Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)
Printre cele mai frecvente probleme ale abonatilor de televiziune (cablu sau satelit) Digi (RCS – RDS) reprezinta problemele de semnal (cand nu avem semnal sau semnalul este foarte slab). In acest articol vom detalia aceste probleme de semnal din reteaua Digi.
Vom imparti problemele de semnal in doua categorii, in functie de platforma prin care avem furnizat serviciul de televiziune: satelit sau cablu tv (analog sau digital). Pentru problemele de televiziune prin cablu:
Lipsa semnal cablu TV. In situatiile in care nu avem semnal la televiziunea prin cablu de la RCS – RDS primul lucru pe care trebuie sa il facem este sa ne asiguram ca avem cablurile introduse cum trebuie (cablul de semnal si cablurile decodorului, daca este cazul). Desi majoritatea problemelor de semnal sunt din cauza unor avarii/probleme tehnice, in felul acesta putem evita situatia putin probabila (insa, totusi, probabila) de a ajunge o echipa la domiciliu pentru a ne introduce cablul cum trebuie in televizor.
Daca avem televiziune analogica (fara un decodor) atunci situatia este foarte usor de verificat, dupa verificarea cablului singurul lucru pe care il putem face este sa sunam la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente cablu) pentru a trimite o echipa de interventie.
Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)
In cazul in care avem televiziune prin cablu digitala printr-un receptor de la Digi, primul lucru pe care trebuie sa-l facem este sa verificam cablurile de la decodor (inclusiv cablul pentru semnal). Pentru a elimina o posibila problema a decodorului, putem introduce cablul de semnal direct in televizor. Daca problema este aceeasi, decodorul este in regula.
Dupa ce am verificat cablurile si in continuare nu avem semnal TV, atunci putem avea una din urmatoarele probleme:
- splitter interior defect (daca exista); o situatie foarte putin probabila, mai ales daca nu am umblat la reteaua interioara este sa avem splitterul din interior defect;
- cablu catv defect; in special in blocurile in care reteaua este foarte veche, putem avea probleme din cauza cablului de televiziune;
- amplificator / echipament Digi defect; acestea sunt probleme foarte frecvente, in special in urma unor intreruperi electrice in zona;
- avarie generala in zona; tot din cauza unor intreruperi de curent sau din alte motive, problema poate fi una generala in zona, aceste probleme ar trebui sa se rezolve cel mai rapid, fiind prioritare;
Lipsa semnal antena satelit – DTH. Problemele de semnal pe platforma DTH pot avea mai multe cauze, dupa cum urmeaza:
- LNB defect;
- receptor defect;
- cablu TV defect;
In toate cele 3 cazuri, daca nu ne pricepem sa inlocuim singuri echipamentele/cablul trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii DigiTV pentru a trimite o echipa de interventie acasa (daca suntem pe teritoriul Romaniei) iar daca nu suntem pe teritoriul Romaniei putem sa contactam un tehnician service DTH.
Daca nu avem semnal pe anumite programe (de pe un anumit TP (transponder)) iar alte programe de pe alte TP-uri au semnal atunci putem avea urmatoarele probleme:
- LNB deplasat; daca ne pricepem la aceasta operatiune putem incerca reglarea LNB-ului prin miscarea foarte usoara a LNB-ului stanga-dreapta, jos-sus pana cand incepe sa creasca nivelul semnalului (fiind ghidati de catre o persoana din fata televizorului); dupa ce am reusit sa prindem un nivel de semnal corespunzator, se strang usor suruburile de fixare ale LNB-ului, urmand ca in faza finala sa reglam LNB-ul stanga-dreapta pana avem semnal bun pe TP-uri;
- LNB defect;
Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)
Semnal slab cablu TV / DTH. In cazul in care avem probleme privind semnalul slab la televiziune, nu sunt multe lucruri de facut de catre noi, decat sa contactam providerul de televiziune (Digi) pentru a verifica problema. Pe televiziunea prin cablu analogica apar „purici” pe canale cand avem semnal slab iar pe televiziunea prin cablu digitala si televiziunea prin satelit, apar macroblocuri, acele intreruperi/sacadari ale imaginii.
Pentru a semnala un deranjament la televiziunea Digi avem urmatoarele variante:
- contactam serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 (Bucuresti/Ilfov) sau 03xx400401 unde xx reprezinta prefixul judetului;
- online pe site-ul Digi Romania – Contact – Contacteaza-ne;
- mesaj pe pagina Facebook Digi Romania;
Voi ce problema ati avut cu semnalul televiziunii in reteaua Digi (RCS – RDS), cum le-ati rezolvat si care a fost solutia?
Ok…mersi mult!
Cu placere!
Nu se aprinde…văd că își dă un fel de restart
Suna la relatii cu clientii Digi sa verifice problema.
Salut!De la un timp de vreme am niste probleme cu modem ul Huawei de la Digi.Mai exact tv ul are scurte întreruperi de semnal și internetul la fel.Am observat că led ul wlan in timp ul deconectării net ului este stins … aproximativ 1 min.Care sa fie cauza?
Salut Daniel,
Atunci cand apar problemele, se aprinde si ledul rosu LOS?
Sunt din Iași str * nu avem cablu de 2 ore ..de ce???
Cei de la RCS – RDS nu au o avarie generala in Iasi care v-ar putea afecta, motiv pentru care va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Iasi (deranjamente) la numarul 0332400401 si sa faceti o sesizare pentru aceasta problema de semnal.
Nu avem tv de 1 ora
In ce localitate aveti probleme cu semnalul TV?
Bună ziua am o problemă cu cablu
Buna ziua,
In ce localitate aveti probleme?
Am o grămadă de aparate montate de firma RDS pt televizor acum vizionarea programelor HD este imposibila iar celelalte nu funcționează toate poate veniți mai urgent și-mi eleminati și unele aparate pt ca energia electrica se scumpește des. Mulțumesc!!
Noi nu suntem de la Digi.
Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi (deranjamente).
Este ploblema nu netul si tv
In ce localitate aveti problemele acestea?
Vreau sa stiu daca este o defecțiune la televiziunea digi in orasul Hunedoara , b – dul * ,bloc
* sc *, et *,tv nu are imagine deloc, va multumesc
Nu avem informatii despre o avarie tehnica generala in Hunedoara la Digi, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Hunedoara (deranjamente) la numarul 0354400401 si sa anuntati aceasta problema.
Nu avem semnal tv si internet.
In ce localitate aveti probleme cu serviciile Digi?
Lipsă semnal TV pe Hgațeg
Faceti o sesizare la relatii cu clientii Hunedoara la numarul 0354400401.
Bună ziua .O defecțiune as dori sa se repare la clablul tv la adresa *** , Salaj
Buna ziua,
In ce localitate aveti probleme cu cablul TV?
Va sal
Am și eu o problema cu decodorul de la digi tv
Se blochează imagineadupa 2 minute de funcționare pe orice program. Dacă îl intrerup de la tensiunea de alimentare și îl repornesc functioneaza 2-3 minute și iar se blochează
Buna ziua, posibil sa fie defect, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii DigiTV.
O problema digi tv?
Aveti cablu tv sau antena satelit?
Buna seara. Nu functioneaza cablul Tv si nici internetul Digi rcs de mai bine de 24h in Brasov.
In Brasov nu este anuntata o avarie tehnica generala la Digi, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Brasov (deranjamente) la numarul 0368400401 si sa faceti o sesizare in acest sens. Puteti suna oricand, au program 24/7.
Bună ziua nu am semnal la televizor Va mulțumesc Sănătate
Buna ziua,
In ce localitate aveti probleme cu semnalul TV?
Nu stiu daca cineva urmareste feet-beak -ul dvs. dar se intra in contact foare greu.Sunt sigura ca sunt destule nemultumiri din aceasta cauza.Chiar nu se poate face nimic in acest sens?
Acest site nu reprezinta digi ofera doar informatii.
Telefonic se asteapta atunci cand sunt multe apeluri in acelasi timp, asa e la toti operatorii. Sunt si perioade in care se intra in contact cu un operator imediat, insa in perioada aceasta, cand multa lume lucreaza de acasa, sunt foarte multe solicitari. Exista si alte metode de contact (online prin formularul de contact de pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact, pe e-mail la clienti@rcs-rds.ro sau pe pagina Facebook Digi Romania, cea mai rapida modalitate online este completand formularul de pe site-ul lor).
Am probleme cu internetul si tv.
In ce localitate aveti probleme cu serviciile Digi?
Bună ziua, am probleme cu cablul TV, merge foarte rău, multe canale nu au semnal, și nu am internet.
Buna ziua, in ce localitate aveti probleme? La Digi ati facut o sesizare?
Buna ziua! Fiica mea are tv digi in Italia. De 2 zile nu ii mai functioneaza decodorul: Adica primeste curent (becul este aprins rosu mereu). insa atat, Nu se stinge beculetul chiar daca se apasa pe buton, nu se aprinde pe verde daca se foloseste telecomanda. Ce putem face, in situatia in care Digi nu ofera asistenta in strainatate?
Sa inteleg ca nu se aprinde verde beculetul nici daca se apasa pe butoanele de pe receptor nici din telecomanda nu? Receptorul este cumparat sau chirie? Daca este cumparat ( al dvs nu al companiei digi) va duceti cu el la un magazin service sau chemati un tehnician particular din Italia. Daca este in chirie ( apartine firmei digi) atunci trebuie adus in tara iar titularul contractului merge cu receptorul intr-un magazin digi si il va schimba. Titularul va trebui sa mearga si cu actul de identitate.
Buna ziua am o problema cu decodorul si antena nu prind semnal va scriu din Italia nu aveti tecniceni in Italia care poate sa ma ajute
Buna ziua,
Cei de la Digi nu ofera asistenta in afara tarii, va recomand sa cautati pe Google tehnicieni de antene care va pot ajuta cu aceasta situatie.
Buna ziua ma numesc **** am probleme cu semnalul tv nu imi merg anumite canale
As dori un nr de telefon la relatii cu publicul
Sant din râmnicul sarat județul Buzau
Pentru aceasta problema puteti suna la relatii cu clientii Digi Buzau la numarul 0338400401.
Buna ziua as dori sa fac o sesizare in privința ca nu functioneaza cablu si internetul deloc de vineri seara in Rusu-Bargaului
Buna ziua, va recomand sa faceti o sesizare in acest sens la relatii cu clientii Digi Bistrita-Nasaud (deranjamente) la numarul 0363400401.
Salut ..
Neavind semnal pe multe posturi tv i am dat scanare .fara nici un rezultat .Am dat pe revenire la setarile din fabrica si pornit scanare intreaga retea si nu mai gaseste nici un program 0 programe 0 radio.ce sa fie ce sa fie.multumesc.
Ce aveti cablu sau DTH? Daca aveti cablu posibil probleme cu cablu pe la mufele de la splitter si tv. Daca aveti DTH 3 cauze 1 Probleme cu cablul mufe lnb si receptor 2 LNB si antena deplasate 3 Receptor defect. Daca aveti serviciul instalat in tara atunci sunati la departamentul Relatii cu Clientii.
Salut
Am probleme la un sony vaio se vede lumina la display doar cu blit-ul de la telefon ce poate fi ? Tin sa mentionez ca am probat inca 3 displayuri si la fel
Buna ziua, probabil este ceva defect la televizor, va recomand sa va adresati unui service de televizoare.
Buna ziua
Am și eu un vecin și are probleme cu semnalul !
Si dansul nu are telefon
Buna ziua,
Pentru aceasta problema trebuie sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS pentru a sesiza situatia respectiva.
Nu am semnal la tv
București sect 2
In acest moment nu este anuntata o avarie generala, va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente) la numarul 0314004401 si sa faceti o sesizare in acest sens.
Update: funcționează toate poate la mine din nou
Defecțiune la Digi,multe posturi HD nu mai funcționeaza,la fel de multe posturi SD nu mai funcționeaza,la scanare intra doar 100 de canale
Nu este o problema generala, ai facut si o sesizare la relatii cu clientii Digi? Poate sunt probleme de semnal locale.
Abonamentul este pe numele socrilor care sunt foarte batrani si nu au conexiune tv
In ce localitate sunt probleme cu conexiunea TV?
Buna . Nu imi merg canalele la DG. Îmi spune Lipsa semnal .Va scriu din Italia. Multumesc
Buna ziua, nu aveti deloc semnal pe niciun program sau nu functioneaza anumite programe?
Nici un program nu functioneaza
Problema dvs poate sa fie de la orice, de la antena (sa nu fie cumva miscata), de la LNB, cablu sau chiar de la receptor. Va recomand sa va adresati unui instalator de antene care va poate ajuta cu o verificare amanuntita.
Ok va multumesc frumos si va doresc o zi buna .
Cu placere! O zi buna!
Bună ziua.lipsa semnal TV aproape zilnic.* nr *cluj vă rugăm să interveniți pt rezolvare.
Buna ziua,
Pentru aceste probleme de semnal va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Cluj-Napoca (deranjamente) la numarul 0364400401.
de 24 de ore nu avem Cablu TV
Vreau sa stiu si eu unde este defectiunea ? POATE CU O CAMERA DE FILMAT, CU UN ZIARIST ALATURI, VETI RESI SA URGENTATI REZOLVAREA PROBLEMEI. ESTE 1 mai, stam in casa, avem mare nevoie de „STIRI”.
Noi nu suntem de la Digi.
In ce localitate aveti probleme cu semnalul TV?
Nu pot instala canalele digitale pe un tv Led Smart Android TLC 109cm la locația dumbraveni str Capilnei nr *, județul sibiu.
Sa inteleg ca prindeti decat analogul 58 de posturi? Trebuie sa aveti bifat ca sursa Cablu NU Antena Digitala. Cautati in meniul tv-ului
Nu am semnal tv satelit de doua zile . Pe ecran scrie lipsa semnal
Sunati la departamentul Relatii Clientii. 03xx 400 401 si vor trimite o echipa sa rezolve problema daca sunteti in tara X reprezinta codul judetului dvs. Posibil sa aveti defect sau deplasat LNB-ul. Daca sunteti in strainatate chemati un specialist sa schimbe lnb-ul sau sa regleze antena.
Pentru satelit sunati la 0314004000.
Nu am semnal TV satelit.
Am sunat 0040 31 4004000 de trei ori si am lasat seria cartelei pentru reactualizare, dar nu s-a intamplt nimic.
Semnlul lipseste. Pe ecran scrie : smartcard introdus gresit.
Seria cartelei:0*****. Televizorul e pus pe canalul 1 cu cartela introdusa
poate ma ajutati.
e-mail adres. ***@gmail com
Unde aveti instalat serviciul Digi Satelit? Stati in telefon pana ce veti fi preluat de un operator call center. Cartela este introdusa corect in receptor?
Buna seara am probleme cu semnalul de digi tv satelit in calan judetul HUNEDORA
Cum putea sa remediem de acasa problema?
Sunati la departamentul Relatii Clientii. Si vot trimite o echipa sa rezolve problema. De acasa este putin probabil sa rezolvati problema. In cel mai simplu caz probabil antena sau LNB sunt miscate si fara experienta puteti pierde de tot semnalul. Daca nu aveti de loc semnal atunci LNB-ul sau receptorul trebuiesc schimbate.
Locuiesc an Italia Alicia am digi Dar la -am luat din tara este vrei problema?
Pot avea un nr de telefon sa pot sa Sun …
Numarul de telefon de la Digi este 0314004000 insa aceste probleme nu se rezolva de la distanta, iar Digi nu ofera, evident, suport pe teritoriul altei tari. Cel mai probabil este antena miscata sau o problema cu LNB-ul, va recomand sa cautati un instalator care ofera service in zona dvs.
Nu avem semnal un Algete Madrid
Posibil ca antena sau LNB-ul sa fie deplasate. Sau LNB stricat si trebuie schimbat. Sau in cel mai bun caz schimbati cablul dintre antena si receptor.
La ce serviciu nu aveti semnal, televiziune prin satelit sau televiziune prin cablu la Digi Spania?
În alexandria nu avem semnal la cablu digital.
Suna la departamentul Relatii Clienti.
Nu funcționează serviciul prin cablu în Busteni
In prezent la Digi in Busteni nu este o avarie generala care sa afecteze semnalul de cablu, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi (deranjamente) la numarul 0344400401 si faceti o sesizare.
În Sibiu str. * Bl.* , sc. * , ap. * , la familia ****, în data de 16.04.2020 nu a funcționat Digi TV prin cablu . În noaptea precedentă a fost întreruptă alimentarea cu curent electric aproximativ timp de 2 ore.
Au solicitat, de două ori, telefonic, intervenția pentru rezolvarea situației. Răspunsul a fost că vor interveni între orele 13.00-15.00 și apoi între 15-17. în prezent situația nu este rezolvată. Serviciul nu este disponibil. Vă solicităm să reprogramați, în regim de urgență, intervenția și să ne comunicați modalitatea de rezolvare. Vă mulțumim pentru solicitudine.
Noi nu suntem de la Digi.
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Sibiu la numarul 0369400401 pentru a urgenta rezolvarea problemei.
La Uileacu Simleului nu avem semnal la cazurile tv
Va referiti la cablu sau satelit? O sesizare la Digi ati facut?
Nu este semnal cablu pe ***, stiti ceva
In ce localitate aveti probleme cu semnalul TV?
Buna ziua numele meu este GHEORGHE cu domiciliul in str. *,nr. *.LOC.FETESTI SAT.Din data de 05.04.2020,cablul tv la mine nu are semnal.Puteti trimite pe cineva la adresa mai sus mentionata pentru a verifica.Multumesc!
Buna ziua,
Noi nu suntem de la RCS – RDS. Va referiti la Fetesti, Suceava?
Buna ziua,
Nu functioneaza cablul, str. *, sector 5, Bucuresti.
Cum putem lua legatura pentru remediere?
Sunati la Departamentul Relatii Clientii Nr 031 400 4414.
Buna seara !…va rog sa solutionati problema cu semnalul tv la adresa ; strada *, *, Bl *, AP *.
Buna seara,
In ce localitate aveti probleme cu semnalul TV?
loc.sacalaz jud timis
Sunati la relatii cu clientii Digi Timis (deranjamente) si faceti o sesizare in acest sens. Numarul este 0356400401.
Nu merge nici cablu la tv nici internet
Sunati la departamentul Relatii Clientii si faceti o sesizare.
Buna ziua
Nu imi merge internetul si cablu tv
Buna ziua,
In ce localitate aveti probleme?
Am vb la telefon cu un operator
Multumesc!
Ok, pentru putin.
Buna ziua! Sunt client Digi si as dori sa sesizez faptul că în Dorohoi /Botosani acum nu este semnal la Tv si as dori sa intreb cand se ca remedia acest lucru.Va multumesc!
Buna ziua, ne-au semnalat si alti abonati Digi nefunctionarea serviciilor in Dorohoi, deci e posibil sa fie afectata o zona mai intinsa. Totusi, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Botosani (deranjamente) la numarul 0331400401 si sa faceti o sesizare in acest sens, pentru rezolvarea mai rapida a problemei.
Buna ziua, am un tv Lg Smart cu abonament RDS, nu stiu ce se intampla cand comut postul pe formatul HD, ramane ok cam 1 minut dupa aia imaginea se ,,destrama,, si apare mesajul ca nu este semnal, ca este vreo problema cu conexiunea din spate, cele in format normal functioneaza ok.
<ultumesc
Buna ziua. Pe toate posturile HD aveti aceasta problema? Sau doar pe cateva? Aveti pierderi de semnal pe acea frecventa, ori verificati dvs cablurile din casa , ori sunati la departamentul Relatii Clientii si faceti o sesizare. Atentie pentru a beneficia de rezolvarea problemei din partea digi trebuie sa aveti trecut in contract si pachetul digital nu analog. Daca aveti in contract pachetul analog tehniceni nu vor veni sa rezolve problema posturilor hd, ci doar pentru o problema cu posturile analogice.