Modalitate schimbare/transfer locatie la alta adresa la Digi
In reteaua Digi (RCS & RDS) se poate face transferul serviciilor, in cazul in care ne-am mutat la o alta adresa si dorim sa putem beneficia in continuare de serviciile Digi.

Transferul serviciilor se poate face la Digi atat pentru serviciile fixe (serviciile se vor dezactiva la adresa veche la finalul lunii si se vor instala la noua adresa) cat si pentru serviciile mobile (bineinteles, in cazul serviciilor mobile transferul se va face doar din punct de vedere contractual).

Cum putem solicita mutarea serviciilor fixe Digi (RCS – RDS) la alta adresa?
De regula, cererea de mutare a serviciilor Digi la alta adresa, se face intr-un punct de prezenta Digi (comercial) insa pe parcursul situatiei de urgenta putem solicita acest lucru prin una din urmatoarele modalitati:
-apel la serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 03xx400414 (unde xx este prefixul judetului) / 0314004414 (pentru Bucuresti/Ilfov);
-cerere online depusa pe site-ul DigiRomania – Contact – completam formularul de contact;

Daca facem cerere pentru mutarea serviciilor luna aceasta, putem solicita ca serviciile pe adresa veche sa fie dezactivate fie la finalul lunii acesteia, sau la finalul lunii urmatoare, in functie de necesitati.

In ceea ce priveste instalarea serviciilor la noua adresa, trebuie sa mentionam cand dorim sa avem serviciile instalate, insa este preferabil sa ne asiguram o marja de 1-2 saptamani (in special in aceasta perioada cand numarul de instalari a crescut din cauza persoanelor care stau acasa, inclusiv care lucreaza de acasa). De exemplu, daca ne mutam la noua adresa pe 15 mai, este indicat sa solicitam instalarea serviciilor in intervalul 1-15 mai, cat mai aproape de inceputul lunii. Daca nu dorim sa stam fara servicii la noua adresa, este indicat sa cerem instalarea serviciilor mai devreme, deoarece pot aparea intarzieri. De asemenea, termenul maxim general pentru instalarea serviciilor, specificat in contract, este de 90 de zile.

Modalitate schimbare/transfer locatie la alta adresa la Digi

Echipamentele in custodie se pot transfera de asemenea la noua adresa (inclusiv echipamentul ONT/ONU pentru fibra optica). Transferul serviciilor la alta adresa nu costa nimic, cu exceptia costurilor de instalare (materialele folosite la instalare, la fel ca in cazul unei instalari noi).

Daca dorim mutarea serviciilor Digi la alta adresa insa nu exista infrastructura in zona respectiva, putem solicita rezilierea serviciilor fara plata unor costuri suplimentare (daca inca avem perioada contractuala).

Schimbare nume titular contract / preluare contract
Aceasta operatiune nu se poate face online, trebuie sa ajunga titularul curent si noul titular intr-un sediu Digi.

Daca doriti informatii suplimentare sau ati intampinat probleme cu transferul serviciilor Digi la alta adresa, lasati un comentariu in sectiunea de comentarii de jos.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

121 COMENTARII

  1. Buna ziua,as dori sa va intreb daca este ok ceea ce mi sa zis de catre o angajata dintr-un sediu din focsani.Eu am stat la o adresa din Marasesti jud Vrancea timp de 3 luni de zile dupa care mam mutat inapoi cu parinti.In momentul in care m-am mutat cu parintii am sunat la digi si mi s-a zis ca in momentul in care doresc sa ma mut in alta parte mi se va aduce internetul la noua adresa….iar eu am platit in continuare serviciile fara sa beneficiez de nici un serviciu(plata cu care am fost de acord tocmai pentru a nu renunta la contract)dar in momentul in care m-am mutat la o noua adresa tot in Marasesti, i-am rugat pe cei de la digi sa vina sa imi aduca ceea ce este nevoie pt a beneficia de internet.In momentul in care au venit mi-au zis ca nu se poate pt ca nu am nu stiu ce cutie…desi in bloc mai sunt persoane care au internet de la digi.M-am dus in Focsani la digi si mi s-a zis ca nu se poate face nimic iar acum daca vreau sa am internet trebuie sa platesc suma de 500 de lei pt rezilierea contractului si sa fac altul pt a putea avea internet.Acum intrebarea mea dc ar trebui sa platesc 500 de lei sa inchid un contract pe care nu vreau sa il inchid si pt care am platit in continuare pt a avea continuitate si acum mi se cere aceasta suma.Multumesc

  2. Buna ziua Am cu dumneavoastră un contract digi tv in spania si un contract de cablu tv in România Eu as vrea sa schimb adresa unde sami trimiteti facturile cum sa procedez ținând cont ca eu locuiesc in spania Imi puteti da un sfat sau un număr de telefon pentru a cere informații?? Va mulțumesc, Va pot lasa adresa de e-mail sami trimiteți un răspuns,,*******, Va mulțumesc

  3. Bună dimineața!De curând am inchiriat o garsoniera.Propietarul a zis sa ma ocup eu de tragerea cablului de internet și televiziune.
    Cum trebuie procedat,având în vedere ca sunt deja
    posesorul unui abonament la adresa unde locuiesc?
    Mulțumesc!

    • Buna ziua,
      Puteti face contract intr-un sediu Digi doar cu buletinul, veti completa si o declaratie pe proprie raspundere la sediu Digi conform careia locuiti la adresa unde se instaleaza serviciile. Este important sa nu existe deja un contract activ cu fibra optica si sa nu existe datorii la adresa respectiva pe alte nume.

  4. Eu nu stiu daca am vazut oameni asa *****. Cam spune ceva despre natia noastra. Chiar nu vede nimeni din comentarii ca acest site NU ESTE DIGI? Ce inteligenta trebuie sa ai sa faci cereri de portare pe un blog? Mai ales dupa alte zeci de comentarii de genul. Doamne fereste.

  5. Cei mai mari manipulatori. Am cerut o echipă pentru mutare de la adresa la o altă adresa pe 03 martie și îmi trimiteau pe 01 Aprilie. Le-am zis in cazul asta vreau să încheiem contractul au zis că ok e alegerea mea. Că după 4 luni să mă trezesc cu somație de plată în valoare de 1500 lei . Și culmea tot eu sunt vinovată că trebuia să aștept o lună de zile echipa. Oricum ii voi da in judecata

  6. Buna ziua ..doresc sa mut serviciile in aceaasi localitate dar la alt nr de casa ..1 ora am asteptat la relatii cu clientii si nu raspunde nimeni..alt nr nu exista? Cum sa procedez?

    • Buna ziua. Preluarea contractului nu se poate face online . Aceasta operatiune se poate face doar intr-un sediu Digi in care vor fi prezenti actualul titular al contractului si viitorul titular al contractului. Ambele persoane trebuie sa se prezinte cu cartile de identitate.

  7. Buna seara , se poate transfera un abonament telefonie mobila în rețeaua Digi de la un abonat la altul în aceeași rețea. Am pe abonament doua numere de telefon in rețeaua Digi și vreau unul din ele să îl transfer pe abonamentul fiicei mele care este tot în rețeaua Digi.