Cum se instaleaza, configureaza si rezolva problemele privind Connect Box-ul UPC si modemul Wireless Cisco
UPC ofera in prezent serviciul de internet prin intermediul unui Connect Box sau a modemului Wireless Cisco EPC3925, vom detalia mai departe totul despre cum se instaleaza, configureaza si cum putem rezolva problemele ce apar la utilizarea acestor dispozitive.

Cum instalam, configuram si activam modemul wireless Cisco EPC3925?
Pentru configurarea modemului Cisco EPC3925, dupa ce am introdus cablurile, trebuie sa accesam interfata de administrare a modemului accesand IP-ul 192.168.1.1 (daca nu functioneaza cu acest IP, incercati 192.168.0.1 sau 192.168.100.1), la username si parola nu completam nimic si ne logam.
La Connection Mode trebuie sa fie selectat DHCP si bifam Enable pe Remote Management urmat de Save Settings.

Cum activam reteaua wifi pe modemul Cisco de la UPC?
In interfata de configurare a modemului Cisco selectam tab-ul Wireless – Radio Settings si bifam Enable pe Wireless Interface.

La Network Mode selectam B/G/N mixed si selectam Save Settings.
Pentru modificarea parolei pe care o utilizam la conectarea wifi selectam sectiunea Wireless Security – la Pre-Shared Key introducem noua parola urmat de Save Settings.

Modemul Cisco oferit de catre UPC este un modem cu foarte multe functii de securitate, posibilitatea conectarii prin VPN, restrictii de acces si multe altele.

Cum instalam, configuram si activam Connect Box-ul CH7465LG UPC?Modelul CH7465LG wireless este cel mai compact voice gateway eurodocsis 3.0 acesta avand un design modern si elegant.

Panoul frontal al Connect Box-ului contine urmatoarele butoane/indicatoare:

  • wifi – ledul wifi indica functionalitatea retelei wifi: rosu – reteaua wifi nu functioneaza; verde – reteaua wifi este functionala;
  • internet – ledul internet indica starea conexiunii de internet: verde – este conectat la internet; verde intermitent – se trimit/primesc date prin internet;
  • TEL – ledul nu clipeste: telefonia nu este conectata; verde: telefonul este conectat, activ si receptorul este pus in furca;
  • WPS – apasam butonul WPS pentru a ne conecta la reteaua wifi cu alte dispozitive compatibile WPS;
  • alimentare – alb intermitent: modemul porneste; alb: modemul este pornit;

In cazul in care Connect Box-ul nu a fost instalat de catre echipa de instalare UPC, acesta se instaleaza foarte usor, trebuie doar sa introducem cablul prin care ne conectam la reteaua UPC (cablul tras de afara), cablul de internet in unul din cele 4 porturi ale Connect Box-ului (celalalt capat il introducem in computer) si cablul de telefonie fixa, daca este cazul.

Pentru conectarea la internet trebuie sa ne asiguram ca avem configurate obtinerea IP-ului si a DNS-urilor in mod automat.

Cum se instaleaza, configureaza si rezolva problemele privind Connect Box-ul UPC si modemul Wireless Cisco

Pentru configurarea Connect Box-ului trebuie sa accesam IP-ul 192.168.0.1 in browser, introducem parola (se gaseste pe eticheta modemului) si dupa cateva next-uri suntem gata sa utilizam connect box-ul CH7465LG. Din acest moment putem utiliza serviciul de internet, cat si reteaua wifi, fara sa fie nevoie de alte optiuni.

Daca dorim modificarea anumitor setari wifi, putem accesa sectiunea Configure your wifi connection.

In sectiunea CH7465LG status overview putem afla informatii despre statusul conexiunii de internet, statusul retelei wifi (atat 2.4 GHz cat si 5 GHz), statusul telefoniei, dispozitivele conectate pe wifi cat si dispozitivele conectate prin ethernet (cablu).

Foarte interesant este faptul ca putem schimba singuri din interfata de administrare a modemului UPC modul echipamentului in modem sau router. Daca selectam router, putem utiliza echipamentul ca router, conectand mai multe PC-uri la el iar daca selectam modem folosim echipamentul ca bridge, astfel incat sa putem conecta un router/switch personal la el (daca avem un echipament personal mai performant si dorim sa-l utilizam). In reteaua RCS – RDS astfel de operatiuni se fac doar de catre suportul Digi.

Connect Box-ul UPC CH7465LG are si functii suplimentare precum:

  • Control Parental;
  • Wireless MAC filtering;
  • Guest network;
  • WPS;
  • IP and port filtering;
  • Port forwarding;
  • Port triggering;
  • DMZ;
  • Firewall settings;
  • Tool-uri troubleshooting (ping, traceroute, acces de la distanta);

Cum facem redirectionare port (port forwarding) pe connect box-ul UPC CH7465LG?
Selectam sectiunea Port Forwarding – Create a new rule – completam informatiile necesare (local IP, local start port, local end port, external start port, external end port, etc.) iar in pasul urmator vom putea vedea regulile create.

Connect Box-ul UPC CH7465LG este un modem complex, cu foarte multe functii disponibile, metode de troubleshooting si setari de securitate toate intr-un echipament modern si elegant.

Cele mai frecvente probleme care apar la modemurile Cisco EPC3925 si Connect Box-ul CH7465LG apar in urma unor caderi de curent sau probleme ale echipamentelor UPC de unde este tras cablul de internet, totodata majoritatea acestor probleme se rezolva cu repornirea echipamentului. Drept urmare, indiferent de problema avuta, incercati in primul rand o repornirea a echipamentului deoarece in majoritatea cazurilor problema este rezolvata.

De asemenea, daca pe langa modemul UPC mai folosim un router/switch personal, preferabil este sa incercam fara router-ul personal in caz de probleme pentru a vedea daca problema este aceeasi, in felul acesta eliminam posibilitatea de a fi o problema din cauza routerului personal.

In caz ca nu avem deloc conectivitate la internet, avem X rosu pe placa de retea sau ledurile modemului sunt oprite, trebuie sa verificam toate cablurile (inclusiv pe cele de alimentare in caz ca ledurile modemului sunt oprite) pentru a exclude posibilitatea de a fi scos un cablu din modem/computer/priza.

Cum se instaleaza, configureaza si rezolva problemele privind Connect Box-ul UPC si modemul Wireless Cisco

In caz ca avem viteza redusa la serviciul de internet, primul pas este sa dezactivam toate aplicatiile care folosesc internet, toate programele antivirus/firewall si sa incercam un test de viteza (pe platformele Netograf sau Speedtest) pentru a afla viteza reala a serviciului de internet. In plus, pentru viteza prin wireless trebuie sa fim constienti ca aceasta este mult mai redusa decat cea prin cablu, fiind mai instabila si depinzand de mult mai multi factori decat conexiunea de internet prin cablu.

Daca doriti informatii suplimentare sau aveti probleme cu connect box-ul UPC sau modemul wireless Cisco, lasati un comentariu.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

204 COMENTARII

  1. Bună ziua! Am o problema la Connect box-ul de la UPC, și anume că il pornesc si functioneaza 7 minute, iar apoi se aprinde led-ul roșu, și nu mai functioneaza. Ce as putea sa fac?

    • Buna ziua,
      Cred ca e defect echipamentul, posibil sa fie o problema cu sursa.
      Sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 si faceti o sesizare sa vina o echipa service.

  2. Buna ziua. Am renovat apartamentul, iar acum cand conectez inapoi cablul la Connectbox de la upc, este aprins cu verde semnul wifi si semnul dedesubt cu 2 sageti. Mi se conecteaza telefonul la wifi dar nu am internet. Am incercat toate variantele posibile de reset si cablu, etc. Ce pot sa ii mai fac ?

  3. Va salut,

    Recent m-am mutat intr-un imobil nou iar pentru a mai scapa din fire, am achizitionat o placa de retea wireless D-Link DWA-582 pentru Desktop-ul meu. Am instalat-o in port-ul PCI-e ramas liber de sub placa grafica si am conectat-o la UPC Connect-box-ul imobilului. Problema e ca nu prea mai sta conectat (prima saptamana a fost ok, de vreo saptamana incoace face figuri), odata la 2-3 minute exista drop-uri iar singura rezolvare pare a fi transferarea de la conexiunea 2.4 la 5 si inapoi. Momentan (si in general) ptr. a putea scrie acest commentariu, mi-am conectat telefonul mobil la reteaua Wifi a UPC Connect Box-ului iar separat am legat telefonul prin USB la Desktop iar de pe telefon am facut tethering la Internet (practic am transferat Wifi-ul primit pe telefon, catre PC). In acesta conditii nu imi pica niciodata, dar va dati seama ca viteza e deosebit de redusa (17-20mbps Download via speedtest). Nu reusesc sa inteleg care ar fi problema si implicit nici cum sa o rezolv. Momentan am pierdut aproape 200 lei pe o placa de retea care nu pare a ma ajuta prea mult. Tind sa mentionez ca setarile ptr. 2.4 sunt 20Mhz latime de banda si canal manual pe 1, 6 sau 11 (le-am incercat pe toate), iar pe 5 latimea de banda e 80Mhz (20/40/80Mhz defapt, deoarece Box-ul nu permite doar 80) si canalul manual intre 36-44 (mi-au spus niste baieti pe mygarage.ro -forumul PC Garage- ca acestea ar fi setarile indicate). Chiar si asa, netul pica constant. Aveti vreo idee ce ar putea cauza aceasta problema? Tin sa mentionez ca am sucit si PC-ul ptr. a nu avea alte interferente in apropiere (scaune, obiecte etc). El momentan sta sub o masa de sufragerie insa cu antenele de la placa de retea Wireless) catre locatia Routerului.

    Va multumesc.

    • Buna ziua,
      La ce distanta este PC-ul? Este in alta camera (trece prin mai multi pereti semnalul)?
      E ciudat ca se intampla pe ambele frecvente, cel putin pe 2.4 GHz ar trebui sa ramana stabila conexiunea, chiar daca viteza este mai mare.

      • Este in aceiasi camera, am o masa mare de sufragerie insa am facut-o birou, iar la 3-4m MAXIM este televizorul si mobila, in spatele carui televizor se afla UPC Box-ul. Prietena mi-a mai confirmat si ea ca ii merge greut uneori (din alta camera) insa eu stau constant cu Tethering-ul pornit iar asa nu pica niciodata. Pe placa de retea Wireless, povestea este alta. Chiar nu stiu, ma gandesc sa nu fie de la antenele avute. Ele stau practic in spatele PC-ului. Poate interfereaza ceva acolo. Ma gandesc sa cumpar unele cu fir care se pot monta in alta parte (ex: pe masa, indreptata direct spre Router), dar mi-e ca dau banii degeaba iarasi. Speram sa fie ceva din setari…

        • In locul dvs, as fi facut ceva sa maschez un cablu sa scap de problemele acestea, cablul e sfant. E posibil sa fie interferente, am avut aceeasi problema cu 2 kituri wireless, aveam interferente chiar si la jumatate de metru de PC.
          Probabil hotspotul foloseste un canal care nu are interferente, stiu ca sunt folosite de regula canale mai putin folosite pentru hotspot, am mai discutat cu cineva recent care avea o problema ciudata si s-a dovedit sa fie intr-un final din cauza canalului folosit, la fel ii functiona si lui corespunzator pe hotspot.
          Puteti testa o aplicatie pentru verificarea interferentelor din zona, gen Wifi Analyzer, sa vedeti ce canale sunt folosite.

  4. Buna ziua
    Sunt client UPC și am și eu o problema legata de Wi-fi.
    Nu știu dacă este din cauza rețelei sau din cauza aparaturii
    Avem instalat conect-box într-o cameră iar până în camera cealaltă adică o distanta de câțiva metri semnalul este foarte slab
    Ce ar trebui făcut?

    • Buna ziua,
      Reteaua wireless pe aceste echipamente oferite de furnizor este destul de slaba, aveti doua variante:
      Fie achizitionati un router pe care il conectati la Connect Box si activati wifi-ul pe routerul personal.
      Fie folositi in continuare reteaua wifi a Connect Box-ului insa instalati si un range extender pentru a extinde acoperirea. Evident, range extender-ul este mai ieftin ca un router.
      Chiar si cei de la UPC ofera un astfel de echipament pe care il numesc ei Wifi Booster.

  5. Bună ziua. Doresc să se deplaseze o echipă la domiciliu intrucat unul dintre porturile de la modem nu mai funcționează și semnalul la internet este slalb

  6. cu connect boxul cat si cu un alt router nu reusesc sa am o conexiune stabila pe banda de 5ghz cand intru in jocuri
    daca vine vorba de descarcat youtube etc totul merge perfect
    cand intru in orice joc fie de pe steam fie battle.net reteaua pica doar pe laptop si nu revine pana nu ies din jocul respectiv
    am incercat sa scap de problema prin achizitionarea unui router
    am un c6 1200 tplink
    connect boxul nu il tin in modul de router
    cat de cat ma descurc cu toate setarile ce pot fi facute dar nu reusesc sa imi dau seama care ar putea fi problema aici
    dar am reinstalat win de 2 ori azi
    si tot acelasi lucru
    versiuni diferite
    cu intel ac 9560 si 9462 am incercat
    sa fie oare ceva problema de provider

    • E posibil insa trebuie sa fie facute mai multe verificari. In timpul navigarii normale se deconecteaza conexiunea de internet? Sau doar in timpul jocurilor?

      • nu am probleme in rest
        fix in momentul in care deschid un joc pica reteaua si ramane asa pana il inchid
        in firewall au permisiuni
        si face asta doar pe reteaua de 5ghz asta ma frustreaza

          • Revenind la problema pe care am avut-o zilele astea – poate mai ajuti si pe altcineva in aceeasi situatie – Am gasit cea mai okay solutie care nu sacrifica din viteza conexiunii. Am conectat routerul de la provider (upc) care in prima faza si-a alocat un channel din rangeul 100 – 140; in cazul asta totul a mers struna. la un moment dat si-a selectat un channel pe care il folosea si tp-linkul (48 de exemplu) si a aparut iar problema.

  7. Buna
    Nu am internet constant de mai bine de 3/4 luni!
    Am obosit sa tot opresc conect box!
    am dat telefon si au zia ca sint ceva probpleme in zona si se rezolva…..cind?
    Ma vad nevoita sa nu achit factura si sa renunt la serviciile UPC.

    • Buna dimineata,
      Doar cei de la relatii cu clientii UPC va pot oferi un termen estimativ privind rezolvarea problemei tehnice. Insistati cu sesizarile la ei daca aveti nevoie urgent de internet.

  8. Buna ziua! Daca nu reusesc sa ma autentific pe interfata de administrare a ConnectBoxului cum ar trebui sa procedez? Intru cu IP ul 192.168.0.1 pun parola formata de 8 nr si zice ca nu i buna..

    • Buna ziua, daca nu functioneaza parola de pe Connect Box inseamna ca a fost schimbata, caz in care o cunoaste doar persoana care a schimbat-o. Altfel, in spatele echipamentului este o gaura unde scrie Reset, apasati butonul din acea gaura folosind o scobitoare, timp de 10 secunde si echipamentul se va reseta. Ulterior, veti putea folosi parola din 8 cifre de pe echipament.

      • Inca o intrebare 😁 am instalat o camera web prin intermediul unui telefon prin aplicatia Camon live streaming totul functioneaza bine daca atunci cand incerc sa ma conectez la ea folosesc acelasi wi fi.Doar ca atunci cand ma conectez de la alt wi fi aceasta nu mai functioneaza si am incercat sa fac functioneze cu port fortwarding doar ca nu reusesc. A ti putea sa ma ajutati daca se poate? Va rog frumos

        • Cat timp IP-ul public este dinamic, este necesar Dynamic DNS altfel degeaba faceti port forwarding. Digi ofera acest serviciu insa nu stiu daca si cei de la UPC, cel putin acum cativa ani stiam ca nu ofera. Va recomand sa luati legatura cu ei pentru a afla daca ofera DDNS, altfel va trebui sa cautati o alta solutie pentru DDNS (fie un router personal care sa aiba aceasta functie, fie cautati un serviciu DDNS online – gratuit sau cu plata – nu am testat niciunul pana in prezent avand in vedere ca sunt abonat Digi si am gratuit de la ei).

  9. Buna
    Nu am internet constant de mai bine de o luna!
    Am obosit sa tot opresc conect box!
    Ma vad nevoita sa nu achit factura si sa renunt la serviciile UPC.
    Mai am o sesizare, chiar a fost si un tehnician. Am pierdut prea mult datorita lipsei de semnal.

  10. Salut,

    Pe un connect box nou instalat de la UPC nu pot realiza o conexiune remote desktop. A intampinat cineva problema asta?

    Multumesc

    • Salut Catalin,
      Probabil portul 3389 nu este permis pe ConnectBox, acesta are o interfata de administrare pe care o accesezi si de acolo se fac toate setarile necesare. Insa, nu inteleg de ce vrei sa te conectezi la el prin RDP.

    • Buna seara,
      Inseamna ca sunteti conectata la reteaua de internet dar nu se face trafic. Ati incercat repornirea echipamentului UPC? Aveti si un router personal?

  11. Router-ul a fost conectat,in timp ce afară ploua cu descărcări electrice. După ce s-a oprit, routerul nu mai funcționa, chiar daca era alimentat.Am incercat să îi dau reset dar fără rezultat.

  12. Hey , am si eu o intrebare , tot incerc sa vad daca pot sa dau update la firmware si am vazut ca la multe routere merge sa dai update de pe site ul cu ip u l routerului (ex 192.168….) dar eu nu gasesc nimic relevant , asa ca vreau sa stiu daca este posibil , si daca este , cum?

  13. Buna ziua! Recent mi-am instalat si eu un Connect Box de la UPC, dar am o problema cu Wi-Fi. Uneori telefonul si tableta mea se deconecteaza de la retea cateva secunde apoi revine, dupa cateva minute iar se deconecteaza si tot asa. Pe laptop si pe un Smart TV insa nu am intampinat problema, pe acestea functioneaza corect Wi-Fi. In afara de parola retelei nu am facut modificari in Connect Box. Daca aveti vreo sugestie de rezolvare v-as fi recunoscator!

    • Buna ziua,
      Posibil sa inceapa sa faca probleme Connect Box-ul UPC cand sunt mai multe dispozitive conectate. Daca deconectati toate dispozitivele si incercati cu tableta, eventual in apropierea echipamentului, aveti aceleasi probleme?

      • Astazi am sa incerc si treaba asta, chiar nu m-am gandit sa nu pot tine macar 3 dispozitive conectate la retea continuu. Oricum, la retele Wi-Fi imi mai apar vreo 6 echipamente UPC de prin vecini si poate apar interferente sau ceva. Multumesc si am sa va las un raspuns dupa ce incerc metoda dvs.

        • Am aceeasi problema, chiar daca stau pe un singur dispozitiv tot asa se deconecteaza si iar revine, nu stiu daca ar trebui facute niste setari ceva in Connect Box pentru a rezolva, altfel cred ca o sa conectez tot ruterul meu vechi, pe acela nu aveam probleme.

          • Telefonul tatalui meu nu suporta 5GHz, iar al meu sta doar pe 5GHz conectat si imi face problema asta, am sa incerc mai degraba sa-i inchid conexiunea pe 5GHz si sa-l pun doar pe 2.4, incerc si asa.

  14. Bună ziua!
    Cum interzic accesul unui dispozitiv inteligent la rețeaua Wi-Fi a ConnectBox-ului cu ajutorul adresei MAC?
    Meniul de configurare din Advanced Settings – Wireless – Security mi se pare destul de ambiguu.
    Vă mulțumesc anticipat! Dan

    • Buna ziua,
      Din cate stiu, puteti sa filtrati conectarea la wireless in functie de MAC doar permitand MAC-urile dispozitivelor pe care le doriti conectate, orice altceva este respins. Nu puteti sa refuzati conectarea unui dispozitiv pe baza acelei adrese MAC.

      • Deci, dacă selectez Allow la Wireless MAC filtering, iar din lista MAC-urilor conectate adaug o adresă MAC în Wireless filter list, acestui din urmă MAC nu i se va permite conectarea, corect?

        • Buna ziua , am o problema , pe connect box imi apare becul de la wi fi verde pe cel de dat, cele doua sagetele ,verde intermitent iar cel de jos la fel verde intermitent , ce pot sa fac?

          • Buna ziua,
            Incercati repornirea echipamentului, daca tot nu functioneaza internetul atunci sunati la relatii cu clientii UPC si faceti o sesizare in acest sens.

  15. Toate instructiunile de folosire si refacere a legaturii prin internet sunt in alta limba de comunicare.
    Va rog solutionati aceasta situatie, in caz contrar sunt indreptatit sa ma adresez ANPC si altor institutii deoarece vorbiti si transmiteti in alta limba decat cea ROMANA

  16. Buna seara! Am de doua zile abonament la dumneavoastra so netuo nu imi merge deloc, persoana care mi-a instalat tv si net mi-a zis CA e o pb de moment si CA o sa mearga dar nu merge deloc, va rog daca e poate sa rezolvati! Va multumesc!

  17. Salut!
    am intalnit o situatie in care trebuie sa accesez din internet un echipament dintr-o retea locala folosind un anumit port. Spre exemplu 10001.
    In trecut foloseam un modem de la UPC si am facut port forwarding in routerul meu catre adresa fixa de IP din LAN.
    Totul a fost ok.
    Am schimbat tipul de abonament.
    Acum am acces la internet printr-un connect-box de la UPC.
    Am iesirea din Connect-box drept intrare in noul router personal.
    In router-ul personal am facut port forwarding (portul 10001) catre adresa din LAN.
    Nu pot accesa dispozitivuldin internet.
    Trebuie facut port forward si in Connect-box?
    In sectuinea de LAN a connect-box adresele sunt de la 192.168.0.1 la 192.168.0.9
    Routerul meu personal a primit adresa 192…..108 pentru sectiunea lui de WAN.
    Clasa de adrese din LAN-ul routerului personal este 192.168.44.0 la 192.168.128.
    Am citit pe net ca este posibil PORT FORWARD si din Connect-box.
    Cum ar trebui sa fac eu forward pentru a ajunge la dispozitiv (Ex. 192.168.44.22)
    EU am gandit asa:
    Connect box: – port forward 10001 la IP 192.168.0.108
    Router personal: – port forward 10001 la IP 192.168.44.22
    Ce opinie aveti?
    Intrebarea aceasta s-a nascut dupa ce am citit pe net ca port forward se face cu:
    local IP, local start port, local end port, external start port, external end port
    Nu inteleg de ce local start port si local end port.
    La fel si pentru external. De ce start si de ce end ?
    Cum sugerati sa fac aceste setari?

    • Salut Toma,
      Daca acel Connect Box este in modul bridge si folosesti un router personal atunci ar trebui sa fie suficient sa faci port forwarding pe routerul personal.
      IP-urile de pe LAN sunt cele din reteaua locala, pe cand IP-ul WAN este cel extern de obicei (cel extern este public, deci presupun ca nu ai IP din clasa privata 192.168.x.x/16). Cred ca functioneaza port forwarding si pe Connect Box chiar daca ai un router personal conectat, la Digi de exemplu se poate, din pacate nu am un Connect Box sa testez.
      Portul local este portul care iti trebuie sa-l accesezi pe echipamentul din reteaua locala, de exemplu daca ai un server acasa si il accesezi prin HTTPS atunci folosesti portul 443.
      Portul extern este portul pe care te vei conecta tu din exterior, acesta de regula trebuie sa fie un port mai mare, sa nu fie unul din porturile standard (exemplu: 10001 e ok).
      Ai start port si end port in cazul in care vrei folosesti mai multe porturi, un range de porturi, insa de regula e suficient sa pui la start si end acelasi port daca iti trebuie un singur port. Iti trebuie cel local 443, pui 443-443.
      Incearca in ambele moduri, atat pe router cat si pe Connect Box si vezi ce-ti functioneaza.

    • Salut,
      Ce model de Connect Box ai? Din cate imi amintesc, trebuie sa fie o optiune IPv6 care trebuie sa fie activa in interfata de administrare a Connect Box-ului.

  18. buna am un tp link ca router si doresc sa-l schimb pt ca nu mai functioneaza mia adus fratemiu un connect box din anglia doresc sa-l montez in locul acelui tp link precizez ca am fibra optica in casa
    am iesire la router din aparatura celor de la cablu multumesc anticipat

    • Buna Florina,
      Din cate stiu, aceste Connect Box-uri functioneaza doar in reteaua furnizorilor de la care sunt oferite, presupun ca acest echipament este de la Liberty Global UK si este configurat pentru reteaua lor, din cate stiu acest echipament nu functioneaza in reteaua UPC Romania.

        • Da, exact, deoarece echipamentul se configureaza in reteaua UPC si trebuie ca ei sa permita acest lucru, prefera sa nu o faca (nu numai ei, ci toti operatorii) deoarece folosesc doar echipamente testate de ei si pe care sunt siguri ca pot sa ofere suport tehnic.

  19. Am constatat cu neplăcere că pe conexiunea mea de wireless se conectează și alte persoane. Fie au spart parola routerului, fie cineva din familie a fost „inimă largă”, a dat-o și a ajuns în mâini nedorite.
    Cum pot s-o schimb?

    • Ce model de echipament aveti?
      Teoretic parametri de criptare sunt suficienti de puternici pentru a nu ii permite unei persoane cat de cat pricepute sa decodeze parola.

        • Nu aveti nevoie de internet pentru a accesa interfata de administrare a Connect Box-ului, trebuie doar sa aveti un computer si sa fiti conectat prin cablu la Connect Box. Accesati unul din IP-urile urmatoare pentru a accesa interfata echipamentului: 192.168.0.1 sau 192.168.100.1 sau 192.168.1.1

  20. Bună ziua, am un Connect Box de la Upc, am optat pt acest tip de router deoarece emite în banda 5Ghz ( standard wireless 802.11/ac). Am un laptop si 2 telefoane, care deasemenea suportă standardul wireless 802.11/ac.
    Laptopul l-am setat să receptioneze doar 802.11 /ac si este ok. Dar telefonul, jonglează, când pe o bandă când pe alta(testat cu aplicația WIFI Analyzer). Stiu că se poate opri banda 2.4Ghz dar mai am si alte dispozitive care depind de ea.
    Intrebarea mea: dacă banda de 5Ghz, este superioară, de ce telefonul se conectează la banda de 2.4Ghz? Acelasi lucru făcea si laptopul, dar acolo am putut seta modulul Wireless pe banda dorită.

    • Buna ziua,
      Verificati daca aveti posibilitatea sa faceti doua retele wireless diferite, una care sa aiba activata doar banda 2.4 si alta care sa aiba doar banda 5GHz. In felul acesta, cu telefonul va conectati la reteaua care stie doar 5GHz. Stiu ca pe routere de regula este posibila aceasta modalitate de a crea doua retele wireless dar nu stiu daca e posibil si pe Connect Box-ul dvs.

    • Buna ziua,
      Daca nu reusiti sa schimbati in modul router, va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 pentru a face ei acest lucru.

  21. Buna
    Am nevoie de ajutor
    Nu stiu sa configurez un conect box sa nu mai schimbe ip.ul
    Am un dvr cu camere care merge o zi doua si apoi nu mai pot sa.l accesez

    • Buna seara,
      Nu puteti configura echipamentul astfel incat sa nu-si mai schimbe IP-ul deoarece IP-ul este dinamic, trebuie sa faceti port forwarding pe Connect Box pentru a va putea accesa mereu camerele din exterior.

  22. Buna ziua! Doresc sa va adresez o scurta întrebare legata de Connect Box: update-urile(in special cele de firmware) se realizeaza singure sau trebuie facute manual? In caz ca trebuie realizate manual, imi puteti da va rog frumos in link corespunzator? (tin sa mentionez ca in control panel nu exista nici o setare asociata)

  23. Buna. Am un connect box de la upc. Internetul merge bine pe wireles dar cade cand conectez un alt router wireles prin cablul de retea. Cand connectez routerul prin retea cade netul peste tot. Fara celalt router merge bine. Am incercat sa schimb si cablul, am vumparat alt router si tot nu merge. A mers dar intr.o zi a inceput sa faca figuri si apoi nu mai merge deloc. Am schimbat si connectboxul cu unu nou, si tot asa face. Care ar fi problema?

    • Salut Andrei,
      Trebuie sa setezi connect box-ul in modul modem (bridge) pentru a putea conecta un alt router la el, asta se poate face din interfata de administrare a echipamentului connect box.

    • Salut Alex,
      Nu este gasita deloc reteaua de internet? Din acelasi port din Connect Box functioneaza intr-un computer?
      O sa fie nevoie sa faci si port forwarding pe Connect Box avand in vedere ca ai IP dinamic, sa le poti accesa din exterior.

  24. Bună ziua,
    Am contract de internet + TV de la UPC și folosesc pentru internet un Connect Box CH7465LG, primit de la UPC. Am primit recent, de la un fost abonat UPC, un Connect Box identic.
    Vă rog să-mi spuneți dacă pot să folosesc Connect Box-ul CH7465LG, în paralel cu cel primit de la UPC, pentru a extinde aria de internet WIFI în zona în care nu ajunge semnalul de la cel deja instalat.
    Trebuie să contactez UPC-ul pentru configurare sau pot să-l configurez eu, să obțin internet, urmând anumite setări?

    • Buna ziua,
      UPC ofera echipamente Wifi Booster care se pot configura ca extender wifi sa extinda reteaua wireless insa este un echipament separat, nu stiu daca acest Connect Box functioneaza ca extender, nu am testat acest lucru.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a afla exact insa personal nu cred ca este posibil, altfel nu ar oferi un echipament separat pentru extinderea retelei.

      • Mulțumesc pentru răspuns!
        Dar dacă doresc să-l configurez ca și router independent, conectând cablul coaxial la router?
        Menționez că routerul funcțional se află la etaj și am rețea de cablu coaxial pentru fiecare cameră, atât la etaj cât și la parter.

        • Din pacate nu am incercat nici acest lucru cand am avut acces la un Connect Box UPC. E posibil sa nu mearga deoarece de regula sunt preconfigurate.
          Daca doriti totusi sa incercati, trebuie sa va asigurati ca este in modul router al doilea Connect Box.
          Eu am un ONT de la RDS care functioneaza cam pe acelasi principiu si nu e posibil sa il folosesc ca router conectat la un alt ONT.

  25. salut sunt in germania am un router cumparat aici conect box
    vreau sa schimb parola veche si simi cere o parola
    bag parola veche si imi zice ca e incorecta
    am incercat si admin si tot
    este de la cei cu internetu din germania se numeste firma unitymedia

    • Salut,
      Nu stiu care este parola insa am gasit un tutorial in limba germana pentru instalarea connect box-ului Unity Media, in caz ca stii germana iti explica acolo ce trebuie sa faci pentru a accesa interfata de administrare: youtube.com/watch?v=EWEax7idYCk&t=244s

  26. ma poate ajuta cineva cu o parola ptr acest router am incercat si parola din fabrica si admin si tot si nu ma lasa sa intru in meniu precizez ca vreau sa schimb parola

    • Salut Cristian,
      Ce versiune de firmware ai la router si la ce versiune doresti sa faci upgrade?
      Desi stiu ca la routerele oferite de UPC in alte tari (exemplu: Elvetia) se ofera upgrade firmware, nu sunt la curent sa fie o noua versiune disponibila pentru acest model in Romania.

  27. Am un ruter de la upc pot sa il pun pe digi?
    E un ruter care lam avut de la upc am renuntat la iei si nu au mai venit sa asi ia echipamentul
    Scrie pe el conect box

    • Buna seara, daca ledul Internet de pe Connect Box este verde aprins continuu, fara sa fie intermitent inseamna ca sunteti conectata la internet insa nu se trimit/primesc pachete. Ati incercat repornirea connect box-ului?

    • Salut Sebi,
      Ce model ai mai exact? Connect Box-urile alea albe, verticale si frumoase nu suporta VPN insa Cisco EPC3925 si Cisco DPC3925 suporta VPN. Altfel, trebuie sa folosesti un router si pui Connect Box-ul in modul modem.
      Interesant e ca modelele de Connect Box (non-Cisco) oferite de UPC in Elvetia suporta VPN, nu numai L2TP ci si IPSec. Ceea ce e super ok.

  28. salut
    Am nevoie de ajutor
    am un modem upc connect box
    si l am dat pe modul modem din greseala
    acum nu il mai pot accesa si cand incerc sa intru pe 192.168.0.1
    nu mi se incarca
    cum as putea sa rezolv?
    am incercat sa resetez router ul si tot nu merge

  29. buna ziua. am internet de la upc cu un UPC Connect Box. doresc sa amplific/multiplic daca pot spune asa semnalul de net prin cablul electric pana la o anexa aflata la 30 metri iar acolo vreau sa l distribui wifi.

    • Buna seara, sa inteleg ca doriti sa conectati connect box-ul la un router wifi. Pentru a face acest lucru trebuie sa dezactivati modul router si sa activati modul modem pe connect box. Acestea fiind spuse, trebuie sa accesati interfata connect box-ului accesand in browser IP-ul 192.168.1.1 ( daca nu functioneaza cu acesta, incercati 192.168.0.1 sau 192.168.100.1), accesati Modem Mode – bifati Enabled modem mode si debifati Enabled router mode. Ulterior, o sa puteti sa configurati routerul personal.

  30. Salut,
    Daca ma puteti ajuta si pe mine va rog,
    Am un connect box si am internet de la RDS
    Cum configurez routerul Connect Box cu user si parola de la RDS acest. Nu am gasit optiunea PPoE daca ma puteti ghida cu pasi de configurare as fi recunoscator.
    Multumesc

        • Huawei HG8121H nu este un router, este un ONT folosit in alte scopuri decat un router, nu poti sa il conectezi la connect box.
          De curiozitate, de ce vrei sa faci asta?

          • Sa ne intelegem, echipamentul de la RDS se poate folosi doar pentru RDS pentru fibra optica iar echipamentul de la UPC doar pentru reteaua UPC.
            Daca doriti un router, trebuie sa cumparati un router.
            Acel Huawei nu este un router, este un ONT si stie sa faca alte chestii.

  31. Buna seara!
    Detinem acest router, insa in seara aceasta a aparut o problema. Sub iconita verde de wi-fi, care apare cu verde, apare inca o iconita cu 2 sageti verde intermitent. Pe laptop apare reteaua cu mesajul „no internet connection”. Oare ne poate ajuta cineva si pe noi?
    Multumim!

  32. Va informez ca detin 2 Connet Box pentru 2 televizoare .dar un Connet Box nu mai functioneaza.Rog sa trimiteti pe cineva la Domiciliu la Bistrita str.Tanase Tudoran nr.*.Am rugamintea de a suna la nr. 07****** sa anuntati data si ora deplasarii motivat de faptul ca am mai fost vizitati la poarta de 2 persoane care au spus ca sunt de la UPC si nu sau putut legitima.
    Cu stima Elena P.

    • Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta problema trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC.

  33. hello Robert,

    informatiile astea le gasesc undeva si la UPC?
    m-am tot uitat pe site si nu le gasesc.
    pot sa aplic metoda ta fara sa ma vada astia si sa am probleme?
    tu de la ei stii toate astea?

    • Buna Alina,
      La ce te referi mai exact sa faci si sa nu te vada cei de la UPC? Tot ce am scris in acest articol stiu de la UPC, sunt manuale de utilizare facute publice de catre ei.
      Insa nu stiu exact la ce te referi tu. 🙂

      • Hey 🙂
        mi s-a parut ca ca e ceva „smecherie” la mijloc.
        speram ce esti un angajat UPC care ne poate zice si noua ceva inside ca sa reusim sa rezolvam problemele fara sa sunam la nr ala unde nu raspunde nimeni…

        • Nu sunt angajat UPC insa aici este o comunitate in care incercam sa ne ajutam unul pe altul si uneori mai suntem ajutati si de angajati, valabil nu numai pentru UPC.
          Cat despre modalitatea de a face o sesizare, se poate face inclusiv online fara sa fie nevoie sa stam in asteptare la numarul de telefon din call center.
          Asa ca daca ai probleme sau doresti sa afli anumite informatii, lasa un comentariu si vom incerca sa te ajutam (sau poate chiar un angajat iti va veni in ajutor). 🙂

  34. Salut..cum se poate remedia o eroare de internet? Contractul meu este de 500 Maxim si nu functioneaza nici măcar la puterea datelor mobile! Cum procedez?

    • Salut, in primul rand, va recomand sa incercat repornirea connect box-ului UPC. Daca problema este aceeas, dezactivati toate aplicatiile care folosesc internet, dezactivati antivirus/firewall daca aveti si faceti un test de viteza pe netograf.ro. Ulterior, reveniti cu viteza afisata la testul de viteza.

      • Am dat restart..antivirus nu folosesc..e o problema undeva..nici un dispozitiv nu functioneaza cum trebuie..o simpla pagina de net durează foarte mult pana se deschide..
        Nu se deschide netograf sa fac testul