Noile CAM-uri smart CAM plus oferite de catre Digi Romania (RCS – RDS)

Compania Digi Romania (RCS – RDS) a inceput distribuirea noilor smartcam-uri Nagra 5, CAM-uri asemanatoare cu Irdeto (nu contin cartela – cardless) si sunt numite de Digi smart CAM plus.
Smart CAM-urile Nagra 5 cardless sunt fara cartela fizica iar pentru a functiona trebuie sa introducem modulul in TV.
Scopul CAM-urilor cardless este ca furnizorii de telecomunicatii sa optimizeze costurile prin eliminarea procesului de imperechere a CAM-urilor cu cardurile, mentinand un mediu securizat. Smart CAM-urile cardless castiga teren pe piata telecomunicatiilor oferind flexibilitate si tehnici robuste de securitate.

Noile CAM-uri smart CAM plus oferite de catre Digi Romania (RCS – RDS)
Cum se introduce modulul smart CAM plus in televizor?

Precum celelalte modele de smart CAM-uri oferite de catre RCS – RDS, introducerea in televizor se face avand seriile indreptate spre ecran cu partea color fiind orientata spre spatele televizorului.
Dupa ce am introdus smart CAM-ul plus in televizor va trebui sa asteptam cateva secunde pentru inregistrarea smart CAM-ului.

Procedura completa de instalare smart cam CI+ Digi este urmatoarea:
Se reseteaza TV-ul la setarile din fabrica, se scaneaza doar modul digital, dupa finalizare se pune cardul in TV sigla DIGI/albastra spre perete. Ii multumim lui Sillence pentru informatii;

Cum pot verifica daca smart CAM-ul a fost inregistrat/autentificat cu succes?

Pentru a vedea daca a fost introdus corect smart CAM-ul in televizor si daca autentificarea s-a facut cu succes, putem comuta pe un canal criptat din grila Digi.

Autentificarea smart CAM-ului cardless ar trebui sa se faca mai repede decat in cazul modulelor care contin cartele fizice, nemaiexistand procesul de comunicare intre cartela si modul.

Cateva probleme frecvente pe care le putem intalnit in utilizarea smart CAM-ului cardless Nagra 5 de la Digi sunt:

  • daca nu se realizeaza autentificarea (ar trebui sa apara un mesaj sugestiv ca nu s-a efectuat autentificarea intre televizor si modul): se reporneste televizorul, se rescaneaza programele, se reporneste din nou televizorul dupa care asteptam maxim 15 secunde; in urma acestor operatiuni ar trebui sa se rezolve problema, in majoritatea cazurilor;
  • eroare „nu aveti acces la canalul acesta”: incercam vizionarea unui program pe care nu ar trebui sa il receptionam, neavand abonamentul necesar pentru acces;
  • eroare 9: majoritatea cazurilor se rezolva prin reinitializarea smart CAM-ului cardless;

Smart CAM-urile plus sunt din plastic, spre deosebire de unele module metalice oferite de catre Digi.

Noile CAM-uri smart CAM plus oferite de catre Digi Romania (RCS – RDS)
Digi continua sa ofere echipamente performante, smart CAM-urile plus Nagra 5 fiind un echipament nou care utilizeaza o tehnologie moderna, sigura si performanta.

Desi cea mai mare problema a celor de la RCS – RDS in ceea ce priveste stocul de echipamente este pentru decodoarele HD, este posibil ca distribuirea acestor smart CAM-uri (in situatia in care se vor distribui suficiente) sa reduca numarul de comenzi de decodoare HD, unii abonati nestiind despre varianta unui smart CAM in loc de decodor.

Gasiti aici lista de Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS)

In cazul in care ati primit ultimul model de smart CAM-uri Digi si ati observat imbunatatiri de performanta sau diferite probleme, lasati un comentariu.

Update 12.02.2019: Astazi s-a facut upgrade software pentru un lot de module smart cam plus de la Digi, acestea primind update la 4.04. Acest upgrade imbunatateste cateva traduceri si schimba putin mesajele de eroare aparute. De asemenea, rezolva urmatoarele probleme:
– televizoare Sony Android – lipsa semnal si ecran negru ocazional la schimbarea canalelor;
– televizoare Philips Android – lipsa semnal si ecran negru la pornirea/schimbarea canalelor;
– televizoare Panasonic – probleme de compatibilitate ocazionale;
Procedura de upgrade software la smart cam-urile plus de la Digi este urmatoarea:
-introducem smart cam-ul in tv, se face autentificarea si incepe sa se descarce pachetul software;
-cand am mutat pe un canal criptat apare pe ecran mesajul „o noua versiune software este disponibila”, moment in care trebuie sa confirmam cu butonul OK;
-apare mesajul „actualizarea software-ului este in curs de desfasurare”; este foarte important sa nu intrerupem procesul de actualizare software;
-cand actualizarea s-a finalizat, apare pe ecran mesajul de confirmare „actualizarea software-ului s-a finalizat cu succes”;
-daca apar mesaje de eroare in timpul procesului de actualizare software, trebuie sa reluam acest proces manual: Actualizare software – Cautare o noua versiune de software?;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

461 COMENTARII

  1. Bună seara !

    Am avut două televizoare cu câte o cartelă digi CI+ fiecare și au funcționat impecabil. Unul dintre televizoare s-a defectat și am cumpărat un LG 55UM7400PLB nou care conform manualului este compatibil cu CI+, dar și după ce am apelat la centrul rcs-rds să-mi conecteze aparatul la cartelă nu s-a reușit, apare tot timpul „Fără modul CI”. La introducerea cartelei în slotul televizorului am impresia că nu intră complet în locaș, așa ca și la celelalte. Să fie asta problema ? Mulțumesc mult !

        • Ati verificat pe site-ul Digi Romania daca tv-ul cumparat este compatibil cu smart cardul digi? Asa cum am spus poate nu introduceti corect smart cardul in tv, sau nu este compatibil cu smart cardul.

          • Pe site-ul Digi Romania la LG – uri nu apare nici un model care are în cod literele UM. În cazul ăsta ce-i de făcut ?

          • Posibil ca , Smart Camul sa nu fie compatibil cu tv-ul, nu va ramane decat sa schimbati camul cu un receptor hd digi de cablu. Si cand, va aparea pe site tv-uri cu literele de cod UM atunci puteti schimba receptorul cu un smart cam. La cautare pe tv-ul nou aveti varianta de cautare Digi?

  2. Buna ziua!
    As dori sa stiu daca decodorul pe care il primisc la comandarea digi tv digital functioneaza si pentru satelit, din cate vad sunt identice, deci ar trebui sa mearga, poate cu exceptia unor canale tv, pentru a nu mai plati 150 lei pentru acel decodor la comandarea digi tv satelit. Antena o am deja, ma intereseaza doar sa nu platesc cei 150 lei/ decodor, deoarece la digi tv digital as plati 5 lei/ decodor in Iasi, pentru a le folosi la tara. Multumesc mult!

    • Receptorul pentru,Digi cablu este pentru servici fixe de tv iar acel receptor nu se cumpara. Aveti in zona dvs ifrastructura fixa digi? Sau aveti antena satelit Digi? Pentru satelit se plateste receptorul 150 lei, nu se mai ofera in chirie.

      • Buna seara!
        La tara nu am alte servicii inafara de tv satelit si net 4g. Eu intreb daca pot lua reciver ul si sa il conectez la satelit, pentru ca vad ca sunt identice. Doar modul de conectare e diferit. La digital se conecteaza la router, iar la satelit prin cablu coaxial, dar vreau sa fiu sigur. Multumesc!

  3. Am o intrebare imi trebuie neaparat cam daca vreau sa ma uit la hbo eu am maxpack si am canalele hbo in grila insa vreau sa imi mai iau un tv si nu as mai vrea sa platesc pentru cam chiar daca la celalalt tv am
    Oricum am observat ca ii ia vreo 2 secunde sa il decodeze pe tvul cu cam fata de celelalte programe

  4. Buna ziua. Am un LG 4k 43UM7600 din Decembrie si am dat 2 retururi din cauza freez-urilor la conectarea CI+: la al 3-lea televizor mi-a zis un baiat de unde l-am cumparat, sa merg la Digi si sa cer sa-mi schimbe CI+. Bun, l-am schimbat cu unul fara cartela si face la fel…ciudat este faptul ca merge normal, cateodata, si din senin imi spune ba ca nu am drept de vizionare la program, ba se face ecranul negru si afiseaza program codificat…cateodata reporneste singur sau trebuie eu sa repornesc tv-ul, cateodata trebuie sa reinitializez CI+-ul. Ce pot face sa scap de corvoada asta zilnica…Multumesc…

    • Buna ziua,
      Al doilea smartcam este acelasi model? Daca nu este acelasi model, inseamna ca este o problema a acestui model de televizor la conectarea unui smartcam.

    • O intrebare Bogdan si poate asa te ajut. Acelasi tip de tv am si eu cumparat acum 3-4 zile. Un agent de la magazin mi-a spus ca atunci cand iau smartcamul de la digi fara cartela sa ma duc cu camul sa mi-l activeze intr-un sediu de reparatii digi, si asa am facut. L-au bagat baietii intr-un lg l-au activat am venit acasa l-am pus in tv si merge bine mersi. Intrebarea este : L-au activat baietii in service? Sau doar ti l-a inscris in sistem cel din magazinul digi fara sa te duci la tehniceni?

      • L-am ridicat din centrul rds-rcs si m-am dus acasa, l-am introdus in tv si i-am dat sa caute posturile…dar am sa ma duc si-n Libertatii, unde au service-ul pe Bucuresti si am sa incerc si treaba asta cu tehnicienii…multumesc…am sa revin cu un rezultat…

  5. Cumpărând un televizor nou LG Oled ,pentru vizionarea programelor plătile la operator ( ex.HBO ,Cinemax …. )îmi trebuia un decodor / Digi smart CAM plus.
    Am solicitat în data de 27.07.la ghiseul RCS&RDS din incina complexului Cora Lujerului eliberarea unei cartele CI+ .Am rugat insistent să îmi spună în cât timp voi intra în posesia lui .Persoana/ lucrătorul refuzând să îmi dea răspundă la această solicitare.
    După o săptămână de așteptare m-am dus din nou la punctul RCS & RDS din incita complexului CORA și răspunsul a fost destul de incorect ,indicâdu-mi să mă duc la complexul Colosseul de pe sos.Chitilei unde au suficiente asemenea produse . Intrebând de ce nu fac dânșii acest serviciu ,au răspuns că acest lucru nu intră in atribuțiile de serviciu ale firmei !!! Deci plătesc în plus pentru a viziona programe (în plus față de pachetul de bază )și nu pot beneficia de acestea.De fapt răspunsul la insistențele mele a fost că primirea acestor carduri poate dura și chiar 6 luni. IREAL

    Am ceva întrebări :

    – De ce firma nu permite clienților să fie informați corect ,privind durata livrării produselor solicitate ,

    – De ce nu sunt informați clienți corect dacă sunt probleme de aprovizionare / procurare de echipamente ,că dacă știam comandam cardul cu câteva luni înainte de cumpărarea televizorului,

    – De ce în rețeua de farmacii ,dacă nu au produs ,îl aduc imediat de la alte farmacii din grup, care îl au.Dacă la Colosseum sunt de ordinul zecilor de ce nu s-au transferat la alte puncte de lucru unde sunt solicitări ?

    – În caz că livrarea acestei cartele depășește 15 zile sunt îndeptățit să mi se reducă din valoarea contractului .Intrebând la ghișeu despre aceasta problemă mi s-a răspuns că mai am un card CI+ la un alt televizor și să-l mut de la un televizor la altul în funcție de dorințe? Dar dacă vreau să mă uit la ambele televizoare la programe diferite ce mai mut ?

    Cu deosebit respect,
    MIRCEA

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Ei au avut mereu probleme cu stocul de echipamente al smart cam-urilor si nu numai. Nu aveti ce sa faceti decat sa insistati la relatii cu clientii Digi sau online pentru a urgenta livrarea echipamentului.

  6. Buna seara!
    Detin un abonament tv analogic si as dori sa achzitionez un card ci+ impreuna cu extraoptiunea 4k la 5 lei de la digi, trebuie sa platesc doar 5 lei in plus sau 35 lei?
    Si daca pot folosi cardul pentru un tv din alta locatie (tv ul este 4k si este compatibil cu cardul ci+, iar internetul este de 1gbps tot de la digi)?
    Multumesc!

    • Reconectarea ar trebui sa se faca automat, fara sa depinda de canalul selectat. In prima faza, sunati la Digi sa verificati daca abonamentul este activ.

  7. Salut. Detin de aproape 1 an, acest smart cam plus, doar ca nu a functionat in tv, aparea „Fara modul CI”.Azi, l-am reintrodus si se pare ca-l citeste. Se conecteaza pana la 60% iar apoi dispare acea fereastra. Dupa ce am redeschis televizorul pe HBO HD nu-mi mai apare „Fara modul CI” ci „Program codificat”.Asta inseamna ca trebuie sa astept acel interval de 30-60 de minute pentru a se conecta cu serverele celor de la DIGI ? Multumesc.

  8. Am inteles ca pt satelit nu sunt carduri, dar cardurile ci+ pt cablu merg daca am tv cu dvb-s t2/s2/c2. Aici unde locuiesc digi nu are fibra optica. Va multumesc

      • Dansa are tv-ul compatibil cu toate sistemele, dar unde locuieste dansa digi nu are retea. Dansa foloseste Digi Satelit din cate a scris, deci nu poate folosi SMART CAM-ul de la digi. I-am rspuns si la primul mesaj al dansei ca nu il poate folosi pentru satelit, la fel i-am raspuns si acum. Acel cam nu este bun pentru satelit. Cu toate ca dansa are TV cu DVBC DVB T2 DVB S DVB S2.

  9. Buna ziua, am achizitionat co Digi Smart Cam si nu reusec sa imi decriptez canalele, oare cum ar trebui sa procedez, ma puteti ajuta?

  10. Buna ziua. Pentru ce imi trebuie smart cam? Pana acum am avut pachetul TV analogic, dar am cumparat un smart tv SAMSUNG 43RU7172 4K UHD, si am upgradat la TV digital. Nu imi este clar daca am nevoie si de ce as avea nevoie de smart cam. De asemenea, trebuie sa comand si Digi 4K? De ce? Va multumesc pentru raspunsuri.

    • Buna seara,
      Smart cam-ul este util in acest moment doar pentru decriptarea programelor din extraoptiuni, daca doriti activarea unei extraoptiuni.
      Nu trebuie sa comandati Digi 4k, o faceti doar daca doriti acest program.
      Pentru a receptiona programele din pachetul Digital era suficient sa aveti un TV cu receptor DVB-C incorporat, ceea ce aveti, nu era nevoie sa optati pentru pachetul Digital, era suficient cel Analogic, care este mai ieftin. Asta deoarece cei de la Digi au lasat la liber posturile din pachetul Digital de ceva timp.

      • Multumesc mult pentru raspuns. Totusi, ca sa profit de toate calitatile acestui TV pe anumite canale, inteleg ca ar fi bine sa am si Digi 4K. Am inteles corect?

        • Digi 4K este un post tv detinut de RCS RDS digi si se afla in grila la pozitia 200. Daca va plac competitiile sportive si documentarele in 4k, atunci puteti lua si acest pachet costa 5 lei.

        • Digi are in grila doar 2 posturi 4k, anume Digi 4k si Eurosport 4k. Daca doresti sa le receptionezi, trebuie sa activezi optiunea numita 4k (costa 5 lei pe luna). Daca nu doresti sa o activezi, nu vei receptiona aceste posturi.

    • Cat timp nu a fost folosit Camul? Sunati la relatii cu Clientii sa se reinitializeze camul. Vorbiti cu un operator call central. Sau lasati tv-ul pornit pe un post HBO cu CAM-ul in tv timp de 30 de minute, si este posibi sa functioneze posturile dupa acest timp.

    • Trebuie doar sa introduceti smart cam-ul in TV si ar trebui sa functioneze daca TV-ul este compatibil cu cartele CI+. L-ati introdus si nu functioneaza?

          • Conform manualului de utilizare, acest model are slot CI, nu CI+. Pentru a functia smart cam-ul Digi aveti nevoie de un TV cu slot CI+.

          • Pai v-am spus ce inseamna. Aveti un slot CI, suport cartele CI. Cartelele oferite de Digi sunt CI+, ceea ce inseamna ca sunt incompatibile cu acest model de televizor. Inseamna un TV cu un alt tip de slot, nu stiu cum sa va explic altfel.

        • Incercati sa schimbati CAM-ul de la digi cu unul Ideto tot de la digi am inteles ca acest cam ar merge si pe tv-uri cu CI. Sau daca are cineva (vecin sau prieten) acest model de cam il puteti incerca in tv-ul dvs inainte de al comanda la relatii clientii.

    • Buna ziua, de regula echipamentele Digi nu se inlocuiesc la cerere ci doar in caz-ul in care sunt defecte si necesita inlocuire, puteti face o cerere la relatii cu clientii in care sa motivati cererea dvs, poate se va face o exceptie in acest sens.

    • Buna seara,
      Lasati pe un canal codat cateva minute. Daca problema este aceeasi, sunati la relatii cu clienti Digi la numarul 0314004000 sa va faca reinitializarea cartelei. Dupa ce dau comanda, trebuie lasat cateva minute pe un post codat, eventual repetata operatiunea dupa 30-60 de minute.

  11. Salut , am un TV sony kdl 42 w 706 b de prin 2014 care merge impecabil si tot din aceeasi perioada cam ci + de la rds . In general , vara cand e mai cald , domnul CI+ se cam incinta si anumite prg nu mai merg .. pana nu se raceste. Sa fie o prb din tv sau CI ul ? De la inceput am observat ca face asta … dar am ignorat … sa incerc cu un CAM de generatie noua ( fara cartela ) ? Multumesc.

    • Salut, numai vara ai aceasta problema cu încinsul Camu-lui? Problema poate fi si din tv si de la cam. Daca poti iti recomand sa incerci si cu alt cam de la un prieten si vezi daca tot incinde atunci problema este din tv. Daca nu incinde atunci schimba CAMUL, cu altul de o generatie noua fara cartela.

  12. Salutare.Am cumparat un tv nou,PANASONIC TX-40GX700E si la unele programe apare SCRAMBLED CHANELL.Pe tv vechi se vedeau toate.Am CI Digi smart cam. Ce ar trebui sa fac sa se vada toate programele? Multumesc.

  13. Va salut dragi membrii ai acestui forum ! As avea si eu o intrebare daca ma puteti ajuta ! Am Digi Tv(Analogic) si am si TV -uri cu DVB-C 3 la numar si receptionez si grila digitala si ma bate gandul ca pe unul dintre ele sa mi pun Smart Cam ! INTREBAREA ESTE : Pe celalalte 2 tv mai pot receptiona si grila analogica unde am canalele tv locale si grila digitala cum o receptionez in acest moment ?

  14. Bună seara! Am o problema cu instalarea cardului ci+ de la digi. Nu se initializeaza. Am resetat TV-ul la setările din fabrică, am scanat și nimic…..
    am un SAMSUNG 43RU7172

    • Buna seara, smart cam-ul de la Digi este util in cazul in care doriti sa aveti acces la anumite extraoptiuni (HBO, Maxpack, Film Now, etc.), pe scurt utilitatea sa este sa decodeze anumite posturi codate. Insa, pe langa smart cam trebuie sa platiti si pretul extraoptiunii respective.

    • Am incercat sa trimit pe mail manualul de utilizare insa adresa lasata la comentarii nu este corecta. Trimite un mail pe adresa marketing @media-max.ro si iti voi trimite manualul.

    • De ce consideri asta? Principalul avantaj al cartelelor CI este ca utilizam doar telecomanda televizorului. De asemenea, nu mai consumam curent cu un echipament suplimentar. Alt avantaj ar fi ca putem utiliza setarile televizorului pentru lista programelor. Tu cum argumentezi ca sunt mai bune decodoarele?

  15. Buna ziua,digi nu ofera smart cam-uri pt televiziunea prin satelit,deci nu scapam de decodor pe care te mai pune sa-l si cumperi.e mare discriminare intre abonatii dth si cei prin ca tv

  16. Salut,

    TV: SONY BRAVIA KD-49XF7005
    Software version: v8.764

    Cand introduc Digi Smart Card-ul in TV apare pe ecran „”ModuleRemoved.” in loc de numele emisiunii si cred ca tot incearca sa il autentifice, dispare pt 2 sec si iar apare mesajul. Canalele nu sunt decriptate, nici macar nu ajunge in stadiul de autentificare.
    Update software si resetare de setari s-au facut, a venit si un domn de la digi cu un alt card testat, se intampla aceeasi chestie, l-am intrebat ce versiune de firmware este pe card, nu a stiut.

    Orice sugestie e bine venita.

    Merci!

    • Ce fel de Smart Card aveti ? Din generatia noua fara cartela? Cel de la tehnic digi cu ,ce card a venit? Daca nu se autentifica problema este la tv. Sfat Incercati cu Smart Card de generatie mai veche din acela cu ,cartela. Vedeti cum se conporta tv-ul dvs si cu acel tip de smart cam.

      • Smart card de generatie noua.
        Domnul a venit cu un card de generatie veche testat.
        Am fost dimineata sa testez cardul pe un Samsung tot cu Linux OS si cardul nu este detectat. Cel care are TV-ul Samsung tot smart card de generatie noua are si la fel este si cu cardul lui, mi-a zis ca la inceput a mers, dar nu foloseste TV-ul prea mult si acum nu ii merge. Banuiesc sa fie de la Linux OS, dar nu gasesc niciunde informatia respectiva 🙁
        Merci!

        • Din ce am citit pe net sunt probleme cu genul asta de tv-uri Sony Bravia si Smart Camurile. In ce sens ia funcionat pe Samsung si acum nu mai merge. Daca nu la mai folosit mult timp si dupa vrea sa il foloseasca, sa aprinda tv-ul si sa il lase 30 de minute pe tv 1000 de exemplu si smart camul va functiona imediat va avea imagine.

          • Merci mult pentru reply.
            As fi curios cu un model de Sony care apare la ei pe site, daca merge sau nu, dar o sa vedem.
            Pentru Samsung: smart card-ul era in TV al lui, cand a dat pe HBO a aparut mesajul ca CI+ lipseste sau e introdus gresit. La fel a facut pentru amandoua cardurile. Multumesc de sugestia facuta, o sa il informez.

        • Va mai fac o sugestie daca vreti si puteti ( daca aveti relatii la digi) Poate gasiti Smart Camuri Inverto asa se numesc. Am pus in paranteza daca aveti relatii pentru ca aceste camuri INVERTO au fost primele camuri date de digi si nu prea se mai dau dar acestea merg si la tv-uri doar cu CI fara + in specificati si poate merg si pe tv-uri SONY BRAVIA. Este doar o sugestie poate aveti noroc si faceti rost de un asemenea cam. Succes.

  17. Salut . De ce se schimba așa de greu canalele cu SmartCam Plus de la Digi ? Pe vechiul decodor se schimbau in maxim 2-3 sec, cu asta nou durează chiar și 5-6 secunde . Îl folosesc pe un Philips Ambilight 2019 și n-am primit niciun mesaj legat de update-ul software . Are cineva idee cum pot vedea versiunea SmartCam-ului ?

        • Inainte posturile se schimbau din decodor, foloseai telecomanda decodorului Digi, acum se schimba din TV.
          Ai incercat si fara smart cam, sa vezi daca se schimba la fel de greu programele? Asa ne dam seama sigur daca are vreo legatura cu cartela CI+.
          Pentru a verifica versiunea software pe smart cam-urile astea mai noi, din cate stiu trebuie sa accesezi meniul TV-ului si ar trebui sa ai ceva optiune Informatii modul (informatii cartela CI+ sau ceva asemanator) – acolo ar trebui sa iti apara versiunea software.

        • Vlad am intrebat pe cineva de la tehnic. Am o intrebare . Din ce an este tv-ul tau ? Sub 2017 nu, iar cam-ul este din generatie noua nu ? Adica fara cartela nu? Mi sa spus asa ca nu ai ce face doar sa schimbi cam-ul , cu o generatie mai veche din acela cu, cartela. Mi sa spus ca sunt cazuri in care cam-ul se autentifica si cu tv-uri din generatie mai veche dar ca schimba mai greu posturile acea intarziere de care spui tu , sau alte cazuri se vede mai intunecat ,cu ,cam-ul in tv sau autentificarea se face doar pana la 90% si dupa se opreste. In concluzie daca te deranjaza acea intarziere poti cere alt cam de o generatie mai veche sau un receptor, sau poti lua un tv mai nou . Asa mi-sa spus asa iti spun, poti cere si alta parere daca vrei. Succes.

        • Ok o actualizare a softului a tv-ului nu a camului i-ai facut? Din ce mi sa spus este din tv. Cu ca-mul scos cum se misca tv-ul tot la 5,6 secunde se schimba postul?

        • Vlad eu unul te sfatuiesc sa lasi asa, am mai scris este de la tv, daca fara cam tv-ul schimba programele doar la o secunda -2 mai repede decat cu camul in tv. Plus ca, cu , cam-ul este mai bine decat daca lai inlocui cu un receptor sa spunem , din simplul motiv ca iti poti aranja grila cum vrei tu. Cu receptorul de la digi nu poti face lucrul asta . Dar este alegerea ta. Sfatul 2 Daca poti si ai un prieten sau vecin cu un cam de o generatie mai veche din acela cu ,cartela fa schimb si vezi cum se conporta tv-ul tau si cu acel cam , adica daca schimba programele la fel sau mai repede. Daca programele se schimba mai repede atunci poti schimba cam-ul tau cu unu de o generatie mai veche cu ,cartela intr-un sediu digi.

  18. Scuze pt o altă întrebare.
    CAM Digi, e normal că dacă nu folosesc două-trei luni un TV să mi se dezactiveze cam-ul deși plătesc chiria lunară în toată această perioadă iar când vreau să văd la TV apare CAM dezactivat, luați legătura cu operatorul ??!
    Mai ales la cât de greu se ia legătura telefonică cu un robot viu la această firma.
    Mulțumesc pentru răspuns.

  19. Având în vedere ca la noile TV conectorul de cuplare a CAM este mult spre exterior față de vechile modele, lungimea fizică a dispozitivului ar trebui redusă cu 30-50% pentru că rămâne mult in afară și există riscul deteriorării.
    Mulțumesc.

  20. Am o problema cu smart cam-ul. La fiecare 5min, imi apare pe ecranul tv-ului “autentificare in curs de asteptare”. Mentionez ca autentificarea de opreste la 90%, dupa care o ia de la capat. Ce-i pot face?
    Multumesc anticipat.

  21. Bunaa, avem un Tv VORTEX Led 32” LEDV-32TD1210, are CI+ inclus, ar trebui sa fie compatibil cu cartela, am introdus o corect, se incarca pana la 90% apoi spune ca authentication error – authencation between tv set and module has failed: 17. Ce pot sa fac?

    • Probleme cu CAM-ul sunati la Relatii Clientii 03xx 400 401. X reprezinta codul judetului de unde sunati. Stati in telefon pana va va prelua un operator, ii spuneti problema si va vor inlocui camul sau vor trimite tehnicenii la adresa dvs.

  22. Bună seara! Am un TV Sony KDL26P300H, in manualul lui scrie ca are CAM slot, am.încercat sa pin Digi Smart CAM Plus în el, dar fără succes, nu pot seta nici un canal digital, nu îl vede ca și când slotul ar fi ocupat. Înseamnă ca nu ese compatibil? Mulțumesc!

    • Buna seara,
      Din cate am vazut, in manualul de utilizare este mentionat ca are slot pentru CAM, nu mentioneaza ca suporta module CI+, deci e posibil sa suporte doar module CI. Pe site-ul Digi nu figureaza in lista de televizoare compatibile cu cartelele CI+.

    • Introducerea in televizor pe majoritatea modelelor se face avand seriile indreptate spre ecran cu partea colorata fiind orientata spre spatele televizorului. Daca nu reusiti, mentionati exact ce model de Samsung aveti.

  23. Salut.Vreau să iau un SmartCard de la Digi şi nu ştiu dacă tv-ul este compatibil deşi pe internet dar şi pe site-ul LG spune că e compatibil cu CI+.Model tv 2015:
    LG 32lf510u

          • Ar trebui sa fie compatibil, motivul pentru care nu pot garanta ca va functiona 100% este ca au existat persoane care au avut probleme cu smart cam-urile chiar daca tv-urile suportau cartele CI+.
            Oricum, merita incercat, daca vei avea probleme poti returna cartela dupa o luna din cate stiu.

    • Salut Cosmin,
      Teoretic, ar trebui sa functioneze smart cam-ul Digi cu orice TV compatibil CI+. Insa practic vei putea stii cu siguranta doar cand ai posibilitatea sa testezi cartela, deoarece cu unele modele sunt probleme de compatibilitate chiar daca suporta cartele CI+.
      Recomandabil ar fi daca ai putea testa cartela unui prieten insa trebuie sa fie unul din ultimele modele de smart cam-uri fara cartela.

  24. In televizorul meu samsung model LE40C530 ECHIPAT CU SOFT T-MSX5DEUC-2009.0 nu se potriveste cartela CI sau CI+ oferita de DIGI – sa pare ca nu se potriveste si nu se conecteaza pin-urile Trebuie insistat sau exista vreun adaptor

    • Ati incercat acel cam si la un alt tv? Pentru a stii sigur daca problema este de la el sau tv. Cred ca problema este de la cam. Puteti solicita schimbarea lui ori intr-un sediu ori telefonand la Relatii Clienti.

    • Problema apare doar in anumite momente pe aceste posturi? E posibil sa nu fie recunoscut smart cam-ul in unele momente, aveti posibilitatea sa incercati si pe alt televizor aceasta cartela?

  25. Buna ziua! Noul smart cam plus nu se conecteaza la tv Philips anul 2012! Cu smart cam plus cel cu card functioneaza! Care poate fi cauza?ms

  26. Salut!
    1. Televizorul NEI 32NE4000 (2019) este compatibil cu Digi Smart CAM Plus C11500-RCS01 R1.2?
    2. Acest Smart CAM are cartela integrata?
    Multumesc pentru raspuns!

    • Salut Andras,
      Ultimele modele de module smart cam Digi au fost fara cartela, cardless.
      NEI 32NE4000 are slot pentru cartele CI+ deci ar trebui sa functioneze.