Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

Printre cele mai frecvente probleme ale abonatilor de televiziune (cablu sau satelit) Digi (RCS – RDS) reprezinta problemele de semnal (cand nu avem semnal sau semnalul este foarte slab). In acest articol vom detalia aceste probleme de semnal din reteaua Digi.

Vom imparti problemele de semnal in doua categorii, in functie de platforma prin care avem furnizat serviciul de televiziune: satelit sau cablu tv (analog sau digital). Pentru problemele de televiziune prin cablu:

Lipsa semnal cablu TV. In situatiile in care nu avem semnal la televiziunea prin cablu de la RCS – RDS primul lucru pe care trebuie sa il facem este sa ne asiguram ca avem cablurile introduse cum trebuie (cablul de semnal si cablurile decodorului, daca este cazul). Desi majoritatea problemelor de semnal sunt din cauza unor avarii/probleme tehnice, in felul acesta putem evita situatia putin probabila (insa, totusi, probabila) de a ajunge o echipa la domiciliu pentru a ne introduce cablul cum trebuie in televizor.

Daca avem televiziune analogica (fara un decodor) atunci situatia este foarte usor de verificat, dupa verificarea cablului singurul lucru pe care il putem face este sa sunam la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente cablu) pentru a trimite o echipa de interventie.

Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

In cazul in care avem televiziune prin cablu digitala printr-un receptor de la Digi, primul lucru pe care trebuie sa-l facem este sa verificam cablurile de la decodor (inclusiv cablul pentru semnal). Pentru a elimina o posibila problema a decodorului, putem introduce cablul de semnal direct in televizor. Daca problema este aceeasi, decodorul este in regula.

Dupa ce am verificat cablurile si in continuare nu avem semnal TV, atunci putem avea una din urmatoarele probleme:

  • splitter interior defect (daca exista); o situatie foarte putin probabila, mai ales daca nu am umblat la reteaua interioara este sa avem splitterul din interior defect;
  • cablu catv defect; in special in blocurile in care reteaua este foarte veche, putem avea probleme din cauza cablului de televiziune;
  • amplificator / echipament Digi defect; acestea sunt probleme foarte frecvente, in special in urma unor intreruperi electrice in zona;
  • avarie generala in zona; tot din cauza unor intreruperi de curent sau din alte motive, problema poate fi una generala in zona, aceste probleme ar trebui sa se rezolve cel mai rapid, fiind prioritare;

Lipsa semnal antena satelit – DTH. Problemele de semnal pe platforma DTH pot avea mai multe cauze, dupa cum urmeaza:

  • LNB defect;
  • receptor defect;
  • cablu TV defect;

In toate cele 3 cazuri, daca nu ne pricepem sa inlocuim singuri echipamentele/cablul trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii DigiTV pentru a trimite o echipa de interventie acasa (daca suntem pe teritoriul Romaniei) iar daca nu suntem pe teritoriul Romaniei putem sa contactam un tehnician service DTH.

Daca nu avem semnal pe anumite programe (de pe un anumit TP (transponder)) iar alte programe de pe alte TP-uri au semnal atunci putem avea urmatoarele probleme:

  • LNB deplasat; daca ne pricepem la aceasta operatiune putem incerca reglarea LNB-ului prin miscarea foarte usoara a LNB-ului stanga-dreapta, jos-sus pana cand incepe sa creasca nivelul semnalului (fiind ghidati de catre o persoana din fata televizorului); dupa ce am reusit sa prindem un nivel de semnal corespunzator, se strang usor suruburile de fixare ale LNB-ului, urmand ca in faza finala sa reglam LNB-ul stanga-dreapta pana avem semnal bun pe TP-uri;
  • LNB defect;

Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

Semnal slab cablu TV / DTH. In cazul in care avem probleme privind semnalul slab la televiziune, nu sunt multe lucruri de facut de catre noi, decat sa contactam providerul de televiziune (Digi) pentru a verifica problema. Pe televiziunea prin cablu analogica apar „purici” pe canale cand avem semnal slab iar pe televiziunea prin cablu digitala si televiziunea prin satelit, apar macroblocuri, acele intreruperi/sacadari ale imaginii.

Pentru a semnala un deranjament la televiziunea Digi avem urmatoarele variante:

  • contactam serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 (Bucuresti/Ilfov) sau 03xx400401 unde xx reprezinta prefixul judetului;
  • online pe site-ul Digi Romania – Contact – Contacteaza-ne;
  • mesaj pe pagina Facebook Digi Romania;

Voi ce problema ati avut cu semnalul televiziunii in reteaua Digi (RCS – RDS), cum le-ati rezolvat si care a fost solutia?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1066 COMENTARII

    • Ai comandat un receptor de cablu ? Sau satelit? Se asteapta si 4-5 luni, cu toate ca receptoare de cablu sau mai returnat(de catre abonati) in pop-uri de când au lasat pachetul digital la liber.

      • Da,astazi am vorbit ,astept raspuns.Am inteles de la parintii mei ca se lucreaza la retea pentru a se putea tine orele online.Avand in vedere ca avem situatie de urgenta in tara ,avand in vedere ca avem parinti bolnavi ,care nu au cum sa sune in caz de o urgenta ,cei de la Digi si-au ales gresit perioada in care sa lucreze la retea.Intelegeam daca era afectat semnalul o parte din zi ,dar nu 3 zile si inca nu avem semnal .Cine a luat asemenea decizii sa lucreze la retea in perioada asta si sa lase oamenii aia fara semnal atatea zile , sigur a luat o decizie mai mult decat proasta.Si eu am probleme de sanatate in familie si nu pot sa vorbesc cu ei.Sper sa se remedieze urgent problema asta

        • Posibil sa nu fie vorba de lucrari pentru dezvoltarea retelei, din cate stiu aceste lucrari au fost intrerupte pe aceasta perioada deoarece oricum nu se mai fac campanii de semnare contracte prin agenti de teren. Oricum, sa speram ca nu va mai dura mult.

    • Problema este fie de la cablu, fie de la iesirea splitterului. Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens, vor trimite o echipa service sa rezolve problema.

    • Trebuie sa asteptati la telefon in functie de numarul de solicitari, uneori e nevoie sa asteptati mai mult. Daca nu sunteti dispusa sa faceti asta, puteti face o sesizare si pe site-ul DigiRomania.ro sau pe pagina Facebook Digi Romania dar va recomand totusi sa mai incercati telefonic, este cea mai rapida modalitate de a face o sesizare.

  1. probleme cu cablu TV – lipsa semnal/imagine la Televizor Samsung 4k
    Rog interventie pentru reparatie la adresa: * nr*, bl*, sc*, et* , ap *, sector 2

    Multumesc

    • Pentru aceasta problema va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi persoane juridice la numarul 0314006500 si sa faceti o sesizare in acest sens. Noi nu suntem de la Digi.

    • Buna seara,
      Va recomand sa cititi articolul postat mai sus:

      „Problemele de semnal pe platforma DTH pot avea mai multe cauze, dupa cum urmeaza:

      -LNB defect;
      -receptor defect;
      -cablu TV defect;

      In toate cele 3 cazuri, daca nu ne pricepem sa inlocuim singuri echipamentele/cablul trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii DigiTV pentru a trimite o echipa de interventie acasa (daca suntem pe teritoriul Romaniei) iar daca nu suntem pe teritoriul Romaniei putem sa contactam un tehnician service DTH.”

  2. am un abonament de la dvs cu aparatura in custodie .la cel de al doilea tv am probleme deoarece mi se blocheaza receptia si scrie lipsa semnal .am incercat sa schimb receiverul dintr-o camera in alta si nu e de vina receiverul.probabil e din cauza lnb-ului.va rog respectuos sa trimiteti operatorul local sa intervina pt remedierea defectiunii.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Daca sunteti in tara, va recomand sa sunati la relatii cu clientii DigiTV la numarul 0314004000 pentru a reclama problemele de semnal, vor trimite o echipa service DTH.

  3. Buna seara ! Nici pe strada * nr * in Chiajna situația nu este una favorabilă . Nu avem semnal nici la tv dar nici Internetul nu merge. Întâmpinam aceasta problema de 3 zile … ce se întâmpla ? Plătim sa ne uitam pe pereți ?

  4. Subsemnata C. Viorica va sesizez ca sunt abonata Dvs, pentru furnizarea serviciilor de tv. prin cablu, locatia fiind: com. Galda de Jos, str. *, nr.*, jud. Alba. Incepand de ieri, 31.01.2020, serviciile de tv cablu s-au intrerupt brusc si situatie nu s-a remediat nici in prezent. Rog dispuneti cele necesare in vederea remedierii situatiei. Telefonul meu direct, unde ma puteti contacta, este 07*****. Va mulktumesc!

  5. Buna.De sambata seara de la ora 23 nu aven semnal de loc.Va rugam rezolvarea ,in limita posibilitailor dvs.
    Cont client7****
    Tg Mures Str* nr *
    Jud Mures
    Tel.0****

  6. Buna ziua!
    Va contactez de la ******* SRL – ***** Constanta, cod abonat : ***** cu urmatoarea problema : avem problema tehnica la aparatul de intrare a semnalului in unitate. Va rugam sa solutionati problema. Va multumim. O zi frumoasa!
    Pentru nelamuriri acesta este nr. de telefon : 0241*******

  7. Buna sunt abonata la digi cablu merge 2 minute apoi apare lipsa semnal trebe sa il sting aparatu sau scos din priza ce trebe sai fac sa nu se mai intrerupa

  8. Buna ziua,
    Nu stiu daca am nimerit bine dar am nevoie de ajutor pt tv rds rcs
    Contract nou ,tv preluată de la Baleanu cablu, moldova nouă, caras severin
    Nu funcționează, apare lupsa semnal
    Vecinii nostrii au programele,la noi apare lipsa semnal

    • Buna ziua, va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Caras-Severin (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens, numarul este 0355400401.

  9. am probleme cu semnalul de la smart card
    se poate sa vina un operatorDIGI pana la mine acasa ,mentionez ca sufar de maladia Parkinson.Voi suporta eventualele costuri

    • Buna ziua,
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004000 sau daca doriti sa faceti o sesizare online o puteti face pe pagina Facebook Digi Romania, daca aveti un cont Facebook

  10. Buna ziua,
    Desi am sesizat de mai multe ori ca nu avem semnal cablu de la antena la televizor fiind intrerupt nu sa rezolvat problema. Va rugam verificati pentru ca nu avem imagine tv. Adresa de locatie este Com.Codaesti , Jud.Vaslui , ***** , Cod Client.****
    Va multumim

    • Buna ziua,
      Daca problema nu este rezolvata in termen de maxim 48 de ore, puteti solicita reducerea facturii pe aceasta perioada in care nu a functionat etleviziunea. De asemenea, puteti face o sesizare si la ANPC.

  11. Buna seara,
    Intampinam urmatoarea problema:
    In casa avem doua tevizoare Lg, insa unul din ele nu poate reda toate canalele, apare fara semnal.
    Ciudat este ca, daca ambele televizoare sunt pornite, nu este nici o problema si se afiseaza toate canalele, inclusiv cele HD.
    Ce credeti ca ar putea fi?? Nu stiu la cine ar trebui sa apelez pentru a rezolva aceasta situatie..
    Astept cu interes un raspuns pentru aceasta situatie ciudata.
    Multumesc

    • Ce aveti cablu sau DTH ? Daca aveti DTH Legati fiecare receptor separat direct de LNB-ul antenei , acesta din urma trebuie sa aive cel putin 2 iesiri. Daca aveti Cablu este posibil sa fie o problema cu spliter-ul. Reveniti cu un comentariu mai detaliat despre cum sunt cele 2 tv-uri la sursa catv sau dth pentru a va putea ajuta mai mult.

  12. De 2 zile nu am semnal la televizor si macar sa stiu unde este problema as dori va rog frumos. Sunt din Brasov. Pot fi contactat pe e-mail care se afla mai jos.

    • Sunati la departamentul Relatii Clientii nr 0368 400 401 si faceti o sesizare si vor trimite o echipa de tehnicenii. Acest sait ofera doar informatii nu reprezinta digi.

    • Buna seara,
      Pentru a reclama o problema cu semnalul TV la Digi trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi Neamt (deranjamente) la numarul 0333400401.

  13. buna ziua .avem si noi o problema cu un televizor care nu merge nu are semnal.avem 3 aparate iar pe unul dintre ele ne uitam foarte rar doar cand suntem in tara .cu se activeaza cartela din nou ?am inteles ca se dezactiveaza de la un timp daca nu se foloseste .

    • Sa inteleg ca aveti DTH de la Digi. Pentru a functiona cartela trebuie sunat la Departamentul Relatii Clientii al operatorului dvs. NR il gasiti pe factura DVS . La ce operator sunteti abonat?

    • La ce problema faceti referire? Va recomand sa folositi butonul Raspundeti situat sub comentariul persoanei careia doriti sa ii raspundeti, astfel va vedea raspunsul si vom stii care este comentariul in cauza.

      • Buna Robert. Imi cade semnalul, il scot di priza iar dupa 2 min il conectez si functioneaza. Dar problema se repeta. Am chemat un tehnic sa mi puna parabola cum trebuie dar nimic.Mentionez ca sunt in Italia.

  14. Bună seara! Ați putea să remediați problema nu avem semnal TV de aproape 24ore avem copii care așteaptă vă rugăm să rezolvați problema satVictoria com.Hlipiceni jud.Botoșani stradă * Nr * .

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente) Botosani la numarul 0331400401.

    • Buna seara,
      In Sibiu nu este anuntata o problema tehnica generala la Digi, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Sibiu (deranjamente) la numarul 0369400401 pentru a face o sesizare in acest sens.