iDracula TV – Televiziunea care imbina calatoriile, muzica si motorsportul intr-un format unic
iDracula TV este noua televiziune care isi propune sa aduca un suflu nou in media romaneasca printr-o combinatie inedita de trei domenii aparent distincte: turism, muzica si motorsport. Aprobata in unanimitate de membrii Consiliului National al Audiovizualului pe 22 iulie 2025, televiziunea va functiona sub umbrela Atomic Media Advertising, companie care detine deja Atomic TV si Atomic Academy.

Postul va avea o acoperire nationala si va fi disponibil in format SD si HD, difuzat prin retele IPTV, OTT, aplicatii mobile si Smart TV. Conform structurii aprobate, 60% din programe vor fi productie proprie, in timp ce 40% vor fi preluate de la alti producatori. Programul zilnic este atent structurat pentru a oferi publicului atat informatie, cat si divertisment, intr-un format tematic si dinamic.

Grila detaliata iDracula TV
  • 07:00 – iDracula… ai stiri!
    Buletin de stiri cu accent pe muzica de travel, noutati din turism si evenimente motorsport nationale si internationale.

  • 07:15 – A New Kind of Breakfast
    Matinal muzical relaxat, ce aduce cele mai noi piese de muzica dance si coveruri din genul travel, insotite de imagini spectaculoase din destinatii turistice.

  • 09:15 – iDracula… ai stiri!
    Actualizare a celor mai importante noutati din primele ore ale zilei.

  • 09:30 – Atomic Motorsport Academy
    Emisiune dedicata tinerilor piloti si scolilor de motorsport din Romania, cu interviuri, antrenamente si portrete ale viitorilor campioni.

  • 11:15 – Fast and Furious!
    Bloc de emisiuni si competitii de motorsport – karting, enduro, motocross – inclusiv transmisii din tara si din strainatate, moderate de figuri cunoscute din sportul cu motor.

  • 15:00 – iDracula… ai stiri!
    Buletin informativ de dupa-amiaza, cu accent pe evenimente turistice si culturale relevante.

  • 15:15 – Hai Hui
    Podcasturi si documentare despre calatorii nationale si internationale, realizate in parteneriat cu creatorii romani de continut de tip travel.

  • 19:00 – iDracula… ai stiri!
    Ultimul buletin major al zilei, cu sinteza celor mai importante stiri din ziua respectiva.

  • 19:15 – Bucharest Challenge
    Emisiune care acopera universul motorsportului urban si international, cu accent pe competitiile ce ar putea fi organizate in Romania, inclusiv planuri pentru un posibil circuit stradal in jurul Palatului Parlamentului.

  • 20:00 – Top Travel 20
    Top saptamanal cu cele mai populare melodii din repertoriul international si romanesc, alese din zona muzicii de calatorie. Emisiunea este prezentata de un DJ cunoscut si include interactiune cu publicul.

  • 21:00 – Program tematic (in functie de zi):

    • Luni, Marti, Joi, Vineri, Sambata – iDracula Podcaster
      Talk-show interactiv despre muzica si motorsport, transmis live si online, cu invitati speciali si dezbateri.

    • Miercuri – iDracula Untold
      Emisiune muzicala cu videoclipuri, stiri si discutii despre muzica anilor 1990–2020, cu accent pe influentele culturale si turistice.

    • Duminica – iDracula Musical Show
      Concurs de descoperire a noilor talente din muzica de travel, cu juriu format din profesionisti din industrie. Castigatorii vor fi promovati pe toate canalele media ale postului.

iDracula TV – Televiziunea care imbina calatoriile, muzica si motorsportul intr-un format unic

  • 00:00 – iDracula… ai stiri!
    Ultima editie informativa a zilei.

  • 00:15 – The Tale of The Wallachian Vlad The Impaler
    Emisiune culturala cu discutii in studio despre evolutia muzicii romanesti din secolul XIV pana in prezent, avand ca fundal povestea istorica a Valahiei. Chiar daca prezentarea proiectului in fata CNA a fost descrisa de unii membri ca fiind „haotica”, entuziasmul si increderea investitorilor in brandul iDracula au fost apreciate unanim. Membrii Consiliului au votat in unanimitate acordarea licentei, incurajand initiativa si curajul de a investi intr-un proiect atipic si indraznet

 Aceasta grila variata si coerenta pozitioneaza iDracula TV ca o televiziune tematica moderna, cu potential de a atrage atat publicul tanar pasionat de motorsport si calatorii, cat si publicul interesat de istorie si cultura muzicala. Proiectul nu este doar o incercare de a capitaliza pe brandul Dracula, ci o initiativa curajoasa de a construi un produs media original, cu identitate romaneasca si relevanta internationala

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6 COMENTARII