ads

Reziliere contract Digi (RCS – RDS)

Una dintre cele mai frecvente intrebari adresate de catre abonatii Digi (RCS – RDS) este cum pot face rezilierea contractului Digi? In acest articol vom discuta despre modalitatile de reziliere si alte informatii despre acest subiect.

Rezilierea contractului de furnizare Digi (RCS – RDS) se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi avand in posesia sa actul de identitate (BI/CI). Spre deosebire de alte companii, cei de la Digi nu sunt deloc flexibili cand vine vorba de rezilierea contractului si nu accepta o alta metoda de reziliere, decat intr-un punct de lucru in urma unei cereri depuse de catre titularul contractului. Cererea este tip si se va completa la sediu, nu este nevoie sa o scriem noi.

Rezilierea contractului Digi nu se poate face online sau telefonic la relatii cu clientii (call center), aceste variante pot fi folosite doar in cazuri speciale (titular nedeplasabil, titularul nu mai este in tara – cu dovezi) insa inainte trebuie sa fie facuta o sesizare la Digi pentru una din aceste situatii.

Reziliere contract Digi (RCS – RDS)
Rezilierea contractului Digi intra in vigoare incepand cu data de 01 a lunii urmatoare. De exemplu, daca depunem cererea de reziliere in data de 01 martie sau 31 martie, rezilierea va intra in vigoare incepand cu 01 aprilie. In luna martie, serviciile vor fi functionale, acestea fiind platite integral. Daca depunem cererea de reziliere dupa emiterea facturii (spre finalul lunii), se va emite o factura storno. In situatia descrisa, daca avem echipamente in custodie (decodor, smart cam, ONT, stick date mobile, etc.) acestea trebuie sa fie predate in luna aprilie, preferabil in primele 7 zile din luna aprilie. Telefoanele foarte vechi in custodie (Huawei) nu se mai returneaza.

Cum poate rezilia contractul imputernicitul contractului Digi?

In reteaua Digi rezilierea contractului nu se poate face de catre imputernicitul trecut pe contract, doar titularul poate face rezilierea. Aceeasi situatie in cazul in care se doreste preluarea contractului (transfer) de catre o alta persoana, trebuie sa fie titularul de fata.

Ce taxe trebuie sa achitam daca solicitam rezilierea contractului inainte de a expira perioada contractuala?

Rezilierea anticipata a contractului presupune plata unor taxe catre Digi, taxe precum:
-taxa de instalare/activare servicii fixe pe fiecare serviciu instalat;
-taxa de activare telefonie mobila / date mobile;
-pret subventionat telefon mobil; telefoanele mobile se ofera mereu la preturi mai mici decat preturile de lista, daca facem rezilierea anticipata a contractului, atunci vom plati diferenta pana la pretul integral al telefonului (exemplu: daca am luat un telefon in rate, costul total al avansului + rate fiind 800 de lei, pretul de lista al telefonului fiind 1000 de lei iar noi am platit in total pana la data rezilierii 500 de lei, atunci vom plati diferenta pana la 1000 de lei, adica 500 de lei);
-reduceri acordate conform ofertei (daca am beneficiat de 50% reducere in primele 4 luni, vom plati suma redusa);

Daca aveti nelamuriri/intrebari privind rezilierea contractului in reteaua Digi (RCS-RDS), lasati un comentariu cu o descriere cat mai detaliata a solicitarii voastre.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

823 COMENTARII

  1. Eu m-am transferat de la Telecom la Digi din luna aprilie știind că se extinde rețeaua de fibra optică la țară unde m-am mutat. Din luna iulie după ce a terminat cu fibra optica de tras, am solicitat să fiu conectat distanta fiind de circa 10 m până la rețea. La fiecare două săptămâni merg la agenția Digi sau prin telefon pentru a mă racorda la rețea. Răspunsul,stai acasă săptămâna viitoare vei fi contactat de un reprezentant pentru racordare. De atunci și până astăzi tot aștept,dar până când…

    • Daca dureaza din iulie, atunci este o problema de infrastructura in zona, fie nu este gata reteaua, fie a fost activata insa nu mai sunt porturi in echipament. Nu prea aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile, eventual faceti o sesizare si online pe site-ul Digi.

  2. Bună ziua.sunt abonat rds de 2 ani la tv și internet,de o luna și ceva mam portat cu nr de telefon de l.vodafon la rds,și sunt cam nemulțumit de semnalul care îl au ei,și as vrea sa reziliez contractul(abonamentul )doar la telefon,cum și ce ar trebui sa fac?

    • Buna ziua,
      Sa aveti in vedere ca rezilierea contractului va duce la pierderea numarului de telefon, daca doriti sa il pastrati trebuie sa faceti o cerere de portare in alta retea, care va duce la rezilierea contractului Digi.
      De asemenea, veti achita cateva taxe de reziliere care consta in plata gratuitatilor oferite la inceputul abonamentului. Daca ati luati si un telefon, va trebui sa-l achitati integral.
      Incercati sa faceti o sesizare catre Digi sa va verifice semnalul in zona, poate aveti noroc si va ofera o solutie.

  3. Bună ziua!Am semnat contract cu Digi in data de 21.09.2021, de internet si televiziune,doar ca din cauza infrastructurii blocului (sau cel puțin așa spun cei de la Digi) cablul de rețea din perete nu suportă viteza pe care noi am contractat-o (FiberLink 1000) și viteza cu care functionează este cuprinsă intre 40-87mbps la download în timp ce minima la acest timp de abonament ar trebui să fie de 200mbps. Cei de la digi ne-au sugerat să schimbăm tipul de abonament ca să plătim mai puțin dar noi am vrea să reziliem contractul. Este posibil ?

    • Teoretic da practic nu. Adica pentru internet puteti sa reziliati insa pe partea de tv nu puteti rezilia. Insa ii puteti intreba pe ei la Relatii Clientii daca se poate rezilia sau nu.

    • Buna ziua,
      Daca nu suporta reteaua, nu trebuia sa se semneze Fiberlink 1000 iar atunci cand s-a constatat aceasta problema, trebuia sa va dea sesizarea la departamentul comercial pentru a modifica abonamentul la Fiberlink 300 sau 500. Este aberant sa platiti Fiberlink 1000 cand reteaua nu suporta iar in alte cazuri, s-a procedat asa cum am mentionat.
      Daca totusi nu doriti modificarea abonamentului, puteti rezilia contractul pentru internet din moment ce nu sunteti de acord cu alt abonament. Cel mai probabil nu il veti putea rezilia pe cel de televiziune, deoarece este furnizata corespunzator.

    • Buna seara,
      Va recomand sa faceti o cerere de reziliere online la Digi, atasand si copia de pe buletin insa va dati drept titularul, altfel nu se va aproba fara prezenta dansului intr-un sediu.

  4. Buna ziua.
    Solicit rezilierea contractului privind serviciul de telefonie mobila pentru nr.tel.07*****, incepand cu data 04.10.2021. Va multumesc pentru colaborare.

  5. Bună ziua!! Am o mare problemă cu RCS RDS am încheiat un contract de televiziune prin cablu în data de 14 iunie,data de 4 August și nu a venit nimeni să instaleze cablu,am făcut numeroase sesizări telefonice dar degeaba același discurs o să vină echipa. M-am săturat cum pot renunța la ei dacă se poate!?!?

    • Buna ziua,
      Puteti renunta usor, e suficient sa dati un telefon la relatii cu clientii Digi sau sa refuzati instalarea cand sunteti contactat de echipa de instalare, contractul se va rezilia.

  6. Buna ziua,
    tatãl meu vrea sã rezilieze contractul Digi . Nu se poate deplasa la un centru Digi deoarece se aflã într-o casã de bãtrini si este bolnav.
    Ce solutii de reziliere existã in acest caz?
    Multumesc anticipat.