Reziliere contract Digi (RCS – RDS)

Una dintre cele mai frecvente intrebari adresate de catre abonatii Digi (RCS – RDS) este cum pot face rezilierea contractului Digi? In acest articol vom discuta despre modalitatile de reziliere si alte informatii despre acest subiect.

Rezilierea contractului de furnizare Digi (RCS – RDS) se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi avand in posesia sa actul de identitate (BI/CI). Spre deosebire de alte companii, cei de la Digi nu sunt deloc flexibili cand vine vorba de rezilierea contractului si nu accepta o alta metoda de reziliere, decat intr-un punct de lucru in urma unei cereri depuse de catre titularul contractului. Cererea este tip si se va completa la sediu, nu este nevoie sa o scriem noi.

Rezilierea contractului Digi nu se poate face online sau telefonic la relatii cu clientii (call center), aceste variante pot fi folosite doar in cazuri speciale (titular nedeplasabil, titularul nu mai este in tara – cu dovezi) insa inainte trebuie sa fie facuta o sesizare la Digi pentru una din aceste situatii.

Reziliere contract Digi (RCS – RDS)

Rezilierea contractului Digi intra in vigoare incepand cu data de 01 a lunii urmatoare. De exemplu, daca depunem cererea de reziliere in data de 01 martie sau 31 martie, rezilierea va intra in vigoare incepand cu 01 aprilie. In luna martie, serviciile vor fi functionale, acestea fiind platite integral. Daca depunem cererea de reziliere dupa emiterea facturii (spre finalul lunii), se va emite o factura storno. In situatia descrisa, daca avem echipamente in custodie (decodor, smart cam, ONT, stick date mobile, etc.) acestea trebuie sa fie predate in luna aprilie, preferabil in primele 7 zile din luna aprilie. Telefoanele foarte vechi in custodie (Huawei) nu se mai returneaza.

Cum poate rezilia contractul imputernicitul contractului Digi?

In reteaua Digi rezilierea contractului nu se poate face de catre imputernicitul trecut pe contract, doar titularul poate face rezilierea. Aceeasi situatie in cazul in care se doreste preluarea contractului (transfer) de catre o alta persoana, trebuie sa fie titularul de fata.

Ce taxe trebuie sa achitam daca solicitam rezilierea contractului inainte de a expira perioada contractuala?

Rezilierea anticipata a contractului presupune plata unor taxe catre Digi, taxe precum:
-taxa de instalare/activare servicii fixe pe fiecare serviciu instalat;
-taxa de activare telefonie mobila / date mobile;
-pret subventionat telefon mobil; telefoanele mobile se ofera mereu la preturi mai mici decat preturile de lista, daca facem rezilierea anticipata a contractului, atunci vom plati diferenta pana la pretul integral al telefonului (exemplu: daca am luat un telefon in rate, costul total al avansului + rate fiind 800 de lei, pretul de lista al telefonului fiind 1000 de lei iar noi am platit in total pana la data rezilierii 500 de lei, atunci vom plati diferenta pana la 1000 de lei, adica 500 de lei);
-reduceri acordate conform ofertei (daca am beneficiat de 50% reducere in primele 4 luni, vom plati suma redusa);

Daca aveti nelamuriri/intrebari privind rezilierea contractului in reteaua Digi (RCS-RDS), lasati un comentariu cu o descriere cat mai detaliata a solicitarii voastre.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

73 COMENTARII

  1. Buna ziua ,am 4 abonamente la digimobil din care doar unul mai e in perioada contractuala. As dori sa renunt la unul dintre ele si sa achizitionez altul cu scopul de a cumpara si un telefon in rate…este posibil acest lucru?

    • Buna ziua,
      Puteti sa cumparati un telefon in rate chiar si fara sa reziliati abonamentul Digi si sa optati din nou. Deci, nu este nevoie de rezilierea abonamentului iar conditiile pentru telefon sunt aceleasi din acest punct de vedere.

  2. Buna ziua. .
    Am un abonament de câteva luni la digi …Și nu sunt mulțumit de semnal …La tel. ..Și la net…Și as vrea sa reziliez contractul. …Cum procedez

    • Buna ziua,
      Daca reziliati contractul inainte de expirarea perioadei contractuale o sa fiti somat sa platiti taxele de reziliere. Pentru problemele tehnice privind semnalul si calitatea serviciilor trebuie sa reclamati problemele la relatii cu clientii Digi.

  3. Sunt abonat la digi cluj com.floresti .In aceasta perioada de 4 luni din lipsa rutarului cerut nu am putut folosi internet prin wi-fi de acea doresc rezilierea contractului de internet prin wi-fi fara taxa aferentă acestui contract si returnarea banilor pt internet pt cele 4 luni .
    Doresc raspuns
    Am sa dau in judecata pentru că nu corect sa nu beneficiez de internet prin wi-fi si sa trebuiască sa platesc
    Digi este cea ma rau lucru si imi doresc sa nu îi fii cunoscut

    • Nu o sa vi se permita rezilierea contractului Digi fara plata taxelor de reziliere in acest caz pe motiv ca internetul este functional, prezenta routerului wifi nefiind obligatorie pentru functionarea internetului. Puteti face o sesizare la Protectia Consumatorului pentru a urgenta livrarea routerului sau puteti sa va achizitionati unul din comert, daca ne spuneti ce suma doriti sa alocati pentru router putem sa va recomandam unul in acea suma.

      • Nu au venit de loc sa instaleze eu am cumpărat apartamentul si l-am trecut pe mine internetul.si nu merge .oricum am facut cerere de reziliere. Am fost sa le spun si au zis ca imi trebe rutar si am comandat la ei da nu au mai venit cu aparatul si nici nu m-au mai anunțat cum au spus .Eu ce plătesc ce nu consum
        Nici nu au zis pana azi ca il puteam rezolva pe 3 luni din lipsa rutarului cerut ca sa nu plătesc nimic
        E hoție pe față. 🤔😥
        Nu mai vreau deloc acum sunt sătulă de ei.nu mai vreau nimic doar dreptate
        Am plătit si 4 luni si nu am consumat nimic
        Acum si ta sa de reziliere
        E nedrept
        Am avut la cealata locuința tv internet tel de la romtelecom si asaceva nu am pățit la ei.numa la digi .
        Chiar nu pot sa imi recupera banii
        Nu mai am nevoie am de la romtelecom pe tel nelimitat .de acum nu o sa ma fac la digi si am sa le spun la oameni cat de rea si dezavntajoasa este.sa se inchida.
        As sta merita

  4. Buna ziua
    Am abonament de peste doi ani si nu il mai folosesc pe numele **** cum pot renunta la el
    Nu am folosit deloc abonamentele
    Dacă puteti sa ma ajutati va rog

  5. Buna seara vreau sa suspend pentru 3 luni internet si programele digi pentru ca sunt plecat in strainatate cum se poate face nefiind in tara mama avand inputernicire se poate face suspendarea

  6. bună ziua,
    sunt un abonat al dv. cu adresa urmatoare: str. Aleea Callatis, nr. *, bloc *, scara *, Ap. *, sector 6 București.
    Am rugămintea ca în cel mai scurt timp să mă deconectați de la internet, deoarece plec în străinătate și să mă lasați doar cu abonamentul la cablu tv.
    nr contact: 07******
    Mulțumesc!

  7. Buna ziua ! Doresc sa reziliez contractul cu Digi,deoarece sunt facute 2 contracte pe aceeasi adresa ( tata si
    fiu ); tin sa mentionez ca, titularul (tata) nu se poate deplasa, si nici notar in orasul nostru nu este. Eu (fiul) nu pot renunta la contract , deoarece nu au trecut 2 ani . Ce pot face in aceasta situatie ? Va multumesc frumos !

      • Buna seara ! Va multumesc pentru raspuns, am sunat si la acest numar, si in zadar. Am mentionat la telefon ca este nedeplasabil, dar cer procura la notariat, nici o sansa

          • Buna ziua ! Am omis sa va spun, baietii de la Digi, acum umbla prin oras pentru conectarea la tv, deoarece pana acum tata a fost la Akta. Au cerut doar cartea de identitate si semnatura. Cand o sa vina pentru instalare pot refuza , chiar daca a semnat si a luat datele din buletin ? va multumesc !

          • Buna ziua,
            Cred ca puteti refuza chiar daca a fost semnat contractul. Cand se va dezafecta reteaua Akta vor fi obligati sa va rezilieze contractul.

  8. Am prelungit contractul luna trecuta, beneficiez de reducere de 50% iar azi am constatat ca daca nu am luat telefon in rate la momentul prelungiri contractului, nu mai beneficiez. Cam teapa daca ne gandim ca nu a trecut decat o luna de la prelungire si ca sunt client cu plata la zi de mai mult de 10 ani. Unde mai pui ca am beneficiat de la ei cam de toate serviciile, tv, internet fix si mobil, telefon fix si patru abonamente mobile. Cred ca a venit momentul pentru o reziliere.

    • De regula rezilierea contractului Digi se face doar de catre titular intr-un punct de prezenta Digi. Daca titularul este nedeplasabil, puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi prin care sa explicati situatia dumneavoastra. Totodata, pentru a opta pentru un abonament Digi pe numele dumneavoastra trebuie sa ajungeti intr-un sediu Digi, sa sunati telefonic la relatii cu clientii Digi sau sa faceti o comanda online pe site-ul Digi Romania.

  9. Doresc sa reziliez contractul deoarece nu mi sa spus cind am facut contract la internet ca nu au echipament adică ruter si platesc degeaba internetul.Ofera servicii dar nu au.Iar mie nu imi convine sa platesc incontinuare ceva si nu pot sa ma uit

    • Presupun ca la instalarea internetului vi s-a montat un echipament pentru fibra optica, ce model este? Intreb deoarece majoritatea echipamentelor oferite de catre Digi au si functie de router inclusa.
      „Iar mie nu imi convine sa platesc incontinuare ceva si nu pot sa ma uit” – nu inteleg exact partea aceasta, la ce sa va uitati?

  10. Buna ziua!
    Ma numesc P. Petruta, sunt din Orastie / Hunedoara, Str. Arcului Nr.*.
    Beneficiez de la Dvs. de un pachet de trei servicii, sunt în afara perioadei contractuale și a-și dori o altă configurare a noului contract.
    Doresc sa renunt la postul de telefonie fixa, întrucât de cîțiva ani nu-mi mai este de folos.
    Pot fi contactat la Nr. de telefon 074******.
    Vă mulțumesc și vă doresc o zi bună!

  11. Buna am avut un contract la firma akta si mi la preluat cei de la rds-rcs si asi vrea sa il inchid deoarece mama mea a facut deja un contract de televiziune si internet pe numele ei nu are rost sa mai fac si eu un contract va rog eu sa imi inchideti contractul deoarece ia expirat termenul si nu mai vreau sa continui si de aceia doresc sa mil inchideti

  12. Buna ziua,

    Am achitat factura pe care mi-ati trimis-o dar as dori sa renunt la abonamentul pentru stick date mobil pe care il platesc din 2013 pana in prezent si pe care nu-l folosesc .

    Buna ziua,
    Sunt clientul dvs. MARILENA OCHINCIUC COD *****.

    Am achitat factura pe care mi-ati trimis-o dar as dori sa renunt la abonamentul pentru stick date mobil pe care il platesc din 2013 pana in prezent si pe care nu-l folosesc .

    Va rog sa-mi spuneti cum pot proceda pentru aceasta intru-cat sunt in Bucuresti numai sambata si duminica si as dori sa rezolv aceasta situatie cat mai rapid.

    Va multumesc anticipat,
    MARILENA OCHINCIUC

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii. Pentru a rezilia abonamentul de stick de date va recomand sa ajunga titularul cu stickul intr-un punct de lucru Digi.

    • Buna seara,
      In mod normal, rezilierea contractului se poate face doar de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi. Daca acel contract nu mai este platit, dupa o luna, maxim doua se va suspenda pentru neplata, urmand ca in cateva luni sa fie reziliat unilateral de catre Digi. In acel moment, daca achitati facturile, contractul ramane reziliat iar echipamentele in custodie (daca aveti) pot fi predate si de catre o alta persoana.
      Este o mica portita lasata de catre Digi, sa zic asa, ideea este sa nu asteptati foarte multe luni cu el reziliat si facturi neplatite pentru a evita vanzarea datoriilor catre o firma de recuperare creante.
      O alta incercare ar fi sa faceti o sesizare online la Digi, eventual sa le atasati ceva dovezi ca nu mai locuiti in tara, poate vor dori sa faca o exceptie.

  13. Buna ziua, am achizitionat un serviciu de internet (doar internet!) de la digi pentru comuna Floresti. Am nevoie sa ma mut la Turda (stiu ca acolo este Digi) dar trebuie sa fac rezilierea contractului deoarece nu pot sa raman patru zile fara net (lucrez de acasa), fiind astfel obligat sa ma mult la Telekom. Cei de la Digi mi-au spus transant ca taxa de reziliere este 800 de ron, suma reprezentand costul instalatiei serviciului. As vrea sa va intreb: este legal acest fel de a proceda? Se percepe vreo taxa asa de mare pentru un drept „normal” pe care il am de a folosi serviul dorit? Mentionez ca am cel mai basic serviciu de internet Digi, fara telefon, televiziune sau altceva. Va multumesc anticipat pentru amabilitatea dvs.

    • Buna ziua,
      Aceste taxe sunt mentionate in contract, probabil locuiti in zona de case, stiu ca la instalarea pe fibra optica la casa solicita niste taxe aberant de mari. Nu stiu cat de legal este insa puteti face o sesizare la OPC.
      Totusi, eu nu inteleg de ce nu ati solicitat mutarea serviciilor la acea adresa mai devreme? Sau de ce nu ati folosit un internet mobil, aveti nevoie de o latime de banda asa de mare pentru serviciu? De regula un stick de internet/hotspot de pe mobil ar trebui sa fie suficient.

  14. Buna seara ,
    Ama achizitionat un serviciu de telefonie pe firma cu 14 numere .
    Cu acestea am achizitionat si niste echipamente
    Am portat numerele la interval de 10 luni de la incheierea contractului desi perioada era 2 ani.
    Am citi ca ei fata de orange si alti operatori nu pot cere despagubiri constand in abonematul aferent pe lunile 11 – 24 dat fiind ca am beneficiat doar de o suma modica la achizitia echipamentelor .
    Acum m-a informat juristul celor de la Digi ca am urmatoarele :
    1 abonamnetul pe cel 14 num,ere pe perioada ne efectuata
    2 Diferenta intre pretul platit si cel ramas din plata ratelor constand in achizitia telefoanelor
    3 O diferenta intre pretul de lista al telefoanelor si pretul platit ( reducere )
    consider ca punctele 2 si 3 sunt corecte dar punctul 1 adica plata in continuare a unui abonament care nu mai este utilizat..este un abuz.
    Multumesc in avans
    PS Am omis un aspect foarte important in plus fata de faptul ca eram abordat de orange cu o oferta similara si semnal mult mai bun in general :
    In perioada noiembrie ianuarie s-au facut modificari la furnizorul de telefonie al celor de la digi si convorbirile in miscare din masina sau pe jos ai tuturor utilizatorilor mei au fost compromise ..cu o pondere de cca 20 %.

    • Buna seara,
      Stiu ca pe persoana fizica se plateste fie diferenta abonamentelor pana la finalul perioadei contractuale (practic abonamentul lunar trebuie sa fie platit), fie anumite taxe de activare + diferenta ratelor pentru pretul telefoanelor. Logic ar fi sa existe aceleasi conditii astfel incat sa fiti nevoit sa platiti fie abonamentul lunar pana la finalul perioadei contractuale, fie taxe de activare pentru fiecare abonament (undeva la 100 de lei per abonament).
      Puteti afla concret din contractul semnat, nu sunt foarte greu de interpretat, mai ales pentru un jurist ar trebui sa fie clare.
      Eu va recomand sa contactati responsabilul comercial Digi care se ocupa de contractul dvs pentru a vedea daca va comunica aceleasi taxe ca juristul. Pe persoana juridica depinde de fiecare contract si nu v-as putea spune o procedura la nivel general.

  15. Buna ziua, am 2 abonamente la RCS, unul de cablu TV si altul de internet, contractul a fost reinnoit in 2017 pe o perioada de 2 ani, iar din februarie vreau sa renunt la internet si am fost la RCS-ul din Bdul Libertatii, dupa care am fost sunata de la relatii clienti si mi s-a spus ca daca vreau reziliere, am de achitat o taxa de 130lei si consider ca aceasta taxa este abuziva. Am facut o sesizare la ANPC si astept un raspuns. Intre timp mi s-a emis si factura pt luna martie cu aceasta suma inclusa. Nu inteleg de ce trebuie sa platesc aceasta suma, avand in vedere ca eu nu renunt la toate serviciile.

  16. Buna seara. Tatal meu a semnat un contract cu un reprezentant digi, dar inca nu beneficiem de serviciile TV si internet. Se poate rezilia contractul? Si daca da, se percep costuri?
    Multumesc anticipat

    • Buna seara,
      Daca inca nu v-au fost instalate serviciile, puteti refuza instalarea fara probleme. Daca la aceste servicii va refereati sa le reziliati, contractul nu este inca activ si puteti sa-l refuzati fara probleme.

  17. Buna ziua.As vrea sa renunț la abonamentul de pe tf mobil,un Huawei,tip vechi,care s-au dat la început,prin anul 2007,gratuit,pana in aceasta luna când l-ați introdus in factura(bineînțeles fără nicio notificare anticipata,ceea ce nu cred ca este legal).Intrebarea este care e procedura?( se preda și tf vechi,cartela)?

    • Buna seara,
      Trebuia sa primiti notificare privind aceste majorari de preturi, daca nu s-a intamplat faceti o sesizare la Digi.
      Telefonul vechi si cartela nu este nevoie sa le predati, doar sa depuneti cererea de reziliere.

  18. buna ziua. am un aparat digi tv care l-am cumparat cu 100 de euro din madrid de la cineva care se ocupa cu asa ceva si am facut contractul dor cu buletinul cu o fotografie trimisa prin was. acum 3 ani anul trcut prin septembrie sa ars aparatul , am trimes cartela acasa mamei sa mearga cu ea la un centru digi in slobozia , ialomita sa optina alt aparat , asta dupa ce am sunat la un nr de telefon de digi de la sediu si mi-au spus ca trebuie sa aiba cartela sa faca nustiu ce , si au spus ca trebuie sa vin personal ,eu sunt cu plata la zi si sa vin din spania in romania sa iau alt aparat mi se pare ceva anormal pentru ca atunci cand am facut contractul nu a trebuit sa fiu personal si acum nu am la ce sa ma uit si sunt la zi cu plata, tot ce vreau este un aparat si apoi sa mama sa il trimita in spania . va multumesc.

    • Buna seara,
      Normal era sa nu vi se faca acel contract, cand ati sunat la Digi vi s-a spus ca acel contract este semnat pe numele dvs? Deoarece Digi face contracte doar pe numele persoanei care ajunge la sediu, cu dovada actului de identitate. Eu cred ca decodorul este pe numele persoanei carei i-ati platit cei 100 de euro.

      • buna ziua , multumesc pt raspuns dar nu mi-ati raspuns la intrebare .eu nu mai dau de acea persoana , tot ce vreau e un aparat sau cel putin sa poata mama sa schimbe contractul meu pe numele ei fara sa fiu eu in tara . va multumesc

        • Buna ziua,
          Din cate stiu, nimeni nu poate inlocui dispozitivul de pe numele unei alte persoane. Cat despre schimbarea numelui beneficiarului, nici dumneavoastra nu mi-ati raspuns la intrebare, v-a fost spus ca acest contract este pe numele dvs? Sunteti sigur ca acel contract este pe numele dvs? Schimbarea numelui beneficiarului se face atat in prezenta titularului din prezent cat si a viitorului titular.

          • buna ziua. contractul este pe numele meu.as vrea sa stiu cum poti face un contract fara prezenta titularului si acum cand vreau sa primesc alt aparat ca acela sa ars trebuie sa fiu prezent. cred ca este o prostie.
            va multumesc

          • Buna seara,
            Aveti dreptate, nu trebuia sa va fie facut un contract la distanta din moment ce in anumite situatii este nevoie sa ajungeti personal. De regula nu se fac astfel de contracte, de aceea am insistat sa spuneti daca este contractul pe numele dvs, faceti o sesizare in care sa explicati aceasta problema la serviciul de relatii cu clientii DigiTV (0314004000) in care sa mentionati ca vi s-a semnat contractul la distanta insa acum sunteti obligat sa ajungeti in tara si daca nu vi se ofera o solutie, faceti o sesizare la OPC.

  19. Luna viitoare mi se termina contractul la digi mobil as vrea sal prelungesc cum pot face si ce benefici am daca prelungesc abonamentul mi se da un telefon mobil

    • Daca prelungiti abonamentul puteti lua un telefon mobil la preturi mai avantajoase decat un client nou, in principiu. O alta oferta ar fi sa beneficiati de 50% reducere in urmatoarele 4 luni la prelungirea contractului. Puteti discuta intr-un punct de lucru Digi daca sunt si alte oferte la fidelizare.

  20. Buna ziua, va rog sa-mi spuneti cum pot face sa reziliez contractul de telefonie mobila daca nu sunt in tara si nu am imputernicit pe nimeni in contract. Perioada obligatorie contractuala de 2 ani a expirat pe 5.03.2019.

    • Buna ziua,
      Contractul se poate rezilia doar de catre titular. Puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS in care sa mentionati ca sunteti plecata din tara, poate se va face o exceptie, insa nu cred.

    • Buna ziua,
      Puteti rezilia contractul pentru abonamentele de cablu tv si internet, daca nu aveti perioada contractuala nu o sa platiti taxe de reziliere. Insa, daca exista infrastructura RCS – RDS in zona in care v-ati mutat si doriti, puteti solicita transferul serviciilor la acea adresa.
      Pentru reziliere sau transfer servicii trebuie sa ajunga titularul contractului intr-un punct de lucru Digi.

  21. buna ziua ma numesc iacob maria si am la Digi 2 abonamente mobil , internet fix si televiuziune prin cablu …doresc sa reziliez unu l din abonamente mobil si internetul fix …va rog sa imi spune ti ce si cum sa procedez si daca ma costa ceva Va multumesc anticipat !!!

    • Buna ziua,
      Rezilierea contractului se poate face de catre titular intr-un punct de lucru Digi. Daca nu aveti perioada contractuala nu va costa nimic. Sunteti intr-o zona de blocuri sau zona de case?