Reziliere contract Digi (RCS – RDS)

Una dintre cele mai frecvente intrebari adresate de catre abonatii Digi (RCS – RDS) este cum pot face rezilierea contractului Digi? In acest articol vom discuta despre modalitatile de reziliere si alte informatii despre acest subiect.

Rezilierea contractului de furnizare Digi (RCS – RDS) se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi avand in posesia sa actul de identitate (BI/CI). Spre deosebire de alte companii, cei de la Digi nu sunt deloc flexibili cand vine vorba de rezilierea contractului si nu accepta o alta metoda de reziliere, decat intr-un punct de lucru in urma unei cereri depuse de catre titularul contractului. Cererea este tip si se va completa la sediu, nu este nevoie sa o scriem noi.

Rezilierea contractului Digi nu se poate face online sau telefonic la relatii cu clientii (call center), aceste variante pot fi folosite doar in cazuri speciale (titular nedeplasabil, titularul nu mai este in tara – cu dovezi) insa inainte trebuie sa fie facuta o sesizare la Digi pentru una din aceste situatii.

Reziliere contract Digi (RCS – RDS)
Rezilierea contractului Digi intra in vigoare incepand cu data de 01 a lunii urmatoare. De exemplu, daca depunem cererea de reziliere in data de 01 martie sau 31 martie, rezilierea va intra in vigoare incepand cu 01 aprilie. In luna martie, serviciile vor fi functionale, acestea fiind platite integral. Daca depunem cererea de reziliere dupa emiterea facturii (spre finalul lunii), se va emite o factura storno. In situatia descrisa, daca avem echipamente in custodie (decodor, smart cam, ONT, stick date mobile, etc.) acestea trebuie sa fie predate in luna aprilie, preferabil in primele 7 zile din luna aprilie. Telefoanele foarte vechi in custodie (Huawei) nu se mai returneaza.

Cum poate rezilia contractul imputernicitul contractului Digi?

In reteaua Digi rezilierea contractului nu se poate face de catre imputernicitul trecut pe contract, doar titularul poate face rezilierea. Aceeasi situatie in cazul in care se doreste preluarea contractului (transfer) de catre o alta persoana, trebuie sa fie titularul de fata.

Ce taxe trebuie sa achitam daca solicitam rezilierea contractului inainte de a expira perioada contractuala?

Rezilierea anticipata a contractului presupune plata unor taxe catre Digi, taxe precum:
-taxa de instalare/activare servicii fixe pe fiecare serviciu instalat;
-taxa de activare telefonie mobila / date mobile;
-pret subventionat telefon mobil; telefoanele mobile se ofera mereu la preturi mai mici decat preturile de lista, daca facem rezilierea anticipata a contractului, atunci vom plati diferenta pana la pretul integral al telefonului (exemplu: daca am luat un telefon in rate, costul total al avansului + rate fiind 800 de lei, pretul de lista al telefonului fiind 1000 de lei iar noi am platit in total pana la data rezilierii 500 de lei, atunci vom plati diferenta pana la 1000 de lei, adica 500 de lei);
-reduceri acordate conform ofertei (daca am beneficiat de 50% reducere in primele 4 luni, vom plati suma redusa);

Daca aveti nelamuriri/intrebari privind rezilierea contractului in reteaua Digi (RCS-RDS), lasati un comentariu cu o descriere cat mai detaliata a solicitarii voastre.

Reziliere contract Digi (RCS – RDS) – online

Update: Avand in vedere criza sanitara, Digi a devenit o companie mai flexibila in ceea ce priveste modificarile online iar acum este posibila aceasta operatiune inclusiv online trimitand mail cu cererea de reziliere si datele de identificare pe adresa clienti[at]rcs-rds[punct]ro.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

875 COMENTARII

  1. Buna Ziua ,daca proprietatea se vinde , și mai este contract 2, ani la internet și Tv se mai plătește vreo taxa de reziliere .

    Din cate am citit și pe site Ancom , nu mai trebuie platit nimic . Dar voiam să știu sigur .

    Multumesc

    • Buna ziua . Daca in momentul cand a-ti facut abonamentul a-ti primit din partea operatorului reduceri promotii sau alte benefici veti plati taxe de reziliere. Daca nu a-ti primit nimic ( reduceri promotii ) atunci nu ar trebui sa platiti taxa de reziliere.

  2. Din greșală sau neîntelegere,am primit 2(două)cartele cu 2 numere.Am introdus în telefon cartela cu nr;07****** respectiv cod client****,cealălaltă cartelă nefiindu-mi necesara.Eu i-am spus curierului că nu primesc decât o cartelă,dar el mi-a spus că într-un plic este cartela iar în celălalt e contractul.Neștiind cun funcționează, documentele firmei fiind client nou,am crezut.Acum ma găsesc cu 2 cartele.Vreau să mi se anuleze cea cu7***** respectiv cod client***.Vă rog să-mi comunicați cum să procedez,având în vedere că eu mă deplasez mai greu și merg mai rar în oraș nevrând să mi se spună că am ajuns prea târziu.Vă mulțumesc.

  3. Buna. Cum reziliez un contract in condițiile in care fostul proprietar este decedat de 1 an. Eu am devenit noul proprietar prin ctr de v-c dar îmi vin acasă facturi ale fostului proprietar pentru un abonament dublat, bineînțeles, plătit de doua ori in fiecare luna. Mulțumesc

  4. Am primit un mesaj de portare de la Digi spunand: „Acest numar se afla sub perioada contractuala si veti achita taxele pentru rezilierea anticipata.” Portez numarul in reteaua Vodafone. Ce inseamna asta si care sunt aceste taxe?

    • Acest text primit din partea Digi inseamna ca dvs mai aveati contractul valabil cu ei ( nu va aflati in afara perioadei contractuale). Veti plati taxe suplimentare, adica : Bonusurile pe care le-ati primit din partea firmei Digi cand va-ti abonat ( reduceri la abonament) sau alte benefici primite la abonare, si veti mai plati in avans abonamentul pe lunile care mai le aveati pana ce se termina contractul.

  5. Buna ziua, am abonament DigiMobil și as vrea sa reziliez.
    Motivul e lipsa semnal aproape deloc
    Nu am acele 24luni de abonament impuse de ei
    Ce pot face ?

    • Buna ziua,
      Sa inteleg ca inca sunteti in perioada contractuala? Adresa la care aveti probleme cu semnalul este cea din contract? Ati facut sesizare catre ei pentru aceasta problema? Daca da, ce vi s-a spus?

  6. Vă rog să încercați să luați în calcul cererea mea prin care vă solicit să mă scoateți din evidența abonament tv.deoarece tv.meu sa stricat numai am tv rămâne să plătesc numai internet.
    Când voi cumpăra tv.vă anunț să porniți cablu să pot viziona program digi.
    Am anunțat pe data de 03.05.2022. dimineața ora 05. Deoarece atunci am ajuns acasă că am fost la copiii și am ținut 1 mai la ei .
    Și Venus acasă cu terenul la ora 5 nu-mi mergea tv.au venit oamenii dv.si au constatat că tv.e stricat.
    Vă rog să mă sunați cât mai repede
    07******

    • Buna seara,
      In primul rand, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777 pentru a solicita blocarea cartelei. Ulterior, puteti ridica o alta cartela cu acelasi numar. Daca doriti sa reziliati abonamentul, am explicat mai sus, in articol, cum puteti face acest lucru.

  7. Buna ziua daca titularul contractului a decedat și avea un telefon mobil inclusiv cartela ,se poate închide numărul de telefon înainte de expirarea contractului pt că mi se pare absurd să plătesc un Nr de telefon de care nu mai beneficiază titularul.Va multumesc

  8. Buna ziua, oare dupa rezilierea unui contract DIGI cu antena satelit, cum se pot returna echipamentele? Am sunat la ei si zic ca trebuie duse personal la un centru digi din judet. Din pacate cel mai apropiat DIGI este la peste 30 km departare si nu am posibilitatea sa merg personal. Oare se pot trimite prin curier cu o copie dupa contract si dupa procesul verbal de reziliere? Daca retin echipamentul cu siguranta trebuie sa platesc penalizari.

    Multumesc anticipat

  9. Buna ziua!
    Ma numesc *****.
    Parintii mei au avut un contract digi tv.
    In luna decembrie 2021 mama mea, ***** a solicitat sa incheie acest contract.
    Pana astazi, 08.02.2022, nu am primit niciun raspuns de la dvs in legatura cu aceasta solicitare.
    Va rog daca puteti sa-mi spuneti in ce stadiu se afla solicitare.
    Va intreb pentru ca parintii mei au decedat si doresc sa finalizez aceasta problema.
    MULTUMESC.
    Tel. 07******

  10. Bună ziua.Doresc rezilierea contractului cu Digi RCS&RDS,cod client:***** la adresa Aleea *,Nr.*,Baia Mare,jud.MM/proprietar contract ****.
    Vin cu această solicitare întrucît m-am mutat de la adresa menţionată.
    Cu respect,*** (prin persoana de contact

  11. Subsemnatul ****** domiciliat in Ploiesti str * nr * bl * ap *, cod client ***** va rog sa reziliati contractul pentru internet mobil prin stick intrucat nu mai am semnal.

  12. buna ziua, am un contract incheiat cu Digi la o locatie unde am stat in chirie.(contract doar de internet). Atunci cand am incheiat contractul am specificat ca stau in chirie. Nu am mai putut sta in chirie pentru ca proprietarul a dorit sa vanda garsoniera si am cerut mutarea abonamentului la o alta locatie unde mi s a spus ca nu exista infrastructura pentru reteaua de internet Digi. Va rog sa mi spuneti cum putem proceda pentru rezilierea contractului fara a plati taxa de reziliere, deoarece eu nu pot beneficia de serviciile Digi.

    • Buna seara,
      Ar trebui sa se aprobe rezilierea contractului fara plata unor sume suplimentare din moment ce la adresa la care va mutati nu exista infrastructura. Totusi, nu stiu daca se cere dovada pentru domiciliu la acea adresa.
      Faceti o solicitare catre ei pentru a verifica acest aspect.

  13. Eu m-am transferat de la Telecom la Digi din luna aprilie știind că se extinde rețeaua de fibra optică la țară unde m-am mutat. Din luna iulie după ce a terminat cu fibra optica de tras, am solicitat să fiu conectat distanta fiind de circa 10 m până la rețea. La fiecare două săptămâni merg la agenția Digi sau prin telefon pentru a mă racorda la rețea. Răspunsul,stai acasă săptămâna viitoare vei fi contactat de un reprezentant pentru racordare. De atunci și până astăzi tot aștept,dar până când…

    • Daca dureaza din iulie, atunci este o problema de infrastructura in zona, fie nu este gata reteaua, fie a fost activata insa nu mai sunt porturi in echipament. Nu prea aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile, eventual faceti o sesizare si online pe site-ul Digi.

  14. Bună ziua.sunt abonat rds de 2 ani la tv și internet,de o luna și ceva mam portat cu nr de telefon de l.vodafon la rds,și sunt cam nemulțumit de semnalul care îl au ei,și as vrea sa reziliez contractul(abonamentul )doar la telefon,cum și ce ar trebui sa fac?

    • Buna ziua,
      Sa aveti in vedere ca rezilierea contractului va duce la pierderea numarului de telefon, daca doriti sa il pastrati trebuie sa faceti o cerere de portare in alta retea, care va duce la rezilierea contractului Digi.
      De asemenea, veti achita cateva taxe de reziliere care consta in plata gratuitatilor oferite la inceputul abonamentului. Daca ati luati si un telefon, va trebui sa-l achitati integral.
      Incercati sa faceti o sesizare catre Digi sa va verifice semnalul in zona, poate aveti noroc si va ofera o solutie.

  15. Bună ziua!Am semnat contract cu Digi in data de 21.09.2021, de internet si televiziune,doar ca din cauza infrastructurii blocului (sau cel puțin așa spun cei de la Digi) cablul de rețea din perete nu suportă viteza pe care noi am contractat-o (FiberLink 1000) și viteza cu care functionează este cuprinsă intre 40-87mbps la download în timp ce minima la acest timp de abonament ar trebui să fie de 200mbps. Cei de la digi ne-au sugerat să schimbăm tipul de abonament ca să plătim mai puțin dar noi am vrea să reziliem contractul. Este posibil ?

    • Teoretic da practic nu. Adica pentru internet puteti sa reziliati insa pe partea de tv nu puteti rezilia. Insa ii puteti intreba pe ei la Relatii Clientii daca se poate rezilia sau nu.

    • Buna ziua,
      Daca nu suporta reteaua, nu trebuia sa se semneze Fiberlink 1000 iar atunci cand s-a constatat aceasta problema, trebuia sa va dea sesizarea la departamentul comercial pentru a modifica abonamentul la Fiberlink 300 sau 500. Este aberant sa platiti Fiberlink 1000 cand reteaua nu suporta iar in alte cazuri, s-a procedat asa cum am mentionat.
      Daca totusi nu doriti modificarea abonamentului, puteti rezilia contractul pentru internet din moment ce nu sunteti de acord cu alt abonament. Cel mai probabil nu il veti putea rezilia pe cel de televiziune, deoarece este furnizata corespunzator.

    • Buna seara,
      Va recomand sa faceti o cerere de reziliere online la Digi, atasand si copia de pe buletin insa va dati drept titularul, altfel nu se va aproba fara prezenta dansului intr-un sediu.

  16. Buna ziua.
    Solicit rezilierea contractului privind serviciul de telefonie mobila pentru nr.tel.07*****, incepand cu data 04.10.2021. Va multumesc pentru colaborare.

  17. Bună ziua!! Am o mare problemă cu RCS RDS am încheiat un contract de televiziune prin cablu în data de 14 iunie,data de 4 August și nu a venit nimeni să instaleze cablu,am făcut numeroase sesizări telefonice dar degeaba același discurs o să vină echipa. M-am săturat cum pot renunța la ei dacă se poate!?!?

    • Buna ziua,
      Puteti renunta usor, e suficient sa dati un telefon la relatii cu clientii Digi sau sa refuzati instalarea cand sunteti contactat de echipa de instalare, contractul se va rezilia.

  18. Buna ziua,
    tatãl meu vrea sã rezilieze contractul Digi . Nu se poate deplasa la un centru Digi deoarece se aflã într-o casã de bãtrini si este bolnav.
    Ce solutii de reziliere existã in acest caz?
    Multumesc anticipat.