Cum anunt deranjamente prin sesizari la Focus Sat cand nu functioneaza televiziunea?

Focus Sat este un furnizor de televiziune prin satelit (DTH) iar in acest articol vom detalia modalitatile prin care putem contacta serviciul de relatii cu clientii Focus Sat pentru a anunta un deranjament, pentru a sesiza o problema sau pentru a solicita informatii. Cele mai frecvente situatii in care dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Focus Sat pentru a sesiza o problema sunt cand avem lipsa semnal la antena satelit sau un semnal foarte slab si cand nu receptionam anumite programe.

De asemenea, putem avea nevoie sa stim cum sa ii contactam pe cei de la Focus Sat cand avem nelamuriri despre optiunile focus sat sau despre grila de programe.
Cum putem contacta un instalator Focus Sat?

Focus Sat lucreaza cu foarte multi contractori iar in cazul in care dorim sa aflam cum putem contacta instalatorul de pe raza unui judet, lasati un comentariu urmand sa va recomandam noi compania pe care sa o contactati si sa va oferim date de contact. De obicei, sunt mai multe firme care sunt disponibile pe raza unui judet pentru serviciul de televiziune Focus Sat, ramane la latitudinea noastra pe cine dorim sa contactam.
Putem contacta o echipa de instalare Focus Sat pentru receptoare, cartele Focus Sat, vouchere sau PIN-uri de reincarcare. Modalitatile prin care putem contacta serviciul de dispecerat Focus Sat pentru a sesiza o problema sau pentru a primi o informatie sunt:

  1. 0214067220. Putem suna la acest numar de telefon de luni pana vineri intre 08:00 – 21:00 iar sambata si duminica intre 10:00 – 20:00;
  2. E-mail – contact @ focussat.ro. Putem trimite un mail cu solicitarea noastra la aceasta adresa;
  3. Facebook. La fel ca toti furnizorii mari de telecomunicatii, putem adresa o intrebare si pe pagina oficiala de Facebook Focus Sat;
  4. Online – focussat.ro. Putem deschide un tichet la compania Focus Sat direct online pe site-ul oficial completand formularul disponibil de contact;

Cum anunt deranjamente prin sesizari la Focus Sat cand nu functioneaza televiziunea?
Putem folosi modalitatile de contact de mai sus nu numai pentru a sesiza o problema de nefunctionare dar si pentru a deveni un client al serviciului tv Focus Sat.

Focus Sat este prima companie care a furnizat serviciul de televiziune prin satelit (DTH) in Romania, este pacat ca in ultima perioada a inceput sa piarda clienti, exista zvonuri si privind o posibila preluare a acestei companii de catre unul din granzii din Romania (later update: Focus Sat a fost achizitionat de grupul M7). Daca vom obtine informatii concrete despre aceste potentiale negocieri, vom publica aici. In prezent, Focus Sat are aproximativ 350 000 de abonati si se diferentiaza de alti operatori prin posibilitatea de a nu semna un contract, serviciul de televiziune fiind furnizat pe baza activarii cartelei.

Daca doriti informatii despre Focus Sat sau aveti o anumita problema, lasati un comentariu si vom incerca sa va ajutam.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

344 COMENTARII

  1. Bună ziua am și eu o problema cu tv. Am semnal 90%dar de doua zile mi-au dispărut din grila de programe marea majoritate de programe, am rămas cu 15 programe. Ce se poate face în acest caz

  2. Locuiesc in ITALIA am un decoder cumparat din Rom de 9 ani. Plata o fac la un magazin romanesc in ilalia. Miau disparut din lista multe canalele pare eu le vedeam. Nu pot Lua legatura cu dmnv. Linia e mereu ocupata. Cum pot vedea toate canalele care sa-u cancelat? Daca trebuie sa schimb decoderu ori scheda. Va Multumesc daca imi raspundeti Ma cheama **** Lidia va dau si nr de scheda. *****

    • Nu le mai puteți vedea pentru că le-au scos,in special cele de la prima tv și cele de sport. Ba chiar mai mult,acum ProTv HD nu are sonor. Trebuie căutat alt furnizor de televiziune prin satelit,pentru ca sunt mai ieftini și au mai multe canale. Nu se mai merită. Și eu sunt cu ei de foarte mult timp. Sâmbăta expira ultima luna plătită și mă gândesc sa trec la alt furnizor sau sa optez pentru cea online de RIP IPTV care oferă foarte multe canale și foarte multe filme noi traduse in română. Eu as spune să renunțați la Focus Sat. Cel mai ieftin pachet este mai scump decât cel complet de la Digi,de exemplu. O seara buna!

  3. Buna ziua, astazi 30 dec. 2022, ora 14.33

    Ieri la ora 19.30 a disparut imagine si sunetul. Am incercat alte canale si apoi am repornit totul. Am scos toate firele si le-am introdus din nou. A aparut una din fotografiile frumoase de inceput si apoi mesajul ” Neprogramat”. Am incercat sa reprogramez, dar cautarea automata n-a gasit nici un program, puterea era 0 mereu, ca si calitatea.
    La un moment dat a aparut pe centru o imagine corecta cu semnal audio bun, dar mica.
    Am incercat sa reiau, dar apare mereu neprogramat.

    • Salut Alex 1. Noi nu suntem Focus Sat. Poti avea minim 3 probleme. 1 Poti avea problema cu cablul dintre LNB si receptor ( la mufe). 2 Poate ca LNB-ul s-a deplasat sau s-a defectat ( atunci trebuie schimbat) 3 Antena poate fi deplasata. Insa eu cred ca ai probleme cu cablul dintre tv si LNB pentru ca ai spus ca a revenit imaginea la un moment dat.Suna la Relatii Clientii la nr 021 406 7220.

  4. Buna dimineata sunt din Tulcea sat Sarinasuf am încărcat pe data de 27.10 2022 cu obtiunea focus sat aces plus a costat 150 ron si nu vede decât 2 programe înainte cumpărăm pe 3 luni pachet familia si vedea toate ce sa facem e singura la tara vă rog frumos sa trimiteți pe cineva acolo la adresa oraș Tulcea sat Sarinasuf strada ******* nr * codul smart al ei este *******

  5. Buna ziua. Nu am incarcat de o perioada de timp ptr. ca am fost plecata di tara. Acum am incarcat dar nu am semnal.As vrea sa stiu daca a fost dezactivata cartela si ce se poate face. Multumesc.

    • Buna ziua. Lipsa semnalului nu are treaba cu cartela din receptor. 3 cauze pot duce la lipsa semnalului . 1 Antena deplasata. 2 LNB defect / deplasat. 3 Cablul de la LNB/ tv deteriorat. Chemati un tehnician sa va verifice instalatia de satelit. Daca nu aveti un tehnician sunati la Relatii Clientii ca va trimit ei. 021 406 7220.

    • Verificati cablul dintre LNB si receptor ( mufele in special ) Sau schimbati cablul HDMI sau SCART dintre tv si receptor. Daca verificarile nu dau rezultat sunati la Relatii Clientii 021 406 7220 daca antena este instalata in tara. Daca instalatia de satelit este instalata in afara chemati un tehnician.

  6. Buna ziua,am cumparat 2 decodoare de la dvs, numai functioneaza, am cumparat un decodor universal din Italia ,cartela fiind in Italia, abonamentul este de peste 10 ani la dvs…cum dureaza foarte mult si nu am posibilitate pt moment de a schimba de la dvs, am fost nevoita sa cumpar de aici ..rugamintea mea este de a asocia cartela la decodorul de acum ..am tot incercat la toate nr dvs de contact pt a rezolva situatia…ca si raspuns nici un fel de ajutor…as dori sa reusesc sa rezolv aceasta problema…multumesc…

  7. Am fost plecată 2 zile de acasă și îmi mergea tv-ul. Când m-am reîntors , n-a mai mers , îmi apare „nici un semnal” și pe orice canal aș schimba îmi scrie ” INVALID” .
    Ce să fac , unde ar fi problema ? Da-ți-mi un sfat vă rog ..
    Am sunat la relații cu clienți și mi-au spus că îmi trimite un echipaj de 3 zile ,dar n-a mai venit nimeni .Astăzi când am sunat mi-a dat un nr de telefon de la deranjamente dar domnul îmi dă ocupat ..
    Menționez că , cartela este încă încărcată

  8. Cum pot contacta compania focus sat pt.deranjamente la televiziune.Am incercat timp de 3 zile sa sun la nr.de tel.afisat pe site dar degeaba.Nu raspunde nimeni.In asemenea situatie ma vad nevoit sa renunt la serviciile focus.

    • Cei de la Focus Sat raspund la acel nr de telefon intr-un interval de timp de luni pana vineri 08-21 si sambata si duminica 10-20. Incercati online la contact @ focussat .ro pe Facebook Focus Sat Romania. Pe Focus Sat . ro completati acel formular.

  9. SUNT ABONAT DE ANI , AM ACHITAT 1, 2,6 LUNI ÎNAINTE
    DE TERMEN ! ÎN 18 IULIE 2021, AM ACHITAT 38 LEI
    PENTRU LUNA AUGUST ,IAR ÎN DATA DE 23 AM CERUT
    ÎNTRERUPEREA FURNIZĂRI ÎNTRU CÂT SUNT PLECAT DIN ȚARĂ . MI SA RĂSPUNS SEC , NU SE POATE ! DAR DACĂ NU PLĂTEAM ÎN AVANS , CE SE ÎNTÂMPLA ?????
    DEZAMĂGIRE ! CÂND REVIN CAUT ALT DISTRIBUITOR TV !

  10. Bună ziua! Să vă fie rușine, a fost anunțat un deranjament TV de luni și nici acuma nu a venit nimeni să remedieze problema, este o femeie de 74 de ani și este singură să veniți să vă luați echipamentul! Să vă fie rusuneee!

  11. Bună seara. Azi na a fost semnal la tv. De la 11.nici PNA acu la ora 23, nu e semnal deloc
    Arata lipsa semnal. Total. Ce trebuie sa facem. Am sunat la focus dar nam putut întra în legătură cu operatorii.. Suntem de la un canton silvic, cujba, Tacuta. Vaslui. Fam Panainte.

  12. Am incarcat cartela pe data de 20 mai,dupa doua sapt neavand semnal,crezand ca a expirat termenul am incarcat tot pentru p luna!Astazi neavad semnal .am incarcat iarasi!Imi puteti spune pana pe ce data am cartela valabila?Multumesc!

    • Daca receptorul este al celor de la Focus Sat sunati la Relatii Clientii sa il schimbe. Daca receptorul este al dvs ori il reparati ori va cumparati alt receptor.

    • A disparut de tot din grila? Ce mesaj aveti pe ecran? Dati cautare totala la toata grila Revenire la Setarile Fabricantului, inchideti receptorul 2-3 minute dupa il redeschideti si vedeti daca a reaparut Kanal D in grila sau sunati la Relatii Clientii. Mai sus in material gasiti nr de telefon

  13. Buna seara.
    Am o problema cu receptionarea programelor tv. De o jumatate de ora s-a intrerupt brusc imaginea si sunetul, iar pe ecran imi scrie „Semnal audio, video indisponibil”. Mentionez ca reancarcarea facuta este valabila pana in data de 9.04.2021.
    Dati-mi un sfat, ajutati-ma va rog sa-mi „recuperez” programele.
    Multumesc.

    • Verificati cablul HDMI sau Scart dintre tv si receptor sa fie bine introdus . Sau verificati mufele cablului dintre antena si receptor. Daca nu functioneaza sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare.. 021 406 7220

  14. Bună ziua vă rog să îmi blocați cardurile de focus ,de pentru ca nu le folosesc ieu si unul a luat foc și nici antena nu mai am cu respect sandor tg mureș județ mureș strada *

    • Noi nu suntem angajati Focus Sat.
      Trebuie sa faceti o sesizare catre ei pentru reinitializarea cartelei, puteti face si online, detalii gasiti in articol, mai sus.

  15. Ma lipsesc de serviciile lor e a doua oara cand pățesc așa .daca face si de craciun ca de 1 decembrie ma duc la alt furnizor.ma duc dinainte macar sa raspunda la un tel

  16. Acum o luna au avut aceleasi probleme tehnice, cartela sa facut 37 lei cu mult peste ceilalti furnizori de tv. pe satelit, nici macar bunul simt nu exista sa fie liniile telefonice deschise, daca se va continua asa o sa plece mare parte din clieni spre ceilalti furnizori, oricum le multumim ca de Ziua Nationala nu au avut multi romani acces la programe tv. cu toate ca au platit anticipat dreptul de vizionare a programelor.

    • Ai dreptate in ceea ce priveste problema generala de acum o luna si marirea pretului insa in ceea ce priveste liniile telefonice, nu functioneaza apelul deoarece sunt foarte multi care suna in acelasi timp iar ei cu siguranta au efectiv redus, fiind zi libera nationala. Nu este ceva planificat ci o problema tehnica neprevazuta.

  17. Va rugam sa remediați problema, chiar astăzi oameni buni!? Nu putem nici măcar sa va contactam, cu siguranță vom renunță la serviciile dumneavoastră,daca asa se continua.

    • Este o avarie generala Focus Sat care afecteaza o parte din clienti, efectul fiind cel descris de dvs.
      Fiind o problema generala, probabil cei de la Focus Sat lucreaza pentru remediere.
      Puteti face o sesizare prin una din metodele descrise mai sus, in articol, pentru a urgenta rezolvarea problemei.

    • Buna ziua,
      Este o avarie generala Focus Sat care afecteaza o parte din clienti, efectul fiind cel descris de dvs.
      Fiind o problema generala, probabil cei de la Focus Sat lucreaza pentru remediere.
      Puteti face o sesizare prin una din metodele descrise mai sus, in articol, pentru a urgenta rezolvarea problemei.

    • Se pare ca au o problema generala cei de la Focus Sat, cu siguranta se lucreaza pentru rezolvarea problemei insa puteti face o sesizare online catre ei, detalii mai sus in articol.

  18. Ce faceti oameni buni? Cartela este incarcata dar programele imi functioneaza 5 seconde. .apoi nimic..Pe orice Canal. .Se poate? Tocmai azi ?V-am apelat de N ori..Faceti ceva..ca de nu ..Va parasesc. ..

    • Se pare ca au o problema generala cei de la Focus Sat, cu siguranta se lucreaza pentru rezolvarea problemei insa puteti face o sesizare online catre ei, detalii mai sus in articol.

    • Faceti o sesizare la Focus Sat, din cate am inteles au o avarie majora, e posibil sa fiti afectat si dvs.
      De asemenea, asigurati-va ca nu v-a expirat pachetul.