Reziliere contract Digi (RCS – RDS)

Una dintre cele mai frecvente intrebari adresate de catre abonatii Digi (RCS – RDS) este cum pot face rezilierea contractului Digi? In acest articol vom discuta despre modalitatile de reziliere si alte informatii despre acest subiect.

Rezilierea contractului de furnizare Digi (RCS – RDS) se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi avand in posesia sa actul de identitate (BI/CI). Spre deosebire de alte companii, cei de la Digi nu sunt deloc flexibili cand vine vorba de rezilierea contractului si nu accepta o alta metoda de reziliere, decat intr-un punct de lucru in urma unei cereri depuse de catre titularul contractului. Cererea este tip si se va completa la sediu, nu este nevoie sa o scriem noi.

Rezilierea contractului Digi nu se poate face online sau telefonic la relatii cu clientii (call center), aceste variante pot fi folosite doar in cazuri speciale (titular nedeplasabil, titularul nu mai este in tara – cu dovezi) insa inainte trebuie sa fie facuta o sesizare la Digi pentru una din aceste situatii.

Reziliere contract Digi (RCS – RDS)
Rezilierea contractului Digi intra in vigoare incepand cu data de 01 a lunii urmatoare. De exemplu, daca depunem cererea de reziliere in data de 01 martie sau 31 martie, rezilierea va intra in vigoare incepand cu 01 aprilie. In luna martie, serviciile vor fi functionale, acestea fiind platite integral. Daca depunem cererea de reziliere dupa emiterea facturii (spre finalul lunii), se va emite o factura storno. In situatia descrisa, daca avem echipamente in custodie (decodor, smart cam, ONT, stick date mobile, etc.) acestea trebuie sa fie predate in luna aprilie, preferabil in primele 7 zile din luna aprilie. Telefoanele foarte vechi in custodie (Huawei) nu se mai returneaza.

Cum poate rezilia contractul imputernicitul contractului Digi?

In reteaua Digi rezilierea contractului nu se poate face de catre imputernicitul trecut pe contract, doar titularul poate face rezilierea. Aceeasi situatie in cazul in care se doreste preluarea contractului (transfer) de catre o alta persoana, trebuie sa fie titularul de fata.

Ce taxe trebuie sa achitam daca solicitam rezilierea contractului inainte de a expira perioada contractuala?

Rezilierea anticipata a contractului presupune plata unor taxe catre Digi, taxe precum:
-taxa de instalare/activare servicii fixe pe fiecare serviciu instalat;
-taxa de activare telefonie mobila / date mobile;
-pret subventionat telefon mobil; telefoanele mobile se ofera mereu la preturi mai mici decat preturile de lista, daca facem rezilierea anticipata a contractului, atunci vom plati diferenta pana la pretul integral al telefonului (exemplu: daca am luat un telefon in rate, costul total al avansului + rate fiind 800 de lei, pretul de lista al telefonului fiind 1000 de lei iar noi am platit in total pana la data rezilierii 500 de lei, atunci vom plati diferenta pana la 1000 de lei, adica 500 de lei);
-reduceri acordate conform ofertei (daca am beneficiat de 50% reducere in primele 4 luni, vom plati suma redusa);

Daca aveti nelamuriri/intrebari privind rezilierea contractului in reteaua Digi (RCS-RDS), lasati un comentariu cu o descriere cat mai detaliata a solicitarii voastre.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

361 COMENTARII

  1. reziliere contract 2 huawei p2019 nr telefon ,,,am primit un huawei defect….am fost inselata de compania digi cu un telefon defect ..am predat telefonul in maxim 30 ziile ….imi respect contractul 1 …imi achit factura 90 de ron …ce mama dracului nu intelegeti….ce vreti..,,,pe lunile iulie,august nu mi-a functionat netul…si facturile au fost platite,,,,,in momentul de fata serviciile digi sunt foarte proaste…de doua saptamanii am 3g nu 4 g cum am semnat in contract….remediati-va problemele …

    • Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Nu inteleg exact ce doriti, ori rezilierea contractului ori rezolvarea problemelor de semnal.
      Daca doriti sa faceti o sesizare privind calitatea semnalului, sunati la relatii cu clientii Digi Mobil la numarul 0314007777. Totusi, in contract nu este specificat ca trebuie sa aveti retea 4G. In ce localitate folositi datele mobile sa vedem ce au trecut la acoperirea de pe site.
      Rezilierea abonamentului de telefonie mobila se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi.

  2. Prin prezenta va rog a rezilia contractul pe numele *****.cod client****. care este decedata.
    Mentionez ca sunt fiica dansei Georgeta Martin si locuiesc in Germania de aceea nu am posibilitatea de a depune personal cererea de reziliere.
    Pt.alte informatii ma puteti contacta la tel.0049******.

  3. Buna ziua, am incheiat un contract pe 2 ani, in luna Aprilie.
    Problema este ca aparatura si reteaua de internet sunt un pic depasite si nu se pot conecta cu camerele de luat vederi din spatiul comercial.
    Am sunat la Digi si le-am explicat si mi-au zis ca nu exista asa ce a si ca netul trebuie sa mearga si pt 20 de camere de luat vederi.
    Astazi a ajuns un domn care a facut careva verificari si teste dar concluzia a fost ca internetul merge bine.La sfarsit mi-a cerut 40 de lei inclusi pe urmatoarea factura.
    Cum pot sa renunt la abonament daca el expira in 2021?

    • Buna seara,
      Nu puteti rezilia fara sa platiti taxele de reziliere.
      Cate camere doriti sa folositi? De regula, pentru firma se face abonament pe persoana juridica in functie de necesitati. Cat timp s-au facut teste de viteza si latimea de banda este ok nu vad ce este depasit la Digi. Eu n-am nicio problema cu ei, dar nici nu folosesc 20 de camere pe un abonament rezidential.
      Ca asta spune tehnicianul, ca ar trebui sa mearga 20 de camere pe un singur abonament, o spune sa poata sa plece mai repede.

    • Din cate stiu nu se poate rezilia contractul . Dar puteti merge intr-un punct digi si intrebati. Inainte stiu ca era un termen de gratie de 15-30 de zile de la semnarea contractului dar nu stiu daca mai este valabila acest termen.

    • Puteti rezilia contractul in termen de maxim 14 zile doar daca a fost facut la distanta (online sau telefonic), daca ati facut la sediu atunci nu puteti rezilia.
      Faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente) la 0314007777 sa verifice semnalul in zona.
      Adresa la care nu aveti semnal este cea trecuta in contract sau alta adresa? Daca este vorba de adresa din contract si se constata ca nu exista o solutie disponibila rapid pentru rezolvarea problemei, atunci se va putea aproba rezilierea fara plata unor taxe suplimentare.

  4. Buna ziua ,

    Subsemnatul ******** ,domiciliat in Comuna Goiesti , str. * nr. *, sat Mogosesti , va rog sa reziliati contractul pentru cod client ****** deoarece la acesta adrea mai figureaza si mama mea- ****** – cu aceeasi adresa Comuna Goiesti , str. * nr. *, sat Mogosesti pentru furnizarea serviciilor dvs de televiziune si internet .
    As dori sa ramana doar un abonament , tinand cont ca este aceeasi locatie .

    Va multumesc frumos si astept raspunsul dvs

  5. BUNA ZIUA! SUNT T. VALENTINA cod abonat:******,BD.* bl.* IASI .Am abonament DIGI TV incheiat in anul 2009. Decodorul DIGI, NU MAI FUNCTIONEAZA, iar eu nu ma aflu in ROMANIA ca sa il pot schimba personal si nu mi s-a oferit alta metoda de achizitionare a unui nou aparat, de aceea SOLICIT REZILIEREA CONTRACTULUI ACTUAL . astept raspunsul pe E-MAIL:******YAHOO.ES VA MULTUMESC O ZI BUNA!

  6. Buna ziua! Daca doresc sa reziliez contractul de internet cu cei de la Digi, inainte cu aproximativ 6 luni de finalizare, este adevarat ca e o taxa de aproximativ 200 de lei de platit? Din ce am cautat pe internet se mentioneaza ca nu e nevoie de nici o taxa.

    • Buna ziua! Daca doriti rezilierea cu digi sau cu ori care dintre operatori cu 6 luni inainte de terminarea contractului ,veti plati. 1 Abonamentul pe lunile ramase+ bonusurile care le-ati primit la abonare, exemplu 2 luni 50% reducere la abonament sau depinde ce bonus ati avut.

    • Buna ziua,
      Sunt specificate in contract taxele de reziliere care sunt alcatuite din taxa de instalare + taxa de activare (poate fi intre 100-200 RON in functie de tipul infrastructurii) + reducerile de care ati beneficiat pana acum.

  7. Salut. Am o intrebarea rapida daca puteti sa ma ajutati va rog…

    Am facut un contract pentru TV si Net de la Digi, si a trecut deja o saptamana si nu au venit sa imi instaleze servicile. Au zis ca vor veni marti asta (10/08/2019) si n au venit…

    Vreau sa anulez si sa iau de alt undeva, poate UPC, au servici mai ca lumea? Multumesc, Alexander

    • Salut . 1 Termenul pentru a se realiza o instalare la digi este de 90 de zile. Daca nu mai doriti sa aveti serviciile lor atunci când va sosi echipa sa instaleza serviciile ii refuzati , le spuneti ca nu mai doriti.Contractul este valabil când se instaleaza serviciile la client acasa. 2 UPC are o grila tv mai bogata si mai buna de cat digi insa internetul si rezolvarea deranjamentelor lasa de dorit. Acum dvs alegeti.

  8. Bună ziua. Am făcut cerere de instalare pe o adresă și după ce a ajuns echipa, cu întârziere ca ora a programarii, a plecat. Blocul este prevăzut cu cabluri prin pereți și instalarea era foarte simpla doar că ei voiau să insire cabluri pe pereti în toată casa că așa este procedura cu care lucrează. Cum pot desface acest contract nefinalizat? Mulțumesc

    • Simplu Daca instalarea nu sa facut si nu ati beneficiat de serviciile lor atunci contractul nu este in vigoare. Când soseste echipa spuneti ca nu mai doriti serviciile lor.

  9. BUNA ZIUA SUBSEMNATUL ION TANASE DORESC SA-MI REZILIATI CONTRACTUL DIN STADA * NR * DEOARECE NU MAI LOCUIESC DIN LUNA SEPTEMBRIE VA ROG SA L REZILIATI CU DATA DE 1.10.2019 COD CLIENT ******

    • Buna ziua,
      Rezilierea contractului Digi se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi. Nu este posibil sa fie reziliat incepand cu luna octombrie deoarece deja suntem in octombrie, daca ajunge luna aceasta la sediu se va face rezilierea incepand cu 01 noiembrie.

  10. Buna ziua
    Am reziliat un contract pe numele chiriasului
    Acuma chiriasul unde locuieste cum poate sa isi instaleze inapoi internetul?
    Sa vorbeasca cu noul proprietar?
    Fostul chirias mi a spus ca unde locuieste nu are acoperire….
    Cu ce pot fi eu afectata ?

    • Buna ziua,
      Nu inteleg exact care este situatia, va rog sa-mi oferiti mai multe detalii.
      Chiriasul X despre care intrebati cum isi poate instala internetul, va referiti la adresa unde sunteti dvs proprietar sau la o alta adresa? Orice persoana poate semna un contract pe numele sau la Digi insa daca nu este titularul contractului imobilului de la acea adresa, poate semna contract doar daca nu exista alte 2 contracte cu datorii/echipamente nepredate la acea adresa. Deci, chiriasul X poate semna un contract pentru instalarea internetului oriunde, cu conditia sa nu exista 2 contracte cu datorii/echipamente nepredate la acea adresa.
      Acum, in legatura cu „fostul chirias” este vorba tot de chiriasul X sau de un alt chirias? Daca nu exista acoperire la adresa unde doreste instalarea serviciilor, atunci nu poate instala internetul, nu inteleg daca e ceva neclar aici? Dumneavoastra la ce va referiti daca sunteti afectata, in ce situatie?

          • Daca nu a reziliat atunci si nu a mai platit facturile, probabil contractul este suspendat pentru neplata. Trebuie sa achite facturile restante si sa explice situatia la Digi pentru a cere rezilierea contractului.

          • Dar eu ca si proprietar am cerut sa se faca rezilierea contractului pe numele fostului chirias.
            Eu as fi afectata pe motiv ca i am adus aminte ieri sa faca schimbare de domiciliu?Trebuia sa i dau un termen de 60 de zile,desi la mutare i~am spus sa treaca pe la digi
            Dar vad ca a lasat o asa.

          • Nu puteti solicita dvs contractul chiriasului, doar chiriasul poate face asta. Dvs nu sunteti afectata, puteti oricand sa semnati un contract pe numele dvs. In principiu chiar si un alt chirias poate semna contract la adresa dvs, cat timp exista doar 1 contract cu datorii/echipamente nepredate, doar sa nu fie 2 contracte.

          • Si daca fostul chirias nu vrea sa faca mutare de domiciliu ,cum procedez?
            Pentru ca noi chiriasi au nevoie de internet…

          • V-am explicat putin mai devreme, va mai explic inca o data. Daca la aceasta adresa exista 1 singur contract cu datorii/echipamente nepredate, atunci un alt chirias poate semna un contract pe numele sau. Daca sunt deja 2 contracte cu datorii/echipamente nepredate, nu se mai poate semna un contract pe alt nume la aceeasi adresa, doar pe numele titularului imobilului.

  11. In Constanta , au cumparat CanalS – operator Cablu TV si internet , eu avand doar cablu TV analog , dupa ce au cumparat CanalS au inceput a bate la porti sa inlocuiasca cu fibra optica (am refuzat stiu ce inseamna “digi” si nu vreau sa am de aface cu ei) zile in sir au sunat la usa sa semneze contract nou cu ei (evident am refuzat) , o luna mai tarziu de cand nu mai aveam semnal tv primesc facuta cu “RCS&RDS” de plata pentru “Ab. Cablu TV” , am sunat la numerele alea inutile de pe factura pentru ca in sediul CanalS nu gasesti pe nimeni , am butonat ore in sir prin toti roboti si am introdus acel numar de client care figureaza pe factura (altul decat cel ce il aveam pe contractul cu canalS care expira la 2 ani si nu l-am prelungit stiind ca au fost cumparati de RDS) intr-un final imi raspunde una sictirita care imi spune ca nu se va rezilia nici un contract , ca orice as face tot voi primi facturi in continuare , am intrebato “care contract?” neexistand nici unul intre mine si RDS , ajung la punctul RDS din CityPark MAll aceeasi poveste nu vrea sa imi preia solicitarea de reziliere acului “contract” imaginar si nici un numar de solicitare sa imi dea , am atasat factura si contractul pe siteul ANPC si astept raspuns , voi credeti? despre bozgorii astia de la RDS care vor sa puna monopol pe toate comunicatiile tarii? sa ne dicteze ei la ce, unde , cum , la ce pret si cat ne uitam?

  12. Buna seara!Vreau sa va aduc la cunostiinta ca mama mea a renuntat la serviciile DIGI TV incepand de azi 19.09.2019…Adresa este:Strada * no.*,Comuna Ciocarlia de jos,Judetul Constanta
    Maine va plati ultima factura
    Va rog sa veniti sa va luati echipamentul de la adresa:Strada * no.*

  13. Buna seara ,recent am încheiat un contract cu rds si din motive personale as vrea sa închei contractul, specific ca inca nu au trecut 15 zile de la instalare ,cum trebuie sa procedez ,ajutatima ……multumesc anticipat……

    • Buna seara,
      Aveti o perioada contractuala, vi se va cere sa platiti anumita taxe de instalare/activare si promotii subventionate 100% in functie de serviciile contractate. De regula este mai avantajos sa continuati cu contractul decat sa platiti acele taxe. Puteti face transferul serviciilor la alta adresa daca va ajuta.

  14. NOTIFICARE

    STIMATE D-LE DIRECTOR

    Subscrisa SC ****** SRL ,cu punct de lucru in Bucuresti B-dul * NR *, BLOC * ,ET * ,APT *, SECTOR 2, COD CLIENT ******
    CUI ******,reprezentata prin dl ***** in calitate de administrator va notificam urmatoarele

    Va rugam ca incepand cu data de 01.10.2019 sa luati act ca dorim rezilierea contractului incheat cu societate dvs .
    Contractual expira la termen respective in data de 30.09.2019.
    In subsidiar,dorim sa incheiem un act aditional pentru prelungirea acestui contract cu mentiunea ca dorim sa renuntam la serviile de telefonie si sa ramanem numai cu traficul de internet cu optiunea unui trafic mai mare.
    Costului lunar al serviciilor de internet fiind de 57 lei/luna.
    Intrucat cablul de internet RDS este deja instalat nu necesita cheltuielide instalare.
    Din convorbirea purtata telephonic cu dna CAMELIA CONSTANTIN am inteles ca urmeaza sa reglementam aceasta cerere imediat la inceputul lunii octombrie.
    Intrucat nu ati raspuns la telefon va trimit acest mail cu rugamintea de a ne contacta in vederea solutionarii acestei cereri.
    NOTA
    ***** are instalat internet la adresa B-dul * NR *, BLOC *,ET * ,APT * SECTOR 2,BUCURESTI.
    COD CLIENT *****
    CUI ******

        • Singura adresa e-mail este clienti @rcs-rds.ro insa e verificata destul de rar iar rezilierea se face de regula intr-un punct de prezenta, de regula nu se fac exceptii. Sunteti sigura ca v-a fost confirmat ca se poate face rezilierea online sau v-a fost zis sa faceti o sesizare si vedeti ce raspuns primiti?

  15. Buna ziua,

    Va rugam sa faceti demersurile necesare pentru anularea abonamentului de cablu TV, incheiat de catre ******, la adresa Strada *, Sat Valeni, Com. Salatrucu, Jud. Arges, CP *****

    Va multumim,

  16. Buna ziua ma numesc R.Corina si as avea o intrebare eu nu stau in Romania si anul trecut am rugat o pe sora mea sa imi faca un abonament la RDS ea fiind titularul eu am plătit si cumpărat decodorul iar ea acum a renunțat la abonament practic la reziliat eu anul acesta am plătit abonamentul pe un an de zile cum pot face sa imi meargă semnalul la cartela o dată ce este achitat si decodorul este cumpărat. Va multumesc

    • Am o intrebare sora dvs cum a incheiat contractul, cu digi pentru ca trebuia sa predea cartela din decodorul dvs? Singura solutie este sa faceti alt abonament pe alt nume, daca nu puteti ajunge in ro insa nu stiu daca veti recupera bani dati in avans.

      • Abonamentul la rezultat fără cartela aseara am luat legatura cu cei de la RDS si le am explicat situația si mi-au spus că bani vor rămâne în sistem întrebarea mea e alta daca as putea avea semnal la cartela atât timp cât bani sunt in sistem

        • Daca acea cartela nu a fost predata inca, din cate stiu abonamentul va functiona pana la finalul lunii, pana cand este platit. Cel mai bine este sa sunati la relatii cu clientii DigiTV la numarul 0314004000 sa va verifice cartela.

        • Daca le-ati explicat situatia iar cei de la digi au spus ca bani sunt in sistem atunci inseamna un singur lucru sora dvs a ramas doar cu abonamentul dumneavoastra care oricum era platit pana la sfarsitul anului. Banuiesc ca va functioneaza serviciul in continuare. Pe scurt ca sa intelegeti sora dvs nu putea sa inchida abonamentul total fara sa predea cartela din receptor dvs, probabil a inchis toate serviciile in afara de abonamentul care va revenit. Puteti sa o intrebati si pe dansa si sigur o sa va spuna ca a ramas cu abonamentul tv al dvs. Oricum nu o sa ii vina nimic de plata pentru ca abonamentul este platit pana la sfarsitul anului dupa cum ati spus. Sora dvs nu poate scapa de digi pana nu va preda si acea cartela din receptorul dvs. Cand va preda acea cartela va primi o hartie de predare primire din partea digi si atunci poate spune ca a scapat pe deplin de digi. Sigur o sa aveti semnal pe cartela pana la sfarsitul anului din partea companiei digi.

  17. Buna ziua,
    Ma numesc Tiron Nicolae si am o nelamurire in legatura cu rezilierea unui contract la serviciile Digi:energie electrica.Eu am un apartament in Vaslui care a apartinut unei angajate Digi,d-na a inchis cotractul la serviciile Digi si nu binevoieste sa-mi dea factura de inchidere RCS-RDS:la enrgie electrica,ca eu sa sa ma inregistrez la alt furnizor.
    Cum ar trebui sa procedez in aceasta situatie?
    Dati-m va rog o adresa unde eu as putea sa depun o plangere impotriva acestei persoane.
    Multumesc.

    • Buna ziua,
      Digi nu are nicio legatura cu faptul ca acea persoana nu doreste sa va dea factura de inchidere, persoana a inchid abonamentul in calitate de proprietar al actului de proprietate si al abonamentului, ma gandesc, nu?
      Daca era un angajat al unei banci, faceati o sesizare la banca pentru aceasta situatie?
      Luati legatura cu cei de la Digi sa va dea ei factura de inchidere.

  18. Buna ziua
    Ma numesc H. Radu si sunt client digi pe adresa Vestem * jud Sibiu
    Cod client ******
    Nr contract ******
    Va rog sa-mi reziliati contractul pentru digi mobil 07****** deoarece nu mai este in folosinta. Unul din consilierii dumneavoastra telefonici mi-a sugerat aceasta cale deoarece nu sunt in tara si nu voi veni in viitorul apropiat.
    Va multumesc anticipat
    La revedere

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Daca doriti puteti face o sesizare pe pagina Facebook Digi Romania, daca aveti cont Facebook, insa de regula rezilierea contractului se face de catre titular intr-un punct de lucru Digi.

    • Buna ziua,
      Rezilierea contractului de furnizare Digi (RCS – RDS) se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi avand in posesia sa actul de identitate (BI/CI).
      Atentie: daca inca aveti perioada contractuala va fi nevoie sa achitati taxe de reziliere conform contractului.