Oferta portare Telekom pentru clientii business

Oferta portare Telekom pentru clientii business – Telekom lanseaza o oferta noua pentru clientii business cu reduceri de 50% in primele 12 luni si smartphone-uri in rate.

Conform noii oferte Telekom pentru persoane juridice, portand un numar de telefon in reteaua Telekom este oferita o reducere de 50% in primele 12 luni de contract pentru abonamentul Freedom 5, fara perioada contractuala. Practic, dupa cele 12 luni in care avem abonamentul redus putem rezilia abonamentul daca nu consideram avantajos sa continuam contractul cu 5 euro pe luna

Oferta Freedom 5 contine si optiunea Freedom Mobile Extra, optiune care include service dupa achizitionarea terminalului. In plus, Telekom ofera antreprenorilor urmatoarele telefoane mobile cu 0 lei avans si rate speciale dupa cum urmeaza:

  • Huawei Y6S + Freedom 5: avans 0 + 5.96 euro fara TVA rata lunara in primele 12 luni;
  • Samsung Galaxy A10 + Freedom 5: avans 0 + 5.80 euro fara TVA rata lunara in primele 12 luni;
  • iPhone 11 64GB + Freedom 5: avans 300 de euro + 20.55 euro fara TVA rata lunara in primele 12 luni;

Dupa primele 12 luni, abonamentul Freedom 5 va costa 5 euro pe luna, fata de 2.5 euro cat costa in primul an.

La scurt timp de la lansarea unei oferte asemanatoare pentru persoanele fizice, Telekom lanseaza o oferta avantajoasa si pentru clientii business. Abonamentele disponibile persoanelor juridice sunt:

Freedom 5

  • la portare abonamentul costa 2.5 euro pe luna in primele 12 luni, fiind redus 50%, iar incepand cu a 13-a luna abonamentul costa 5 euro pe luna; preturile sunt fara TVA;
  • fara perioada contractuala;
  • minute si SMS-uri nationale nelimitate;
  • internet mobil 4G nelimitat;
  • minute si SMS-uri nelimitate in Roaming SEE;
  • minute nelimitate internaționale catre SUA, Canada, Israel fix si mobil, Europa fix;
  • 2.85GB trafic de date in roaming SEE;
  • NetSecurity – gratuit in prima luna, incepand cu a doua luna costa 1.50 euro pe luna;

Freedom 15

  • 15 euro pe luna;
  • fara perioada contractuala;
  • minute si SMS-uri nationale nelimitate;
  • internet mobil 4G nelimitat;
  • minute si SMS-uri nelimitate in Roaming SEE;
  • 8,57 GB trafic de date in Roaming SEE + 50 unitati si 500 MB Roaming Global;
  • NetSecurity – gratuit in prima luna, incepand cu a doua luna costa 1.50 euro pe luna;

Oferta este valabila in perioada 13 februarie – 29 martie 2020. Voi ce parere aveti de noua oferta la portare Telekom pentru clientii business?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

8 COMENTARII

  1. Opțiunea Mobile Extra este o asigurare avansata”mascata”prin care blochează clientul cu perioada contractuala. De-asemenea mega oferta cu 50% reducere, dacă se accepta, automat va pune o perioada de 24 luni pe pachetul”fără perioada”si deci va fi cu perioada, pt ca multă lume e credulă și aude doar prețul care este extrem de mic. Și pe mai departe minutele în roaming See De-asemenea Nu sunt nelimitate ci se supun formulei de calcul ca și traficul de date (vedeți detaliile scrise mărunt pe site-ul Telekom-o sa fiți purtați prin meniurile lor pina va plictisiți, dar cu răbdare o sa găsiți toate gaselnitele ascunse) sau puteți vedea modul de calcul pe site-ul ANCOM. Internetul național deasemenea Nu este nelimitat, este chiar foarte limitat, atât calitativ cât și cantitativ cât și depinde pe unde navigați. ATENȚIE ȘI MAI MARE : noile contracte au incluse clauze prin care clientul este de acord ca în timpul derulării contractelor, operatorul poate opera modificări asupra prețului, poate modifica modul de utilizare a resurselor și a serviciilor incluse în pachete, ori de câte ori dorește, FARA drept de denunțare din partea clientului, fără ca acesta sa plătească despăgubiri. Valoarea despăgubirilor sunt calculate atât după valoarea abonamentelor, a consumului de resurse (după o formula bine pusa la punct de Telekom), cât și valoarea la liber a telefonului achiziționat (aceasta suma nu este cunoscuta de către client) care de obicei este cu 30-60% mai mare decât prețul prezentat clientului la vânzare. Iar la final o sa plateasca clientul un abonament mult mai scump și cu multe capcane fata de ce a crezut la început.

    • Va multumim pentru clarificari.
      Insa, la partea cu modificarea contractului din partea operatorului fara ca abonatul sa poata denunta unilateral contractul, asa ceva nu exista. Este absurd, asta ar anula scopul contractului, practic ce rol ar mai avea contractul daca operatorul poate face ce vrea si clientul nu poate rezilia?

      • Pe partea de persoane fizice nu poate face nimic deoarece intervine protecția consumatorului, însă pe partea de persoane juridice doar în instanta se poate clarifica situația. Iar după istoricul pe care îl au putini sunt cei care dau în judecata, se harjonesc o perioada cu firmele de recuperări și apoi la un moment dat totul se da uitării. Am vrut sa atasez și un draft de contract însă nu îl mai gasesc. Dar revin de îndată ce dau de acel act.

        • Ok, multumesc pentru clarificari. Mi se pare incredibil sa existe bataia asta de joc, in special cu firmele, unde teoretic ar trebui sa fie mai atenti.

  2. Atata timp cat contractul e fara perioada contractuala e cea mai buna oferta la ora actuala:
    Nu-ti convine => ai plecat si gata. Dar oricum nu ai unde pleca, nu gasesti la nimeni preturile astea.

    • Este fara perioada contractuala insa am vazut cateva conditii despre care nu sunt lamurit.
      Nu inteleg daca optiunea Freedom Mobile Extra este obligatorie, deoarece aceasta optiune nu este fara perioada contractuala si daca reziliezi:
      „-Dacă închizi abonamentul, opțiunea Freedom Mobile Extra asociată acestuia se desființează și ea, iar tu plătești 100% din valoarea abonamentului lunar aferent opțiunii Freedom Mobile Extra, înmulțit cu numărul de luni rămase până la expirarea perioadei minime contractuale aferente.
      -Mai jos poți găsi un exemplu de calcul al opțiunii Freedom Mobile Extra în cazul în care dorești să renunți la serviciu:
      -Tipul abonamentului: Freedom 5;
      -Valoare lunară abonament: 5 Euro;
      -Tip extraopțiune: Freedom Mobile Extra;
      -Valoare lunară extraopțiune: 4 Euro, achiziționată pe 24 luni perioadă contractuală;
      -Perioada contractuală ramasă în momentul desființării abonamentului Freedom 5 asociat: 20 luni;
      -Total de plată în cazul închiderii abonamentului Freedom 5 asociat: 4 Euro (valoare lunară extraopțiune) x 20 luni (perioadă contractuală rămasă) = 80 Euro;
      -Toate prețurile din exemplul de mai sus sunt exprimate în Euro fără TVA.”
      -Daca se achizitioneaza un telefon, este necesar sa fie platita suma completa pentru acel telefon in caz de reziliere.”
      Am incercat sa iau legatura cu un consultant Telekom pentru clarificari si dupa ce m-au plimbat de vreo 3 ori prin departamente diferite, mi s-a spus ca pentru a primi informatii trebuie sa ofer detalii despre firma pentru care doresc aceste detalii.

      • Mi se pare si normal daca reziliezi sa platesti telefonul nu?
        Daca nu iei telefon => reziliezi si gata.
        Daca iei telefon => reziliezi si platesti restul din telefon cat mai ai.
        Freedom Mobile Extra nu e abonament, e rata la telefon. Daca reziliezi inainte de 24 luni trebuie sa platesti restul de rate…

        • Da, este normal sa platesti telefonul, toti operatorii fac asta.
          Ei zic zic ca Freedom Mobile Extra este post-garantie si ca se plateste separat daca se reziliaza. Se platesc si ratele lunare in avans si acest serviciu daca se reziliaza?