Modalitate schimbare/transfer locatie la alta adresa la Digi
In reteaua Digi (RCS & RDS) se poate face transferul serviciilor, in cazul in care ne-am mutat la o alta adresa si dorim sa putem beneficia in continuare de serviciile Digi.

Transferul serviciilor se poate face la Digi atat pentru serviciile fixe (serviciile se vor dezactiva la adresa veche la finalul lunii si se vor instala la noua adresa) cat si pentru serviciile mobile (bineinteles, in cazul serviciilor mobile transferul se va face doar din punct de vedere contractual).

Cum putem solicita mutarea serviciilor fixe Digi (RCS – RDS) la alta adresa?
De regula, cererea de mutare a serviciilor Digi la alta adresa, se face intr-un punct de prezenta Digi (comercial) insa pe parcursul situatiei de urgenta putem solicita acest lucru prin una din urmatoarele modalitati:
-apel la serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 03xx400414 (unde xx este prefixul judetului) / 0314004414 (pentru Bucuresti/Ilfov);
-cerere online depusa pe site-ul DigiRomania – Contact – completam formularul de contact;

Daca facem cerere pentru mutarea serviciilor luna aceasta, putem solicita ca serviciile pe adresa veche sa fie dezactivate fie la finalul lunii acesteia, sau la finalul lunii urmatoare, in functie de necesitati.

In ceea ce priveste instalarea serviciilor la noua adresa, trebuie sa mentionam cand dorim sa avem serviciile instalate, insa este preferabil sa ne asiguram o marja de 1-2 saptamani (in special in aceasta perioada cand numarul de instalari a crescut din cauza persoanelor care stau acasa, inclusiv care lucreaza de acasa). De exemplu, daca ne mutam la noua adresa pe 15 mai, este indicat sa solicitam instalarea serviciilor in intervalul 1-15 mai, cat mai aproape de inceputul lunii. Daca nu dorim sa stam fara servicii la noua adresa, este indicat sa cerem instalarea serviciilor mai devreme, deoarece pot aparea intarzieri. De asemenea, termenul maxim general pentru instalarea serviciilor, specificat in contract, este de 90 de zile.

Modalitate schimbare/transfer locatie la alta adresa la Digi

Echipamentele in custodie se pot transfera de asemenea la noua adresa (inclusiv echipamentul ONT/ONU pentru fibra optica). Transferul serviciilor la alta adresa nu costa nimic, cu exceptia costurilor de instalare (materialele folosite la instalare, la fel ca in cazul unei instalari noi).

Daca dorim mutarea serviciilor Digi la alta adresa insa nu exista infrastructura in zona respectiva, putem solicita rezilierea serviciilor fara plata unor costuri suplimentare (daca inca avem perioada contractuala).

Schimbare nume titular contract / preluare contract
Aceasta operatiune nu se poate face online, trebuie sa ajunga titularul curent si noul titular intr-un sediu Digi.

Daca doriti informatii suplimentare sau ati intampinat probleme cu transferul serviciilor Digi la alta adresa, lasati un comentariu in sectiunea de comentarii de jos.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

73 COMENTARII

  1. Buna ziua!
    Va rog anulati contr.nr.***** pe numitul ***** cu docil.Jud.Mures * nr.*,ca susnumitul a decedat la data 26.02.2021.Am facut noul contract.nr.*****/01.07.2021 pe numele ***** ,cu tot acelasi domiciliu.Am vrut sa vac fact.online,dar nu lasa pe acelasi adresa de email.
    va rog rezolvarea problemei
    Cu respect: Berta

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Pentru anularea contractului va recomand sa ajungeti intr-un sediu Digi sau completati formularul online de pe site-ul Digi, sectiunea Contact.

  2. Buna ziua!

    Trebuie sa schimb adresa la care beneficiez de serviciile de internet.
    Vechea adresa: * nr * apt *, Cluj-Napoca/Cluj.
    Noua adresa: Strada *, nr *, sc *, apt *, Cluj-Napoca/Cluj.

    O zi buna!

  3. Buna ziua,
    Subsemnatul Manole Sorin,domiciliat in str.*nr.*,bl.*,et.*,ap.*,Popesti Leordeni,jud Ilfov avand ctr.****,sunt in imposibilitatea de a ajunge la un punct DIGI din cauza unei fracturi de peroneu,avand nr.de tefon 07******,
    fiidnca am vandut apartamentul,va rog sa imi transferati contractul existent cu toate serviciile,la noua adresa situata in Bucuresti,Sos.* nr.*,scara *,*,ap.*,sector *,incepand cu data de 28.06.2021.

    Cu stima,

    Sorin

  4. Fata mea ****** Andreea a transmis la dvs. cererile si buletinele pentru schimbarea a doua numere de telefon (****** si ******* ) pe numele meu : ***** Virgil si a primit confirmarea cu nr. *******. Doresc abonament Optim 2 in caz ca nu se pot pastra aceleasi conditii din abonamentul fetei mele. Astept un raspuns de la dvs. Inteleg ca in cazul portarii, termenul este de 3 zile….

  5. MA NUMESC ***** CLIENT CU NR,CONTRACT -****** DE PESTE 17-18 ANI LA TV -SATELIT.! SI DE CEVA ANI SI TELEFONIE MOBILA .! ONORATA INSTITUTIE SANT NEPLACUT SURPRINS CA DIN MOMENTUL RENUNTARII LA FACTURILE PRIN POSTA USURAND ACTIUNILE DE COLABORARE PRIN FACTURI ELECTRONICE SI PLATA PRIN TRANSFER BANCAR SA CONSTAT CA AM RAMAS SA ,,PAGUBESC ,, DITAMAI CORPORATIA CU 0,38 BANI 0,4 BANI ,1,38 BANI SAU 2,50 BANI.! FOLOSESC ACEASTA METODA DE A-MI CERE SCUZE PENTRU ,,DISCONFORTUL ,, CREAT SI DIN DATA DE 17 03 2021 AM TRECUT LA TV PRIN CABLU ACCESAND CU ACEASTA OCAZIE SI INTERNETUL,OCAZIE CU CARE M-AM REABILITAT SI VA REDAU MAI JOS ORDINE DE PLATA DE PE TELEFONIL MOBIL CATRE ,,R.C.S-R.D.S,, 09-02-2021-55 RON CU NR REFERINTA PLATA *****-11-02-2021 RESTUL DE 2.50 RON CU NR .REFERINTA PLATA -****b08-03 2021 75 R0N CU N,R,P. *****, 15 03 2021-16 RON CU N.R.P.-27 *****. DACA NICI PRIN ACEST MESAJ NU ELUDATI PIERDERILE ATAT DE MARI CREATE REGRET SINCER CA AM TRECUT PE FACTURA ELECTRONICA SI SISTEM DE PLATA ON-LINE.!

  6. De ce nu pot schimba titularul de contract online? In cazul altor servicii de utilitati acest lucru este posibil , mai putin in cazul Digi care solicita prezenta ambilor titulari. Ce facem in situatia in care unul din titulari nu e in oras si nu va reveni curand? sau daca nu reusim sa gasim un interval/zi convenabil pentru amandoi?
    Care sunt alternativele?

    • Daca nu reusiti sa mergeti cu titularul intr-un magazin digi sa preluati contractul solutia ar fi o imputernicire facuta la un notar sau chiar intr-un sediu digi de catre titularul contractului. Prin acest act dvs puteti face schimbari asupra contractului. Singurul lucru ce nu puteti face cu acel act este rezilierea contractului.

    • Faceti o solicitare online pe site-ul Digi, posibil sa se aprobe din cauza situatiei actuale, caz in care va vor cere poze de pe actele de identitate atat al dvs cat si al noului titular.

  7. Vă rog să-mi spuneți care este modalitatea de schimbare a titularului unui contract încheiat cu firma dumneavoastră, respectiv: acte necesare și dacă acestea vă pot fi trimise în format electronic.
    Vă mulțumesc!

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Aveti nevoie de poza actului de identitate al titularului actual si al viitorului titular, puteti face o solicitare pe site-ul Digi.ro, posibil sa se aprobe online, de regula aceste operatiuni se fac intr-un sediu Digi.

  8. La o schimbare de nume de titular de contract se poate face schimbarea daca cei doi titulari sunt in localitati diferite la reprezentata digi la momentul operatiunii?
    Ce acte trebuie sa pregateasca noul titular?

    • Poti incerca sa faci o solicitare online trimitand atat copie de pe actul tau de identitate (titularul curent) si copie de pe actul de identiate al noului proprietar, fiind inca in criza sanitara, posibil sa se aprobe in acest fel. Nu garantez, insa poti incerca.

  9. Buna ziua. Ma intereseaza schimbarea unui titular de contract deoarece a decedat. Titularul. Nou va fi socrul meu. Ce acte necesare ar avea nevoie. Locuieste in Vadu Sorești Buzau.

  10. Sunt Sohaib student la Medicina,va scriu in legatura cu abonamentul meu actual la DIGI legat cu prietenul meu,e urgent sa separ abonamentul meu cu el si sa imi fac un abonament nou pe numele meu.
    va multumesc pentru intelegere.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Daca numarul de telefon este pe numele dansului si doriti sa il preluati pe numele dvs, atunci trebuie sa ajungeti intr-un sediu Digi atat dvs cat si dansul.

  11. Buna seara,
    As vrea sa stiu cum pot sa adaug inca o adresa in contul pe care il am pe site-ul d-voastra ,pentru efectuarea platii online.Am incheiat un nou contract la o alta adresa ,la tara.Contractul din Alba Iulia este pe numele sotului si cel de la tara pe numele meu.

  12. Buna ziua,
    Daca inchei un contract pe 24 luni, iar dupa 9 luni imi mut adresa, se pastreaza termenii contractului sau va trebui sa reziliez contractul si sa fac altul?

    • Buna ziua,
      Se pastreaza toate conditiile contractuale, este important doar sa existe retea Digi in zona in care doriti sa faceti transferul serviciilor (in cazul in care ne referim la servicii fixe).

  13. am făcut o solicitare în data de 26 noiembrie pentru transfer de adresă abonament cu nr. ******.suntem în 7 dec. și nu am primit răspuns la solicitare. menționez că, ne am mutat din sect * în bragadiru și aș dori să beneficiez de abonament. deoarece suntem în carantină nu mă pot duce la sediul din d na Ghica sect 2 să cer personal transferul abonamentului la noua adresă. am 2 C I și routerul +tel fix. ce trebuie să fac ptr. că, nu am beneficiat de internet, TV. Tel luna noiembrie decât 2 săptămâni. pe 15 noiembrie ne am mutat și ne a prins carantina în bragadiru. ce trebuie să, facem? 😕

  14. Buna ziua,
    Numele meu este Oana si sunt abonata la Rds pentru serviciile de cablu si internet fix. Am solicitat din data de 20.11.2020 sa fie mutat contractul de la adresa Str *, nr *,sc * bl *, ap *, et* Brasov la noua adresa ne am mutat , respectiv Str *, bl *, sc *, ap *, et *. Mentionez ca eu lucrez on line iar fetita mea face scoala on line. Am sunat in repetate randuri la serviciul relatii clienti 0314004401, insa nu am primit niciun raspuns clar desi am spus ca sunt dispusa ca sa si platesc mutarea serviciilor la noua adresa, intrucat si modemul aparatura cabluri, tot ce este necesar numai sa vina cineva odata la adresa mai sus mentionata . Avem nevoie de cablu si internet, mai cu seama ca totul s a mutat in on line acum , odata cu toate schimbarile pandemiei. Rog solutionare urgenta. Nu am primit niciodata informatii clare, nr de inregistrare ale sesizarilor facute , nici termen de solutionare.
    Multumesc frumos.
    Oana
    07******

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Probabil in perioada aceasta au mai multe cereri, din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile pentru a se urgenta transferul serviciilor la noua adresa.

    • Buna ziua,
      Nu este posibil, in acest moment este una dintre putinele operatiuni care nu se pot face online, titularul curent si noul titular trebuie sa ajunga intr-un sediu Digi pentru aceasta schimbare.

  15. Salut, as putea sa incetez contractul cu ei daca acesta nu a expirat?
    M-am mutat (in chirie) si proprietarul beneficiaza deja de seeviciile lor, asa ca nu prea ii mai vad rostul, oricum va trebui sa si reziliere el contractul, daca ar fi sa transfer eu.. cam tot aia ar fi.

  16. În locația în care m-am mutat nu există decât serviciul de televiziune activ, probabil pe numele propietarului. Am solicitat telefonic mutarea abonamentului de internet din locuința părinților(s4) în locația în care m-am mutat(s6), mi s a preluat cererea și a rămas că vor contacta ei pentru a-mi transmite când s-a efectutat mutarea. După 4 zile fără răspuns, i-am apelat pentru a-i întreba care este stadiul acestei operațiuni. Operatorul care mi-a răspuns, mi-a comunicat că s a analizat solicitarea și din păcate nu este posibilă o mutare a unui serviciu existent intr-o locație unde deja este activ un alt serviciu de-al lor(tv). Lăsând la o parte că ar fi trebuit să mă sune pentru a-mi aduce la cunoștință acest aspect, este normală situația?

    • Este normala (din punctul lor de vedere), nu se transfera un al doilea contract pe fibra optica la aceeasi adresa.
      Iti recomand sa discuti cu proprietarul, fie sa-si mute abonamentul, fie sa-l rezilieze.

  17. Buna ziua,
    Pe 10.09.2020 am solicitat la punctul Digi (comercial) din Calea Vitan, transferul abonamentului de NT si TV, din sectorul 3 in sectorul 1. Am specificat ca transferul sa se realizeze pana in data de 01.10.2020.
    Astazi suntem in 13.10.2020 si acest transfer nu s-a realizat. Am facut sesizare scrisa, am dat nenumarate telefoane, am fost la punctul Digi (comercial) din Bucurestii Noi, unde angajatul Digi, pe nume ***** mai avea putin si ma lua si la bataie. De ce?? Pentruca am avut tupeul sa-i iau la intrebari si sa-mi raspunda cat mai exact la intrebarile mele.
    Din pacate, limbajul celor de la call center ca si al celor de la punctele Digi (comercial), este de lemn, nu te ajuta absolut deloc si au tupeul sa spuna ca pot astepta pana la 90 de zile: 30 de zile pentru a monta un switch cei de la serviciul tehnic si alte 60 de zile sa vina un alt departament pentru a realiza conexiunile.
    Este de toata jena ce se intampla in aceasta tara si totul are ca substrat o clasa politica corupta si incapabila sa conduca o tara.
    Cu alte cuvinte, parerea mea este sa nu mai spuneti teorie care nu are nimic in comun cu realitatea. Comentariul dvs este foarte bun atata vreme cat este teorie, deci dvs pentru o totala transparenta si corectitudine, trebuia sa spuneti ce se intampla dpdv practic.
    In conditiile in care dvs cereti si primiti raspuns la ce se intampla dpdv teoretic, fara sa verificati realitatea din teren, va pot suspecta de un „blat” cu aceasta companie si sa nu mai citesc articolele dvs.
    Va multumesc

    • Buna ziua,
      Daca dvs ati avut aceasta situatie, nu inseamna ca este o regula in reteaua Digi. De asemenea, noi am specificat in articol situatia care era la momentul publicarii articolului. Am avut o discutie cu o sursa interna Digi care lucreaza in dept. Instalari iar in acea perioada mutarile de locatie se rezolvau chiar si in maxim o saptamana. Ce-i drept, nu in Bucuresti.
      Insa, in aceasta perioada in reteaua Digi exista intarzieri din doua motive majore, pandemia (pe langa problemele uzuale cauzate de pandemie, foarte multi abonati au solicitat instalarea internetului fix deoarece se lucreaza de acasa) si preluarea retelei Akta unde toti clientii vor fi trecuti pe reteaua Digi.
      Intr-adevar, cazul dvs este un termen foarte mare pentru un transfer, instalare care ar trebui sa aiba prioritate din punctul meu de vedere, inclusiv fata de instalarile noi.
      Personal, as face si reclamatie la ANPC, de regula ajuta la urgentarea solutionarii problemei, daca faceti acest lucru trebuie sa mentionati si numarul sesizarii Digi. Daca aveam scopul de a promova serviciile Digi si aveam vreo legatura cu aceasta companie, nu va mai recomandam sa faceti sesizare la ANPC.
      De asemenea, am actualizat si in articol termenul maxim de instalare specificat in contract, acela de 90 de zile.

  18. Buna ziua!

    Locuiesc cu chirie in Cluj, contractul este facut pe numele proprietarului, iar eu doresc sa ma mut in Targu-Mures, in alta chirie. Exista vreo posibilitate sa pot muta contractul?

    • Buna ziua,
      Nu, doar titularul contractului poate solicita transferul locatiei.
      Insa, puteti semna contract la noua adresa pe numele dvs, important este sa nu existe datorii la acea adresa.

  19. Sa inteleg ca am incalcat regulile si comentariul meu va fi eliminat sau dl robert nu stie ce sa raspunda, poate intreba la digi sau mai simplu sa redirectioneze comentariul la digi, daca tot transmiteti informatii despre costul instalarii serviciilor digi de exemplu, inseamna ca aveti o colaborare destul de stransa cu firma respectiva

    • Nu v-a eliminat nimeni comentariile, sunt pe articolul celalalt unde le-ati postat.
      Nu avem nicio colaborare cu Digi, in acest articol am explicat cum se poate face transfer de locatie.
      De asemenea, nu putem sa va redirectionam noi problema, trebuie sa o faceti dvs direct la ei, nu detinem noi datele de pe contractul dvs pentru a face asta.
      Nu inteleg de ce nu faceti o sesizare pe site-ul DigiRomania – sectiunea Contact, acolo sunt verificate toate sesizarile.

  20. Buna ziua! Doresc sa schimb adresa pentru abonamentul de internet ce il folosesc de la adresa curenta Str, * nr. * ap. *,Timisoara,Jud. Timis la adresa Str. * Nr * Bl * Sc. *,Ap *,Timisoara,Jud Timis! Cod Client ******. Nr. telefon 07******.Va multumesc!

  21. Buna ziua ,
    Subsemnatul ***** , domiciliat in Moieciu de Sus nr * , com Moieciu , jud Brasov , avand cod client **** ( ***** ) doresc sa transfer contractul pe numele **** , domiciliat in Brasov , Bdul * nr * , Bl*,Sc * , Ap * , ce detine propietatea situata adresa din Moieciu de Sus.
    Subsemnatul ***** , doresc sa preiau contractul nr ****/**** , deoarece sunt propietarul locatiei din Moieciu de Sus nr * , jud Brasov .
    Mentionez ca dupa preluarea contractului , o sa-l imbunatatesc si fac acest demers la sfatul oferit de catre un angajat Digi in cadrul unei convorbiri la Call- Center.
    Astept un raspuns de la dvs.
    Multumesc .

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Schimbarea beneficiarului se poate face doar intr-un sediu Digi, in prezenta titularul prezent cat si a noului titular.

  22. Buna ziua!
    Doresc să mut contractul actual din adresa (unde am vandut) str. **, bl. *, et.*, ap. *, sector *, București la adresa (unde am cumparat): str. * nr. *, bloc *, sc. *, et. *, ap. *, Sat Tunari, jud. Ilfov. Există infrastructură. Toți vecinii sunt racordați. Pentru orice alte informații suplimentare vă stau la dispoziție. Tel: 07*****. Vă mulțumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      In Tunari exista acoperire pentru serviciile Digi insa pentru a verifica la o anumita adresa puteti suna la ei la relatii cu clientii la numarul 0314004414.

    • Da se poate. Va prezentati cu titularul contractului la un magazin Digi cu buletinele (si dvs si titularul contractului) si acolo veti rezolva transferul.

  23. Buna ziua! Ma mut la o alta adresa si as dori sa-mi mut si serviciile de internet fix(router) de la fosta adresa la cea actuala. Daca la adresa la care ma mut au fost instalate anterior aceleasi servicii(de catre fostii chiriasi), pe langa faptul ca trebuie sa cer transferul, trebuie sa mai vina cei de la digi sa le „instaleze”? Ma gandesc ca, fiind trase firele, lucrurile sunt rezolvate odata ce cuplez routerul.

    • Buna ziua,
      In primul rand, la noua adresa nu trebuie sa mai fie un alt abonament activ. Daca este un abonament activ in prezent, atunci nu vi se va permite transferul serviciilor de la cealalta adresa.
      In al doilea rand, va ajunge o echipa de instalari la adresa pentru a va face instalarea. Chiar daca exista cabluri in prezent, ei le vor conecta si se vor asigura de functionarea serviciilor. Daca acolo unde sunteti aveti ONT pentru fibra optica si sunteti multumit de el, il puteti lua la noua adresa sa il foloseasca pe acelasi, conditia este sa va mutati in acelasi tip de zona (adica, de la casa la casa sau de la bloc la bloc). Daca predati ONT-ul in sediu, atunci veti primi un nou echipament. Eu personal regret vechiul meu ONT. 🙂
      Ma anuntati daca avceti nevoie de alte informatii.

  24. Buna ziua daca am schimbat adresa de emil si parola de ce nu pot sa creez al cont?
    Daca puteti sa faceti dv.schimbarea de adresa rds rcs?

    • Sa inteleg ca doriti sa faceti o schimbare de adresa. Pentru acest lucru, va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS.
      Sau sa va duceti intr-un sediu Digi.

  25. Am facut o solicitare de Mutare a Serviciilor la o alta adresa unde cei de la DIGI au deja infrastructura. Cererea a fost facuta in 19 martie. Nici pana acum nu au fost instalate serviciile la noua adresa. Situatie de urgenta dar chiar 30zile ca sa lege 2 cabluri. Am sunat de 4 ori la ei si aceiasi placa….Vom urgenta! Neprofesionisti!

  26. Buna ziua,
    prin prezenta solicit schimbarea locatiei de prestarii servicii (cablu,internet,tel mobil)conform contract nr. *****,cod client: ***** din OVIDIU ,Str. * ,Nr. *, in LUMINA ,Str. * ,Nr. *,intrucit am vindut casa din OVIDIU (19.09.2019),si am cumparat o locuinta in LUMINA (19.11.20190, la adresa mentionata.
    Mentionez ca am suspendat contractul din 11.2019 pina in 02.2020,din martie 2020 a fost reactivat
    Rog sa ma informati modul de rezolvare .avind in vedere ca platesc contractul fara a beneficia de serviciile de cablu si internet .
    cu stima

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Asa cum este mentionat si in articol, puteti face o cerere de mutare a serviciilor telefonic la relatii cu clientii Digi sau online pe site-ul Digi Romania.