Modalitate schimbare/transfer locatie la alta adresa la Digi
In reteaua Digi (RCS & RDS) se poate face transferul serviciilor, in cazul in care ne-am mutat la o alta adresa si dorim sa putem beneficia in continuare de serviciile Digi.
Transferul serviciilor se poate face la Digi atat pentru serviciile fixe (serviciile se vor dezactiva la adresa veche la finalul lunii si se vor instala la noua adresa) cat si pentru serviciile mobile (bineinteles, in cazul serviciilor mobile transferul se va face doar din punct de vedere contractual).
Cum putem solicita mutarea serviciilor fixe Digi (RCS – RDS) la alta adresa?
De regula, cererea de mutare a serviciilor Digi la alta adresa, se face intr-un punct de prezenta Digi (comercial) insa pe parcursul situatiei de urgenta putem solicita acest lucru prin una din urmatoarele modalitati:
-apel la serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 03xx400414 (unde xx este prefixul judetului) / 0314004414 (pentru Bucuresti/Ilfov);
-cerere online depusa pe site-ul DigiRomania – Contact – completam formularul de contact;
Daca facem cerere pentru mutarea serviciilor luna aceasta, putem solicita ca serviciile pe adresa veche sa fie dezactivate fie la finalul lunii acesteia, sau la finalul lunii urmatoare, in functie de necesitati.
In ceea ce priveste instalarea serviciilor la noua adresa, trebuie sa mentionam cand dorim sa avem serviciile instalate, insa este preferabil sa ne asiguram o marja de 1-2 saptamani (in special in aceasta perioada cand numarul de instalari a crescut din cauza persoanelor care stau acasa, inclusiv care lucreaza de acasa). De exemplu, daca ne mutam la noua adresa pe 15 mai, este indicat sa solicitam instalarea serviciilor in intervalul 1-15 mai, cat mai aproape de inceputul lunii. Daca nu dorim sa stam fara servicii la noua adresa, este indicat sa cerem instalarea serviciilor mai devreme, deoarece pot aparea intarzieri. De asemenea, termenul maxim general pentru instalarea serviciilor, specificat in contract, este de 90 de zile.
Modalitate schimbare/transfer locatie la alta adresa la Digi
Echipamentele in custodie se pot transfera de asemenea la noua adresa (inclusiv echipamentul ONT/ONU pentru fibra optica). Transferul serviciilor la alta adresa nu costa nimic, cu exceptia costurilor de instalare (materialele folosite la instalare, la fel ca in cazul unei instalari noi).
Daca dorim mutarea serviciilor Digi la alta adresa insa nu exista infrastructura in zona respectiva, putem solicita rezilierea serviciilor fara plata unor costuri suplimentare (daca inca avem perioada contractuala).
Schimbare nume titular contract / preluare contract
Aceasta operatiune nu se poate face online, trebuie sa ajunga titularul curent si noul titular intr-un sediu Digi.
Daca doriti informatii suplimentare sau ati intampinat probleme cu transferul serviciilor Digi la alta adresa, lasati un comentariu in sectiunea de comentarii de jos.
Buna ziua ..doresc sa mut serviciile in aceaasi localitate dar la alt nr de casa ..1 ora am asteptat la relatii cu clientii si nu raspunde nimeni..alt nr nu exista? Cum sa procedez?
Buna seara,
Trebuie sa va deplasati intr-un punct comercial Digi sau faceti o solicitare online pe site-ul Digi.
Bună ziua, se poate face transfer de pe numele unui titular pe alt nume, facut totul online?
Buna ziua. Preluarea contractului nu se poate face online . Aceasta operatiune se poate face doar intr-un sediu Digi in care vor fi prezenti actualul titular al contractului si viitorul titular al contractului. Ambele persoane trebuie sa se prezinte cu cartile de identitate.
Buna seara , se poate transfera un abonament telefonie mobila în rețeaua Digi de la un abonat la altul în aceeași rețea. Am pe abonament doua numere de telefon in rețeaua Digi și vreau unul din ele să îl transfer pe abonamentul fiicei mele care este tot în rețeaua Digi.
Buna seara,
Da, se poate, trebuie sa ajungeti amandoi intr-un sediu Digi.