Eroare E107 Digi – lipsa semnal 00
In ultima perioada, mai multi abonati RCS & RDS (Digi) ne-au trimis mesaje cu probleme legate de televiziune (atat pentru cablu cat si pentru satelit), mai exact cu eroarea E107 – lipsa semnal 00. Eroarea mentioneaza in mod clar o problema cu semnalul iar in acest articol vom mentiona ce putem face pentru rezolvarea problemei.

In cazul problemelor de semnal (inclusiv pentru eroarea E107 – lipsa semnal 00), in majoritatea cazurilor trebuie sa sunam la serviciul de relatii cu clientii Digi (0314004401 pentru cablu TV sau 0314004000 pentru DTH) insa sunt cateva verificari pe care le putem face si noi.

Cei care ne-au trimis mesaj cu aceasta eroare au mentionat ca nu este semnal pe niciun post, ceea ce indica o lipsa totala a semnalului. In cazul in care avem receptor extern Digi, este recomandat sa ne asiguram ca avem introduse corect cablurile atat in decodor cat si in TV, chiar daca a functionat pana recent, pentru a evita situatia jenanta de a ajunge o echipa service acasa pentru a introduce un cablu in TV.

In cazul in care avem televiziune digitala prin cablu si un receptor Digi, putem testa daca avem semnal fara decodor, introducand cablul TV din decodor direct in televizor. Daca este semnal in sistem analogic, atunci problema este legata de decodor sau de conectica decodorului.

Problemele de semnal apar de obicei in urma unui cablu rupt in zona, la locuinta abonatului (in special pentru abonatii din zone de casa) sau in urma unei avarii care afecteaza mai multi abonati (in cazul unui echipament defect pe stalp sau intr-o locatie centrala Digi).

Eroare E107 Digi – lipsa semnal 00

Daca avem televiziune prin satelit (DTH) putem verifica sa fie introduse corect cablurile insa daca suntem in afara tarii, trebuie sa ne descurcam cu eventuale probleme aparute deoarece Digi nu ofera suport in afara Romaniei pentru televiziunea prin satelit.

Asadar, in cazurile legate de lipsa semnal, inclusiv pentru eroarea E107, trebuie sa sunam la relatii cu clientii Digi (deranjamente) sau sa facem o sesizare online pe site-ul Digi (daca urmam ramurile corecte, sesizarea va ajunge la departamentul abilitat fara a mai trece prin call center). Singurele verificari pe care le putem face acasa sunt legate de conectica.

Voi ati intampinat eroarea E107 – lipsa semnal 00 in reteaua Digi? Daca da, ce echipament aveti (receptorul TV-ului sau decodor de la Digi) si cum ati rezolvat-o?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1 COMENTARIU