Noile CAM-uri smart CAM plus oferite de catre Digi Romania (RCS – RDS)

Compania Digi Romania (RCS – RDS) a inceput distribuirea noilor smartcam-uri Nagra 5, CAM-uri asemanatoare cu Irdeto (nu contin cartela – cardless) si sunt numite de Digi smart CAM plus.
Smart CAM-urile Nagra 5 cardless sunt fara cartela fizica iar pentru a functiona trebuie sa introducem modulul in TV.
Scopul CAM-urilor cardless este ca furnizorii de telecomunicatii sa optimizeze costurile prin eliminarea procesului de imperechere a CAM-urilor cu cardurile, mentinand un mediu securizat. Smart CAM-urile cardless castiga teren pe piata telecomunicatiilor oferind flexibilitate si tehnici robuste de securitate.

Noile CAM-uri smart CAM plus oferite de catre Digi Romania (RCS – RDS)
Cum se introduce modulul smart CAM plus in televizor?

Precum celelalte modele de smart CAM-uri oferite de catre RCS – RDS, introducerea in televizor se face avand seriile indreptate spre ecran cu partea color fiind orientata spre spatele televizorului.
Dupa ce am introdus smart CAM-ul plus in televizor va trebui sa asteptam cateva secunde pentru inregistrarea smart CAM-ului.

Procedura completa de instalare smart cam CI+ Digi este urmatoarea:
Se reseteaza TV-ul la setarile din fabrica, se scaneaza doar modul digital, dupa finalizare se pune cardul in TV sigla DIGI/albastra spre perete. Ii multumim lui Sillence pentru informatii;

Cum pot verifica daca smart CAM-ul a fost inregistrat/autentificat cu succes?

Pentru a vedea daca a fost introdus corect smart CAM-ul in televizor si daca autentificarea s-a facut cu succes, putem comuta pe un canal criptat din grila Digi.

Autentificarea smart CAM-ului cardless ar trebui sa se faca mai repede decat in cazul modulelor care contin cartele fizice, nemaiexistand procesul de comunicare intre cartela si modul.

Cateva probleme frecvente pe care le putem intalnit in utilizarea smart CAM-ului cardless Nagra 5 de la Digi sunt:

  • daca nu se realizeaza autentificarea (ar trebui sa apara un mesaj sugestiv ca nu s-a efectuat autentificarea intre televizor si modul): se reporneste televizorul, se rescaneaza programele, se reporneste din nou televizorul dupa care asteptam maxim 15 secunde; in urma acestor operatiuni ar trebui sa se rezolve problema, in majoritatea cazurilor;
  • eroare „nu aveti acces la canalul acesta”: incercam vizionarea unui program pe care nu ar trebui sa il receptionam, neavand abonamentul necesar pentru acces;
  • eroare 9: majoritatea cazurilor se rezolva prin reinitializarea smart CAM-ului cardless;

Smart CAM-urile plus sunt din plastic, spre deosebire de unele module metalice oferite de catre Digi.

Noile CAM-uri smart CAM plus oferite de catre Digi Romania (RCS – RDS)
Digi continua sa ofere echipamente performante, smart CAM-urile plus Nagra 5 fiind un echipament nou care utilizeaza o tehnologie moderna, sigura si performanta.

Desi cea mai mare problema a celor de la RCS – RDS in ceea ce priveste stocul de echipamente este pentru decodoarele HD, este posibil ca distribuirea acestor smart CAM-uri (in situatia in care se vor distribui suficiente) sa reduca numarul de comenzi de decodoare HD, unii abonati nestiind despre varianta unui smart CAM in loc de decodor.

Gasiti aici lista de Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS)

In cazul in care ati primit ultimul model de smart CAM-uri Digi si ati observat imbunatatiri de performanta sau diferite probleme, lasati un comentariu.

Update 12.02.2019: Astazi s-a facut upgrade software pentru un lot de module smart cam plus de la Digi, acestea primind update la 4.04. Acest upgrade imbunatateste cateva traduceri si schimba putin mesajele de eroare aparute. De asemenea, rezolva urmatoarele probleme:
– televizoare Sony Android – lipsa semnal si ecran negru ocazional la schimbarea canalelor;
– televizoare Philips Android – lipsa semnal si ecran negru la pornirea/schimbarea canalelor;
– televizoare Panasonic – probleme de compatibilitate ocazionale;
Procedura de upgrade software la smart cam-urile plus de la Digi este urmatoarea:
-introducem smart cam-ul in tv, se face autentificarea si incepe sa se descarce pachetul software;
-cand am mutat pe un canal criptat apare pe ecran mesajul „o noua versiune software este disponibila”, moment in care trebuie sa confirmam cu butonul OK;
-apare mesajul „actualizarea software-ului este in curs de desfasurare”; este foarte important sa nu intrerupem procesul de actualizare software;
-cand actualizarea s-a finalizat, apare pe ecran mesajul de confirmare „actualizarea software-ului s-a finalizat cu succes”;
-daca apar mesaje de eroare in timpul procesului de actualizare software, trebuie sa reluam acest proces manual: Actualizare software – Cautare o noua versiune de software?;

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

179 COMENTARII

  1. Vin cu o precizare în mesajul anterior am scris numărul seriei la televizorul Philips.Modelul este :LED32PHH4309.Am și două televizoare LCD marca LG acestea le am din 2016,dar și un Grandin acesta il am de vreo 7 ani si acesta din urmă are în spate loc pentru Smartcam.

      • Am un televizoar: LG:24MT47D,dar si un televizor LG model no:24MT49DF..Ambele cumparate in 2016.Interesant aceste modele nu apar pe site-ul Digi.Avand in vedere ca sunt modele mai noi fata de Philips acestea nu sunt compatibile cu Cam-uri?

        • Cele 2 modele sunt compatibile CI+, daca nu apar pe site nu inseamna neaparat ca nu sunt compatibile CI+, doar ca nu sunt actualizate in acea lista, nu stiu cat de des actualizeaza cei de la Digi acea lista. Cel mai bine este sa ne interesam inainte de a achizitiona TV-ul la magazinul de unde il achizitionam.

          • Mulțumesc de raspuns. Nu m-am interesat la magazinul Altex dacă e compatibil cu Smart Cam-ul deoarece televizoarele le-am cumparat in 2016 pe vremea aceea am avut doar Digi tv satelit. Nu aveam de unde sa stiu ca vor veni in acest an prin FTTH cei de la Digi la noi in comuna Hăghig astfel încât să trec pe cablu digital. După cum bine știm Digi a preluat cateva judete unde Akta oferea servicii de internet fix și cablu tv ,printre aceste județe se află și comunele din Covasna .Altfel nu cred ca am fi avut parte de servicii de la Rcs Rds. Am avut defapt norocul acesta prin care defapt au preluat Akta ocazie cu care avem servicii prin FTTH de la Digi.

  2. Bună. Am un televizor Philips cumpărat în 2015.Modelul este următor: FZ1A1506005617. Pentru acest model de televizor pot să cer un Smartcam ?Televizorul e compatibil?

    • Daca doriti un cam de la digi atunci sunati la nr relatii clientii digi de pe factura dvs spuneti ca doriti un cam lasati un nr de contact si in cel mai scurt timp veti fi sunat pentru ridicarea cam-ului. Sau va prezentati la un magazin digi din localitatea dvs si poate aveti norocul sa aiba pe stoc.

  3. Canalele hd se văd la o rezoluție de 1080 iși nu p . Celelalte în SD la 576i se văd ff prost .Vă amintesc că decodorul ar fi aprosimativ la fel. Rezoluția de 1080p ar fi alta decît 1080i (îmbunătățită) . Aș avea o întrebare ? Nu se pot vedea celelalte canale SD la o rezoluție mai mare înclusiv cele hd să scrie 1080p.Ce trebuie să fac la ci+ !

    • Smart cam-urile se ofera in custodie fara sa platiti ceva pentru ele insa doar primul echipament. Incepand cu al doilea platiti 5 lei pe luna.
      Ce problema aveti, in ce sens nu functioneaza?

  4. Salut un sfat pentru cei care se spun ca la introducerea cartelei se ajunge la 90% si se opreste acolo incercati sa faceti revenire la setarile de fabrica dupa aceea scoateti tv ul din priza pana se stinge ledul de stand by apoi dati o scanare la tv cu cartela introdusa … mare grija pentru cei care nu gasesc portul pentru cartela din fabrica se pune un abtipild pe locul unde se introduce suportul de card … suportul are doua picioruse care se introduc in tv primele si o mufa care se impinge in tv dupa in aceasta ordine altfel e posibil ca tv ul sa nu va vada cartela chiar daca mufa e introdusa in tv …sper ca am fost de folos

  5. Bun găsit…! Televizoarele Sony 4k Uhd, care nu sunt Android, sunt combatibile, cu recepția canalului Digi 4 k, și cu noua actualizare a Cam Plus, de la Rds..!? Cu bine…!

    • Buna ziua,
      Depinde ce model de televizor Sony aveti mai exact. Daca este un televizor care suporta HEVC pentru decodare, atunci ar trebui sa va functioneze programul Digi 4k. In ceea ce priveste smart cam-ul Digi, teoretic o sa va functioneze daca televizorul suporta module CI+ (ceea ce probabil suporta) insa practic puteti afla 100% sigur doar atunci cand il folositi.

      • Suportă orice, merge pe toate, doar la Digi 4k, afișează pe ecran, lipsă imagine..! Tv-ul e Led, Sony, 4k UHD, model -KD -49X8505B, cu Cam Irdeto, ultimul model…!

          • Operatoarea, care a răspuns la sesizare, insinua ca tv-ul, să meargă pe HVEC, și să caut un buton cu HDR 10, care nu apare, apoi să iau legătura cu fabricantul, ceea ce făcusem dinainte, informândumă și susținnând că nu tv-ul e de vină, ci că nu se transmite la parametrii îmbunătățiți, emisia canalului. Am dezactivat opțiunea Digi 4k, fiincă apărea pe ecran, lipsă imagine, cu noul Digi Smart Cam Plus…!

          • Operatorii din call center pot insista putin pe procedurile pe care sunt obligati sa le urmeze, faceti o sesizare online, de regula ajunge direct la departamentul care trebuie.

          • Online, am făcut sesizarea, din cont și azis că nu se pot deplasa, la domiciliu, invocând tot felul de condiționări, la un tv de 7000 lei, care funcționaează pe orice device…!

          • Din moment ce tv-ul este compatibil cu ce trebuie si nu functioneaza smart cam-ul trebuie fie sa ajunga o echipa service acasa, fie sa fiti indrumat intr-un punct service. Daca raspunsul nu a fost favorabil, faceti o sesizare la OPC.

      • Am intrebat,de oare ce am un prieten in bucuresti si el a zis ca sia luat doar smartcardul de la digi,si il foloseste direct in tv pentru satelit,
        Si foloseste frecventa pe hotbird
        Si functioneaza

        • Dansul probabil receptioneaza programe printr-un receptor pentru satelit insa nu prin cartela/abonamentul de la Digi. Singurele cartele care pot fi folosite individual sunt cele pentru cablu tv.
          Cartela aceea nu ajuta la receptionarea programelor, ci doar decodeaza anumite posturi. Deci, fara un receptor nu poate receptiona posturi gratuit prin cartela. Fie are un decodor extern, fie televizorul are un decodor integrat.

  6. Salut, pe Sony 55X9005B am receptionat perfect canalul Digi4K pana la 1 Feb 2019. Desi am cumparat pachetul 4K din contul Digicare, nu mai pot viziona acest post, am doar sonor si ecran negru. Am sunat la suport , am fost la sediu, nimic…
    Resetare la setari de fabrica facuta, scanate si cu profil DIGI dar si ALTII de test, tot degeaba. Am card CI+ cu cartela, oare m ar ajuta un CAM de model nou?!
    Daca tv a mers pe acest canal in perioada fara cost ma gandesc ca doar criptarea RDS imi pune piedica…ce pot face?
    Merci

    • Salut Bogdan,
      Sunt de parere ca problema este din cauza smart cam-ului pe care il folosesti in prezent, fa-le din nou o sesizare celor de la Digi pentru a-ti inlocui echipamentul, cat timp platesti aceasta extraoptiune trebuie sa iti ofere o solutie.

      • Salut Robert, mi am cam pierdut speranta , i am chemat, au venit 2 tehnicieni, s au uitat la tv, au facut poze, au testat, si … au plecat cum au venit. A trecut o saptamana daca nu mai mult si nu am auzit nimic de la RCS. Este posibil ca al meu tv sa nu fie compatibil cu sistemul lor de codare?! Am sanse sa remediez problema sau nu, ce crezi?
        Merci

        • Daca televizorul suporta HVEC pentru decodare atunci ar trebui sa fie in regula. Alte incompatibilitati au mai fost cu alte modele de televizoare, cateva probleme s-au rezolvat in urma ultimului upgrade. Important este sa ne tinem de ei cand avem probleme si sa insistam pentru o solutie.

  7. Buna seara,

    Am un PHILIPS 40PUS6809/12 in care am introdus smart cam-ul, s-a autentificat, s-a actualizat dar totusi Digi 4K nu apare deloc printre programele disponibile. Ce se poate face in aceasta situatie?

    Va multumesc,

      • Buna seara, Din pacate nu am gasit nimic la frecv de 498 si mentionez ca sunt din Satu Mare, jud. Satu Mare. Am facut toate recomandarile call center-ului: Reveniti la setarile de fabrica, Scanari multiple, scos si reintrodus card, upgrad-at card, … Dar canalul Digi 4K tot nu apare.
        Am gasit pe un alt forum acest comentariu …. „Pe PHILIPS 40PUS6809/12 nu merge, fiindca nu suporta HEVC” ….
        Este posibil asa ceva?

          • Cred ca la aceasta mentiune va referiti … Update 25.11.2018: Pe unele televizoare 4k nu functioneaza programul Digi 4k deoarece acele televizoare sunt mai vechi si nu suporta modalitatea de decodare HEVC. Deci, pentru a putea receptiona Digi 4k trebuie sa avem un TV 4k care sa suporte HEVC.

            Exista vreun workaround ptr aceasta problema? Televizorul nu e chiar atat de vechi…

          • Din cate stiu, nu exista niciun workaround pentru aceasta problema.
            Poate daca schimba cei de la Digi metoda de codare insa nu cred ca se va intampla acest lucru.

    • Buna seara,
      Presupunand ca va referiti la Digi si ca aveti TV-uri cu slot-uri CI+, procedura corecta de instalare este urmatoarea: se reseteaza tv la setari fabrica, se scaneaza doar mod digital, dupa finalizare se pune cardul in tv sigla DIGI spre perete sau albastra.

  8. Buna seara,
    Aveți ideee cat timp durează de la solicitarea unui Digi Smart cam până la sosirea efectivă la un punct DIGI? Știe cineva pentru Pitești?
    Mulțumesc!

    • Buna seara,
      Timpul de solutionare al unei cereri pentru un smart cam Digi depinde de stocul de echipamente disponibil in Pitesti si numarul de cereri deja existente, este greu sa se estimeze si nu cred ca poate face nimeni asta, nici macar cei de la Digi.

    • mihai
      buna ziua, ar trebui sa dureze o saptamana, dupa care trebuie sa contactati pe cei de la Digi pentru a nu fi in situatia de a nu-l mai primi, cardul smart, pt neridicare, cardul putand fi ridicat in cel mult 10 zile de cand este disponibil in stoc. bafta!

  9. Astazi s-a facut actualizarea software a unui lot de cartele smart cam plus de la Digi.
    Procedura de upgrade software la smart cam-urile plus de la Digi este urmatoarea:
    -introducem smart cam-ul in tv, se face autentificarea si incepe sa se descarce pachetul software;
    -cand am mutat pe un canal criptat apare pe ecran mesajul „o noua versiune software este disponibila”, moment in care trebuie sa confirmam cu butonul OK;
    -apare mesajul „actualizarea software-ului este in curs de desfasurare”; este foarte important sa nu intrerupem procesul de actualizare software;
    -cand actualizarea s-a finalizat, apare pe ecran mesajul de confirmare „actualizarea software-ului s-a finalizat cu succes”;
    -daca apar mesaje de eroare in timpul procesului de actualizare software, trebuie sa reluam acest proces manual: Actualizare software – Cautare o noua versiune de software?;

    Detalii in articol, mai sus.

  10. Robert apreciez ce incerci sa faci dar unele rezolvari sunt eronate. Ex: tv vechi de 7-8 ani are slot dar nu musai CI+ poate fi doar CI…nu se va imperechea…pe scurt daca in grila de programe va apar programele cu denumire gen PROTV HD atunci tv e compatibil ci+. Cei cu samsung cu slot ci+ sub forma de adaptor plastic negru fiti siguri ca e montat corect inainte de a pune cardul. Montaj corect: se reseteaza tv la setari fabrica, se scaneaza doar mod digital, dupa finalizare se pune cardul in tv sigla DIGI spre perete sau albastra. Prin sesizare la digi sau cand il ridicati puteti opta pt trimirea unui tehnician la adresa pt montaj gratuit. Daca rupeti pinii din tv si stricati slotul adio ci+. Cardurile se strica rar…Sperca am fost explicit in linii mari. Sunati operatorul pt probleme..Platiti chirie la el deci aveti asistenta, degeaba intrebati aici. Nu toti angajatii rds sunt Dorei ” care nu stiu nici ei ce au de facut” de parca tu stii. Procedurile sunt simple, aveti nr pe cutia smarcamului. Reinitializarea o puteti face si voi din contul digicare.

    • Digi 4K nu are nici o treaba cu camul. Daca ai tv compatibil va functiona arata timp cat vei plati si iti functioneaza maxpack pe acel tv. Unde ati vazut voi ca un card care doar decodeaza poate sa afiseze EL 4K… Ca si cum ai zice ca un tv din 2016 full hd daca pui smartcard plus vezi 4K….really?

    • Salut Sillence,

      Sunt convins ca unele lucruri recomandate nu sunt solutia exacta a unei anumite probleme, nu dau ei cei de la Digi o solutie exacta (ci incearca diverse metode si operatiuni), cu atat mai putin as putea sa ofer eu solutia clara. In ceea ce priveste televizoarele vechi, nu cred ca am scris pana acum ca tv-ul sa aiba slot CI, am scris mereu CI+.
      Cat despre asistenta oferita de Digi, sigur ca ofera suport pentru aceste echipamente insa ideea era daca putem rezolva singuri fara sa ajungem sa mai sunam in call center (desi majoritatea problemelor asa se rezolva).

      Iti multumim pentru informatiile oferite privind montajul corect si problemele mentionate.

  11. ȘI eu aveam probleme cu cam DIGI 4k apărea imagine neagră la schimbarea canalelor le pierdea din memorie am procedat in felul urmator am făcut sesizare la DIGI și am cerut reinițializarea cam 4k din centrală și am rezolvat problemele acum este ok mentionez ca am un led sony 2017

  12. Bună seara, sunt deținătorul unui SMART TV Sony XF9005 și folosesc de aproximativ două săptămâni un SMART CAM de la DIGI. Problema este că, odată introdus cardul, unele programe refuză să se deschidă. Țin să menționez că, în lipsa cardului smart, TV-ul deschide absolut toate programele regăsite în grila abonamentului. Am sunat la cei de la DIGI, au trimis un operator care a resetat TV-ul la setările din fabrică și a mărit puterea semnalului din panou. În orice caz, nu a funcționat. Nu prea știa nici el ce face acolo, iar problema persistă în continuare. Aveți vreo sugestie?

    • salut!
      am avut si eu aceeasi problema la Sony exact modelul tau.
      Dar au facut cei de la Digi un upgrade de soft recent si s-a rezolvat 🙂
      Muta tv pe unul din canale criptate gen HBO si dai Setari-Configurare canal-Configurare digitala-Configurare Modul CA-Actualizare software. Trebuie sa il lasi cateva minute sa isi faca actualizarea.

      La mine a mers, dupa 3 luni de chin….am tv din Noiembrie luat si i-am injurat coninuu pe cei de la Digi
      pt problema cu cardul nou CI+.

      Sper sa iti mearga si tie si sa nu mai avem probleme cu cei de la Digi :))))

  13. Am introdus un Smart Cam Plus într-un smart tv LG 4k, s-a autentificat, însă programele nu funcționează. Pe ecran apare „Program codificat” însoțit de mesajul „Nu aveți acces la acest canal. Apelați serviciul relații clienți pentru a vă abona la acest canal sau accesați site-ul. Ref 10”. Se întâmplă la fel pentru fiecare program care nu funcționa fără modul CI. Ce e de făcut?

    • In speranta ca smart tv-ul suporta cartele CI+ (teoretic ar trebui sa suporte daca este smart) atunci trebuie sa introduceti modulul smart cam primit de la Digi in TV cu partea albastra spre perete.

  14. Buna am primit azi comanda la smart cam si la folm now imi scrie pe ecran la tv program demodulat care inainte mergea cu decodorul iar acum nu merge. Ce e de facut? Multumesc!

    • Buna seara,
      Incercati sa scoateti smart cam-ul din tv si sa il reintroduceti. Daca tot nu functioneaza si apare tot semnal demodulat, faceti o revenire la setarile din fabrica. In situatia putin probabila de a nu va functiona in continuare, inseamna ca este smart cam-ul defect si trebuie sa-l inlocuiti. Insa, teoretic, ar trebui sa functioneze dupa ce scoateti si reintroduceti cardul.

  15. Buna ziua ,…….Ma numesc Ioana Z. is locuiesc in str, Grigore Moisil, nr.*,bl.*, sc.* et.* , ap .* , si va rog SA MA AJUTATI CU O UNITATE CAM pentru un model de tv. SAMSUNG model de 7-8 ani , dar care are incorporat locasul de adaugare a acestei unitati….Va multumesc anticipat…tel. 07*******….

    • Buna ziua,
      Daca nu aveti un lacas in care sa introduceti smart cam-ul probabil televizorul nu suporta modul CI+, caz in care puteti lua un decodor, daca televizorul nu are deja un receptor DVB-C.

      • Pe receiver poti seta calitatea 720p,1080i si 1080p in schimb pe smart cam se vede direct 1080i ca si cum ar fi calitatea presetata ,ma gandeam ca cele noi vin cu 1080p presetat sau stie cineva daca poti schimba calitatea smart cam-ului?

        • Din cate stiu calitatea nu este prestabilita de catre CAM, depinde de televizor (mai bine zis, de receptorul televizorului). Smart cam-ul nu influenteaza in niciun fel calitatea imaginii si nu o poate schimba, scopul sau fiind doar sa decodeze programele.

  16. La mine autentificarea scaneaza pana la 90% si se opreste(imediat ce introduc card-ul)
    N-am reusit sa-i dau de cap
    Televizorul e o mizerie de pe la Selgros – Exclusiv

  17. ȘI eu am NOUL cam 4k de la DIGI și confirm problemele raportate imagine neagră apar canale dispar canale la imagine neagră dacă las 15 -20secunde apare canalul respectiv cred că trebuie un upgrade de urgență la aceste cam 4k este imposibil ca cei de la DIGI să nu știe de aceste probleme (verificarea in prealabil inainte de a le pune pe piată) dar văd că nu fac nimic

    • Sunt sigur ca cei de la Digi nu stiau de aceste probleme inainte de a le pune pe piata insa au identificat problemele ulterior, pentru smart cam-urile plus a fost disponibil si un upgrade software la un moment dat. Fa-le o sesizare daca ai problema aceasta periodic.

  18. Buna ziua. Am si eu o problema cu canalele. Dupa introducerea cam-plus unele canale nu se vad.Au venit de la serviciul tehnic si au resetat tara din Romania pe Finlanda.Problema e ca acuma anumite canale dispar de pe lista de favoriti,dar si de pe lista „toti”.Nu sunt aceleasi programe. Am dat reinstalare canale,restaurare fabrica al televizorului.Ciudat este ca atunci cand reinstalez functioneaza dar dupa un timp dispar.Televizorul este un Philips HDMI model fabricat in 2016, 32PHS5301/12.Multumesc.

    • Buna ziua,
      Nu stiu daca problema privind disparitia programelor din lista de posturi Favorite este o problema legata de smart cam, daca dispar de tot din grila atunci este posibil sa fie din cauza smart cam-ului (daca sunt programe decodate prin smart cam).

  19. pe 4 01 2019 a instalat serviciile dar la tv nu primeste in slot card cartela nefiind compatibila cu tv lg model 2006 puteti sa sau aveti un amplificator de linie digital cu iesiri scart sau rca acum merg numai aprox 60 canale si nu am doar 2 canale de filme

    • Daca nu este compatibil smart cam-ul va recomand sa il returnati si sa luati un decodor. La ce posturi de filme va referiti ca nu le receptionati? Daca este vorba de posturi de filme codate atunci aveti nevoie neaparat de un smart cam (exclus in cazul dvs) sau un decodor.

  20. Eu am solicitat activarea a două carduri (telefonic) de 4 ori până acum. Azi voi suna a 5-a oara. Am trimis și un mail. La telefon nu pot decât să remarc că puștimea aia angajată la ei în call center are doar rol decorativ prin fișa postului. Adică n-au niciun instrumet activ de rezolvare a situațiilor simple. Doar fac pe secretarele, preiau apelul și mai dau o bifă pe ecran, bifă pe care n-o vede nimeni, pentru că tehnicul are flow-ul lui. E mai pe chill, așa.. Mai rasta! Ya, man! În loc să te pună în legătură cu departamentul care se ocupă de problemă, ei zic mecanic. ”da, am notat și facem tot posibilul să se rezolve în cel mai scurt timp”. Mulțumesc, radiez de fericire, ăsta e răspunsul care sigur mă pune în confortul meu, da, sigur! Mulțumesc!
    Îi doare la bască!
    Dacă și să dai în două taste ca să activezi un card a devenit o problemă de durată în era exploziei tehnologiei…. Și vorbim despre cel mai mare provider de servicii de acest gen, ce pretenții să mai ai de la ceilalți?
    Oricum un card îmi dă mesaj (25) neactivat, celălalt (26) care însemnă că a mai fost activat pe alt smartcam. Totally mess!
    Sunt complet dezamăgit! Dacă n-au resurse umane pentru serviciile tehnice și nici nu vor să suplimenteze posturile, măcar să nu mai dea 24h ca termen de activare, să dea 30 de zile. Așa știe omul o treabă și nu mai are așteptări.
    După câte am citit mai jos mi-e teamă că după activare voi avea și alte probleme.
    Am scris mesajul ăsta aici ca să știe și alții la ce să se aștepte și poate mai citește și vreo minte luminată de la RCS-RDS acest mesaj și înțelege că managementul unui astfel de mecanism creează responsabilități și că zona în care lucrurile ar trebui să meargă cel mai rapid, merge de fapt cel mai prost și nimeni nu mișcă un deget.
    Le mulțumesc celor care au postat experiențele lor mai jos. Sunt foarte utile!

    • Si eu iti multumesc pentru ca ne-ai impartasit experienta ta. In call center operatorii fac reinitializarea cartelei insa se pare ca in cazul tau au fost probleme, probabil software. Ei inregistreaza sesizari si le asigneaza la departamentele care rezolva (sau cel putin ar trebui sa rezolve) problemele acestea, nu va pot face legatura direct cu o persoana a departamentului tehnic/NOC deoarece acele persoane sunt de nivel 2-3, nu vor sta niciodata sa discute direct cu clientii, se pierde timp iar treaba lor este alta. Acesta este flow-ul si nu numai la RCS – RDS, la majoritatea companiilor nu stau administratorii, inginerii de sistem sau programatorii sa preia apeluri.
      Insa sunt de acord in ceea ce priveste rezolvarea problemelor, eu personal nu consider ca fiind o problema generala cu serviciile RCS – RDS, mai mult o problema cu aceste smart cam-uri, au fost reclamate o gramada de probleme generale cu aceste cartele, sper ca urmatoarele dispozitive pe care le ofera sa nu mai aiba astfel de erori. Sau sa gaseasca o solutie cu acestea, un upgrade de soft, ceva.

  21. Salutare!
    La mine treaba a mers foarte simplu. Pe 4 ianuarie in jur de ora 12 am sunat la call-center ( a trebuit sa astept aprox 15 min pana sa fie un operator disponibil ) si am rezervat 2 cam-uri in puctul Digi care imi este cel mai apropiat de casa ( sect 6 Bucuresti ). Operatorul a verificat si mi-a confirmat ca sunt pe stoc in acel punct. In aprox 10 min am primit si mesajul de confirmare ca mi le-au rezervat si am 7 zile sa le ridic. Am mers in jur de ora 16, am activat optiune de HBO, am luat cam-urile si gata. Baiatul care mi le-a dat imi spune totusi ca extraoptiunea se va activa insa de la 1 februarie ( dupa aproape o luna ), dar a lasat totusi o solicitare ca sa se activeze imediat. Ajuns acasa, montat pe 2 televizoare simple de prin 2014: Samsung UE32EH5000 si Philips 32PFT4100/12. Pornit tv, scanare programe, si constat ca aveam si HBO si Cinemax, deci extroptiunile se activasera deja. Functioneaza fara probleme pana acum.
    Sper ca am fost de ajutor. Toate bune!

    • Salut Adrian,
      E bine daca nu ai avut probleme, sunt sigur ca problemele discutate aici nu apar la nivel general. Fie sunt probleme cu un lot de smart cam-uri, fie o problema de compatibilitate.
      Numai bine!

  22. salut!
    am un card nou de la Digi…. din pacate face probleme.
    Nu s-a putu initializa singur, a trebuit sa sun la ei….apoi desi au facut ei tot ce treebuie, tot nu functioneaza cum trebuie.
    Sunt canale care nu functioneza…imagine neagra, apoi dau pe alte canale care functioneza si ma intorc la acel acare nu mergeau…surpriza in urma reintoarcerii functioneza. Nu la toate insa, unele raman pe negru.
    Inchid tv, dau rescanare, dau reintialoizare setari din fabrica si tot asa face…unele merg altele nu.
    Am sunat la Rcs si tot asa au zis: rescanare, reinitializare…dar tot nu functioneza cum trebuie.
    Am un tv Sony Bravia model 2018…deci ar tb sa zboare…dar nu e asa.
    Cred ca noile carduri ale Rcs au probleme…

    • Salut Gabriel,
      Pare sa fie o problema care apare la mai multe persoane, problema cu ecran negru pe unele programe. Pe ce programe ai probleme?
      Nu cred sa fie o incompatibilitate cu TV-ul, daca era asa nu se initializa deloc, ma gandesc. Probabil sunt bug-uri nerezolvate ale celor de la Digi cu noile smart cam-uri plus.
      Ai un smart cam normal sau unul 4k?

      • Salut,
        Am și eu aceeași problema ca și Gabriel, tot cu Sony Bravia model 2018, numai ca după rescanare, canalele care nu funcționau (erau negre), acum funcționează. Dar nu o ține prea mult; după câteva ore disfuncționalitatea reapare.
        Am avut probleme cu TVR HD, TVR 2, HBO 2 și 3… Nu cred sa fie legat de canal. Cred ca face cu toate. Când HBO nu era vizibil, nici informații despre program nu erau disponibile.
        Smart cam-ul plus este normal (HD) ; nici nu știam ca exista și 4k.
        Azi am primit vizita unui tehnician de la RCS… nu a găsit soluția. Ba chiar mi-a sugerat ca televizorul ar avea o problema de software… Chiar încercam sa fac un downgrade, dar am constatat ca nu este posibil. Noroc ca am dat peste acest forum.
        Așteptăm după soluționare. Mulțumesc.

        • Salut Catalin,
          Ciudat ca se intampla la acelasi model Sony Bravia 2018, sper sa nu fie o problema de incompatibilitate. O sa ma mai interesez si eu in privint acestei probleme insa iti recomand si tie sa faci o sesizare online (nu telefonic) si sa mentionezi ca a ajuns un tehnician fara sa iti ofere o solutie insa dupa ce te-ai mai interesat, ar fi o problema generala. In felul acesta poate ajunge ticketul la departamentul Software care se ocupa de soft-ul acestor smart cam-uri noi. Cu siguranta au destule probleme fiind un model nou.

          • Salut!
            s-a rezolvat in sfarsit problema cu noul upgrade de soft pt tv meu Sony 🙂 )))
            acum functioneaza ok, desi uneori mai am emotii ca nu va merge cum trebuie vreun canal… 🙂 )))

            Interesant site-ul, o sa urmaresc in continuare ce mai e nou pe aici 😉

          • Salut Gabriel,
            Ma bucur ca s-a rezolvat, era o problema frecventa si nu prea le sta in fire celor de la Digi sa vina cu update-uri care sa rezolve probleme generale. Un lucru bun.
            Te mai asteptam pe aici. 🙂

      • Luat in 31 dec de la Rcs, e model nou card CI+, model fara cartela, este din plastic tot cardul.
        suporta 4k, are acelasi simptome ca si la Catalin, exact cum spune si el.
        Cand merg, cand nu merg canalele, tot asa cu lipsa informatii despre programe…
        E un Tv Sony Bravia model 9005 FX an 2018….
        Ma scoate din sarite chestia asta….
        Oricum am scos cardul ca ma dispera, acum sunt direct pe cablu digital de la Digi si merge f bine tv.
        Astept niste sfaturi aici, ca am sunat la Rcs de 2 ori deja si nimic…ori nu stiu ca au probleme cu cardul asta, ori nu vor sa spuna ceva….
        Va rog dc puteti sa ne lamuriti care e solutia, sa schimb cardul sau ce sa fac???
        Multumesc!

        • Par sa fie bug-uri software, desi problemele apar precum in cazul lui Catalin tot pe Sony Bravia 2018 mi-e greu sa cred ca este vorba de o incompatibilitate cu televizorul. Faceti o sesizare online in care mentionati ca problema este una generala, poate ajunge sesizarea la departamentul lor de programatori care se ocupa de aceste smart cam-uri plus. Oricum, o solutie tot trebuie sa va ofere chiar daca presupune inlocuirea smart cam-ului.

    • Și eu am pățit la fel, setări din fabrică, introdus / reintrodus smart-cam, repornire TV, scos / reintrodus priza, etc….nimic! Am sunat la ei (DIGI) și mi-au spus să fac ceea ce făcusem deja, mi-au cerut seria/nr. smart-cam și mi l-au reinitializat ! Problemă rezolvată !

  23. salutare lume…o părere personală despre CAM-urile de la RDS/Digi, și despre CAM-ul plus, eu am toate modelele de CAM-uri, toate trei, ultimul model mi se pare ca design mai interesant, cele vechi le știți, deci, nu insist asupra lor, este vorba despre cele cu cartelă și fără, noutatea la CAM-ul plus este din plastic, asta da surpriză și are culoarea neagră, pe lângă cele vechi care sunt argintii și din tablă, cel nou este mult mai ușor de manevrat/”proptit” în locușorul de la televizor…dar mi se pare mai fragil, de inițiat l-am inițiat la ei în service, se vede mai bine decât la primul CAM, cel cu cartelă, la CAM-ul fără cartelă nu mi se pare o îmbunătățire extraordinară/semnificativă pe un LG model 60 UF 850V-ZB , la programul DIGI 4k, parcă se văd mai clar cadrele în mișcare, dar este o opinie de-a mea !…dacă mai observ ceva relevant vin cu un update ! La mulți ani la toată lumea și toate cele bune să auzim numai de bine !

  24. Buna ziua, tocmai am incercat sa folosesc si eu un Smart CAM Plus. Se conecteaza modulul la TV dar canalele din grila MaxPack sunt scrambled si imi arata eroarea mesajul „The set-up is being finalized, this can take a few minutes. If problem persists, visit your local website or contact Customer Service. Ref 400”. Am un LG. Oare ce este de facut in cazul asta? Am asteptat 10-15 minute sa isi revina.

  25. buna ziua, detin un televizor sony in care este introdus un Smart CAM Plus. In momentul deschiderii tel. apare eroarea: smart scan plus eroare de autentificare. Autentificarea intre tel. si modul a esuat. Ma puteti ajuta? Mentionez ca de 30 min nu exista operatori liberi la serviciul telefoic de relatii cu clientii.

  26. am si eu smart cam plus si mia aparatu pe ecran o noua versiune software e disponibila si am dat ok sa actualizat ce sa actualizat si sa terminat de ce a aparut asta sa modificat ceva?

    • Pentru un anumit lot de smart cam-uri plus s-a facut upgrade software, am mai discutat cu cei de la RCS – RDS acum cateva zile despre acest lucru deoarece ne-a mai anuntat cineva pe chat. modificari majore nu exista, am inteles ca schimba anumite mesaje de eroare in caz de probleme si ar imbunatati putin traducerile.

  27. VA SPUN EU CE AM PATIT CU UN SMART CAM PLUS ACUM PE 29 NOIMBRIE 2018 AM ACHIZITIONAT ACEST CARD DE LA RDS LAM INTRODUS IN TV AM SCANAT DE NOU PROGRAMELE TOTE BUNE FI FRUMASE CE SA VEZI MERGEAU CANALELE CARE ERAU CODATE PENTRU PACHETUL CARE AVEAM ABONAMET DAR CULME IMI BLAOCA ALTE CANALE CARE SUNT PE GRILA DIGITALA MENTIONEZ CA DETIN 2 TV SONY UNUL LED IAR CELALANT OLED ACHIZITINAT ACUMA CITEVA ZILE DE LA EMAG MAI DETIN UN CAM LUAT IN 2016 CULME CA ALA MERGE PERFECT PE AMBELE TVURI IAR ASTA NOU NU MAM PREZENTAT LA RDS CULME MIA SPUS CA NU ESTE COMPATIBIL DOMNI DE LA RDS AR TREBUI SA SE MAI DUCA SA INVETE PUTINA CARTE SI PE URMA SA SA DISCUTE CU CLIENTII CUM SA SPUI TU CA NU ESTE COMPATIBIL CU UN TV FABRICAT IN 2018 LASATIVA DOMNILOR DR MESERIE ANGAJATI OMENI COPETENTI.

  28. Ce nagra 5 ? Nu exista asa ceva. Tu preiei o multime de informatii de pe Softpedia Forum, le rastalmacesti cu ce ai visat noaptea si nu pui niciodata sursa. Ai impresia ca Softpedia este sursa ta de informatii, sa faci stiri pe blog fara sa precizezi ca ai preluat de pe Softpedia???

    • Informatiile pentru acest articol sunt oferite de catre un angajat RCS – RDS. In putinele cazuri cand am aflat informatii noi de pe Softpedia la indicatiile unor alti useri, am mentionat sursa (atunci cand nu au facut-o ei direct). Citesc destul de rar discutiile de pe Softpedia deoarece nu mai am timp nici macar sa tin pasul cu discutiile de aici, daramite sa stau sa adun informatii de acolo. La fel se aplica si cand am preluat informatii de la alte pagini gen Pagina de Media, am mentionat sursa. Asa ca lasa frustrarile astea ca Softpedia nu este singurul loc unde se discuta despre Digi si cu siguranta nu este singurul loc unde angajatii Digi sau de la alte companii lasa informatii. Astea sunt parerile unui forumist frustrat, nu te supara ca ti-o zic. Si pe pareri de-astea fictive nu dau doi bani. Digi are peste 10.000 de angajati in Romania, te rog sa nu fi atat de limitat incat sa crezi ca doar pe Softpedia ajung informatii de la angajati.
      Mi-am facut timp sa iti raspund desi nu aveam nicio datorie sa ii raspund cuiva care nici macar nu si-a lasat numele, insa data viitoare cand mai vii cu astfel de ineptii fara dovezi clare, iti sterg direct comentariul, asa cum am spus am foarte putin timp liber disponibil, atat pentru acest site cat si timp personal, nu o sa imi mai pierd din timp sa ofer explicatii celor ca tine care arata cu degetul fara nicio baza reala.
      P.S.: Daca nu esti unul din detinatorii Softpedia, nu ne mai bazaii pe aici cu aberatiile tale, daca vrei sa te certi poti sa o faci acolo, oricum asta se face de obicei pe acolo, noi aici incercam sa facem altceva nu sa ne raspundem cu comentarii acide.
      O seara buna.

      • Uite promovarea minciunii pe Internet. Ba omule cum naiba nu ai furat de pe softpedia daca la multe articole informatiile subt redate cu aceleasi cuvinte ca acolo? Ai furat la informatii, inclusiv pe aia cu Digi Sport 5 care nu s-a mai lansat…
        Si nu exista niciun Nagra 5. Tu esti cel ce abereaza. Daca stergi asta esti un las.

        • Ma lasi rahaturile tale? Astea sunt informatii din interiorul companiei pe care le publica si altii, DE-ASTA SUNT SCRISE CU ACELEASI CUVINTE. NU AU INVENTAT USERII SOFTPEDIA INFORMATIILE ASTEA, SA STII. Iti scriu cu majuscule ca poate asa intelegi. Chiar n-am timp de aberatiile tale, scrii numai acuze nefondate sub anonimat, desi ar trebui sa stii ca pot sa-mi dau seama care sunt comentariile tale indiferent de numele folosit sau adresa de mail folosita. Cine te crezi? Eu nu am mai intrat pe softpedia de minim 4-5 luni si ma iei cu tampeniile astea, nu ca ar trebui sa iti dau tie vreo explicatie, de parca tu esti unul din ownerii Softpedia.
          Nu e prima data cand ma acuzi de asa ceva cu aceeasi replica stupida, ca daca sterg asta sunt un las. Las esti tu, ca nu esti in stare sa iti folosesti nici macar prenumele in comentarii.
          Poate ca nu este corecta informatia cu Nagra 5 insa asta mi s-a spus de catre un angajat Digi, o sa ma interesez despre acest lucru, insa imi mentin parerea despre tine.

          • Si inca ceva, am fost citati la unele articole de site-uri de renumite precum Capital sau Profit.ro, nu vreau sa para ca ma laud insa au fost materiale care nu au existat nicaieri pe internet, deoarece au fost surse interne, asa ca daca esti dispus sa aduci acuze, ia fiecare articol in parte, verifica data cand a fost publicat si verifica toate informatiile de pe internet si cum au fost structurate, daca imi zici mie ca fur de altundeva.
            Ce mama ma-sii, mai bine fa un dosar cu analiza fiecarui articol publicat de noi si vezi de unde provine daca esti pus pe acuze, si spune-mi dup-aia cum e cu materialele.

          • Omule, eu nu am nicio legatura cu cel de mai sus. Verifica si tu naibii.
            Vad ca nu stii decat sa te iei de cei ce te acuza. Nu ai venit cu nimic concret pentru a demonstra ca nu plagiezi.

  29. Initializarea dureaza mai mult,cateva minute…problema e ca nu sunt pe stoc.eu am asteptat 2 sapt.l-am schimbat pe cel vechi care facea figuri,si am mai luat unul in plus.

    • Super, inseamna ca acesta este unul din avantajele vizibile, la smartcam-ul vechi (cel putin la mine) dura 1-2 secunde procesul de autentificare si tot cardless am si eu dar o generatie mai veche (Irdeto).

          • Salut,

            Nu reusesc sa instalez Digi Smartcam-ul pe televizorul noul LG (Super UHD Smart, 49SK8500PLA, 4KUltra HD). Am incercat toate variantele posibile (revenire la setarile din fabrica, reinitializare card etc), rezultattul este acelasi. Problema principala este ca daca lasi televizorul inchis pe un canal codat mai mult timp, cand il pornesti nu se mai deschide deloc. Nici nu poti sa schimbi canalul. Pe televizorul vechi Samsung functioneaza. Cardul il am de 7 ani.

            Va multumesc anticipat pentru ajutor!

          • Salut Cristian,
            Posibil sa fie o problema software de compatibilitate pe acest model de televizor, iti recomand sa faci o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS in care sa detaliezi aceasta problema, daca sunt mai multe sesizari pentru acelasi model de televizor poate vor face update de soft.