Probleme cabluri cazute, lasate, atarnate sau rupte RCS – RDS (Digi), UPC, Telekom, Akta

Se intampla de multe ori sa observam cabluri atarnate sau rupte care deranjaza sau pun in pericol siguranta oamenilor. Sau cazuri in care cablurile sunt montate prea jos sau atarna  si pericliteaza anumite activitati ce se desfasoara pe spatiul public.

Unde semnalam aceste probleme?

De obicei, cablurile negre si groase sunt cabluri de fibra optica si apartin companiilor de telecomunicatii (RDS, Telekom, UPC. etc). Aceste cabluri nu au tensiune electrica si nu prezinta un risc din acest punct de vedere. Din pacate nu le putem diferentia de cele electrice si nu trebuie sa le atingem.

Aceste probleme apar de obicei in urma conditiilor meteo nefavorabile (vant puternic, ploi, ninsoare, viscol etc.). Se mai intampla ca aceste cabluri sa fie rupte de catre utilajele prea inalte sau de catre camioanele ce traverseaza drumurile ce nu le sunt dedicate.

In functie de situatie, problemele de infrastructura (cabluri cazute, lasate, atarnate sau rupte) pot fi urgente (cabluri lasate sau rupte in strada care afecteaza circulatia rutiera, cabluri rupte care afecteaza functionarea serviciilor pe o zona mai intinsa) sau probleme care nu sunt urgente (cablu lasat mai mult decat ar trebui intr-o zona care nu afecteaza in prezent serviciile de telecomunicatii, circulatia rutiera/pietonala).

Probleme cabluri cazute, lasate, atarnate sau rupte RCS – RDS (Digi), UPC, Telekom, Akta

In cazul in care observam cabluri atarnate sau rupte, trebuie sa semnalam problema operatorilor de telecomunicatii. Daca nu putem recunoaste cablurile, trebuie sa semnalam toti operatorii. Este important sa oferim operatorilor cat mai multe detalii (daca suntem siguri ca acele cabluri sunt ale unui anumit operator, daca serviciile sunt afectate, daca este afectata circulatia, etc.). In urma sesizarii facute de catre noi, furnizorul de servicii va trimite o echipa de interventii in vederea verificarii/rezolvarii problemei. In functie de prioritatea problemei si de informatiile oferite de catre noi, problema se poate rezolva in aceeasi zi, in cateva zile sau in cateva saptamani.

Alte probleme de infrastructura pot exista cand este necesar sa facem modificari/renovari pe scara blocului iar operatorul trebuie sa trimita o echipa de interventii pentru a modifica retea. In astfel de situatii este important sa mentionam clar cand vor incepe lucrarile de renovare pentru ca furnizorul de servicii sa prioritizeze corespunzator sesizarea facuta de catre noi.

Pentru a va ajuta sa semnalati problema, puteti sa ne trimiteti un mesaj cu localitatea unde are loc problema iar noi vom verifica ce operatori au acoperire in acea zona.

Probleme cabluri cazute, lasate, atarnate sau rupte RCS – RDS (Digi), UPC, Telekom, Akta

  • La RCS-RDS (digi) puteti semnala problema la numarul de telefon 031.400.4401 sau printr-un mesaj privat pe pagina de Facebook. Personal recomand sesizarea telefonica fiindca operatorii vor fi mult mai rapizi.
  • La UPC putem semnala problema la numarul 0311000872 sau, la fel ca la RDS, pe pagina de Facebook.
  • La Telekom putem semnala problema la numarul de telefon 021.404.1234 sau 0766.12.1234;
  • La Orange putem semnala problema la numarul de telefon +40 374 300 300;
  • La Vodafone putem semnala problema la numarul de telefon 0372.02.2222;

Cele mai multe probleme de acest gen sunt inregistrare la RCS-RDS, fiindca au cea mai extinsa retea de fibra optica, dar si cea mai dezorganizata.

Daca v-ati lovit de astfel de probleme, nu ezitati sa lasati un comentariu si sa ne expuneti problema pe care ati avut-o.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

66 COMENTARII

  1. NOTIFICARE
    Ma numesc Victoria si sunt reprezentantul legal al Asociatiei de proprietari bl. *, sc. *, *, * din sos. * nr. *, sector *. Va aduc la cunostinta ca blocul nostru a intrat in procesul de reabilitare termica. Lucrarile au inceput de o luna si jumatate. Pe peretii exteriori ai condominiului exista un manunchi de cabluri de transmisie, iar pe bloc sunt amplasate 2 antene.
    In situatia in care parte din acestea va apartin, va NOTIFICAM CA IN TERMEN DE 10 ZILE sa luati masurile ce se cuvin pentru a intra in legalitate altfel constructorul executant al lucrarilor de reabilitare va fi nevoit sa le elimine.
    Cu stima,
    V. Iancovici

  2. Buna ziua. Reprezint asociatia de propritari din strada * nr * bl *.
    Am solicitat acum aproape un an sa vina un reprezentant de la Dvs sa vada cum sunt facute cablajele pe scari. A fost cineva care a zis ca totul este bine si ca de fapt avem contract pentru asa ceva cu Dvs. Am solicitat copii dupa contracte dar nu am primit nici pana astazi.
    De aceea, VA SOMEZ ca in termen de 10 zile sa veniti sa va refaceti cablajele pe scari. Daca nu, ne vom adresa justitiei

  3. Catre UPC Romania,
    Sesizare
    Subsemnata ******, domiciliata in strada *, nr *, solicit, de urgenta, eliberarea de cabluri legate pe imobilul de la aceasta adresa deoarece dorec zugravirea fatadei si deasemenea pentru indepartarea aspectului inestetic pe care il produc aceste cabluri atarnate.. Mentionez ca in aceasta locatie nu mai beneficiem de serviciile oferite de catre compania dvs. In cazul in care nu primim raspuns, vom proceda la eliberarea completa/ indepartarea/taierea, pe cont propriu, a acestor cabluri.
    Solicit un raspuns cat mai curand posibil pe adresa de email: *****@gmail.com si la nr de telefon 07******.
    Va multumesc anticipat,
    cu stima,
    Carmen B.

  4. Buna ziua,
    Am o problema cu societatea RDS&RCS , respectiv cu cablurile de telecomunicatie ale acestei societatii care traverseaza aerian propietatea mea catre alti consumatori. Mentionez ca nu am dat acord scris sau verbal pt utilizarea spatiului aerian de catre societatea RDS&RCS. Am facut sesizari la call center si in scris la biroul de reclamatii si am primit raspunsul ca RCS&RDS are drept de utilizare conf. legislatiiei:”legii nr. 13 din 9 ianuarie 2007″.
    Va rog o pozitie sau o indicatie din partea Dvoastra cum ar trebui sa procédez in acest caz.

  5. S-a rupt un fir de la reteaua de televiziune ,in loc Valea Draganului jud. Cluj,in zona km 1.Imaginile televizoarelor prezinta imperfectiuni. Va rog reglementati defectiunea.

    18 august, 2020

  6. Asociatia de proprietari nr *, str *, nr *, Bl *, Constanta, va adresam solicitarea ca inspectorii dv de teren sa se deplaseze la adresa indicata, bloc *, scarile * pentru a ridica / repozitiona cablurile si cutiile de distributie existente pe fatada, intrucat intentionam sa efectuam lucrari de hidroizolatie a copertinelor de la intrare.
    Persoana de contact, ****, presedinte, tel 07*****

  7. Buna ziua,
    De 3 saptamini am facut sesizare la DIGI Timisoara , privind mutatul fibrei optice de pe un stilp provizoriu , pe noii stilpi montati  acum o luna pe strada noastra. Cind bate vantul si ploua foarte tare ( sunt cazuri foarte multe in aceste saptamini) se intrerupe semnalul . Mi s-a comunicat din call-center , ca daca nu se intrerupe de tot  nu poate trimite echipa decit cind au timp( la un vecin au venit intr-o dupa masa contracost si l-au mutat), am ramas singurul pe acel stilp improvizat. Mentionez ca sunt client DIGI , pe linga TV +NET si la Energie electrica,  daca nu sunt client important voi fi nevoit sa -mi mut serviciile la alt operator .

  8. In Bl. *, Sc.* , situat in municipiul CONSTANTA, Str, * , Nr. * sunt montate cutii de distributie TV care nu mai sunt utilizate deoarece au fost inlocuite cu fibre optice,
    In acest caz , va solicitam sa demontati acele cutii deoarece condomeniul se branseaza la reteaua de gaze, iar acele cutii reprezinta un obstacol in pozitionarea coloanei de gaze.

  9. Bună ziua, Asoc. De Propr. BL. *, DIN str. *, nr. *,va solicita sa luați masuri urgente pentru securizarea cablurilor, deoarece blocul a întrat în programul de reabilitare termica. Menționăm ca s-au mai făcut nenumaratesesizari însă echipa dvs refuza montarea cablurilor prin subsolul blocului. Va rugam sa luați masuriurgente.

  10. Buna ziua,
    Vreau sa sesizez faptul ca s-a desprins cablul de internet si televiziune din legatura de pe stalpul din fata casei mele.Adresa este Str : * nr:* Com Lumina , jud Constanta.
    Nr meu de telefon este 07******

  11. Buna ziua!
    Va contactez in creabilitarii alitate de presedinte asociatie propietari Bl * din Bucuresti, Aleea * Nr *, sect 3 scari *. in urma reabilitarii imobilului, va rog sa trimiteti la adresa o persoana ( technician ) cu care sa putem stabili o noua configurare a cablajelor din scari , intrucat instalatiile sunt vechi , parte din echipamente si cutii nu mai sunt functionale si trebuiesc scoase, etc . Aceasta decizie a fost luata in Adunarea Generala, drept care am contactat toate cele trei firme care au clienit in blocul nostru, respectiv Vodafon, Teleckom si RDS pentru a gasi o solutie viabila in asa fel incat aceste cabluri sa nu mai stea atarnate si insitrate pe scari si balcoane. Va rog sa ma contactati telefonic pentru a stabili o intalnire , la tel 07****** cat mai rapid posibil
    Va multumesc anticipat ,

  12. Bună dimineața, avem o problemă:avem cabluri căzute în zona de acces auto a intreprinderii si nu ne putem efectua activitatea, calea *,sector 3,București

  13. Pe data de 5.02 dimineata acazut doi stalpi cu 6 cabluri de fibra. Va rugam sa remediati /ridicati cablurile pentru ca inchid intrarea principala fabricii. din cauza lor este oprita circulatie la camione ca sa protejam cablurile.
    Adresa este Cernavoda, str.*

  14. Buna seara
    Adresez rugamintea de a veni la adresa Calea Sagului nr 140 bloc B3 Timisoara, pentru a remedia fixarea cablurilor intre stalp si bloc, cazute datorita vantului puternic din zona.
    Cu respect,

  15. Buna ziua, ma numesc ***** din satul Dorobantu din Teleorman. Cod Client ***** si va sesizez faptul ca este rupt de la stalp cablul tv care apartine companiei Akta intr-e stalpi pe strada Ulmilor. Veniti sa il reparati

  16. Pe str.* nr.* Tulcea,in curtea Inspectoratului Scolar Jud.Tulcea,un cablu care trece aerian prin curte,este cazut.Va rugam remediati_va problema aparuta.Telefon contact 07******.

  17. Stimati Domni,
    Este pentru a treia oara cind va solicitam sa trimiteti o echipa sa refaca montarea cablajelor ce au fost pozitionate pe bloc, care a fost reabilitat termic, iar toate cablurile atirna pe fatada blocului si chiar impiedica intrarea in bloc.
    S-a transmis la dvs acordul scris al Asociatiei pentru introducerea acestora prin subsolul blocului dar nici pina in ziua de astazi nu s-a inceput acesta lucrare.
    Va comunicam ca daca pina la sfirsitul lunii iunie nu incep lucrarile proprietarii care sunt deranjati de aceste cabluri ce atirna pe ferestre si usile de la intrare vor fi taiate in vederea posibilitatii de deschidera geamurilor si a usilor de intrare in bloc.
    Nu o luati ca o amenintare, dar va rugam sa fiti seriosi si operativi .
    Va multumim pentru intelegere.

  18. Sunt administrator la Asociatia de proprietari bloc * din str. **** nr. *,sector 6,Bucuresti si va aduc la cunostinta urmatorul fapt : blocul nostru se afla in programul de reabilitare termica si in urma acestui fapt am sunat la serviciul tehnic pentru ajutor in legatura cu departarea sau mutarea unei casete si cabluri care se afla pe una dintre laturile blocului.Presedintele asociatiei de proprietari dl.**** a sunat in repetate randuri la serviciul tehnic pentru rezolvarea problemei.
    Va comunicam totodata ca in urma interventiei a venit un domn de la serviciul ethnic pentru constatare, si a spus ca va trimite pe cineva care se pricepe la fibra optica si de atunci au trecut 3 sau 4 saptamani.
    Va rugam sa luati masuri in consecinta pentru rezolvarea acestei probleme, pentru ca cei de la firma de constructii care se ocupa de reabilitare sa termine fatada in zona casetei si a cablurilor.
    Va multumim,

  19. buna de seara.scuze pt ora tarzie, dar vreau sa va informez ca sunt abonat DIGI cu nr 03****** din sectorul 3 , str VLAD DRACUL nr * bloc *, un bloc mic cu o singura scara. Tocmai ce s-a terminat de reabilitat , s-a dat schela jos si blocul arata frumos. Ce nu e in design si strica aspectul , dar inca nu si functionalitatea , sunt cablurile de fibra de sticla si furtunile aferente care stau ca crengile aplecate , plangatoare de salcii si trebuiesc toaletate , puse prin subsol , posibilitati sunt multe dar mi s-a spus azi ca se face in urma unei notificari , sesizari , rugaminti. Asadar , cand dispuneti de timp si bunavointa tehnica , fiind necesara logistica aferenta , as vrea sa o luati ca pe o necesitate. sunt administratorul blocului si am tel 07****** pt contact. Va multumesc anticipat, O SEARA BUNA.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii. Pentru aceasta situatie va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti la numarul 0314004401 si sa faceti o sesizare in acest sens pentru a trimite o echipa de interventii. De asemenea, puteti face aceasta sesizare pe pagina oficiala Facebook Digi Romania.

  20. Bună ziua, va rog sa imi trimiteți un numar de telefon unde pot chema o echipa pe teren ce sa remedieze un cablu de telefonie ce spanzura intre mai multi stalpi pe strada.

  21. Buna ziua. In str Bucovina nr *, aveti o fibra optica foarte intinsa care deranjeaza iar eu intentionez sa efectuez lucrari …si nu vreau sa o rup de tot