NextGen: crestere de pret si 3 posturi noi
NextGen trimite notificari prin care isi informeaza abonatii despre o crestere a pretului abonamentului lunar insa introduce si trei posturi TV in grila. Aceasta este notificarea primita de abonati:

„Draga abonat,
Dintotdeauna am incercat sa sustinem un nivel cat mai avantajos al tarifelor practicate pentru serviciile oferite cu care te-am obisnuit – acest lucru a fost si va ramane o prioritate pentru noi!

Schimbarile economice din ultima perioada au condus la cresterea generalizata a costurilor necesare furnizarii serviciilor (exemplificativ dar nu limitativ: cresterea costurilor cu energia, carburantul, deprecierea monedei nationale). Astfel, ne vedem nevoiti sa te informam ca, incepand cu luna martie 2022, contractul tau se va modifica.

Valoarea cu care se ajusteaza abonamentul tau este de +6 lei, aceasta ajustare reflectand o parte din cresterea costurilor de furnizare a serviciilor.

Te asiguram ca tarifele serviciilor de care beneficiezi raman in continuare foarte atractive, iar serviciile de care beneficiezi sunt la standarde calitative ridicate!

NextGen: crestere de pret si 3 posturi noi

In cazul in care nu esti de acord cu aceasta modificare, ai dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificari, fara plata vreunor penalitati sau despagubiri. Denuntarea unilaterala a contractului se poate face prin notificare scrisa cu confirmare de primire transmisa la sediul NextGen Communications SRL din Calea Victoriei, Nr. 35, Et. 6, Sector 1, Bucuresti, 010061.

Apreciem loialitatea ta si te asiguram ca vom gasi intotdeauna modalitati de a-ti oferi servicii de cea mai inalta calitate si la cele mai avantajoase preturi, motiv pentru care depunem eforturi de a fi in continuare cel mai bun furnizor de telecomunicatii de pe piata locala, cu cea mai completa si accesibila oferta de servicii.

Pentru detalii despre ofertele NextGen sau orice alte informatii, ne poti contacta prin urmatoarele metode:

  • serviciul Relatii Clienti la numarul de telefon 03xx 564 400 (xx reprezinta prefixul local);
  • cel mai apropiat magazin NextGen
  • e-mail la adresa suport[at]next-gen[punct]ro”

Majorarea pretului abonamentelor s-a facut de la 2 la 6 lei pe luna, in functie de numarul de servicii contractat. La abonamentele complete majorarea este de 5 lei pe luna.

De asemenea, au fost introduse in grila NextGen posturile TV Sud Est, Moldova TV si Rapsodia TV. Aceste posturi au fost introduse in urma publicarii listei must carry a anului 2022.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

31 COMENTARII

  1. Sunt abonat Next-Gen dar ma gandesc tot mai mult sa trec la Digi. Nu fac nimic pentru a introduce macar in format hd canalele ,iar cele pe care le baga sunt canale de umplutura.Grila de programe in momentul de fata este foarte slaba,canale locale pe care noi nu le putem vedea dar sunt puse la numar pentru a spune ca au canale multe,pret abonament mare fata de concurenta. Nu se mwrita sa devii abonat atat timp cat nu asculta si de parerea abonatilor

    • Da.

      Astăzi a apărut și eStrada TV care, de fapt, este News România oficial (a dispărut sigla eStrada și acel text cu „program realizat de News România”).

      Există News România (fost eStrada), Moldova TV, Linkpress TV și Rapsodia TV.

      TV Sud Est nu mai apare.

  2. La mine nu a ajuns notificarea cu scumpirea, ci altceva.

    Dragă abonat,

    TE MENȚINEM CONECTAT!

    Într-o perioadă în care toate activitățile s-au mutat online, iar nevoia de a fi conectat este mai importantă ca oricând, NextGen a făcut investiții semnificative în soluțiile de conectivitate pentru a asigura furnizarea serviciului de internet la cele mai înalte standarde, cu care te-am obișnuit. Ne-am gândit la tine și la cei dragi ție, de aceea monitorizăm îndeaproape serviciul de internet pentru ca experiența voastră să fie una pozitivă, fie că aveți nevoie de acces la cursuri online sau pentru a munci de acasă.

    ÎȚI OFERIM INTERNETUL CU CEA MAI MARE VITEZĂ DIN ROMÂNIA!

    În ultimii ani NextGen a făcut investiții semnificative în modernizarea, extinderea și dezvoltarea rețelelor din aria noastră de acoperire. Investițiile au fost direcționate spre implementarea ultimelor tehnologii și inovații în domeniul telecomunicațiilor, mai exact infrastructura GIGABIT. Acest lucru ne permite să-ți oferim acum cel mai rapid serviciu de acces la internet: NextPower 1024 – ce oferă viteze maxime de 1024 Mbps, cu trafic nelimitat și nerestricționat, atât în metropolitan cât și în extern (în funcție de zona de acoperire).

    SMARTHOME – Casa ta pășește în noua generație

    Casa ta pășește în noua generație cu kit-ul si senzorii SMART HOME de la NextGen!
    De curând am introdus în portofoliu noile dispozitive SMARTHOME, cu ajutorul cărora poți controla și monitoriza dispozitivele conectate în locuință, prin aplicații instalate pe smartphone sau pe alte dispozitive.

    Te invităm în magazinul NextGen să vezi cum funcționează dispozitivele SMARTHOME și să afli mai multe informații despre acestea!

    Echipa NextGen

    • Multumim pentru informatii, informatia oferita de ei este gresita, abonamentul cu cea mai buna viteza de internet este la Digi, unde au lansat 10 Gbps. Ca sa nu mai zic ca 1 Gbps ofera toti operatorii mari de mult timp (cei de la Digi au fost primii care au oferit un astfel de abonament).

  3. Parcă pentru noi clienții nu e criză. La noi nu se scumpește, energia, carburantul. ieftinească și ei abonamentele să trăim și noi abonații mai bine. Poate alții nu au bani de o pâine(și ăia s-a scumpit) și ei majorează abonamentul,introducand trei canale slab calitativ. Dar na „Luna trece, leafa merge”.

  4. Moldova TV și Rapsodia trebuie oricum să intre la Orange, dar cu TV Sud Est ce e ?
    O să intre și el la Orange sau o să stea o lună și după îl decolează Orange din grilă ?

        • La Digi TV Sud Est este transmis doar in zona pentru care are licenta. El este un post regional nu national. Next Gen Vodafone si Orange au in grila nationala toate canalele regionale din toate zonele tari. Digi are alt sistem de implementare in retea a canalelor locale si regionale.

          • Se poate, Gorila, TV Sud Est asa au vrut să îl introducă național, Next-Gen, Vodafone si Telekom folosesc acelasi sistem ca Digi, doar Orange le introduce la nivel național.

          • Vezi ca te inseli. Daca nu stii eu zic sa nu dezinformezi. Digi are aproape in fiecare resedinta ( orase mari ) de judet head-uri locale ( sau cum s-or numi ) unde introduc canalele locale si regionale din acel judet. Eu am mai scris ca Digi foloseste head-urile companiei AKTA. Orange Vodafone si Next Gen nu au head-uri locale de aceea introduc toate canalele locale si regionale in grila nationala.

          • Orange și Telekom nu are deloc headu-ri locale . Nextgen cred că nici el , sau dacă are , are foarte puține .

            Vodafone chiar dacă nu are la fel de multe ca Digi , ei au și locale .

  5. In fiecare an, undeva prin luna martie, TOTI operatorii telecom au majorat preturile abonamentelor fie ele de internet, televiziune sau voce.

    Anul acesta vad ca tonul a fost dat de NextGen. Nu stim daca din propria initiativa sau la presiunea Telekom/Orange in ideea ca abonatii actuali NextGen vor rezilia si se vor muta la portocala frantuzeasca.

    Ca si recomadare, sa urmariti cu atentie facturile viitoare. Nu de alta da’ anul trecut portocala a trimis notificari de modificare contract direct in factura si nu prin act aditional (asa cum prevede legea), iar in momentul in care abonatii au sesizat acest lucru era deja prea tarziu.