Orange / Yoxo: Contact si reclamatii
In acest articol vom detalia toate metodele de contact atat pentru Orange cat si pentru Yoxo, indiferent ca dorim sa aflam o informatie sau dorim sa facem o reclamatie / sesizare.

Acestea sunt metodele prin care ii putem contacta reprezentantii Orange:

  1. Apel la numarul 300 (din reteaua Orange) sau 0374300300 (din orice alta retea); programul este de luni pana vineri intre orele 08:00 – 20:00, sambata, duminica si in sarbatorile legale programul este intre 09:00 – 18:00 pentru persoanele fizice si intre 09:00 – 17:00 pentru persoanele juridice
  2. Apel la numarul 401; intitulat serviciul suport clienti, la acest numar putem suna oricand, programul fiind non stop insa fiecare apel costa 0.14 euro pe minut, cu mentiunea ca primele 40 de secunde sunt gratuite
  3. Apel la numarul 474; acest numar este destinat abonatilor si utilizatorilor care doresc sa discute in limba maghiara iar programul este de luni pana vineri intre 08:00 si 20:00 si sambata intre orele 08:00 – 16:00
  4. Apel la numarul 228; Orange este singurul operator care are un numar dedicat persoanelor cu deficiente de auz, programul este in fiecare zi intre 08:00 – 20:00
  5. Chatbox Djingo – pe site-ul Orange putem initia o conversatie cu robotul interactiv Djingo care ne poate ajuta sa rezolvam problema
  6. Formular de contact online pe site-ul Orange – selectam sectiunea Contact si completam formularul afisat
  7. Pagina Facebook Orange Romania

Este bine de stiut ca, in cazul utilizatorilor prepay, primele doua apeluri la numerele 300 si 474 sunt gratuite, urmand ca incepand cu al treilea apel tariful sa fie 0.55 euro pe apel.

Acestea sunt metodele prin care abonatii si utilizatorii serviciilor Orange pot contacta compania pentru a solicita o informatie sau pentru a face o sesizare. Indiferent ca avem o problema de lipsa semnal (TV sau mobil), internetul nu functioneaza sau telefonia fixa nu are ton, urmam cea mai buna metoda de contact pentru noi, dupa care problema va fi verificata si remediata. Aceste metode se aplica atat pentru serviciile fixe Orange cat si pentru serviciile mobile.

Orange / Yoxo: Contact si reclamatii

In ceea ce priveste utilizatorii Yoxo, metodele de contact sunt diferite, dupa cum urmeaza:

  • Messenger Yoxo – din aplicatia Yoxo putem accesa Messengerul unde vom expune problema intampinata; programul este de luni pana vineri intre orele 08:00 – 20:00 iar in weekend si in zilele de sarbatoare programul este intre 09:00 – 18:00
  • Apel la numarul 300 – desi aceasta metoda este valabila si pentru utilizatorii Yoxo, este foarte important de stiut ca fiecare apel ne costa 0.55 euro, chiar de la primul apel
  • Conturile Facebook, Instagram si YouTube Yoxo – este indicat sa optam pentru una dintre aceste metode doar daca nu avem o problema urgenta

Orange Money: Contact, sesizari si reclamatii

Sesizarile si solicitarile de contact pentru serviciul Orange Money ar trebui efectuate din aplicatia dedicata Orange Money din sectiunea Contact – Scrie-ne. Programul este de luni pana vineri intre 09:00 – 20:00, desi putem lasa un mesaj oricand, doar in acest interval vom primi un raspuns.
O alta metoda de contact disponibila pentru clientii Orange Money este prin trimiterea unui e-mail la adresa contactorangemoney[at]orange[punct]com.
Daca nu reusim sa utilizam cele doua metode de mai sus, putem suna la numarul 300 / 0374300300.

Voi ce probleme ati intampinat cu cei de la Orange si cum a decurs contactarea acestora? Nu ezitati sa va scrieti experientele cu Orange in sectiunea de mai jos.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2 COMENTARII