiCare – Putem verifica serviciul Cost Control accesand Administrare Servicii – Digi Mobil – Cost Control – Detalii

    • Nu stiu daca se aplica si cartelelor Lycamobile Germania, insa pentru cele din Romania serviciul cost control poate fi interogat prin urmatoarele modalitati (poate este valabil si pentru cartelele din Germania):

      -formam *131# urmat de tasta de apel urmand sa fie afisate informatiile pe ecran;
      -apelam numarul 555 si urmam instructiunile;

    • In reteaua Digi modalitatile de interogare serviciu cost control sunt:
      700 – Trimitem SMS gol la acest numar (sau SMS cu un caracter pentru telefoanele cu Android care nu permit mesaj gol) pentru a afla numarul de minute nationale si international consumate si traficul, traficul de internet si costul suplimentar efectuat. Numarul este disponibil pentru persoane fizice iar tariful este normal (daca avem SMS-uri nelimitate in retea, este gratuit). SMS-ul primit raspuns are urmatorul continut: “Pana la data 2017-12-26 09:00 ati consumat x min nationale, x min international si xxx MB. Valoarea estimata de plata x.xx EUR fara TVA”.
      *111# (USSD) – Apelam numarul scurt *111# – selectam optiunea 1 Contul Meu – 5 Cost Control – urmand sa avem afisate informatiile necesare.

      DigiCare – Putem verifica serviciul Cost Control accesand Administrare Servicii – Digi Mobil – Cost Control – Detalii

    • In reteaua Lyca putem interoga serviciul cost control prin una din urmatoarele modalitati:

      formam *131# urmat de tasta de apel urmand sa fie afisate informatiile pe ecran;
      apelam numarul 555 si urmam instructiunile;
      apelam +40377881276;

    • Poti verifica serviciul cost control la Orange prin una din urmatoarele modalitati:
      415 – Apelam sau trimitem SMS gol la acest numar de pe abonament pentru a afla informatii despre serviciul Cronos/Cost Control urmand sa primim date despre numarul minutelor, SMS-urilor/MMS-urilor in retea/nationale disponibile, minutele in roaming/international, traficul de internet mobil ramas, costul suplimentar si optiunile active.

      *115# – Serviciul Cronos (Cost Control) disponibil prin USSD pentru abonament.
      333 – Apelam numarul 333 pentru serviciul Info Credit, urmand sa primim informatii despre valoarea creditului, data de expirare a creditului si perioadata de gratie a cartelei SIM, traficul de internet mobil ramas.
      *133# – Serviciul Info Credit disponibil prin USSD pentru cartelele prepay.
      7741 – Apelam gratuit acest numar destinat persoanelor cu dizabilitati vizuale.

      MyOrange – Putem verifica serviciul Cronos si online, cream un cont pe MyOrange (pe site-ul Orange sau descarcand aplicatia MyOrange), ne logam iar in sectiunea Consum si Facturi – Cronos – putem vedea aceste informatii.

    • Buna ziua,
      Puteti sa verificati serviciul cost control prin una din urmatoarele optiuni, in afara de SMS:
      Va creati un cont pe site-ul Digi Romania si va logati. Contul il puteti folosi si pe aplicatia de mobil Digi Romania (fosta aplicatie MyDigi);
      Va instalati aplicatia Digi Oriunde si va activati contul;

    • In acest moment este o problema generala care afecteaza serviciul cost control in reteaua Digi Mobil, cei de la Digi stiu de aceasta problema si lucreaza pentru remediere.

    • Serviciul cost control in reteaua Telekom nu este disponibil in roaming, o sa fie disponibil cand o sa va intoarceti pe teritoriul Romaniei insa sa aveti rabdare cateva ore, chiar 1-2 zile, deoarece daca ati facut cost suplimentar pe retelele unor parteneri, dureaza mai mult pana se actualizeaza in baza de date Telekom.

  4. Folosesc cartela prepay pe care o reîncarc periodic numar 077****** .
    Nu reușesc sa verific ce suma am in cont .As dori sa pot efectua operațiunile de încărcare si verificare on line.
    Puteți sa-mi ajutați ?

      • Pai tocmai asta am vrut-sa creez un cont pe site.Cum am mai menționat ,eu folosesc cartela prepay.In procesul de creare a contului mi se cere număr de contract,număr de factura. Nu am așa ceva.Deci nu pot creea cont ?

        • Aveti dreptate, nu am fost atent la partea cu cartela prepay, nu puteti sa va creati un cont cu cartela prepay. Insa, puteti sa reincarcati online si fara cont.
          Insa, puteti sa verificati serviciul cost control prin mesaj la numarul 700.

  5. Buna Ziua,
    Am o cartela cumparata si vreau sa afl mai multe informatii despre credit si internet, exista vreo aplicatie cum au vodafon orange ,nu stiu numarul cartela este cumparata mai nou

    • Astazi nu mi-a mers nici mie ceea ce inseamna ca a fost o problema generala cu serviciul Cost Control la Digi, insa acum vad ca functioneaza.
      Incearca din nou si daca tot nu functioneaza, contacteaza serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil pentru a face o sesizare.

    • Desfasuratorul pe o cartela prepay se poate vizualiza creandu-va un cont pe site-ul Orange in sectiunea MyOrange si logandu-va acolo sau puteti solicita desfasuratorul listat intr-un shop Orange.

    • Salut Robert,
      Pentru a verifica serviciul cost control la Telekom ai urmatoarele modalitati:
      1. Mesaj gol la 1515.
      2. Formezi numarul *151#.
      3. Suni la 1234.
      4. Creezi un cont pe Telekom MyAccount, te loghezi si verifici costul.

  6. Buna ziua!
    Locuiesc in Carei, am contract cu dumneavoastra la adresa urmatoare :Calea Armatei Romane, ap. *.Eu momentan sunt plecata din tara si as dori sa fiu informata cat Internet a fost utilizat din luna februarie pana in prezent!

    • Pentru a afla costul suplimentar in reteaua Telekom aveti urmatoarele variante:

      1. Trimiteti SMS fara continut la 1515,
      2. Sunati la *151#.
      3. Sunati la 1234 si urmatii pasii necesari.
      4. Va creati un cont pe site-ul Telekom, va logati si il verificati acolo.

  7. Nu am depășit minutele din abonament și totuși apare un cost suplimentar de 0,86 euro.Vă rog, puteți să-mi spuneți de ce?

    • Costul suplimentar apare dupa ce ati consultat serviciul cost control sau apare pe factura?
      Detalierea costului suplimentar (trafic telefonie, trafic de date) o veti putea face doar dupa ce este emisa factura, costul suplimentar rezultat din costul control este estimativ si nu poate fi verificat acum decat la emiterea facturii.

    • Buna seara,
      Serviciul info cost (cost control) nu functioneaza in roaming. Va recomand sa il verificati cand va intoarceti in tara, preferabil la cateva zile dupa ce v-ati intors pentru a avea valori corecte.

  8. Buna ziua,
    Pai am vb cu mătușa mea din Grecia și am făcut cost suplimentar cum pot sa sterg acest cost și de pe factura și pe telefon?
    Mă puteți ajuta?

    • Buna seara,
      Serviciul cost control functioneaza in roaming doar online, insa nu este afisat corect deoarece traficul de voce si date se inregistreaza pe retelele partenerilor Digi din tara in care va aflati iar acestia nu trimit aceste date celor de la Digi in timp real, dureaza cateva zile actualizarea costului.

    • Ce operator de telefonie mobila folositi? Aveti cartela preplatita sau abonament?
      In articol (mai sus) aveti informatiile de care aveti nevoie pentru a afla costul suplimentar/creditul ramas/minutele si SMS-urile ramase/traficul de internet ramas.

      Daca aveti neclaritati, puteti sa-mi lasati un comentariu.

  9. Buna ziua, am primit astazi un abonament digi acasa (a venit un agent de teren) am semnat actele si telefonul functioneaza sa primesc si sa dau apeluri. Problema mea este ca atunci cand trimit mesaj la 700,nu imi afiseaza costul suplimentar, minutele, etc.
    Am incercat si sa sun la *111# sa incerc de acolo dar la fel am probleme.

    • Buna ziua,
      Motivul pentru care nu iti functioneaza serviciul cost control este ca acea cartela este nou activata, dureaza putin pana se actualizeaza la ei in sistem. Mai incearca zilele urmatoare si ar trebui ca problema sa se rezolve.

  10. Avem in familie 4 telefoane Digi si 3 din ele sunt folosite,cand dau mesaj la 700 primesc inapoi mesaj ca am cost suplimentar 5 euro desi eu nu vorbesc decat in reteaua RDS unde am minute.de ce imi arata cost eronat la cost control?

    • Probabil abonamentele pe care le ai in familie sunt Digi Mobil Share, asta inseamna ca aceste abonamente (probabil toate) au contorizat acelasi cost control, de aici si denumirea Share. Deci, daca vei interoga serviciul cost control de pe oricare din aceste abonamente in Share, vei avea un singur cost suplimentar afisat.